Maan känkkäränkkä

Halonen ei kykene hillitsemään kiukkuaan edes virallisissa tilaisuuksissa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010021111093333_uu.shtml

Olen kuullut että on olemassa sellaisia lääkkeitä jotka rauhoittavat mieltä, kun sitä ei kykene itse hillitsemään. Eikö Tarjallekki voitas sellanen antaa, aina kun hänet päästetään arvovaltaisten herrojen seuraan?

Ymmärrän hyvin miksi häneltä poistettiin lautanen EU-kokouksista, sitä en ymmärrä miksi hänet päästetään yleensä mihinkään kokouksiin.

29

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta niin
    • yäk.............

      Sitten Halonen alkaa olla pahasti sivuraiteella ja huomaa jo itsekkin? Käytös sen mukaista..............

      • Helinä-keiju3

        Kraanavetes tulee Päijänteestä kylläkin Tarja. Mitäköhän Halonen taas yritti.


      • opijdojd
        Helinä-keiju3 kirjoitti:

        Kraanavetes tulee Päijänteestä kylläkin Tarja. Mitäköhän Halonen taas yritti.

        on joo niin on


      • vanha--
        opijdojd kirjoitti:

        on joo niin on

        kanttura eläkkeelle..


      • Yessss!!!
        vanha-- kirjoitti:

        kanttura eläkkeelle..

        punamuuli vanhainkotiin!


    • vettä.

      Miksei ne tuonu sille sitä vantaanjoen vettä?

      • tiiä

        Reppana tiedä edes mistä vesi helsinkiin tulee.
        Varmaan luulee että Volvo on suomalainen auto, kun niitä suomessa myydään.


    • ent. demari

      Ties mitä lääkkeitä syö, välillä on riehakas ja välillä....
      no joo, ilman lääkitystä ei varmaan pärjää minkään vertaan, kun päässä on vikaa.

      • yäk..........

        Virhe tapahtui siinä, että Halonen äänestettiin toiselle kaudelle. Kuten kävi Koivistonkin kanssa. Nyt jälki sitten näkyy........


      • 1+1=O
        yäk.......... kirjoitti:

        Virhe tapahtui siinä, että Halonen äänestettiin toiselle kaudelle. Kuten kävi Koivistonkin kanssa. Nyt jälki sitten näkyy........

        Minusta virhe tapahtui kun hänet äänestettiin ensimmäiselle kaudelle.


      • järkyttynyt-

        kuinka yhden EU:n maan johdossa voi olla henkilö, joka 1970-luvulla halusi laillistaa DDR:än.

        Kuvitteleeko Halonen nauttivansa suurtakin suosiota EU:ssa kun siellä vihataan kommunistista Neuvostoliittoa. NL oli hirvittävä diktatuuri joka laittoi rautasaappaansa alle monia Itä-Euroopan kansakuntia.
        Ne kärsivät suunnattomasti NL:n kuristuksessa ja Tarja Halonen teki työtään Neuvostoliiton hyväksi ajamalla DDR:än tunnustamiskomiteassa yhden NL:n satelliitin tunnustamista!

        Tälläinen presidentti Suomella on, yhä vieläkin kumartelee venäjään päin! onneksi olkoon suomalaiset.


    • Helinä-keiju3

      No onneksi se kekseliäs tarjoilija sai despoottimme rauhoittumaan tuomalla lasin Finlandiatalon pihalumesta sulatettua vettä, mutta kesällä olis ollu vaikeeta, jos ei mitään lätäkköä olis ollut lähistöllä. Helsinkiläinen vesi kun on juomavetenä tuntematon käsite.

      • monet tarvitsevat

      • vanhukselle
        monet tarvitsevat kirjoitti:

        apua.
        http://kasvi.org/index.php?73

        Eipä taida Halonen tyytyä tasa-arvoon, eli 37euron päivä kustannukseen omalle kohdalleen.


      • :DDDD
        vanhukselle kirjoitti:

        Eipä taida Halonen tyytyä tasa-arvoon, eli 37euron päivä kustannukseen omalle kohdalleen.

        ....olisin sylkäissyt siihen ämmän vesilasiin....heti keittiön puolella!


      • ankka.--
        :DDDD kirjoitti:

        ....olisin sylkäissyt siihen ämmän vesilasiin....heti keittiön puolella!

        Ollut toimintakyvytön dementti jo pitkän aikaa. Pystynyt ainoastaan jakamaan virkoja vanhoille kavereille ja perhetutuille.

        Halonen on uhka suomalaisten turvallisuudelle KGB-FSB-yhteyksineen, kaasuputkineen ja salaisuuksineen. Täysin Putinin kiristettävissä oleva menneen maailman pahvi.

        Eroaisi, kun vielä kunniallisesti pystyy. Ryssänkätyri!


      • mulkoilee..
        ankka.-- kirjoitti:

        Ollut toimintakyvytön dementti jo pitkän aikaa. Pystynyt ainoastaan jakamaan virkoja vanhoille kavereille ja perhetutuille.

        Halonen on uhka suomalaisten turvallisuudelle KGB-FSB-yhteyksineen, kaasuputkineen ja salaisuuksineen. Täysin Putinin kiristettävissä oleva menneen maailman pahvi.

        Eroaisi, kun vielä kunniallisesti pystyy. Ryssänkätyri!

        http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135253219280.jpeg


      • Koroljov
        ankka.-- kirjoitti:

        Ollut toimintakyvytön dementti jo pitkän aikaa. Pystynyt ainoastaan jakamaan virkoja vanhoille kavereille ja perhetutuille.

        Halonen on uhka suomalaisten turvallisuudelle KGB-FSB-yhteyksineen, kaasuputkineen ja salaisuuksineen. Täysin Putinin kiristettävissä oleva menneen maailman pahvi.

        Eroaisi, kun vielä kunniallisesti pystyy. Ryssänkätyri!

        Kaukonäköisyydestään Halosta tullaan vielä Suomessa kiittämään. Halonen on estänyt Suomen liukumisen Venäjää piirittävään sotaliitto Natoon, ylläpitänyt luottamuksellisia suhteita Venäjän johtoon, varannut osaltaan Suomelle paikkaa Venäjän uusissa Itämeren yhteistyöhankkeissa ja muutenkin käsittänyt oikein, missä ilmansuunnassa Suomen tulevaisuuden intressit ovat. Stubb, Häkämies ja Katainen eivät voi muuta kuin purra hammasta. Halonen on pystynyt estämään kaikki länsimielisen oikeiston yrityksen Suomen aseman huonontamiseen.


      • 5+41
        Koroljov kirjoitti:

        Kaukonäköisyydestään Halosta tullaan vielä Suomessa kiittämään. Halonen on estänyt Suomen liukumisen Venäjää piirittävään sotaliitto Natoon, ylläpitänyt luottamuksellisia suhteita Venäjän johtoon, varannut osaltaan Suomelle paikkaa Venäjän uusissa Itämeren yhteistyöhankkeissa ja muutenkin käsittänyt oikein, missä ilmansuunnassa Suomen tulevaisuuden intressit ovat. Stubb, Häkämies ja Katainen eivät voi muuta kuin purra hammasta. Halonen on pystynyt estämään kaikki länsimielisen oikeiston yrityksen Suomen aseman huonontamiseen.

        Sosialisti TARJA HALONEN PUOLUSTUSVOIMIEN YLIPÄÄLLIKKÖNÄ ON HÄPEÄ!

        Halonen sanoi vielä vuonna 1999, että asevelvollisuus pitäisi lakkauttaa ja tilalle vapaaehtoinen kriisinhallintakoulutus.

        Tuollainen ylipäällikkö on hirveetä pilaa itsenäistä Suomen puolustusvoimaa kohtaan


    • oijcioajäiopjap

      ton ikäsen heikkohermon pitäisi olla eläkkeellä. halosella meni kiekko matsissa 5 min. ennenkuin tajusi että matsi on ohi ja suomen akat voitti sen. täys mediapelle koko halonen.

    • dddddffrr

      Halonen tee yhteiskunnalle palvelus. EROA !

      • heti!!!

        Hölönen eläkkeelle!


      • Helinä-keiju3
        heti!!! kirjoitti:

        Hölönen eläkkeelle!

        Viimeisenä tekonaaan Vanhanen vois tänään myöntää Haloselle eron.


      • --------------------

    • Tarja Haloselta puut

      Tarja Haloselta puuttuu täysin arviointikyky ja auktoriteetti.

      • Jag-

        ovat kirjoittaneet aikaisemmin siitä, kuinka huonosti Tarja kohtelee alaisiaan.

        Käytös on täysin linjassa sen kanssa, miten Halonen kohtelee meitä suomalaisia. Ehkä joku voisi pehmentää asiaa siten, että eihän Halonen meitä huonosti kohtele, koska eihän hän meistä välitä pennin vertaa.


        Kasvien ja eläinten maailmassa Halonen luokiteltaisiin loiseksi: hän ottaa äänet ja etuisuudet ilomielin vastaan, mutta ei anna mitään takaisin.


      • niinon..
        Jag- kirjoitti:

        ovat kirjoittaneet aikaisemmin siitä, kuinka huonosti Tarja kohtelee alaisiaan.

        Käytös on täysin linjassa sen kanssa, miten Halonen kohtelee meitä suomalaisia. Ehkä joku voisi pehmentää asiaa siten, että eihän Halonen meitä huonosti kohtele, koska eihän hän meistä välitä pennin vertaa.


        Kasvien ja eläinten maailmassa Halonen luokiteltaisiin loiseksi: hän ottaa äänet ja etuisuudet ilomielin vastaan, mutta ei anna mitään takaisin.

        Ulkopolitiikassa kokemattomanTarja Halosen putkahtaminen Lipposen ensimmäisen hallituksen ulkoministeriksi 1995 oli poliittinen pommi. Ulkoministeriössä se oli henkinen katastrofi. Kallion kasvatti otti käyttöön kallion katukielen ja johtamisopin – management by perkele:

        ”Kun Halonen omasta syystään myöhästyi autosaattueesta, hän jätkämäisen alatyylisesti haukkui paikalla olleet virkamiehet.” – UM:n virkailija

        Halonen huusi, haukkui, nöyryytti, aliarvioi ja pilkkasi ammattilaisia tavalla, jota ei ennen tai jälkeen Halosen kauden ollut nähty.

        ”Halonen uhkasi pienen virheen puheeseensa kirjoittaneelle virkamiehelle, että tämän ura on ohi.” – Entinen diplomaatti

        Kun pinna paloi, se ei katsonut aikaa, paikkaa eikä henkilöä. Korkeintaan sitä, oliko tv-kamera paikalla.

        ”Ympärillä olevat pelkäsivät ja olivat varpaillaan. Jos on huono päivä – kaikki tulee ulos. Hyviä päiviä taas ei ole.” - UM:n virkailija
        ”Hän on kärsimätön ja hävytön ihminen, jonka käytös työelämässä on poikkeuksellinen. Itsehillintä on luvattoman kehno, hän raivostuu pikkuasioista kuin lapsi.” - UM:n virkamies

        Joskus räjähtää vaikka kesken valtiovierailun. Presidentinvaalien jälkeen kiireesti naitu aviomies Pentti Arajärvi sai kuulla kunniansa varsovalaisella torilla. Julkisuudessa juttu pistettiin leikiksi – vaimohan näyttää kaapin paikkaa kaikissa perheissä.

        ”Intian suurlähettiläs sai odotella jäähyväiskäynnillään halosta 45 minuuttia, kun tämä istui kampaajalla” - UM:n virkailija

        Vastoin demokraattista duunari-imagoaan Halonen onkin tarkka muodollisuuksista ja omasta asemastaan. Hän haluaa määrätä ja olla keskipiste.

        ”Halonen pelkää, että hänen selkänsä takana häntä vastaan juonitaan. Eräiden eduskuntavaalien alla hän raivosi vaalitoimistolaisille, että he ovat tahallaan hävittäneet hänen vaaliesitteensä. Ei rauhoittunut, vaikka hänelle kerrottiin, että esitteet oli jaettu äänestäjille.” - Puoluetoveri
        Ympärillä olijat todistivat taas kerran, kun Suomen presidentti huutaa kimeällä falsetilla sali raikuen: kynä, kynä, kynää… -
        Aivan totta – ei kiukkuinen vaan todellakin jopa sietämätön.

        Halosen mediakonsultit ja imagorakentajat kertovat voimakkaasta johtajapersoonasta, joka tekee mitä tahtoo. Näytöt kertovat kuitenkin aivan päinvastaista.
        Halonen tukee vallanpitäjiä – viimeksi kolme vuotta sitten hän kehui Kiinan ihmisoikeuskehitystä – ja tarjosi näin Kiinan johdolle propaganda-aineksia kansainväliseen käyttöön.

        Halonen perääntyi maamiinakiistassa. Halonen ei vaadi enää YK:n lupaa suomalaisten lähettämiseksi taistelutehtäviin ties minne. Turvatakuukysymyksessä Halonen antoi myöten ja Irak-asiassa Lipponen jyräsi presidentin kannan.

        ”On vaikea ymmärtää, miksi hän haluaa vielä toiselle kaudelle, kun hän vihaa presidentin viran hoitoon liittyviä muodollisuuksia.” - Halosen ex-alainen
        Suuren suomalaisen maailmanparannushankkeen, miljoonia euroja maksaneen Helsinki-prosessin piti olla matkalippu maailmankuuluisuuteen – lopulta se tussahti suutarina Halosen syliin – se ei taannut tietä korkeaan YK-virkaan, on siis pakko jatkaa siistissä sisätyössä.


      • katsottuna:
        niinon.. kirjoitti:

        Ulkopolitiikassa kokemattomanTarja Halosen putkahtaminen Lipposen ensimmäisen hallituksen ulkoministeriksi 1995 oli poliittinen pommi. Ulkoministeriössä se oli henkinen katastrofi. Kallion kasvatti otti käyttöön kallion katukielen ja johtamisopin – management by perkele:

        ”Kun Halonen omasta syystään myöhästyi autosaattueesta, hän jätkämäisen alatyylisesti haukkui paikalla olleet virkamiehet.” – UM:n virkailija

        Halonen huusi, haukkui, nöyryytti, aliarvioi ja pilkkasi ammattilaisia tavalla, jota ei ennen tai jälkeen Halosen kauden ollut nähty.

        ”Halonen uhkasi pienen virheen puheeseensa kirjoittaneelle virkamiehelle, että tämän ura on ohi.” – Entinen diplomaatti

        Kun pinna paloi, se ei katsonut aikaa, paikkaa eikä henkilöä. Korkeintaan sitä, oliko tv-kamera paikalla.

        ”Ympärillä olevat pelkäsivät ja olivat varpaillaan. Jos on huono päivä – kaikki tulee ulos. Hyviä päiviä taas ei ole.” - UM:n virkailija
        ”Hän on kärsimätön ja hävytön ihminen, jonka käytös työelämässä on poikkeuksellinen. Itsehillintä on luvattoman kehno, hän raivostuu pikkuasioista kuin lapsi.” - UM:n virkamies

        Joskus räjähtää vaikka kesken valtiovierailun. Presidentinvaalien jälkeen kiireesti naitu aviomies Pentti Arajärvi sai kuulla kunniansa varsovalaisella torilla. Julkisuudessa juttu pistettiin leikiksi – vaimohan näyttää kaapin paikkaa kaikissa perheissä.

        ”Intian suurlähettiläs sai odotella jäähyväiskäynnillään halosta 45 minuuttia, kun tämä istui kampaajalla” - UM:n virkailija

        Vastoin demokraattista duunari-imagoaan Halonen onkin tarkka muodollisuuksista ja omasta asemastaan. Hän haluaa määrätä ja olla keskipiste.

        ”Halonen pelkää, että hänen selkänsä takana häntä vastaan juonitaan. Eräiden eduskuntavaalien alla hän raivosi vaalitoimistolaisille, että he ovat tahallaan hävittäneet hänen vaaliesitteensä. Ei rauhoittunut, vaikka hänelle kerrottiin, että esitteet oli jaettu äänestäjille.” - Puoluetoveri
        Ympärillä olijat todistivat taas kerran, kun Suomen presidentti huutaa kimeällä falsetilla sali raikuen: kynä, kynä, kynää… -
        Aivan totta – ei kiukkuinen vaan todellakin jopa sietämätön.

        Halosen mediakonsultit ja imagorakentajat kertovat voimakkaasta johtajapersoonasta, joka tekee mitä tahtoo. Näytöt kertovat kuitenkin aivan päinvastaista.
        Halonen tukee vallanpitäjiä – viimeksi kolme vuotta sitten hän kehui Kiinan ihmisoikeuskehitystä – ja tarjosi näin Kiinan johdolle propaganda-aineksia kansainväliseen käyttöön.

        Halonen perääntyi maamiinakiistassa. Halonen ei vaadi enää YK:n lupaa suomalaisten lähettämiseksi taistelutehtäviin ties minne. Turvatakuukysymyksessä Halonen antoi myöten ja Irak-asiassa Lipponen jyräsi presidentin kannan.

        ”On vaikea ymmärtää, miksi hän haluaa vielä toiselle kaudelle, kun hän vihaa presidentin viran hoitoon liittyviä muodollisuuksia.” - Halosen ex-alainen
        Suuren suomalaisen maailmanparannushankkeen, miljoonia euroja maksaneen Helsinki-prosessin piti olla matkalippu maailmankuuluisuuteen – lopulta se tussahti suutarina Halosen syliin – se ei taannut tietä korkeaan YK-virkaan, on siis pakko jatkaa siistissä sisätyössä.

        punikkien ihannejohtajan tulee huutaa, haukkua, aliarvioida, nöyryyttää ja pilkata alaisiaan. Hänen ei myöskään tule koskaan myöntää tehneensä väärin tai pyytää anteeksi.

        Kiroileminen ja raivokohtaukset kuuluvat luonnollisesti asiaan. Tällaisen johtajan kanssa Halosen kannattajat haluaisivat työskennellä.

        Ehkä SAK voisi järjestää työelämän johtajille Management by Perkele -koulutusta...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe