On mahtavin mitä on tähän mennessä maailmaa kohdannut: Luvassahan meillä on vielä paljon pahempiakin maanjäristyksiä. Tieteen Info on ilmoittanut Pahan katasrofin vuodeksi 2010. Eihän tämä paljoakaan ihmisiä liikuta. Pahuus jatkuu Tuleviin Hautajaisiin asti.
Chilen maanjäristys
85
1096
Vastaukset
- RTMM
Siellä tosiaan järisee oikein kunnolla. Yli kuusikymmentä tuntuvaa järähdystä vajaan vuorokauden aikana.
Ja jatkuu koko ajan.Saapua Australiaan asti: Varoitukset on kansoille annettu. Tämä tulee tappamaan paljon saaristolaiskyliä suurella valtamerellä. Moninaat coralli atollit meri tulee pyyhkimään pois maailmankartalta. Ikävä kyllä pahempaa on vielä tulossa. Onhan tämä vasta synnytys tuskien alkua.
- vaan
tellus planeettamme toimintaa.
Tätä kaikkea ja paljon voimakkaampaa maan kuorikerroksen liikettä on tapahtunut ennenkin miljoonia vuosia.
Mitään poikkeavaa ei tässä ole.
Päinvastoin tilanne on ollut poikkeuksellisen rauhallinen viimeisen 80 vuoden aikana.
Tiedottaminen on vain lisääntynyt. Ja me saamme tietoa nuppineulan putoamisestakin toiselta puolelta maailmaa.
Aikaisemmin kukaan ei edes saanut tietoa, jos esim. tsunami tuhosi kokonaisen sivilisaation.
Nykyään voidaan vain esittää arvailuja minne he kaikki katosivat aikanaan. vaan kirjoitti:
tellus planeettamme toimintaa.
Tätä kaikkea ja paljon voimakkaampaa maan kuorikerroksen liikettä on tapahtunut ennenkin miljoonia vuosia.
Mitään poikkeavaa ei tässä ole.
Päinvastoin tilanne on ollut poikkeuksellisen rauhallinen viimeisen 80 vuoden aikana.
Tiedottaminen on vain lisääntynyt. Ja me saamme tietoa nuppineulan putoamisestakin toiselta puolelta maailmaa.
Aikaisemmin kukaan ei edes saanut tietoa, jos esim. tsunami tuhosi kokonaisen sivilisaation.
Nykyään voidaan vain esittää arvailuja minne he kaikki katosivat aikanaan.Katasrofit olleet aikaisemminkin: Terra on käynyt Siviilisaatioiden puhdistamisen kiertokulun, jo useampaan otteeseen. Moninaat ihmiset odottavat oikeata Jättimyrskyä tulevaksi. Tällä myrskyllä on oma tarkoituksensa puhdistaa Terra kaikesta ihmisten tekemästä romusta, Jopa Terran navat tulevat muuttumaan uusiin paikkoihin. Terralla tulee olemaan suuret hautajaiset, joissa ei ole edesm pappeja puheitaan pitämässä!
Sulaminen tapahtuu hirmuvauhtia: Tämä valtava On jo pinaltaan kuin murskattua ahtojäätä. Tällä Jäämassalla on oma tehtävänsä Terran liikkeiden tasapainottamisen suhteen. On olemassa epäilys tähän Chilen maanjäristykseen, että painon putoaminen Patagoniasta on saattanut laukaista ST Andreaksen voultin tuhotilaan. Katsoin erästä YouTube esitelmöijää joka sanoi tietävänsä kaiken Terraa kohtaavan turman. Häneltä kysyttiin hieman yksityis-kohtia, niin tästä kaveri kimpaantui ja marssi ulos kesken esityksen. Tiedämme vain Mannerlaattakellon tikityksen aikapommina, kuitenkaan emme voi tarkoin ymmärtää tapahtuman todellisuutta. Näet kaikki vielä näissä oloissa olevat tiedot ovat Spekulointia.
Meillä ei ole mitään huolta huomisesta, niin pitkään kun meidän oma suhteemme elämän yllä pitäjään on varmalla pohjalla Elämän Antajaan. Myös meidän suhteemme lähimmäisiin tulee olla kunnossa. Tänä aikana minä en kehoita ketään tökkimään tikulla ampiaispesää. Meistä jokaisen normaalin ajattelevan ihmisen tulisi alkaa tutkia omaa itseään. Eikä kenkään tulisi etsiä virheitä naapuristaan. Periaate on elä ja anna toisten eläävaan kirjoitti:
tellus planeettamme toimintaa.
Tätä kaikkea ja paljon voimakkaampaa maan kuorikerroksen liikettä on tapahtunut ennenkin miljoonia vuosia.
Mitään poikkeavaa ei tässä ole.
Päinvastoin tilanne on ollut poikkeuksellisen rauhallinen viimeisen 80 vuoden aikana.
Tiedottaminen on vain lisääntynyt. Ja me saamme tietoa nuppineulan putoamisestakin toiselta puolelta maailmaa.
Aikaisemmin kukaan ei edes saanut tietoa, jos esim. tsunami tuhosi kokonaisen sivilisaation.
Nykyään voidaan vain esittää arvailuja minne he kaikki katosivat aikanaan.seuraavan kerran: Onhan Aasian maat hyvinkin herkkiä tärinöille? Yleensä tätä seuraavat täräykset tulevat Terran toiselta puolelta!
- Hoksaaja
vaan kirjoitti:
tellus planeettamme toimintaa.
Tätä kaikkea ja paljon voimakkaampaa maan kuorikerroksen liikettä on tapahtunut ennenkin miljoonia vuosia.
Mitään poikkeavaa ei tässä ole.
Päinvastoin tilanne on ollut poikkeuksellisen rauhallinen viimeisen 80 vuoden aikana.
Tiedottaminen on vain lisääntynyt. Ja me saamme tietoa nuppineulan putoamisestakin toiselta puolelta maailmaa.
Aikaisemmin kukaan ei edes saanut tietoa, jos esim. tsunami tuhosi kokonaisen sivilisaation.
Nykyään voidaan vain esittää arvailuja minne he kaikki katosivat aikanaan.Maanjäristyksen merkkejä sanomalehtien mukaan? Voisiko mahdollisesti Suomen vahva Graniitti kallio todella murskaantua?
- Nuorempi N
vaan kirjoitti:
tellus planeettamme toimintaa.
Tätä kaikkea ja paljon voimakkaampaa maan kuorikerroksen liikettä on tapahtunut ennenkin miljoonia vuosia.
Mitään poikkeavaa ei tässä ole.
Päinvastoin tilanne on ollut poikkeuksellisen rauhallinen viimeisen 80 vuoden aikana.
Tiedottaminen on vain lisääntynyt. Ja me saamme tietoa nuppineulan putoamisestakin toiselta puolelta maailmaa.
Aikaisemmin kukaan ei edes saanut tietoa, jos esim. tsunami tuhosi kokonaisen sivilisaation.
Nykyään voidaan vain esittää arvailuja minne he kaikki katosivat aikanaan.Olet varmaan jo aika vanha kun mielestäsi on ollut aika rauhallista 80 vuotta?
- OSKARInen
Nuorempi N kirjoitti:
Olet varmaan jo aika vanha kun mielestäsi on ollut aika rauhallista 80 vuotta?
rauhaisaa aikaa?: Rauhaisaa aikaa ei ole ollut tuskin koskaan tällä Planeetalla. Ensin tulee ihmeteltävän mahtava hiljaisuus. Tämä on merkkinä Valtavasta tuhokatasrofista. Meille tulee aika, ettei Naarata? Eikös se vanha murre näin asian ilmaissut.
Nuorempi N kirjoitti:
Olet varmaan jo aika vanha kun mielestäsi on ollut aika rauhallista 80 vuotta?
oikein heität huulta: Niin kauvan, kuin minä muistan on Suomi kärsinyt Sodista. Suomi on saanut maksaa vapaudestaan kauhean suuren hinnan. Suomessa ei ole ollut vielä näitä Järistyksen tuhoja, mutta kuka tietää mitä vielä tuleman pitää. Jäätiköiden sulaminen ei ole hyvä enne Terralle!
vaan kirjoitti:
tellus planeettamme toimintaa.
Tätä kaikkea ja paljon voimakkaampaa maan kuorikerroksen liikettä on tapahtunut ennenkin miljoonia vuosia.
Mitään poikkeavaa ei tässä ole.
Päinvastoin tilanne on ollut poikkeuksellisen rauhallinen viimeisen 80 vuoden aikana.
Tiedottaminen on vain lisääntynyt. Ja me saamme tietoa nuppineulan putoamisestakin toiselta puolelta maailmaa.
Aikaisemmin kukaan ei edes saanut tietoa, jos esim. tsunami tuhosi kokonaisen sivilisaation.
Nykyään voidaan vain esittää arvailuja minne he kaikki katosivat aikanaan.Kunnon tärhdyksiä Sumatran saarella: Ei vielä Öljymäki haljennut kahtia?
- epäiliä
vaan kirjoitti:
tellus planeettamme toimintaa.
Tätä kaikkea ja paljon voimakkaampaa maan kuorikerroksen liikettä on tapahtunut ennenkin miljoonia vuosia.
Mitään poikkeavaa ei tässä ole.
Päinvastoin tilanne on ollut poikkeuksellisen rauhallinen viimeisen 80 vuoden aikana.
Tiedottaminen on vain lisääntynyt. Ja me saamme tietoa nuppineulan putoamisestakin toiselta puolelta maailmaa.
Aikaisemmin kukaan ei edes saanut tietoa, jos esim. tsunami tuhosi kokonaisen sivilisaation.
Nykyään voidaan vain esittää arvailuja minne he kaikki katosivat aikanaan.Öljymäki halkeaa? Eivät terroristit ole vielä öljymäkeä räjäyttäneet halki?
tulivuori savuttaa kohta koko Euroopan: Olkaa kärivällisiä! Pahempaa on vielä luvassa. Näet täytyyhän tämän Terra Planeetan käydä kunnon puhdistus ohjelma läpi, että nämä siivoustalkoot pesevät koti Planeettamme ihan puhtaaksi varustettuna myllerryksille, Jotka johtavat jäljelle jääneen sukupolven Kivikauteen. Tämä on todella hienoa, sillä näin minäkin tulen saamaan ilmaisen hautauksen. Eikä enää tarvita hautaus toimistoja eikä liiemmin vainajien surioita. Tämä on ihana lupaus meille ihmisille ja eläimille!
Una-Fortuna2 kirjoitti:
tulivuori savuttaa kohta koko Euroopan: Olkaa kärivällisiä! Pahempaa on vielä luvassa. Näet täytyyhän tämän Terra Planeetan käydä kunnon puhdistus ohjelma läpi, että nämä siivoustalkoot pesevät koti Planeettamme ihan puhtaaksi varustettuna myllerryksille, Jotka johtavat jäljelle jääneen sukupolven Kivikauteen. Tämä on todella hienoa, sillä näin minäkin tulen saamaan ilmaisen hautauksen. Eikä enää tarvita hautaus toimistoja eikä liiemmin vainajien surioita. Tämä on ihana lupaus meille ihmisille ja eläimille!
On annettu Terran asukkaille varoituksia lentomatkailunn vaarallisuksista: TIEDE PITÄÄ tätä varoituksena! voinet uskoa varoituksiin tai olla uskomatta. Kauvanko tämä purkaus vielä kestää? tästäkään ei ole meillä mitään Facta tietoa. On vain olettamuksia. Ilma matkailu jumiintuu. Pahempaa on tulossa ja kaikeasta huolimatta ihmiset eivät tee parannusta! Ottakaa varoituksista Faari?
Nuorempi N kirjoitti:
Olet varmaan jo aika vanha kun mielestäsi on ollut aika rauhallista 80 vuotta?
ole: Kuitenkin pienempiä sotia ja luonnon katasrofeja on meitä varoittamassa Maan järistysten ja tulivuorten purkauksien muodossa ja aina von pahempaa on vielä tulossa. Eihän kukaan voi meistä kartoittaa tulevaisuutta eteen päin. Viisaat ottavat varoituksista vaarin. Mitä sitten jos ihmis suku katoaa Planeetta terralta. Asuttaako jumala uuden sukupolven tämän katoavan tilalle? Tåmä on arvoitus?
epäiliä kirjoitti:
Öljymäki halkeaa? Eivät terroristit ole vielä öljymäkeä räjäyttäneet halki?
ennen isoa rysäystä: Onhan luonnon aikapommi tikittämässä. Eräät itsestään ja lähimmäisistään välittämättömät ihmiset vain viilailee pilkkujaan. Nykyisillä maaemon antamilla varoituksilla voinen sanoa, ettei Naarata kun aika pommi pamahtaa!
- Hereillä ollut
Nuorempi N kirjoitti:
Olet varmaan jo aika vanha kun mielestäsi on ollut aika rauhallista 80 vuotta?
Mitä tapahtuikaan aikanajona Jumala nukkui syvää untaan? Tänä aikana oli itse pyhä
Lusifer kaikessa työn touhussa. Todella paljon pahoja asioita tapahtui Jumalan
nukkuessa. Koskahan Jumala aikoo ottaa seuraavat pitkät unet??? - benedi =n siunattu
vaan kirjoitti:
tellus planeettamme toimintaa.
Tätä kaikkea ja paljon voimakkaampaa maan kuorikerroksen liikettä on tapahtunut ennenkin miljoonia vuosia.
Mitään poikkeavaa ei tässä ole.
Päinvastoin tilanne on ollut poikkeuksellisen rauhallinen viimeisen 80 vuoden aikana.
Tiedottaminen on vain lisääntynyt. Ja me saamme tietoa nuppineulan putoamisestakin toiselta puolelta maailmaa.
Aikaisemmin kukaan ei edes saanut tietoa, jos esim. tsunami tuhosi kokonaisen sivilisaation.
Nykyään voidaan vain esittää arvailuja minne he kaikki katosivat aikanaan.että jumalattomat puhuvat näin: " Ja sanovat: " Missä on lupaus hänen tulemuksestansa?
Sillä onhan siitä asti , kun isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta" 2 Piet 3: 4
" Sillä tietensä he eivät ole tietävinään että taivaat ja samoin maa ( joka järisee).....olivat
ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta"..jae 5
sillä he sanovat: " Tätä kaikkea, ja paljon voimakkaampaa maan kuorikerroksen liikettä
on tapahtunut ennenkin miljoonia vuosia--mitään poikkeavaa ei tässä ole"
Mitä "vaan" tässä yrittää sanoa?
Hän yrittää sanoa, ettei Jumala hukuttanut oman sanansa kautta vedenpaisumuksella tätä maailmaa
ja ettei nykyistä taivasta ja saastunutta maata, ole Jumalan sanalla, määrätty ja talletettu tulelle
, eikä säästetty ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään,...vaan kaikki on normaalia
lunnonmukaista ja sen itsensä säätämää liikettä ja tapahtumaa.
Ja mitä tulee maapallon polttamiseen, niin se on benedin unikuvia, kertoo ! vaan" - Tarinan lukenut ?
epäiliä kirjoitti:
Öljymäki halkeaa? Eivät terroristit ole vielä öljymäkeä räjäyttäneet halki?
Nimisen meidän oikein kaukaisen auringon kiertäjän ilmaantuvan meidän Terramme
läheisyyteen ja tämän 21/12/2o12 ajan aikana. Kuulema tämä Nibirun liika läheisyys
saa aikaa voimakkaan luode ja vuoksi nimisen ilmiön, että meidän Terra planeetta
menettää magneettisen tasapainoitus hallinan ja tämän johdosta alkaa Terra tehdä
kupperis kapperis liikkeitä mennen sekasortoon. Hirvittävä katasrofi tekee hirmu-
jälkeä maanjäristysten ja tulivuorten purkausten johdosta, jollon pitäisi syntyä
uusia mantereita ja vanhoja pitäisi taas vastaavasti hautautua valtameren pohjaksi.
Sitten 14/02/2014/ pitäisi Terran tasapanon olevan jälleen asuttavassa kunnossa
ison pesun jälkeen. Aikahan se on se tekiä joka aikanaan tulee näyttämään onko tässä
tarinassa siteiksikään totta??? !!! {}{}{} - varoitus !
Una-Fortuna2 kirjoitti:
seuraavan kerran: Onhan Aasian maat hyvinkin herkkiä tärinöille? Yleensä tätä seuraavat täräykset tulevat Terran toiselta puolelta!
Tärinät varoittavat pahemman tärinän tulosta. Ei ole kuulema Tsunamin vaaraa?
- Una-Fortuna ei kir
Hoksaaja kirjoitti:
Maanjäristyksen merkkejä sanomalehtien mukaan? Voisiko mahdollisesti Suomen vahva Graniitti kallio todella murskaantua?
Niminen kaupunki Uuden Zeelannin etelä saarella on saanut kokea
maan tärähtelyn voimien toiminnan. Onneksi ihmishenkiä ei ole
menetetty. Tämähän on vain varoitus aikamerkkejä pahemman
tulosta. Pahempaan päin on maailma menossa. Onhan Suomessakin
levossa olevia tulivuoria!
- Bushmanni
Yrititkö kenties vihjata, että esim uusin Chilen maanjäristys johtuisi jollain tapaa ihmisten pahuudesta?
Ja pahuudesta johtuvana Jumala yrittäisi näillä maanjäristyksillä herätellä meitä?
No onneksi me tiedämme laattatektoniikasta nykyään hyvin tarkasti sen, mistä maanjäristykset johtuvat. Tämä asia oli pimennossa jopa niinkin myöhään kuin 1960-luvulle asti, mutta merenpohjan tarkan kartoittamisen myötä asia selvisi.
Tälläkin hetkellä sula kiviaines työntyy ylös syvältä maankuoren alta ja leviää valtamerten keskiselänteiden molemmin puolin siirtäen mantereita. Mantereet liikkuvat yhä ja ne valtiot, jotka sijaitsevat mannerlaattojen reunoilla, kuten Chile tai Haiti, ovat jatkuvassa vaarassa maanjäristysten suhteen.
Suomessa sen sijaan elämme Euroopan vanhimman peruskallion päällä, joka on paikoitellen jopa 4 miljardia vuotta vanhaa, suurimmalta osaltaan 2-3 miljardia vuotta vanhaa, sekä sitä on paksuimmillaan noin 230 kilometriä, joten täällä vastaava ei pitäisi tapahtua.- Bushmanni
Tuollapa on hyvä esitys aiheesta:
http://ansatte.uit.no/kku000/webgeology/webgeology_files/finnish/plate_tect_fi.swf
Siinä alareunassa on "sisään" ja siitä kun klikkaa, niin saat kaiken tarvittavan tiedon laattatektoniikasta.
Toki on sanottava heti varoituksen sana, sillä tämä on tieteellistä materiaalia, joka saa perusadventistilta murskaavan tuomion ja adventistille rajusti kohoavaa verenpaineen nousua aikaiseksi. Tiedämme, että adventistien maailmankuvaan ei tieteellisyys sovi, vaan heidän maailmankuvansa on epätieteellisyydessään suorastaan naurettava, sillä voisi jopa sanoa, että kivikaudella ihmisen ymmärrys ympäristöstään oli suurempi, kuin nykyään näissä amerikkalaisissa lahkoissa on tänä päivänä. Tulevat aikanaan, Vaikkei maailmassa oli yhtään minkään uskon kannattajaa, koska maan alla maan syvyyksissä muhivat nämä mannerlaatat omaa kulkuaa ilman mitään meidän vaikutustamme näiden laattojen liikeisiin. Vaikka Suomi on hieman kovemman Graniitin päällä, niin siitäkin huolimatta, ei mikään mahdottomuus ole, ettei, Suomessakin voisi tärähtää. onha nykyään monissa varmoissa Paikoissa tärähdellyt. Luonnon voimille ei ole mikään mahdotonta. Ollessani aikoinani työ komennuksella Papuassa. Silloin 40 vuotta sitten sain ensi kosketuksen maan tärinään. Oli outo tunne herätä ylös kun peti alkoi keinua hetkisen. Tämä oli vain pieni tärinä. Poikani Joka työskentelee Japanissa, Hän on kertonut, kuinka nämä pilven piirtäjät keinuvat, kuin suuret puut kovassa tuulessa. Meidän tulee muistaa, että mämä järistys liikkeet toimivat ilman meidän mitenkään näihin vaikuttamatta. Tosin Tiede sanoo, että kuulla on nousu ja laskuveden kanssa jonkinlainen vaikutus näihin laattojen liikeisiin. Tämä ei ole minun sanani, vaan tieteellisen Jurnaalin julkaisun ilmoitus.
Eräät tieteen haarat. pitävät mahdollisena 2012.21/12. Tulevaa isoa Järistystä, Joka vähentää ihmiskunnan melkein Nolla tilaan. Kun oikea aika tulee, niin silloin paljastuu totuus!!!- Bushmanni
Una-Fortuna2 kirjoitti:
Tulevat aikanaan, Vaikkei maailmassa oli yhtään minkään uskon kannattajaa, koska maan alla maan syvyyksissä muhivat nämä mannerlaatat omaa kulkuaa ilman mitään meidän vaikutustamme näiden laattojen liikeisiin. Vaikka Suomi on hieman kovemman Graniitin päällä, niin siitäkin huolimatta, ei mikään mahdottomuus ole, ettei, Suomessakin voisi tärähtää. onha nykyään monissa varmoissa Paikoissa tärähdellyt. Luonnon voimille ei ole mikään mahdotonta. Ollessani aikoinani työ komennuksella Papuassa. Silloin 40 vuotta sitten sain ensi kosketuksen maan tärinään. Oli outo tunne herätä ylös kun peti alkoi keinua hetkisen. Tämä oli vain pieni tärinä. Poikani Joka työskentelee Japanissa, Hän on kertonut, kuinka nämä pilven piirtäjät keinuvat, kuin suuret puut kovassa tuulessa. Meidän tulee muistaa, että mämä järistys liikkeet toimivat ilman meidän mitenkään näihin vaikuttamatta. Tosin Tiede sanoo, että kuulla on nousu ja laskuveden kanssa jonkinlainen vaikutus näihin laattojen liikeisiin. Tämä ei ole minun sanani, vaan tieteellisen Jurnaalin julkaisun ilmoitus.
Eräät tieteen haarat. pitävät mahdollisena 2012.21/12. Tulevaa isoa Järistystä, Joka vähentää ihmiskunnan melkein Nolla tilaan. Kun oikea aika tulee, niin silloin paljastuu totuus!!!>>> Eräät tieteen haarat. pitävät mahdollisena 2012.21/12. Tulevaa isoa Järistystä, Joka vähentää ihmiskunnan melkein Nolla tilaan. Kun oikea aika tulee, niin silloin paljastuu totuus!!! >>>
Ei pidä tiede mitään tuollaista höpilyä mahdollisena, vaan erilaiset höpöyhteisöt pitävät tällaista mahdollisuutta totena.
21.12.2012 menee ja tulee, ilman mitään ihmeellistä ja ne jotka vouhkaavat tämän päivän puolesta, keksivät tämän jälkeen uuden päivän, jonka johdosta meuhkata.
Tämä höpöily juontaa juurensa mayakalenteriin, joka päättyy 21 tai 23. päivänä joulukuuta 2012.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mayakalenteri
Tuolla hyvä esitys aiheesta:
http://paholaisen-asianajaja.blogspot.com/2009/11/2012-mayat-ja-maailmanloppu.html
Sellaista taas. Koettakaa nukkua yönne rauhassa. Bushmanni kirjoitti:
>>> Eräät tieteen haarat. pitävät mahdollisena 2012.21/12. Tulevaa isoa Järistystä, Joka vähentää ihmiskunnan melkein Nolla tilaan. Kun oikea aika tulee, niin silloin paljastuu totuus!!! >>>
Ei pidä tiede mitään tuollaista höpilyä mahdollisena, vaan erilaiset höpöyhteisöt pitävät tällaista mahdollisuutta totena.
21.12.2012 menee ja tulee, ilman mitään ihmeellistä ja ne jotka vouhkaavat tämän päivän puolesta, keksivät tämän jälkeen uuden päivän, jonka johdosta meuhkata.
Tämä höpöily juontaa juurensa mayakalenteriin, joka päättyy 21 tai 23. päivänä joulukuuta 2012.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mayakalenteri
Tuolla hyvä esitys aiheesta:
http://paholaisen-asianajaja.blogspot.com/2009/11/2012-mayat-ja-maailmanloppu.html
Sellaista taas. Koettakaa nukkua yönne rauhassa.On van varoitus ennen tapahtuneista Katasrofeista: Geologisella tieteellä on hallussaan hieman tietoa edellisistä Maan järistyksistä, jotka ajoittuvat 9 tuhannen ja viiden sadan aika väleihin, jos edelliset Katasrofit ovat tulleet ajallaan, niin mikä olisi tässä viimeisessä ajoituksessa väärin?
Yleensä näiden Jätti Katasrofien ajoitus on ollut kohdallaan. Ihmettelen vain miksi tämän katasrofin tulo nyt viivästyisi, eikä pitäisi paikkaansa. Näet pitäähän tämä meidän uskoa se, että meidän Terra planeetta kiertää auringon 365 päivän aikana. Näet kaikilla taivaan kiertolaisilla on on aivan oma aikansa kierroksensa tekoon. Samoin on kaikilla tapahtumilla määrätyt tapahtumien ajoitukset! paitsi, jos laskelmien tekiät ovat tehneet virheen?Bushmanni kirjoitti:
Tuollapa on hyvä esitys aiheesta:
http://ansatte.uit.no/kku000/webgeology/webgeology_files/finnish/plate_tect_fi.swf
Siinä alareunassa on "sisään" ja siitä kun klikkaa, niin saat kaiken tarvittavan tiedon laattatektoniikasta.
Toki on sanottava heti varoituksen sana, sillä tämä on tieteellistä materiaalia, joka saa perusadventistilta murskaavan tuomion ja adventistille rajusti kohoavaa verenpaineen nousua aikaiseksi. Tiedämme, että adventistien maailmankuvaan ei tieteellisyys sovi, vaan heidän maailmankuvansa on epätieteellisyydessään suorastaan naurettava, sillä voisi jopa sanoa, että kivikaudella ihmisen ymmärrys ympäristöstään oli suurempi, kuin nykyään näissä amerikkalaisissa lahkoissa on tänä päivänä.liikkeet ovat ihmisten tiedon olottomuuksien ulkopuolisia: Ei pusmannin synnin tunnistus vaikuta yhtään mitään mitä tulossa on. Luonto toimii omien lakiensa puitteissa, Joihin ei viisankaan ihminen voi mitenkään vaikuttaa. Luonto toimii aivan toisin mitä ihmiset ajattelevat. Aikoo Busmanni mennä Mout Kilimandron huipulle turvaa etsimään?
Bushmanni kirjoitti:
>>> Eräät tieteen haarat. pitävät mahdollisena 2012.21/12. Tulevaa isoa Järistystä, Joka vähentää ihmiskunnan melkein Nolla tilaan. Kun oikea aika tulee, niin silloin paljastuu totuus!!! >>>
Ei pidä tiede mitään tuollaista höpilyä mahdollisena, vaan erilaiset höpöyhteisöt pitävät tällaista mahdollisuutta totena.
21.12.2012 menee ja tulee, ilman mitään ihmeellistä ja ne jotka vouhkaavat tämän päivän puolesta, keksivät tämän jälkeen uuden päivän, jonka johdosta meuhkata.
Tämä höpöily juontaa juurensa mayakalenteriin, joka päättyy 21 tai 23. päivänä joulukuuta 2012.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mayakalenteri
Tuolla hyvä esitys aiheesta:
http://paholaisen-asianajaja.blogspot.com/2009/11/2012-mayat-ja-maailmanloppu.html
Sellaista taas. Koettakaa nukkua yönne rauhassa.Busmanni on ohjaksissa: Muistan vielä hyvin meille tutun talvisodan. Kyllä Suomi otti todesta, kun Saksa oli ylläköllä vallannut puolan. Asuin luovutetulla alueella ja näin, kuinka nopeasti Suomen armeijja saapui rajalinjaan ja he aloittivat heti kiireellä Linnoitus työt ynnä Juoksuhautojen kaivuun. Eikä mennyt kovinkaan kauvan, kun rauhaa rakastava venäjä hyökkäsi Suomeen.
Onhan meille tuttu vanha lauseparsi, ettei savua tule ilman tulta. tämän tähden kannattaa aina ottaa asioista hieman selkoa. Ellei Suomi olisi silloin varustautunut, niin meidät olisi liitetty ilman taisteluja tuohon mahtavaan naapuriin. Joskus valmistautuminen on suuri apu hätään. Vaikkei mitään tapahtuisikaan, niin on ainakin hyvän olon tunne, ettei tällä kertaa mitään tapahtunut, ehkä tapahtuu, joskus tai ei tapahdu koskaan?elossa tämä kaiken tuhon kohdatessa Terran asukkaita: Ehkä vielä näen omin silmin kuinka tuho alkaa levittää kuoleman siipensä tämän sukupolven yli. Todella Meidän Terra tarvitsee täyden puhdistuksen kaikesta törystä mitä ihmiset ovat Planeetalle aiheuttaneet. Ne jotka ovat pyhät pyhittykööt edelleen ja saastaiset saastukoot edelleen, kaipa tämä tarkoittaa tätä aikaa?
On sattunut Taiwanissa: Lukemat yli 6 Ritherin asteikkoa. Tämä alue kuuluu Aasialaiseen manner-laattaan, Seuraava todennäköinen paikka lienee Indoneesia ja Filippiinien saaristot.
Bushmanni kirjoitti:
Tuollapa on hyvä esitys aiheesta:
http://ansatte.uit.no/kku000/webgeology/webgeology_files/finnish/plate_tect_fi.swf
Siinä alareunassa on "sisään" ja siitä kun klikkaa, niin saat kaiken tarvittavan tiedon laattatektoniikasta.
Toki on sanottava heti varoituksen sana, sillä tämä on tieteellistä materiaalia, joka saa perusadventistilta murskaavan tuomion ja adventistille rajusti kohoavaa verenpaineen nousua aikaiseksi. Tiedämme, että adventistien maailmankuvaan ei tieteellisyys sovi, vaan heidän maailmankuvansa on epätieteellisyydessään suorastaan naurettava, sillä voisi jopa sanoa, että kivikaudella ihmisen ymmärrys ympäristöstään oli suurempi, kuin nykyään näissä amerikkalaisissa lahkoissa on tänä päivänä.Aivan pienen ajan sisällä 5 si 7 asteikon tärähdystä eripuolilla maailmaa. Nämä ovat vain varoituksia suuremmista tulevista tärähdyksistä. Isoa oiken todella pahaa täräystähän maailma odottaa. sekin tulee ajallaan aivan yllättäen.
Mannerlaattojen liikkeistä: Voisimme hyvinkin ymmärtää, mihinkä maailma ajautuisi, Jos näiden oman aikansa viisaideden ennustukset alkaisivat tapahtua 21-Joulukuuta 2012. Tämä olisi sellainen ilmiö, ettei edes hautaus toimitoja tarvittaisi. Uusilla kirjoittajilla olisi paljon laatimista ihan uudessa luomiskertomuksessa? Hyvin todenäköisesti uusi elämä alkaisi Jälleen kivikaudesta. Mehän emme tiedä mitä tapahtuu huomenna, Tämän päivän tapahtumat ke tiedämme! Mitä tuo tulevaisuus tullessaan se on vielä arvailua?
Bushmanni kirjoitti:
Tuollapa on hyvä esitys aiheesta:
http://ansatte.uit.no/kku000/webgeology/webgeology_files/finnish/plate_tect_fi.swf
Siinä alareunassa on "sisään" ja siitä kun klikkaa, niin saat kaiken tarvittavan tiedon laattatektoniikasta.
Toki on sanottava heti varoituksen sana, sillä tämä on tieteellistä materiaalia, joka saa perusadventistilta murskaavan tuomion ja adventistille rajusti kohoavaa verenpaineen nousua aikaiseksi. Tiedämme, että adventistien maailmankuvaan ei tieteellisyys sovi, vaan heidän maailmankuvansa on epätieteellisyydessään suorastaan naurettava, sillä voisi jopa sanoa, että kivikaudella ihmisen ymmärrys ympäristöstään oli suurempi, kuin nykyään näissä amerikkalaisissa lahkoissa on tänä päivänä.siis syökää juokaa naikaa ja naittakaa:! Kun tuho tulee, niin ei se kelloja kilistele. Kyllä maan uumeniin paljon raatoja mahtuu. !
- Reinikkalainen
Bushmanni kirjoitti:
Tuollapa on hyvä esitys aiheesta:
http://ansatte.uit.no/kku000/webgeology/webgeology_files/finnish/plate_tect_fi.swf
Siinä alareunassa on "sisään" ja siitä kun klikkaa, niin saat kaiken tarvittavan tiedon laattatektoniikasta.
Toki on sanottava heti varoituksen sana, sillä tämä on tieteellistä materiaalia, joka saa perusadventistilta murskaavan tuomion ja adventistille rajusti kohoavaa verenpaineen nousua aikaiseksi. Tiedämme, että adventistien maailmankuvaan ei tieteellisyys sovi, vaan heidän maailmankuvansa on epätieteellisyydessään suorastaan naurettava, sillä voisi jopa sanoa, että kivikaudella ihmisen ymmärrys ympäristöstään oli suurempi, kuin nykyään näissä amerikkalaisissa lahkoissa on tänä päivänä.kotiseuduilla Afrikassa pahojakin Järistyksiä?: Olikohan Busmanni todenäköisesti paikalla järistysten sattuessa? Me tunnemme melko vähän Busmannin heimo kulttuuria? Yleensä hiljaisuus toimii tiedoittajana. Me emme voi täydellä syyllä arvailla mitä tapahtuu huomenna? Tämän tähden minä otan vain päivän kerrallaan. Monet suuret olettamukset ovat ihmisten korvien välissä. Onhan Facta kokonaan toinen asia, joka on myös vaihtuvaa lajia. Teoriat vaihtuvat melkein joka päivä. Omasta mielestään ovat Jopa Hellenistit oikeassa. Kuitenkaan heidän oikeassa oloaan ei voida millään tieteellä todistaa oikeaksi. Joten tämäkin on sitä korvien välissä olevaa omaa totuutta. Spiritismi on nykyinen totuus, koska Kristin usko on ottanut tämän uskonnon ottolapsekseen. Olen lukenut monen laisia väittelyitä. Tiede väitteli pitkään siitä, että mikä on tämä kanan lannassa oleva valkoinen osa? Viimein tiede tuli samaan tulokseen, että se on ihan samaa kanan lantaa.
- Seraja-m55
Kyllä me adventistitkin voimme nähdä maanjäristysten johtuvan ns. mannerlaattojen liikkeistä, mutta uskomme myös Raamatun ilmoitukseen tässäkin kohden ja luemme Jesajan 14:12 - 17 kuvauksen, joka kuvaa sielunvihollista ja hänen vaiheitaan näin: " Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!
13 Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.
14 Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.'
15 Mutta sinut heitettiin alas tuonelaan, pohjimmaiseen hautaan.
16 Jotka sinut näkevät, ne katsovat pitkään, tarkastavat sinua: 'ONKO TÄMÄ SE MIES, JOKA JÄRISYTTI MAAN, järkytti valtakunnat,
17 joka teki maanpiirin erämaaksi ja hävitti sen kaupungit, joka ei päästänyt vankejansa kotiin?'"
Tuossa jakeen 16 mukaan sielunvihollinen näyttää olevan mannerlaattojen liikkeiden taustalla niissä puitteissa kuin Jumala sen sallii.
Vielä Ilm. 6:14 antaa ymmärtää, että kun Jeesus saapuu toisen kerran noutamaan ylösnousemuksen kautta noutamaan oman kansansa, niin silloin tapahtuu se kaikkein totaalisin, globaalinen maanjäristys, joka siirtää kaikki vuoret ja saaret sijoiltansa.
Nyt voidaan jo aavistaa, että tuo suuri Kristuksen tulemuksen päivä on jo lähellä siitä, että hyvin lyhyen ajan sisällä on eri puolilla maapalloa tapahtunut maanjäristyksiä ja tulivuorenpurkauksia.
Tilastollisestikin on nähtävissä se, miten pitemmän aikajakson kuluessa maanjäristykset ovat tiheentyneet selvästi. - En vastusta
Bushmanni kirjoitti:
>>> Eräät tieteen haarat. pitävät mahdollisena 2012.21/12. Tulevaa isoa Järistystä, Joka vähentää ihmiskunnan melkein Nolla tilaan. Kun oikea aika tulee, niin silloin paljastuu totuus!!! >>>
Ei pidä tiede mitään tuollaista höpilyä mahdollisena, vaan erilaiset höpöyhteisöt pitävät tällaista mahdollisuutta totena.
21.12.2012 menee ja tulee, ilman mitään ihmeellistä ja ne jotka vouhkaavat tämän päivän puolesta, keksivät tämän jälkeen uuden päivän, jonka johdosta meuhkata.
Tämä höpöily juontaa juurensa mayakalenteriin, joka päättyy 21 tai 23. päivänä joulukuuta 2012.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mayakalenteri
Tuolla hyvä esitys aiheesta:
http://paholaisen-asianajaja.blogspot.com/2009/11/2012-mayat-ja-maailmanloppu.html
Sellaista taas. Koettakaa nukkua yönne rauhassa.että tuo Mayoen ennustus toteutuisi: Näin mahdollisesti uusi elämä Terralla olkaisi aivan alkutekiöistään. Mahdollisesti nämä Jäljelle jääneet aloittaisivat taas Kivijumalien palvontansa, kuten on tapahtunut varhaisina aikoina. Olisi todella hieno tapahtuma, että Meidän Terra voisi vapautua kaikesta hurjasta sotamateriasta ja myrkyistä. mukaan lukien kaiken kaltaiset ihmiset. Mielestäni Terra kaipaa todella suursiivouksen. Kohtalon oikusta jäljelle voisi jäädä mahdollisesti muutamia vahvempia ihmisiä. Minulla ei ole mitään tätä Jätti tuhoa vastaan, Kyllä minun puolestani tämä 2012 voisi tapahtua. Näin saisivat mahdollisen monet ihmiset ilmaisen hautauksen!
- benedi
En vastusta kirjoitti:
että tuo Mayoen ennustus toteutuisi: Näin mahdollisesti uusi elämä Terralla olkaisi aivan alkutekiöistään. Mahdollisesti nämä Jäljelle jääneet aloittaisivat taas Kivijumalien palvontansa, kuten on tapahtunut varhaisina aikoina. Olisi todella hieno tapahtuma, että Meidän Terra voisi vapautua kaikesta hurjasta sotamateriasta ja myrkyistä. mukaan lukien kaiken kaltaiset ihmiset. Mielestäni Terra kaipaa todella suursiivouksen. Kohtalon oikusta jäljelle voisi jäädä mahdollisesti muutamia vahvempia ihmisiä. Minulla ei ole mitään tätä Jätti tuhoa vastaan, Kyllä minun puolestani tämä 2012 voisi tapahtua. Näin saisivat mahdollisen monet ihmiset ilmaisen hautauksen!
No vastustatko sitä että Terra " suursiivoaa" sinutkin pois samalla,
vi oletko tehnyt liiton kuoleman ja tuonelan kanssa,ettei "Jätti tuho" sinuun iske :-)
en tiedä, mutta Raamattu sanoo, että maanjäristyksiä tulee monin paikoin. Ei Suomikaan maanjäristyksiltä säästy. Kyllä Jumala haluaa herätellä myös tätä toiseksi kovakorvaisinta kansaa.
Ovat iskeneet kovasti Indoneesian aluevesille: Nyt taas on Pyhän Andreaksen vuorijonossa ollut ratkeamia. Onhan tämä mainittu vuorijono maailman pisin, näet se ulotuu Alaskasta Antarkticseen. Nyt viimen tärähdys sattui Mexsikon ja USA rajalla varoitus tärähdys 7,2 Ritcheriä.
- Olishan sekin
mukava tietää
- hyhh!
Ja kaikenlaista muutakin. Luin juuri Aftonbladetin sivulta, että Brasiliassa on Rio de Janeiron rannalle ajautunut 80 000 kiloa kuollutta kalaa viikonlopun aikana. Syytä ei vielä tiedetä, mikä sen on aiheuttanut.
Massa kuolema ole mitään muuta, kuin Kemikaali Firmojen suurten myrkkylastien tyhjennys kalojen asuin sijoille. Näitä tapauksia on sattunut kaikkialla. Edellinen Myrkytys oli Euroopan läpikulkevalla Reinin joella. Myrkytyksen aiheuttaja sai melko mahtavat sakot. Nyt on sielläkin alkanut kalakanta lisääntyä. Olen kuullut, että Suomen lahden perukoilla myrkky aikapommit tikittävät. Nämä myrkkyjen pudottajat eivät ota vastuuta teoistaan. Paljon tulee kuollutta kalaa pintaan, jos ei näitä myrkkyjä kukaan nosta pois merestä.
- vaan
on kuule kuin hyttysen kusi valtameressä.
Jokaisena päivänä kaloja kuolee vanhuuttaan tai joutuu muiden kalojen saaliiksi 100 miljoonia tonneja.
Että pientä suhteellisuuden tajua juttuihinne. vaan kirjoitti:
on kuule kuin hyttysen kusi valtameressä.
Jokaisena päivänä kaloja kuolee vanhuuttaan tai joutuu muiden kalojen saaliiksi 100 miljoonia tonneja.
Että pientä suhteellisuuden tajua juttuihinne.mitä hyötyä tuottaa kellekäänkalojen Joukko myrkytys: Myrkytykset eivät kuulu millään tavalla luonnon tasapainon pitoon?
- apu lähellä
joka on jo siellä toiminnassa ja jonka kautta apu on välittömästi perillä. Siellä he toimivat ihmisten hyväksi. Minä voin auttaa antamalla heille varoja.
6 asteikolla: Pian on suurempia tärinöitä tulossa. Eihän tämä ole muuta, kuin pieniä varoituksia? mitä seuraavaksi ?
http://www.redcross.fi/ajankohtaista/uutiset/fi_FI/550000_chileen/
http://www.formin.fi/Public/default.aspx?contentid=187343&nodeid=15145&contentlan=1&culture=fi-FI
Myös:
HS. Suomi auttaa Chilen maanjäristyksen uhreja
3.3.2010 15:50
A A
STT
Suomi antaa Chilelle humanitaarista apua 400 000 euroa. Apu kanavoidaan viime viikonlopun maanjäristyksen uhreille Suomen Punaisen ristin kautta. Asiasta päätti ulkomaankauppa- ja kehitysyhteistyöministeri Paavo Väyrynen (kesk) keskiviikkona.
Kansainvälinen Punainen risti on julkaissut 4,7 miljoonan euron vetoomuksen chileläisten auttamiseksi. Suomen Punainen risti tukee vetoomusta toimittamalla maahan kenttäsairaalan varusteet.
Chilen maanjäristyksen jäljiltä on löytynyt yli 700 kuolonuhria. Maanjäristyksen vaikutukset tuntuvat yli kahden miljoonan ihmisen arjessa.
EU JA CHILE
http://ec.europa.eu/news/external_relations/100317_fi.htm
TIETOKIRJA JA CHOLEN MAANJÄRISTYS
http://fi.wikipedia.org/wiki/Chilen_maanjäristys_2010Una-Fortunan on turha pelotella maanjäristyksillä ja lopulla.
Sillä järistykset ovat vasta alkusoitto. Sodat lisääntyvät huimasti
ennen loppua.
Matt. 24:8
Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua.
Mark. 13:8
Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, joka puolella on maanjäristyksiä ja tulee nälänhätä. Tämä on synnytystuskien alkua.- Arvioitsia
AnttiVKantola kirjoitti:
Una-Fortunan on turha pelotella maanjäristyksillä ja lopulla.
Sillä järistykset ovat vasta alkusoitto. Sodat lisääntyvät huimasti
ennen loppua.
Matt. 24:8
Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua.
Mark. 13:8
Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, joka puolella on maanjäristyksiä ja tulee nälänhätä. Tämä on synnytystuskien alkua.Vasta alkamassa: Kaikki alkaa hiljaisuudessa ja loppu tulee pauhulla kovalla ryminällä. Eikä pieni uimataito liene hyväksi. Onnea puupäille sillä he kelluvat pinnalla. Puupäät asuttavat uudelleen maan ja valmistavat itselleen ikiomat kivijumalansa todenäköisesti. Hyvä puoli on tässä toiminnassa, ettei enää tarvita hautaus-urakoitsioita.
AnttiVKantola kirjoitti:
Una-Fortunan on turha pelotella maanjäristyksillä ja lopulla.
Sillä järistykset ovat vasta alkusoitto. Sodat lisääntyvät huimasti
ennen loppua.
Matt. 24:8
Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua.
Mark. 13:8
Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, joka puolella on maanjäristyksiä ja tulee nälänhätä. Tämä on synnytystuskien alkua.ovat lähestymässä: {Saman hautauksen saavat uskovat ja uskomattomat }. Koettakaa ottaa luonnon antamat varoitukset vakavasti. { Koettakaa ymmärtää hautaukset ovat ilmaiset}! Ei huolta suruun:
- Seismoloogi
Maanjäristys Israelissa
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/4819720/39981217
Eskatologi - kvanttimekaniikkaa
Todella kummallista!Jumala ilmoittaa olemassa olostaan maanjäristyksillä.Onko niin,että taivas onkin maan alla?!Helvetti on siis ympäröivä avaruus...
300 kuollutta ja 3 tuhatta loukkaantunutta. Missähän lienee seuraava?
monikymmenkeraisina: Islanti savustaa kaiken lentoliikenteen Jumiin. On suuri vaara toisenkin tulivuoren purkaantumiseen. On vain odotus mitä tulee tapahtumaan seuraavaksi. Luonnon suojeliat ovat huolissaan Jäätiköiden sulamis nopeudesta. Mitähän tulisi seuraavaksi, jos Andarctiksen tulivuoret alkaisivat toimimaan?
luku näyttää menevän yli 4000 tuhannen ihmisen: Nyt oli tässä hiljattain uutinen Colgaroolin maan järistyksestä Kullan kaivajien kauoungissa Länsi Australiassa. Tulivuorten purkaukset van suurenevat.
- Jängiäinen*
Antin Rukoukset toteutuvat, niin kohta puoliin alkaa Islannin Tulivuori Katia toimintansa Ja se tulee olemaan todella paha. Toivotaan ettevät Antin rukoukset toteudu!
- Täyttymystä
Jängiäinen* kirjoitti:
Antin Rukoukset toteutuvat, niin kohta puoliin alkaa Islannin Tulivuori Katia toimintansa Ja se tulee olemaan todella paha. Toivotaan ettevät Antin rukoukset toteudu!
Tällöin on Antista tullut oikea Profeetta: Todenäköisesti Katia purkaantuu pian, niin näiden tietojen mukaansaa uutis media myllyynsä uutta jauhettavaa. Nykyään moniaat odottavat vuoden 2012 Profetioiden toteutumista.
- Artemis 55
Täyttymystä kirjoitti:
Tällöin on Antista tullut oikea Profeetta: Todenäköisesti Katia purkaantuu pian, niin näiden tietojen mukaansaa uutis media myllyynsä uutta jauhettavaa. Nykyään moniaat odottavat vuoden 2012 Profetioiden toteutumista.
Mitähän tapahtunee seuraavaksi: Tiedoitus kulkee nykyisin melko nopeasti ympäri maailman. Olemme nykyään ajan kohdassa, jolloin Terra Planeettamme on aurinkoa mitä se on ollut viimeisen yhdeksän tuhannen ja viidessadan vuoden aikana. Terran pitäisi saavuttaa tämä ääriraja 21-Joulukuuta 2012. Tämä on annettu kuulema meille merkiksi Jätti katasrofin alkupäivästä. Aikahan sen tulee näyttämään onko tämä Huuhaata? Tämä etelä Euroopan lumiaalto antaa jo meille alkuvaroituksia. Onko sen mylläkän jälkeen tulossa Jääkausi? kukaan ei tiedä varmuutta. Kaikki on vain spekulointia. Onko mitään tehtävissä? on myös suuri kysymys merkki. Näet ovathan nämä kaikki mantereet syntyneet Jätti katasrofien ansiosta!
- benedi
Jängiäinen* kirjoitti:
Antin Rukoukset toteutuvat, niin kohta puoliin alkaa Islannin Tulivuori Katia toimintansa Ja se tulee olemaan todella paha. Toivotaan ettevät Antin rukoukset toteudu!
eivät toteudu!
Sillä on kirjoitettu: " Minä kuulen niitä, jotka totuudessa minua avuksi huutavat"
- M:999=Tuleva=t
Varalle: Tällaisen Katasrofin tulo on yhta mahdollinen kuinn on Hirmu-Tsunaminkin saapuminen. Oletetaan että Terra sattuu kohtaamaan yllätyksen, Jonka johdosta Terra villiintyy hirvittäväänn raivoon, niin että Maan järistyksiä tapahtuu jokapuolella Terraa Tulivuoret leimuavat raivona valtameret yltyvät raivoon mantereita repeilee ja vaipuu meren syvyyksiin ja vastaavasti uusia mantereita nousee meren pohjasta. Magneetti navat etsivä uudet kohteensa. Tämän mahdollisen mylläkän jälkeen, jos satummoisin joitakin ihmisiä voisi jäädä henkiin, niin voisimme olettaa, että ihmiset kelksisivät itselleen uudet jumalat, jotka he hyvin todenäköisesti tekisivät itsellen kivestä. Näin alkaisi Terralla uusi elämä Kivijumalien Maassa.
Odotan vain minkähän laisen teorian korkeasti oppinut Busmanni voisi kehittää tarinalle myrskyn jälkeen. Odotan uutta Theoriaa? - Bushmanni
M:999=Tuleva=t kirjoitti:
Varalle: Tällaisen Katasrofin tulo on yhta mahdollinen kuinn on Hirmu-Tsunaminkin saapuminen. Oletetaan että Terra sattuu kohtaamaan yllätyksen, Jonka johdosta Terra villiintyy hirvittäväänn raivoon, niin että Maan järistyksiä tapahtuu jokapuolella Terraa Tulivuoret leimuavat raivona valtameret yltyvät raivoon mantereita repeilee ja vaipuu meren syvyyksiin ja vastaavasti uusia mantereita nousee meren pohjasta. Magneetti navat etsivä uudet kohteensa. Tämän mahdollisen mylläkän jälkeen, jos satummoisin joitakin ihmisiä voisi jäädä henkiin, niin voisimme olettaa, että ihmiset kelksisivät itselleen uudet jumalat, jotka he hyvin todenäköisesti tekisivät itsellen kivestä. Näin alkaisi Terralla uusi elämä Kivijumalien Maassa.
Odotan vain minkähän laisen teorian korkeasti oppinut Busmanni voisi kehittää tarinalle myrskyn jälkeen. Odotan uutta Theoriaa?>>> Odotan vain minkähän laisen teorian korkeasti oppinut Busmanni voisi kehittää tarinalle myrskyn jälkeen. Odotan uutta Theoriaa? >>>
Maapalloa on kohdannut noin viisi suurta massasukupuuttoa, joista viimeinen toi nisäkkäät maailman herroiksi ja sitä myötä meidät ihmiset. Tämä tapahtui n. 65 miljoonaa vuotta sitten, josta on miljardeja todisteita eri muodoissaan, joita määrätyt uskonlahkojen sokaisemat ja aivopesemät ihmiset eivät halua joko nähdä taikka hyväksyä.
Kyllä tänne joku kivi avaruudesta taas jonkin miljoonan vuoden sisällä kosahtaa, joka tuhoaa kaiken, paitsi....
Sitä, mikä jää henkiin, on vaikea ennustaa. Voihan olla, että kaikki maalla elävät kuolevat viimeistä yksilöä myöten ja elämä alkaa taas merestä. Sitten miljoonat vuodet vierivät, kenties sadat miljoonat, ehkä miljardit ja voi olla, että jokin ihmisenkaltainen on taas hallitsemassa luomakuntaa, tai sitten ei.
Mutta kunhan aurinko sammuu, niin se päättää kaiken viimeistään. Ehkäpä se on se tapahtuma, josta ilmestyskirja puhuu, mutta siihen on vielä miljardeja vuosia, joten pitäkää lompakot avoinna, että oman lahkonne käsi sinne pääsee ja pappinne saavat voita leivän päälle.... - L:999=Sorto=P
Bushmanni kirjoitti:
>>> Odotan vain minkähän laisen teorian korkeasti oppinut Busmanni voisi kehittää tarinalle myrskyn jälkeen. Odotan uutta Theoriaa? >>>
Maapalloa on kohdannut noin viisi suurta massasukupuuttoa, joista viimeinen toi nisäkkäät maailman herroiksi ja sitä myötä meidät ihmiset. Tämä tapahtui n. 65 miljoonaa vuotta sitten, josta on miljardeja todisteita eri muodoissaan, joita määrätyt uskonlahkojen sokaisemat ja aivopesemät ihmiset eivät halua joko nähdä taikka hyväksyä.
Kyllä tänne joku kivi avaruudesta taas jonkin miljoonan vuoden sisällä kosahtaa, joka tuhoaa kaiken, paitsi....
Sitä, mikä jää henkiin, on vaikea ennustaa. Voihan olla, että kaikki maalla elävät kuolevat viimeistä yksilöä myöten ja elämä alkaa taas merestä. Sitten miljoonat vuodet vierivät, kenties sadat miljoonat, ehkä miljardit ja voi olla, että jokin ihmisenkaltainen on taas hallitsemassa luomakuntaa, tai sitten ei.
Mutta kunhan aurinko sammuu, niin se päättää kaiken viimeistään. Ehkäpä se on se tapahtuma, josta ilmestyskirja puhuu, mutta siihen on vielä miljardeja vuosia, joten pitäkää lompakot avoinna, että oman lahkonne käsi sinne pääsee ja pappinne saavat voita leivän päälle....Raamatun viestityksiä: Olen erehtynyt Hän on vielä kiini EGW näkemyksissä: Tässä ei ole ollut mitään puhetta papeista vaan puhdas tapahtuma Jätti myrskyn jälkeen. Pysy asiassa, elä ota avuksesi EGW ilman häntäkin selviävät asiat tieteen nimissä. Koeta muistaa perus totuus Jumala ihmisten itsensä kehittämä huume joka asuu puhtaasti ihmisten korvien välissä,. homaan että sinun korviesi Väliin on EGW jäänyt kummittelemaan. Koeta päästä siitä irti ja pysyä puhtaantieteen päätelmistä. Minä en ole koskaan ollut EGW kanattajia. Minun uskontoni on puhdas järki. Pysyn vilä tulemaan toimeen omilla aivoillani, Jos temendia iskee ehkä ymmärrän lopettaa itseni ennen sen pysyväksi Jäämistä{}
- Bushmanni
L:999=Sorto=P kirjoitti:
Raamatun viestityksiä: Olen erehtynyt Hän on vielä kiini EGW näkemyksissä: Tässä ei ole ollut mitään puhetta papeista vaan puhdas tapahtuma Jätti myrskyn jälkeen. Pysy asiassa, elä ota avuksesi EGW ilman häntäkin selviävät asiat tieteen nimissä. Koeta muistaa perus totuus Jumala ihmisten itsensä kehittämä huume joka asuu puhtaasti ihmisten korvien välissä,. homaan että sinun korviesi Väliin on EGW jäänyt kummittelemaan. Koeta päästä siitä irti ja pysyä puhtaantieteen päätelmistä. Minä en ole koskaan ollut EGW kanattajia. Minun uskontoni on puhdas järki. Pysyn vilä tulemaan toimeen omilla aivoillani, Jos temendia iskee ehkä ymmärrän lopettaa itseni ennen sen pysyväksi Jäämistä{}
Kirjoitin vain, että pitäkää lompakko avoinna, sillä maailmanloppua ei ole näköpiirissä, vaikka useat lahkot kiivaasti sitä myyvät kannattajilleen.
Koska maailmanloppua ei ole näköpiirissä kuin näiden lahkojen ja kulttien mainospamfleteissa (jos puhumme satojen tuhansien vuosien perspektiivillä), niin näiden järjestöjen on keksittävä sukupolvesta toiseen jotain, jolla he saavat saman paskan myytyä uusille tomppeleille. Jokainen onneton sukupolvi luulee olevansa aina se, joka luulee kohtaavansa tämän adventtikirkonkin kauppaaman maailmanlopun, mutta aika monta sukupolvea sitä on jo myyty "todella lähellä olevana tapahtumana" ja aina uudet ihmiset menevät vanhaan retkuun.
Kuinkahan kauan?
Mutta mitä tulee tähän mainitsemaasi jättimyrskyyn ja siihen, kuka tai mitkä siitä selviävät ja mitä sen jälkeen, niin historia on opettanut sen, että aina joku selviää ja hyvin on maapallo ja elämä sillä tyrskyt kestäneet. - L:999=sorto=P
Bushmanni kirjoitti:
Kirjoitin vain, että pitäkää lompakko avoinna, sillä maailmanloppua ei ole näköpiirissä, vaikka useat lahkot kiivaasti sitä myyvät kannattajilleen.
Koska maailmanloppua ei ole näköpiirissä kuin näiden lahkojen ja kulttien mainospamfleteissa (jos puhumme satojen tuhansien vuosien perspektiivillä), niin näiden järjestöjen on keksittävä sukupolvesta toiseen jotain, jolla he saavat saman paskan myytyä uusille tomppeleille. Jokainen onneton sukupolvi luulee olevansa aina se, joka luulee kohtaavansa tämän adventtikirkonkin kauppaaman maailmanlopun, mutta aika monta sukupolvea sitä on jo myyty "todella lähellä olevana tapahtumana" ja aina uudet ihmiset menevät vanhaan retkuun.
Kuinkahan kauan?
Mutta mitä tulee tähän mainitsemaasi jättimyrskyyn ja siihen, kuka tai mitkä siitä selviävät ja mitä sen jälkeen, niin historia on opettanut sen, että aina joku selviää ja hyvin on maapallo ja elämä sillä tyrskyt kestäneet.On Wave Rock, Jolla on pituutta 110 metriä ja korkeutta 14 metriä. Tässä on todiste entisestä meren pohjasta, Joka on nykyisin kaukana sisämaassa keskellä maanviljelys alueita. Vastaavasti madagarin saari on tynkä isoa muinaista mannerta jäka on vastaavasti vajonnut mereen. Japanin saaristossa on Mereen vajonnut kaupunki, joka viettelee paljon turisteja kuvaamaan tätä meren alaista nähtävyyttä.
Graham Hancok on kirjoittanut näistä kadonneista muinaisuuksista kirjan Bestseller Nimeltä
Fingerprints of The Gods. Hän on ottanut turkista Top Capin museosta Admiral Piri Reis Maps kartoista kuvia jolloin Antarctis on ollut sulana maana. Nämä kartat ovat ilmaantuneet Turkin museoon 1400 luvulla. Karttojen toimittajana mainitaan Piri rei. Jos Englannin kielesi on hyvä, niin YouTupe ohjelmissa Hancok kertoo ite tutkimus matkojensa tuloksista. Googlesta voit itse kurlata tarpeelliset tiedot. Paljon on tämä terra Planeetta käynyt luonnon mullistuksia läpi ja vielä on lisää tulossa. Näet Jäätiköiden sulaminen on ensimmäisiä merkkejä katsrofin tulosta. Paljon on mullistuksia kokenut tämä Planeetta Terra Ja lisää on tulossa. Suuri hiljaisuus on varoitus suuresta vaarasta. - L: 777+Puhdistus
L:999=sorto=P kirjoitti:
On Wave Rock, Jolla on pituutta 110 metriä ja korkeutta 14 metriä. Tässä on todiste entisestä meren pohjasta, Joka on nykyisin kaukana sisämaassa keskellä maanviljelys alueita. Vastaavasti madagarin saari on tynkä isoa muinaista mannerta jäka on vastaavasti vajonnut mereen. Japanin saaristossa on Mereen vajonnut kaupunki, joka viettelee paljon turisteja kuvaamaan tätä meren alaista nähtävyyttä.
Graham Hancok on kirjoittanut näistä kadonneista muinaisuuksista kirjan Bestseller Nimeltä
Fingerprints of The Gods. Hän on ottanut turkista Top Capin museosta Admiral Piri Reis Maps kartoista kuvia jolloin Antarctis on ollut sulana maana. Nämä kartat ovat ilmaantuneet Turkin museoon 1400 luvulla. Karttojen toimittajana mainitaan Piri rei. Jos Englannin kielesi on hyvä, niin YouTupe ohjelmissa Hancok kertoo ite tutkimus matkojensa tuloksista. Googlesta voit itse kurlata tarpeelliset tiedot. Paljon on tämä terra Planeetta käynyt luonnon mullistuksia läpi ja vielä on lisää tulossa. Näet Jäätiköiden sulaminen on ensimmäisiä merkkejä katsrofin tulosta. Paljon on mullistuksia kokenut tämä Planeetta Terra Ja lisää on tulossa. Suuri hiljaisuus on varoitus suuresta vaarasta.tapahtumien toistomis perusteella asuioiden perusteella: Ovathan kaikki toiminnat Meidän Planeetalla Kierrätys toimintaan perustuvia. Näet elämää on ollut meidän planeetalla melko pitkään. Monet toiminnat ovat edellisten toimintojen toisintoja. Kysymysenä voisimme esittää, koska edellinen Jäätiköiden sulaminen on tapahtunut? Mitkä ovat olleet seuraukset Jäätiköiden sulamisesta? Voimme vain tulla huomaamaan, ettei Rikkaita pelasta heidän rikkautensa, vaan tuho joka on tulossa se ei tee eroa rikkaan eikä köyhän välillä. Eikä liiemmin uskovaisten eikä uskottomien välillä. Tuhon tulo on säädetty oikeaan aikaan. Meidän Planeetta Terra kaipaa täyden puhdistuksen!
L: 777+Puhdistus kirjoitti:
tapahtumien toistomis perusteella asuioiden perusteella: Ovathan kaikki toiminnat Meidän Planeetalla Kierrätys toimintaan perustuvia. Näet elämää on ollut meidän planeetalla melko pitkään. Monet toiminnat ovat edellisten toimintojen toisintoja. Kysymysenä voisimme esittää, koska edellinen Jäätiköiden sulaminen on tapahtunut? Mitkä ovat olleet seuraukset Jäätiköiden sulamisesta? Voimme vain tulla huomaamaan, ettei Rikkaita pelasta heidän rikkautensa, vaan tuho joka on tulossa se ei tee eroa rikkaan eikä köyhän välillä. Eikä liiemmin uskovaisten eikä uskottomien välillä. Tuhon tulo on säädetty oikeaan aikaan. Meidän Planeetta Terra kaipaa täyden puhdistuksen!
Ensin oli Islanti: Nyt savuaa Guatemala ja Eguaattorin tulivuori. Islannin voi aloitta
toimintansa piankin koska ikilumet ovat alkaneet sulaa jo hyvällä vauhdilla eräiden tietojen
mukaan[]- L: 897=
L:999=sorto=P kirjoitti:
On Wave Rock, Jolla on pituutta 110 metriä ja korkeutta 14 metriä. Tässä on todiste entisestä meren pohjasta, Joka on nykyisin kaukana sisämaassa keskellä maanviljelys alueita. Vastaavasti madagarin saari on tynkä isoa muinaista mannerta jäka on vastaavasti vajonnut mereen. Japanin saaristossa on Mereen vajonnut kaupunki, joka viettelee paljon turisteja kuvaamaan tätä meren alaista nähtävyyttä.
Graham Hancok on kirjoittanut näistä kadonneista muinaisuuksista kirjan Bestseller Nimeltä
Fingerprints of The Gods. Hän on ottanut turkista Top Capin museosta Admiral Piri Reis Maps kartoista kuvia jolloin Antarctis on ollut sulana maana. Nämä kartat ovat ilmaantuneet Turkin museoon 1400 luvulla. Karttojen toimittajana mainitaan Piri rei. Jos Englannin kielesi on hyvä, niin YouTupe ohjelmissa Hancok kertoo ite tutkimus matkojensa tuloksista. Googlesta voit itse kurlata tarpeelliset tiedot. Paljon on tämä terra Planeetta käynyt luonnon mullistuksia läpi ja vielä on lisää tulossa. Näet Jäätiköiden sulaminen on ensimmäisiä merkkejä katsrofin tulosta. Paljon on mullistuksia kokenut tämä Planeetta Terra Ja lisää on tulossa. Suuri hiljaisuus on varoitus suuresta vaarasta.Luonto antaa meille varoitus merkkejä katasroffien saapumisesta.
Nämä katasroffit saapuvat aina niille sopivien ja määriteltyjen aikojen
koettaessa. ihmisten viisaus ei voi mitenkään muuttaa lounnon antamaa
järjestystä. Nämä katasroffit ovat osa tätä meidän Terran kierrolle
kuukuvaa maailman järjestystä. Onhan jumala viisaudessaan antanut
tavan elämän vähentämiseksi Planeetta terralla!!! - Pahan enteitä!
L: 897= kirjoitti:
Luonto antaa meille varoitus merkkejä katasroffien saapumisesta.
Nämä katasroffit saapuvat aina niille sopivien ja määriteltyjen aikojen
koettaessa. ihmisten viisaus ei voi mitenkään muuttaa lounnon antamaa
järjestystä. Nämä katasroffit ovat osa tätä meidän Terran kierrolle
kuukuvaa maailman järjestystä. Onhan jumala viisaudessaan antanut
tavan elämän vähentämiseksi Planeetta terralla!!!On ilmoittamassa meille jostain suuremmasta meille tulevasta katasroffista:
Koko pohjoinen pallon puolisko oli saman kuuman lämpöaallon alaisuudessa
aivan Alaskaa myöten. Pohjoisen puolella on ollut todella paahtava sää.
Pahempaa on meille luvassa. Tämä kaikki on vain ennettä suuresta tulevasta
katasrofista. Ihmiset eivät voi vaikuttaa millään tavalla luonnon lakioen
kulkuun. Mahtaakohan ihmisistä jäädä edes siementä ison myrskyn jälkeen!!! - benedi
Bushmanni kirjoitti:
>>> Odotan vain minkähän laisen teorian korkeasti oppinut Busmanni voisi kehittää tarinalle myrskyn jälkeen. Odotan uutta Theoriaa? >>>
Maapalloa on kohdannut noin viisi suurta massasukupuuttoa, joista viimeinen toi nisäkkäät maailman herroiksi ja sitä myötä meidät ihmiset. Tämä tapahtui n. 65 miljoonaa vuotta sitten, josta on miljardeja todisteita eri muodoissaan, joita määrätyt uskonlahkojen sokaisemat ja aivopesemät ihmiset eivät halua joko nähdä taikka hyväksyä.
Kyllä tänne joku kivi avaruudesta taas jonkin miljoonan vuoden sisällä kosahtaa, joka tuhoaa kaiken, paitsi....
Sitä, mikä jää henkiin, on vaikea ennustaa. Voihan olla, että kaikki maalla elävät kuolevat viimeistä yksilöä myöten ja elämä alkaa taas merestä. Sitten miljoonat vuodet vierivät, kenties sadat miljoonat, ehkä miljardit ja voi olla, että jokin ihmisenkaltainen on taas hallitsemassa luomakuntaa, tai sitten ei.
Mutta kunhan aurinko sammuu, niin se päättää kaiken viimeistään. Ehkäpä se on se tapahtuma, josta ilmestyskirja puhuu, mutta siihen on vielä miljardeja vuosia, joten pitäkää lompakot avoinna, että oman lahkonne käsi sinne pääsee ja pappinne saavat voita leivän päälle....Bushmanni puhuu kuulkaa (osittain) häntä!!
" Kyllä tänne joku kivi avaruudesta kopsahtaa"
" Niinkuin sinä (Bushmanni ) näit, että kivilohkare irtautui vuoresta - ei ihmiskäden voimasta- ja murskasi
raudan, vasken, saven, hopean ja kullan. (näistä materiaaleistahan Bushmanni on ollut Terraamme tekemässä)
Suuri Jumala on ilmoittanut kuninkaalle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva. Ja uni on tosi ja sen selitys luotettava" Dan 2: 45
Suuri Jumala ilmoitti bushmannille että " Kyllä tänne joku (Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät)
avaruudesta kopsahtaa" bushmanni
Suuri Jumala ilmoitti bushmannille myös: " Kunhan aurinko sammuu, niin se päättää kaiken viimeistään" (bushmanni
Bushmannin kautta Suuri Jumala ilmoittaa meille " Mitä pian tapahtuman pitää"
Bushmannin lahkolaisvanhemmat, jotka ovat " sen lahkon Päämiehelle" rakkaita"...ovat synnyttäneet meille varoittavan profeeta, joka puhuu meille " totuuden ja toimen sanoja"
Suuri Jumalahan puhuu "salattua viisautta" ...ja Hän " puhuu tavalla ja toisella, sitä ei vain aina
huomata"
" Minä katselin maata, ja katso, se oli autio ja tyhjä ja taivasta, eikä siinä aurinkoa ollut" Jer 4: 23
" Sillä näin sanoo Herra, koko maa tulee autioksi,
vaikka en minä siitä peräti loppua tee" " jae 27
Oikein bushmanni puhuu, sillä hänen lahkolaisuuden aivonsa, ova Jumalan siementä....eikä hän voi olla
totuutta puhumatta, koska se polttaa hänen sisintään,...mutta hän naamioi itsensä, ettei
häntä tunnistettaisi " sen lahkon Päämiehen" kanssa seurustellevaksi...eihän omena kauan puusta putoa.
Ottakaa vaari siitä mitä bushmanni kirjoittaa, ...mutta aikamääristä hänen ei ole tarvis kirjoittaa...sillä se päivä " jolloin aurinko pimenee ja kuu ei anna valoansa, on aivan oven edessä...ja ovella seisoo " venvartija"..joka avaa oven, jos joku haluaa turvaan, ennenkuin tulee se Herran (Kiven) päivä,
se suuri ja peljättävä!
Onhan käymässä niin, että adventti lahkon., Herran odottajat, ovat kieltäneet Herran, ja sanoneet:
" Ei se ole hän! Ei meitä kohtaa onnettomuus,
emme tule näkemään miekkaa (sotaa) emmekä nälkää ( Herran sanan nälkää)
Ja profeetat ovat heidän mielestään pelkkää tuulta; Herra, joka puhuu, ei ole mukamas heissä- heidän (profeettojen) itsensä käyköön niin!!
Mutta Herra sanoo! Koska te tällaista olette puhuneet, niin minä teen sanani sinun suussasi tuleksi
ja tämän kansan polttopuiksi,
ja se kuluttaa heidät. Miksi, teet meille näin, he kysyvät?
" Koska tällä kansalla on uppiniskainen ja tottelematon sydän; he ovat poikenneet ja menneet pois...sillä minun kanssassani on jumalattomia, jotka pyydystävät ihmisiä, ja asettavat heille ansoja..ja heidän huoneensa on täynnä petosta,...ja heidän häijyt puheensa
käyvät yli kaiken määrän!!
Kunkapa monen adventistin huoneessa on toisen miehen vaimo?..Ja kuinkapa monella vaimolla , toisen miehen vaimo,
ja kuinkapa monella miehellä toisen vaimon mies?
---niin profeetatkin kuin papitkin harjoittavat petosta!...He nousevat saarnastuoliin ja sanovat " Jumalan rauhaa,...vaikka ei rauhaa ole!
He joutuvat häpeään koska ovat tehneet kauhistuksia, mutta ei heillä ole hävyntuntoa, sillä he eivät tunne, että tämä ei ole heidän oman vaimonsa häpy,...ja niin he eivät osaa hävetä!
Sentähden he kaatuvat kaatuvien joukkoon,
sortuvat kun minä heitä rankaisen, niillä rankaisutoimilla, joista bushmanni teille puhui! - benedi
Bushmanni kirjoitti:
Kirjoitin vain, että pitäkää lompakko avoinna, sillä maailmanloppua ei ole näköpiirissä, vaikka useat lahkot kiivaasti sitä myyvät kannattajilleen.
Koska maailmanloppua ei ole näköpiirissä kuin näiden lahkojen ja kulttien mainospamfleteissa (jos puhumme satojen tuhansien vuosien perspektiivillä), niin näiden järjestöjen on keksittävä sukupolvesta toiseen jotain, jolla he saavat saman paskan myytyä uusille tomppeleille. Jokainen onneton sukupolvi luulee olevansa aina se, joka luulee kohtaavansa tämän adventtikirkonkin kauppaaman maailmanlopun, mutta aika monta sukupolvea sitä on jo myyty "todella lähellä olevana tapahtumana" ja aina uudet ihmiset menevät vanhaan retkuun.
Kuinkahan kauan?
Mutta mitä tulee tähän mainitsemaasi jättimyrskyyn ja siihen, kuka tai mitkä siitä selviävät ja mitä sen jälkeen, niin historia on opettanut sen, että aina joku selviää ja hyvin on maapallo ja elämä sillä tyrskyt kestäneet.sillä noin on jumalattomille puhuttavakin: " pitäkää lompakko avoinna, sillä maailmanloppua ei ole
näköpiirissä"
"Koska he eivät ole ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, on Jumala lähettänyt heille bushmannin, niin että he uskovat valheen!!
" Se, joka on saastainen saastukoon edelleen,ja se joka on pyhä, pyhittyköön edelleen"...tämä on se sanoma, jonka bushmanni teille julistaa, sillä ne jotka ovat sokeita, on talutettava kuoppaan, koska , vaikka heillä on silmät, he eivät niillä halua nähdä, ja vaikka heillä on korvat, eivät he niillä halua kuulla...siksi teille on lähetetty Bushmanni, joka täydentää sen työn, jonka itse olette itsessänne aloittaneet!
Minkä teet, sinä bushmanni, tee se pian!...sillä enää ei ole oleva aikaa - benedi
Una-Fortuna2 kirjoitti:
Ensin oli Islanti: Nyt savuaa Guatemala ja Eguaattorin tulivuori. Islannin voi aloitta
toimintansa piankin koska ikilumet ovat alkaneet sulaa jo hyvällä vauhdilla eräiden tietojen
mukaan[]te saatte nähdä tulta ja savupatsaita, ennenkuin tulee Heeran paivä,
se suuri ja pewljättävä"?
Sanooko?
No? Oletteko nähneet savupatsaita, jotka estävät lentoliikenteenkin?
Entäpä tulta?
240.000 miestä ja naista yrittää sitä iankaikkista tulta sammuttaa ,ja se ei ole sammuva!!
Missä? No, esim Moskovassa Bushmanni kirjoitti:
Kirjoitin vain, että pitäkää lompakko avoinna, sillä maailmanloppua ei ole näköpiirissä, vaikka useat lahkot kiivaasti sitä myyvät kannattajilleen.
Koska maailmanloppua ei ole näköpiirissä kuin näiden lahkojen ja kulttien mainospamfleteissa (jos puhumme satojen tuhansien vuosien perspektiivillä), niin näiden järjestöjen on keksittävä sukupolvesta toiseen jotain, jolla he saavat saman paskan myytyä uusille tomppeleille. Jokainen onneton sukupolvi luulee olevansa aina se, joka luulee kohtaavansa tämän adventtikirkonkin kauppaaman maailmanlopun, mutta aika monta sukupolvea sitä on jo myyty "todella lähellä olevana tapahtumana" ja aina uudet ihmiset menevät vanhaan retkuun.
Kuinkahan kauan?
Mutta mitä tulee tähän mainitsemaasi jättimyrskyyn ja siihen, kuka tai mitkä siitä selviävät ja mitä sen jälkeen, niin historia on opettanut sen, että aina joku selviää ja hyvin on maapallo ja elämä sillä tyrskyt kestäneet.Ensi kesä tulee olemaan vieläkin kuumempi, kuin tämä kesä, koska jäiden sulaminen
täytyy osua oikeaan ajankohtaan, kuten palapelin palikatkin. Kuumuuden kiihtyminen
nopeuttaa jäiden sulamista. Kysymyksemme on: Mikä on tämän aloituksen salaisuus???- rauha maassa.
benedi kirjoitti:
Bushmanni puhuu kuulkaa (osittain) häntä!!
" Kyllä tänne joku kivi avaruudesta kopsahtaa"
" Niinkuin sinä (Bushmanni ) näit, että kivilohkare irtautui vuoresta - ei ihmiskäden voimasta- ja murskasi
raudan, vasken, saven, hopean ja kullan. (näistä materiaaleistahan Bushmanni on ollut Terraamme tekemässä)
Suuri Jumala on ilmoittanut kuninkaalle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva. Ja uni on tosi ja sen selitys luotettava" Dan 2: 45
Suuri Jumala ilmoitti bushmannille että " Kyllä tänne joku (Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät)
avaruudesta kopsahtaa" bushmanni
Suuri Jumala ilmoitti bushmannille myös: " Kunhan aurinko sammuu, niin se päättää kaiken viimeistään" (bushmanni
Bushmannin kautta Suuri Jumala ilmoittaa meille " Mitä pian tapahtuman pitää"
Bushmannin lahkolaisvanhemmat, jotka ovat " sen lahkon Päämiehelle" rakkaita"...ovat synnyttäneet meille varoittavan profeeta, joka puhuu meille " totuuden ja toimen sanoja"
Suuri Jumalahan puhuu "salattua viisautta" ...ja Hän " puhuu tavalla ja toisella, sitä ei vain aina
huomata"
" Minä katselin maata, ja katso, se oli autio ja tyhjä ja taivasta, eikä siinä aurinkoa ollut" Jer 4: 23
" Sillä näin sanoo Herra, koko maa tulee autioksi,
vaikka en minä siitä peräti loppua tee" " jae 27
Oikein bushmanni puhuu, sillä hänen lahkolaisuuden aivonsa, ova Jumalan siementä....eikä hän voi olla
totuutta puhumatta, koska se polttaa hänen sisintään,...mutta hän naamioi itsensä, ettei
häntä tunnistettaisi " sen lahkon Päämiehen" kanssa seurustellevaksi...eihän omena kauan puusta putoa.
Ottakaa vaari siitä mitä bushmanni kirjoittaa, ...mutta aikamääristä hänen ei ole tarvis kirjoittaa...sillä se päivä " jolloin aurinko pimenee ja kuu ei anna valoansa, on aivan oven edessä...ja ovella seisoo " venvartija"..joka avaa oven, jos joku haluaa turvaan, ennenkuin tulee se Herran (Kiven) päivä,
se suuri ja peljättävä!
Onhan käymässä niin, että adventti lahkon., Herran odottajat, ovat kieltäneet Herran, ja sanoneet:
" Ei se ole hän! Ei meitä kohtaa onnettomuus,
emme tule näkemään miekkaa (sotaa) emmekä nälkää ( Herran sanan nälkää)
Ja profeetat ovat heidän mielestään pelkkää tuulta; Herra, joka puhuu, ei ole mukamas heissä- heidän (profeettojen) itsensä käyköön niin!!
Mutta Herra sanoo! Koska te tällaista olette puhuneet, niin minä teen sanani sinun suussasi tuleksi
ja tämän kansan polttopuiksi,
ja se kuluttaa heidät. Miksi, teet meille näin, he kysyvät?
" Koska tällä kansalla on uppiniskainen ja tottelematon sydän; he ovat poikenneet ja menneet pois...sillä minun kanssassani on jumalattomia, jotka pyydystävät ihmisiä, ja asettavat heille ansoja..ja heidän huoneensa on täynnä petosta,...ja heidän häijyt puheensa
käyvät yli kaiken määrän!!
Kunkapa monen adventistin huoneessa on toisen miehen vaimo?..Ja kuinkapa monella vaimolla , toisen miehen vaimo,
ja kuinkapa monella miehellä toisen vaimon mies?
---niin profeetatkin kuin papitkin harjoittavat petosta!...He nousevat saarnastuoliin ja sanovat " Jumalan rauhaa,...vaikka ei rauhaa ole!
He joutuvat häpeään koska ovat tehneet kauhistuksia, mutta ei heillä ole hävyntuntoa, sillä he eivät tunne, että tämä ei ole heidän oman vaimonsa häpy,...ja niin he eivät osaa hävetä!
Sentähden he kaatuvat kaatuvien joukkoon,
sortuvat kun minä heitä rankaisen, niillä rankaisutoimilla, joista bushmanni teille puhui!höpäjät jos on koska saanut laillisen eron entisestä miehestään taikka vaimostaan, niin hän ei ole enää sen entisen miehen vaimo taikka mies. Hän on vapaa menemään toisen kanssa avioon, eihän ihminen ole mikään orja jos ei sovi olemaan aviossa sen entisen kanssa on parempi erota kun aina tapella, näin minä tämän asian ymmärrän.
Una-Fortuna2 kirjoitti:
Ensin oli Islanti: Nyt savuaa Guatemala ja Eguaattorin tulivuori. Islannin voi aloitta
toimintansa piankin koska ikilumet ovat alkaneet sulaa jo hyvällä vauhdilla eräiden tietojen
mukaan[]Näin todellakin on että Maa taitaa kohta olla tulikivijärvi, joka peittää
alleen laaksojen kaatopaikat ja gehennat.
Ei edes uskovana toimiva yksi, hänkin on yksi noita Jumalan manaajia helteen takia.
Kesä 2011 tulee olemaan laskelmien mukaan vielä kuumempi mitä tämä kesä on ollut.
Ja kesä 2012 tulee olemaan vieläkin paahtavampi. Kyllä tässä sen kuumuuden kanssa
oikeastaan kovasti manaamista lieneekin. Yleensä olemme ymmärtäneet asian ytimen,
Joka juontaa kovan myrskyn saapumiseen. Tämä tulossa oleva myrsky tulee ottamaan
haltuunsa koko meidän pikku planeettamme Terran. Asian tuntiat mainitsevat tämän
ison myrskyn olevan vailla vertaistaan. Aivan tarkkaa tietoa ei meillä ole, koska kaikki
on vielä teoriaa mitä tapahtuu jäiden sulamisen loppuvaiheessa. tuntuu siltä, että
kohti kivikautta olemme matkalla.Näet Jäätiköiden sulamis vauhti vain kiihtyy entisestään: Joka ikinen Telluksen
pyörähtämä kierros tuo Tellusta iana lähemmäksi aurinkoa. Euroopan ja Aasian
lämpö aallot ovat meille todistamassa mitä pahempaa meille vielä tuleman pitää.
Ihmiskunta on matkalla kohti sitä U_1 siunattua Helvettiä, josta ei edes ykkös uskova
voi pelastua, sillä tämä kaikki tapahtuu luonto emon normista oikeiden laskelmien
mukaan. Tästä tilanteesta eivät tule pelastumaan rikkaat eikä köyhät, vain joku
pienemmällä sivistyksellä varustettu voi selviintyä Maaemon tuholta {}Haitin maanjäristys tapahtui alueella missä ei ole mannerlaattojen törmäystä.
Emme tiedä miksi siellä järisi, mutta sen tiedämme, että meidän teoriamme
mannerlaatoista on puutteellinen. Onko tämäkin uuden alkua - lopun alkua?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Haitin_maanjäristys_2010
Mutta ei hätää, O'bama ottaa johdon Haitissa ...
http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010/01/obama_usa_ottaa_johdon_haitissa_1366755.html
Ei WTC-raunioillakaan mitään hätää enää ole, moskeija korvaa tornit.
Näin on O'bama päättänyt mahtiluvallaan, tuo sunnuntailakien ikuinen vastustaja. (minä en tahdo perjantaitakaan vaan lauantain).
SIITÄKÖ tulee uusin baabelin torni? Ei maa pysy autiona ja tyhjänä.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2151254Todistetusti maapallo jäähtyy ...
http://www.tiede.fi/keskustelut/geologia-maa-meri-ja-ilma-f7/ilmasto-todistetusti-jaahtyy-t38955.html
Koska Sana tukee tätä niin uskon enemmän siihen teoriaan. Ensin tietysti
hetken aikaa on lämpimämpää, jotta tämä rakeistuminen toteutuisi ...
Job 38:22 Oletko käynyt lumen varastohuoneissa, ja oletko nähnyt rakeiden varastot,
23 jotka minä olen säästänyt ahdingon ajaksi, sodan ja taistelun päiväksi?- Una-Fortuna2 ei kirj
AnttiVKantola kirjoitti:
Todistetusti maapallo jäähtyy ...
http://www.tiede.fi/keskustelut/geologia-maa-meri-ja-ilma-f7/ilmasto-todistetusti-jaahtyy-t38955.html
Koska Sana tukee tätä niin uskon enemmän siihen teoriaan. Ensin tietysti
hetken aikaa on lämpimämpää, jotta tämä rakeistuminen toteutuisi ...
Job 38:22 Oletko käynyt lumen varastohuoneissa, ja oletko nähnyt rakeiden varastot,
23 jotka minä olen säästänyt ahdingon ajaksi, sodan ja taistelun päiväksi?Omat määrä aikansa säädetyt: Nämä ajat ovat kaltaisuuksiltaan Hieman saman kaltaisia mitä
ovat Telluksen vuoden ajat. nämä turmion ajatkin alkavat kun äärimmäisyys raja on
saavutettu. Tälle myrskyllekin on annettu alkuaika ja myrskyn pääte pistekin on määrätty.
Olemme menossa Katasrofin jälkeen hiljalleen kohti Jääkautta. Tämä Katasroffi tulee
hautaamaan paljon elämää Telluksen syvänteisiin. Tarkoista ajoita meidän ei tarvitse
tietää mitään. Onhan Tellus käynyt läpi erittäin monia luonnon mullistuksia aina oikeilla
ajoilla. Ei meidän kannata murehtia, sillä kyllä luoja aina omistaan huolen pitää, siksi
neuvoni on se, että pyrkisimme sovintoon kaikkien kanssa, näin voimme ansaita puhtaan
oman tunnon Una-Frtuna2
Cracatoalla on ollut mahtavin tulivuoren purkaus vuonna 355 AD. Se aiheutti koko Terraa
kattavan pimeyden 18 kuukauden ajaksi. Tämä Sumatran tulivuori on ollut toiminnassa
viimeksi noin 400 vuotta sitten. vahvoja ovat luonnon voimat irtipäässeinä. Jääyiköt
sulavat hirmuvauhdilla. Meressä coralliriutat tuhoutuvat liian lämpimän veden ansiosta.
kaikki tämä on meille varoituksena tulevastatuhosta.Sumatra on tuorein uhri. Niin paljon järistyksiä että vaikea pysyä ajan tasalla ?!
Mitä Chileen tulee, niin nyt katsotaan miten loukkuun jääneille kaivosmiehille käy.
Kestääkö kantti tulevat viikot ehkä kuukaudet.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9296502/thread
Vastasin sinulle koskien kuningas Salomoa ...
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9292960/45631126
Vastasin myös aiheeseen pietismistä. Kyllä pietismi on Lutherin uskonpuhdistuksen jatkoa.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9297406/45650921
Vastasin HERMANNILLE ittelleen lisääntyvistä luonnonkatastrofeista ...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9297161/thread
Vastasin YLIFARISEUKSELLE koskien mukamas ainoaa oikeaa raamatunkäännöstä, 1903
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6368728/45651107Nyt alkavat pian koittaa vapauteen pääsemisen hetket kauvoksen vangeille. Nykyajan saavutuksilla voidaan pelastaa ihmisiä pois pahoista loukoista. Nämä miehet meinasivat tulla elävinä haudatuiksi, Kuitenkin heidän aikansa ei ollut tullut vielä täyteen.
Chileläiset ovat uskoneet Jumalan sormen ohjailleen tätä toimintaa, että tämä pelastus toiminta on onnistunut ja ja tämä on aivan ainutlaatuinen tapahtuma Joka on saanut koko maailman huomion.
Nyt tätä kirjoittaessani alkavat melkein kaikki olla nostettuina ylös. Nykyaikana tämä on mahdollista,
mutta 100 vuotta sitten olisi tämä toiminta pelastuksen suhteen ollut täysi mahdottomuus. Jumalan sormi
ohjaili ihmiset pois vankeudestaan[]Chilen onneton suurtapahtuma 2010
http://fi.wikipedia.org/wiki/Chilen_kaivosonnettomuus_2010
Ps. 36:6 (36:7)
Sinun vanhurskautesi on kuin Jumalan vuoret,
sinun tuomiosi niinkuin suuri syvyys,
ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.
antti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504