En pysy nahoissani

Nettaliina

Viisi kuukautta seurustelua takana ja seksiä joka päivä. Parhaimpina päivinä monesti. Jotenkin vain on olo, että tahtoisin siihen vierasta päälle, siis salaa. Miesystäväni on ihan mukava, ok-näköinen ja huolehtiva, mutta jotain puuttuu.

Katson netistä eroottisia kuvia, leffanpätkiä, komeakroppaisia alastomia kundeja, chattailen... Varmaan tämä lisääntynyt valo on tehnyt minusta ihan villin.

Kertokaa vinkkejä, mitä olette itse tässä tilanteessa tehneet.

24

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hohhoijjaa...

Eroa seurustelusuhteestasi! Hankit ikävyyksiä vaikka mulkkua saatkin. Elä sitten ikisinkkuna ja pane jokaista liikkujaa mutta suhteeseen sinusta ei vielä ole!

• Nettaliina

Siis mitä ikävyyksiä? Selvennäpä vähän.

• iyglyg
        Nettaliina kirjoitti:

Siis mitä ikävyyksiä? Selvennäpä vähän.

isoksi.

• vänksy

kaikki naiset laimataan lutkiksi ja mulkunkipeiksi.

Oksettavaa.

Mikset voi jättää miestäsi ensin ja sitten saat jaella pilluasi vaikka jokatoiselle kadulla vastaantulevalle ja vaikka joka reikääsi samanaikaisesti, mutta älä ala suhteeseen kunnet kerran siinä pysty olemaan!

• nettaliina

Kuules vänksy, en halua enkä aio miesystävästäni erota. Haluan vain välillä vähän vaihtelua. Miesystäväni kuljettaa minua töihin ja lainailen hänen autoaan muutenkin. Olen muuttanut asumaan hänen luokseen ja oman asuntoni olen pistänyt vuokralle. Ihan näistä käytännön syistä ero ei tule kyseeseen (itse pyysi minua luokseen asumaan). Vaikka hän sanoo rakastavansa minua yli aivan kaiken, ei se minun kaikkia tarpeitani tyydytä, vaikka minä voin tyydyttää hänet useasti päivässä.

Netissä on niin paljon erilaisia miehiä, komeita, lihaksikkaita, jännittäviä.. omani on sellainen arkinen hiirulainen jonka kanssa monesti joutuu miettimään, mitä sitä päivällä tekisi. Minulla on vielä paljon fantasioita jotka haluan toteuttaa, riippumatta siitä että olen varattu. Mä haluan kokeilla rajojani ja kestävyyttäni monella tavalla ja mahdollisimman monen miehen kanssa. Miehet tuntuvat kiihottuvan varatuista naisista, sehän on mulle vain etu.

• gigl
        nettaliina kirjoitti:

Kuules vänksy, en halua enkä aio miesystävästäni erota. Haluan vain välillä vähän vaihtelua. Miesystäväni kuljettaa minua töihin ja lainailen hänen autoaan muutenkin. Olen muuttanut asumaan hänen luokseen ja oman asuntoni olen pistänyt vuokralle. Ihan näistä käytännön syistä ero ei tule kyseeseen (itse pyysi minua luokseen asumaan). Vaikka hän sanoo rakastavansa minua yli aivan kaiken, ei se minun kaikkia tarpeitani tyydytä, vaikka minä voin tyydyttää hänet useasti päivässä.

Netissä on niin paljon erilaisia miehiä, komeita, lihaksikkaita, jännittäviä.. omani on sellainen arkinen hiirulainen jonka kanssa monesti joutuu miettimään, mitä sitä päivällä tekisi. Minulla on vielä paljon fantasioita jotka haluan toteuttaa, riippumatta siitä että olen varattu. Mä haluan kokeilla rajojani ja kestävyyttäni monella tavalla ja mahdollisimman monen miehen kanssa. Miehet tuntuvat kiihottuvan varatuista naisista, sehän on mulle vain etu.

"Miesystäväni kuljettaa minua töihin ja lainailen hänen autoaan muutenkin. Olen muuttanut asumaan hänen luokseen ja oman asuntoni olen pistänyt vuokralle. Ihan näistä käytännön syistä ero ei tule kyseeseen"

Eli käytät häntä vaan hyväkses. Sä oot kyllä säälittävä.

• huoran maineessa
        gigl kirjoitti:

"Miesystäväni kuljettaa minua töihin ja lainailen hänen autoaan muutenkin. Olen muuttanut asumaan hänen luokseen ja oman asuntoni olen pistänyt vuokralle. Ihan näistä käytännön syistä ero ei tule kyseeseen"

Eli käytät häntä vaan hyväkses. Sä oot kyllä säälittävä.

ihan täys lutka! No onneksi yleensä tommosille kostautuu..

• hukkaan heitettyä
    • jipjpo

Siinä sulle vastaus: en ole tehnyt mitään.
      Sitä joko seurustelee tai sitten ei. Jos seurustelee, seurustelee yhden kanssa. Jossei seurustele, sitten voi jakaa itseään kylillä. Niin yksinkertaista se.
      Tykkäisit varmaan kovasti, jos miesystäväsi käyttäytyisi samoin kuin sä..?

• satiaisia tulossa !!

Käyhän vielä vieraissakin..eiköhän tuo peli rauhotu, kun saat sukupuolitaudin ennen pitkään..
        Meno hiljenee, kun perseessä kirvelee ja kutisee aivan muun, kuin kiihkon takia! :D

• 18+4

Mitä jos vaan kokeilisit miltä vieras tuntuu? Ei kai ukkosi tarvitse siitä mitään tietää. Parempi on kun et sille mitään huutele. Kokeile muita miehiä ja sen jälkeen tiedät onko tuo mies sulle sopiva.

• missäs asustelet?

Joo! mee huoraan vaan! Ilmoita paikkakunta, niin täältä tulee jonossa kyrpiä,jotka oottaa vaan halukkaita naisia! oot varmaan suht koht nuorikin ja tiukkavittuinenkin ehkä vielä?
        Kokokylän mopo on aina kysyttyä tavaraa!!
        Toivottavasti tykkäät imeä kyrpiä nieluun asti?

• 13600

rauhoitut. piste.

• gfdhsh

mutta sanon nyt forum24:n "ukkomiehen" kirjotukseen vähä niinku vastaan, että
        Miksi jotku ihmiset menee naimisiin ja tunkee sellaseen asiaan ku avioliitto, jos ei voi olla uskollinen, koska avioliittohan on MERKKI siitä että on uskollinen loppuelämänsä. upautuu siihen.
        Miksi pitää mennä naimisiin, jos ei edes tiedä miksi naimisiin mennään?

• eräskin vaimo
        gfdhsh kirjoitti:

mutta sanon nyt forum24:n "ukkomiehen" kirjotukseen vähä niinku vastaan, että
        Miksi jotku ihmiset menee naimisiin ja tunkee sellaseen asiaan ku avioliitto, jos ei voi olla uskollinen, koska avioliittohan on MERKKI siitä että on uskollinen loppuelämänsä. upautuu siihen.
        Miksi pitää mennä naimisiin, jos ei edes tiedä miksi naimisiin mennään?

Samaa ihmettelee eräskin vaimo täällä??
        Eikös pitäisi vaan lennellä ensin ja vakiintua vasta sitten, kun ei enää kutise kuin sille omalle siipalle?

• Ei kai sitä parantaa voi. Mut jos miehestäs välität ja hän on sulle tärkee, niin parempi ois tyytyä seksin jatkeena ihan oman käden iloihin vain. Ja seksilelujakin voi aina hankkia ellei niitä ole. Tarkoitatsie chattailulla nettiseksiä? Mun mielestä se menee vähän pettämisen puolelle, noi muut on kyl ihan hyväksyttäviä.

Ja kimppakivaa voit toki myös ehdottaa yhden tai useamman lisämiehen kanssa, eeehkä pidempi seksisessio poistaa halut vähän pidemmäksi aikaa, ehkä ei. Miehes kyllä suostuu kun lupaat hälle kimppapimppaa toisella kertaa ;) Näin ainakin mun kohdalla olisi :)

• saisipa noin usein

Terapiaa. Voisit ehkä mennä kimppaan Tigerin kanssa. Säälittä tuta sun poikaystävää. Jos keran saat siltä joka päivä eikä riitä niin ehkä parisuhde ei ole sinua varten.

• Nettaliina

Olen nyt alkanut tuumasta toimeen. Viikonloppuna olin olevinani reissussa, vaikka en kuitenkaan viereistä kaupunkia kauempana. Hotellissa asuin vkonlopun, netin kautta tapasin huoneessani muutaman miehen.

En saa seksiä vain joka päivä, vaan useamman kerran päivässä, siis mieheltäni. Mutta haluan myös maistaa vierasta.

Ja ei kaduta!

• Olet todella huono
        Nettaliina kirjoitti:

Olen nyt alkanut tuumasta toimeen. Viikonloppuna olin olevinani reissussa, vaikka en kuitenkaan viereistä kaupunkia kauempana. Hotellissa asuin vkonlopun, netin kautta tapasin huoneessani muutaman miehen.

En saa seksiä vain joka päivä, vaan useamman kerran päivässä, siis mieheltäni. Mutta haluan myös maistaa vierasta.

Ja ei kaduta!

PROVO.

• kutiseeko ja miksi?
        Nettaliina kirjoitti:

Ja ei kaduta!

Mihinpäs sitä huora "mopopojista" kauemmaksi pääsis!! Kai älysit jätkiä ees rahastaa!! Vai ootko kaikenlisäksi vielä tyhmäkin! hoh hohhoo!!

• mulkut ojossa!
        kutiseeko ja miksi? kirjoitti:

Mihinpäs sitä huora "mopopojista" kauemmaksi pääsis!! Kai älysit jätkiä ees rahastaa!! Vai ootko kaikenlisäksi vielä tyhmäkin! hoh hohhoo!!

Vielä tuosta maksaan, kun ilmaseksi saa!!
        Hyvä, että löytyy aina näitä "anteliaita" muijia!
        Ilmanen halukas pano maistuu aina!

• vanhempi herra

Mulkun nuolijaa aina kaivataan!!! Täälläkin olis kiiltävä kulli sulle imettäväksi...Missäs päin päivystät?

• naffe

Mitä vahaa käytät???

• UGH!

jos et pysy nahoissasi niin luo uusi. Niin käärmeetkin tekevät..
      Jos et muuten pysy kasassa niin mene pukupussiin.

Muuten en voi auttaa sinua.

Jos oma tyttöystävä tekis pettäen niin nöyrryytäisin kunnolla. enkä puhu väkivallasta :-)
      toki oletan että olet teini yms vitun nuori äpärä niin en edes sekaantuisi moiseen...

"ihan mukava" "ok-näköinen" en tunne aikuisia, jotka puhuvat kumppanistaan tuolla tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe