Greenpeace on syöttänyt medialle kauhukertomukset lopunajan vedenpaisumuksista ja maapallon kiehumisesta, ja viherhysteerikot ovat ottaneet nämä sadut tosissaan. Nyt niiden viheridioottien päähän ei enää mikään muu mahdukaan.
Viherprofeettojen valheet ovat nyt tulleet julki koko maailmalle. Ihmiset kaikissa länsimaissa ovat alkaneet epäillä koko agw-hysteriaa. Enää pieni surkimusten joukkio jatkaa sotaansa ihmiskuntaa ja hyvinvointia vastaan. Tulee mieleen Sancho Pancha, joka taisteli tuulimyllyä vastaan. Voi onnettomia.
Viherhysteerikot epätoivoisia
37
229
Vastaukset
- Vähäpaljo
Vaikutat itse epätoivoiselta ja hysteeriseltä.
- .............
Hohheli heti maanantaina työkkäriin! Varmasti löytyy sinullekin jokin tiskaajan tai siivoojan paikka. Saat vähän jotakin muutakin ajateltavaa, kun luuta heiluu!
- hyh hyh kun on kylmä
............. kirjoitti:
Hohheli heti maanantaina työkkäriin! Varmasti löytyy sinullekin jokin tiskaajan tai siivoojan paikka. Saat vähän jotakin muutakin ajateltavaa, kun luuta heiluu!
kakkhan tiedämme että hiilidioksiidi absorptoi lämpösäteilyä mutta:
Kappaleen läpäisseen säteilyn intensiteetille I pätee
I = I_{0}e^{-\mu x},\,
missä I0 on kappaleeseen tulleen säteilyn intensiteetti, x on kappaleen paksuus ja μ on kappaleen lineaarinen absorptiokerroin (yksikkö tyypillisesti 1/cm, jolloin x:n yksikkö on cm), joka riippuu absorboivan aineen TIHEYDESTÄ, atomiosuuksista ja käytetyn säteilyn aallonpituudesta
lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Absorptio_(sähkömagneettinen_säteily)
joten alarmistien hokema "Venus planeetalla on kauhia kasvihuoneilmiö" menettää merkityksen koska siellä on kaasukehän paine(tiheys) paljon suurempi kuin maassa. - Vähäpaljo
hyh hyh kun on kylmä kirjoitti:
kakkhan tiedämme että hiilidioksiidi absorptoi lämpösäteilyä mutta:
Kappaleen läpäisseen säteilyn intensiteetille I pätee
I = I_{0}e^{-\mu x},\,
missä I0 on kappaleeseen tulleen säteilyn intensiteetti, x on kappaleen paksuus ja μ on kappaleen lineaarinen absorptiokerroin (yksikkö tyypillisesti 1/cm, jolloin x:n yksikkö on cm), joka riippuu absorboivan aineen TIHEYDESTÄ, atomiosuuksista ja käytetyn säteilyn aallonpituudesta
lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Absorptio_(sähkömagneettinen_säteily)
joten alarmistien hokema "Venus planeetalla on kauhia kasvihuoneilmiö" menettää merkityksen koska siellä on kaasukehän paine(tiheys) paljon suurempi kuin maassa.Kuka on hokenut, että "Venus planeetalla on kauhia kasvihuoneilmiö"?
Pystytkö mainitsemaan yhdenkään tiedemiehen, joka sanoo, ettei Venuksella ole kasvihuoneilmiötä?
On totta, että Venuksen kaasukehä on paksumpi kuin Maan. Mutta on sillä lämpötilakin sitten paljon korkeampi kuin maassa (460 astetta). - kanisteri
Vähäpaljo kirjoitti:
Kuka on hokenut, että "Venus planeetalla on kauhia kasvihuoneilmiö"?
Pystytkö mainitsemaan yhdenkään tiedemiehen, joka sanoo, ettei Venuksella ole kasvihuoneilmiötä?
On totta, että Venuksen kaasukehä on paksumpi kuin Maan. Mutta on sillä lämpötilakin sitten paljon korkeampi kuin maassa (460 astetta).eli käännän takin, nyt olen kanssasi samaa mieltä, uskon että ilmasto tulee lämpenemään tulevaisuudessa rajusti
http://www.universetoday.com/2008/01/31/will-earth-survive-when-the-sun-becomes-a-red-giant/ - Vähäpaljo
kanisteri kirjoitti:
eli käännän takin, nyt olen kanssasi samaa mieltä, uskon että ilmasto tulee lämpenemään tulevaisuudessa rajusti
http://www.universetoday.com/2008/01/31/will-earth-survive-when-the-sun-becomes-a-red-giant/Miksi tunnet tarvetta poiketa asiasta ja välttää avointa keskustelua?
- hyh hyh kun on kylmä
Vähäpaljo kirjoitti:
Kuka on hokenut, että "Venus planeetalla on kauhia kasvihuoneilmiö"?
Pystytkö mainitsemaan yhdenkään tiedemiehen, joka sanoo, ettei Venuksella ole kasvihuoneilmiötä?
On totta, että Venuksen kaasukehä on paksumpi kuin Maan. Mutta on sillä lämpötilakin sitten paljon korkeampi kuin maassa (460 astetta).>Pystytkö mainitsemaan yhdenkään tiedemiehen, joka sanoo, ettei Venuksella ole kasvihuoneilmiötä?<
En. Pystytkö väittämään että maapallolla ei ole kasvhuoneilmiötä? Pointti on se ettei maan ja venuksen ilmakehiä voi verrata toisiinsa koska ilmakehien paineet ovat niin erillaisia. - ...........
Vähäpaljo kirjoitti:
Miksi tunnet tarvetta poiketa asiasta ja välttää avointa keskustelua?
Miksi hohheli vältät avointa keskustelua työhön menemisestäsi? Miten kehtaat elää pummina muiden veronmaksajien kustannuksella? Onko tämä koko agw-meuhkaamisesi sitä, että yrität välttää avoimen keskustelun työttömyydestäsi?
- Vähäpaljo
hyh hyh kun on kylmä kirjoitti:
>Pystytkö mainitsemaan yhdenkään tiedemiehen, joka sanoo, ettei Venuksella ole kasvihuoneilmiötä?<
En. Pystytkö väittämään että maapallolla ei ole kasvhuoneilmiötä? Pointti on se ettei maan ja venuksen ilmakehiä voi verrata toisiinsa koska ilmakehien paineet ovat niin erillaisia.En ymmärrä. Onhan maapallolla kasvihuoneilmiö.
Miksi ei Maan ja Venuksen ilmakehiä voi verrata? Samat fysiikan ilmiöt vaikuttavat molemmissa. Hiilidioksidi absorboi lämpösäteilyä. - Vähäpaljo
........... kirjoitti:
Miksi hohheli vältät avointa keskustelua työhön menemisestäsi? Miten kehtaat elää pummina muiden veronmaksajien kustannuksella? Onko tämä koko agw-meuhkaamisesi sitä, että yrität välttää avoimen keskustelun työttömyydestäsi?
Miten hohhelin työasiat tähän liittyvät? Vaikutat epätoivoisesti pyrkivän siirtämään keskustelua ilmastoasioiden ulkopuolelle.
- hyh hyh kun on kylmä
Vähäpaljo kirjoitti:
En ymmärrä. Onhan maapallolla kasvihuoneilmiö.
Miksi ei Maan ja Venuksen ilmakehiä voi verrata? Samat fysiikan ilmiöt vaikuttavat molemmissa. Hiilidioksidi absorboi lämpösäteilyä.>Miksi ei Maan ja Venuksen ilmakehiä voi verrata?<
Siksi koska paineet ovat niin erillaiset. Venuksen "ilmakehä" koostuu pääosin co2 kaasusta joten sitä on helppo syyttää kauhiasta kasvihuoneilmiöstä. - Vähäpaljo
hyh hyh kun on kylmä kirjoitti:
>Miksi ei Maan ja Venuksen ilmakehiä voi verrata?<
Siksi koska paineet ovat niin erillaiset. Venuksen "ilmakehä" koostuu pääosin co2 kaasusta joten sitä on helppo syyttää kauhiasta kasvihuoneilmiöstä.Niin on. Mistä se kasvihuoneilmiö Venuksessa sitten johtuu, jos ei hiilidioksidista?
- Vähäpaljo
Vähäpaljo kirjoitti:
Niin on. Mistä se kasvihuoneilmiö Venuksessa sitten johtuu, jos ei hiilidioksidista?
Mihinkähän minun keskustelukumppanini taas katosi?
- ........
Vähäpaljo kirjoitti:
Miten hohhelin työasiat tähän liittyvät? Vaikutat epätoivoisesti pyrkivän siirtämään keskustelua ilmastoasioiden ulkopuolelle.
Miksi hohheli puhut itsestäsi kolmannessa muodossa?
Ja muista maanantaina mennä tapaamaan sitä työkkärin tätiä! - mene pois hörhö
........ kirjoitti:
Miksi hohheli puhut itsestäsi kolmannessa muodossa?
Ja muista maanantaina mennä tapaamaan sitä työkkärin tätiä!Miksi sinä hörhö olet noin saatanan tyhmä ja lapsellinen pelle?
- mene pois hohheli
mene pois hörhö kirjoitti:
Miksi sinä hörhö olet noin saatanan tyhmä ja lapsellinen pelle?
Siinäpä taas tieteellinen kommentti. pelkkää aihetta pullollaan. Mene hohheli pois. Kukaan ei sinua kaipaa täällä.
- scepdius
Vähäpaljo kirjoitti:
En ymmärrä. Onhan maapallolla kasvihuoneilmiö.
Miksi ei Maan ja Venuksen ilmakehiä voi verrata? Samat fysiikan ilmiöt vaikuttavat molemmissa. Hiilidioksidi absorboi lämpösäteilyä.Pieniä eroja kuitenkin on. Etäisyys auringosta, kokoluokka, vesivarat, maaperän koostumus, kasvisto, fauna jne.
- mene pois hörhö
mene pois hohheli kirjoitti:
Siinäpä taas tieteellinen kommentti. pelkkää aihetta pullollaan. Mene hohheli pois. Kukaan ei sinua kaipaa täällä.
Siinäpä taas tieteellinen kommentti. pelkkää aihetta pullollaan. Mene hörhö pois. Kukaan ei sinua kaipaa täällä.
- mene pois hohheli
mene pois hörhö kirjoitti:
Siinäpä taas tieteellinen kommentti. pelkkää aihetta pullollaan. Mene hörhö pois. Kukaan ei sinua kaipaa täällä.
Ja apinointihan tarkoittaa, että sulta on jutut loppu. Voi reppanaa.
- mene pois hörhö
mene pois hohheli kirjoitti:
Ja apinointihan tarkoittaa, että sulta on jutut loppu. Voi reppanaa.
Näyttäisi vähän siltä, että vain sinulta hörhö on jutut loppu. Voi idioottia.
- Rosinante :D
Eikö se ollut Don Quijote, joka taisteli tuulimyllyjä vastaan? Sancho Panza oli se hiukka yksinkertainen apuri, mikä kylläkin tulee kieltämättä tietyistä "uskovaisista"... Muuten kyllä kirjoitata täyttä asiaa ;)
- rahansa
juuri epätoivoisilta ja pelokkailta ihmisiltä, joten he myyvät sitä lisää.
- kaheli vähäpaljo
syyttelee ihmisiä "epätoivoisiksi ja hysteerisiksi" ja "saatanan tyhmiksi ja lapsellisiksi pelleiksi".
Vastailee foliopipa vielä omiin kysymyksiinsä omilla kysymyksillään.
Uskotko foliopipa vähäpaljo, että hiilidioksidi on suurin syyllinen ilmaston lämpenemiseen?- sivistetään hörhöä
Tiedoksesi hörhö, että kyseessä ei ole mikään uskonasia vaan tieteellinen fakta.
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/miksi_2.html
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/miksi_4.html
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/miksi_5.html
http://www.ilmasto.org/ilmastonmuutos/perusteet.html
http://www.ilmasto.org/ilmastonmuutos/perusteet/kasvihuonekaasut.html
http://www.ilmasto.org/ilmastonmuutos/perusteet/kasvihuonekaasut/hiilidioksidi.html - omin sanoin
sivistetään hörhöä kirjoitti:
Tiedoksesi hörhö, että kyseessä ei ole mikään uskonasia vaan tieteellinen fakta.
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/miksi_2.html
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/miksi_4.html
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/miksi_5.html
http://www.ilmasto.org/ilmastonmuutos/perusteet.html
http://www.ilmasto.org/ilmastonmuutos/perusteet/kasvihuonekaasut.html
http://www.ilmasto.org/ilmastonmuutos/perusteet/kasvihuonekaasut/hiilidioksidi.htmlkysymykseen:
"Uskotko foliopipa vähäpaljo, että hiilidioksidi on suurin syyllinen ilmaston lämpenemiseen?" - sivistetään hörhöä
omin sanoin kirjoitti:
kysymykseen:
"Uskotko foliopipa vähäpaljo, että hiilidioksidi on suurin syyllinen ilmaston lämpenemiseen?"Tiedoksesi toisen kerran hörhö, että kyseessä ei ole mikään uskonasia vaan tieteellinen fakta.
Suomeksi:
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/
http://www.ilmasto.org/
http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastonmuutos
http://www.yle.fi/uutiset/ilmastonmuutos/
http://ilmastotieto.wordpress.com/
Englanniksi:
http://www.ipcc.ch/
http://www.climate.gov/
http://climate.nasa.gov/
http://www.giss.nasa.gov/
http://data.giss.nasa.gov/gistemp/
http://earthobservatory.nasa.gov/Features/GlobalWarming/
http://www.noaa.gov/climate.html
http://www.ncdc.noaa.gov/oa/climate/globalwarming.html
http://www.metoffice.gov.uk/climatechange/
http://globalchange.mit.edu/
http://www.wmo.int/pages/themes/climate/index_en.php
http://epa.gov/climatechange/index.html - mene pois hohheli
sivistetään hörhöä kirjoitti:
Tiedoksesi toisen kerran hörhö, että kyseessä ei ole mikään uskonasia vaan tieteellinen fakta.
Suomeksi:
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/
http://www.ilmasto.org/
http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastonmuutos
http://www.yle.fi/uutiset/ilmastonmuutos/
http://ilmastotieto.wordpress.com/
Englanniksi:
http://www.ipcc.ch/
http://www.climate.gov/
http://climate.nasa.gov/
http://www.giss.nasa.gov/
http://data.giss.nasa.gov/gistemp/
http://earthobservatory.nasa.gov/Features/GlobalWarming/
http://www.noaa.gov/climate.html
http://www.ncdc.noaa.gov/oa/climate/globalwarming.html
http://www.metoffice.gov.uk/climatechange/
http://globalchange.mit.edu/
http://www.wmo.int/pages/themes/climate/index_en.php
http://epa.gov/climatechange/index.htmlJa taaskaan ei hohhelilla ollut mitään sanottavaa aiheeseen. Miksi ihmeessä syydät noita linkkejä joka paikkaan? Luuletko tekeväsi vaikutuksen johonkin?
- ropellilakki
sivistetään hörhöä kirjoitti:
Tiedoksesi toisen kerran hörhö, että kyseessä ei ole mikään uskonasia vaan tieteellinen fakta.
Suomeksi:
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/
http://www.ilmasto.org/
http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastonmuutos
http://www.yle.fi/uutiset/ilmastonmuutos/
http://ilmastotieto.wordpress.com/
Englanniksi:
http://www.ipcc.ch/
http://www.climate.gov/
http://climate.nasa.gov/
http://www.giss.nasa.gov/
http://data.giss.nasa.gov/gistemp/
http://earthobservatory.nasa.gov/Features/GlobalWarming/
http://www.noaa.gov/climate.html
http://www.ncdc.noaa.gov/oa/climate/globalwarming.html
http://www.metoffice.gov.uk/climatechange/
http://globalchange.mit.edu/
http://www.wmo.int/pages/themes/climate/index_en.php
http://epa.gov/climatechange/index.htmlmiljoonalinkkimies on?
Yksinkertainen kysymys:
"Uskotko foliopipa vähäpaljo, että hiilidioksidi on suurin syyllinen ilmaston lämpenemiseen?"
Vastauksena tyyppi antaa jo tällä palstalla torpattuja linkkejä.
Siis, omin sanoin foliopipo:
Yksinkertainen kysymys:
"Uskotko foliopipa vähäpaljo, että hiilidioksidi on suurin syyllinen ilmaston lämpenemiseen?"
Vastaa nyt jo. Omin sanoin. - sivistetään hörhöä
ropellilakki kirjoitti:
miljoonalinkkimies on?
Yksinkertainen kysymys:
"Uskotko foliopipa vähäpaljo, että hiilidioksidi on suurin syyllinen ilmaston lämpenemiseen?"
Vastauksena tyyppi antaa jo tällä palstalla torpattuja linkkejä.
Siis, omin sanoin foliopipo:
Yksinkertainen kysymys:
"Uskotko foliopipa vähäpaljo, että hiilidioksidi on suurin syyllinen ilmaston lämpenemiseen?"
Vastaa nyt jo. Omin sanoin.Tiedoksesi jo kolmannen kerran hörhö, että kyseessä ei ole mikään uskonasia vaan tieteellinen fakta.
Dangerous human-made interference with climate: A GISS modelE study
http://arxiv.org/abs/physics/0610115
Man made global warming explained - closing the blinds
http://arxiv.org/abs/1001.4988
Proof of the Atmospheric Greenhouse Effect
http://arxiv.org/abs/0802.4324 - nyt nauru maittaa
sivistetään hörhöä kirjoitti:
Tiedoksesi jo kolmannen kerran hörhö, että kyseessä ei ole mikään uskonasia vaan tieteellinen fakta.
Dangerous human-made interference with climate: A GISS modelE study
http://arxiv.org/abs/physics/0610115
Man made global warming explained - closing the blinds
http://arxiv.org/abs/1001.4988
Proof of the Atmospheric Greenhouse Effect
http://arxiv.org/abs/0802.4324yrittää tarjota tänne arxiv.orgin linkkejä. Sinnehän voi laittaa kuka tahansa juttunsa arkistoitavaksi. Taidat lukea liikaa Eli Rabettin blogia.
- Heh heh
sivistetään hörhöä kirjoitti:
Tiedoksesi jo kolmannen kerran hörhö, että kyseessä ei ole mikään uskonasia vaan tieteellinen fakta.
Dangerous human-made interference with climate: A GISS modelE study
http://arxiv.org/abs/physics/0610115
Man made global warming explained - closing the blinds
http://arxiv.org/abs/1001.4988
Proof of the Atmospheric Greenhouse Effect
http://arxiv.org/abs/0802.4324Ja foliopipa jatkaa spämmiään..ei mitään uutta tällä palstalla. Huvittavaa.
- sivistetään hörhöä
nyt nauru maittaa kirjoitti:
yrittää tarjota tänne arxiv.orgin linkkejä. Sinnehän voi laittaa kuka tahansa juttunsa arkistoitavaksi. Taidat lukea liikaa Eli Rabettin blogia.
Vain sinä hörhö olet idiootti. Tiedoksesi idiootti, että esimerkiksi tuo GISS:in tutkimus löytyy aika helvetin monesta muustakin paikasta kuin vain arxivista:
http://www.google.fi/search?hl=fi&source=hp&q="A GISS modelE study" - sivistetään hörhöä
Heh heh kirjoitti:
Ja foliopipa jatkaa spämmiään..ei mitään uutta tällä palstalla. Huvittavaa.
Näyttäisi vähän siltä, että vain sinä hörhö olet jonkin sortin huuhaata spämmäävä "foliopipa".
Suomi:
http://www.fmi.fi/kuvat/vuosikeskilampotilapoikkeama.png
Maailma:
http://www.fmi.fi/kuvat/maapallonkeskilampo_600px.jpg
http://data.giss.nasa.gov/gistemp/graphs/Fig.A2.lrg.gif
http://www.research.noaa.gov/climate/images/observing2.gif
http://www.ncdc.noaa.gov/img/climate/research/global-jan-dec-error-bar-pg.gif
http://www.ncdc.noaa.gov/paleo/globalwarming/images/temp-anom-larg.jpg
http://www.cru.uea.ac.uk/cru/info/warming/gtc2008.gif - vastaa jo, vastaa jo
sivistetään hörhöä kirjoitti:
Näyttäisi vähän siltä, että vain sinä hörhö olet jonkin sortin huuhaata spämmäävä "foliopipa".
Suomi:
http://www.fmi.fi/kuvat/vuosikeskilampotilapoikkeama.png
Maailma:
http://www.fmi.fi/kuvat/maapallonkeskilampo_600px.jpg
http://data.giss.nasa.gov/gistemp/graphs/Fig.A2.lrg.gif
http://www.research.noaa.gov/climate/images/observing2.gif
http://www.ncdc.noaa.gov/img/climate/research/global-jan-dec-error-bar-pg.gif
http://www.ncdc.noaa.gov/paleo/globalwarming/images/temp-anom-larg.jpg
http://www.cru.uea.ac.uk/cru/info/warming/gtc2008.gifYksinkertainen kysymys:
"Uskotko foliopipa vähäpaljo, että hiilidioksidi on suurin syyllinen ilmaston lämpenemiseen?"
Vastauksena tyyppi antaa jo tällä palstalla torpattuja linkkejä.
Siis, omin sanoin foliopipo:
Yksinkertainen kysymys:
"Uskotko foliopipa vähäpaljo, että hiilidioksidi on suurin syyllinen ilmaston lämpenemiseen?"
Vastaa nyt jo. Omin sanoin. - sivistetään hörhöä
vastaa jo, vastaa jo kirjoitti:
Yksinkertainen kysymys:
"Uskotko foliopipa vähäpaljo, että hiilidioksidi on suurin syyllinen ilmaston lämpenemiseen?"
Vastauksena tyyppi antaa jo tällä palstalla torpattuja linkkejä.
Siis, omin sanoin foliopipo:
Yksinkertainen kysymys:
"Uskotko foliopipa vähäpaljo, että hiilidioksidi on suurin syyllinen ilmaston lämpenemiseen?"
Vastaa nyt jo. Omin sanoin.Tiedoksesi jo neljännen kerran hörhö, että kyseessä ei ole mikään uskonasia vaan tieteellinen fakta.
Kaikki hörhöjen hörhöilyt lytättynä:
Suomeksi:
http://www.fmi.fi/kysymyksia/index_11.html
http://www.ilmasto.org/lisatietoa/usein_kysytyt_kysymykset/ilmastoskeptikkojen_vaitteita.html
http://www.skepticalscience.com/translation.php?lang=2
http://www.vihrealanka.fi/node/1496
Englanniksi:
http://www.grist.org/article/series/skeptics/
http://www.newscientist.com/article/dn11462-climate-change-a-guide-for-the-perplexed.html
http://www-personal.buseco.monash.edu.au/~BParris/BPClimateChangeQ&As.html - Hallelujaaaaaa
sivistetään hörhöä kirjoitti:
Tiedoksesi jo neljännen kerran hörhö, että kyseessä ei ole mikään uskonasia vaan tieteellinen fakta.
Kaikki hörhöjen hörhöilyt lytättynä:
Suomeksi:
http://www.fmi.fi/kysymyksia/index_11.html
http://www.ilmasto.org/lisatietoa/usein_kysytyt_kysymykset/ilmastoskeptikkojen_vaitteita.html
http://www.skepticalscience.com/translation.php?lang=2
http://www.vihrealanka.fi/node/1496
Englanniksi:
http://www.grist.org/article/series/skeptics/
http://www.newscientist.com/article/dn11462-climate-change-a-guide-for-the-perplexed.html
http://www-personal.buseco.monash.edu.au/~BParris/BPClimateChangeQ&As.htmlToimitus
Päätoimittaja: Oras Tynkkynen
Toteutus
Maan ystävät ry
Dodo ry
Luonto-Liitto ry
TEP - Tekniikka Elämää Palvelemaan ry
WWF
Natur och Miljö rf. (översättningar)
Suomen luonnonsuojeluliitto
Changemaker - Kirkon ulkomaanavun nuorisoverkosto
Greenpeace Finland - ___!
sivistetään hörhöä kirjoitti:
Tiedoksesi jo neljännen kerran hörhö, että kyseessä ei ole mikään uskonasia vaan tieteellinen fakta.
Kaikki hörhöjen hörhöilyt lytättynä:
Suomeksi:
http://www.fmi.fi/kysymyksia/index_11.html
http://www.ilmasto.org/lisatietoa/usein_kysytyt_kysymykset/ilmastoskeptikkojen_vaitteita.html
http://www.skepticalscience.com/translation.php?lang=2
http://www.vihrealanka.fi/node/1496
Englanniksi:
http://www.grist.org/article/series/skeptics/
http://www.newscientist.com/article/dn11462-climate-change-a-guide-for-the-perplexed.html
http://www-personal.buseco.monash.edu.au/~BParris/BPClimateChangeQ&As.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473