Viherhysteerikot epätoivoisia

...............

Greenpeace on syöttänyt medialle kauhukertomukset lopunajan vedenpaisumuksista ja maapallon kiehumisesta, ja viherhysteerikot ovat ottaneet nämä sadut tosissaan. Nyt niiden viheridioottien päähän ei enää mikään muu mahdukaan.

Viherprofeettojen valheet ovat nyt tulleet julki koko maailmalle. Ihmiset kaikissa länsimaissa ovat alkaneet epäillä koko agw-hysteriaa. Enää pieni surkimusten joukkio jatkaa sotaansa ihmiskuntaa ja hyvinvointia vastaan. Tulee mieleen Sancho Pancha, joka taisteli tuulimyllyä vastaan. Voi onnettomia.

37

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähäpaljo

      Vaikutat itse epätoivoiselta ja hysteeriseltä.

      • .............

        Hohheli heti maanantaina työkkäriin! Varmasti löytyy sinullekin jokin tiskaajan tai siivoojan paikka. Saat vähän jotakin muutakin ajateltavaa, kun luuta heiluu!


      • hyh hyh kun on kylmä
        ............. kirjoitti:

        Hohheli heti maanantaina työkkäriin! Varmasti löytyy sinullekin jokin tiskaajan tai siivoojan paikka. Saat vähän jotakin muutakin ajateltavaa, kun luuta heiluu!

        kakkhan tiedämme että hiilidioksiidi absorptoi lämpösäteilyä mutta:

        Kappaleen läpäisseen säteilyn intensiteetille I pätee

        I = I_{0}e^{-\mu x},\,

        missä I0 on kappaleeseen tulleen säteilyn intensiteetti, x on kappaleen paksuus ja μ on kappaleen lineaarinen absorptiokerroin (yksikkö tyypillisesti 1/cm, jolloin x:n yksikkö on cm), joka riippuu absorboivan aineen TIHEYDESTÄ, atomiosuuksista ja käytetyn säteilyn aallonpituudesta

        lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Absorptio_(sähkömagneettinen_säteily)

        joten alarmistien hokema "Venus planeetalla on kauhia kasvihuoneilmiö" menettää merkityksen koska siellä on kaasukehän paine(tiheys) paljon suurempi kuin maassa.


      • Vähäpaljo
        hyh hyh kun on kylmä kirjoitti:

        kakkhan tiedämme että hiilidioksiidi absorptoi lämpösäteilyä mutta:

        Kappaleen läpäisseen säteilyn intensiteetille I pätee

        I = I_{0}e^{-\mu x},\,

        missä I0 on kappaleeseen tulleen säteilyn intensiteetti, x on kappaleen paksuus ja μ on kappaleen lineaarinen absorptiokerroin (yksikkö tyypillisesti 1/cm, jolloin x:n yksikkö on cm), joka riippuu absorboivan aineen TIHEYDESTÄ, atomiosuuksista ja käytetyn säteilyn aallonpituudesta

        lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Absorptio_(sähkömagneettinen_säteily)

        joten alarmistien hokema "Venus planeetalla on kauhia kasvihuoneilmiö" menettää merkityksen koska siellä on kaasukehän paine(tiheys) paljon suurempi kuin maassa.

        Kuka on hokenut, että "Venus planeetalla on kauhia kasvihuoneilmiö"?
        Pystytkö mainitsemaan yhdenkään tiedemiehen, joka sanoo, ettei Venuksella ole kasvihuoneilmiötä?

        On totta, että Venuksen kaasukehä on paksumpi kuin Maan. Mutta on sillä lämpötilakin sitten paljon korkeampi kuin maassa (460 astetta).


      • kanisteri
        Vähäpaljo kirjoitti:

        Kuka on hokenut, että "Venus planeetalla on kauhia kasvihuoneilmiö"?
        Pystytkö mainitsemaan yhdenkään tiedemiehen, joka sanoo, ettei Venuksella ole kasvihuoneilmiötä?

        On totta, että Venuksen kaasukehä on paksumpi kuin Maan. Mutta on sillä lämpötilakin sitten paljon korkeampi kuin maassa (460 astetta).

        eli käännän takin, nyt olen kanssasi samaa mieltä, uskon että ilmasto tulee lämpenemään tulevaisuudessa rajusti

        http://www.universetoday.com/2008/01/31/will-earth-survive-when-the-sun-becomes-a-red-giant/


      • Vähäpaljo

      • hyh hyh kun on kylmä
        Vähäpaljo kirjoitti:

        Kuka on hokenut, että "Venus planeetalla on kauhia kasvihuoneilmiö"?
        Pystytkö mainitsemaan yhdenkään tiedemiehen, joka sanoo, ettei Venuksella ole kasvihuoneilmiötä?

        On totta, että Venuksen kaasukehä on paksumpi kuin Maan. Mutta on sillä lämpötilakin sitten paljon korkeampi kuin maassa (460 astetta).

        >Pystytkö mainitsemaan yhdenkään tiedemiehen, joka sanoo, ettei Venuksella ole kasvihuoneilmiötä?<

        En. Pystytkö väittämään että maapallolla ei ole kasvhuoneilmiötä? Pointti on se ettei maan ja venuksen ilmakehiä voi verrata toisiinsa koska ilmakehien paineet ovat niin erillaisia.


      • ...........
        Vähäpaljo kirjoitti:

        Miksi tunnet tarvetta poiketa asiasta ja välttää avointa keskustelua?

        Miksi hohheli vältät avointa keskustelua työhön menemisestäsi? Miten kehtaat elää pummina muiden veronmaksajien kustannuksella? Onko tämä koko agw-meuhkaamisesi sitä, että yrität välttää avoimen keskustelun työttömyydestäsi?


      • Vähäpaljo
        hyh hyh kun on kylmä kirjoitti:

        >Pystytkö mainitsemaan yhdenkään tiedemiehen, joka sanoo, ettei Venuksella ole kasvihuoneilmiötä?<

        En. Pystytkö väittämään että maapallolla ei ole kasvhuoneilmiötä? Pointti on se ettei maan ja venuksen ilmakehiä voi verrata toisiinsa koska ilmakehien paineet ovat niin erillaisia.

        En ymmärrä. Onhan maapallolla kasvihuoneilmiö.

        Miksi ei Maan ja Venuksen ilmakehiä voi verrata? Samat fysiikan ilmiöt vaikuttavat molemmissa. Hiilidioksidi absorboi lämpösäteilyä.


      • Vähäpaljo
        ........... kirjoitti:

        Miksi hohheli vältät avointa keskustelua työhön menemisestäsi? Miten kehtaat elää pummina muiden veronmaksajien kustannuksella? Onko tämä koko agw-meuhkaamisesi sitä, että yrität välttää avoimen keskustelun työttömyydestäsi?

        Miten hohhelin työasiat tähän liittyvät? Vaikutat epätoivoisesti pyrkivän siirtämään keskustelua ilmastoasioiden ulkopuolelle.


      • hyh hyh kun on kylmä
        Vähäpaljo kirjoitti:

        En ymmärrä. Onhan maapallolla kasvihuoneilmiö.

        Miksi ei Maan ja Venuksen ilmakehiä voi verrata? Samat fysiikan ilmiöt vaikuttavat molemmissa. Hiilidioksidi absorboi lämpösäteilyä.

        >Miksi ei Maan ja Venuksen ilmakehiä voi verrata?<
        Siksi koska paineet ovat niin erillaiset. Venuksen "ilmakehä" koostuu pääosin co2 kaasusta joten sitä on helppo syyttää kauhiasta kasvihuoneilmiöstä.


      • Vähäpaljo
        hyh hyh kun on kylmä kirjoitti:

        >Miksi ei Maan ja Venuksen ilmakehiä voi verrata?<
        Siksi koska paineet ovat niin erillaiset. Venuksen "ilmakehä" koostuu pääosin co2 kaasusta joten sitä on helppo syyttää kauhiasta kasvihuoneilmiöstä.

        Niin on. Mistä se kasvihuoneilmiö Venuksessa sitten johtuu, jos ei hiilidioksidista?


      • Vähäpaljo
        Vähäpaljo kirjoitti:

        Niin on. Mistä se kasvihuoneilmiö Venuksessa sitten johtuu, jos ei hiilidioksidista?

        Mihinkähän minun keskustelukumppanini taas katosi?


      • ........
        Vähäpaljo kirjoitti:

        Miten hohhelin työasiat tähän liittyvät? Vaikutat epätoivoisesti pyrkivän siirtämään keskustelua ilmastoasioiden ulkopuolelle.

        Miksi hohheli puhut itsestäsi kolmannessa muodossa?

        Ja muista maanantaina mennä tapaamaan sitä työkkärin tätiä!


      • mene pois hörhö
        ........ kirjoitti:

        Miksi hohheli puhut itsestäsi kolmannessa muodossa?

        Ja muista maanantaina mennä tapaamaan sitä työkkärin tätiä!

        Miksi sinä hörhö olet noin saatanan tyhmä ja lapsellinen pelle?


      • mene pois hohheli
        mene pois hörhö kirjoitti:

        Miksi sinä hörhö olet noin saatanan tyhmä ja lapsellinen pelle?

        Siinäpä taas tieteellinen kommentti. pelkkää aihetta pullollaan. Mene hohheli pois. Kukaan ei sinua kaipaa täällä.


      • scepdius
        Vähäpaljo kirjoitti:

        En ymmärrä. Onhan maapallolla kasvihuoneilmiö.

        Miksi ei Maan ja Venuksen ilmakehiä voi verrata? Samat fysiikan ilmiöt vaikuttavat molemmissa. Hiilidioksidi absorboi lämpösäteilyä.

        Pieniä eroja kuitenkin on. Etäisyys auringosta, kokoluokka, vesivarat, maaperän koostumus, kasvisto, fauna jne.


      • mene pois hörhö
        mene pois hohheli kirjoitti:

        Siinäpä taas tieteellinen kommentti. pelkkää aihetta pullollaan. Mene hohheli pois. Kukaan ei sinua kaipaa täällä.

        Siinäpä taas tieteellinen kommentti. pelkkää aihetta pullollaan. Mene hörhö pois. Kukaan ei sinua kaipaa täällä.


      • mene pois hohheli
        mene pois hörhö kirjoitti:

        Siinäpä taas tieteellinen kommentti. pelkkää aihetta pullollaan. Mene hörhö pois. Kukaan ei sinua kaipaa täällä.

        Ja apinointihan tarkoittaa, että sulta on jutut loppu. Voi reppanaa.


      • mene pois hörhö
        mene pois hohheli kirjoitti:

        Ja apinointihan tarkoittaa, että sulta on jutut loppu. Voi reppanaa.

        Näyttäisi vähän siltä, että vain sinulta hörhö on jutut loppu. Voi idioottia.


    • Rosinante :D

      Eikö se ollut Don Quijote, joka taisteli tuulimyllyjä vastaan? Sancho Panza oli se hiukka yksinkertainen apuri, mikä kylläkin tulee kieltämättä tietyistä "uskovaisista"... Muuten kyllä kirjoitata täyttä asiaa ;)

    • rahansa

      juuri epätoivoisilta ja pelokkailta ihmisiltä, joten he myyvät sitä lisää.

    • kaheli vähäpaljo

      syyttelee ihmisiä "epätoivoisiksi ja hysteerisiksi" ja "saatanan tyhmiksi ja lapsellisiksi pelleiksi".

      Vastailee foliopipa vielä omiin kysymyksiinsä omilla kysymyksillään.

      Uskotko foliopipa vähäpaljo, että hiilidioksidi on suurin syyllinen ilmaston lämpenemiseen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe