..millainen ~ihminen~ saa sun rakkauden tunteesi heräämään???
*tule asumaan sydämeeni äläkä maksa vuokraa*
Millaiseen ihmiseen sä rakastut?!
55
826
Vastaukset
- Hoida sä ne
- alright
kämppä mahtuakseni sinne
- Nasci
Sellanen nainen, joka huolehtii mun tarpeista, niiden tyydyttämisestä ja tekee sen paremmin kuin muut naiset.
Tota, et helpompaa keksis? Jos kattoo taaksepäin, niin sellaiseen joka on kovin herkkä ja lämmin ihminen, mutta piilottaa nuo ominaisuutensa (kovan) kuoren alle.
- kirpakkaakka
kyl semmone ihmine o ihana ku otta toisenki huomio eik ajattel vaa ittiäs. Mun ex oli lopuks semmone et se ei piitan mun tunteist mittä ku vaa oma napa ol likempän. Kyl mä silti viäl usko et jostai löyty mullekki joku.
et tarkoita äidinrakkautta ? Siinä tapauksessa täytyy todeta, ettei ole näkynyt.. - Ei tietoa.
- 29
ole ollut koskaan rakastunut?
ihastuksesta kun se on helpompi tunteena määritellä niin on kaksi erottuvaa ihmistyyppiä. Toinen on etäinen, itsevarma ja tietyllä tavalla röyhkeä ja toinen on poikamainen ja kiltti.
- BlueNightSatin
joka hurmaa mut omana aitona ittenään, jonka läsnäolo saa mut sekoamaan uudestaan ja uudestaan. Ihminen jonka kanssa on hyvä ja helppoa olla ja haluta samoja asioita. Yhteisymmärrys on tärkee juttu. Siis ihminen jonka kanssa kaikki tuntuu luontevalta ja sitä ihmistä ei vaan voi unohtaa. Siihin vaan rakastuu ihan humpsista. Siinä jotain tiivistetysti. :)
- Iaskin..väärin
ihquu
- BlueNightSatin
Iaskin..väärin kirjoitti:
ihquu
vai mursu? Justiinsa. Heh. Mjoo emmä nyt taida tahtoo feikeiltä mitään, kiitos ei kiitos. :)
maailma on täynnä naisia, joihin en rakastu. Ne, joihin rakastun, on kai sitten sellaisten vastakohdat...
- ...
vittumaiseen.
Olen siis masokisti. - Stiletta
Mä rakastun koko ajan. Siis kirjaimellisesti: koko ajan.
Sellanen, joka saa mut tuntemaan itseni arvokkaammaksi kuin muut. Se olis ehkä yks semmonen asia sellaisessa ihmisessä.
- Marjelie
selittää. Luonnolliseen, jonka kanssa on helppo jutella. Joka hyväksyy minut omana itsenää eikä itsekään esitä muuta kuin mitä on. Rehellinen. Tykkää samoista asioista. Sellainen vaan hyvin harvoin kävelee vastaan.
Hyvää yötä kaikille! - 15
rakastumiset on tältä elämältä rakastuttu. En jaksa sellaista asiaa miettiä. Tietty siinä mielessä keitä kannattaa välttää.
En minä tiedä.
- antry
semmoseen, että tiedän varmasti olevan pohjimmiltaan hyvä ihminen, saa olla renttumaisiakin piirteitä vähäsen....ja tietty alfaurosominaisuuksia...
Että mahdottomiin. Sellaisiin jotka eivät välitä musta, joten ei ole isompaa vaaraa että joutuisi harjotteleen kompromissi-taitojaan jonkun toisen kanssa :)
- N
Alfaurosmainen mies, sopivan röyhkeä mutta sisimmiltään pehmo. Huumorintajuinen, läpänheitto kykyä oltava jotta saisin vastusta. Sosiaalinen. Vähän pellekin on plussaa. Mielenkiintoinen, omaa omat mielipiteet eikä mielestele.
- vänksy
jonka kovan ulkokuoren saan säröilemään ja jonka alta paljastuu jotain samaa, jota mussakin on.
miettiä, mikä on yhdistänyt poikaystäviä tai vastaavia:
vastakohtaisuus:
-en ole koskaan kiinnostunut esim . oman alan ihmisistä, vaan sellaisista jotka tekevät työkseen jotain ihan muuta. Myös käytännöllisyys ja käden taidot kiehtovat minua työssä tai harrastuksessa, koska itse olen ihan tumpelo kaikissa käytännön jutuissa.
-pitää erilaisista jutuista, esim. kirjoista, elokuvista ja vaikka ruuastakin kuin mitä itse pidän, mutta yhdistäviäkin mieltymyksiä löytyy. On hienoa, kun voi saada ja oppia puolin ja toisin jotain uutta toiselta ihmiseltä. Olen esim. joskus kauan sitten ryhtnyt kasvissyöjäksi yhden ihastuksen myötä. En myöskään tykkää, että ollaan kaikesta samaa mieltä, tykkään "väännöstä".
-kotitausta on ollut usein aika erilainen, mutta yhdistäviä asioitakin on löytynyt esim. arvot.
muut jutut:
-tärkein juttu on se, että kommunkointi pelaa ja viihtyy toisen seurassa, voi olla oma itsensä, eikä tarvitse teeskennellä mitään muuta, että "kelpaisi". Huumorintajukin saisi natsata suurinpiirtein.
-yksi mikä on yhdistänyt kaikkia: ovat selvästi olleet vain minusta, eikä muista naisista kiinnostuneita. Multa puuttuu täysin kilpailuvietti:P Luovutan heti, jos kilpailua ilmenee.- ei vielä löytynyt
Hänellä on vankka yleissivistys ja kiinnostus maailman menoon. Hän tykkää luonnosta, mutta silti plussaa jos tykkää moottoripyöräillä- ja kelkkailla. Hän on lapsekas ja innostuva ja tosi huumorintajuinen. Hän on ollut pitkähkössä suhteessa tai suhteissa ja jo aikuinen mies.
- kirpela
*snif*
- kirpela
Toljake kirjoitti:
tyhjentävää :)
Nii sen oli tarkoitus olla, ei...kyenny sanoon muuta viimesen vuorokauden jäljiltä.
kirpela kirjoitti:
Nii sen oli tarkoitus olla, ei...kyenny sanoon muuta viimesen vuorokauden jäljiltä.
Onnittelen, mitä ikinä onkaan tapahtunut :)
- BlueNightSatin
sä itket ilosta. :')
kirpela kirjoitti:
halvattu!! Mähän tiiänkin mitä on tapahtunu. Jooo, mä muistan sen 'lipsahduksen' :)
Onnitteluni!! :)- kirpela
BlueNightSatin kirjoitti:
sä itket ilosta. :')
Sitä sattuu :)
- kirpela
Toljake kirjoitti:
halvattu!! Mähän tiiänkin mitä on tapahtunu. Jooo, mä muistan sen 'lipsahduksen' :)
Onnitteluni!! :)*smile*
Ei vaa menny ihan putkeen..........mut mikäpä miulla meis. - BlueNightSatin
kirpela kirjoitti:
Sitä sattuu :)
kuitenkin ilosta, kun surusta. :D
- kirpela
kuitenkin ilosta, kun surusta. :D
poraan aina jompaa kumpaa, tai jotai ihan muuta.
- BlueNightSatin
kirpela kirjoitti:
poraan aina jompaa kumpaa, tai jotai ihan muuta.
on itkettävä, kun itekttää. Eipä siinä sen kummempaa. :)
- kirpela
on itkettävä, kun itekttää. Eipä siinä sen kummempaa. :)
että kyyneleet valuu aina kun isot tunteet mukana.
- BlueNightSatin
kirpela kirjoitti:
että kyyneleet valuu aina kun isot tunteet mukana.
niin. :)
- kirpela
niin. :)
miehet sekoo siitä :/
Kaunis, älykäs, huumorintajuinen, uskollinen, hyvällä itsetunnolla siunattu jne, mutta ennen kaikkea empaattinen.
- Noona
mutkattomaan ja omilla ansioillaan/ erinomaisuudellaan pätemättömään.
- .....
minuun :)
- Noona
..... kirjoitti:
minuun :)
hyviä ominaisuuksia =)
- monte34
ja silloinkin kyseessä milloin minkäkinlainen ihminen,ei oo mitään yhtä perustyyppiä
Tähän mennessä kaikki ollut ihan erilaisia...
- monte34
ku tunnut pirun kireeltä, enkä tarkoita sun lihaksia nyt tällä kertaa
- antibarbi
renttuun tietenkin, mihinkäs muuhun.
- 23
se sun lastesi isä ja elämänkumppanisi on?
- antibarbi
23 kirjoitti:
se sun lastesi isä ja elämänkumppanisi on?
ei ole, koska ei renttujen kanssa lapsia pidä mennä tekemään. Se olikin menneisyydessä, nykyisyydessä tilanne on näköjään mainitsemani kaltainen. Vaikka kaikkein tiukkapipoisimpien femakkojen mielestä lasteni isä on takuulla ehtaa renttulaatua. Ei mun kanssa mikään tavallinen hissukka pärjääkään, pitää olla vähän särmää. ;)
- antibarbi
Ratikkakuski kirjoitti:
Rentut pärjää aina. ;-)
ja tarjoavat suurimmat tunneskaalat tosi lyhyen ajan sisällä ;D
- gfdgyökukkuja
persoonallinen, aikuinen, vastuuntuntoinen ja miehekkään näköinen. Osaa vastoinkäymisissä ottaa asiat rauhallisesti ja toimia aikuisesti. Ahkeruus vetoaa myös, lasikuus jotenkin ärsyttää. Jämpti ja reilu sanoissaan eikä luikertele ja selittele ulos tilanteista. Rehellinen ja läsnäoleva.
- shelvä
jhoko krirhkko o vlahittu?
Shinä ihaana nhainen....
- Fr.Fionatar
*siisti ihminen
* siistit hiukset, ei kalju
*söpö
* lihaksikas mutta ei liian lihaksikas
*omistaa hyvän auton
*selässä hyvä tatuointi
*pieni korvarengas, olis suotavaa
* ei polta
* ottaa mun mielipiteet huomioon
*päivällä enkeli yöllä peto:)
*käyttää aurinkolaseja sellasia tyylikkäitä
*ei omista viiksiä tai partaa
*nuori...kuitenkin vanhempi kuin minä
*lukee paljon
*osaa laittaa ruokaa,kalastaa ja korjata autoja ja mopoja
*on kiltti
*rakastaa minua
* piilopahis
*osaa ajaa pappamopolla
* ei rikas...raha ei oikeen merkitsejos mies on hyvännäkönen
*osaa stripata vain minulle
* osaa nauraa
*vihreät silmät, ei laseja saa olla, piilarit hyväksyn
*tykkää romantiikasta ja kuutamouinneista, ja avannosta uimisesta
*tykkää hopeesta(inhoaa kultaa)
* hyvä takamus:))
*käyttää tyylikkäitä vaatteita
*ihanat rinta lihakset
*osaa siivota
*rakastaa musiikkia ja teatterissa käy mun kanssa
* osaa tapella
* rakastaa lapsia
* rakastaa eläimiä
* ei käytä koskaan alkoholia
' ehdottomasti eläinrakas
* hyvät hampaat ja omat, ei tekareita
* ei missään tapauksessa mies saa kuorsaa.
*pituus 175-190cm
tuossa oli mun mies johon voisin raksatua..... varmaan aika vaikea löytää...mutta unelmoida voi.... - tosivaitaru
Ihmettelin jo, eikö täällä ole kunnon kevätkirjoituksia :)
Tosivaitarun akilleen kantapää on kiltti mies. Kuka nainen sellaista voi vastustaa? Aito lempeys... ihanaa. - sirpamaikkarilta
Muistamattomaan putkiaivoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591