Nainen haluaakin

lapset mukaan..

Kirjoittelin muutamia viestejä ihan kiinnostavan nais henkilön kanssa deittipalstalla ja saimme tapaamisenkin sovittua. Sitten nainen haluaakin ottaa myös lapset mukaan.. Ovat kuitenkin sen ikäisiä että pärjäisivät varmasti kotonaan yksinkin, 19 ja 16 vuotiaat. Mitä tehdä??

17

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihari

jos tää juttu edes pitää paikkaansa, niin eihän nyt ekalla tapaamisella tuon ikäisiä mukaan oteta eli aikas älyttömältä kuulostaa!

• lapset mukaan

Hullultahan se kuulostaa, mutta valitettavasti on totisinta totta ja vielä kun se tuli aivan puun takaa.. Ehkä parempi antaa tuon olla ja katsella eteenpäin.

lastenkin nähdä millainen uusi isäehdokas on.

• Juu juu uskallan yks

No itse en takuulla ottaisi eka treffeille lastani mukaan. Kyllähän pariin tutustuminen on kahden aikuisen välinen asia. Oisko niin että tää nainen haluaa turvaksi ja tueksi lapset mukaan? Onhan tuo tilanne jännittävä, kun itsellänikin se ehkä piakkoin edessä.

• eieieieieieieieieiei

No minä en ainakaan suostuisi moiseen... Tai sitten ilmoittaisin tyynen rauhallisena, että minä otan exän mukaan arvioiman tilanteen... Typerä, ajattelematon nainen sanon minä, ei sitä nyt lapsia treffeille mukaan oteta!!!

• kuka lie!

Minä en ottaisi lapsiani mukaan, koska haluaisin keskittyä vain kohteeseen eikä muilla ole siihen asiaa.

• ...............

Jos et tahdo tuollaista treffiä, niin ilmoitat että haluat ensin tutustua naiseen ennen kuin perheenjäsenille esitellään. Ja koet epämukavaksi tuollaiset treffit vaikka toki mukava tutustua myöhemmin hänen lapsiinsa myös. Aika omituista eikä tule muuta motiivia mieleen, että käyttää tuota omituista ratkaisua siten, että lapset toimivat esiliinana jos häntä jännittää tapaaminen. On joitakin hänelle tuttuja ihmisiä paikalla. Silloin voisi toimia nopeampi miitti, jota ei tarvitsisi noin jännittää.

Jos koko juttu vei maun touhusta, niin tekisi mieli ehdottaa, että vastaat, että hienoa ja sinä puolestasi tuot vanhempasi/sisaruksesi tmv. paikan päälle.

• lapset mukaan

Voisinkin laittaa et otan äiteen mukaan:) Kyllä mun kiinnostus osaltaan lopahti tuohon, siis tottakai jos toimeen tulisi niin ilman muuta haluaisin lapsiin myöhemmin tutustua.

• no jopas--

Eka deitit ja koko suku koolla ???? Tuo on kyllä hulluinta mitä olen ikinä kuullut deiteistä.

• '

nirppanokkailemaan!Mitä tuo haittaisi, outoa on, mutta moni asia on tässä maailmassa.

Itse olisin jopa erityisen utelias tuollaisia treffejä kohtaan. Sieltähän vois paljastua mitä tahansa...

• voi ällistys

Minkä ikäinen olet? Kysymyksesi on nimittäin nuoren tai erittäin kokemattoman ihmisen kysymys. Ei sen ikäisen, joka aikoo treffata noin nelikymppistä naista..

Etkö ihan oikeasti osaa itse päättää tuollaista asiaa??

• Kimppaa ;P

Eihän nuo ole enää edes sakkolihaa, mitä haittaa?

• itsenäinen nainen

12-vuotiaan tyttärensä toisille treffeille. He sitten juttelivatkin koko ajan keskenään. Isä oli tytön kimpussa ja hänellä oli silmiä vain tytölleen. En juuri saanut sanaa väliin. Ei minun kyllä sitten tarvinnut kertoa, ettei kiinnosta, koska en kuullut heistä mitään sen jälkeen.

Kypsymätöntä toimintaa, ettei osaa pitää lapsiaan erossa suhdeasioista. Suhde tulee ensin. Suhde saattaa toimia, vaikkei lapset kauheasti uudesta äit- tai isäpuolesta pitäisikään, ja lapsethan (toivon mukaan, jos ovat normaaleja) lähtevät maailmalle. Sillä taas ei juuri ole merkitystä, että lapset tykkää, jos pari ei tule toimeen keskenään.

• itsenäinen nainen

että tapaaminen oli minun asunnollani. Siinä talon emäntä tarjosi kahvia ja pullaa. Niitä syötiin, mutta muuten minua ei huomioitu ollenkaan. Se oli tavattoman omituinen tilanne. Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun suostun tapaamaan miehen jälkeläisiä noin alkuvaiheissa.

• .................

Keski-ikäinen nainen ei esiinny edukseensa nuorten tyttöjen rinnalla. Vaikea olla nuorekas siinä.

Ehkä nainen on jo todella rupsahtanut, ja haluaa sinun näkevän, minkä näköinen hänkin joskus oli? Ehkä hän haluaa nähdä, miten katselet kahta seksikästä pikkupimua, jotka ehkä tulevat tapaamiseen hyvinkin viehättävinä. Outo juttu kaiken kaikkiaan.

• mjuihnbh

Onko aloittaja sanonut, että lapset ovat tyttöjä? Voivathan he olla vaikka lihaksikkaita 190-senttisiä nyrkkeilijäpoikia, jotka äiti ottaa turvamiehikseen.

• lapset mukaan
        mjuihnbh kirjoitti:

Onko aloittaja sanonut, että lapset ovat tyttöjä? Voivathan he olla vaikka lihaksikkaita 190-senttisiä nyrkkeilijäpoikia, jotka äiti ottaa turvamiehikseen.

Molemmat lapset ovat poikia, mutta minä jo perusin koko tapaamisen, turha haaskata aikaa tuollaiseen kun tietää etukäteen ettei siinä toiseen osapuoleen pysty kunnolla tutustumaan. Niin ja joku kyseli ikää tuolla itse olen 31vuotias ja nainen 38vuotias. Osaan kyllä päätökseni itse tehdä, mutta halusin vaan tietää mitä muut mieltä ja onko jollain kokemuksia tällaisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      80
      1965
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      170
      1277
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe