Parisuhdeväkivalta

TakkuTakiainen

Tämä ei ole trolli, vaan olen oikeasti tätä mieltä.

Väkivaltaa parisuhteessa ottava nainen haluaa sitä. Suhteeseen jääminen on vapaa valinta, joten väkivaltaiseen suhteeseen jäävä valitsee itse tulla väkivallan "uhriksi". Hän on siis välillisesti syyllinen väkivaltaiseen perhe-elämään josta esim. lapsetkin kärsivät.

Kuvioon kuuluu usein myös se ettei OIKEAA apua haeta esim. poliisilta vaan mennään naapurin miehen luo kerjäämään apua "AINA miehen, se on AINA miesnaapuri jonka puoleen käännytään...) Onko kyseessä jokin narttuvaisto, että halutaan "tappeluttaa" miehiä?

Tämä on nyt vähän kärjistetysti kirjoitettu, mutta miettikää asiaa. Vakavasti ja syvältä. Ennekuin roiskutatte ruudulle sovinnaisia "SIKA KUSIPÄÄ MULKKU PASKA" -vastauxia.

-Naimaton 32 vee Ori

10

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NiinJuuVarmaan

      Eiköhän väkivaltatapauksiin liity yleensä paljon häpeää ja uhrin tuntemaa syyllisyyttä, joka pitää väkivallantekijän turvassa. Ja luulen, että suurimmalla osalla ei edes ole mitään "naapurin miestä"... Väkivallan uhri saattaa olla läheisriippuvainen. Saattaa olla, että mies on syönyt kaiken muun elämän ja itsetunnon. Ja paljon on kuulemma sellaista asennetta, että parisuhdeväkivalta ei kuulu muille. Voivatpa poliisitkin suhtautua ikävästi. Uhri voi olla oman mielensä vanki. Syitä on moninaisia. Ehkä hän pelkää miestä niin, että taipuu tämän mahdollisiin uhkailuihin oman ja lastensa turvallisuuden vuoksi.

      Ja entä naisen mieheen kohdistama väkivalta? Ovatko sukupuolet mielestäsi erialaisia tässä asiassa? Nykyisin myös naiset lyövät miehiä, ja parisuhteessa riitakumppanit lyövät toisiaan.

      Asiat eivät ole yksinkertaisia.

      • TakkuTakiainen

        asiat eivät ole yxinkertaisia, joten yxinkertaistetaan !

        Käytän klassista tappavaa argumentaatio tekniikkaa eli käännän SINUN argumenttisi omalle puolelleni. Näin:

        Sanoit
        -Väkivallan uhri saattaa olla läheisriippuvainen.
        -Uhri voi olla oman mielensä vanki.

        Selevä. Eli uhri on sairas eli kansankielellä hullu, forka, vähän vajaa, tyhmä. Uhrille apua vertaistuesta ja kallonkutistajalta, asia ratkaistu.

        Sitten osoitit myös vaikeamman palan nieltäväxi, asian jota en voi ohittaa noin vain ylimielisesti:
        -Ehkä hän pelkää miestä niin, että taipuu tämän mahdollisiin uhkailuihin oman ja lastensa turvallisuuden vuoksi.

        Tässä kohtaa asia muuttuu kinkkisexi. Tokaisu "poliisiasia" ei sovi: käytännössä poliisin keinot pysäyttää esim. uhkaava EX ovat hyvin rajalliset: onhan näitä joukkoampumatapauxiakin. Vainoaminen kuulemma on kriminalisoitu, mutta lain välineet kusipäävainoajan taltuttamiseen ovat silti tosielämässä HEIKOT.

        Kuitenkin vetoan tässäkin naisen VAPAASEEN TAHTOON ja - VALINTAAN. Se on tylyä, mutta elämä on.
        Haluaako nainen alistua uhkailuun (mikä on myöntyminen uhkailijan peliin ja elämänasenteeseen ja tulee tuomaan sitä lisää tulevaisuudessa) ja tuomita itsensä JA LAPSENSA loppuelämän tämän täysin sairaan perheen mustan varjon alle? ÄLKÄÄ ALIARVIOIKO LAPSIA. Jos ne eivät aisti ja huomaa näitä asioita ihan pieninä, ne TULEVAT ENNENPITKÄÄ HUOMAAMAAN kunhan kasvavat!

        Kun kyse on uhkailusta, en halua käyttää yhtä tylyä kieltä kuin aloitusviestissä. Tämä on vakava asia, ei sitä peleilyä missä joku narttumainen nainen kaljajuoppoparisuhteessa menee silloin tällöin vinkumaan naapurin juopolle tai poliisille tai kapakkakaverille että mies lyö, kun todellisuudessa kyse on siitä että pari kaipaa vähän lisäjännitystä sexileikkeihinsä. Todellinen uhkailu kumppania ja lapsia kohtaan ja "perheen" pitäminen "koossa" uhkauksilla on kuolemanvakava asia ja myötätuntoni on sen uhrien puolella.

        En osaa sanoa tähän muuta (näin kokemattomana Vapaan Poikana) kuin että suosittelen omankädenoikeutta


    • harmaan sävyt

      Eivät asiat ihan noin yksinkertaisia ole. Kuten joku jo totesikin asiaan liittyy monenlaisia tunteita, häpeää, syyllisyyttä jne. Ehkä uhri ei halua myöntää itselleenkään muttei etenkään julkisesti suhteen epäonnistumista. Ehkä uskoo tosissaan pystyvänsä muuttamaan toisen. Ehkä pelkää, että jos yrittää lähteä suhteesta, puoliso tappaa (monethan uhkailevat juuri näin tekevänsä). Juuri sen vuoksi juostaan naapuriin hakemaan turvaa, kun uhkaus on kuulunut, että poliisille jos kerrot, niin kuolet.

      Eikä yhtään helpompaa ole toisinkaan päin. Miehellä on vielä suurempi kynnys tunnustaa kellekään, että puoliso pahoinpitelee. Yhtä tapausta seurasin läheltä, kun mies yritti pienten lasten takia pitää suhdetta kasassa, vaikka vaimo kävi koko ajan väkivaltaisemmaksi ja syyllistyi aina vain hurjempiin tempauksiin, joissa vaarantui jo lastenkin hyvinvointi. Lopulta mies päätti lyödä pelin poikki ja hakea eroa sekä huoltajuutta -- sitten vaimo olikin lasten kanssa turvakodissa itkemässä, kuinka mies on väkivaltainen ja blaablaa. Sosiaalityöntekijät nielivät kaiken, mitä (narsisti)nainen kertoi, isä erotettiin ensin täysin lapsistaan ja lopulta annettiin puolen tunnin tapaamisia, joiden aikana sosiaalityöntekijä oli samassa huoneessa ja kirjasi kaiken ylös.

      Onneksi oli poliisin ja lääkärintodistukset, joilla voitiin osoittaa vaimon väkivaltaisuus, ja isä voitti huoltajuuden oikeudessa. Mutta oli se niin pitkä ja raskas taistelu, jossa paloi rahaa ja mielenterveyttä, että en yhtään ihmettele, miksi vain harvalla on voimia sille tielle lähteä.

    • yksi nainen

      Minä ainakin yritin jättää väkivaltaisen miehen todella monta kertaa, mutta aina se vain päätti että ollaan yhdessä. Esimerkiksi tunteutui keskellä yötä asuntooni ja laittoi lupaamaan, uhkasi tappaa itsensä tai perheeni yms. Ei siitä niin helppo ole lähteä vaikka kuinka haluaisi. Siihen meni noin 2 vuotta täysillä yrittämistä ennenkuin hän vihdoin jätti rauhaan. Tämä saattaa itse asiassa olla lyhyt aika jos keskimääräisesti ajattelee.

      Poliisin kanssa monta kertaa oltiin tekemisissä kun piti avuksi hälyttää. Vain yhden kerran oli poliisi ns puolellani ja puhui rohkaisevasti ja kertoi mitä voisin asialle tehdä. Muuten olivat melkoisen välinpitämättömiä, veivät vain miehen pois. Sitten se myöhemmin tietenkin kosti poiliisin apuun soittamisen minulle. Kun mies soittaa että on tulossa tappamaan minut ja kaverini joiden kanssa olen, sanoo poliisi että eivät he tee mitään enenkuin jotain on tapahtunut. Oikeudessa kun oltiin pahoinpitelystä, tulivat miehen kaverit valehtelemaan sen puolesta. Myös kun poliisiasemalle menin kysymään lähestymiskiellosta, niin olivat enemmänkin tympääntyneitä ja tunsin lähinnä olevani vaivaksi.

      Koko homman vaikeuteen vielä lisäsi se henkinen tila jossa olin. Masentunut, itsetunto nollassa, tunne että elämä on täysin umpikujassa. Olin yksinkertaisesti täysin raunio. Sängystä nousin ylös vain sen takia että piti mennä töihin. Ei siinä oikein tiennyt mitä tehdä. Muut ihmiset ei halua sekaantua, yleensä vain tokaistaan että "Voi ei, eihän se noin voi tehdä!". Mitä se auttaa? Kerran soitin miehen faijalle, kun ajattelin että että ehkä hän saisi jotain rotia poikaansa. Kysyi sitten että mistä moinen käytös johtuu, ja kun sanoin että mustasukkaisuudesta, rupesi äijä syyttämään minua että ehkä sillä sitten onkin jotain syytä olla sellainen. Aika yksin siinä sitten olin, mies oli aika taitavasti etäännyttänyt minut ystävistänikin. Tuommoisessa tilassa ja tilanteessa on todella vaikeaa löytää voimia ja uskoa siihen että pääsee irti. Miehen puheiden takia tutut ihmisetkin katsoo sua enemmänkin kuin jotain hullua, kuin normaalia ihmistä, joten olet kohtalaisen yksin sitä mieltä että mies tekee vääryyttä sulle.

      Mutta joo, pääsin siitä sitten vihdoin irti ja elämä rupesi pikku hiljaa hymyilemään. Painajaiset jatkuivat vuosia, osoite oli salainen vuosia. Nyt on kaikki hyvin. Suututtaa kyllä niin perkeleesti joka kerta kun ihmiset puhuu kuten aloittaja. Ei heillä ole mitään hajua asioista, tulevat ikäänkuin syyttämään että omapahan oli vikasi. Tottakai on monia naisia jotka jäävät suhteeseen vaikka voisivat lähteäkin. Mutta monia on myös niitä jotka eivät noin vain voi lähteä. Heitä saattaa jopa olla enemmän. Silti se stereotyyppinen ajattelutapa on syyttää väkivallan uhria.

      • TakkuTakiainen

        Minä ainakin yritin jättää kaman ja klajan todella monta kertaa, mutta aina aineet vain päätti että ollaan yhdessä. Esimerkiksi yllätti keskellä yötä asuntooni ja laittoi lupaamaan kännissä itselleni että jatkan vetämistä, uhkasi että kuolen vieroitusoireisiin jos en ota. Ei sitä niin helppo ole lopettaa vaikka kuinka haluaisi. Siihen meni noin 2 vuotta täysillä yrittämistä ennenkuin halu vihdoin jätti rauhaan. Tämä saattaa itse asiassa olla lyhyt aika jos keskimääräisesti ajattelee.

        Poliisin kanssa monta kertaa oltiin tekemisissä kun piti avuksi hälyttää. Vain yhden kerran oli poliisi ns puolellani ja puhui rohkaisevasti ja kertoi mitä voisin asialle tehdä. Muuten olivat melkoisen välinpitämättömiä, veivät vain kamat pois. Sitten se myöhemmin tietenkin kostautui kun olin puutteessa. Kun soitan aineissa että tapan itseni ja kaverini joiden kanssa olen, sanoo poliisi että eivät he tee mitään enenkuin jotain on tapahtunut. Oikeudessa kun oltiin diileriä vastaan, tulivat miehen kaverit valehtelemaan sen puolesta. Myös kun poliisiasemalle menin kysymään vieroituksesta, niin olivat enemmänkin tympääntyneitä ja tunsin lähinnä olevani vaivaksi.

        Koko homman vaikeuteen vielä lisäsi se henkinen tila jossa olin. Masentunut, itsetunto nollassa, tunne että elämä on täysin umpikujassa. Olin yksinkertaisesti täysin raunio. Sängystä nousin ylös vain sen takia että piti mennä töihin. Ei siinä oikein tiennyt mitä tehdä. Muut ihmiset ei halua sekaantua, yleensä vain tokaistaan että "Voi ei, eihän se sellaista voi olla!". Mitä se auttaa? Kerran soitin diilerin faijalle, kun ajattelin että että ehkä hän saisi jotain rotia poikaansa. Kysyi sitten että mistä moinen käytös johtuu, ja kun sanoin että mustasukkaisuudesta, rupesi äijä syyttämään minua että vedänkö jotain vierasta kamaa. Aika yksin siinä sitten olin, aineet oli aika taitavasti etäännyttänyt minut ystävistänikin. Tuommoisessa tilassa ja tilanteessa on todella vaikeaa löytää voimia ja uskoa siihen että pääsee irti. Aineiden takia tutut ihmisetkin katsoo sua enemmänkin kuin jotain hullua, kuin normaalia ihmistä, joten olet kohtalaisen yksin sitä mieltä että kamankäyttö tekee vääryyttä sulle.

        Mutta joo, pääsin siitä sitten vihdoin irti ja elämä rupesi pikku hiljaa hymyilemään. Painajaiset jatkuivat vuosia, osoite oli salainen vuosia. Nyt on kaikki hyvin. Suututtaa kyllä niin perkeleesti joka kerta kun ihmiset puhuu kuten aloittaja. Ei heillä ole mitään hajua asioista, tulevat ikäänkuin syyttämään että omapahan oli vikasi. Tottakai on monia naisia jotka jatkavat käyttöä vaikka voisivat lopettaakin. Mutta monia on myös niitä jotka eivät noin vain voi lähteä. Heitä saattaa jopa olla enemmän. Silti se stereotyyppinen ajattelutapa on syyttää mömmöjen uhria.


      • yksi nainen
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        Minä ainakin yritin jättää kaman ja klajan todella monta kertaa, mutta aina aineet vain päätti että ollaan yhdessä. Esimerkiksi yllätti keskellä yötä asuntooni ja laittoi lupaamaan kännissä itselleni että jatkan vetämistä, uhkasi että kuolen vieroitusoireisiin jos en ota. Ei sitä niin helppo ole lopettaa vaikka kuinka haluaisi. Siihen meni noin 2 vuotta täysillä yrittämistä ennenkuin halu vihdoin jätti rauhaan. Tämä saattaa itse asiassa olla lyhyt aika jos keskimääräisesti ajattelee.

        Poliisin kanssa monta kertaa oltiin tekemisissä kun piti avuksi hälyttää. Vain yhden kerran oli poliisi ns puolellani ja puhui rohkaisevasti ja kertoi mitä voisin asialle tehdä. Muuten olivat melkoisen välinpitämättömiä, veivät vain kamat pois. Sitten se myöhemmin tietenkin kostautui kun olin puutteessa. Kun soitan aineissa että tapan itseni ja kaverini joiden kanssa olen, sanoo poliisi että eivät he tee mitään enenkuin jotain on tapahtunut. Oikeudessa kun oltiin diileriä vastaan, tulivat miehen kaverit valehtelemaan sen puolesta. Myös kun poliisiasemalle menin kysymään vieroituksesta, niin olivat enemmänkin tympääntyneitä ja tunsin lähinnä olevani vaivaksi.

        Koko homman vaikeuteen vielä lisäsi se henkinen tila jossa olin. Masentunut, itsetunto nollassa, tunne että elämä on täysin umpikujassa. Olin yksinkertaisesti täysin raunio. Sängystä nousin ylös vain sen takia että piti mennä töihin. Ei siinä oikein tiennyt mitä tehdä. Muut ihmiset ei halua sekaantua, yleensä vain tokaistaan että "Voi ei, eihän se sellaista voi olla!". Mitä se auttaa? Kerran soitin diilerin faijalle, kun ajattelin että että ehkä hän saisi jotain rotia poikaansa. Kysyi sitten että mistä moinen käytös johtuu, ja kun sanoin että mustasukkaisuudesta, rupesi äijä syyttämään minua että vedänkö jotain vierasta kamaa. Aika yksin siinä sitten olin, aineet oli aika taitavasti etäännyttänyt minut ystävistänikin. Tuommoisessa tilassa ja tilanteessa on todella vaikeaa löytää voimia ja uskoa siihen että pääsee irti. Aineiden takia tutut ihmisetkin katsoo sua enemmänkin kuin jotain hullua, kuin normaalia ihmistä, joten olet kohtalaisen yksin sitä mieltä että kamankäyttö tekee vääryyttä sulle.

        Mutta joo, pääsin siitä sitten vihdoin irti ja elämä rupesi pikku hiljaa hymyilemään. Painajaiset jatkuivat vuosia, osoite oli salainen vuosia. Nyt on kaikki hyvin. Suututtaa kyllä niin perkeleesti joka kerta kun ihmiset puhuu kuten aloittaja. Ei heillä ole mitään hajua asioista, tulevat ikäänkuin syyttämään että omapahan oli vikasi. Tottakai on monia naisia jotka jatkavat käyttöä vaikka voisivat lopettaakin. Mutta monia on myös niitä jotka eivät noin vain voi lähteä. Heitä saattaa jopa olla enemmän. Silti se stereotyyppinen ajattelutapa on syyttää mömmöjen uhria.

        on se kumma mistä ihmiset saavat kiksejä. Naurat varmasti omalle nokkeluudellesi koko loppuillan. No, siitä vaan, ei se mua haittaa jos toi sun sydäntäs lämmittää.


      • TakkuTakiainen
        yksi nainen kirjoitti:

        on se kumma mistä ihmiset saavat kiksejä. Naurat varmasti omalle nokkeluudellesi koko loppuillan. No, siitä vaan, ei se mua haittaa jos toi sun sydäntäs lämmittää.

        ei se ollut tarkoitettu vitsixi tai vittuiluxi tai piikittelyxi, kun en tuommoista piruilua harrasta ... ellei toinen aloita. se oli tarkoitettu ihan vaan ajatuxia herättämään.


    • darri

      voin sanoa kyllä erimielipiteen tähän asiaan.

      Meillä väkivalta silloin oli aluksi vain silloin tällöin, pitkien välien takia uskoin mieheni lopettaneen sen. Sitten se alkoi ylestymään, ja mieheni käytös muuttuui muitakin kohtaan agressiiviseksi. Lopuksi pelkäsin sanoa kaiken olevan ohi. Kun viimein keräsin rohkeuteni, hän kuristi ja hakkasi minut huonoon kuntoon. Nykyään hänellä on ehdonalainen menossa.

      Eli pelko on yksi suuri tekiä, miksi väkivaltaisissa suhteissa ollaan. Näin minusta.

      • TakkuTakiainen

        joo okei ehkä olin joo EHKÄ ihan vähän tahditon onhan se eri asia olla fyysisesti (yleensä) heikonpi ja ennenkaikkea aivosta vähemmän agressiivinen heteronainen kuin heteromies. Kyllä tommoselle pitäis loppu osata panna, jos ei omin voimin niin hakemalla ulkopuolista apua... tai ase käteen :9 tollaset suhteethan on sairaita, SEN mä niinq ymmärrän jos epätoivonen rakastaja pitää vankina kun ei pysty päästämään irti sehän on söpöä semmonen, mutta hakkaaminen ja kuristaminen jne jn ejne jne jne nje niin sehän on sairasta eihän sillon todella rakasta ei kukaan pysty hakkaamaan ja kuristamaan sitä ketä rakasta!! hyvä että pääsit irti sairaasta "suhteesta".

        Sitten edelliseen vielä: poliisitkin suhtautui välinpitämättömästi? ja tuttavat? mixiköhän...
        ja yxityiskohtiin mennäxeni: asuntoon tunkeutuminen. Asuntoon tunkeutuminen on käsittääxeni aika vakava rikos, etenkin jos siihen liittyy uhkailu. Ja MURTO. Murto on vakava asia. Vai AVATTIINKO ovi? Jos avattiin, herää heti kysymys mixi, ja oliko se edes mikään tunkeutuminen. Näin ajattelisin jos olisin poliisi (minä poliisina on kyllä aikamoinen vitsi).

        Ei kenenkään asuntoon noin vain tunkeuduta, eikä etenkään ilman seuraamuxia. Ja itse tunkeutumisen pitäisi olla melkoisen vaikeaa, kun otetaan huomioon sekin että ASEEN kanto omassa kodissa on täysin sallista ja laillittua siis laliillista ja sallittua. Itse olen menny kääntöveitsi kädessä ovea avaamaan paljon pienemmistäkin syistä kuin tuomomisesta. Mixet mennyt leipäveitsi kädessä avaamaan ovea? Olisi äijä kävellyt siihen?`No, helppo tietysti agressiivisen miehen sanoa kun naisilta samat käytöskuviot ei vaan tule luonnostaan...

        jtenkin vaan tuntuu että väkivallasta kertovat naiset ikäänkuijn MELKEIN tahallaan jättävät haravoimatat näitä lukemattomia VAIHTOEHTOJA joilla tilanteen voisi ratkaista, ja asettuvat passiivisesti laulamaan itkuhuutovalitusvirttä miesten paskamaisuudesta ja naisen tuskaisasta osasta matoisen maan pinnalla... mikä jurppii sixikin että kaikki miehet ei ole sellaisia paskoja mistä nää naiset kertoo. Itse olen hetero poika ja agressiivinen ja väkivaltaan kykenevä, kääntöveitsikin on joskus napsahtanut esiin juomareiden välienselvittelyssä (mutta kukaan ei käyttänyt terää, onnexi) ja naamaan on mätetty ärsyttäviä ryyppykavereita, mutta koskaan en ole väkivallatsioinut naista, sääntö on että lyön vaan miestä joka apystyy lyömään TAKAISIN, ja se sääntö on pitänyt, aina ,selvänä humalas krapulas hulluna, aina. Eli ei leimata kaikkia heteromiehiä alistavix naisenhakkaajix ja sioix tai mä SUUTUN... ja öö.. en anna. taijotain.


      • TakkuTakiainen
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        joo okei ehkä olin joo EHKÄ ihan vähän tahditon onhan se eri asia olla fyysisesti (yleensä) heikonpi ja ennenkaikkea aivosta vähemmän agressiivinen heteronainen kuin heteromies. Kyllä tommoselle pitäis loppu osata panna, jos ei omin voimin niin hakemalla ulkopuolista apua... tai ase käteen :9 tollaset suhteethan on sairaita, SEN mä niinq ymmärrän jos epätoivonen rakastaja pitää vankina kun ei pysty päästämään irti sehän on söpöä semmonen, mutta hakkaaminen ja kuristaminen jne jn ejne jne jne nje niin sehän on sairasta eihän sillon todella rakasta ei kukaan pysty hakkaamaan ja kuristamaan sitä ketä rakasta!! hyvä että pääsit irti sairaasta "suhteesta".

        Sitten edelliseen vielä: poliisitkin suhtautui välinpitämättömästi? ja tuttavat? mixiköhän...
        ja yxityiskohtiin mennäxeni: asuntoon tunkeutuminen. Asuntoon tunkeutuminen on käsittääxeni aika vakava rikos, etenkin jos siihen liittyy uhkailu. Ja MURTO. Murto on vakava asia. Vai AVATTIINKO ovi? Jos avattiin, herää heti kysymys mixi, ja oliko se edes mikään tunkeutuminen. Näin ajattelisin jos olisin poliisi (minä poliisina on kyllä aikamoinen vitsi).

        Ei kenenkään asuntoon noin vain tunkeuduta, eikä etenkään ilman seuraamuxia. Ja itse tunkeutumisen pitäisi olla melkoisen vaikeaa, kun otetaan huomioon sekin että ASEEN kanto omassa kodissa on täysin sallista ja laillittua siis laliillista ja sallittua. Itse olen menny kääntöveitsi kädessä ovea avaamaan paljon pienemmistäkin syistä kuin tuomomisesta. Mixet mennyt leipäveitsi kädessä avaamaan ovea? Olisi äijä kävellyt siihen?`No, helppo tietysti agressiivisen miehen sanoa kun naisilta samat käytöskuviot ei vaan tule luonnostaan...

        jtenkin vaan tuntuu että väkivallasta kertovat naiset ikäänkuijn MELKEIN tahallaan jättävät haravoimatat näitä lukemattomia VAIHTOEHTOJA joilla tilanteen voisi ratkaista, ja asettuvat passiivisesti laulamaan itkuhuutovalitusvirttä miesten paskamaisuudesta ja naisen tuskaisasta osasta matoisen maan pinnalla... mikä jurppii sixikin että kaikki miehet ei ole sellaisia paskoja mistä nää naiset kertoo. Itse olen hetero poika ja agressiivinen ja väkivaltaan kykenevä, kääntöveitsikin on joskus napsahtanut esiin juomareiden välienselvittelyssä (mutta kukaan ei käyttänyt terää, onnexi) ja naamaan on mätetty ärsyttäviä ryyppykavereita, mutta koskaan en ole väkivallatsioinut naista, sääntö on että lyön vaan miestä joka apystyy lyömään TAKAISIN, ja se sääntö on pitänyt, aina ,selvänä humalas krapulas hulluna, aina. Eli ei leimata kaikkia heteromiehiä alistavix naisenhakkaajix ja sioix tai mä SUUTUN... ja öö.. en anna. taijotain.

        uhkailupuhelut hoidetaan äänittämällä ne ja viemällä äänitteet poliisille. Nykyään pitäisi olla aika helppoa...

        puhelinuhkauksesta voi saada lain apua vain jos joku toinen todistaja oli kuulemassa uhkauksen luurin ääressä, tai se on äänitetty... kai. Oma sana ei riitä.
        Ahtaassa tilassa (oviaukko) puolustautumiseen suosittelen keihäsmäistä asetta. Rasvattu tai teriä omaava varsi hankaloittaa pistettävän uhrin aseeseen tarttumista.
        Oviaukkoon voi kotona ollessaan myös lisäillä kotitekoista estettä/hidastetta asuntoon tunkeutumisen varalta, jos tällainen toiminta on vaarana.
        Olen kuullut "ratkaisukeinona" käytettävän myös uuden miehen ( isomman x3 ) hankkimista suojelemaan EXältä... kuulostaa kuitenkin saman paskan jatkamiselta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe