Nolasinko itseni lopullisesti?

jantteri1979

Oltiin viime iltana naisystäväni kanssa viettämässä vappua kaveriporukalla erään tuttavan kämpillä. Ihan mukava ilta oli siihen asti kunnes alkoholi rupesi vaikuttamaan. Kaverini, joista monet ovat jo normaalistikin tosi ahdasmielisiä ja lyhytnäköisiä, alkoivat sitten heitellä jatkuvalla syötöllä jos jonkinlaista herjaa kaikista vähemmistöistä (homoista maahanmuuttajiin ja sitä rataa). Yritin olla menemättä siihen mukaan kuten normaalistikin (emme ole tosikkoja, muhun ja myös naisystäväänikin uppooaa mustahuumori ja rivot jutut, mutta jossain se rajakin kulkee) mutta sitten kavereiden painostuksesta ja muutaman juoman rohkaisusta menin möläyttämään pari erittäin ala-arvoista ja mautonta läppää koskien ulkomaalaisia ja kehitysvammaisia (en kehtaa enkä halua sitä tänne kirjoittaa). Naisystäväni sitten kimpaantui tästä ja haukkui minut lyttyyn ja lähti oven pamauksen kera. Sen lisäksi, että heittoni oli niin ala-arvoinen ja mauton, hän suuttui myös siitä koska hänen lähisuvustaan löytyy eräs kehitysvammainen lapsi. En tietenkään tuon jutun sanoessani tullut ajatelleeksi sitä. Idioottikaverini jäivät sinne jatkamaan "vittu mikä nipottava ämmä hahahaha" jne. Minullekin riitti siinä vaiheessa ja lähdin myös.

Ei liene järin yllättävää, ettei hän vastaa viesteihin tai puheluihin. En ole ihan idiootti, ymmärrän että pitää ehdottomasti mennä pyytämään anteeksi. Mutta miten? Ei taida ihan vain "Anteeks, oon pahoillani" riittää, hän oli sen verran vihainen, ja syystäkin. Tällaisen tyhmän heiton ymmärtäisi jos olisin 15-vuotias, mutta kun olen 31v niin asian laita on vähän toinen. Luuletteko ylipäätään, että tollaisen jutun voisi saada vielä anteeksi? Harmittaa jos hän sai nyt musta väärän kuvan, en todellakaan kanna kaunaa minkään sortin vähemmistöjä kohtaan.

129

9824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omarrar

Kovin fiksua toi ei ainakaan ollut.

Ihmetyttää et kolmekymppisenäki meininki jatkuu samanlaisena ku mitä oon näiden 15- kesästen pentujen kuunnellu huutelevan ja laukovan "hyviä" läppiään.

Sinuna koittaisin saada naises ymmärtään et sä oot ihan Aikuinen mies ja osaat ottaa vastuun teoistas ja että sä myös Kadut sitä mitä sanoit, eikä pelkästään vaimos takia vaan ihan muutenkin.

Toisaalta ton eilisen settis jälkeen sä kuulostat aika luuserilta, jos et osaa kavereitas saati Omaa Kieltäs hillitä.

• LeKsa83

Me tehään ittestämme pilaa kyllä, mutta se auttaa meitä jaksamaan ja joku toinen sivusta katsoja tulee huoautttaan asiasta YLEENSÄ melko pahan tuulisena.Negatiivista palautette antaneena. No siihen sitten ei oikein voi muuta sanoa, kuin että jaa.Kerrot hänelle oman tarinan, kyllä se sitten ymmärtää. Tarkotuksena on se että haluu näyttää muille, kylllä tämänkin kanssa pärjää. Mutta EN voi sietää sitä kun jotkin heittää herjaa varsinkaan aikuiset ihmiset. Omat pöljät "normaalit" kaverit kyllä virnuilee tän kanssa mutta vasta sitten kun minä ensin alotan, naiset kyllä katoaa silloin, kun läppä lähtee menee väärään suuntaan. Mutta en ole siitä moksiskaan. Ja hyvä vaan. ei heidän tarvikkaan kuulla, jälkeen käsin kyllä ittelläkin alkaa kyrpiin se että pahoitti muiden mielen sillä että pilkkasin vain itseäni. Ja kaikki ei ulospäin minusta näe,että olen rajoitteinen ihminen koska on aivokasvaimen ansiosta poistettu myös palanen aivoista. Jonka johdosta puhe ja liikkuminen on haasteellista. silloin saan pitkiä katseita ja ihmiset sanovat onko pakko tehä kaikki noin ja noin. Kyseenalaistavat päivän selvät asiat. Miksi puhut noin yms. Tekisi mieli siinä vaiheessa siinä vaiheessa siirtyä sanoista tekoihin.Ja lopettaa sen ihmisen suun soitto. Kaverini jolla on aivovamma kans sanoi : Me ei haluta kuulla siitä asiasta(erinlaisuudestamme) muiden suusta, riittää että me ja neurologit tietää. KOSKA MEILLE SANOTAAN NEUROLLA, Että koittakaa unohtaa, miten unohtaa voi kun aina joku tulee muistuttamaan asiasta. Neurologit ei kaikkea meillekkään sano. Koska he haluavat pitää psyykkeen kunnossa sentää, kun fysiikkalle ei enään voi tehdä mitään halusi tai ei. Olo on kuin roikkuis löyhässä hirressä. Joten kunnioittakaa te terveet ihmiset edes sitä. No se siitä jos vitsailette kattokaa ympärillenne ja varmistakaa ettei kellään ole henk. koht. kokemusta asiasta. Kyllä saa tehä pilaa mutta johonkin se raja vedettävä. Ei muiden vaan ittensä takia. Jatkakaa nauramista ihan vapaasti.

• punainen niska..

joo...selvä merkki siitä, että muija käy vieraissa...

• virheensä.jokaisella

Empä itse olisi anteeksipyynnön jälkeen enää möksis. Kunhannyt jutuille taas pääsettä :)

• Eki68__

tekee virheitä. Syytä alkoholia tuosta, ei se sen kummallisempi juttu ole
        pojat on poikia. Jos nainen käyttäytyy noin, että laittaa kerrasta poikki niin
        se on väärä nainen sinulle ! Hyvä aloite sinulta ja tsemppiä sulle ! Kyllä se
        rakkaus vielä tulee !

• haallooottta
        Eki68__ kirjoitti:

rakkaus vielä tulee !

sama juttu "miehen" kaaa ja eihän sille mitään voi, kun kännnipäissään heittää tollast "läppää" vahingossa omasta suustaan... Kylklä niitä naisia viel tulee sunkin elämääs :D tsemppiä! :D

• kanttura
        Eki68__ kirjoitti:

rakkaus vielä tulee !

Yhdyn täysillä esittämääsi ajatukseen. Jos nainen ei tuota kestä, mitä se sitten kestää jatkossakaan. Kuka sellaista pitkään ja pitemmän päälle katsoo. Sais turpa olla rullalla ja taskussa kaiken aikaa, että akka pysyisi tontilla. Ei sellainen vetele!

• elämänvarrelta
        Eki68__ kirjoitti:

rakkaus vielä tulee !

Olen samaa mieltä jos noin tyhmästi lähtee ei todellakaan ole se oikea, parempi erota nyt koska tulevaisuudessa et taatussti osaa ton naisen mieliksi kulkea ja puhua.
        Eli hyvä kun näytti oman itsensä. Nolas ittensä ei sua.
        Alas vaan hakee uutta ystävää, anna ressun olla.

• maamuut

Ymmärrän varsin hyvin naisystäväsi reaktion. Itselläni on kehitysvammainen veli. En myöskään hyväksy ulkomaalaisten kustannuksella ilkeämielistä vitsailua, mutta kehitysvammaisten kustannuksella "läpän heitto" on sellaista, että en oikein keksi, millä minut vihaisemmaksi saisi. On niin käsittämättömän törkeää, että toivoisi vitsailijalle pikaista autokolaria, jonka jälkeen vitsiniekka saisi itse kokeilla vammaisena oloa.

Mutta, sinä ymmärrät tehneesi väärin ja kadut. Nyt sinun pitää yksinkertaisesti vakuuttaa naisystäväsi siitä, että ymmärrät kuinka törkeää käytöksesi oli, etkä ole sitä enää KOSKAAN uusimassa. Siis, älä yritä perustella "kun kaveritkin" vaan otat teoistasi vastuun ja lupaat olla uusimatta tilannetta. Edes ollessani yksin kavereidesi kanssa. Ehkä jopa seuraavalla kerralla löydät itsestäsi selkärangan ja huomautat kavereidesi idioottimaisista puheista.

• Huumori on tärkeää

Höpö höpö. Ulkomaalaisista saa tehdä samalla tavalla huumoria kuin suomalaisistakin, älä ole noin kapekatseinen.

Rajan vedän itsekin vammaisiin, he kun kärsivät sitä hiljaista eloaan ja tulee aina vaan paha mieli, urheilu kun itsellä on lähellä sydäntä. Monesti miettinyt millaista olisi itse joutua vammaisen tilanteeseen ja hiljaiseksi vetäisi.

• jantteri1979
        Huumori on tärkeää kirjoitti:

Höpö höpö. Ulkomaalaisista saa tehdä samalla tavalla huumoria kuin suomalaisistakin, älä ole noin kapekatseinen.

Rajan vedän itsekin vammaisiin, he kun kärsivät sitä hiljaista eloaan ja tulee aina vaan paha mieli, urheilu kun itsellä on lähellä sydäntä. Monesti miettinyt millaista olisi itse joutua vammaisen tilanteeseen ja hiljaiseksi vetäisi.

Näen pointtisi. Olisi tosiaan kyseenalaista sanoa, että ulkomaalaisista ei saisi läppää heittää siinä missä suomalaisistakin, mutta tässä kiikastaakin lähinnä nyt siitä kehitysvammaisuus -jutusta, siitä naisystäväni nimenomaan suuttui eikä niistä mamu-jutuista. Hän pääsee tänään töistä alkuillasta, ajattelin mennä käymään hänen luo, pyytää anteeksi ja yrittää korjata tilanne, en oikein parempaakaan keksi. En ainakaan aio luovuttajaksi ruveta ja jäädä kotiin itkeskelemään.

• hamhamhaa

Huomaa sana ILKEÄMIELINEN. Ei ulkomaalaisista, kuten ei myöskään suomalaisista pitäisi tehdä ilkeämielistä pilaa.

• ella esimerkki 77
        jantteri1979 kirjoitti:

Näen pointtisi. Olisi tosiaan kyseenalaista sanoa, että ulkomaalaisista ei saisi läppää heittää siinä missä suomalaisistakin, mutta tässä kiikastaakin lähinnä nyt siitä kehitysvammaisuus -jutusta, siitä naisystäväni nimenomaan suuttui eikä niistä mamu-jutuista. Hän pääsee tänään töistä alkuillasta, ajattelin mennä käymään hänen luo, pyytää anteeksi ja yrittää korjata tilanne, en oikein parempaakaan keksi. En ainakaan aio luovuttajaksi ruveta ja jäädä kotiin itkeskelemään.

Hei jantteri! Kerrotko meille, kuinka anteeksipyyntö sujui, jookos kookos? Tsemiä.

• jantteri1979
        ella esimerkki 77 kirjoitti:

Hei jantteri! Kerrotko meille, kuinka anteeksipyyntö sujui, jookos kookos? Tsemiä.

Jeps, kävin hänen ovellaan, mutta ei ollut kotona (tai oli ehkä päättänyt että ei-toivotut vieraat eivät pääse sisään?). Tänään hän suostui tosin vihdoinkin puhumaan puhelimitse. Sovittiin että nähdään huomen illalla hänen luona. Enpä saanu puhelimessa hirveesti irti, huomenna sitten selviää miten käy, riittääkö nöyrä pahoittelu. Pakko sanoa että jo viikossa on tullu jo niin kova ikävä, että olen melkeenpä valmis sanomaan / tekemään ihan mitä vaan että saisi vielä anteeksi... Toivotaan nyt parasta

• slööö

pitää elämän värikkäänä. Olen asunut ulkomailla jo vuosia ja saanut kuulla suomalaisuudestani ja paljon, mutta olen aina antanut samalla mitalla takaisin.

Olen aikalailla huumorilla höystetty mies ja minun ongelma on vaimoni, tämä kun ei huumoria ymmärrä.
        Onko se akateemisen koulutuksen tulos, että arkielämän huumori häviää ?

Vitsejä kyllä väännän, mutta kotona pitää olla suu aika supussa, ettei sieltä tule " ihan törkeää käytöstä ", ulos.

Toisten sairauden tai vammaisuuden piikkiin, en vitsejä vääntele.

Sellaista seurailtaa, hauskan vuoksi, ei voi pitää, sillä en ole mikään ahdasmielinen, mutta seuralaiseni on " puettuna"niin ahtaisiin kaavoihin, että se ei onnistu.

Tylsistyisin kuoliaaksi.

• wanhan liiton mies

kaveris ovat kyllä aivan oikeassa. jos sun muijas ei olisi nipottava, se vastaisi puhelimeen ja hyväksyisi anteeksipyynnön.

sensijaan NIPOTTAVA ÄMMÄ tekee noin.

suosittelen pikaista dumppausta, tuo tulee ajan kuluessa vain pahenemaan.

"Luuletteko ylipäätään, että tollaisen jutun voisi saada vielä anteeksi? "

jos et saa niin se on sun kannalta ainoastaan hyvä juttu. eihän tuollaisen kanssa voi elää.

enkä nyt tarkoita sitä että pitäisi puhua mitä sylki suuhun tuo, vaan sitä että jos menee tuollaista heittämään, niin kyllä pitäisi vilpittömän anteeksipyynnön lopettaa mökötys. jos ei lopeta, niin se on varmaa että uo ei tule olemaan ainoa asia josta osoitetaan tosissaan mieltä.

ja nainen joka ei hyväksy pätkääkään vähemmistöhuumoria on naurettava puunhalaaja. ettei olis sitä pahinta sorttia, akateeminen femakko? hyi helvetti.

• rog bombie

Menehän kiltisti takaisin nyhjöttämään peräkammariis avuton uhoaja.

• Että kuka on nipo ?

Mitenkähän olisi asiain laita, jos huumori osuisi sinun omaan, vinoon, niljakkaaseen nilkkaasi ? Laskettele vähemmistö- ym. huumoreita juuri sen verran, kuin olet valmis kestämään, jos huumori väännetään sinusta.

Satavarmasti "wanhan liiton miehet" eivät kestä eivätkä kuuntele, vähintään turpaanveto tulee välittömästi, yleensä ne hakee puukon, kirveen tai tussarin.

• edellinen....
        Että kuka on nipo ? kirjoitti:

Mitenkähän olisi asiain laita, jos huumori osuisi sinun omaan, vinoon, niljakkaaseen nilkkaasi ? Laskettele vähemmistö- ym. huumoreita juuri sen verran, kuin olet valmis kestämään, jos huumori väännetään sinusta.

Satavarmasti "wanhan liiton miehet" eivät kestä eivätkä kuuntele, vähintään turpaanveto tulee välittömästi, yleensä ne hakee puukon, kirveen tai tussarin.

"askettele vähemmistö- ym. huumoreita juuri sen verran, kuin olet valmis kestämään, jos huumori väännetään sinusta. "

No älä nyt viitsi lässyttää että jostian ihmisryhmästä väännetty huumori on sama asia kuin jostain tietystä paikalla olevasta henkilöstä väänetty huumori.

tottakai tyttökaveri siitä suuttuu jos nauretaan vammaisille ja se on itse semmonen. on kuitenkin ihan eri asia nauraa ryssille ja muille ryhmille, mikäli ainuttakaan ryhmän edustajaa ei ole _paikalla_. sinä varmaan pidät niitä suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen-vitsejäkin liian epäkorrekteina.

• Nipo-nipo
        edellinen.... kirjoitti:

"askettele vähemmistö- ym. huumoreita juuri sen verran, kuin olet valmis kestämään, jos huumori väännetään sinusta. "

No älä nyt viitsi lässyttää että jostian ihmisryhmästä väännetty huumori on sama asia kuin jostain tietystä paikalla olevasta henkilöstä väänetty huumori.

tottakai tyttökaveri siitä suuttuu jos nauretaan vammaisille ja se on itse semmonen. on kuitenkin ihan eri asia nauraa ryssille ja muille ryhmille, mikäli ainuttakaan ryhmän edustajaa ei ole _paikalla_. sinä varmaan pidät niitä suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen-vitsejäkin liian epäkorrekteina.

Tyttökaveri ei ollut vammainen. Kertonee ymmärryksesi tason kun luetun ymmärtäminen ei onnistu. Oikea ihminen osaa nauraa ensin itselleen ja sen jälkeen hyväntahtoisesti muille. Tekstiesi perusteella: mikä sinä olet vähättelemään ketään ? Käypä nyt ekaksi "vääntämään vitsiä" siitä ryhmästä, johon itse kuulut.

• edellinen..
        Nipo-nipo kirjoitti:

Tyttökaveri ei ollut vammainen. Kertonee ymmärryksesi tason kun luetun ymmärtäminen ei onnistu. Oikea ihminen osaa nauraa ensin itselleen ja sen jälkeen hyväntahtoisesti muille. Tekstiesi perusteella: mikä sinä olet vähättelemään ketään ? Käypä nyt ekaksi "vääntämään vitsiä" siitä ryhmästä, johon itse kuulut.

"Tyttökaveri ei ollut vammainen. "

NO SHIT, SHERLOCK?? tyttökaverin naurettava hepulisuuttuminen olisi ymmärretty, jos hän olisi ollut vammainen ja sille olisi naurettu. juurihan tuo yksi tuossa yritti vängätä, että pitäisi itse olla valmis kuulemaan vitsailua itsestä, jos on valmis vitsailemaan erityisryhmistä. VITSAILU ON IHAN ERI ASIA KUN EM. RYHMIEN JÄSENIÄ EI OLE PAIKALLA!!!

"Lertonee ymmärryksesi tason kun luetun ymmärtäminen ei onnistu"

sinuna en kommentoisi yhtään mitään. pönttö.

"ekstiesi perusteella: mikä sinä olet vähättelemään ketään "

mutta sinä olet ihan opk vähättelemään luetun ymmärtämistäni, vaikka koko jutun ydin meni vähintään 10 metriä ohitsesi???

voi vittu näitä feministipuunhalaajahippiäisiä. stana. sähkö tulee töpselistä ja ydinvoima pois.

• IIllIIllII
        edellinen.. kirjoitti:

NO SHIT, SHERLOCK?? tyttökaverin naurettava hepulisuuttuminen olisi ymmärretty, jos hän olisi ollut vammainen ja sille olisi naurettu. juurihan tuo yksi tuossa yritti vängätä, että pitäisi itse olla valmis kuulemaan vitsailua itsestä, jos on valmis vitsailemaan erityisryhmistä. VITSAILU ON IHAN ERI ASIA KUN EM. RYHMIEN JÄSENIÄ EI OLE PAIKALLA!!!

mutta sinä olet ihan opk vähättelemään luetun ymmärtämistäni, vaikka koko jutun ydin meni vähintään 10 metriä ohitsesi???

voi vittu näitä feministipuunhalaajahippiäisiä. stana. sähkö tulee töpselistä ja ydinvoima pois.

Jos oletettaisiin että äitisi olisi kehitysvammainen, olisitko valmis pilailemaan itse (tai hyväksymään muiden pilailua) äitisi kehitysvammasta, jos äitisi ei itse sillä hetkellä olisi paikalla? Kysyn tämän siksi koska painotit viestissäsi että vitsailu muiden kustannuksella (oli aihe mikä hyvänsä) on sallittua kunhan kyseinen henkilö ei itse ole paikalla (tai kyseisen ryhmän edustaja).

• Hah !
        edellinen.. kirjoitti:

Opettele sä kääpiöaivo edes kirjoittamaan.

• edellinen.. kirjoitti:

mitä jos nyt opettelisit ihan ensin kirjoittamaan...sen jälkeen voit kehittää ymmärryksen tasoasi, huoneesi ulkopuolelle...jos se nyt edes onnistuu, kun olet luuseri kasvanut koneeseesi kiinni..TOLLO

• nalkuttajista eroon
        IIllIIllII kirjoitti:

Jos oletettaisiin että äitisi olisi kehitysvammainen, olisitko valmis pilailemaan itse (tai hyväksymään muiden pilailua) äitisi kehitysvammasta, jos äitisi ei itse sillä hetkellä olisi paikalla? Kysyn tämän siksi koska painotit viestissäsi että vitsailu muiden kustannuksella (oli aihe mikä hyvänsä) on sallittua kunhan kyseinen henkilö ei itse ole paikalla (tai kyseisen ryhmän edustaja).

Kyllä on pakko sanoa, että vaikka en itse ihan samassa määrin äijä-kulttuurin edustaja olekaan kuin "edellinen...", niin kyllä hän on täysin oikeassa. Täällä nyt femakkotosikot leikkii moraalipoliisia. Niin, juuri te: te, jotka parin vuosikymmenen jälkeen havahdutte, että montahan vuotta sitten sitä tuli viimeksi naurettua.

"Jos oletettaisiin että äitisi olisi kehitysvammainen, olisitko valmis pilailemaan itse (tai hyväksymään muiden pilailua) äitisi kehitysvammasta"

Kaikki riippuu kaikesta. Oma äippäni on skitsofreenikko ja en minä koskaan ole suuttunut, jos on sattunut ko. tautiin viittaavaa huumuria, tai muuta juttua ystävien suusta tulemaan.

Kaikella on rajansa, mutta te femakot ette nyt ymmärtäneet "edellisen..." pointtia, ette varmaan minunkaan puheen jälkeen: rajansa on myös nalkutuksella ja mökötyksellä. Päivien mökötys on paikallaan sitten, kun tapahtuu jotain oikeasti vakavaa, mutta jos nyt pari kännissä heitettyä vitsiä suututtaa eukon noin phasti, niin todellakin se on varma asia, että jatkossa tilanne tulee vain ja ainoastaan pahentumaan. Tiedän kyllä tuon naistyypin: mökötystä riittää tasaisesti kiihtyvään tahtiin, kunnes ero on varma. Ja eukko tietty aina pitää itsestään selvänä syyllisenä vielää miestään.

Seuraavan miehen kohdalla sama homma ja taas on miehen vika. Lopulta on katkeroiduttu, kun kaikki miehet on niin "sikoja", eikä ne kuuntele. Siitäpä sitten syntyykin se perinteinen vanha piika femakko, jotka sitten ajaa "naisasiaa" joka paikassa. Yksinäisenä kuollessaankaan ei tajua, että olisi voinut vähän rajoittaa sitä nalkutusta. Mutta egoistinen nainen on egoistinen, vaikka voissa paistaisi.

• jos välittää susta

naiset on aika epelejä pelaamaan noita valtapelejään, mutta tässä tapauksessa tuntuu siltä että takana on muutakin kuin tuo läpänheitto episodi.

• ...............

No joo tuo oli aika paha, kun huomioidaan ikäsi ja kun naisellakin suvussa kehitysvammainen niin tuntui varmasti erittäin ikävältä. :( Mä en tiedä voitko saada tuolta naiselta anteeksi, mutta mitä jos antaisit sen nyt olla ja keskittyisit pyytämään anteeksi.

Tuossa oli aika paljon mukana ryhmän painostusta ja lisämokkula tuossa on se, että olet niin altis ryhmäpainostukselle. Yli kolmikymppisen voidaan jo odottaa olla hyppäämättä kaivoon, jos kaverit käskee.

Sinuna ehkä kirjoittaisin sähköpostin tai kirjeen, jossa saisit sanottua kaiken kunnolla. ÄLÄ ala kerjäämään ja kyselemään, että annathan anteeksi. Kerro mitä nainen sinulle merkitsee, kerro kuinka pahoillasi olet aiheuttamasta mielipahasta. Kerro mitä ne oikeat aatteesi ja suhtautumisesi ovat, kerro että itsekin tiedostit kuinka typerästi teit ja lähdit ryhmän mukana käyttäytymään todella typerästi. Ja tärkein on se, että jos nyt olet oppinut tuosta jotain (jos et niin ala opettelemaan) kuten siitä, että mitkä ovat rajasi alkoholin kanssa ja miten sun pitää skarpata tuota ettet lähde typeryyksiin mukaan - ehkä jopa uskaltaisit ilmaista sen aidon mielipiteesi. Niin tämän ilmaisisit hänelle. Pyydät anteeksi ja sanot, että jos nainen suostuu sun kanssa vielä keskustelemaan ja ehkä antamaan anteeksi, niin oisit onnellinen. Plaa plaa.

Mutta vaikka tuo nainen ei nyt anteeksi antaisikaan, niin ainakin opettelisit olemaan "aikuinen" ja seisomaan omien sanojen takana etkä myötäilemään idiootteja. Jos alkoholi sai tähän, niin jatkossa et juo noin alkoholia. Koska jos tuo tapa jatkuu, niin sä tulet missaamaan jokaisen tulevan sulle mieluisan ja fiksun naisen vaikka ei tarvitsisi. Sulla on kuitenkin tosi hyvät mahikset ottaa opiksi ja toimia sen mukaan, koska sisimmissäsi et ajattele noin ja näit käytöksen vääränä. Kaivat vaan vähän rohkeutta sanoa mielipiteesi vaikka niiden idioottien keskellä ja opettelet tuntemaan rajasi alkoholin käytössä.

• kantasi

>Kantasi ,ettet ala kehitysvammaisia haukkumaan... Tuttavapiirissäni asuu kehitysvammainen hän oli
      todella lukenut ja terävä ihminen,kunnes vuosi sitten kriminaalit hakkasivat hänet ja lääkärien mukaan
      koskaan ei tule normaalia..Itse en voi edes käsittää ihmisiä ,jotka sairaita pilkkaa,koska itse voit olla
      samassa tilanteessa seuraavana päivänä...
      Kyllä mamuttia saa arvostella...

Uskon ,että sinäkään et tahallaan pilkannut sairaita ,koska olet fiksu mies...

• llllmmmi

Pikkasen pakko viilata pilkkua...

Eli jos naapurisi on taantunut väkivallan seurauksena ei hän suinkaan ole kehitysvammainen vaan aivovammainen. Kehitysvammana tarkoitetaan kehityksen viivästymää joka diagnosoidaan alle 3 vuotiaalla. Sen jälkeen diagnosoidut ovat aivovammaisia.

Se että vammaisuudesta heittää vitsiä kertoo aina ihmisen tietämättömyydestä, koska jos ihminen ajattelee miltä tuntuu olla vammainen ja oikeasti yrittää ymmärtää sitä ei hän koskaan heitä vitsiä vammaisuudesta. Itse olen liikuntavammainen ja minä saan heittää vitsiä omasta vammastani koska se on minun vamma, mutta en esimerkiksi sietäisi sitä, että joku tuttuni (ei siis siskoni tai hyvä kaverini) heittäisi vittuilua/vitsiä minun vammaisuudestani tai ylipäätään vammaisista.

• .0.0.0.0
        llllmmmi kirjoitti:

Pikkasen pakko viilata pilkkua...

Eli jos naapurisi on taantunut väkivallan seurauksena ei hän suinkaan ole kehitysvammainen vaan aivovammainen. Kehitysvammana tarkoitetaan kehityksen viivästymää joka diagnosoidaan alle 3 vuotiaalla. Sen jälkeen diagnosoidut ovat aivovammaisia.

Se että vammaisuudesta heittää vitsiä kertoo aina ihmisen tietämättömyydestä, koska jos ihminen ajattelee miltä tuntuu olla vammainen ja oikeasti yrittää ymmärtää sitä ei hän koskaan heitä vitsiä vammaisuudesta. Itse olen liikuntavammainen ja minä saan heittää vitsiä omasta vammastani koska se on minun vamma, mutta en esimerkiksi sietäisi sitä, että joku tuttuni (ei siis siskoni tai hyvä kaverini) heittäisi vittuilua/vitsiä minun vammaisuudestani tai ylipäätään vammaisista.

Kehitysvamma diagnosoidaan kehitysiässä eli alle 18v, tämän jälkeen puhutaan vammaisuudesta. Minustakin vain sellainen ihminen, jolla on omakohtainen kokemus, saa heittää huulta vammaisuudesta. Mutta ehkä naisystäväsi kuitenkin hieman ylireagoi, kun ei anna sinulle tilaisuutta selittää. Tilanteesta poistuminen ja suuttuminen oli ihan oikein, niin minäkin olisin tehnyt. Ja yleensä sellaisilla ihmisillä on ennakkoluuloja kehitysvammaisista ihmisistä, joilla ei ole kokemusta. Silloin se menee tietämättömyyden ja ajattelemattomuuden piikkiin. Koita vain sinnikkästi saada yhteys naisystävääsi ja toivottavasti saatte asianne selvitettyä.

• MäkKrakke

Naistasi ei taida suututtaa pelkästään se, että heitit typerää läppää ja annoit itsestäsi väärän kuvan.

Häntä suututtaa varmasti eniten se, että alennuit idioottimaisesti käyttäytyneiden kavereidesi tasolle. Tingit siis omista periaatteistasi mielistelläksesi muita, ja vielä loukkasit naisen läheistä samalla.

Ennen kuin pyytelet anteeksi, mieti minkälainen mies oikeastaan olet. Naiset, olivat he kuinka itsenäisiä ja voimakkaita haluavat pystyä ihailemaan miestään. Nyt olet onnistunut horjuttamaan sitä käsitystä, mikä naisella sinusta on.

Oletko mielistelijä, joka sanoo mitä suuhun tulee muiden miellyttämiseksi vai vakaumuksellinen mies, joka pitää periaatteistaan kiinni eikä lähde mukaan joka vouhotukseen pelkästään kuuluakseen porukkaan?

Itse en välitä sellaisesta sakista, joka ylentää itsensä muita alentamalla.

• Mallymelooni

Ensinnäkin sulla on aika ääliöitä kavereita. Tämä taas kertoo jostain. Yleensä ihmiset ystävystyvät samantyylisten tyyppien kanssa, jolloin myös huumori kohtaa. Eli oletko sittenkin kavereidesi kaltainen, vaikka yritätä muuta itsellesi väittää? Miksi muuten olisi tekemisissä näidenä ääilöiden kanssa?

Toisekseen, ehkä naisystäväsi valitsi väärin. Ehkä sinä olet liian erilainen hänelle, ettekä te sovi yhteen. Huomaahan se jo tuosta kaveripiiristä ja huonosta huumorista. Ehkä hän sai viimeisen tipan tuolla käytökselläsi siihen päätelmään, että olet väärää seuraa.

• Humanistitar

Kyllä jotkut ihmiset kasvavat ja kehittyvät elämänsä aikana, jopa mieähet. Sitten on valitettavasti se joukko, jonka aivotoiminta on niin supistunutta, syystä tai toisesta, että mitään liikahdusta ei tapahdu koko pitkän elon aikana. Vaikka mitä kuulisi ja näkisi, niin ymmärrys ei yllä.

• jantteri1979

Täällä muutama kirjoittaja oli kiinnostunut kuulemaan kuinka anteeksipyyntöni meni, joten kerronpa nyt täällä.

Tosiaankin nähtiin eilen naisystäväni luona kuten sovittiin. Vastaanotto ovella oli melko viileä, jännitti aika pirusti että miten mahtaa käydä. Pidin melko pitkän anteeksipyyntöpuheen siinä, pyysin anteeksi ja sanoin etten tosissani ole sitä mieltä että kehitysvammaisten osuus tässä maassa olisi vähäisempi saati turha. Sanoin etten halveksi heitä, enkä kanna heille muutenkaa kaunaa mistään. Olin varmaan jo viitisen minuuttia siinä pahotellu ja pyydelly anteeks, kun pikkuhiljaa hän rupesi hymyilemään ja näytti jopa pidättelevän naurua ja sano sitten, että saat anteeksi voit jo lopettaa. Hän rupesi jo nauramaankin iha loppusuorilla, oli kuulemma niin nöyrän kuulosta, ja totta puhuen, ei kyllä tuu mieleen millon oisin niin nöyränä ollu :D. Saattais olla aika huvittava näky jos videolta katsois jälkikäteen :)

Vaikka kuulinkin tuon "saat anteeksi" niin oli kyllä vielä jotenki epävarma olo vähän aikaa, hävetti ja nolotti kai vieläkin. Varmistinkin häneltä vielä että kai nyt kaikki on ihan ok, ja kyllä toi olo rupes pikkuhiljaa helpottaa kun hän vielä vakuutti. Loppuilta meniki sitten aika mukavasti; tilattiin kotiinkuljetuksella hyvät safkat ja syötiin, katottiin vähän telkkua ja päädyttiinpä jopa vielä yöksi samaan sänkyyn. Aamulla oli aivan mahtava fiilis herätä hänen vierestä, kaikki taas hyvin, riidat sovittu... kaikki ennallaan, tai ehkä paremmin oikeestaan. Oli tosi helpottunut olo kun saatiin tämä viikon episodi vihdoinki päätökseen.

En usko että kenellekkään jäi tosta vapun välikohtauksesta mitään hampaankoloon. Kun mietin tota tempaustani nyt jälkikäteen niin ehkä on totta että mulla on vielä kolmekymppisenäkin taipumusta vähän tollaseen samanlaiseen käytökseen kun ekassa viestissäni mainitsemillani kavereilla. Luulen että erona on se, että heitä vaan ei ikinä tunnu noi tollaset kakaramaiset jutut nolottavan tai hävettävän. Itse aion kuitenkin ottaa tosissaan opiksi tästä kerrasta, en tiedä onnistuuko sama noilta kavereiltani, eikä minua oikeastaan kiinnostakaan, nolatkoon itsensä ihan miten pahasti ja missä ikinä haluaakin, mutten aio itse enää alentua samalle tasolle. Ei sitä tartte tylsimykseks tai tosikoks mun mielestä ruveta, enkä aiokaan, mutta esim. kehitysvammasuus on aika arka aihe, eikä mikään hirveen hyvä kohde läpänheitolle.

• MäkK

Enpä ole usein täällä lukenut näin miehekästä tekstiä. Nöyrtyminen ja omien virheiden myöntäminen kysyy mielettömän määrän sisua, mutta osoittaa sen, että Sinulla on sisäänrakennettuna kyky erottaa oikea väärästä ja hahmottaa se mikä on tärkeää. Naiseltasi tämä ei varmasti jää huomaamatta. Toivon teille kaikkea hyvää jatkossa!

• elli esimerkki

Kiva, kun kerroit ja onni että meni noin hyvin :)

• Iiris1213132132
        elli esimerkki kirjoitti:

Kiva, kun kerroit ja onni että meni noin hyvin :)

Kiva kuulla, että asiat menivät hyvin!
        Typeräähän tuo sinulta oli, mutta uskon, että naisellesi saattoi olla tärkeää se, että hän sai vähän mököttää. Eli, että todellisuudessa hän oli jo leppynyt aikaisemminkin, mutta laittoi sinut vähän kärsimään ja miettimään. :) Meillä naisilla on vähän tapana tehdä joskus niin. Itse olisin varmasti toiminut samalla tavalla, mutta en usko, että hän missään vaiheessa silti ajatteli, että te eroaisitte, kun kuitenkin noinkin ns. helposti hymyn antoi tulla läpi. :) Hän taisi saada juuri mitä halusi, elikkä, että nöyrästi osoitat, kuinka tärkeä hän on sinulle.

Upeaa, että osasit pyytää anteeksi ja katua tekoasi ja että naisesi antoi sinulle anteeksi. Noin ne asiat kuuluukin hyvässä suhteessa mennä! Paljon onnea teille yhteiselolle! Uskon ettei sinulla ole tuollaisen pikkuvappumokan vuoksi syytä epäillä ettei asiat menisi hyvin. Jatkossa vain suu suppuun niin kaikki menee hyvin. :)

Iiris

• jantteri1979
        Iiris1213132132 kirjoitti:

Kiva kuulla, että asiat menivät hyvin!
        Typeräähän tuo sinulta oli, mutta uskon, että naisellesi saattoi olla tärkeää se, että hän sai vähän mököttää. Eli, että todellisuudessa hän oli jo leppynyt aikaisemminkin, mutta laittoi sinut vähän kärsimään ja miettimään. :) Meillä naisilla on vähän tapana tehdä joskus niin. Itse olisin varmasti toiminut samalla tavalla, mutta en usko, että hän missään vaiheessa silti ajatteli, että te eroaisitte, kun kuitenkin noinkin ns. helposti hymyn antoi tulla läpi. :) Hän taisi saada juuri mitä halusi, elikkä, että nöyrästi osoitat, kuinka tärkeä hän on sinulle.

Upeaa, että osasit pyytää anteeksi ja katua tekoasi ja että naisesi antoi sinulle anteeksi. Noin ne asiat kuuluukin hyvässä suhteessa mennä! Paljon onnea teille yhteiselolle! Uskon ettei sinulla ole tuollaisen pikkuvappumokan vuoksi syytä epäillä ettei asiat menisi hyvin. Jatkossa vain suu suppuun niin kaikki menee hyvin. :)

Iiris

Auts, onpa teillä naisilla aika julmat huvit :(. Noei laiskaa, kai se oli tällä kertaa vähintääkin oikeutettua ja ansaittua kun muistelee noita mun vapun mokailuja. Kai se tavallaan auttaa pääsemään yli huonosta omastatunnosta kun tietää että on "kärsinyt rangaistuksensa" eikä vaan päässyt kun koira veräjästä.

Mitens se menikään nyt, loppu hyvin ja kaikki hyvin? Ja kiitokset vielä kaikille onnen toivotuksista :)

• ....
        MäkK kirjoitti:

Enpä ole usein täällä lukenut näin miehekästä tekstiä. Nöyrtyminen ja omien virheiden myöntäminen kysyy mielettömän määrän sisua, mutta osoittaa sen, että Sinulla on sisäänrakennettuna kyky erottaa oikea väärästä ja hahmottaa se mikä on tärkeää. Naiseltasi tämä ei varmasti jää huomaamatta. Toivon teille kaikkea hyvää jatkossa!

Munaton mies. Kuohittu sonni. Nöyrää loppuelämää.

• .....
        jantteri1979 kirjoitti:

Auts, onpa teillä naisilla aika julmat huvit :(. Noei laiskaa, kai se oli tällä kertaa vähintääkin oikeutettua ja ansaittua kun muistelee noita mun vapun mokailuja. Kai se tavallaan auttaa pääsemään yli huonosta omastatunnosta kun tietää että on "kärsinyt rangaistuksensa" eikä vaan päässyt kun koira veräjästä.

Mitens se menikään nyt, loppu hyvin ja kaikki hyvin? Ja kiitokset vielä kaikille onnen toivotuksista :)

oletkin sitten kiltisti talutusnuorassa aina, kun kerran menit nöyrtymään. Muuten ei pimppaa heru.

• jantteri1979
        ..... kirjoitti:

oletkin sitten kiltisti talutusnuorassa aina, kun kerran menit nöyrtymään. Muuten ei pimppaa heru.

Kyllä minulla yhä omatahto on, vaikka suostunkin omat virheeni myöntämään ja pyytämään anteeksi. Ei se sitä tarkota että aion myötäillä muita kaikissa tekemisissäni ja sanomisissani tai taipua toisten tahtoon.

Ymmärrän toki jos periaatteesi on että virheitä ei myönnetä eikä omaa ylpeyttä sovi niellä pyytämällä anteeksi, mutta ehkä sitten kuvailemasi "nöyrä loppuelämä" ei sulle sovi. Jos kerran pimpan saanti on mielestäsi siitä kiinni nuoleeko toisen persettä alituisesti (siis tohtii pyytää anteeksi mokatessaan) niin ehkä on ihan hyvä että voit sentään ylpeytesi säilyttää, noin tekemättä.

• jopajopas
        .... kirjoitti:

No onpas siinä meillä oikea alfauros, hurraa!

• MäkK
        .... kirjoitti:

Typerää, sisällötöntä ja yksinkertaista loppuelämää, joka päättyy lyhyeen rasvamaksan ja läskimahan painon murtaessa liian runkkaamisen vuoksi liuenneen selkärangan. Mut mitä siitä hei, olitpahan oikeassa!

• Hah !
        .... kirjoitti:

'Parempi tossun alla kuin taivasalla.' Kateus taitaa loistaa kun et itse pystyisi samaan.

• TOSIMIEÄS
        Hah ! kirjoitti:

'Parempi tossun alla kuin taivasalla.' Kateus taitaa loistaa kun et itse pystyisi samaan.

Kaverilla on kyllä pointti. Liikaa kun rupeaa nöyristelemään niin jää alta aikayksikön tossun alle, ja saattaa pahimmassa tapauksessa joutua vaikkapa palvelijanartuksi, ei hyvä ollenkaan.

• kAnniaAlio
        jantteri1979 kirjoitti:

Kyllä minulla yhä omatahto on, vaikka suostunkin omat virheeni myöntämään ja pyytämään anteeksi. Ei se sitä tarkota että aion myötäillä muita kaikissa tekemisissäni ja sanomisissani tai taipua toisten tahtoon.

Ymmärrän toki jos periaatteesi on että virheitä ei myönnetä eikä omaa ylpeyttä sovi niellä pyytämällä anteeksi, mutta ehkä sitten kuvailemasi "nöyrä loppuelämä" ei sulle sovi. Jos kerran pimpan saanti on mielestäsi siitä kiinni nuoleeko toisen persettä alituisesti (siis tohtii pyytää anteeksi mokatessaan) niin ehkä on ihan hyvä että voit sentään ylpeytesi säilyttää, noin tekemättä.

Sinulle tämä episodi varmasti oli kasvattava ja nöyryys on kaikin puolin hyvä taito osata. Naisesi varmasti oppi myös, mutta mahdollisesti lähinnä vain sen, että pieni pillastuminen kannattaa.

Mutta sitten asiaan. Olitte molemmat samaa mieltä, että sinä mokasit. Ja perusteetkin varmaan oli suurinpiirtein samat. Sopiminen on silloin varsin helppoa, tai ainakin teoriassa pitäisi olla. Mielenkiintoisempi kysymys teidän parisuhteen kannalta on se, että mitä sitten tapahtuu kun olette aidosti eri mieltä. Sinä matelet automaattisesti taas? Aloitetaan mökötyskilpailu, jossa pitempään jaksava voittaa? Tai ehkä on parempi vaihtaa toiseen, joka ymmärtää olla samaa mieltä?

• tikku-00
        kAnniaAlio kirjoitti:

Sinulle tämä episodi varmasti oli kasvattava ja nöyryys on kaikin puolin hyvä taito osata. Naisesi varmasti oppi myös, mutta mahdollisesti lähinnä vain sen, että pieni pillastuminen kannattaa.

Mutta sitten asiaan. Olitte molemmat samaa mieltä, että sinä mokasit. Ja perusteetkin varmaan oli suurinpiirtein samat. Sopiminen on silloin varsin helppoa, tai ainakin teoriassa pitäisi olla. Mielenkiintoisempi kysymys teidän parisuhteen kannalta on se, että mitä sitten tapahtuu kun olette aidosti eri mieltä. Sinä matelet automaattisesti taas? Aloitetaan mökötyskilpailu, jossa pitempään jaksava voittaa? Tai ehkä on parempi vaihtaa toiseen, joka ymmärtää olla samaa mieltä?

mä en ainaakaan suuttuis tommosist jutuist ja iha tiedoks vaa vappu on menny jo

• make939393939
        tikku-00 kirjoitti:

on vitsejä..ei niistä tarvi hernettä nenään vetää

• make3838938838
        make939393939 kirjoitti:

on vitsejä..ei niistä tarvi hernettä nenään vetää

erikoinen tää suomi24 roskarobotti varmistus.
        äsken tuli mitä on 9 1=? mun mielestä se on kymmenen mutta sivuston mielestä ei..haluaisinkin tiedustella missä suomi24 ohjelmiston tekijä on käynyt ala asteen? tuli vaan mieleen....

• Tin_kula
        MäkK kirjoitti:

Voi hyvänen aika, vai että vielä miehekästä. Kyllä älykäs mies osaa pitää typeryydet pääkopan sisäpuolella tai ei viljele sellaisia ollenkaan. MItä sisua anteeksi-ruikuttamisessa on? Anteeksi on vähintä, mitä voi pyytää tuossa tilanteessa.

Minua järkyttää se, että vielä yli 30-vuotiaiden miesten täytyy ns. sosiaalisten paineiden "yllätettyä" heittää sellaista äijäläppää, jonka tietää uppoovan omaan kaveripiiriin, mutta jonka jokaisen sivistyneen ihmisen pitäis tietää loukkaavan jotakuta. Jos se ei ole muuta sanottavaa, voi pitää sen hölpän suunsa kiinni.

Ennen puhuttiin, että suomalaiset miehet ovat tuppisuita. Mutta tämä modernisaatio on johtanut siihen, että monet miehet ovat jopa rasittavuuteen asti hölöttäviä. Hetken hiljaisuutta ei kestetä, vaan se pitää täyttää älyttömällä älämölöllä.

Toinen asia on sitten tämä kiroilu. Aivan tuntemattomienkin ihmisten seurassa viljellään kirosanoja niin, että ympärillä olevia hirvittää.

Olen kyllä jättänyt oitis rauhaan typeryyksien latojat ja kiroiluautomaatit. JOkainen nainen tietää, että jos yksi osoittautuu harkitsemattomaksi hölösuuksi, jossakin muualla voi olla jotakin parempaa (ts. älykkäämpää tai sivistyneempää). Ei se ole synti, että haluaa olla tekemisissä ajattelevan ja toiset huomioon ottavan ihmisen kanssa. Harmi vain, että tämä miestyyppi on katoavaa kansanosaa.

• *Piiu*
        tikku-00 kirjoitti:

Ei tuo mielestäni nyt noin vakavaa ollut, tosin ei kyllä kovin fiksuakaan.

Onko teillä ollut aikaisemminkin riitaa samantyyppisistä asioista tai onko tyttöystäväsi sanonut ettei pidä näistä sinun kavereistasi? Kuulostaa siltä että hän on saanut tuon tyyppisistä jutuista tarpeekseen. Luultavasti kavereistasikin. Hänenä en haluaisi välttämättä olla heidän kanssaan enää tekemisissä jos juttujen taso on mitä on.

Jos kaverisi eivät osaa käyttäytyä, suosittelen että olet tämän miesporukan kanssa vain yksin ja tapaatte sitten muita kavereitasi tyttöystäväsi kanssa, porukalla tms.

• Mainiohko
        .... kirjoitti:

Kyllä joo. Etenkin Poliitikoissa näkee niitä oikeasti munallisia miehiä, jotka eivät koskaan myönnä virheitään, syyttelevät niistä muita, kertovat, että kyllä muissakin puolueissa on mokailtu ja sitten sanovat että en minä henkilökohtaisesti olisi tuollaista päätöstäi äänestänyt, mutta kun piti ryhmäkurin takia äänestää.

Tällainen on sitä paljon huudeltua munallisuutta.

• generraattori
        tikku-00 kirjoitti:

"ja iha tiedoks vaa vappu on menny jo "

Katsoitko yhtään milloin ketju on aloitettu?

• jantteri1979
        kAnniaAlio kirjoitti:

"Mielenkiintoisempi kysymys teidän parisuhteen kannalta on se, että mitä sitten tapahtuu kun olette aidosti eri mieltä. Sinä matelet automaattisesti taas?"

Enkö juuri sanonutkin että uskallan ja osaan olla eri mieltä? Mielestäni on selvä ero pyytää anteeksi kun on tyrinyt, ja mielistellä toista olemalla aina kaikessa samaa mieltä.

• tuvi 2
        .... kirjoitti:

Olet itse munaton

• elämänvarrelta

Vielä joudut nöyristelee monesti jos et älyä vetää itteäs irti.
        Nyt nainen tietää että roikut hänessä, kuljettaa sua narusta kun pässiä.

• elämää siellä
        jantteri1979 kirjoitti:

ja jätä nää kaverit keskusteleen tänne, kun vietät laatuaikaa tyttös kanssa,,,,

• Ite pihalle potkittu

Hienosti hoidettu. Onnea teille!

• meitsi vaan

Olen huomannut että aika pienestä monet (ei kaikki) naiset pillastuu nykyään. Hermot tiukilla, vai mikä niitä lie vaivaa? Oma rakkaani lähti litomaan sellaisesta tapauksesta, kun ilmaisin tunteeni miltä tuntuu, kun hän ensin petti minua exänsä kanssa. En olisi saanut reagoida mitenkään asiaan. Hän katui ja pyysi syrjähyppyä ja yhteistä viikonloppua exänsä luona anteeksi. Vaikka se sattui, olin valmis jatkamaan. Mutta kun ilmaisin tunteeni, se oli hänelle liikaa. Minun olisi pitänyt vain vaieta asiasta ja olla tyytyväinen. Minä olin valmis antamaan hänelle anteeksi hänen mokansa mutta hän ei ollut valmis antamaan minulle anteeksi tunteideni ilmaisua. Miettikää sitä. Saattoi olla että hän käytti minua vaan hyväkseen, ja kusetti kaiken aikaa, mutta olin häneen rakastunut. Olen kai aika sinisilmäinen muutenkin, että tulee uskottua turhankin helposti toiseen.

• Tin_kula

Kaikeinlaisia sitä ollaan valmiita sietämään. MItään pettämisen muotoa ei käsittääkseni tarvitse hyväksyä tai antaa anteeksi, koska se on aina kolhu itsetunnolle ja luottamukselle. Eihän exäsi kunnoittanut sinua tippaakaan. Miksi jäisit hänen "armoaan" kyttäilemään?

Kaikenlaista tuntuu "rakkaus" kestävän ja antavan ne vaaleenpunaiset silmälasit elämän tutkailua varten. Mutta meitä on joka lähtöön.

• PIERREÄKÖ
        Tin_kula kirjoitti:

Kaikeinlaisia sitä ollaan valmiita sietämään. MItään pettämisen muotoa ei käsittääkseni tarvitse hyväksyä tai antaa anteeksi, koska se on aina kolhu itsetunnolle ja luottamukselle. Eihän exäsi kunnoittanut sinua tippaakaan. Miksi jäisit hänen "armoaan" kyttäilemään?

Kaikenlaista tuntuu "rakkaus" kestävän ja antavan ne vaaleenpunaiset silmälasit elämän tutkailua varten. Mutta meitä on joka lähtöön.

Olet löytänyt silloin A-luokan naisen. Vai pyydätkö anteeksi sitäkin nolona?

• Cantina Casagrande
        PIERREÄKÖ kirjoitti:

Olet löytänyt silloin A-luokan naisen. Vai pyydätkö anteeksi sitäkin nolona?

Käytöstavat hoi !!! Sikailua ei tarvitse kenenkään sietää !! eikä varsinkaan antaa anteeksi !! Jos suomalainen mies ei osaa muuta kun sikailla ja toivoo että nainen antaa anteeksi minusta mies vois alkaa laputtaa smaten tien !!!

• Santeri777

Jos ei tajua että välillä suusta lähtee sammakoita, saa luvan mennä.

Pitääkö se sua opetettuna koirana joka uskollisesti noudattaa käskyjä joita sulle antaa, eli on kouluttanut sut protokollan mukaiseen käytösmalliin jota on korrektia kuljettaa mukana tilaisuuksissa (seurakoira).

Kyllä ihmisen pitää tajuata (vaikka olis diivaileva pissis) että eri tilanteissa toimii erilaiset toimintatavat ja jutut, sopeudutaan joukkoon. Kuten yleensäkkin, tässäkin tapauksessa pyhä turhamaisuus astui peliin (omassa suvussa vammainen) ja nosti päätään ... vammaisvitsi kolahti omaan nilkkaan koska omassa suvussa on vammainen, tosin kukaan ei siihen viitannut millään muotoa ... turhamainen pissis ottaa tuollaisestakin herneen nenään, maailmahan pyörii hänen napansa ympärillä ja nyt hänen (suvun) kunniaa on loukattu verisesti, tottakai turhamaisen pissiksen mielestä koko maailma seuraa hänen ja sukunsa elämää suurennuslasin kanssa henkeä haukkoen.

Nakkaa mäkeen tollaset rasitteet ja unohda koko pissis, noita diivoja on 13:sta tusinassa.

• Ole aikuinen.

Kuinkas täydellisiä sinä ja sinun kaverit luulette olevanne, kun täytyy vähempi osaisista "vitsejä" heittää. Miten käyttäytyy n. 30-vuotiaat ns. "normaalit aikuiset".? Tuo käyttäytyminen ei ole aikuisen ihmisen käytöstä. Vaikuttaa siltä, että oot vasta haudassa kypsä.

• panomies78

sitä kunnolla pilluun ja pyllyyn niin se leppyy.

• .........

Siitä puhe, josta puute. Joten kun et itse saa, niin onhan se kiksit otettava jotenkin, vaikka kirjoittelemalla yleisille palstoille alatyylisiä tekstejä. Viestisi kertto sinusta aikapaljon, eli pidä noi omat fantasiasi omana tietonasi, äläkä sekaannu aikuisten keskusteluun.

• :/

käytöstä ton ikäisiltä... varsinkin, kun mainitsi että kaverisi on ahdasmielisiä... ja heittävät herjaa mm. vammasista.. Onkohan niiden päähän koskaan pälkähtänyt ajatusta, että jos josku niistä saa oman lapsen ja entäs jos se on VAMMAINEN.. kuis se suu sitten pannaan.. varmaan kiva ku jopa aikuiset kattoo kieroon ja ei hyväksy erilaisuutta. Naisystäväsi ja sun väleihin ei varmaan toinen ihminen voi vaikuttaa, joten siihen en ota kantaa muuten, kuin muistuttamalla, että pilkka osuu omaan nilkkaan.

• Jone Riksusta

Ime Parsaa!!

• sdfsd

Älä pyydä vain anteeksi puheitasi vaan tee selväksi, että et ole oikeasti sitä mieltä mitä sanoit.

• houretila

Olen naiseksi varsinainen rääväsuu itsekin, mutta kyllä minullakin raja menee melko tiukasti sillä tasolla etten vammaisista tai muulla tavalla syrjäytyneistä ihmisistä halua tehdä pilaa.

Ymmärrän kyllä jos naisesi on loukkaantunut heittämästäsi vitsistä, etenkin jos aihe koskettaa häntä itseään läheltä.
      Varmasti on ollut tilanteita, jolloin olen ihmetellyt oman mieheni käytöstä jos ovat kavereidensa kanssa heittäneet herjaa esim. vammaisista tai nauraneet tuttavansa pilalle menneelle parisuhteelle, mutta tunnen kuitenkin oman kumppanini ja tiedän hänen arvojensa olevan kohdillaan. Se nyt on vain sitä typerää äijämäistä uhoamista porukassa.

Saatan leikilläni alkaa muka mököttää hänen sanomisistaan ja tämän myös kumppanini tajuaa ja pyytää anteeksi, jolloin koko tilanne painuu unholaan ja elämä jatkuu entisellään.

Eihän tuollaista kaljahuuruissa heitettyä mautonta vitsiä voi pitää parisuhteen ratkaisevana tekijänä?

• one love

Onneks meitä miehiä on kunnollisia ja vieläki vapaana.. :D eli kaikki naiset vain herrasmiesten hakuun..

• Hannika

"Näytä minulle kaverisi ja tiedän millainen olet".

No, jokainen aikuistuu tavallaan - ja ajallaan. Ehkä sinäkin opit vielä jotain, tai ehkä et. Hyvää jatkoa joka tapauksessa. Toivottavasti tyttöystäväsi ei ollut ihan fiksuinta sorttia, silloin hän saattaa palata luoksesi.

• MISTER VAGINA

MENEE NÖYRISTELEMÄÄN ÄMMÄN JALKOIHIN.NAISIA ON PALOO VÄÄRÄLLÄÄNMITÄ SITÄ YHDEN PERÄÄN NÖYRISTELEE TAIDAT OLLA LUUSERI

• eerrwwgssdgg

Hyvä että lähti. Pääsit selluliitistä eroon.

• Odinman

Mitä sitten!? Ei sun tartte mitään humalassa heitettyä lohkasua pyydellä anteeksi. Mököttäköön muija ihan niin kauan kuin huvittaa. Saatpahan omaa aikaa ja rauhaa.
      Herää mies!

• PrivateDetective81

Onpas tämän keskustelun suosio pamahtanut ihan päätä huimaaviin lukemiin. Vai onko täällä vain yksi henkilö kirjoittelassa eri nimimerkeillä...?

• 16+18

keskusteluun on linkki etusivulla, siitä johtuu suosio.

• tuplaerhe

Jos suhde kaatuu tuollaiseen "läppään" niin eipä ole silloin minkään arvoinen........jos daami vetää herneet, olis viisasta lähteä yhdessä, ja selvittää asia kahdestaan, eikä tuolleen "kadota". No paljon on teillä molemmilla oppimista maailman raadollisuudesta........elämä on tosi kovaa.....paitsi: edesmenneen naapurini sanoja lainatakseni "Jos ei ois kovaa, ei ois elämää!!!!"

• Jaa.

Ethän muuten tänne kirjoittelisi.

• KiusallinenTotuus

Sähän oot kuin VÄKSI!!! sulle kiva kamu löytyy täältä galleriasta nimimerkeillä veijo53 ja Veksi-Manse

• jhdrnut

meikeläinen kyllä hyväksyy vitsit maahanmuuttajista ja romaaneista mutta en missäännimessä kehitysvammaisista.

• Rororororomaani

Hmm...siis romaanivitsit. Wau! Olisi mielenkiintoista kuulla, kuinka väännät vitsiä suurista maailmankirjallisuuden mestariteoksista. Se on ihailtavaa. Niin monet kertoo vaan iänikuisia romanivitsejä.

• liian nöyräkö?

Omasta mielestäni pitää pyytää anteeksi kun loukkaa toista. Kummallista että niin monen muun mielestä täällä se on vain merkki munattomuudesta ja nössöydestä?

• ei niin tosikko

Kyllä osaa olla tosikkoa porukkaa. Ette jaksaisi minua hetkeäkään. Vedän itsekkin rivoa huumoria ja haukun joitakin ihmisiä ja vitsailen heidän kustannuksella. Se on hauskaa ei tuolaisesta voi kukaan suuttua. Mutta tietäähän sen että tälläisiä tosikoita riittää paljon.

• Ei tosikko

Ymmärrän huumoria ja olen etenkin tilannekomiikan ystävä.
        Vitsin varjoon voit heittää omia tosiajatuksiasikin ja jos toiset eivät niistä pidä, käännät ne vitseiksi vain puolustaaksesi itseäsi.
        Kyllä vitsillä ja vitsillä on eroa. Ala-arvoiset vitsit osoittaa hyvin paljon niiden kertojasta. Sitä saat mitä tilaat, eikä ala-arvoisten vitsien kertoja ole useinkaan ulkopuolisen silmissä kunnioitettava, valitettavasti. Sinäkin olet saanut tietynlaisen leiman jo rivoine vitseinesi otsaasi ja oletko paljoine vitseinesi ollenkaan enää uskottava ihminen?
        Turhaan kehuskelet huumorintajustasi, nipoksikaan ei tarvinne haukkua ihmisiä jotka ovat kokeneet enemmän kipua ja tuskaa ehkä lähipiirissään kuin sinä rivoine vitseinesi. Loukkaat vitsin varjolla toisia, et enää käyttäydy toisia ihmisiä kunnioittavasti ja luulet vaan olevasi hauska. Katselet vain itsekkäästi omasta näkökulmastasi etkä toisten.
        Ehkä vielä joskus olet itsekin tilanteessa jota et voi vitsiksi vääntää ja alat ymmärtää enemmän niitäkin joita vitsisi vaan rienaa. Mietipä asiaa joskus vakavastikin. Entäs vitsit sinusta itsestäsi, osaatko ottaa ne huumorilla ovat ne millaisia tahansa, rienaaviakin?

• kysyvä nainen

Kyllä muuten näin naisen näkökulmasta olen kavereittesi kanssa samaa mieltä eli v*ttu mikä nipottava ämmä. Itsellä on lievästi kehitysvammainen lapsi, toisen sairauden takia jäänyt vähän kehityksestä jälkeen. Ja olen vammaisia hoitanutkin, mutta silti saa vitsailla, mikäs siinä. Ihmiset vitsailevat asioista joista eivät tiedä mitään ja minä nauran itsellenikin, niin miksen muille ? Omalla pojallani on huumorintajua myös, nauraa itselleenkin.

• Mustaa ja ontuvaa hu

Just näin. Samaa mieltä

• profeettaLs

Toivottavasti et juo enää tämän jälkeen. Elämä voi olla surkea ilman alkoholiakin, joten turha sitä on sillä pahentaa.

• näin on 963548

Kasva aikuiseksi . Olet 31 v etkä osaa käyttäytyä kuin aikuiset . Ajattele olet 10 v päästä 41 v . Toivottavasti osaat sitten käyttätyä!! Käytös tavat hoi !!! Hoi !!!

• jiimo92

olen 17v ja syksyllä 18 ja kaikki örveltävät ja mokailevat päissään minun mielestä hänen täytyy antaa anteeksi sillä olit tekohetkellä päissään ja päissään kaikki puhuvat mitä sattuu = )

• jiimo92

joo mut kävi vaan mieles et en ois uskonutkaan et viel 30v nuoret aikuset ovat käytökseltään ku just jotku 15v xD

• Jami92
        jiimo92 kirjoitti:

joo mut kävi vaan mieles et en ois uskonutkaan et viel 30v nuoret aikuset ovat käytökseltään ku just jotku 15v xD

Tynä nainen ku otti känniääliön. Jos käyttää laillista huumetta nii pitää myös vastata seurauksistaan.

• naiiinenn

Teit kyllä väärin, kun heitit vitsiä kehitysvamaisista/ulkomaalaisista koska me emme kukaan mahda sille mitään, jos joku on esimerkisi kehitysvammainen. Meidän jotka saamme olla terveitä pitäisi olla kiitollisia siitä! Mutta, olen silti sitä mieltä että jos sun naisystävä rakastaa sua todella niin kyllä se antaa tuollasen anteeksi. ei se voi olla kuitenkaan niin iso juttu että se ei enää haluaisi seurustella. syy on kyllä silloin jossaikin ihan muualla. ja jos sinä kerta olit silloin alkoholin vaikutuksen alaisena niin sekin vaikuttaa asiaan. Anna naisystävällsei aikaa miettiä ja pyydä häneltä anteeksi. Osta hänelle vaikka kaunis kukkakippu ja sulaata. toivon että voitte vielä jatkaa yhdessä!! :) semppiä.

ja huomaa se että jokainen joskus tekee jotain virheitä, joita katuu. varmasti myös naisystäväsi.

• Bi-nainen

En mä nyt tuollaisista suutu, koska minustakin on heitetty NIIN pahaa läppää että on ihan kadulla hävettänyt liikkua kun on alkanut miettiä onko se totta.

Mutta en mä tuollaisia paskan läpän heittäjiä kyllä kauaa jaksa. Sitä mietin, että ei se välttämättä ole sulle vihainen, se vaan huomasi ettei halua liikkua sun seurassa enää. En nyt tiedä kannattaako pyytää anteeksi, koska ethän sä SIITÄ heittänyt läppää, vaan kysyä että haluaako enää olla tekemisissä kanssasi kun nyt näki mihin ne kaveriporukan jutut menee.

• Mariaa92

Aikamoinen moka sanoisinko, tuommoista ei noin vain anneta anteeksi.
      Sinun itse pitää tietää miten pyydät anteeksi, sillä tavalla parhaiten anteeksi mahdollisesti saat. Ehkä.
      Onneksi kuitenkin olet ymmärtänyt mokanneesi :)
      Pyydät anteeksi omalla parhaalla tavallasi ja keinoillasi, niin anteeksi varmaan saat :)

• airfoil joka ei kirj

Tee jotakin joka todella näyttää että olet katuva, Menet hänen kotiin kukka puskan kanssa, ja olet tosi nöyrä. Kaksi asiaa, esität katuvaa, ja etkä vain esitä, vaan olet sitä, lisäksi osoitat myös kuinka sinä rakastat naistasi ja et haluaisi suhteen päättyvän tähän.. Kukkien tilalla voi olla jotain muutakin, elokuva liput, ... Kuitenkin hänen pitää yllättyä iloisesti, ja myös nähdä että olet katuva ja rakastat häntä.

• surunraato

ku annat rouvan ensin rauhottua nii sit on helppo puhua asioista ku ei tarvi pelkäämällä pelätä että toinen kilahtaa. Ja kannattaa vamrmaan näin yleisesti sanoo että sitä kännihakuista juomista kannattaa välttää jos tietää että on kännissä herkkä möläyttelemään tai tekemään asioita joista saa sit myöhemmin kuulla ja sit että niitä katuu.

• Kysytkin Vielä

siinä vaiheessa kun kirjoitit tänne ja typeryytesi paljastit. Naisystäväsi ja kaverisi sen jo tiesivätkin kuinka alas voit huumorillasi vajota.

• Kehitysvammahoitaja

Vanhempana naisihmisenä ihmettelen kovasti tuota toisen henkilöön kohdistuvaa läppää nuorilla ja näköjään itsekkin kuulut niihin.. KUN IHMINEN EI VOI VALITA onko keh.vammainen tai onko tummempi kun me juntit suomalaiset kaikki tietävät yksilöt. ymmärrän läppää minäkin mutten henkilöön kohdituvaa siinä menee se raja jonka sinä jo 31v luulis ymmärtävän..poikani 32v ja 26v he eivät koskaan menis samaan ,koska kkotona kasvatettu hyväksymään ihmiset sellaisena kuin ovat..ytäviä heillä onkin monesta maasta eivätkä pelkää tutustua heihin..vaan siinähän se englanti kohentunut samalla siitä koitunut kivoj aulkomaan matkojakin afrikkaan ja amerikkaankin..että se on rikkaus..sanopisin näin vanhempana sen..Ystävltäsi pitäisi pyytää ruusujen kans anteeksi ja luvata ettet ikinä tee tuolaista enää..ja tutkistella asennettasi asiaan sisimmässäsi että ymmärrät mitä lupaat hänelle..että se tulee sydämestäsi ehkä silloin ANTEEKSI ANTO MAHDOLLISTA.

• Keh.vamm hoitaja

kiva kun olette saaneet sovittua asian...ja hienoa sekin että olet ajatellut asiaa myös vitsin kohdeiten kannalta eli vammaisen ihmisen,joka ei syypää kohtaloonsa..Itsellä isäni halvaantui n 50v iässä pyörätuoliin...ja se oli se syy miksi halusin auttaa ,hoitaa koulttaurua hoitajaksi...ja keh.vammaisetkin ovat ihania ihmisä tulee hali ja hymy monta kertaa pyytämättä se onkin palkkani lisää..josta tullut hyvä mieli...Aatteleppas jos vauvasi olisin keh.vammainen milta se tuntuisi? naurattaisiko enää vitsailisitko? olen kohdannut heitäkin joille näin on käynyt ja itku siinä tulee vanhemmille ja myös ammtti ihmisellekin...vaikka ei surkutella ettenpäin tietenkin mennään.shokin jälkeen perhe joko hyväksyy tai hylkää ...niitäkin olen nähnyt.Elämä tuo sinunkin eteesi yllätyksiään iloisia ja vähemmän iloisia...sinulla on hyvä sydämminen tyttö ystävä ole itsekin oma itsesi äläkä mene kavereidesi tasolle enää..viinallaki vappuna tais olla osuutensa..mutta hyvää jatkoa teille elämäänne.

• seommoro

Jos miehen kaverit on tota luokkaa, ap:n ei kannata kovasti odotella positiivista vastakaikua naisystävältä. Nimittäin kaverit kuuluvat suhteessa pakettiin ainakin miespuolisilla ja jos ne on tollasia ääliöitä, ei niitä jaksa vuosikausia katsella. Jotain saattaa kertoa miehestä itsestään, jos porukan keskimääräinen ÄO on noin pahasti pakkasella. Ajautunut väärään seuraan - tai sitten ihan oikeaan. Näitä uskoisin naisystävän tällä hetkellä mietiskelevän. Minä ainakin miettisin.

• Kullikas

kerro pois vain :-D

• huumoriatosikoille

vitun nipo ämmä ja samoten kaikki muutkin, huumori on huumoria ja jos sitä ei kestä niin kannattais tukkia korvansa ja puhkoa silmänsä.

Onko se elämä niin vitun vakavaa että pitää LEIKKIÄ jotain vitun sympaattista paskiaista joka kokee suurta vääryyttä jonkun toisen ihmisryhmän puolesta??

KUKA oikeasti aidosti tuntee mitään noistakaan vitseistä, korkeintaan jotain omassa päässä vialla ja sitä sitten kompensoidaan puolustamalla turhanpäiväisiä asioita vastaan, kun ei kyetä itseään puolustamaan siinä oikeassa asiassa joka riipoo :D:DD:D

jos vitsistä suuttuu, niin suuttuuko tälläinen ihminen faktoistakin? kohta lie heilutte ahdasmieliset talikoiden ja soihtujen kanssa ovella

• tzigu

Akka vaihtoon...helvetti mikä tekopyhälehmä!!!!

• Chauvin

Hae uusi ja parempi Aasiasta. Ei tarvitse kuunnella feministinipotusta ja muuta muoipaskaa. Saan kauniin ja sinua ihailevan pystyrintaisen mantelisilmän ja elät onnellisena elämänsä loppuun asti.

Potki femakko pellolle ja hae Aasiasta naisellinen nainen!

• Se siitä

Jos tyttöystävä sinua rakastaa edes hiaman niin tämä ymmärtää sinun typeryytesi. Onhan tuo alkohooli ja seura tehnyt tehtävänsä, joten pyyteetön anteeksipyyntö ja sit lopetat öykkäri esityksesi ja vähennät alkohoolin ottoa sekä vaihdat öykky seuraasi.

• naisellinen nainen

Kaikkia täällä saakin lukea näissä kommenteissa. Mistä näitä ´viisaita´ joka palstalle löytyykin.Ovatko he samoja häiriköitä jotka intoilevat joka keskustelua mitä netissä on.Tympii lukeakin näitä viisauksia.
        Mutta sinulle keskustelun aloittaja, olet todellakin edistyksellinen mies. Uskallat tunnustaa mokanneesi ja vieläpä pyytää anteeksi. Olet harvinainen mies! Oikein miesten mies! Onnea teille jatkossakin ja muistakaa , että keskustelemalla asiat sujuvat, ei machoilemalla.
        Älykääpiöitä löytyy liikaakin. tv: nainen

• ...miettisin
        naisellinen nainen kirjoitti:

Kaikkia täällä saakin lukea näissä kommenteissa. Mistä näitä ´viisaita´ joka palstalle löytyykin.Ovatko he samoja häiriköitä jotka intoilevat joka keskustelua mitä netissä on.Tympii lukeakin näitä viisauksia.
        Mutta sinulle keskustelun aloittaja, olet todellakin edistyksellinen mies. Uskallat tunnustaa mokanneesi ja vieläpä pyytää anteeksi. Olet harvinainen mies! Oikein miesten mies! Onnea teille jatkossakin ja muistakaa , että keskustelemalla asiat sujuvat, ei machoilemalla.
        Älykääpiöitä löytyy liikaakin. tv: nainen

...suhtaan vakavuutta,kun kerran suuttuu moisesta niin saat loppuelämäsi pelätä että kenties rouva suuttuu milloin mistäkin....

• nainen taas
        ...miettisin kirjoitti:

...suhtaan vakavuutta,kun kerran suuttuu moisesta niin saat loppuelämäsi pelätä että kenties rouva suuttuu milloin mistäkin....

mies kuin nainenkin saa suuttua asiasta? Mistä löydätte kumppanin joka ei koskaan suutu? Jos pelkää todellisten tunteiden ilmaisua, niin on parempi olla yksin, tai ottaa se kielitaidoton sieltä aasiasta.
        Tunnen niitäkin tapauksia. Ei suomalainen nainen alistu olemaan hiljaa ja istumaan kuin koira kun käsketään, ei myöskään mies.

• no ei sit

On sitten hyvä että joku joskus herättelee. Hyvä on että olet tajunnut, että vähän on kehittymätöntä touhua. Muuta nyt ei mokattuaan tehdä kuin pyytää anteeksi ja miettiä miksi sä olet toin ikäsenä jossain kaveriporukassa, jossa '"keskustelu" on tasolla hömpön pömppö. Tässä on taas uusi mahdollisuus kasvaa.

• S.inttu

Nolasit itsesi totaalisesti, mutta kyllä vielä tuollaisen luulisi antavan anteeksi. Vaikka itse olenkin vain tämmöinen kersa niin oon huomannut että alkoholi tekee ihmisistä erittäin erinlaisia. Mutta kannattaa ottaa tästä onkeensa ja jättää ne ala-arvoiset vitsit kokonaan pois. Kaikki ihmiset on samanarvoisia. Eipähän tulisi enää loukattua muita tahallaan eikä tahattomasti... : )

• pahemmin kun sä.

Mulla oli 17vuotiaana treffit netin kautta ekaa kertaa. Rakastuin tyttöö ensisilmäyksellä niin paljon että mä idiootti menin kyselee ekana ja ainoolla treffipäivänä että mitä mieltä ois meidän yhteisestä tulevaisuudesta. Treffin loputtuu mä menin ehdottaa suutelua. Se suostui kyllä suutelee. Myöhemmin tyttö kertoi kirjeessä että ollaan liian erilaisia eikä halu enää olla yhteyksissä. Vaikka tästä on kulunut jo 11vuotta, mua kaduttaa silti edelleen mun liikahätäilyt. Olin kyllä sillon viel nuori ja kokematon. Toisenkin tapauksen menin pilaamaan kännissä. Mä tapasin muutama vuosi sitten baarissa kiinnostavan tytön ja koko iltana suudeltiin ja olimme kiinni toisissamme meillä tuntui synkkaavan erittäin hyvin ja tyttökin oli rakastunut muhun. Sitten baari-illan jälkeen kun vielä istuttiin pihalla, niin menin kännissä kysyy "Saaksmä nähdä sun rinnat paljaana ja imee". Tyttö pelästyi, itki ja käski mun lähtee vetää. Kyllä mua kaduttaa että oon rakastuessa ollut näin uskomattoman idiootti!!!!!!!

• Nainen...

Jostain syystä sun naisella paloi ehkä käämit jo ennen sun vitsien kertomista ja sun heitot oli vaan huipentuma närkästykselle. Meillä tyttärillä kun on ajatusmaailma hiukan erilainen, jospa vaikka sattuu olemaan pms oireet ja raivostumiseen ei tarvitse paljon virikettä. Et voi syyttää itseäsi. Jos ystäväsi olis asiallinen, hän vastaisi puhelimeen tai lähettäisi tekstarin... sitä odotellessa. Mutta, joku tuolla alussa sanoi, ettet voi elää suu supussa koko elämääsi... aivan totta! Itse olen pian 40 ja jouduin aina varomaan entisessä suhteessa, mitä sanoin ja millä äänensävyllä, tai ilme oli ristiriidassa... kyllähän noita syitä keksii, jos haluaa. Jokaisella oma huumorinsa, oli viinaa tai ei. Yleensä vitsiä kerrottaessa ei ole tarkoitus loukata ketään... ymmärrän tietysti kuohahduksen, jos sukulaislapsi pieni ja läheinen, silloin se sattuu. Mutta, ymmärrän ettei sulla ollut tarkoitus loukata, varmaan tämä nainenkin sen ymmärtää. Toivottavasti saatte selvitettyä asian.

• Veljeni Jaan

Olen huomannut, että monet heittää pahaa herjaa sellaisesta, joka on mieleltään sairas. Huudellaan hulluksi ja naureskellaan yms. Moni teistä kauhistelijoista on varmasti syyllistynyt tähän. Samanlaista voisi heittää kaikista sairaista, sitä vain ei hyväksytä, niinkuin mieleltään sairaitten kohdalla. Veljeni on skitsofreenikko, sen huomaa käytöksestä ja puheista. Kaverit joskus naureskeli eräälle ihmiselle, joka kulki ohi. Siitä näki että hän oli sairas mieleltään. Sanoin ihan piruutani siihen, että sun siskollas on makee perse. Se on diabeetikko. Siitähän heti ihmeteltiin, että mitäs sinä noin sanoit. Sanoin vaan, että niinhän täällä muillekkin sairaille nauretaan. Mieti oletko joskus kauhistellut jos mielisairas on tullut juttelemaan ja olet ajatellut, että mitä toi "hullu" tänne tulee.

• feministilepakko

Mokasit itsesi niin pahasti, että naisesi (ex) vihaa sinua luultavasti lopun elämäsi. Joka kaltaisellasi ihmisellä ei yleensä ole edes hirveän pitkä. Kannattaisi harkita sovinismis- homoseksuaalisuuden herättämistä itsessä. Reiska tai Jallu kun painaa sua kakkoseen kuivana niin siinä ei enää ex muija ole mielessä. Hyvää loppu elämää! T: Hurskas, irstas

• pro-x

on pieni ja hieno sana joka ei toki lepytä ehkä hetkessä satutettua,hyviä jakoja sinulle.t.nalle 37w tänään täyttänyt

• bailaajat

Älä suostu tohveli sankariksi vaan ole mies joka ei syö sanoja .

• Enkattoiskauaa
        bailaajat kirjoitti:

Älä suostu tohveli sankariksi vaan ole mies joka ei syö sanoja .

Tuollaiset naiset eivat koskaan löyda onnea.

Niita on vanhainkodit taynnä. Yksinäisinä ja lapsettomina. Liikaa traumoja elämässä, kannattaa välttää. Ethän ostaisi ruostunutta autoakaan.

Jos ei kelpaa niin sano että mee vittu mee yksiöös Tikkurilaan mököttämään. Maailma on täynnä ihania ja kauniita naisia.

• hgkngölzgl
        Enkattoiskauaa kirjoitti:

Tuollaiset naiset eivat koskaan löyda onnea.

Niita on vanhainkodit taynnä. Yksinäisinä ja lapsettomina. Liikaa traumoja elämässä, kannattaa välttää. Ethän ostaisi ruostunutta autoakaan.

Jos ei kelpaa niin sano että mee vittu mee yksiöös Tikkurilaan mököttämään. Maailma on täynnä ihania ja kauniita naisia.

Tuommoiset naiset nauravat sivistyneesti selän takana sun pienimunaisuuttasi.

• platsarus

hän sinua? Pyydät anteeksi ja hän ei vaivaudu edes vastaamaan, juuta eikä jaata?
      Olet siis merkityksetön hänelle, valitettavasti. Jokainen päästää sammakoita suustaan joskus. pitääkö sinun alkaa varoa puheitasi aina hänen lähellään? Sellaisesta tulee mieleen koira joka pelkää isäntäänsä kävelyllä ja pälyilee taluttajaansa korvat luimussa.

• HuumorinYstävä

Unohda se ämmä, vaikuttaa olevan huumorintajuton

• niin.

Toisilla ei ole huumorintajua. Sinun ei tarvitse pyytää anteeksi keneltäkään.

• fkljhkllf

Minkä ihmeen takia ottaisin vastaan neuvoja sinulta, aggressiiviselta rumalta runkkarilta?

• kertonut...

...ne todella alaarvoiset jutut mitkä kerroit, niin voitais luokitella sun tyhmyysaste.

• vhuhfdlbl

Kehareille nauraminen asemoi naurajan statuksen aika säälittävän alhaiselle tasolle. Huumoria voi viljellä niin paljon fiksummistakin kohteista, esimerkiksi itsestä.

• nsfgngnn

saa nauraa vammasille, mustille, valkeille, vihreille, ufoille, homoille, heteroille jne

melko ahdasmielisiä kukkahattutätejä taas liikkeellä, jos jollekkin tietylle ihmisryhmälle ei saisi nauraa siinä missä muillekkin, taidatte olla sellaisia RASISTEJA??

ei se kerro mitään varmaa ihmisestä jos hän nyt sattuu pitämään vaikka sitten vammaisia huvittavina, kyllähän ne epelit osaa melko huvittavasti toilailla :D

Sama kuin joku tykkää mansikoista ja joku ei, se on vaan osa ihmisen luonnetta mikä huvittaa ja mikä ei, turha tuomita sen perusteella tyhmäksi tai mulkeroksi.

vammaisetkin on luonnon-oikkuja, jotka luonnonvalinnassa pitäisi karsiutua pois, vaan kun ihminen on tähän puuttunut ja heitä elossa pitää, niin saa siitä seurata myös ilmiöitä kuten heille nauru

• jantteri1979

Jos joku nyt haluaa välttämättä tietää, niin sen heittoni päällisin idea oli se, että nämä kehitysvammaiset voisi sijoittaa mitä pikemmiten junalla Auschwitziin.

• gaoehgoh

Tuo ei tosiaankaan ollut enää mitään harmitonta ja hyväntahtoista huumoria.

• hsjdhsjhä

..huumorimiehet.

Joo Auschwitziin vain kaikki työttömät, alle 185 senttiset ja pikkukikkeliset miehet. Onpas hauskaa huumoria.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      349
      3668
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      19
      2388
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1970
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1655
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      417
      1552
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      41
      1509
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      282
      1468
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1324
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1126
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      17
      1048
    Aihe