Päivän aivottomin hörhöily

Palkintoraati

Palkintoraati on päättänyt palkita eilisen aivottomimpana hörhöilynä tähän viestiin:

-------------------

no huh huh 26.5.2010 23:34

Sinun kannattaisi ehkä sivistää itseäsi lueskelemalla vaikkapa tuota sivustoa:

http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/

-------------------

nimimerkin "Retris" raapustaman vastauksen:

-------------------

Retris 26.5.2010 23:43
BUAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHHHAHAAAA!!!

Onko nuo jonkun homoseksuaalin tekemät sivut, jolla gradun aiheena on ollut "Lihavien ihmisten reprensaation amerikkalaisissa tv-sarjoissa"?

Mites se Jones, kun se sanoi etttä mitään lämpenemistä ole ollut pitkään aikaan? Löytyykö sekin kommentti tuolta linkin takaa vai onko siellä sitä modernia johanneksen ilmestystä luvassa?

-------------------

Viestit löytyvät tästä ketjusta:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9099738

Palkintoraati pohtii vielä, missä muodossa tämä upouusi päivän aivottomimman hörhöilyn palkinto käytännössä tullaan jakamaan. Yksi mahdollinen vaihtoehto on lahjakortti johonkin mielisairaalaan, jos sponsorirahoitus saadaan järjestettyä.

14

270

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åqåqp

      Retris tiukkana: "Mites se Jones, kun se sanoi etttä mitään lämpenemistä ole ollut pitkään aikaan?"

      Tämä kertoo jo kaiken tarvittavan. Nimim. Retris ei ymmärrä mitä tilastollisella merkitsevyydellä tarkoitetaan. No, ei ymmärtänyt scepdiuskaan, vaikka selitettiin.

      • Retris

        Kerro meille mitä se tarkoittaa? Jones sanoi että lämmönnousu on niin olematon, ettei se riitä todisteeksi, mutta profeetta uskoo silti AGW:hen. Jonesin usko ei kuitenkaan ole todiste.

        Sinua on varmaan pudoteltu lapsena. Paljon.


      • mitä Jones sanoikaan
        Retris kirjoitti:

        Kerro meille mitä se tarkoittaa? Jones sanoi että lämmönnousu on niin olematon, ettei se riitä todisteeksi, mutta profeetta uskoo silti AGW:hen. Jonesin usko ei kuitenkaan ole todiste.

        Sinua on varmaan pudoteltu lapsena. Paljon.

        "
        E - How confident are you that warming has taken place and that humans are mainly responsible?

        Jones - I'm 100% confident that the climate has warmed. As to the second question, I would go along with IPCC Chapter 9 - there's evidence that most of the warming since the 1950s is due to human activity.
        "


      • 01101010
        Retris kirjoitti:

        Kerro meille mitä se tarkoittaa? Jones sanoi että lämmönnousu on niin olematon, ettei se riitä todisteeksi, mutta profeetta uskoo silti AGW:hen. Jonesin usko ei kuitenkaan ole todiste.

        Sinua on varmaan pudoteltu lapsena. Paljon.

        "Jones sanoi että lämmönnousu on niin olematon, ettei se riitä todisteeksi ..."

        Väärin. Jones kirjoitti seuraavasti (http://news.bbc.co.uk/2/hi/8511670.stm):

        "I also calculated the trend for the period 1995 to 2009. This trend (0.12C per decade) is positive, but not significant at the 95% significance level."

        Tämä tarkoittaa sitä, että trendi 1995-2009 ei luotettavasti kuvaa todellista trendiä (95 %:in merkitsevyystasolla). Se ei tarkoita, että trendiä ei olisi, kuten moni tuntuu virheellisesti kuvittelevan.

        "Sinua on varmaan pudoteltu lapsena. Paljon."

        Yrität loukata, kun joku tietääkin sinua paremmin. Säälittävää.


    • Raadin vastaus

      No ehdottomasti tuon nimim. "no huh huh" ääliömäinen raapustus on päivän aivottomin hörhöily.
      Uskooko joku todella mitään, mitä lukee tuolla ipcc:n saastuttamalla sivulla?
      Ilma"tieteen"laitoksen mainitseminen ilmastokeskustelussa on sama kuin ampuisi itseään jalkaan.

      • alarm!

        Mutta olkaamme kiitollisia hohhelismille:joka kerta kun sitä ilmenee siirtyy suuri joukko ent.alarmisteja järkevien seuraan. Että antaa tulla vaan sitä aivotonta raapustusta.


      • seco
        alarm! kirjoitti:

        Mutta olkaamme kiitollisia hohhelismille:joka kerta kun sitä ilmenee siirtyy suuri joukko ent.alarmisteja järkevien seuraan. Että antaa tulla vaan sitä aivotonta raapustusta.

        Kaipa muilla valtioilla on omat hohhelinsa kun höperyyden suosoi laskee huimasti:A survey in February by the BBC found that only 26 percent of Britons believed that “climate change is happening and is now established as largely manmade,” down from 41 percent in November 2009. A poll conducted for the German magazine Der Spiegel found that 42 percent of Germans feared global warming, down from 62 percent four years earlier. http://tinyurl.com/37g8o86


      • muki1
        alarm! kirjoitti:

        Mutta olkaamme kiitollisia hohhelismille:joka kerta kun sitä ilmenee siirtyy suuri joukko ent.alarmisteja järkevien seuraan. Että antaa tulla vaan sitä aivotonta raapustusta.

        Kyllä näin. Hohheli on AGW:n vastustajien paras ase


    • öh-röh

      on tämä ilmastohulluttelu. Sen kanssa tasavertaisesti kyllä kilpailee Saddamin oletetut joukkotuhoaseet ja Irakin sota. No, onhan tätä vuosisataa vielä 90 vuotta jäljellä, kyllä vouhotuksia ja typeryyksiä siihen aikaan mahtuu vielä riittämiin.

      • Vähäpaljo

        Niin, 1800-luvun aivottomin tiedehörhöily oli eräiden tahojen mukaan kehitysoppi ja 1900-luvun hörhöily oli suhteellisuusteoria.

        Nyt samat tahot kertovat samalla pätevyydellä, että tieteellinen käsitys ilmastomuutoksesta on tämän vuosisadan aivottomin hörhöily.


      • muki1
        Vähäpaljo kirjoitti:

        Niin, 1800-luvun aivottomin tiedehörhöily oli eräiden tahojen mukaan kehitysoppi ja 1900-luvun hörhöily oli suhteellisuusteoria.

        Nyt samat tahot kertovat samalla pätevyydellä, että tieteellinen käsitys ilmastomuutoksesta on tämän vuosisadan aivottomin hörhöily.

        Alat jönssi vähitellen oppia.

        Aivottomin hörhöily on juuri tuo mitä sinäkin teet.


    • Pornokaupan kukkanen

      Sopiiko tiedustella, ketä kaikkia tähän raadin tuomaristoon kuuluu.

      Tai anna mä arvaan: siihen kuuluu hohhoijaa, muki2, agw-mies, jöns ja muutama muu persoona. Ja nämä kaikki yhdessä ja samassa ruumiissa. Taidat hohheli olla hieman hullu.

    • Palkintoraati

      Palkintoraati on päättänyt, että tuo Retriksen toissapäiväinen päivän aivottomin hörhöily on myös koko viikon aivottomin hörhöily.

      Tämä siksi, että nyt tiedämme itseään ilmastotieteen einsteinina pitävän Retriksen olevan oikeasti koulutukseltaan/pätevyydeltään/ammatiltaan ethernet-interfacen näpyttelijä.

      Tässä vielä uudestaan kohokohdat kyseisestä viikon aivottomimmasta hörhöilystä, tätä mieltä ethernet-interfacen näpyttelijä on Suomen Ilmatieteen laitoksen ilmastonmuutossivuista http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/ :

      -------------------

      Retris 26.5.2010 23:43
      BUAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHHHAHAAAA!!!

      Onko nuo jonkun homoseksuaalin tekemät sivut, jolla gradun aiheena on ollut "Lihavien ihmisten reprensaation amerikkalaisissa tv-sarjoissa"?

      -------------------

      • lopullinen päätös

        Eiköhän hohheli ole koittanut ihan itse sovittaa tuota aivottoman hörhöilijän viittää harteilleen jo muutaman vuoden ajan. Ei ole löytynyt ketään yhtä sekaisin olevaan pelleä.

        Meillä on siis voittaja. hohheli-reppana, ilmastopellejen ehdotonta aatelia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe