Mitä tekisit

Asfhhyy

jos menettäisit sukuelimesi onnettomuuden tai sairauden seurauksena? Tappaisitko itsesi?

16

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex monte :)

eihän sille nytkään ilman sairautta ihmeemmin ole käyttöä

• ,.,.,..,.,.
        Genio.Mente kirjoitti:

se munaton?

Luulisin naiseks pelkällä kuulemalla. Mut hienosti laulaa.

mut paras versio biisistä mitä olen kuullut, vaik yleensä naiset tuon laulaakin.
        taitava jannu

• hyvin laulaa
        Jaroussk kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=C4sQlOHcvjI&playnext_from=TL&videos=6FUjC-Jamdk

vaikka laulaakin naisen äänellä.

• Toi käydä naisillekkin ja en, en todellakaan tappaisi mokoman asian takia. Mä teen itsarin vain hyvästä syystä :P

• huvittunut monte

mut miten tyhjän voi rikkoa????

• huvittunut monte kirjoitti:

mut miten tyhjän voi rikkoa????

Tyhjä ei ole ääretön vaan siinä on reunat/rajat. Rikkoo ne rajat/reunat ja voillaa, tyhjä on rikottu!

• Ei suoranainen syy itsessään mutta listan jatkoksi oikein pätevä miinusmerkkinen syy jojottaa itsensä.

• jaa...

Aika vastuuton heitto sulta. Sori kun en tunne intrasisältöä keskusteluissanne, en voi mihinkään ainakaan sisäpiiri-intraanne sanoa, mut että tota mieltä tollaseen aiheeseen sinä?

Eiks tossa oudossa keskustelun aloituksessa puhuttu sukuelimien menettämisestä, vaiko luinko väärin?

• jaa...

Täh häh no ei en? Huolimatta siitä, että olen todella hyvännäköinen nainen, olen joutunut käsittelemään teoreettista mahdollisuutta, että en välttämättä koko ikääni saa säilyttää tätä upeaa itseäni. Voisin elää fyysisesti erottuvanakin ja ne joita eniten ihailen, ovat positiiviset tyypit, jotka sairauksistaan huolimatta elävät täysillä. Ainoa muutos, mikä mussa on tapahtunut, on ollut se, että mua ärsyttää vitun allejaan voivottelevat idiootit tai tyypit, joiden mielestä joku ruokakin on tyyliin statuskysymys. Lihavaaa ei esim. musta naisesta saisi varmaan tekemälläkään ( en osaa syödä liikaa, enkä kärsi sairauksista, jotka itsessään lihottaisivat), mutta mä suorastaan ylistän tyyppejä, jotka syövät rasvaa, grillinakkeja sinapilla (nam!) ja ehkä joskus juovat vaikka kaljaakin, kunhan vain eivät nurise! Ällöttää ihmiset, joilla ei mitään vaikeuksia missään ole, muutoin kuin esimerkiksi joku oma syömisensä ja räpäräpä oma napa. Kerron tän ihan sillä, että mä olen itse ollut joskus jumalattoman pinnallinen typerys, jolla ei taloustilanteesta riippumatta kiinnostanut syödä kuin retiisiä ja mittailla perseeni mittaa mittanauhalla.

Suurin osa ihmisistä on ulkonäötään ihan tavan pallinaamoja ja fiksu on se, joka sen faktan hyväksyy, eikä ainakaan kärsineitä pidä leimata. Sul on muuten hirveä aihe: minä toivon, ettei kukaan vahingoita missään. Saisko vähän positiivisempaa sälää, kiitos?

• sex or not sex

kyllä tappais vaan siksi ettei voi harrastaa seksii

• jaa...

Aika sairaita aiheita tällä palstalla... Seksuaalisuus on kysymys, joka ei ole sidottu fysikaalisuuteen, mutta en minä ainakaan munien tai alapään menettämistä kenellekään toivo.

• crocuta_crocuta

Ryhtyisin pelaamaan World of Warcraftia ihan hc-hengessä.

• Jämääijä

Hehheh. Niin pienen menetyksen takia kannata ketään tappaa, edes itseään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4930
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3709
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1791
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe