Mielenkiintoisia kokemuksia saa, kun käy erilaisiia parisuhdemarkkinoilla. Nyt mietin kolme palstaa, iskuri.net , suomi24.fi ja facebookin areyouinterested. Kaikkia tutkin keski-ikäisie miehen maailmasta.
Iskuri.netissä naisten ilmoitukset ovat kaksi tai neljärivisiä. Ikähaitari on laaja. Kehutaan itseä silti kauheasti. Etenkin kaunetta ja erotiikkaa.
Suomi24:ssä naiset ovat hyvin maanläheisiä ja vaativia. Sientenkeruuta ja teatteri, jumppaa ja nuorekkuutta. laskettelua, matkoja, tuloja, oopperaa, vaatimuksia, vaatimuksia ja vaatimuksia.
Sitten hurjin, facebookin "are you interested". Nyt nämä 40-50 vuotiaat naiset ovat ottaneetkin itsestään tosi seksikkään kuvan! Tosi tyrmääviä keski-ikäisiä naisia. Onko näitä olemassa?
Jokaisessa näissä kolmessa sivustossa on kuitenkin todennäköisesti samoja naisia. Miksiköhän ne käyttäytyvä niin eri tavalla...
Trefipalstavertailu
7
785
Vastaukset
- -----------------
No jos pelkkää seksiä tahtoo, niin eikö se iskuri ole juuri sellainen???
Facebookin nuo AYI -sovellukset eivät todellakaan ole mikään sinkkumesta, vaan siellä pyörii varattuja pilvin pimein koska se on ns. ajanvietettä sekä huvia jokaiselle -> ei siis mikään treffipalsta.
S24:n deitti systeemi karannut käsistä liian monilla, pääosin siellä on ikuisia etsijöitä, varattuja, seksiseuraa hakijoita, ym sekoja.
En siis suosittele mitään nettijuttuja vaan live elämään sillä asenteella, että se mahdollinen kumppani tulee jos on tullakseen. Kaikille ei tietty sovi, mutta itse jätin nuo netti-deitit historiaan, sieltä ei saanut muuta kuin hammasten kiristystä sekä pahaa mieltä.- 8+2
Mihin ihmeen live elämään?
- Eroja on
ISKURI.NET = Seksiä!
Iskuri.net on lähinnä varattujen ihmisten seksinhaku palvelu. Naiset ovat yleensä melko tukevia ja parhaat päivänsä (jos niitä on edes ollut) nähneitä, mutta hyvin seksinnälkäisiä, ilmoitukset ovat kuitenkin yleensä täysin olemattomia, joten kannattaa panostaa siihen ensimmäiseen viestiin. Siisti ja vähän alkoholia kuluttava mies voi löytää helpostikin tuolta seuraa itselleen, varsinkin jos laittaa hyvän kuvan itsestään näkyviin.
Suomi24 = Jotain suhdetta/säätöä, yhdessäoloa (toisen miehen) lasten kera kotona
Suomi24 on sitten jo vähän "normaalimpi" seuranhaku paikka, mutta kyllä sieltäkin noita seksinetsijöitä ja varattuja löytyy. Jos sinulla on jo lapsia, niin sitten tuolta on hyvät mahdollisuudet löytää itselleen se yksinhuoltaja nainen. Taso vaihtelee paljon, ja suurin osa naisten ilmoituksista on vain muutaman rivin pituisia. Kuva painaa täälläkin melko paljon, mutta kuvattomanakin voi menestyä ihan hyvin. Joillekin naisilla on tosiaan tuo "ikuinen haku" päällä, mutta ns. normaaleja parisuhteenetsijöitä on kyllä liikenteessä ihan hyvin tuossa ikäluokassa, varsinkin jos ne lapset tai muutama liikakilo eivät sinua haittaa.
Facebook = Vakavampaa seuraa menestyneelle uranaiselle, ehkä matkustelua kaukomaille
Facebook on noille aikaa seuraaville, muotitietoisille ja yleensä vielä ihan hyvännäköisille urallaan menestyneille miehille se paras keino löytää samankaltainen kumppani. Täällä löytyy kaunista ja joskus jopa ilman lapsiakin olevia 40-50 vuotiaita naisia, joilla se ura on mennyt perheen edelle. Osa on toki täällä vain hankkimassa noita kehuja ja testaamassa omaa "arvoaan" vaikka ovatkin varattuja, mutta todella paljon on noita tosimielellä liikenteessä oleviakin naisia. Joten jos olet itse hyvännäköinen ja taloudellisesti hyvin menestyvä, niin täältä sitä seuraa kyllä löytyy. Kuva ja harrastukset/kiinnostuksenkohteet merkkaavat todella paljon, mutta jos ne kaikki on kunnossa, niin voit jopa saada naisilta suoria yhteydenottojakin (mitä ei todellakaan tapahdu muissa palveluissa).- Hohhoijaa...
Aika hassua väittää, että suomi24:ssä eivät ota naiset yhteyttä miehiin päin. Minä ainakin otan. Ehkä sun joka niin sanoit kannattaisi vähän miettiä sitä profiiliasi. Jos profiilin koko sisältö on, että "olen mies, kauniit naiset pistäkää viestiä", niin ei varmaan kovin moni siihen vastaakaan. Ja ei naisillekaan välttämättä mitään vastausvyöryä tule, jos ilmoittaa selvästi että ei hae seksiseuraa.
Ikuisia etsijämiehiä täällä on paljon. Profiilit olleet vuosikausia, jos laittaa viestiä, niin mitään omaa aktiivisuutta ei löydy. Asenne on se, että elämää suurempi rakkaus tarttis löytää, kunhan ei tarvitse itse tehdä yhtään mitään sen eteen.
Ja jos treffeillä vain katselee kaukaisuuteen mitään puhumatta, niin eihän siinä toista oikein opi tuntemaan.
Ihan yleisesti sanoisin, että jos oma kirjallinen ilmaisu on heikkoa, niin saattaa olla parempi yrittää IRL esim. baareista, kuin täältä netistä. Tarkoitan, että jos joka lauseessa on kirjoitusvirhe tai tuottaa tuskaa kirjoittaa yli muutaman lauseen viestejä, niin tätä kautta voi olla vähän vaikeaa tutustua. Kannattaa sitten panostaa vaikutuksen tekemiseen puhumalla, ulkonäöllä, tanssitaidoilla tai missä nyt ikinä onkin hyvä. - naisen mielipide
Hohhoijaa... kirjoitti:
Aika hassua väittää, että suomi24:ssä eivät ota naiset yhteyttä miehiin päin. Minä ainakin otan. Ehkä sun joka niin sanoit kannattaisi vähän miettiä sitä profiiliasi. Jos profiilin koko sisältö on, että "olen mies, kauniit naiset pistäkää viestiä", niin ei varmaan kovin moni siihen vastaakaan. Ja ei naisillekaan välttämättä mitään vastausvyöryä tule, jos ilmoittaa selvästi että ei hae seksiseuraa.
Ikuisia etsijämiehiä täällä on paljon. Profiilit olleet vuosikausia, jos laittaa viestiä, niin mitään omaa aktiivisuutta ei löydy. Asenne on se, että elämää suurempi rakkaus tarttis löytää, kunhan ei tarvitse itse tehdä yhtään mitään sen eteen.
Ja jos treffeillä vain katselee kaukaisuuteen mitään puhumatta, niin eihän siinä toista oikein opi tuntemaan.
Ihan yleisesti sanoisin, että jos oma kirjallinen ilmaisu on heikkoa, niin saattaa olla parempi yrittää IRL esim. baareista, kuin täältä netistä. Tarkoitan, että jos joka lauseessa on kirjoitusvirhe tai tuottaa tuskaa kirjoittaa yli muutaman lauseen viestejä, niin tätä kautta voi olla vähän vaikeaa tutustua. Kannattaa sitten panostaa vaikutuksen tekemiseen puhumalla, ulkonäöllä, tanssitaidoilla tai missä nyt ikinä onkin hyvä."Aika hassua väittää, että suomi24:ssä eivät ota naiset yhteyttä miehiin päin. Minä ainakin otan. ... Ja ei naisillekaan välttämättä mitään vastausvyöryä tule, jos ilmoittaa selvästi että ei hae seksiseuraa."
Just kuin mun suusta. Itse saan kirjoitella, itsellä lukee että en etsi seksiä, ja viestejä tulee miesten aloitteesta ehkä pari viikossa. - m.31
Hohhoijaa... kirjoitti:
Ihan yleisesti sanoisin, että jos oma kirjallinen ilmaisu on heikkoa, niin saattaa olla parempi yrittää IRL esim. baareista, kuin täältä netistä. Tarkoitan, että jos joka lauseessa on kirjoitusvirhe tai tuottaa tuskaa kirjoittaa yli muutaman lauseen viestejä, niin tätä kautta voi olla vähän vaikeaa tutustua. Kannattaa sitten panostaa vaikutuksen tekemiseen puhumalla, ulkonäöllä, tanssitaidoilla tai missä nyt ikinä onkin hyvä.se onkin paha paikka, kun kirjoitus taidot ovat heikot ja ujous haittaa ensi kontaktia IRL.
- Dont Match
Mä olen ihmetellyt eniten tuota Match.comin touhua.
Siellä 35 - 45 vuotiaat naiset runoilevat parikin A4:sta itsestään.
Mutta mitään ei siinä saitissa sitten tapahdukkaan. Samoja naishenkilöitä näkyy siinäkin
mestassa jo useamman vuoden takaa. Huh, miten sulkeutunut mesta.
Ja maksullinen saitti on muka jonkinlaisen "laadun" tae.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240