äitinipettää

karmeaa

Tulin kolmivuorotyöstäni väsyneenä kotiin sairastuttuani paria tuntia aiemmin ja yllättäin kuulin ääniä makkaristamme.Menin ovenraosta katsomaan ja mitä näinkään: mieheni ja äitini siellä sängyssä täydellisessä touhussa..lamaannuin ja pakeinin paikalta.Aloin selvitellä vaivihkaa onko heillä enemmänkin ja minulle valkeni, että he käyvät säännöllisesti mökillä, kaupoilla, laivalla...ja minä raadan sairaallassa...olen aivan romahtanut ja sekaisin...mikä neuvoksi?En voinut ikinä kuvitella tällaista, enkä tiedä miten asiaa alkaa ratkoa.Meillä 3 ihanaa pientä lasta ja rakastan miestäni hyvin paljon...mutta nyt on kyllä vaikeaa...kummasta päästä aloittaa ja miten?Mieheni on voimakas ja alkaa huutaa ja riehua, enkä kestä sitä...Äidilleni en voisi ikinä mennä sanomaan mitään tällaisesta...olenko unessa..herättäkää

364

50893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mk

      Kun nostat kissan pöydälle ja sanot suoraan äidillesi että mimmoinen huora hän on kun tyttären miehen kanssa sekstailee ja laittat miehen ulkoruokintaan ja kunnon alatusmaksut niin kyllä oppii.

      • Kumpi parempi

        Elatusmaksut määrää oikeus, ei niitä itse voi sanella.

        Ja ilmeisesti mies edelleenkin jatkaa äidin kanssa, ei siitä ulosheitosta paljon apua ole. Entisestä aviomiehestä tulee uusi isäpuoli, onko se nyt parempi?


      • Ällöttää ajatuskin

        Äitiäsi et ole voinut valita, mutta miehesi voit valita. Äijä vaihtoon ja muori ulos elämästäsi, vai tarvitsetko äitiäsi?

        Kuvottavaa, että makaisit saman äijän kanssa joka nai äitiäsi. Onko miehelläsi ollut muitakin naisia joiden kanssa on pettänyt sinua? Kylläpä narttu äitisi täytyy olla kovassa puutteessa, kun tyttärensä mieheen sekaantuu!


      • Peretsa
        Kumpi parempi kirjoitti:

        Elatusmaksut määrää oikeus, ei niitä itse voi sanella.

        Ja ilmeisesti mies edelleenkin jatkaa äidin kanssa, ei siitä ulosheitosta paljon apua ole. Entisestä aviomiehestä tulee uusi isäpuoli, onko se nyt parempi?

        Lastesi isästä voi tulla niille vaikka pappa.


      • onpas tilanne!

        luokse vain! Älä dramatisoi jos pystyt kerro vain että tulit kotiin tässä eräänä päivänä sairaana töistä. Älä anna selittää, älä murru älä kerro tunteistasi miestäsi kohtaan.... Hän on sentään äitisi ! Ei SINUN tarvitse mitään selittää äläkä kuuntele selityksiä häneltäkään - sellaisia aina keksitään ... Ja pyydä maksamaan matkat ja muut kulut joita asioista on aiheutunut - kylmene !

        Ota aikaa ennenkuin teet mitään miehesi suhteen.. Hoida yksi taistelu kerrallaan

        Voi sua!


      • oko77

        Olen kuullut, että näitä tapahtuu. Ymmärrän myös hyvin, että pakenit paikalta koska se oli sokki. Nyt kun olet saanut hieman sulatella asiaa sinun pitää saada heitä uudelleen kiinni sängyssä. Silloin et tarvi selitellä mitään. Voimia sinulle


      • leskirouvaoon

        Veit jalat suustani.
        Ukko toisten harmiksi sillä tuo on luonnekysymys. Sangen harvoin pettäminen jää yhteen kohteeseen.
        Hetken ihmisiksi kun on jäänyt kiinni että pöly laskee ja taas mennään.
        Eikä mulla olisi kyllä ton jälkeen äitiäkään.


      • Kuka tiätää
        Kumpi parempi kirjoitti:

        Elatusmaksut määrää oikeus, ei niitä itse voi sanella.

        Ja ilmeisesti mies edelleenkin jatkaa äidin kanssa, ei siitä ulosheitosta paljon apua ole. Entisestä aviomiehestä tulee uusi isäpuoli, onko se nyt parempi?

        Ja on se voinut sutia kysyjän mummoakin...


      • Kokeiltu ja toimii

      • *``Sabrina``*
        Kumpi parempi kirjoitti:

        Elatusmaksut määrää oikeus, ei niitä itse voi sanella.

        Ja ilmeisesti mies edelleenkin jatkaa äidin kanssa, ei siitä ulosheitosta paljon apua ole. Entisestä aviomiehestä tulee uusi isäpuoli, onko se nyt parempi?

        Avioero heti vireelle ja tuommonen äijän kuvotus pihalle. Kukaan tuommoista tuon touhun jälkeen enää *rakasta* teki pahimman tempun sulle, mitä voi tehdä... hillua äitisi kanssa. Ja äidin kanssa laitat välit poikki loppuiäksi, etkä mene edes hänen hautajaisiin, kun se aika tulee. Olkoot vaikka 10 ihanaa lasta, niin tuommosen miehen kanssa niiden takia ei kannata jatkaa missään nimessä tai olet itse täysi ääliö! (sori)

        Hommaat uuden kunnollisen kivan miehen, joka pitää lapsista, kyllä niitä kuule on maailma täynnä!


      • suhde sotku..

        tommoinen ukko ja äkkiä!olkoon vaikka kuinka äkkipikainen tahaan!!!!sanosin *mee äidille ukoksi*.Kyllä mun tempperamentillä loppus suhde äitiinkin aivan varmaan!!ällöttävää.. ja suhde eikun jatkuu kun makuun päästy..hyi.........


      • Tiituliinix
        Kumpi parempi kirjoitti:

        Elatusmaksut määrää oikeus, ei niitä itse voi sanella.

        Ja ilmeisesti mies edelleenkin jatkaa äidin kanssa, ei siitä ulosheitosta paljon apua ole. Entisestä aviomiehestä tulee uusi isäpuoli, onko se nyt parempi?

        Oletko oikeasti sitä mieltä, että miestä ei pitäisi potkaista pellolle koska hän kuitenkin jatkaa vehtaamista? Ja todellakin on parempi, että mies on isäpuoli kuin se, että lapset yllättää joskus samanlailla mummun ja isin sängystä. Ei tuollainen mies ole kovin vastuuntuntoinen. Mies pellolle ja äidille luu kurkkuun. Ihmisten pitäisi oppia kantamaan tekojensa seuraukset! Että oikein ällöttää ajatuskin, jos itse löytäisin äitini ja mieheni samasta sängystä!!! Sen verran omanarvontuntoa pitää naisella olla, ettei siedä tuollaista.


      • O.nassi

      • mk
        Kumpi parempi kirjoitti:

        Elatusmaksut määrää oikeus, ei niitä itse voi sanella.

        Ja ilmeisesti mies edelleenkin jatkaa äidin kanssa, ei siitä ulosheitosta paljon apua ole. Entisestä aviomiehestä tulee uusi isäpuoli, onko se nyt parempi?

        sopuun maksuista mutta ne soi sopia eroava pari keskenääkin mutta kaikki paperille niin sillä niistä sopuun pääsee eikä siihen oikeutta tarvita ja on aivain pätevä keskinäinen sopimus jos onnistuu. Jos vaikka pariskunta sopii että etävanhempi maksaa 600€ vaikka kahdesta lapsesta tai sopii muuten lasten huollosta ja kaikki paperille niin kyllä se on ihan pätevä sopimus kun joku muukin sopimus mutta harvoin eroa pariskunta keskenään sopimukseen pääsee.


      • Erkkikii
        Kuka tiätää kirjoitti:

        Ja on se voinut sutia kysyjän mummoakin...

        miekii köyrin anopin kaa. Oikee hyvä pano!


      • jkbk
        O.nassi kirjoitti:

        homot käy noilla sivustoilla

        Siellä on yli 20000 jäsentä, jotka ovat kiinnostuneet julkkiksista, jos tota http://www.julkkikset.fi/forum/ keskustelupalstaa tarkoitat.


      • Yli-tohtori
        Peretsa kirjoitti:

        Lastesi isästä voi tulla niille vaikka pappa.

        Mietitkös ikinä mihin ne omat touhh husii sair raalasa ja pikkujouluissa Yms. on johtanut! ???
        Josba miehesi saa äidiltäsi sitä mitä jäi sinulta vailla?


      • Anopitkin
        Erkkikii kirjoitti:

        miekii köyrin anopin kaa. Oikee hyvä pano!

        Annaha anoppis meili ni pistän meseen sille ensin!


      • Juuli Kai II
        Tiituliinix kirjoitti:

        Oletko oikeasti sitä mieltä, että miestä ei pitäisi potkaista pellolle koska hän kuitenkin jatkaa vehtaamista? Ja todellakin on parempi, että mies on isäpuoli kuin se, että lapset yllättää joskus samanlailla mummun ja isin sängystä. Ei tuollainen mies ole kovin vastuuntuntoinen. Mies pellolle ja äidille luu kurkkuun. Ihmisten pitäisi oppia kantamaan tekojensa seuraukset! Että oikein ällöttää ajatuskin, jos itse löytäisin äitini ja mieheni samasta sängystä!!! Sen verran omanarvontuntoa pitää naisella olla, ettei siedä tuollaista.

        JA TÄMÄ ON TÄYSIN TOSI JUTTU
        EN USKO
        HEH


      • :=)

        Sama provo toistuu aina uudestaan. Keksi jo uusi tarina välillä. Vaikkapa isoäiti ja poikasi.


      • kulmm-26
        Anopitkin kirjoitti:

        Annaha anoppis meili ni pistän meseen sille ensin!

        Miksi asiaan ei voi vastata asiallisesti. Aina löytyy noita idiootteja, jotka ei ajattele, kun panemista. Ja niitä kyllä riittää ja ukkomiehet hakee vaan panoa avioliiton rinnalle.
        Ei muuta, kun ero. Helpompi on siun elää, eikä tarvii enään ajatella, että missä mies vetoketjuaan aukaisee.


      • Juuli Kai II kirjoitti:

        JA TÄMÄ ON TÄYSIN TOSI JUTTU
        EN USKO
        HEH

        Tuli minullakin kerran morsiaimesta anoppi ! Kylla siihen tottu kun usein sattuu !


      • puutteessako???
        onpas tilanne! kirjoitti:

        luokse vain! Älä dramatisoi jos pystyt kerro vain että tulit kotiin tässä eräänä päivänä sairaana töistä. Älä anna selittää, älä murru älä kerro tunteistasi miestäsi kohtaan.... Hän on sentään äitisi ! Ei SINUN tarvitse mitään selittää äläkä kuuntele selityksiä häneltäkään - sellaisia aina keksitään ... Ja pyydä maksamaan matkat ja muut kulut joita asioista on aiheutunut - kylmene !

        Ota aikaa ennenkuin teet mitään miehesi suhteen.. Hoida yksi taistelu kerrallaan

        Voi sua!

        Ekaks potkaset ukon pihalle ja laitat muksut sen riesaks ja hoidettavaks!!! (kuitenkin yhteishuoltajuus että sun ei tartte maksaa elareita)
        Äitiäs voit vaikka alkajaisiks vetästä turpaan ja sen jälkeen välit lopullisesti poikki ja käyt vielä heittää kuset ja paskat sen haudalle!!!
        Kolmanneks etit oikeen kiihkeän miehen ja kun naitte niin soitat edelliselle ukolles ja jätät luurin auki että se oikeen kuulee kun nussit jonkun muun kanssa...kyllä toimii ärsykkeenä..sit odottamaan kun se entinen on haulikon kanssa ettimässä koko poppoota että saa laittaa kylmäks koko porukan.
        (tyypillinen suomalainen tarina kun elämä menee päin helvettiä)
        Raha ja pillu ratkasee elintason ja mielenrauhan tällä pallolla!!!


      • Ewing'eilläkin
        puutteessako??? kirjoitti:

        Ekaks potkaset ukon pihalle ja laitat muksut sen riesaks ja hoidettavaks!!! (kuitenkin yhteishuoltajuus että sun ei tartte maksaa elareita)
        Äitiäs voit vaikka alkajaisiks vetästä turpaan ja sen jälkeen välit lopullisesti poikki ja käyt vielä heittää kuset ja paskat sen haudalle!!!
        Kolmanneks etit oikeen kiihkeän miehen ja kun naitte niin soitat edelliselle ukolles ja jätät luurin auki että se oikeen kuulee kun nussit jonkun muun kanssa...kyllä toimii ärsykkeenä..sit odottamaan kun se entinen on haulikon kanssa ettimässä koko poppoota että saa laittaa kylmäks koko porukan.
        (tyypillinen suomalainen tarina kun elämä menee päin helvettiä)
        Raha ja pillu ratkasee elintason ja mielenrauhan tällä pallolla!!!

        Tais jäädä viime jakso näkemättä, kun tämmöisiä sepittää


      • asdadw
        Tiituliinix kirjoitti:

        Oletko oikeasti sitä mieltä, että miestä ei pitäisi potkaista pellolle koska hän kuitenkin jatkaa vehtaamista? Ja todellakin on parempi, että mies on isäpuoli kuin se, että lapset yllättää joskus samanlailla mummun ja isin sängystä. Ei tuollainen mies ole kovin vastuuntuntoinen. Mies pellolle ja äidille luu kurkkuun. Ihmisten pitäisi oppia kantamaan tekojensa seuraukset! Että oikein ällöttää ajatuskin, jos itse löytäisin äitini ja mieheni samasta sängystä!!! Sen verran omanarvontuntoa pitää naisella olla, ettei siedä tuollaista.

        Ite kuvaisin tuommoisen session heiltä salaa, julkaisin sitten koko suvulle, siinä sitte kaikille miettimistä, ja avioero tietenkin. Kertoisin myös kumppanille kuin myös vanhemmalleni että kun lapset ovat siinä iässä, niin näkevät hekin videon. Kopio videosta tietenkin ennenkuin sitä kellekkään näyttää, vaikka kaksikin, ja piiloon varmoihin paikkoihin.


      • mapa677

        Yleensä mies menee vieraisiin silloin ku oma muijaa rupee pihtaa,tai ei suostu tekee jotain juttuja sängyssä..mietippä kuinka usein teillä on miehesi kanssa seksielämää,ehkä et riitä hänelle.


      • O.nassi
        jkbk kirjoitti:

        Siellä on yli 20000 jäsentä, jotka ovat kiinnostuneet julkkiksista, jos tota http://www.julkkikset.fi/forum/ keskustelupalstaa tarkoitat.

        Niinhän mä sanoin, homot käy siellä


    • m.m.

      niin miksi ihmeessä et nostanut meteliä, koska nyt kukaan ei usko sinua. Älä siis puhu mitään ennen kuin saat heidät kiinni uudestaan, ole kuin mitään ei olisi tapahtunut. Hanki yksityisetsivä ja kuvat, niin olet turvassa. Mene mökille, lomalle, ota lapset mukaan ja ala hoitaa avioeroa kuntoon. Oikeusaputoimistokin voi auttaa.

      Totuus on tämä: sinä rakastat miestäsi, mutta äitisi eikä miehesi rakasta sinua tarpeeksi..Olen pahoillani, mutta voiko enää pahemmin vaimoaan loukata :( Ehkä jos olisi vielä siskonkin kanssa niin sitten, tai parhaan kaverin. Mutta hei, älä ainakaan ota miestä takaisin..Jos sinulle riittää se, että sinä saat rakastaa niin luultavasti jäät suhteeseen miehen (ja äitisi) petollisuudesta huolimatta..

    • tai tappele

      Sinulla on vain kaksi mahdollisuutta, katkeroitua ja lähteä hajottamaan perhettä kristillisten arvojen mukaan. Mutta on myös toinen mahdollisuus, hyväksyä tilanne että miehelläsi on kaksi vaimoa. Sinä rakastat äitiäsi ja miestäsi. Jos rakastat todella, et halua heille mitään pahaa. Eikö olisi kaikkien kannalta hyvä, jos ei heti ihan onnellista niin ainakin käytännöllistä, jatkaa sovussa yhteiseloa.
      Katsoin kerran tv-ohjelmaa jossa nainen kertoi mitä on olla miehensä kolmesta vaimosta yksi. Siinä on paljon etua, lasten kasvatus onnistuu paremmin, kaikki kotityöt, vapaa-ajan vietto ym. Kolme toisiaan rakastavaa ihmistä yhdessä. Mies joutuu tekemään paljon vaimojensa eteen, niin ja vaimoilla enemmistö asioista päätettäessä.

      • Sinkku (poikamies)

        "Sinulla on vain kaksi mahdollisuutta, katkeroitua ja lähteä hajottamaan perhettä kristillisten arvojen mukaan. Mutta on myös toinen mahdollisuus, hyväksyä tilanne että miehelläsi on kaksi vaimoa. Sinä rakastat äitiäsi ja miestäsi. Jos rakastat todella, et halua heille mitään pahaa."

        Eli siis, se on petetyn vika, jos pettäjä pettää ? Vai niin...

        Kyllä kuule jokaisella on tuossa tilanteessa oikeus halutessaan lopettaa suhde. Sitä paitsi, kyllä se on niin, että pettäjä on ottanut pettäessään täysin tietoisen riskin, ja kantaa myös seuraukset.

        Itse miehenä toimisin vastaavassa tilanteessa antamalla naiselle lapikasta.

        Kaikenlaista skeidaa sitä saa lukea. Taidat itse olla pettäjäainesta eli sitä "parasta" A-ryhmää ?


      • dgfbhfcv
        Sinkku (poikamies) kirjoitti:

        "Sinulla on vain kaksi mahdollisuutta, katkeroitua ja lähteä hajottamaan perhettä kristillisten arvojen mukaan. Mutta on myös toinen mahdollisuus, hyväksyä tilanne että miehelläsi on kaksi vaimoa. Sinä rakastat äitiäsi ja miestäsi. Jos rakastat todella, et halua heille mitään pahaa."

        Eli siis, se on petetyn vika, jos pettäjä pettää ? Vai niin...

        Kyllä kuule jokaisella on tuossa tilanteessa oikeus halutessaan lopettaa suhde. Sitä paitsi, kyllä se on niin, että pettäjä on ottanut pettäessään täysin tietoisen riskin, ja kantaa myös seuraukset.

        Itse miehenä toimisin vastaavassa tilanteessa antamalla naiselle lapikasta.

        Kaikenlaista skeidaa sitä saa lukea. Taidat itse olla pettäjäainesta eli sitä "parasta" A-ryhmää ?

        Tähän ei ole juurikaan muuta lisättävää kuin se, että tuollainen suhde on totaalisen pervo!


      • einäin

        no huhu huh. Todella terve parisuhde tiedossa.


      • herätys

        Voiko noin pöhköä olla olemassa,että hyväksyä tilanne. Ihmisen tukipilarit pettävät aivan tietoisesti, joka tämän hyväksyy ja vielä pyytää sopeutumaan niin toivon totisesti että hän kokisi saman,saisi silloin olla täydellinen martyyri.


      • jebajeeee
        dgfbhfcv kirjoitti:

        Tähän ei ole juurikaan muuta lisättävää kuin se, että tuollainen suhde on totaalisen pervo!

        ja mahtava malliesimerkki myös niille 3lle lapselle, eikös!! siis melko sairas kuvio on miehellä ja äidillä meneillään...huh!! jo lastenki takia nopeaa pois. muuten saa kyllä kieltämättä aika mielenkiintoisen mallin kotoa ja vieläpä hermoraunion äidin, vaikka muille osapuolille järjestely passais...


      • Women's worth

        Missä on ihmisen itsekunnioitus silloin jos suotuu tuommoiseen tilaanteeseen sopeutumaan!!! Ja onhan tuo aika kamalaa sekä luonnotonta ajatella, että "no mennään nyt näin ja antaa äidin viedä mieheni" Oletko ihan tosissasi tuon neuvosi kanssa!!!


      • ällitynyt
        Sinkku (poikamies) kirjoitti:

        "Sinulla on vain kaksi mahdollisuutta, katkeroitua ja lähteä hajottamaan perhettä kristillisten arvojen mukaan. Mutta on myös toinen mahdollisuus, hyväksyä tilanne että miehelläsi on kaksi vaimoa. Sinä rakastat äitiäsi ja miestäsi. Jos rakastat todella, et halua heille mitään pahaa."

        Eli siis, se on petetyn vika, jos pettäjä pettää ? Vai niin...

        Kyllä kuule jokaisella on tuossa tilanteessa oikeus halutessaan lopettaa suhde. Sitä paitsi, kyllä se on niin, että pettäjä on ottanut pettäessään täysin tietoisen riskin, ja kantaa myös seuraukset.

        Itse miehenä toimisin vastaavassa tilanteessa antamalla naiselle lapikasta.

        Kaikenlaista skeidaa sitä saa lukea. Taidat itse olla pettäjäainesta eli sitä "parasta" A-ryhmää ?

        Saturin pervo ihmiset .. lailla rangaistava teko... menkää hoitoon ...


      • mrs79

        Et ole ihminen! Menkää jo hoitoon......


      • fasdfsd

        "Isä pani äitiä,
        veli pani siskoo,
        minä panin kissaa pankolla"
        näinhan sitä laulussa sanotaan


      • Voimia!

        Mikä ihmeen muslimi-ihminen pyytää naista sopeutumaan siihen, että sikamies pettää sairaan äidin kanssa ihmistä! äiti on sairas, kun ei ajattele lapsensa tunteita! Ja mies on paha munan johdateltava paskiainen. Eroon molemmista ja eteenpäin!


      • Hyi vittu !!!

        Olen 37v mies ja en vois koskaan kuvitella loukkaavani rakastani tolaisella sairaalla tavalla !! Olemme seksuaalisesti todella aktiivisia ja kun rakastelemme se on taivaallisen IHANAA !!! Sääli ettet ymmärrä ja ja tuskin koskaan olet kokenut oikeaa ja aitoa rakkautta !!! Ajatelkaa koko sakki miltä teiltä itsestänne tuntuisi, jos selkänne takana touhutaan tollaista paskaa !!! Oksettavaa...


      • ......

        PERVO!!!!!


      • hööpellöötä

        mulla oli yx kaveri taannoin joka halusi kertoa mulle eli viestitellä mitä se touhuilee..just tätä smaa kun ed. kirjoitti..tyttöystävän äitiä katteli ja saunal käteen veteli..äiti ssin ohi käveli ja oli kehunut että ei paha..sitten tyttökaverin pikkisiskoakin kävi polkaseen..mietin että tulikohan koskaan tyttöystävän tietoon nämä seikkailut..tässä kohtin sain tarpeekseni ja kielsin enään ottamasta muhun yhteyttä..kehukoot jollekkin muulle tempuillaan..muutenkin varmaan 10 vuotta tunsin häiskän ja aina petti silloista tyttökaveriaan ja niitä oli varmaan 3-4 tänä aikana kun näitä tarinoita se mulle heitti..muutenkin harrasti sellasta ett etti pareja ja nusas sitten kumpaakin..mut mun raja näille jutuille tuli vastaan,kait se sai jotain sairasta tyydytystä kun kaikkea hommaili..


      • Mjunalisa

        Ai ku ihanaa, pelkäsinkin , ettet ehkä jakaisi ukkoasi, mutta nythän on tilanne ihan toinen, kun itse näin ilmoitit. Jos, niin täältä pesee olemme tulossa sun kylkiäisiksi, hih. Tiedän osoitteenne jotta sitä myöten hyvä, kun suhtaudut asioihin näin. Kohta siis nähdään!


      • Nainen ja äiti myös

        Vai että oikein kristillisten arvojen perusteella pitäisi ryhtyä kolmen kimppaan miehen ja äidin kanssa! Sepä somaa, mistä kohtaa Raamattua tämä ohje löytyykään?? Ettei olisi sinulla mennyt puurot ja vellit sekaisin? Tässä ei kuulosta olevan kyse "kolmesta toisiaan rakastavasta ihmisestä" vaan kristillisiin arvoihin jos vedotaan, pettävästä eli uskottomasta miehestä ja lastaan vihaavasta äidistä, koska voi tehdä tyttärelleen näin. Kammottavaa vaatia, että kolme lasta tuollaiselle tyypille synnyttänyt ja kasvattanut alkaisi elää herkkää kolmen aikuisen yhteiselämää. Olisipa siinä lapsosillakin ihmettelemistä ja kriisin paikka, kun ymmärtävät asian. Vai käytännöllistä!

        Ei ole ensimmäinen kerta, kuin kuulen tällaisista suhteista. Kun sukupolvien välinen kuilu on matala eli osapuolet nuoria ja hyvässä kondiksessa, niin tilaisuus tekee varkaan. Vanha sanonta, yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä - ja joku näköjään molemmista.... Vai ei oikeasti kummastakaan?

        Voimia ja rohkeutta petetylle tehdä pesäero kataliin ihmisiin. Muka tietämättömänä ei kauan jaksa, vaan ainainen paha olo tiedossa ilman muutosta! Pyydä asiantuntija-apua vaikka perheneuvolasta, jos yksin tuntuu vaikealta ruveta asiaa purkamaan.


      • HL

        siis en vois ikinä kuvitellakaan että tollasen jälkeen miehellä olis mitään asiaa mun pöksyihin. pettämisen voi antaa anteeks mut toi suhde ei tuu ikinä enää oleen terveellä pohjalla tai et sinä voisit hyvin. kun toinen saa tietää niin tietää myös toinen, ei voi taistella yhtä taistelua kerrallaan. tarvitset vahvan tukiverkoston joka auttaa ja tukee sua. kaikkein paras ku puhut heille yht aikaa ja kerrot kylmän rauhallisesti miehelle et avioero laitetaan vireille ja äidilles et välit on katkaistu ja miettiä oliko sen arvoista. tässä työtilanteessa vaikeaa mutta muutto toiselle paikkakunnalle auttais paranemisessa. voimia sinulle ja lapsille. muista, jos sinä et voi hyvin, se heijastuu myös lapsiin. jos jäät sen miehen luokse niin teet karhunpalveluksen sekä itsellesi että lapsillesi.


      • äiti 26v

        Taitaa olla provo tää sun viesti. Ei kukaan täysjärkinen tollasta ehdottelis. Jos tollasen ällön järjestelyn haluukin tehä, niin se pitää sopia erikseen, ei pettämisen kautta ja silloin naiset EI saa olla sukua...YYYÄÄÄKKK!! Miksi naisen pitäisi aina alistua kaikkeen tollaseen, jos mies on juntti, eikä arvosta perhettään. Itse olen sitä mieltä, että on kaksi asiaa, mitä mulle tehdään vain kerran, petetään tai lyödään. Jos jompaakumpaa tapahtuu, niin äijä lentää ulos saman tien ja saa maksella elatusmaksuja sitten.


      • tyhmää...

        hyväksyä että miehelläsi on kaksi vaimoa???miten tyhmä voi olla...hyväksy että se toinen on äitisi!!!ÄLÄ ainakaan tee sitä, jätä se mies ja jätä äitisi elämäsi ulkopuolelle! minä en varmaan ikinä voisi antaa äidille anteeksi tämmöisestä, ihan kauhea äiti!:(
        ja miehiä on paljon tässä maailmassa! vaikka sä rakastat sun miestä niin mieti nyt vähän, se on ollu sun äidin kanssa sängyssä!!! vaikka se nyt tuntuu vaikealta niin jätä sun mies koska miehiä on paljon mistä valita!


      • oletko ihan tosissas

        Onpa neuvo. Voisitko itse kuvitella jakavasi miehesi äitisi kanssa. Oletan kuitenkin kirjoituksestasi päätellen, että olet mies, sillä noin outoa neuvoa en osaa edes kuvitella naisen kirjoittamaksi. Joillekin miehille varmaankin voisi sopiakin, että oma vaimo olisi samalla myös isän rakastajatar. Mielestäni, jos viestiketjun aloittanwwn henkilön ei tarvitse olla katkeroitunut, jos hän lähtee viettämään omaa elämää lastensa kanssa. Päinvastoin, hän voi arvostaa ja kunnioittaa itseään siksi, että ei ole antanut miehensä ja äitinsä hyväksikäyttää itseään.


      • mertsinella

        et voi olla tosissas. Jos mun mies nais mun äitiä, molemmat lähtis ja vikkelään sittenkin. Lapsia tai ei, miten niin vaimo hajottaa perheen, jos sen mies nai anoppia., Eiköhän ne kaks ole valintansa tehneet. Vaimo ei ole tehny mitään, yllättine vaan naimasta,,, toivottavasti kyrvät saa ansionsa mukaan


      • kkkkkooooooooodcldck
        dgfbhfcv kirjoitti:

        Tähän ei ole juurikaan muuta lisättävää kuin se, että tuollainen suhde on totaalisen pervo!

        Jätä se ukko


      • Vaimi

        Miten luulet tälläisen menevän läpi? -ja nykyaikana! Ei ole ihmisarvoista lainkaan. Ota nyt hyvä ihminen järki käteen!


      • 3336665

        Lopputili tuollaiselle pukille,hyi helvetti,miten lasten isä voi käyttätyä tuolla tavalla.!!!!

        Entä sun äitis,kyllä on sairasta sakkia.............


      • äiti 26v kirjoitti:

        Taitaa olla provo tää sun viesti. Ei kukaan täysjärkinen tollasta ehdottelis. Jos tollasen ällön järjestelyn haluukin tehä, niin se pitää sopia erikseen, ei pettämisen kautta ja silloin naiset EI saa olla sukua...YYYÄÄÄKKK!! Miksi naisen pitäisi aina alistua kaikkeen tollaseen, jos mies on juntti, eikä arvosta perhettään. Itse olen sitä mieltä, että on kaksi asiaa, mitä mulle tehdään vain kerran, petetään tai lyödään. Jos jompaakumpaa tapahtuu, niin äijä lentää ulos saman tien ja saa maksella elatusmaksuja sitten.

        Kerrankin täysin terve kommentti.
        Miehet on naisille ja papat mummuille!!!
        Oman mieheni isä (siis appeni) on aivan sharmööri tyyppi ja vikittelee minua aina kohdatessamme. Suhteemme on terveen kunnioituksen tasolla ja ei koskaan mene pidemmälle.
        Rakastan häntä ja vaimoaan, varmaan suurimmaksi osaksi siksi, että ovat värkänneet minulle oivan puolison. Tänään viimeksi uudessa kodissamme vieraillessaan appeni tiedusteli, miten olemme tulleet toimeen?
        Vakuuttelin että hyvin, kuten olemme tulleetkin.
        Mieleni olisi tehnyt kysyä, onko hän koskaan kärsinyt impotenssista, kuten nyt vaikuttaa meidän liitossamme käyvän.
        Kaikki on muuten erinomaisesti, mutta olen seksuaalisesti suunnattomassa puutteessa...
        Itkultani kömmin nettiin kalastelemaan kaikkia sairaita kommentteja


      • erossa itsekkin

        Mitähän kristillistä tossa nyt on. Huoraaminen on huoraamista, vaikka voissa paistaisi.Hyvä kun otetaan kantaa avioliitot ovat tässä sexsi kyllästetyssä maailmassa vaarassa.Kissat ja koirat reilusti pöydälle.Hedelmistä puu tunnetaan, jos ei hyvää tule niin karsitaan rönsyt pois.
        Voimia hänelle joka koki tämän pettämisen, kysy neuvoa avioliitto neuvojilta tai tuomareilta, ei sinun yksin tarvi tälläistä kantaa.


      • mutta nainen
        utanbär kirjoitti:

        Kerrankin täysin terve kommentti.
        Miehet on naisille ja papat mummuille!!!
        Oman mieheni isä (siis appeni) on aivan sharmööri tyyppi ja vikittelee minua aina kohdatessamme. Suhteemme on terveen kunnioituksen tasolla ja ei koskaan mene pidemmälle.
        Rakastan häntä ja vaimoaan, varmaan suurimmaksi osaksi siksi, että ovat värkänneet minulle oivan puolison. Tänään viimeksi uudessa kodissamme vieraillessaan appeni tiedusteli, miten olemme tulleet toimeen?
        Vakuuttelin että hyvin, kuten olemme tulleetkin.
        Mieleni olisi tehnyt kysyä, onko hän koskaan kärsinyt impotenssista, kuten nyt vaikuttaa meidän liitossamme käyvän.
        Kaikki on muuten erinomaisesti, mutta olen seksuaalisesti suunnattomassa puutteessa...
        Itkultani kömmin nettiin kalastelemaan kaikkia sairaita kommentteja

        "suhteemme on terveen kunnioituksen pohjalla ja ei koskaan mene pidemmälle".
        Takerrun siis toisten kommentteihin vaikka alkuperäinen kommentti on kyllä tiedossa.
        Takerrun siis tähän! Miten joku ylipäätään SAATTAA kirjoittaa noin???
        ei koskaan pidemmälle. Appiukon kanssa. Ei jumalauta.
        Ja vikittelee... okei.....
        miksi se vikittelee?
        SIKSI KOSKA SE SALLITAAN!
        Ymmärrän EHKÄ vielä vyötärönympärysvitsailut jos huumori on hurtimmanpuoleista jommankumman suvulla, mutta minun mielestäni myös sen pervomman sukuhaaran pitäisi myös kunnioittaa sitä miniää/vävyä joka ei välttämättä AINA JAKSA kuunnella NS. AIKUISTEN ihmisten pillumulkkujuttuja toistensa keskuudessa. Harrastakoon niitä JUTTUJA keskenään ja ties vaikka harrastakoon itse aktia!

        Jos ei vitsinaiheet muuten riitä eikä vitsikirjoihin ole mahdollisuuksia joko taloudellisesti/lukutaito rajoittunutta tai mielenkiintoa ei vaan ole kirjallisuutta kohtaan niin nussikoot toisiaan.
        Kyllä lapsetkin oppii kasvamaan tämmöisten juttujen parissa kun ei muusta (fiksummasta?) tiedetä.

        Minunkin avomiehen naispuolinen serkku joka kerta tavatessamme (onneksi harvoin!) laskee leikkiä serkkusuhteesta ja kuinka ollakaan, pervolla tavalla. Mitä serkumpi sen herkumpi, kuulemma. No, mä olenki tiukkapipo tai tosikko kun en tätä huumoriosastoa ymmärrä. Mies nauraa mukana tai on mykkä. Humalatila tai selvänä, ei väliä. Mulle lauotaan ne pahimmat vihjaukset tai meidän seksielämä on myös oudon mielenkiinnon kohteena. Onneksi en jää itse mykäksi. Saatan mennä mukaan juttuhin ja heitän vettä myllyyn vielä pahemmalla tavalla niin pervoserkut ja sedät menee hiljasiksi.

        Olen samaa mieltä erään kommentoijan kanssa joka totesi mm. että yksi taistelu kerrallaan.
        Jos tarinasi oli tosi, niin sympatiani on puolellasi. Olen pahoillani "äitisi" puolesta.
        Pettämisen taustalla on aina jotain muuta ongelmaa. Miehesi käytös on itsekästä.


      • ukko ja mutsi mäelle
        ...... kirjoitti:

        PERVO!!!!!

        jos käyttää sulkaa, on se erotiikkaa, jos koko kanaa se on jo pervoa


    • voi kamalaa.

      Toivottavasti kirjoituksesi oli vain pahaa unta.
      Mutta jos ei ollut, niin miehesi sinua on pettänyt. Aloita puhumalla hänen kanssaan. Jos pelkäät että huutaa ja riehuu, niin pyydä joku ystävä taustatueksi. Vaikka miten rakastat, niin miehesi ei tunnu sinua rakastavan yhtään. Pystyisitkö muka jatkamaan elämääsi niinkuin mitään et olisi nähnyt? Ei sinun rakkauden takia tarvitse mielenterveyttäsi menettää.
      Ja sitten äitisi. Minkälainen äiti tekee lapselleen noin? Tunteeton ja itsekäs. Luuletko että sinua kamalasti rakastaa?
      Heräähän nyt ruususen unestasi ja tee asialle jotain.

      • HYVÄ!!!


      • jklölkjlöjö
        miuge kirjoitti:

        HYVÄ!!!

        Tosi oksettava tapaus todellakin.Miten äitis saattoikin tehdä omalle lapselleen noin sairaasti, en tajua. Voimia sinne ennenkaikkea. Olen samaa mieltä että äitisi ei rakasta lastaan yhtään kun kehtaa tehdä noin sairaan teon lapselleen. Lasta pitäis tukea ja rakastaa vaikka olisikin aikuinen. Äitis sais mennä hoitoon pysyvästi mielisairaalaan. Sinne tollaset hullut kuuluvat. Sääliks käy lapsia.


      • OH-HOH!

        Kun elokuvassa "Kauniit ja Rohkeat"


    • saivartelua

      otsikon kuitenkin kuulua että mieheni ja äitini pettää? Vai meinasitko miehen päästää kuin koiran veräjästä? Tottakai meinasit, kun niin rakastat häntä. Mieti, rakastaako kumpikaan heistä sinua? Jos rakastavat, niin tosi oudolla tavalla rakkautensa näyttävät.
      Miehesi on petturi pahimmasta päästä. Ei puolison äidin eikä sisarusten kanssa panna. Itsestäänselvyys. Äidistäsi ei ole sanaa kertomaan, millainen ihminen on.
      Luuletko, ettei miehesi pane muitakin, kun äitisikin kelpaa? Oksettava mies.

    • .....sairasta

      En usko en en en.......tuollaisia sairaita provoja!

      • nadezzzda

        Ensimmäinen päivä huhtikii jo mennyt... minäkin en usko koska jos uskoisin pitää heti ota kiinni paikalla.


    • TakkuTakiainen

      Oletko harkinnut sitä, että otat asian esille kysymällä, kelpaisitko kolmanneksi pyöräxi sänkyyn?

      Harkitse asiaa.

      • MINÄ JA MONI MUU

        Vai samaan petiin oman äidin kanssa SAIRASTA!!!!!!!! PERVOA JA YÖKÖTTÄVÄÄ; OLET SAIRAS!


      • TakkuTakiainen
        MINÄ JA MONI MUU kirjoitti:

        Vai samaan petiin oman äidin kanssa SAIRASTA!!!!!!!! PERVOA JA YÖKÖTTÄVÄÄ; OLET SAIRAS!

        ...ellei älyä että tarkoitus on nimenomaan saada ukko tajuamaan hommansa likaisuus.

        olis tietysti se vaara että se ei tajuais näin subtiilia signaalia vaan ottais ehdotuxen vakavasti...


      • taruako3
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        ...ellei älyä että tarkoitus on nimenomaan saada ukko tajuamaan hommansa likaisuus.

        olis tietysti se vaara että se ei tajuais näin subtiilia signaalia vaan ottais ehdotuxen vakavasti...

        Jos tämä tarina on totta, on tuollainen TODELLA sairasta. Älä jää katselemaan tuollaista.


      • TakkuTakiainen
        taruako3 kirjoitti:

        Jos tämä tarina on totta, on tuollainen TODELLA sairasta. Älä jää katselemaan tuollaista.

        siis minut käsitettiin ehkä väärin, sanavalinta huomioitakoon tarkasti
        "otat asian esille kysymällä, kelpaisitko kolmanneksi"

        eli olis hauska tapa tölväistä asia tuolleen äijän tietoon, että hän on paljastunut.

        Toinen ehdotuxeni olis maalaaminen jättikoon punaisilla kirjaimilla 'ij'n autoon / talon seinään jne. NUSSII ANOPPIAAN ja odotella rauhassa ....

        mutta unohtaka koko asia olen sinku ja ilmeisen kypsymätön lähestymään tällaisia asioita kypsyneelä asenteela.


      • kipa5896
        taruako3 kirjoitti:

        Jos tämä tarina on totta, on tuollainen TODELLA sairasta. Älä jää katselemaan tuollaista.

        Eihän se sairasta ole vaan ihmiset ovat addiktia heti kun on tilaisuus niin , todennäköisesti mies saa tyttären äidiltä jotain sellaista mistä jää muuten paitsi esim suuseksiä tai anaalia , en usko että muuten olisi tehnyt .


      • Ihmisten sopimus
        MINÄ JA MONI MUU kirjoitti:

        Vai samaan petiin oman äidin kanssa SAIRASTA!!!!!!!! PERVOA JA YÖKÖTTÄVÄÄ; OLET SAIRAS!

        Kysymys on aikuisista ihmisistä. Kyllä kolmen kimppa onnistuu vaikka äidin kanssa.


      • Tavis kuitenkin

        Mukaan vielä perheen koira ja kissa.

        Jos tarinasi on totta niin ainakin heille voisit ehdottaa näitä kahta. Saisivat vieläkin kinkkisempää seksiä.


      • TakkuTakiainen
        Ihmisten sopimus kirjoitti:

        Kysymys on aikuisista ihmisistä. Kyllä kolmen kimppa onnistuu vaikka äidin kanssa.

        sopimuksen rikkomista kutsutaan petokseksi.


      • namskis ja maiskis

        kandee kysyä tosiaankin että jos pääsisit mukaan kolmanneks pyöräks ja paras kaveri neljänneks ja naapurin Liisa viidenneks, lupaan että on lystiä, kokeiltu on.


      • niin että
        kipa5896 kirjoitti:

        Eihän se sairasta ole vaan ihmiset ovat addiktia heti kun on tilaisuus niin , todennäköisesti mies saa tyttären äidiltä jotain sellaista mistä jää muuten paitsi esim suuseksiä tai anaalia , en usko että muuten olisi tehnyt .

        luulen kans että mies saa jotain sellaista äidiltä mitä ei tyttäreltä saa, just niinku anaalia tai suihinottoa. Ihmettelenkin niitä naisia jotka eivät anna anaalia miehilleen vaikka mies sitä vonkaa, halooo muutenhan ne lähtee pettämään. Itse annan kaikkea mitä mies pyytää vaikken siitä niin pitäiskään, rintojen väliin, anaalia jne jne pääasia että mies pysyy tyytyväisenä.


      • Closeness Initiative
        namskis ja maiskis kirjoitti:

        kandee kysyä tosiaankin että jos pääsisit mukaan kolmanneks pyöräks ja paras kaveri neljänneks ja naapurin Liisa viidenneks, lupaan että on lystiä, kokeiltu on.

        namskis ja maiskis! Meikän naurulle ei meinaa tulla loppua.


    • aoososoo

      Ei tää voi olla kuin provo!

      Ei kai kukaan tätä edes jäisi katselemaan ja miettimään, että "huh huh, voi voi, mitähän mun pitäisi tehdä"

      Ruususen unta todellakin.

      • mä nauran

        Heh, heh...
        On hauska seurata kuinka tälle keskustelupalstalle nostetaan juttuja, joita ei liene edes tapahtunut. Niin kuin tämäkin... Toimituksessa hauskaakin?


      • sökösököpöö
        mä nauran kirjoitti:

        Heh, heh...
        On hauska seurata kuinka tälle keskustelupalstalle nostetaan juttuja, joita ei liene edes tapahtunut. Niin kuin tämäkin... Toimituksessa hauskaakin?

        tämän tapauksen todellisuudesta en tiedä, mutta kyllä näitä tapahtuu!! itse tunnen äidin ja tyttären joilla oli sama mies kierroksissa...


      • oidai
        sökösököpöö kirjoitti:

        tämän tapauksen todellisuudesta en tiedä, mutta kyllä näitä tapahtuu!! itse tunnen äidin ja tyttären joilla oli sama mies kierroksissa...

        Minä myös... äiti vietteli tyttärensä miehen. Kolmas lähisukulainen yllätti heidät, mutta tytär/vaimo ei taida vieläkään tietää. Ja kyllä toi olis sellanen shokki, että hyvin uskon, että vois joutua sanattomaksi. Kun ei haluis uskoa näkemäänsä. Pakenis vaan paikalta.
        Eli ei välttis provo!


      • mä nauran kirjoitti:

        Heh, heh...
        On hauska seurata kuinka tälle keskustelupalstalle nostetaan juttuja, joita ei liene edes tapahtunut. Niin kuin tämäkin... Toimituksessa hauskaakin?

        Uskon näitä tapahtuu ja tän palstan tarkoitus varmaan ottaa esiin asioita.Mistä muuten ei uskalleta puhua.
        Mut jos miehellä seisoo ja aivot ei toimi.Ja äidillä ei tajuu niin kuin ei sisarella tai parhaalla kaverilla.
        maailma avoin miks sekaantuu jos vain haluu tyhjentää itsensä on nainen tai mies.Eri asia jos rakastuu kunnolla.
        Äidin tehtävä on
        suojella lapsiaan.Aina ehdottomasti
        kivaa kesää kaikille
        Birgitta


      • keskiikäinen
        mä nauran kirjoitti:

        Heh, heh...
        On hauska seurata kuinka tälle keskustelupalstalle nostetaan juttuja, joita ei liene edes tapahtunut. Niin kuin tämäkin... Toimituksessa hauskaakin?

        Keksitty juttu saadaanpahan keskustekua aiheesta, katsotaan ehkä kansan moraalista selkärankaa.


      • ihana birgitta
        Birigittaa kirjoitti:

        Uskon näitä tapahtuu ja tän palstan tarkoitus varmaan ottaa esiin asioita.Mistä muuten ei uskalleta puhua.
        Mut jos miehellä seisoo ja aivot ei toimi.Ja äidillä ei tajuu niin kuin ei sisarella tai parhaalla kaverilla.
        maailma avoin miks sekaantuu jos vain haluu tyhjentää itsensä on nainen tai mies.Eri asia jos rakastuu kunnolla.
        Äidin tehtävä on
        suojella lapsiaan.Aina ehdottomasti
        kivaa kesää kaikille
        Birgitta

        lisää tollasia naisia tuu tänne mennään naimisiin.


    • juups50000

      Niin se on että nuorelle miehelle vanhempi nainen kelpaa ja toisin päin , mutta aika erikoinen tapaus kyllä että äiti kehtaa tyttären miehen kanssa alkaa pelehtelimään. Että äidissäkin kyllä jotain erikoista todella , uutuuus vaan viehättää , ja vanhempi nainen , olettavasti mies oli vähän yli 30 tai alle 30 ja nainen 40 ja yli .

    • Ernesto Se

      paskoja provoja oikeen tulee... maksetaanko näistä?

      • verkkoveijari

        Mä oon ollut hyvä kirjoittaja jo koulussa, mutten päässyt toimittajaksi. Harmi, sillä osaisin laatia juttuja seiskaan siinä kuin joku muukin. Sitten ajauduin eräässä sessiossa tuttavuuteen alan miehen kanssa, joka järjesti minulle tämän pienen sivuduunin. Saan kirjoitella aikani kuluksi mitä mielikuvitus luo. Laadin aloituksia ja keksin jatkokommenttejakin, jollei aihe heti ala vetää.
        Sen olen huomannut, miten tyhmiä ja sensaationhaluisia ihmiset ovat. Mitä pervompi aloitus, sitä hanakammin siihen tartutaan. Asialliset asiat eivät keskivertosuomalaista kiinnosta. Tarpeeseenhan nämäkin jutut tulevat. Juorutaanhan ja panetellaanhan elävässä elämässäkin. Ehkä tämä on harmittomampaa, muttei kyllä hyvää kuvaa anna ihmisten henkisestä tasosta. Aivan ufoja en vielä ole kirjoitellut, sillä uskottavuutta pitää olla siteeksi sen verran, että joku lentää lankaan. En väitä olevani kovin eettinen, mutteivat ole lukijanikaan. Tätä moskaa ei ole pakko lukea eikä kommentoida.


    • mä itse nakkelisin ulos tollasen puolison,ja mutsin käskisin painua vittuun pystyyn.ukolta reilut elatukset,ja mutsille en näyttäis lapsia ollenkaa.tämän jälkeen on tietty mahdollista,jos äitisi on vapaa,että ukosta tulis sun isäpuoli.mut kaikki suhteet poikki äitiin,ja ukolle tapaamiset vain ja ainoastaan sen mitä oikeus,tai sosiaali määrää.sulle voimia,ja tee niinkuin parhaaks näet.

      • Vahva nainen

        Aloita katsomalla tuo elokuva.


    • Elämä on

      Ei voi muuta sanoa kuin että: sairasta. Ei tuosta elämä entiselleen muutu. Ikinä. Ei muuta kuin voimia elämänmuutokseen.

    • pikkuinen77

      Oletko jo asian eteen jotain tehnyt?
      Uskon, että tämä on mahdollista, itselläni on äiti, joka kykenee samaan. Onneksi mieheni ei. Sinuna menisin varmaan juttelemaan asiasta jonkun ammattiauttajan kanssa. Löytyy varmaan ihan työterveyshuollosta sellainen henkilö? Tai onko sinulla joku todella läheinen henkilö, jolle purkaa? Sisko? Sitten, mielestäni ei ole valitettavasti muuta vaihtoehtoa, kuin laittaa avoierohakemus, jos naimisissa olette.
      Et voi jatkaa miehen kanssa yhteistä elämää, joka näin kamalan teon on sinulle tehnyt!!! ET VOI!!! Ansaitset parempaa!!! Ja äitisi myös, jättäisin. Voi tuska, miten raskasta sinulla onkaan, kun kaksi noin läheistä ja rakasta ihmistä saat tuollaisista kiinni... En sinuna olisi enää missään tekemisissä äitisi kanssa. Onko äidilläsi miestä (muuta kuin sinun)? Voithan kirjoittaa molemmille kirjeen, jossa kerrot tietäväsi ja sen miltä tuntuu. PALJON VOIMIA JA JAKSAMISTA TULEVAISUUTEEN!!!

    • skupu

      Miehesi varmasti tykkäisi jos pääsee kimppaan äidin ja tyttären kanssa...ehdota sitä...

    • treelta...

      En usko koko juttua... "Meillä 3 ihanaa pientä lasta...." Jos olisikin totta, tuskin hän valittaisi täällä.

      • totuus on taruakin i

        Ihminen voi valittaa jos tuntee olevansa ahdistunut eikä voi asiasta puhua kellekkään. Minä todistin 12 vuotiaana kun mummuni makasi tyttärensä miehen kanssa (luulivat minun nukkuvan). Myöhemmin sain kuulla ettei se ollut ainut mies jonka kanssa petti miestään. Enkä ole asiasta voinut puhua kuin vasta aikuisena.


      • totuus on taruakin i kirjoitti:

        Ihminen voi valittaa jos tuntee olevansa ahdistunut eikä voi asiasta puhua kellekkään. Minä todistin 12 vuotiaana kun mummuni makasi tyttärensä miehen kanssa (luulivat minun nukkuvan). Myöhemmin sain kuulla ettei se ollut ainut mies jonka kanssa petti miestään. Enkä ole asiasta voinut puhua kuin vasta aikuisena.

        jos voin vaan kysyä mitä sun mummosi elämä liittyy sun elämään.
        Elä omaa eläämäsi


    • pakkopulla

      Mitä se nyt haittaa että pitää Äidistä ja tyttärestä kunhan ovat täys ikäsiä

    • TakkuTakiainen

      Ketjun aloittaja on muurattu kellariin; suremaan jäivät aviomies ja äiti jotka yhdessä kasvattavat lapset parhaansa mukaan.

    • Äiti ja vaimo

      Mä laittasin välittömästi välit poikki molempiin! Hirvee mies ja vielä kaameempi äiti! Ihan sairasta! Jos olet niin vietävissä että jatkat vielä ukkos kanssa niin onnea vaan tuleviin sukujuhliin, äitienpäiviin jne.. Ei ole ihan mummolle sopivaa käytöstä millään tavoin saati isälle. JÄTÄ MIES JA ÄITIS KANS VÄLIT VIILEIKSI PITKÄKSI AIKAA!

    • Todella ikävää että olet joutunut kokemaan tuollaisen shokin, myötätuntoni on puolellasi. Se että miehesi pettää sinua on yksinään jo sydäntä järkyttävää, mutta että vielä äitisikin tekee sinulle saman on jo liian rankkaa sydänparalle kestää. Elämä on välillä julmaa.
      Totuus, jonka joudut nyt kohtaamaan, on rankka mutta muita vaihtoehtoja ei taida olla. Olen samaan mieltä kuin joku toinen, että jos miehesi alkaa huutaa, on hyvä ottaa joku ulkopuolinen ttilanteeseen mukaan. Tai mennä psykologin juttusille asiaa selvittämään. Vaikka päätyisittekin eroon, ammattiauttajasta on siinäkin tapauksessa apua. Todennäköistä olisi hyvä pyytää myös äiti joihinkin istuntoihin mukaan, sillä kyllähän asianosaisten tulee kohdata tilanne ammattilaisen läsnäolessa, muuten sinulle ja teille kaikille jää tuosta elinikäiset tramat ja jää varmaan nytkin. Mutta tällainen terapiaistuntojen sarja voisi lieventää traumoja ja auttaa löytämään oikea tapa edetä.
      Voimia sinulle kestää!

      • TakkuTakiainen

        mitä tuohon on enää sanottavaa sössöttävällä teoreetikolla??? mitä? oikeasti??


      • Aviossa 28 v.
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        mitä tuohon on enää sanottavaa sössöttävällä teoreetikolla??? mitä? oikeasti??

        Hei!

        Oletko muuten koskaan oikeasti käynyt terapiassa. Niillä on kuule kokemusta sellaisista, että tavallisilla tallaajilla ei niistä ole tietoakaan.

        Minä tekisin niin, että varaisin ajan parisuhdeterapeutille. En kertoisi ukolle mitään todellista syytä. Keksisi jotain vaikka että onhan sita autoillakin määräaikashuoltoja tms. Sitten ukko vaikka väkisin sinne. Terapeutille tietysti voisi etukäteen evästää tietoa. Sitten kun on mukavasti asetuttu terapeutin sohvalle, niin sitten suora kysymys ukolle: Aiotko jatkaa yhteistä elämää vai jatkatko anopin panemistá. Jos ukko on kovinkin väkivaltainen pystyy terapeutti varaamaan pari sopivan raamikasta äijää naapurihuoneeseen odottelemaan jos tarvitsee tulla apuun.

        Ukko tietysti yrittää normaalit kuviot, kieltäminen, vähättely, väittäminen valehtelijaksi yms. (yleensä tuo järjestys).

        Tilanteesi on posketon. Se ei odottelulla parane. Eikä tuo ole niin harvinainenkaan. Meissä miehissä on monenlaisia ja osa meistä ei pysty pitämään itseään kurissa kuin pakolla. Muuten joskus aloitteentekijä tuollaisessa suhteessa on se vanhempi osapuoli. Syyttelyllä ei kuitenkaan tässä vaiheessa päästä eteenpäin. Tilanne pitää vain todeta ja käydä ratkaisemaan tilannetta. Jos miehesi rakastaa sinua hän haluaa ratkaista tilanteen. Selvää on että sellaiset anopin ja vävyn yhteiset tapaamiset pitää loppua. Kiusaukselle ei saa antaa tilaisuutta.


      • Mettämiäs
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        mitä tuohon on enää sanottavaa sössöttävällä teoreetikolla??? mitä? oikeasti??

        Kuspää ei ymmärrä niin kuspään on parempi pitää turpansa kiinni.


      • TakkuTakiainen
        Mettämiäs kirjoitti:

        Kuspää ei ymmärrä niin kuspään on parempi pitää turpansa kiinni.

        kannattaa ehdottomasti vaieta tällöin. Ei sinun tarvitse edes ilmoittaa siitä että vaikenet.


      • Bach_Elor
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        kannattaa ehdottomasti vaieta tällöin. Ei sinun tarvitse edes ilmoittaa siitä että vaikenet.

        Ää anna noille muutamille mulkuille jalansijaa! Itse me eromme kälkeen hommamme hoidamme.


      • sweetdaddy

        vedä mummun vittu päähän niin tiiät,se on ammattilainen..
        ammattilainen ihmisten välisissä suhteissa on se joka maalaa kaiken kauniiksi,kuinka kaikki rakastavat toisiaan ja haluavat vaan hyvää,sillä selityksellä kaikenmaailmasn kusipäät touhuaa mitä lystää....vitun sossu opiskelijat jotka luulee että ne osaa jotain,idiootit


      • sweetdaddy
        Aviossa 28 v. kirjoitti:

        Hei!

        Oletko muuten koskaan oikeasti käynyt terapiassa. Niillä on kuule kokemusta sellaisista, että tavallisilla tallaajilla ei niistä ole tietoakaan.

        Minä tekisin niin, että varaisin ajan parisuhdeterapeutille. En kertoisi ukolle mitään todellista syytä. Keksisi jotain vaikka että onhan sita autoillakin määräaikashuoltoja tms. Sitten ukko vaikka väkisin sinne. Terapeutille tietysti voisi etukäteen evästää tietoa. Sitten kun on mukavasti asetuttu terapeutin sohvalle, niin sitten suora kysymys ukolle: Aiotko jatkaa yhteistä elämää vai jatkatko anopin panemistá. Jos ukko on kovinkin väkivaltainen pystyy terapeutti varaamaan pari sopivan raamikasta äijää naapurihuoneeseen odottelemaan jos tarvitsee tulla apuun.

        Ukko tietysti yrittää normaalit kuviot, kieltäminen, vähättely, väittäminen valehtelijaksi yms. (yleensä tuo järjestys).

        Tilanteesi on posketon. Se ei odottelulla parane. Eikä tuo ole niin harvinainenkaan. Meissä miehissä on monenlaisia ja osa meistä ei pysty pitämään itseään kurissa kuin pakolla. Muuten joskus aloitteentekijä tuollaisessa suhteessa on se vanhempi osapuoli. Syyttelyllä ei kuitenkaan tässä vaiheessa päästä eteenpäin. Tilanne pitää vain todeta ja käydä ratkaisemaan tilannetta. Jos miehesi rakastaa sinua hän haluaa ratkaista tilanteen. Selvää on että sellaiset anopin ja vävyn yhteiset tapaamiset pitää loppua. Kiusaukselle ei saa antaa tilaisuutta.

        oletrko koskaan ajatellu mennä kiikkuun..kuule niillä on asiaa sulle jotka on kokeillu..kokeileppa...=) mä tuun huutaa hurraata siihen viereen jookos=)


    • seksi on pop

      Anna vastaavasti appiukollesi, pääsette tasoihin.

    • oiigh

      no kuule! nyt vain äijä pellolle ja äiti kanssa! jos johonkin pitäisi pystyä luottamaan niin omaaan äitiinsä! tee selväksi että tiedät heidän touhuistaan.

    • AkateeMinen46Espoo

      Jätä se pervo, toi on oikeesti ihan sairasta.

    • Tarinassa aukkoja

      Missä lapset olivat, kun tulit töistä kotiin? Olivatko he isin kanssa kotona, katsomassa mitä isi tekee? Olivatko hoidossa? Miksi et hakenut heitä tullessasi kotiin?

      • (I)

        katselemassa,mitä naapurin täti ja tädin appiukko puuhailee


    • yks waan

      loukkaavaa käytöstä kummaltakin!!!kun ajattelen itseäni sinun asemassasi ni en todellakaan olisi paennut vaan olisin nostanut sellasen metelin että naapuritkin olisi kuulleet sen!ensinnäkin olisin nakellut heidän vaatteensa ulos pihalle ja sen jälkeen heidät itsensä....ja lopuksi ukon kaikki tavarat perässä,jonka jälkeen hakisin avioeroa.enkä ottaisi ukkoa takaisin sinuna vaikka kuinka anelisi ja pyytelisi anteeksi.mistä tiedät kuinka monen kanssa ukkosi on maannut äitisi lisäksi?yäk.kuvitteleppas tilannetta kahdella eri tapaa...itsesi äitisi miesystävän kanssa sänkyyn(jos hänellä olisi sellainen)tai sitten miehesi isän kanssa ja tulisitte yllätetyksi...enpä usko että ukkos tai äitis painaisi asiaa villasella.hankit nyt yksityisetsivän kautta todisteet ja haet avioeroa.ja mitä näihin kristillisiin juttuihin/kommentteihin vastaan niin yksi käsky kuuluu näin:ÄLÄ TEE HUORIN.ja se miten toiset makaa tai petaa ni en sinuna lähtisi mukaan ollenkaan...jokainen pari ja kulttuurissa on omat haareminsa ja näkemyksensä onko vaimoja yksi vaiko 15 suomessa on laki joka sallii vain yhden aviopuolison.ne muut luokitellaan salarakastajiksi.(ts.pukit ja hutsut).ja minkä pettäjä tekee yhdesti ni uusii varmasti tekonsa...joko jonkun muun kanssa tai sitten saman ihmisen kanssa.jos ukkos on vielä noin hullu"voimaksa,riehuu ja huutaa" ni siinä kans yksi pointti joka auttaa avioeroon,pelkäät häntä,onhan tuo fyysistä ja henkistä väkivaltaa ja muista varalta ottaa lähestymiskielto kummallekkin-äidilles ja ukolles.ja hommaat vielä sillai että lapset näkevät kumpaakin vain valvotussa tilassa,eli jossakin ensi- ja turvakodin puolella sosiaalityöntekijän ollessa läsnä.aikaa vaatii ja nostaa varmasti luottamus kynnystä,mutta usko itseesi ja ajattele omaa tulevaisuuttas,laspsianne ennen kaikkea.ota sairaslomaa ja lähde lastenne kanssa vaikka ulkomaille tms. paikkaan pois koko paikkakunnaltanne lomailemaan.uskon että suomessa on miehiä jotka vain välittävät sinusta itsestäsi,arvostavat sinua sinuna omana itsenäsi...aika parastaa haavat mutta jättää pysyvän arven.tsemppiä sinulle.katso paikkakuntasi terveyskeskuksesta(tai toiselta paikkakunnalta)nais ryhmiä jotka on tarkoitettu väkivaltaa kokeneille naisille ja ainahan on kriisi puhelimia joista kysyä neuvoa tähän tilanteeseen,löytyy myös netin kautta kun googletat.

      • darwin666

        että noilla geeneillä olette lisääntyneet.


    • kehittyy..

      ..vielä kohtalainen seksinovellisti - ei ollenkaan hassumpi aloitus!
      Lisää yksityiskohtia ja dramatiikkaa niin luikjoita riittää.
      Joku vähempiosainen saattaa jopa pitää niitä totena.

    • Anoppi minäkin

      Jos tarina on totta. Ota lapset ja lähde elämään omaa elämääsi. Mies ja äitisi ovat sairaita, kehota hoitoon.

    • Metallimies6669

      Nyt pitää vaan arpoa jääkö lapsoset ilman isää vai mummua. Kusipää se mies on! Enkä nyt voi kovin sun mutsiaskaan kehua. Pidä ittes naisena, lähe käveleen ja ota skidit messiin.

      • ddssad

        KUKA VITTU NÄITÄ TROLLEJA LÄHETTELEE???? näitä nyt on ollut samantapaisia liian usein onko kirjoittajalla jäänyt jotkut mieliala lääkkeet kenties ottamatta? mut 1 pieni vinkki mene uudestaan lääkäriin ne kyl tutkii sut perinpohjaisesti uudestaan tai lähettää suljetulle..


    • voe perkele,,,,,työnnä tynypötkö perseeseen ja lanka palamaan ja sano et nyt jåtkä juose.

    • Valinnanmahdollisuus

      Otat asian puheeksi, kun kaikki kolme ovat koolla.
      Eihän Sinun tarvitse laamaantua. Sinulla on viriili äiti ja mies. Sovitte keskenänne kuinka tästä eteenpäin? Kaikki yhdessä, erikseen vai jokin uusi kokoonpano.
      Älä jähmety yhteen ainoaan mahdollisuuteen.
      Vaihtoehtoinen

    • Epätietone

      Jos se olj jälikiliukkailla ?

    • Anpi

      No, huh huh, onpa kokemus. Ihmettelen vaan miksi et voisi mennä äidillesi sanomaan mitään. Koti ja mieshän ovat sinun, miten äitisi yleensä kehtaa katsoa sinua silmiin? Minä pistäisin välit poikki äidin kanssa ja mies saisi lähteä. Sinun kannattaisi ensin ottaa yhteyttä johonkin perheneuvolaan tai vastaavaan, onhan niitä sosiaalivirastolla kaikenlaisia perheasiain neuvoloita ja terapeutteja. Ehkä sitä kautta saisit itsellesi voimaa, jolla ratkoa ongelmaa.

      Voimia ja ennen kaikkea sisua, pidä puolesi. Avioerotilanteessa olet vahvoilla, miehesi on pettänyt ja vielä todella härskillä tavalla.

      • 3+++++5

        tapauksen joka aivan samanlainen, eli äiti vei tyttärensä miehen. Tästä on nyt aikaa kulunut liki 15v ja he ovat naimisissa, kuitenkin menihän siinä suvun välit, eli äidin sekä tyttären ja lastenlasten. * Kiima on se joka kuljettaa sanoi entinen anoppini*, mutta ainakin tuossa tapauksessa pitkäkestoinenkin ollut. Nainen on nyt 70v ja mies 47vuotias ja tuolla kaupungilla he kulkevat yhdessä, että sellaista.


    • Muhammadiz

      on todella viehättävä ja hyvin säilynyt keski-ikäinen nainen. Heti kun erosin ex-vaimostani niin alkoi seksisuhde anopin kanssa. Mutta en sentään suhteeni aikana tehnyt mitään, vaikka häntä monta kertaa himoitsinkin, ja hän minua. Ikäeroa meillä on noin 20 vuotta. Onhan se väärin mutta en vaan pysty pitämään näppejäni erossa tuosta kiinteä vartaloisesta ja todella kauniista naisesta.
      Miehesi teki kyllä vittumaiset, ei muuta kun ero vetämään. Eikä äitisi toiminut yhtään sen paremmin.
      Pärjäile.

    • itkumum

      voi kamala.miten surullista.
      ota lapset ja mene niin kauas kuin kerkiät. avioero ja hyvät rahat ukoltas.unohda äitis sillä ei oo rakkautta eikä mitään muutakaan sua kohtaan. olen kokenut eron ja tiedän että viisari vie miehellä ja naiset kannustaa mutta äitisi.

    • Ich Bin Frei

      Minäpä poikamiehenä voisin tulla teatteriseuraksi, var så god!

    • Ahdistaa

      sinua...
      Itse tein reissuhommia takavuosina ja olimme silloin noin parikymppinen pariskunta ja suhteessamme ei ollut mitään erikoista. Ainakin luulin niin. Asuimme isäni omakotitalon yläkerrassa väliaikaisesti vuokralla, vanhempani olivat jo aiemmin eronneet ja isäni oli kotona jäätyään sairaseläkkeelle.
      Tulin yleensä torstaina kotio työreissulta, mutta nyt saimmekin torstain vapaaksi ja ajattelin yllättää tyttöystäväni. Yllätys olikin molemminpuoleinen...!
      Ulko-oven avattuani oli alakerrassa (isäni kämpässä) menossa täydet orgiat. Siellä appiukko veteli miniää keittiönpöydällä ja voin sanoa niin näky veti mut ihan lukkoon. No miten siinä sitten kävi? No vittu muija muutti alakertaan isäni luo asumaan, ja siitä asti ei olla oltu kummankaan kanssa missään tekemisissä, eikä myöskään olla enää ikinään. En todellakaan halunnut itselleni vuotta nuorempaa äitipuolta ja vielä entistä muijaani.
      Että näin....

    • VOI KUN KIVA

      Mielikuvituksesi vaan antaa sinulle puhtia moisia provoja kirjoitella.

    • hei
      Sanot vain suoraan miten asiat ovat. Ei pettäminen tosin oe mitään kummallista, mutta ei suositeltavaa...
      itse en ymmärrä, miksi pitää olla joko vanhempi mies ja nuorempi nainen tai päin vastoin......ikäeroa voi
      olla jopa 30-40-vuotta......enemmän tai vähemmänkin.....ja teillä on lapsia.....ja miehesi on tollanen ns. raivohullu....onko hän siis juovuksissa tai muiden päihteiden alaisena koskaan ? Mutta oletko katsonut kos-
      kaan Kauniita ja Rohkeita ? siellähän useimmiten kuin kerran on laitettu miehet kierrätykseen, jos kelpaa tyttärelle, kelpaa myös äidille tai toisin päin.....mä oon menny jo sekasin, kuka on naimisissa kenenkin kan
      ssa siellä.......
      Aika ikävää tommoinen on. Itse en voisi sietää pettämistä ENKÄ valehtelua. Ja onneksi oma äitini on niin va
      nha jo, että oma mieskin kelpaa. Siis mun isä. Jos meilläkin olis tolleen, niin totta kai mäkin masentuisin.
      Miksi hän huutaa ja riehuu ? Sähän vain haluat asioiden selviytyä. Ei siinä ole mitään pahaa. Jos miehesi to
      llasesta suuttuu, niin on se kumman outo. Tiedän, että rakastat häntä ja ehkä äitiäsi, sehän on luonnollis-
      ta, mutta rajansa rakkaudellakin, kuten Karvinen aikoinaan sanoi.......
      Koeta jaksaa nyt ja ota rohkeasti esiin tämä KUMMANKIN kanssa kolmestaan. Jätä lapset vaikka jollekin hoi
      tajalle sen ajaksi, vaikka naapuriin....... onko isäsi vielä elossa ? vai onko äitisi ehkä mennyt uusiin naimisiin
      myöhemmin jäätyään leskeksi tai eronnut ? tietääkö hän ?
      Kannattaa ottaa ero, ja vaadi lapset itsellesi. Ja vaadi kunnon korvausta, ja käske sen painua niin kauas ku
      in pippuri kasvaa. Vai haluatko jatkaa edelleen onnettomassa avioliitossa ?
      Ihan vain pieniä vinkkejä.........

    • petunia

      Olet sairaalassa töissä, eikös äitisi kuuluis laittaa johonkin pöpilään, ei tuo ole oikeaa käytöstä, se pitäis ymm'ärtää kamalaa hyi

    • wamic

      vitun hyvä provo

      • pippel

        toihan on tosi yleistä että ajaudutaan anopin kanssa sänkyyn..itse sen myös tehneenä ja voin sanoo et ikänä en ole ollut niin kiimaisena kun anopin kanssa saunassa huh


    • toffi80

      siis ihan hirveetä!!minä luulin olevani suurinpiirtein ainut maailmassa jonka mies hyppää sukulaisen kanssa sänkyyn:/
      minun ex-mies petti minua melkein 2-vuotta siskoni kanssa!aluksi en asiaa silloin uskonut todeksikaan,kun minulle asiasta kerrottiin,mutta viestit mieheni kännykässä kertoi aivan kaiken ja asioiden totuuden perän!mieshän kielsi kaiken eikä siskonikaan asiaa suostunut myöntämään kuin silloiselle miehelleen!aivan sairasta sanon minä..sitten siskoni otti ja paukautti naimisiin yhden illan panonsa kanssa että pääsi asioita pakoon ja muutti turkuun asti!exäni ja siskoni juttu jatkuu yhä edelleen!en voi ymmärtää miten tuollaista sala-elämää kukaan edes voi oikeasti jatkaa vai onko siihen jo niin tottunut ettei erota oikeaa väärästä:(
      exäni ei todellakaan silloin kiinni jäätyään osannut muuta kuin raivota ja huutaa minulle ja minunhan syy se oli!en ole siskooni ollut sen jälkeen missään tekemisissä,koska tämä ei ollut eka minun mies jonka hän "pokaa"tyttäreni isänkin hänen oli saatava sänkyynsä,vaikka häntä voikaan yksin asiasta silti syyttää..mutta exäni oli mies jota rakastin ylikaiken,jonka kanssa oli hyvä olla yhdessä,onnellinen ... jne.. mutta eipä hän tainnut minusta välittää,kun näin toimi.meni tuonkin miehen takia kaikki sukulaissuhteet kun kukaan ei minua uskonut tai ei halunnut uskoa ja osan mielestä minun olisi pitänyt asia vaan hyväksyä!mutta eihän tuollaista voi hyväksyä mikä vaan jatkuu ja jatkuu,eikä loppua näkynytkään eikä näytä hetkeen siitä loppua tulevankaan:(
      oikein paljon voimia ja jaksamista sinulle=)

      • ErkkiEr

        Eipä tuohon ole oikeaa vastausta, yksi vaihtoehto on sellainen että ilmoitat tyynesti sen että olet nähnyt tilanteen, ja pyydät valitsemaan jommankumman mutta molempia ei saa.

        Toinen vaihtoehto on se että annat heille tavallaan luvan harrastaa sitä mitä he nyt tekevät, jos se ei häiritse sinua, mutta... kyllä kai sinunkin sitten pitää saada jotain vastapalvelukseksia, joko samanlaisia vapauksia tai muuta... sopimus asia... voit vaikka sopia asian vain miehesi kanssa, ja antaa äidin olla tietämätön asiasta, koska äidin kanssa asian sopiminen voi olla liian outoa... joka voi johtaa uusiin tilanteisiin tai tilanne voi olla hyvä näin...

        3. Voit myös ehdottaa vapaampaa seksielämää, jos miehesi luopuu äitisi kanssa olemisesta, niin joku muu nainen voi tulla hänen tilalleen sinun hyväksynnällä, luvalliseksi seksi seuraksi, tai voitte olla kolmistaan tms, eli kokeilla vähän erillaista seksielämää...

        4. jos on jo ennestään vaikeuksia tulla miehesi kanssa toimeen, niin nythän on oiva eron paikka.

        Ja monta muuta vaihtoehtoakin on, yhtä oikeaa ei ole...
        täytyy vaan kuunnella itseään, ja tehdä sellainen ei liian hätiköity, mutta sellainen päätös mihin on itse tyytyväinen.


    • kanssasisar

      Tasapainoa, tasapainoa hyvä ihminen, tarvitset tällaisessa tilanteessa. Istahda ja kerää voimia että jaksat katsella asioita, tapahtumia vähän loitommalta. Jos vimmastut ja tuhlaat voimiasi ja omaa kallista aikaasi rähinöintiin ja kovaääniseen karkeaan nimittelyyn ja esiintymiseen se vaan vie sinua pohjemmalle toivottomuuden kuiluun. Jalat maassa ja pää kylmänä päätät miten selvität tilanteen oman itsesi ja lastesi parhaaksi. Seksiä juu, juupas juu, yritä löytää se ajatus että ruummillinen rakkaus on maallista tavaraa.... tosiaankin ja loppujen lopuksi, mutta, mutta niin kypsymättömän hävytön tapaus miehesi puolelta että en jatkossa kallistaisi korvaa en sellaiselle miehelle enkä myöskään äidilleni. Siihen jättäisin koko paskan ja rakentaisin lapsineni uuden olotilan ja elämän, jättäisin nää "rakastavaiset" oman onnensa nojaan, selän taakse jättäisin... Tähän tarvitaan voimaa että irtautuu noin likaantuneesta lähimmäissuhteesta mutta ajattele pitkällä tähtäimellä, eiväthän lapsesikaan ole ihan tietämättämiä, tekevät huomioita jotka jäävät mieleen heille sekä vaurioittavat heidän elämäänsä jos miehesi ja äitisi saavat jatkaa tällaista pyhien asioiden häpäisyä. Jos olisi kohdallani, ottaisin lapseni ja nostaisin kytkintä ikuisiksi ajoiksi siitä tilanteesta enkä takaisin kaipaisi. Vuosia menee ennenkuin elämä taas kirkastuu ja likaiset muitot ovat haalenneet, siis aloita etäätyminen tästä parista ilman turhaa ajan tuhlausta.

    • 18

      ehkä luonnollisin ratkaisu olisi kolmen kimppa. sitten kaikki olisivat tyytyväisiä.

      • sekasikiö 22

        Rupeat vaan tylysti olemaan isäsi kanssa ja jätät nämä muut pellet touhuilemaan keskenään.Kyllä se siitä sitten iloksi muuttuuu.Älä ota niin raskaasti tällaisia pikkuhommia.


    • tee tuollaista

      Ihan sama miten repivästi sen teet, mutta tuollaisiin hulluihin tulee ottaa etäisyyttä. Itse en ainakaan päästäisi lapsiani sukurutsa ukkojen ja mummojen lähelle. Tiedä vaikka haluaisivat panna vielä niitä lapsiakin.
      Jätä siat sikolättiin ja muuta ihmisten ilmoille.

    • diplomatiaa!?

      Voi hyvä ystävä kirjoittelin jo tekstiä... mutta haluasin vielä muistuttaa että mitä vaan teet tässä tilanteessa niin älä elennu huonoon käytökseen, sellaselle, melöinnille, kiroilulle ja rumien sanojen huorittelun sun muun jättäisin pois. Tasapanolla, diplomatialla pääsee pidemmälle. Huuto ja häly häiritsee lastesi arkea ja elämää, naapurit sun muut kiinnostuneet haikailevat ja kauhistelevat, mutta hymyilevät loppujen lopuksi selkäsi takana. Tällainen juttu kun tulee päivänvaloon niin jopas löytyy uteliata......sensaationhaluisia mutta kyvyttömiä auttamaan. Hiljaa se hyvä tullee sanoo sananlasku. Nosta itsesi ihan omin voimin siitä paskapytystä jossa nyt istut lapsinesi... Pystyt siihen jos et ihan unohda omaa arvoasi ja merkitystä äitinä ja ihmisenä. Itse asetat rajat miten lähimmäisesi käyttäytyvät sinua ja lapsiasi kohtaan.

    • miksimiksumuksu

      Hei ,tää ei ole outoa ,tällästä on olemassa ,että jos ,pariskunnalla on nuorekkaat vanhemmata ,saatta käydä ,että sitä sit ,menee näin ,toi on jo huor.... sun äitiltäsi ,ja sun mies on ihan persee kotoisin ,,sun kannatta päästä lapsien kaa pois jonnekin tai selvittää tilanne , ,että sun äitis kehtaa vikitellä sun miestäs ,lumppu on sun äitis ja sais 100% hävetä asiaa ,elä anna ikinä anteeksi äitillesi !!!!!!!!ja miehellesi !!!!!!1

    • Olet Suomeksi sanottuna puun ja kuoren välissä mutta tilanne ei silti ole toivoton.Ja voit kertoa sen myös miehellesi et hänen täytyy tehdä valinta joko sinä tai äitisi et anna muuta vaihtoehtoa.Sinunkin pitää olla kova omissa ja oikeissa asioissa,voimia sinulle joka tapauksessa.

    • nostav** ******

      Itselleni kävi lähes samalla tavalla tyttöystäväni K petti parhaan kaverini J:n kanssa, tämän lisäksi alivuokralaisen T:n kanssa. Isäpuoleni S:n kanssa hän myös epäillään maanneen.

      Kyllä siinä mielessä kävi yhtä jos toista mielessä miten asian kanssa tekisi. Sanotaan näin että oli kahden vaiheilla.. Onneksi järki voitti. Vihdoin tajusin mikä saasta, reppana ex-tyttöystäväni oli. Eläköön hän sen maineensa ja häpeä kanssa mitä ihmiset hänestä puhuvat ja nauravat. Ei aikaakaan kun joku tiesi asioita ja kyseli minulta ex-tyttöystävästäni ja H -suvusta. Kyllä ihmiset puhuu ja nauraa koko Päijät-Hämeessä.
      Totuus tiedetään. Se selvisi vaikka kuinka ex-tyttöystäväni piilotteli asioita. Milloin joku vaari poimi työmatkalta kyytiin ja samalla työpaikalla olivat töissäkin. Jottei tuo mystinen vaari vaan olisi ollut P.K.

      Nyt kun tarkastelee asiaa näin jälkeenpäin niin miksi en tajunnut aikaisemmin jättää sitä K:ta ..saastaa toisten harmiksi. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Pettäminen ei pysy eikä tule pysymään salassa vaan ne päivä päivältä tulee yhä useamman tietoon. Kun ihmiset vaikenevat todisteet puhuvat. Taitaa olla suvussa tuo pettäminen ja valehteleminen ex-tyttöystävän isosiskon G:n ja K:n pikkusiskon k:n veressä myös. G jä myös kiinni pettämisestä joka vahvistaa epälojaalisuuden kulkevan vahvasti H:n suvussa.
      Ei kyl yhtää käy kateeks sitä mainetta mikä heillä on.

      xD

      Kyllähän se niin on että rehellisyys maan perii!

      • keplottelija

        ja K meni P ja S ja R ja T ja suku on M, näin ku vinkkasin salamyhkäisesti niin johan koko Päijät Häme tietää kenestä puhutaan ja osaa nauraa päin naamaa K:lle kun kyllillä käy. Että olenkin niin viisas ja fiksu.


    • DidierDrogba

      Sitten sun on syytä olla huolissas enempi kun se äijäs touhuilee sielä sängyssänne isäs kanssa. Sairashan se ukkos on, kärsii äippäsyndroomasta. Ota lapset ja karkaa maisemaan. Miehen facebookiin voit pistää tietty syvän paheksuntasi jotta tuo äitiisi sekaantuu, julkinen kyykytys moiselle on ihan ok.
      Vahava provon tuntu, mautonkin vielä.

      • Viranomainen 666

        Menet ensi tilassa paikkakuntasi sosiaalitoimeen ja kerrot kuinka on käynyt.Sieltä saat avun ja neuvot miten edetä.Sieltä he tuloevat mukaasi tai jopa antavat poliisin tulla turvaksesi kun ilmoitat asian sellaisessa tilanteessa jossa,sekä miehesi että äitisi ovat paikalla.viranomaiset kyllä pitää miehesi sekä äitisi aisoissa ja poistavat heidät asunnosta.lähestymiskiellon voivat varmasti hoitaa ennen tätä julkituloa kuntoo.tällöin voit rauhassa olla lastesi kanssa asunnossasi.tietysti kannattaa ottaa joku hyvä ystävä tai kaveri tueksi ja avuksi kun muut ovat poistuneet.ainoa oikea ratkaisu on poistaa molemmat pettäjät pois luotasi ja saat aikaa juuri niin paljon kuin tarvitset asioiden miettimiseen ja ratkaisemiseen.noit et voi mitenkään jatkaa.hae apua ennen kun teet mitään,sillä se on omaksi parhaaksesi ja lastesi.hoidat taustasi kuntoon ja sitten asiaan kiinni ja viranomaisten avustuksella.se on turvallisin ja ainut tapa toimia tuossa tilanteessa.tsemppiä sinulle ja lapsille.


    • Toni 33V

      Maailma on katala paikka ja tällaista voi sattua.

      Lohdutan nyt sillä että älä missään nimessä syytä itseäsi mistään. Olet kuitenkin työssäkäyvä perheenäiti ja se on hieno saavutus. Tuskin kukaan voi tehdä toiselle mitään niin pahaa että tällä tavalla menisi tekemään toista kohtaan järkisyistä mutta...

      Mies on oikukas kapistus ja jonkunlainen luolamiesgeeni asuu aivoissa useimmilla meistä.
      On niitä kunnon miehiäkin olemassa tosin itsekin voin sanoa etten ole sellainen, mutta tunnen useita jotka eivät ole vieraitten naisten perässä oli se sitten kuka tahansa. Kielletty hedelmä on erikoinen käsite joka tuo monille miehistä jännitystä elämään. Järkeä siinä ei ole ja tällaistahan ei saisi koskaan tapahtua.

      Vinkkinä voin sanoa kokemuksesta että jos kerran pettää, aina pettää. Niin teen minäkin eikä parisuhteet ole moneen vuoteen enää kestäneet asian takia. Se on kierre josta on lähes mahdoton päästä irti ja sitä voisi luonnehtia riippuvuutta aiheuttavaksi tapahtumaksi.

      Älä siis anna Miehellesi anteeksi. Vaikka asia jäisi tähän, se suurella todennäköisyydellä toistuu toisen henkilön kanssa.

      Olen pahoillani puolestasi

      T: Uskoton mies

    • Saittehan k.persukset ns. OMAA LÄÄKETTÄNNE ! Kumma palsta aina Ukoja solvataan !
      Tätähän täytyy kehoittaa kokeilemaan jos se anopii on edes jollainlailla ihmisen kuvan näköinen!

    • <-----------<<<

      Nyt ota itseäsi niskasta kiinni, laita ero vireille. Ota vaikka pari tuttavaa teille ja käske miehesi lähteä tai lähde itse lasten kanssa, mieluummin mies saa poistua, hommaa lähestymiskielto poliisilta miehellesi ja äidillesi,
      he eivät saa ottaa sinuun silloin yhteyttä, millään tavoin, mikäli ottavat ilmoita heti poliisille.

      Et voi jatkaa enää miehesi kanssa, tulet näkemään tapahtuman aina uudestaan mielessäsi. Tiedän eräät tyttäret,
      jotka makas äitinsä exän kanssa ja toinen isäpuolensa kanssa, mutta sen jälkeen kun äiti jätti pettävän miehensä.Samalla hän makasi velipuolensa isän kanssa. Se ei ole unohtunut...Joten sulla ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin lopettaa avioliitto ja etääntyä äidistäsi, ettei lapset huomaa mitä on tapahtunut.

    • oppiaikäkaikki

      ja pistä elämä risaiseksi-äitisi voi ilmeisesti opettaa sulle pari temppua

    • Bold and Beaty

      tosi.
      Ihan varmasti joo.

    • Asiatunita

      Mahtaa miehelläs olla melkonen kyrpä kun sellasta venynyttä horoa nussii.

      No mut eiks toi oo parempi ku sentäs äiti, kun että jos ois ihan vieras. teillä on kuitenki veriside ni voitte sopii asiat jotenki. Tollanen aviomies äiti vaimo kolmenkimppa voi olla ihan kivakin juttu, eihän siinä mitään häviä jos vaikka kolmistaan peuhaatte, eise kulli siitä kulu.

    • hae ammatti apua. ei lattia rättinä tartte olla. lapsissa sen kyllähuomaat kun katsot. itsestä pitää/täytyy rakastaa edes sen verran
      kultapien.
      voimakkaat miehet ..niillä on vaan heikko itsetuntojos naisensa alistaa.

    • nimimerekki

      Trollille ei saa antaa ruokaa.
      Hyppää sekaan.. varmaan äitis tykkäis.

    • avutonmutteiaivoton

      Pyydä äiti asumaan luoksenne. Hän varmaan auttaa lastenhoidossakin. Sen jälkeen voisit ruveta keksimään itsellesi jonkun mukavamman harrastuksen kuin trollien pykääminen.

    • Lorraus

      Mitenkähän olisit toiminut, jos miehesi olisi ollut
      isäsi kanssa sängyssä "silleen" ??

    • Just joo

      Ja missähän ne kolme ihanaa muksua sitten oli?

      Tämä juttu on taas sarjassa "Suomi24:sen omat avaukset".

      • kivatarina

        mut kivasti porukka ottaa kantaa asiaan:) ei kai sil välii vaikka tämä tarina juuri ei olekkaan tosi elämässä tapahtunutta kirjoittajalle,saa kuitenkin hyvän mielen sekä hyvät naurut siitä kuinka täällä kaikki tarinat uppoavat salattuhin elämiin tottuneisiin ihmisiin jotka näytteilijöitä tavattuaan kutsuvat heitä rooli nimillään,uskoen heidän olevan taalasmaita:)),maailmassa sattuu ja tapahtuu kaikenlaista,eikä tuo olisi pahimmasta päästä,ihmisillä vaan on empatiaa kaikkeen traagiseen,jotkut sitä hyväkseen käyttää saadakseen itselleen ja meille toisille,jotka ymmärsivät tämän olleen pikkaisen :))provona kirjoitettu,hymyn huulille


    • ENNENKUULUMATONTA!!!! Äitisi sietäis mennä hoitoon ja mies YKSINKYLMÄSTI ladon taakse!!! Siiiiiiis tapahtuuko tämmöistä oikeasti??? Sun äiti on SAIRAS YKSILÖ!!!! Itse en olisi tekemisissä kummankaa kanssa, koska he tekivät sen päätöksen (eli viis lapsista, viis omasta tyttärest'ä viis vaimosta, kuhan pillua ja munaa saadaan) OHHO!!!!!!!!!

    • ******

      Äitis on puumanainen ja miehesi on idiootti ja et sinäkään kovin tervepäiseltä vaikuta jos et mitään sanonut. Kyllä yleensä tuollaisessa tilanteessa voisi heittää vaikka kylmää vettä päälle ja sanoa että nyt lähdette kumpikin hyvin joutuin hevon v*ttuun eikä takaisin ole tulemista, sen jälkeen vaihdetaan oviin lukot ja vaihdetaan puhelinnumero, etteivät änkeä enää sisään eivätkä soittele.

      • milf??

        ootteko ikinä kuullu semmosesta et: Mothers I Like to Fuck???


      • Mies 69

        Kyllähän se niin on,että miehelle,jolla on poikkeavan iso seksivietti ja surkea itsehillintä kelpaa vaikka heinäseiväs,kun oikein halut alkaa jylläämään.Sitäpaitsi yli 80% miehistä fantasioi anopin kanssa touhuamisesta jossain vaiheessa ja vastaavasti reilusti yli puolet anopeista vävyn kanssa vehtauksesta.
        Niin se oli aikanaan minunkin kohdallani,mutta ei mennyt onneksi flirttailua ja silittelyä pitemmälle.
        Eläimiähän mekin ollaan,varsinkin jos itsekuri ja moraali on kadoksissa.


    • yks vaa

      minä oon sun kohtalotoveri..=(

    • Ensin otat yhteyttä juristiin ja mikäli talous ei kestä niin mene oikeusaputoimistoon ja hae itsellesi lupa juristin palkkaamiseen. Kun olet sen saanut niin juokse ulos oikeusaputoimitolta ja meni isoon lakitoimistoon ja kysy millä tavalla voit turvata ensinnäkin lapsesi tulevaisuuden.

      KYNIT SITTEN MOLEMMAT JA HAET LÄHESTYMISKIELTOA SEKÄ LAPSET ITSELLESI.

      Olen mies

    • Keksitty juttu.

    • KYSELIÄ

      moni vuotias äitisi on ???

      • apin kanssa .......

        No huihui, nikä älämölöö, kun äiti häsiis vävynsä kanssa. Hohhoijaa mitäs NÄMÄ APPIUKOT SITTEN TEKEVÄT, HEHHEE... HÄSSIVÄT MINIÖIDENSÄ KANSSA... JA KAIKKI OVAT HILJAA, KUIN KUSI SUKASS! Hegohegohego. Se on niin TÄTÄ!


    • aqwsxzaq

      aina tänne joku nostaa hyvin erikoisia tarinoita esiin. En oikein jaksa uskoa, mutta voisihan se olla mahdollista. Ikäeroakaan ei välttämättä ole miehelläsi ja äidilläsi kuin esim. 10 v(tod. näk. mies nuorempi).
      Toisaalta, uskomatonta on, että äiti tekisi noin tyttärelleen. Aika pyhät ovat tällaiset perheenjäsenten roolit ainakin minun ajatuksissani. Itse olen 54 v. mies ja olen aika vanhoillisista ja seksuaalisesti ahdasmielisistä ympyröistä vaikka meillä ei kotona uskovaisia oltukaan.

    • Kuukusia

      Asia on kyllä mielestäni niin akuutti että kerro heti äidillesi että tiedät jutun. Mitä varten sinun tälläisessa tianteessa pitäisi äiti kunnioittaa jotta et saisi nostaa kissaa pöydälle. Minä en viitsisi äidiksi sanoa tällaista ken on puolisoni rakastajatar. Eik'ä tämä muuten lopu , vaikka ottaisi asian esille minten hyvänsä. he ovat ilmeisesti tätä peliä pitäneet jo pitemmän aikaa joten ei muuta kuin puhumaan ja selvittämään.Minä en viitsisi ottaa tämän sorttista miestä edes viereeni kelle on sama onko tytär vai äiti. Puhdista pöytä ja mitä pikemmin sen parempi.Ajattele lapsiasikin. Voihan olla että jolloin joku lapsistasi seisoo sängyn päässä missä isi ja mummu ovat täysiisä tohinoissa pahempihan tämä olisi. Lapset nykyisin hyvinkin oivaltavat mikä on homman nimi.Ja kun näin vapaasti ollaan niin jonkin päivänä se voi olla myös totta. Onhan se loukkaus lapsiasi kohtaankin eikä vain sinua itseäsi. Ole vain rehellinen itsellesi ei sinun muuta tarvitse olla!!!

    • lollolyyli

      puuttuu päänupista jotain semmoista, kuin puuttuu kaikilta sovinnaisuussääntöjä, moraalia, empatiakykyä tms. vailla olevilta. Sairaita! Kuvottavaa!
      Joku arveli, että kirjoituksesi olisi provo. Olkoon provo tai ei, mutta perheissä tapahtuu vieläkin kauheampia asioita. Joten ainakin minä otan todesta joka sanasi. Yllätä ne rysänpäältä! Muuten voit tuon kaltaisten sikojen kanssa eläessäsi olla tosi heikoilla ja toimittavat sinut hoitoon sairaiden "harhojesi" vuoksi!
      Etkö ole missään vaiheessa ihmetellyt anopin ja vävyn yhteisiä mökkeilyjä ja laivareissuja? Olkoon asia vaikka kuinka OK, mutta on se vähän outoa, jos sitä on paljonkin tapahtunut. Eikö miehelläsi ole muuta puuhaa/kavereita silloin kun olet töissä? Miksi äitisi on noin kiinteästi kuvioissa? Eikö hänellä ole omaa elämää? Mikä häntä kutkuttaa ristiin paneskeluissa. Yäk!

    • Ville80000

      Eikö se ole vain hyvä asia, että miehelläsi on läheiset välit anoppinsa kanssa? Ei kai se ole miehesi vika, jos anoppi antaa. Anopilla tässä tuntuu pää olen vähän pipi, kun "antaa" tyttären miehelle. Toisaalta ei sun miehelläkään ihan kaikki ole himassa...Elääkö miehesi jatkuvassa puutteessa, vai onko muuten vaan sika miehiään, koska aika törkeästi tehty sinua kohtaan. Tuskin oli äitisi en simmäinen, jonka kanssa miehesi on seläntakanasi vehdannut.

      Sairasta touhua sanon minä vaan!!!

    • hupaisa uni

      Ihme, että niinkin lujaa heillä muka meni, etteivät kuulleet oven kolahdusta. Tiesit ennakolta ja tulit hiljaa ovesta ja häivyit yhtä hiljaa?
      Oikeessa elämässä ei jatkumo olisi niin tyyni, että niin vaan Jeeves alkaisi iha ite ratkoa.
      Ota ero äitistäsi, unelmoi jostain muusta aiheesta.

    • Vaikuttaa tämä viesti keksityltä.
      Tai toiveajattelua ! ?

    • jnngg

      Mulla kävi sama kuvio. Ex jätkäkaveri (onneks ei menty naimisiin vaikka äijä kerjäs!) nai mun mutsin kanssa. Hitto, sitä paskaa kesti 8kk mun selän takana, enkä edes tajunnut mitä tekeillä! Mutsi kiehnäs sen ympärillä aina kun oltiin kylässä. Joskus löysin mutsin paidan/sukan jne meidän sängystä. Onneks avasin silmäni, vaikka helvetin kauan siihen meni.
      Pahinta että mun mutsi on 50 ja ex 21.

      Empä oo yhteydessä kumpaankaan.

      Nykyään onkin hyvä meno^^

      • AH, NUORTA MIESTÄ!

        MITÄ IHMEEN PAHINTA SIINÄ ON , ETTÄ MUTSIS ON 50 JA KUNDI 21?? EI TODELLAKAAN. JOS OIKEIN LUONNONLAKEJA LUETAAN, NIIN VANHEMPI NAINEN JA MUOREMPI MIES OVAT SE OIKEA KUVIO. TAAS VANHA MIES JA NUOREMPI NAINEN; HOMMA KUSEE JA TODELLA LUJAA.... PASKAMAINEN TIETO MIEHILLE!!!!
        NÄIN ON NÄPPYLÄT!


    • ......

      Jätä hänet... Jos rakastat häntä niin helppoa se ei ole, mutta JÄTÄ tollainen retku !!!

    • shssag

      Miten voit sanoa rakastavasi miestäsi tuollaisen jälkeen? Oletko epätoivoinen? Lähde äkkiä molempien elämästä kun vielä voit.

    • parempaan elämään

      Jättisin molemmat. Ja etsisin luotettavampaa seuraa. Perwerssiä touhua..

    • Yksityisetsivä asialle, videot ja kuva matskut talteen ja siittä sitten hakemaan avioeroa ja lähestymiskieltoa ja yksinhuoltajuutta. thats it. Voit sä tietysti leikkiä uusavutonta ja tyhmää ja ruveta ruikuttaan tai alistuun. Se ei kannata ja kannattas ajatella lapsia. Onko se lapsille terve merkki jos isi panee muoria?

    • kamppeet ja häivy lasten kanssa. Pitäköön petturipariskunta toisensa.

    • fantasia sulla

      Tiedän kyllä että tätäkin tapahtuu mutta jos tapahtuu niin ei siitä tulla suomi24 palstalle itkemään vaan varmasti tapahtuisi asioita vähän muuten.

    • ähäskutti

      Mene sekstaan hänen isän kanssa ja hänen parhaitten kavereitten kanssa. Siitäs saat äijä.

    • Jos olisin samassa tilanteessa niin kertoisin asiasta jollekin luotettavalle ulkopuoliselle, vaikka parhaalle ystävälle. Sitten pyytäisin äitini kylään kotiini, samalla kylään myös tuo ystävä tietäen jutun juoni, ja tietysti myös miehen pitää olla paikalla.

      Sitten vaan kaikki pöydä ääreen istumaan, ja ehkä video jonnekin nurkkaan piiloon nauhoittamaan, ja sitten kertoisin, että silloin ja silloin näin tämän ja
      a) äiti voi nyt poistua eikä tarvitse perään kysellä.
      b) mies voi nyt kertoa mitä haluaa että jatkossa tehdään. Voiko häneen vielä luottaa ja miten aikoo sen todistaa? Sitten kynä ja paperia miehen eteen ja ellei tekstiä ala tulla niin ovesta pihalle, kiitos!
      c) sitten keskustleua ystävän kanssa asiasta.

      Kyllä se siitä. Itse olen mies ja olen sitä mieltä, että ainakin mies voisi tuollaisen (tai vastakkaisen) jutun jälkeen kyllä vielä saada homman toimimaan. Luottamus siinä on pitkän aikaa varmaan nollassa, mutta muista kuitenkin, että miehesi ei yksin ole syyllinen. Äitisi sen sijaan, huh huh, minkä teki lapselleen, ehkä hänen pitäisi mennä hoitoon, onko miestäsi vanhempikin?

      Mutta tulevaisuudessa sinun pitää antaa myös äidillesi anteeksi ja lapsillesi oikeus mummoon, tai välit mummoon eivät saisi lainkaan katketa aikuisten ongelmien takia.

      Asiat pitää pystyä hoitamaan puhumalla, ja sopien. Parempi laiha sopu kuin lihava riita, ja minä jos kuka sen tiedän.

    • mies6969696969696

      HAHA, miten sattukin, itsekin olen välillä himoinnut likkakaverini äitiä, tosin vain kuvitelmissa :). Muija mäkättää ja käkättää ajattele äitiä :P

      • Hulikaani88

        Muista että naisetkin haaveilee :D Kuten jotain rakastellessasi nainen kuvittelee ihan jotain muuta!


    • TANATATATATANA

      miesten puolta miehenä.... Muta toi on liikaa. EROO HETI. Ei se mitää puheita tarvi kun mennä ja erota. Helvetti se sun äitees on ihan yhtä paha... Itseasiassa pahempi, sähän oot sen tytär. Hyi helvetti, itse unohtaisin myös äitini, katsoisin noin 3 vuoden päästä voiko katsoa sitä silmiin vielä. Aloita uusi elämä, töistä vuorovapaallee tai piiitkä sairasloma, muutat muksujen kanssa ja olet vain.... Kunnon mies kiikariin vuoden päästä mutta MUISTA, EI MITÄÄN YLIMÄÄRÄISIÄ YHTEYKSIÄ EXÄÄN... Muutakuin ne mitä lasten vuoksi tulee. Paljo tsemppiä... Helvetti kun noita idiootteja sikiää. Tv: Iso mies.

      • Näpsäkästi

        Jos nyt oletetaan, että tarina on tosi, mitä en yhtään ihmettele....sanonpa vain, että katsopa peiliin itse.
        Syyllinen löytyy sieltä. Jos olet tuollainen selkärangaton luuseri, joka mankuu lehtien palstoilla, mitä pitäisi tehdä, jokin on pielessä ollut jo kauan.
        En ihmettele miestäsi. Kaikki kolmekymppisethän nai ketä tahansa ja mankuu tälläisten näyttävien viiskymppisten naisten perään, jollainen minäkin olen, mutta että äitisi menee todella halpaan ja sänkyyn miehesi kanssa....en ymmärrä.
        No, äitinsä tytär.
        Häivy ja äkkiä, äläkä annan noitten kummankaan nähdä lapsia enää ikinä.
        Ryhdistäydy!


    • tyttö ja poika

      Oletko miettinyt ihmisenä asiaa!
      Minun mielestä sinun pitäisi olla onnellinen, koska miehesi on hetero. Olisihan siellä pedissä voinut olla isäsi.
      Pää pystyyn ja lenkille!
      T:Hetero

    • jap,jip, jop

      Olkoon niin äiti kuin vain, mutta tuollainen äiti ei ole mikäänn äiti, joka voi tehdä noin sairaan ja irstaan, inhan tempun tyttärelleen ja lapsenlapsilleen. Ja miehen irvikuva on se sinun miehesikin. Anna kenkää molemmille elämästäsi ja jatka elämää eteenpäin lasten kanssa. Varmasti jossain on sinulle sellainenkin ihminen, joka ei tee noin viheliäistä tekoa sinulle ja arvostaa sinua ihmisenä. Aivan oikeasti. Ei sinun pidä jäädä moista murehtiin. Ota molemmat yhtäaikaa puhutteluun, mutta ota sinne myös 2 Ulkopuolista ihmistä tueksesi ja turvaksesi. Selvitä kerralla välit molempiin ja heitä kierrätykseen niin äitisi kuin miehesikin. Et tarvitse tuollaisia ihmisen irvikuvia elämääsi. Eikä myöskään lapsesi heitä tarvitse, ei heillä ole mitään annettavaa teille . Sinulle tsemppiä , rohkeutta ja voimia jaksaa moisen sotkun selvittäminen.

      • ....

        Ei aloittajan tarvitse enää puhua sanaakaan kummallekaan. Uusi elämä voi alkaa heti. Ei ole mitään selvitettävää enää.


    • kaikkea kanssa

      ei osunut ja uponnut.
      Aloit selvitellä asioita ja sait selville, että käyvät säännöllisesti mökillä, kaupoilla, laivalla...
      Asutko samassa taloudessa?

      • wqertg

        etkö osaa lukea??
        ap nainen käy vuorotyössä. siinä on kuule aikaa miehellä pettää. ja lapset tod näk hoidossa. vuoropäiväkotejakin on. mitälie työtä ukko tekee, jos on aikaa olla kotona panemassa anoppia keskellä päivää..


    • Teemutus

      Vaikka alkaa peuhaamaan jonkun toisen kanssa? Olisin tarjolla. Luulen että sä jopa suostuisit! ;-)

    • PROVO+2

      PROVO

    • Minttusi

      Nyt on aika nostaa kytkintä tai pistää äijä pihalle. Se sattuu hetken tai ehkä kauemminkin, mutta kuinka voisit häneen enää luottaa!! Ja mitä tulee äitiisi, niin mielestäni hän on nyt kyllä tehnyt jotain hyvin anteeksiantamatonta. Eikä mikään anteeksipyyntö palauta asioita ennalleen. En itse henkilökohtaisesti voisi enää olla äitini kanssa tekemisissä... Mielestäni tuollainen käytös on äidiltäsi mutta myös mieheltäsi hyvin sairasta toimintaa!!
      Pärjäät lasten kanssa varmasti hyvin yksinkin, ja kaikenlaista apuahan tänä päivänä on saatavilla, mikäli apua haluaa.

    • :((

      Aivan hirveän asian olet saanut kokea, ja tuo tapahtuma oli vasta alku :(. Sua käy kyllä nyt sääliksi, ihmettelen tänne kirjoittavia ihmisiä, eivät he voi tietää mitä olisi parasta tehdä tai miltä tuo tuntuu. Tuollaista ei toivoisi edes vihamiehelleen.. En aio yrittää kertoa sulle mitä pitää tehdä..kyllä sen itsekin tiedät.. Toivottavasti haet tuohon tilanteeseen myös ulkopuolista apua, yksin tuollaisesta shokista ei voi selviytyä.. Toivon sulle kaikkea hyvää ja että kun olet jälleen valmis, niin uskallat taas luottaa ja rakastaa toista ihmistä.

      *virtuaalinen halaus*

    • 43v lapsiax2

      Sun äitisi taitaa olla tosi puutteessa tai kuuluu niihin niin kutsuttuihin "puumiin" eli munaa saatava, mitä nuorempi sen parempi. Niin ja mitä mieheesi tulee niin "sika" mikä sika ja tossa tilanteessa ei todellakaan päde sanonta : miehet ovat sikoja, mutta naiset ovat onneksi eläinrakkaita.Sinuna laittaisin välit poikki molempiin, vaikka sanotaankin että lasten kannalta ei kannata erota, mutta ajattele myös itseäsi.Tottakai miehesi huutaa ja riehuu eihän syy "sen tietenkään ole" mutta muista että kaikkeen tarvitaan AINA kaksi!!!!

    • 69

      Se hyvä puoli tuossa on ettei miehesi käy vieraissa kun tuttua nai.

    • voiko kukaan olla noin kusipää ????? Jos sä kerta näit tuon,ni mä ottaisin muksut matkaan ja helevettiin :=) ja kumpaakaan en tahtoisi enää ikinä nähdä ...se siitä...

    • Niin,niin

      Äidillesi,jospa se oli vahinko.

      • JUOPUTIKPELASU

        EI OLE ÄITILLÄ MUUMIT HIMASSA.MINKÄ LAINEN ÄITI ON OLLUT ALUN ALKAEN.VOI TYTTÖ PARKA.


    • Joo..

      Ihan selvä Provo

    • Just niin

      Tulit sisään ja katoit ovenraosta eikä kukaan huomannut mitään Joo joo

    • herätys!

      LIIKAA KAUNIITA JA ROHKEITA. Ja nyt kuvittelet ne todeksi???? Heh...

    • panopena

      Unessa,se on vain painajaista,minun tietääkseni se menee näin ensin äitiä ja sitten vasta tytärtä,

    • kaikkea kokenut

      Otahan aikalisä. Mieti, harkitse asiaa viikko kaksi. Älä tee mitään mielenkuohussa. Tarkkaile tilannetta. Tee muistiinpanoja heidän liikkeistään. Järjestä niin että yllätät rysän päältä. Sitten kylmästi vaan neuvottelette miten siitä eteenpäin. OletTunnesuhteesi kyllä katkeaa molempiin.
      Tämä on niin rankka juttu, että tarvit tukea muualta kuin tältä sivustolta. Olet yksin kahta viholliseksi muuttunutta vastaan. Hakeudu heti vaikka perheneuvojalle tai psykiatriselle hoitajalle poliklinikan tai yksityisen kautta. Etsi nopeasti henkistä tukea itsellesi, vaikka maksaisi maltaita. Onko sinulla luottoystäviä?
      Jos tämäkin on provo, halveksin syvästi laatijaa. Jos on aito hätähuuto, tunnen myötätuntoa puolestasi.

      • Juupatijuujoopatijoo

        pelkkä huono provo...


      • JUOPUTIKPELASU

        HYVIN SANOTTU


    • KovanaamaNokialta

      Moro

      Sun äijää saa tarpeeksi pillua, ja siksi nai vaikka mitä. Ja vaikka anoppia. Katso peiliin miltä näytät, ja oletko naisellinen ja haluttava. Teen korjauksia omaan olemukseesi, ja tee itsestäsi seksikäs ja lyö äitisi laudalta sängystä. Hae pari pornokasettia ja katso mallia. Ja toimeksi. Väsynyt, pahanhajuinen, nalkuttava, epäsiisti ja ämmämäinen olemus karkoittaa erotiikan. Ja ukkosi parantaa kaikilla aloilla, jos sinä muutut haluttavaksi naiseksi. Ei muuta kuin peili käteen, ja kaappaa takaisin ukkosi. Pakkohan sun on vanhemmalle äidillesi pärjätä, ja seksissäkin. Pistä toimeksi ja unohda erojutut ja muut.

      • heccc

        lihava, rasvaltahaiseva miehenkäppänä, joka ei itse saa naista ulkomuotonsa takia.

        tai, sitten aloittajan mies? ;) (olettaen, ettei aloittaja provo)


    • karmeaaa

      niin, tuosta jäi iät puuttumaan. Olen 62v, äitini 83v ja mieheni 64 v. Nuorin lapsemme täytti juuri 40 vuotta. Vanhin lapsista ei asu enää kotona.

      • TOSI PÖLVÄSTI

        MENE MUKAAN VAAN ROHKEESTI ,KOLMESTAAN ON PALJON HAUSKEMPAA SEKSTAILLA KUN KAHDESTAAN,PITÄKÄÄ LYSTIÄ JA NAUTTIKAA


      • panpan

        ikäinen "äiti" enään harrastas sexiä, provo mikä provo koko juttu, sun ittes ikä on vielä kiihkeän sexiläisen ikä..oisit kommentoinut siinä jotain..jos oli jotain !


    • Äitinsä pettämä

      ..voi näin käydä. Oma äitini soitti n. 10-vuotta sitten miehelleni, että kaipaa seksiä ja haluaisi mieheni sänkyyn. Yritti viekotella puolisoani puhelimessa..ei tosin hokannut, että minä olin vieressä ja mieheni nosti luurin korvilleni ja kuulin kaiken mitä äitini söpötti. Välit pistin mutsiini heti poikki. En ole ollut tekemisissä enkä ole. Että on niitä tämmösiäkin "äitejä" olemassa.

    • Ilman muuta jätät tuollaisen miehen, koska hän ei kunnioita sinua eikä perhettään. Itseään arvostava nainen ei jää enää ko. suhteeseen. Tuskin jää enää siihen. Rysän päältä, silloin tapahtuu useammankin kerran. Miehesi ei ole sinun arvoinen!!!! Ajattele itseäsi ja lapsiasi minkälaisen esikuvan he saavat, kun isä pettää!!! Kunnollisiakin miehiä on olemassa jotka tyytyvät yhteen naiseen.
      Voit antaa anteeksi, mutta et unohtaa koskaan...tulee vaivaamaan suhdettanne mikäli jäät enää suhteeseen nimimerkillä kokemusta on.

      • Giggeli

        Pahinta pettämistä tässä genressä,hyi hitto miehes taitaa olla aika pervo...


    • Säädyllinen

      Tämä juttu on isolla kirjaimella Provo. Mutta voi tapahtua. Olen itsekin katsellut omaa anoppia pieni heijari päällä hänen touhuillessaan. Se ei ole syntiä. Eihän?

      • JUOPUTIKPELASU

        SEKSI JA SIITÄ PUHUMINEN JA MYÖS SEN TEKEMINEN.ON AINA KIIVAS PUHEEN AIHE.MUTTA KUN LIIKUTAAN VAARALLISILLA VESILLÄ.NIIN AINA JOTAKIN LOUKATAAN,SATUTETAAN,VÄHÄTELLÄÄN JA ALISTETAAN.EI NE TÄMMÖISET ASIAT KOSKAAN LOPU.PAPITKIN HÖLMÖILEE.


    • mimmi08

      elä tyttö hätäile he eivät ole loppuun asti ajattlleet asiaa ,,,,otat eron ja jätät kaiken taakse miehesi joutuu maksaan kolmen elatus maksut sitten ei joudakaan huvitteleen miten sattuu ,,,pärjäät paljon paremmin ...ilman häntä ja löydät kyllä uuden
      uudelleen on turha yritää aloitaa vaik antaisit anteeksi muistaisit joka hetkellä mitä sattu etkä vois rakastaa miestäsi enään niin syvällisesti ,,lapset sopeutuu kyllä nopiaan uuteen elämään ja he eivät joudu kärsiin teidän riitelystä ja huonoista väleistä .miehesi ilmeisesti yritää manibuloida sua ja alistaa koska pelkää menettävänsä sinut ei hän ole vahva ihminen ,,,usko se on totta ,,,ei muuta kuin tarti asiaan ja ero paperin kirjoitus se ei ole vaikeeta särjrt vain itseäsi jos jäät ,,voimia

    • Kolmen kopla

      Miehesi tulee olemaan ikuinen petturi.Äitisi on nainen,joka haluaa,että kaikki miehet rakastavat (rakastelevat) vain häntä.Muita naisia ei ole olemassakaan.Eipä edes omaa tytärtä.Tosi ikävä sinulle,kun on vielä kolme lastakin,joista pitää pitää huolta.Yksin ei ole kiva olla,mutta parempi yksin kuin tosi huonon kaverin kanssa.

    • villainen hattu

      Näin se menee:
      Isä pani siskoa
      Veli pani äitiä
      MInä panin lammasta tarhassa
      Pässi se katseli aidan takaa
      Ja näytteli mulle hammasta

      TUO JUTTU ON PROVO, TURHA VAIVAUTUA SÄÄLITTELEMÄÄN...

    • Katja81KK

      Just joo kannattaisko äijä laittaa oikeesti pihalle ja puille paljaille, äidistäsi katkassa suoraan välit ja pitää huoli ettei lapsen lapsia näe toiseksi jos äitisi on vielä isäsi kanssa yhdessä niin kysyä suoraan isältäsi että onkohän äitisi teot oikeudellisia sua kohtaa.

      • A

        Tulkitsenko oikein, jos tulkitsen miehen syyllistyvän sukupuoliyhteyteen lähisukulaisten kesken siinä vaiheessa, kun hän ensin yhdyttyään äitiin yhtyy kysyjään, joka on äidin lapsi - riippumatta siitä onko hän äidin kanssa aviossa, koska miehen voidaan tulkita olevan äidin lähisukulainen? Koska en ole lainoppinut, en tiedä onko tämä tulkintani perusteltavissa Suomen rikoslain mukaan (17. pykälä). Ehkä on, ehkä ei. Voi olla, että kysyjä on halunnutkin selvittää suurelle yleisölle juuri kyseisen tapauksen juridista luonnetta.

        Oli miten oli tuon edelläolevan tulkintani oikeellisuuden kanssa - ehkä joku haluaa osoittaa sen virheelliseksi - tulisi kysyjän suunnata huomio miehensä käyttäytymiseen (ei äitinsä) sekä pidättäytyä kaikesta yhteiselosta miehensä kanssa. Ensi vaiheessa tulee ottaa yhteyttä lakiasiainneuvojaan ja ilmoittaa miehelle erohakemuksesta. Hakemuksen voi toimittaa myös lakimiehen välityksellä. Tämä on taloudellisesti riskitöntä ja säästää henkisiä voimavaroja. Laskun maksajasta ei tapauksessa tule olemaan epäselvyyttä.

        Toivotan kysyjälle voimia uudessa elämäntilanteessaan, jossa hän on vapautunut perheenisäksi kelvottoman miehensä alaisuudesta. On haavoittavaa, että kysyjä on joutunut kokemaan tämän tapauksen. Vakavampien kysyjään ja lapsiin kohdistuvien vaurioiden välttämiseksi yhteiselo on lopetettava nyt heti miettimättä asiaa yhtään sen enempää.


      • kolera

        eikö kannattasmennä kolmanneksi,sinne sekaan...


    • o.tunnus

      kopio mailmalta ja iltalehtikin omin sanoin uutista kopio, mailmalta viikon myöhässä ..

    • ennen kun tapas äidi

      kanssani samasta tytöstä mun kans kiinnostunut ja siitä menneisyydestä en pidä. Tämä tapahtui ennen kun isäpuoli tapas äidin. Me olimme samassa tanssipaikassa aika usein ennenkun tiesinkään hänen olevan tuleva isäpuoleni. Äidin kanssa yhdessä ollessa isäpuoli on kerskuillut että tyttö ois ollut hänestä mua kiinnostuneempi, jos hän ois tytön huolinut, vaikka musta näytti ihan toiselta, kun isäpuoli haki tyttöö jatkuvasti tanssiin ja oikein juoksi hakee vaikka huomas että olin menossa itse hakee tyttöö. Kerskuilut on kyllä raivostuttanut, vaikkei me kumpikaan onnistuttu tytön suhteen, kun isäpuoli on sentään äitii 3vuotta nuorempi. Äidin kanssa alkuaikoina yhdessä ollessa isäpuoli on liikaa ollut kiinnostunut, jos oon kertonut jonkun toisen tytön olevan kiikarissa. Se rupes heti kyselee "Minkä näkönen se on? Oonkohan mäkin tanssinut sen kans? Olikohan sekin musta kiinnostunut?" Kerran kun oltiin samalla kyydillä äidin ja isäpuolen kans tansseissa, oli kyseinen tyttö siellä. Äiti ja isäpuoli oli koko illan yhdessä. Silti kotimatkalla isäpuoli rupes puhuu tytöstä. Raivostuin niin paljon että uhkasin tahallaan ajaa ojaan jos ei pidä turpaansa kiinni. Sen jälkeen ei ollut tytöstä sanaakaan puhetta, kun huomautin etten pidä että kiinnostuu muusta naisesta, vaikka on äidin kans yhessä ja muutenkin inhoon että tykkää 20vuotta nuoremmasta tytöstä. Kerran ne meinas äidin kans erota ja raivosin sit että jos se eron jälkeen iskee vielä tansseissa mun ikäsii tyttöjä, niin heti tulee turpaan. Ei ne onneks loppujen lopuks eronnut ja muutenkaan en hyväksyis eroa, kun tiedän että menis taas samoissa tansseissa iskee mun ikäsii tyttöjä.

    • Räyh'

      Trolli.

    • eräs vaan

      tykkää äidistä,toinen tyttärestä ja kolmas molemmista

      • päski

        ja sekaan vaan,vois ehkä kokeilla sit sitä aidin klittaa myös...


      • lopppe
        päski kirjoitti:

        ja sekaan vaan,vois ehkä kokeilla sit sitä aidin klittaa myös...

        jeah.sepäs oliski kiihottavaa ku tytär nuolis oman äitinsä klitistä;)


    • adffa

      Älkää ruokkiko trollia..

    • olennaiset mielessä

      Jos he tekevät lapsen niin onko se sitten 3/4-osaveli näille toisille lapsille?

      • älyy

        82-vuotias tee enää lapsia..jotain älliä kirjoituksiin..


      • JarnoOK

        Mä oon ihmtellyt tätä: Mun oma nuorekas anoppi sanoo välillä muidenkin kuulleen törkeetä ja vihjailevaa tekstiä, sellaista että jos mä olisin nainen ja anoppi mies, se tulkittaisiin heti ahdisteluksi, sille ummistetaan silmät ja korvat, tuntuu että kukaan muu ei eds kuule mitä se sanoo, mutta jos minä sanon jotain vastavaa takasin, tai sinnepäinkään... niin se on kauhia paikka... ...niin siis ei enenpää olekkaan tapahtunut täällä... mutta kummastuttaa... no mitäpäs noista.. meni ja vihels... :-)


    • Minua et hämää

      Älä kirjoittele tänne paskaa. Kirjoita kirja ennemmin kun tänne sepität sairaita ajatuksiasi.
      Näkeehän tuon sokeakin miten runoilet.Onko liian pitkä kesä vai muuten vain tekemisen puute?

      • totaali paskiainen

        Jos tuo on totta niin todella törkeää käytöstä sekä mieheltäsi että äidiltäsi. En voi edes kuvitella miltä tuollainen tuntuu. Jotkut asiat kun nyt kertakaikkiaan menee alapään edelle. Ikävää että pelkäät miestäsi, jos vain voit pakkaa kamasi ja mene vaikka jonkun ystäväsi luokse tai turvakotiin jos et muuta keksi. Kun aikaa on kulunut voi olla että pystyt selvittämään asiasi äitisi kanssa. Miehesi kuulosta täydeltä paskiaiselta joten ehkä hyväkin olisi hänestä päästä eroon. Jos pystyy bylsimään äitiäsi voi olla että äitisi ei ole ainut jonka kanssa sinua on pettänyt. Niin tai näin oikein paljon voimia sulle, tuo on kyllä todella ikävää käytöstä. Mutta elämä vie eteenpäin.


      • huuli pyöreänä

        Jos toi juttu on totta niin tee jotain.... tai mene lääkäriin....
        Kaiken maailman paskaa kirjotetaan ja toiset voivottelevat sitten kohtaloa... ei taida olla edes totta, JOS on niin toimi.............


      • leena78

        Pitkä kuuma kesä ja mä aion elää sen...vaikka mies mamia pistelisikin... Sorry mut ilmeisesti ihan höpönpöpönhöppööö kaikki.


    • KP

      Voimia sinulle!

    • Anssi?

      Melkoinen pukki, pitää sanoa :D

      Vakavasti ottaen, tässä ei nyt (ehkä) kannata alkaa hätiköimään. Onko hän hyvä puoliso, hyvä isä, hyvä rakastaja, vakaasti leivänsyrjässä kiinni? Jos kaikkiin tai useimpiin kyllä, niin asia kannattaa sopia. Ai miksi? Nooh, oletko kuullut vapaasta suhteesta? Myönnettäköön että se on törkeää että miehesi ei tästä yrittänyt neuvotella (ja siihen on tietysti omat painavat syynsä, onhan kulttuurimme - eikä ainoastaan meidän kulttuurimme - kovin kielteinen tällaiselle) mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan, sanotaan. Bonuksena; jos/kun sovitte vapaasta suhteesta, muista että sinullakin on vapaat kädet miesten suhteen. Pohdi asiaa edes hieman, huomaat ettei vapaa suhde ole niin hullunkurinen idea kuin miltä se kuulostaa. Kun alkaa ajattelemaan, yhteiskunnallamme on aivan järkyttävä määrä tabuja, jotkut täysin triviaaleistakin asioista.

      Toivottavasti saat asiasi kuntoon, tavalla tai toisella.

      • kuin vapaa suhde

        Tuo vapaasuhde voi sopia joillekkin. Itse olen aina ajatellut ettei satunnainen yhdenyönjuttu maata kaada jos kumppanilta sellainen vaikka känissä lipsahtaa, vaikka mieluiten kyllä ollaan yhden ihmisen kanssa kerallaan. Mutta haloo, siis tuo mies oli ollut tämän naisen ÄIDIN kanssa. Sehän on jo puolipervoakin? Mulla menee anteeksiantamisen raja ehdottomasti siinä ettei kehenkään mun sukulaiseen tai ystävään saa kajota. Samoin en koskaan olisi sängyssä ystäväni, sukulaiseni enkä varsinkaan lähisukulaiseni miehen kanssa. Antaisin mieluummin vaikka kursia alapääni umpeen. Mitä taas noihin työ-ja taloudellisiin juttuihin tulee ne eivät ole elämässä kaikista tärkeimipiä arvoja. Kehottaisin miettimään pystyykö antamaan anteeksi jos ei niin silloin kannattaa ottaa ero, elämää ei kannata pilata katkeruudella.


      • Anssi?
        kuin vapaa suhde kirjoitti:

        Tuo vapaasuhde voi sopia joillekkin. Itse olen aina ajatellut ettei satunnainen yhdenyönjuttu maata kaada jos kumppanilta sellainen vaikka känissä lipsahtaa, vaikka mieluiten kyllä ollaan yhden ihmisen kanssa kerallaan. Mutta haloo, siis tuo mies oli ollut tämän naisen ÄIDIN kanssa. Sehän on jo puolipervoakin? Mulla menee anteeksiantamisen raja ehdottomasti siinä ettei kehenkään mun sukulaiseen tai ystävään saa kajota. Samoin en koskaan olisi sängyssä ystäväni, sukulaiseni enkä varsinkaan lähisukulaiseni miehen kanssa. Antaisin mieluummin vaikka kursia alapääni umpeen. Mitä taas noihin työ-ja taloudellisiin juttuihin tulee ne eivät ole elämässä kaikista tärkeimipiä arvoja. Kehottaisin miettimään pystyykö antamaan anteeksi jos ei niin silloin kannattaa ottaa ero, elämää ei kannata pilata katkeruudella.

        Tai no, mikäänhän ei estä sopimasta että tiettyihin henkilöihin ei kosketa mutta muuten annetaan vapaat kädet. Eikä se ole pervoa pitää jonkun äitiä haluttavana (tai mennä pidemmälle) koska sitä sattuu lähes kaikille haluamattaankin. Kauniit ja seksikkäät ihmiset aiheuttavat sellaisia reaktioita. Muurahaisten juoksuttaminen sukuelimillä ja itsensä piiskaaminen kurkulla olisi jo sellaista kinky-touhua, vaikkakin melko harmitonta (itse en tuomitse jos joku niin haluaa tehdä).

        Itsekään en pidä suurta henkilökohtaista taloudellista hyvinvointia kaikkein tärkeimpänä, mutta se voi olla tärkeää jollekin muulle ja siksi otinkin sen esiin.


    • ray.k

      Paras lääke on, kun menet itsekkin ja katsot, miten jatkossa tapahtuu. Mustis on turha olla. Et ole ensimmäinen, etkä varmasti viimeinen, kenelle on näin käynyt. Toinen vaihtoehto olisi ollut avata ovi ja haluta mukaan niin olisit saanut selkävoiton.

      • kanootissa???

        Ylläoleva kuvaili juuri insestiä.


      • koloreski
        kanootissa??? kirjoitti:

        Ylläoleva kuvaili juuri insestiä.

        ole niin pahaa insestiä jos äiti jatytär itse haluu olla mukana siinä komantena...


    • jussipussi.

      Olisit tehny näin: Housut poiees ja samaan petiin ja vaatinu "Mulle kans, ku jakamaan ruvettiin!" Olis varmaan jokaisen syyllisen naama wenähtänyt. EIKÄ OLIS ENEMPIÄ TARTTENNU SELITELLÄ! Kenenkään! Sit olis jälkeenpäin voinu kysellä, että mitäs peliä tää on. TÄH??

    • Mengele...

      tappakaa itsenne koko porukka! ei tommosten retardien kuulu tehdä lapsia! Vitun vähä-älyiset!

    • Mjp-70
    • johan on

      tämön justihin samaa paskoa - sarja keksittyjä juttuja tällä viikolla - vaimo pettää exän kans, appiukko istuu avainten kans kotona ja nyt mies pettää äitin kans - jos luetta tarkkana - niin kaikki tarinat saman kesätyöntekijän keksimät

    • _lonelyrider_

      Kateeksi käy! Siis äijä saa äitiä ja tytärtä. Olettaen tietysti, että äiti on edes jotenkin sopusuhtainen, eikä mikään vanha mummo. Sinuna antaisin asian olla ja elät niin kuin et tietäisi ja olisit iloinen miehesi onnesta ja viriiliydestä.

    • JÄTÄ SE!

      Ajattele lastesi kannalta - mikä shokki niille olisi tietää isoisän olevan isä.
      Itse jättäisin miehen ja en ottaisi yhteyttä enää ikinä äitiin. Kenen äiti tekis noin OMALLE tyttärelleen?

    • TotuudenSanasta

      3.Mooseksen kirja:
      20:14 Jos joku ottaa vaimoksi naisen ja hänen äitinsä, on se iljettävyys; sekä hänet että ne molemmat poltettakoon tulessa, ettei mitään iljettävyyttä olisi teidän seassanne.

    • etetty ettäjä ettää

      Miksi tulet tänne kyselemään tuollaista? Mietin vähän aikuinen ihminen sentään...
      Ei vaihtoehtoja!
      Aika sairaalta kuulostaa omasta mielestäni, oma äiti? Äitisi ei taida paljon kunnioittaa itseäsi... Huhhuh sentään. Se, että miehesi pettää ei ole juuri mitään. Mutta kenen kanssa. Vakavinta ei ole se pettäminen tässä tapauksessa vaan tuo oman äitisi osuus.
      Ehkä taustalla jotain? Ei voi ottaa enempää kantaa kun ei tiedä... Sorry mut aika huvittaavaa käytöstä.
      Heh, kaikenlaisia meitä täällä on.

    • 3-1

      Onpa karmeaa kuultavaa... Tuossa ei voi muuta kun toivottaa sinulle viisautta ja voimia. Onko sinulla sisaruksia tai muita läheisiä, joiden kanssa voisit asiasta keskustella? Joskus elämä paljatuukin joksikin ihan muuksi, kuin mitä on sen luullut olevan ja se on henkisesti rankkaa. Sinun täytyy päästä puhumaan ja purkamaan asiaa jollekin. Voimahalaus!

      • ...

        Et voi tosissas olla niin naiivi, että otit tuon todesta?
        Yksityishenkilöt tai ylläpito syöttää näitä provoja.


    • HALOOO 123

      Vieläkö mietit mitä pitää tehdä, hei haloo , sairasta sakkia !!!!!!

    • juupo

      Onhan se ikävää jos näin. Voit tietenkin mennä ensikerralla mukaan. Kolmen kimppa voisi lähentää teitä ja suhteenne voisi saada uusia ulottuvuuksia. Ehdotappa tätä äidillesi ja miehellesi.

      • Rikkuri

        Antakaa nyt naija muorinnii!


    • Kaarlo_xx

      Harmi. Olisi pitänyt ottaa ehkä pitempi koeaika.
      Kaikkea voi sattua, mutta osanottoa täältä.

      • harmillista

        On todella kova isku nähdä omin silmin sellaista kuin sinä olet nähnyt. Todella kun ajattelee niin kaikkein hirveintä tässä on kun oma äiti tekee sellaista. Äitiä kun ei voi vaihtaa, mutta miehen voi vaihtaa parempaan kun katsoo kunnolla kenet ottaa. Harmillista sekin kun teillä on kolme lasta. No ensin mieti oletko sinä ja lapset sen arvoisia että teille voisi tehdä sellaista kun olette nyt kokenut. Sinulla on vielä hyvää elämää edessä ja lapset voivat pitää isänsä, koska eivät ymmärrä asiaa. Äitisi kohdalla antaisin pallon sinulle, mitä tunnet häntä kohtaan ja miten jatkossa toimit. Aika kammottava juttu. Voimia todella sinulle...


      • harmillista
        harmillista kirjoitti:

        On todella kova isku nähdä omin silmin sellaista kuin sinä olet nähnyt. Todella kun ajattelee niin kaikkein hirveintä tässä on kun oma äiti tekee sellaista. Äitiä kun ei voi vaihtaa, mutta miehen voi vaihtaa parempaan kun katsoo kunnolla kenet ottaa. Harmillista sekin kun teillä on kolme lasta. No ensin mieti oletko sinä ja lapset sen arvoisia että teille voisi tehdä sellaista kun olette nyt kokenut. Sinulla on vielä hyvää elämää edessä ja lapset voivat pitää isänsä, koska eivät ymmärrä asiaa. Äitisi kohdalla antaisin pallon sinulle, mitä tunnet häntä kohtaan ja miten jatkossa toimit. Aika kammottava juttu. Voimia todella sinulle...

        en tarkoittanut että harmillista kun teillä on kolme lasta sillä, että ova t syntyneet teille, mutta mahdollista eroa ajatellen. Lapset kun kuitenkin onneksi tottuvat kaikenlaiseen paremmin...:)


    • mwm2m2mo32o2

      Tuota lukiessa tuli kyllä ihme olo. Ei voisi uskoa todeksi, kun asiaa lähtee mitenkää loogisesti purkamaan. En halua mieltäsi pahoittaa, mutta äitisi ja miehesi ilmeisesti molemmat polkee rikkinäisillä dynamoilla.

      Luulisi, että edes niiden lasten takia pystyvät ajattelemaan, mikä oikeasti on kohtuutonta...Kun eivät edes sinun takiasi sitä osanneet sumplia keskenään.

      Ensiksi käsittelet aviomiehesi. Jos hänellä lyhyt pinna ja turvaasi pelkäät, niin pidä huoli että joku on mukana. Sanot hänelle, että nyt suksii pois. Ero vireille ja RIISUT häneltä jokaisen oikeuden mikä vain on olemassa. Tuommoinen tapaus on jo henkisesti vajaa.

      Sitten menet äitisi luokse ja kerrot, että niin makaa kuin petaa. Ilmeisesti oli hyvää parrua tarjolla, kun samassa uhrattiin oma lapsi ja lapsenlapset. Anteeksi voi antaa, mutta mitään kiirettä en pitäisi.

      Voimia vain, mutta ihan varoituksena että vaikka saisit mimmosen lupauskylvyn, että tämä oli tässä ja tässä...Suosittelen hakemaan onnea muualta. Maailma on pullollaan meitä kusipäisiä miehiä (Näköjään äitejäkin), mutta muutama loisto yksilö jokaisen tielle eksyy.

    • Jos tällasta oikeesti tapahtuu suomi24 ei ehkä oo se oikee paikka ruveta asiaa selvittää...

    • Raivo!

      ...vitun nyhverö! Tommosessa tilanteessa sitä ei tarvitse enää miettiä miltä äitistäsi tai miehestäsi tuntuu, jos pamautat asiat heille päin näköä! Jos itselläni olisi vastaavanlainen tilanne ja olisin nainen, niin kävisin huoramutsini hiuksiin kiinni, haukkuisin huoraksi ja käskisin suksimaan vittuun mun elämästä lopullisesti. Hyi helvetti mikä lumppu! Ja mieheni silmille sumuttaisin pippurisumutetta ja potkaisisin munille niin, ettei niillä vehkeillä tehtäisi enää yhtään mitään. Nämä kaksi lähimmäistäsi ovat tuhonneet sinun onnesi!

    • mummo 39

      :) kuinka voit rakastaa muita kun et ilmeisesti rakasta itseäsi? Osoita rakkautesi ja vaadi rakastetun kohtelua. Minulla on tyttöjä minulla on lapsenlapsi, muttei seksijuttuja ex tai nykyisten poikaystävien kanssa. Tulee mieleen ajatus oletko henkisesti terve? Ei tulis kyllä mieleen mennä naimaan lasten kavereita. Ota asia esille sossussa siellä sinua ja lapsia autetaan terveeseen elämään.

    • Katz8

      Ei ole kuin yksi vaihtoehto! Pidä hautajaiset äidillesi jo nyt etukäteen ja ilmoita äidillesi että hän on sinulle kuollut. Heitä miehesi tavarat ulos ja ota avaimet pois. Ero vireille ja hanki uusi uskollinen ja rakastava mies. Rakkaus on ikuista kohde vaan vaihtuu! Aika parantaa ja tuostakin selviät vielä. Voimia!

    • MrVili

      Miehesi tykkää vanhemmasta lihasta ja mikä parasta että sinustakin tulee sellainen joskus. Yleensä Äidistä näkee millainen tulee tyttärestä ja miehesi on ihastunut äitiisi. Hän tulee katumaan tekojaan ja kun muutut vanhemmaksi niin mielenkiinto siirtyy sinuun..
      Voin kertoa omalta kohdalta sellaisen sananlaskun että: että aina sitä nuorta saa, mutta kun edes kerran sais sitä kunnon vanhaa..
      Jos se mies on hyvä ja kykenevä, niin miksette laittaisi häntä yhdessä ns. koville? Sitten se jättää Teidät molemmat?

      • nussin isäs kans

        Voi vittu mikä feikki koko juttu!!!


    • jkhm84

      Kai tää on joku vitsi tai sitten maailma on oikeesti sairas... Isi ja mummo puuhissa. Mun äiti on kuollut mutta silti en vois kuvitellakkaan. Jos oikeasti tosi juttu niin voimia sulle, itse oisin aivan pirstaleina.

    • jp

      minulle kävi samoin,vaimoni petti isäni kanssa.tee niinkuin minäkin.lopeta suhde,kaikki kyllä ajan kans järjestyy.

    • miesva

      Missään et kerro kuinka paljon sinulla ja miehelläsi on ikäeroa. Jos sinä olet esim 30v ja miehesi 55 v ja äitisi 49v, tulee tähän juttuun jotain uutta näkökulmaa.
      Sinulla on syytä nyt katsoa tosiasioita silmiin, ja miettiä kuinka törkeää on se, että aviovuoteessanne miehesi ja äitisi paneskelee. Äitisi ei ole varmaankaan aivan järjissään, sillä en ymmärrä miten omalle tyttärelleen voi noin tehdä! Tosin en ymmärrä yleensäkään, miten mies voi vaimoaan pettää!
      Tarvitset jonkun apua ja tukea, ja siihen ammattiauttaja on paras. Hakeudu sellaisen luo mahdollisimman nopeasti.
      Mitään ymmärrystä ei tuollaisille porsaille tarvitse antaa vaan katkaise välisi äitiisi ja pistä ukko ulkoruokintaan. Miettiköön siinä sitten mitä tuli tehtyä. Jos äitisi ei saa tavata lapsenlapsiaan ja oma tytärkin kieltäytyy tapaamasta, niin uskoisin että sellainen rangaistus on kaikkein pahin äidille. Hän jättää kyllä miehesi sen jälkeen rauhaan. Miehesi taas menettää silloin kummatkin naisensa ja perheensä, joten kova juttu se on äijällekin. Sinä saat pitää lapsesi ja varmasti paljon saat myls muiden tukea. Älä vaan missään tapauksessa kovin paljon avaudu tapahtuneesta, koska ihmiset ovat aika ilkeitä ja esim. työtoverit saattavat jopa mielellään juoruta tällaisista asioista.

    • 4vuoden kokemuksella

      Oma kokemukseni on hieman erilainen mutta kuitenkin...

      Itse elin 4 vuotta suhteessa jossa mies petti koko ajan.. en vielä tänäkään päivänä ymmärrä miten jaksoin sitä katsoa.. se oli tehnyt edellisissä suhteissa samaa ja myös minun jälkeen.. isänsä oli samanlainen.. ehkä minulla oli pelko että jään yksin ja olihan se minun eka pitempi aikainen seurustelukumppani.. aina se sai pääni puhuttua "lupauksillaan" ympäri jotka se kerta toisensa jälkeen petti. sen tähtäimessä oli kaikki naispuoleiset, minun kaverit, sisko, kaverini äiti, baarissa tavatut ja ns. "hei-tutut"... selitti aina mulle että ei ku se toinen alotti, en minä mitään alotetta tehny.. vaikka se kaikki jutut oikeesti alotti, tekstailut, lääppimiset ym. ym. ym.... sanoin aina että ihan sama kuka alotti mutta miksi itse lähtee siihen mukaan... nykyisessä parisuhteessa olen onnellinen, pettämisestä ei pelkoa, heti "ensikättelyssä" nykyiselle kumppanille sanoin että jos kerranki petät nii se on sitte siinä! en toistakertaa halua samanlaiseen helvettiin joutua! mutta onneksi löysin nykyisen kumppanini :) "ei voi päästää oksasta irti ennen kuin saa toisesta kiinni, ku pelkää että putoaa" tämä sanonta osu minun kohdalle tismalleen!

      Voimia sinulle! omasta kokemuksesta voin sanoa: pettää kerran, pettää toisenkin..... ja jos miehesi rakastaa äitiäsi niin mitä sitä "turhaan" yrittää alkaa kääntään toisen päätä.. tulet varmasti aina muistamaan tapauksen kun katsot miestäsi silmiin!!!

    • Crow

      Äiti on Jeesuksen nimi kaikkien lasten huulilla...

    • Dse

      Rankkaa, mutta niinkuin laulussa todettiin.

      Miksi naiset rakastuvat renttuihin?

      Tai sitten äidilläsi on vain tiukempi "se".

    • botuliina

      tarpeen. jos haudot asioita yksin, voi käydä kuin Auerin perheessä. Malja vuotaa ylitse ja lapset voivat jäädä ilman isää ja mummoa ja sinua. Yksin on vaikea näitä setviä.Asia pitää selvittää mahdollisemman pikaisesti. Se on kuitenkin mielessäsi pitkään haitaten työtäsi, vapaata , suhdettasi mieheesi, äitiisi ja lapsiisi. Voimakkaan, raivoavan miehesi kanssa ei kannata yksin ruveta keskustelemaan. Ammattiauttaja osaa neuvoa sinua, hänellä on kokemusta vastaavista tapauksista, pahemmistakin. Salaaminen pahentaa tilannetta. Sinulla on oikeus jatkaa elämääsi ilman tätä järkytystä . Et voi lopun elämääsi vakoilla heidän reissujaan. Nyt toimeksi heti. Yritä olla vahva. Jaksat kyllä lastesi vuoksi.

    • SannaPetteri

      ..niin ei äidissäsi, eikä miehessäsi ollut oikein mitään mieleenpainuvaa. Peruskimppa - kylmänä lauantaina, huonojen huoltoasema kahvien jälkeen. Sinuna siirtyisin mustiin miehiin tai hankkisin kunnon dildon.

    • Jesaja 53

      mutta ei vähäisempänä keinona on kääntyä Jeesuksen puoleen rukoillen. Hän on väkevämpi auttaja, väkevämpi kuin mitkään ammattiauttajat yhteensä mitä maailmasta löytyy, Hän on tie, totuus, ja elämä! Siittä vaan rukoilemaan häntä ja siunaukset tulee vähitellen uskosi mukaan elämääsi! Aamen!

      • JUOPUTIKPELASU

        SIINÄ EI JEESUSTELU AUTA.LIHAN HIMO ON PUHUNUT PUOLESTAAN


    • <3

      kauhea tilanne kieltämättä :s sinuna jättäisin tuollaisen miehen heti.. en pystyisi itse antamaa ikinä anteeksi tuollaista anteeksi äidilleni.. nämä eivät varmasti helpota sinua mutta neuvon vain tekemään mitä sydän sanoo..
      olen pahoillani :s

      • JUOPUTIKPELASU

        ON PAHA SANOA.VOI OLLA,ETTÄ ANOPPI ON LIIAN VETÄVÄN NÄKÖINEN.MUTTA SILTI PITÄISI PITÄÄ NÄPIT EROSSA.OLI TILANNE MIKÄ HYVÄNSÄ


    • mamitar
      • JUOPUTIKPELASU

        HYVÄ KUN MATTI EROSI PÄÄMINISTERIN TEHTÄVISTÄ JA SIRKASTA.SUOMI NOUSUUN VALHEELLA ON LYHYET JÄLJET


    • Äiti myös

      et ala katsomaan vierestä sitä pelleilyä. Huutakoon miehesi vaikka kuinka lujaa niin sanot hänelle tietäväsi mitä puuhaavat. Samoin sanot äidillesi. Jos et tosiaan pysty sanomaan niin kirjeet ovat keksitty.
      Sinun ei tarvitse alistua moiseen etkä saakkaan lastesi ja itsesi tähden.
      Kerrot tai kirjoitat mitä näit ja miltä sinusta tuntuu. Asiat ratkeavat itsestään silloin joskaan ei heti.
      En usko että äitisi haluaa jatkaa suhdetta ellei ole rakastunut mieheesi.
      Minusta tuo on pahimmista loukkauksista mitä mies tai äiti voi tehdä.
      Itse en antaisi anteeksi ja poistaisin heidät elämästäni pysyvästi. Sitä en tiedä miten vuosien saatossa äitiini silloin suhtautuisin.
      Et voi jäädä elää niin kuin mitään ei tapahtuisi. Tuo kaikki tulee vaikuttamaan lapsiisi halusit tai et. Ajattele heitä ennen kaikkea.

    • ÄITISI ON PASKIAINEN

      Välit poikki molempiin. Miehellesi vain tapaamisoikeus, äidillesi ei edes sitä. Äidilläsi ei ole mitään moraalia. Jos miehesi on vikitellyt äitiäsi, äitisi velvollisuus olisi ollut sanoa ei. Jos toisin päin, siinä tapauksessa vieläkin pahempi mitä äitiisi tulee.

    • ölhöm

      No ei muuta ku sekaan vaa. kimpassa sitten o kivempaa.

      tai vaihtoehtoisesti sanot ens äidilles tietäväs asiasta ja jos se kieltää sano että ei o mitään asiaa enää pitää yhteyttä ja miehellen vain sano että muuttaa äitis luokse ja eropaperit tulee perässä. ja se o parasta allekirjoittaa siten ku lapussa lukee eli kaikki jää sulle tai teet asiasta julkisen.kerrot miehes vanhemmille. mutta ens hanki pari valokuvaa todisteeks. siitä se uus elämä alkaa. ilman miestä ja äitiä. kaikki o taas auki.

    • ray.k

      Täydellinen mies, hoitelee tyttären ja äidin. Monet pojat vain sellaisesta haaveilevat. Ei tarvitse vierasta hakea kaukaa ja huom ! on ilmeisesti turvallista seksiä. Sekaan vaan ja onnea sylintäydeltä. Pitäkää, pikku salaisuus vain omana tietona, koska muutoin naapurin mies kadehtii......
      Tule, tule luokseni ja tuo äitisi mukanasi.....miehesikin voi liittyä jatkoksi eli parin vaihtoa. Kysy mieheltäsi niin näet mustasukkaisen uroksen edessäsi edessäsi.

    • onlymetoo

      -ei menny läpi :)

    • nelli-67x

      Tiedän tunteesi! Olen läpikäynyt saman. Siitä on aikaa 13v. Olin kihloissa mieheni kanssa 5v, kun aloin epäillä että mies ja äitini pettää minua.. en saanut varmaa todistusta mutta aloin puhua asiasta. Mies ja äiti syytti minua olevan sairas kun epäilen.. tätä jatkui 2v kunnes lopuksi itse jouduin sairaalaan 5 viikoksi kun olin jo ihan loppu! meillä onneksi ei ollut lapsia. sitten keräsin voimat ja jätin mieheni. enkä ollut kummankaan kanssa tekemisissä. Meni vuosi löysin uuden, samantien äiti ja ex mies ilmoitti olevansa yhdessä... siihen asti sitä salattiin.. sain uuden miehen kanssa 3 lasta. vasta vuosien päästä AINOASTAAN lasten takia ollaan mummin kanssa tekemisissä, mutta vain pintapuolisesti, ilman lapsia en olisi missään tekemisissä. siitä on nyt aikaa siis 13v eikä asia koske enää milläänlailla en toista kertaa päästä itseäni huonoon kuntoon toisten ihmisten takia, oma terveys tärkein! Ymmärrän sua täysin tässä asiassa ja neuvoni on ETTÄ JÄTÄ MIEHESI! se on ainut ratkaisu. voit lastesi kanssa paremmin vaikka siihen meneekin aikaa. voimia sulle

    • jep,jep

      Onko toi ees totta.Outoa että täytyy vielä miettiä mitä tehdä.Kyllä olis kirveellä töitä. Älä ainakaan anteeks mene antaan, huh huh

      • gfdsgfsd

        Kyllä minä suosittelisin antamaan anteeksi kummallekin. Ei sitten tarvitse katkeroitua. Mutta anteeksi antaminen ei tarkoita sitä, että suhteita tulisi jatkaa. Elämää pitää jatkaa.


    • haluatko elää elämääsi tollasen asian kanssa tekemättä mitää? Miehelläsi on väärä asenne alkuunkin jos riehuun ja huutaan rupeaa!! Asiat pitää puhumalla pystyä setviin ja sinun pitää olla vahvana kanssa!! En ymmärrä miestäsi ja en äitiäsi varsinkaan kun tuollaista tekee,mutta se on asia mistä jokaisella on oma käsityksensä,mutta jos miestäsi rakastat,pitäisi teidän asia selvittää ja tehdä selväksi että sen pitää loppua jos yhteiseloa meinaatte jatkaa,tai sitten lähdette vain eri teitä kulkemaan. Itse en kyllä eläisi tollasen asian jälkeen samassa taloudessa enään vaan lähtisin saman tien eri suuntaan. Mutta sinun pitää olla vahva ja luottaa sydämesi ääneen vain!!1 Tsemmpiä sinulle!!

      • petti...

        Ja ketä? Äitisi petti sinua ja miehesi. Molemmat kannattaa heivata pois elämästäsi. Elät lastesi kanssa ja tulevaisuudessa etsit tervepäisen kumppanin vierellesi elämään.


    • jussikonn

      OLETKOHAN ITSE ITSESI KANSSA SINUT??
      EN YMMÄRRÄ ETTÄ KUIN VOIT EDES SIETÄÄ, MIESTÄSI VAIKKA KUINKA RAKASTAT, JA JOS ÄITISI SAA OHJATA SINUA NOIN KAMALALLA TAVALLA NIIN KYSY IHAN PYÖREÄN PÖYDÄN ÄÄRESSÄ JOSSA OLETTE KAIKKI 3 , NIIN SAAT VARMAAN REHELLISEN VASTAUKSEN.
      KUKA TEKEE OIKEIN, JOS SINÄ VIELÄ JÄÄT MIETTIMÄÄN OMAA TULEVAISUUTTASI, NIIN ANNAN OHJEEN JOKLLA VOPIT SAADA KYLLÄ VIHAT NISKAASI MUTTA ONKO PAREMPI OLLA EPÄSUHTEESSA.
      TEE ASIAT SELVÄKSI JULKISESTI, IHAN VAIKKA 7-PÄIVÄÄ LEHTEEN, NIIN VARMASTI SAAT PIENTÄ KORVAUSTA HAAVOIHISI

    • Nohuh

      Nyt sulla ei ole enää vaihtoehtoja. Kun tuota suhdetta on näimmä jatkunut jo jonkin aikaa,
      se ei ilmeisesti ihan helpolla lopu. He eivät luovu toisistaan, näin uskon.
      Otat lapset ja astut ulos suhteesta tai heität miehesi ulos, jompikumpi.
      Seuraavaksi teet pesäeron äitiisi. Et mene edes hänen hautajaisiinsa, kun se aika koittaa.
      Miten oma äiti voi tehdä lapselleen noin?
      Nosta nenä pystyyn ja näytä kaikille! Parempi yksin lasten kanssa kuin huonossa suhteessa!

    • SLROB

      KAIKKEA ROSKAA TEKIN USKOTTE....

      • fantasiaworld

        Huomaa kyllä että on tullut kateltua ja fantasioitua vaimosi äidistä nettisaitilla mywifesmom.com


    • jussi123123123

      Meet mukaan,pitäkää kimppa kivaa!

    • vitut nimimerkistä

      aika hyvä provo. Taidat olla itse juuri se aviomies, joka on ihastunut myös vaimosi äitiin ja nyt kuulostelet tällä palstalla millaisia reaktioita olisi odotettavissa josko rohkaisisit mielesi ja yrittäisit myös anoppiasi. Kannatta ottaa huomioon myös sen anopin ( ja mahdollisen appiukonkin) mielipiteet. Parempi kun vain tyydyt niihin kosteisiin päiväuniisi ja annat tosielämässä olla kokeilematta.

      Johan tosin takavuosina Irwinkin lauloi: yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, minä tykkään kummastakin eikä kukaan mua estä...

    • Ziisus.

      Huuda ja riehu ITSE, sinullahan se siihen on oikeus eikä sillä paskapäämiehelläsi.

      Siis jos tuo on tositarina. Ei kai kukaan nyt noin tossu ole että antaa pettää itseään ja vielä ihmettelee että mitä teen. Mitäs siinä yleensä tehdään? Pannaan rähinä päälle, mies mäkeen ja elatusmaksut perään, eikö vain?

    • Pitsitien Wanha

      Ketjun aloittajan olisi korkea aika turvautua ammattiauttajan apuun. Ajatuksensa ovat sen verran pahasti vinksallaan, että vähällä tohtoroinnilla parantuminen ei taatusti onnistu.

      Ensiapuna voisi kehottaa miettimään kaksi kertaa sitä, a) mitä se hänelle kuuluu, b) eikö hän suo onnea äidilleen, c) onko omassa sängyssä oikein paha ongelma, - ja muu onkin jo sen laatuista psykologiaa, ettei se ilman parantolaa hoidu.

      Ehdotan, että et paljasta äidillesi tai, niin kuin arvaan sinun tekevän - levittele asiaa jopa täällä netissä - muusta puhumattakaan. Mietit, mitä itse tekisit kun elämäsi on ankeeta eikä mies sinua halua. Luulet varmaan, että naisesta tulee korppu iän, lasten tai muun vuoksi. Ei varmana tule - mieluummin nainen haluaisi olla vaikka harppu.

      Olen itse 78-vee ja nautin miehen/naisen suhteesta enemmän kuin koskaan aiemmin. Siihen kypsyy - kun ei kadehdi muita. Äitiäänkään. Muuta tyyliäsi ja tapojasi. On Suomen suvi, hyttyset ja perhoset. Kesä ja kärpäset. miehet ja naiset, lapset ja muut. Aurinkokin välillä pilkahtaa. Se on onnea. Se.

      • Samaan jonoon

        Yhtä vammainen on aatosmaailmasi kuin alkuperäisen provokirjailijan äitihahmolla.
        Niin ja kukahan sinuakin kadehtii, toinen töppönen jo haudassa, R.I.P ajatustesi kanssa.
        Vaikutat vanhallepiialle jolle ei ole lapsia toivon mukaan edes suotu.


    • kjgiookef

      Onko tää provo?????!!!!!!!

    • Voimia sinulle

      Tuo on todella sairasta touhua sekä äitisi, että miehesi taholta. Toisten on vaikea ja mahdotonkin tehdä päätöksiä puolestasi, mutta omasta puolestani voin sanoa, etten pystyisi elämään tuon jälkeen enää kummankaan kanssa. Minusta sinun kannattaisi mennä jonkun asiantuntijan kanssa keskustelmaan, vaikka oman työpaikkasi työterveyslääkärin luokse, jotta saisit itsellesi lisää itseluottamusta ja voimaa heittää tuollainen mies pellolle. En usko, että koskaan pystyt aidosti luottamaan ja rakastamaan häntä tämän jälkeen. Sama on äitisi suhteen, ei äiti, joka tekee omalle lapselleen tuollaista, ole rakastamisen arvoinen. Uskon, että pärjäät paremmin lastesi kanssa, kun että joutuisit katselemaan tuollaista miestä, vaikka än kuinka onkin lastesi isä.

    • Joo joo

      mikä provo. Noin teoriasssa: Missä on lapset? Jos sulla on kolme lasta niin tuskin kukaan uskaltaisi omassa kodissa edes tuollaista tehdä.

    • ei vittu. viitti ees vastata tämmöiseen. en sano mitään.

    • Lepi12345

      Ok... Aika rankkaa varmaa...
      On aika kamalaa ku aikuset pettää tolla tavalla!
      En itte haluis tollasta kokea. Kannatttaaa muuttaa... Tai puhua jollekkin tärkeälle ihmiselle...

      • juopukpelasu

        lihan himo on KOVAA aina pitää olla tarkkana vaikka kuin luotat niin eikö se piru tule puun takaa


    • cakku2

      Äitisi ja miehesi eivät kunnioita sinua pätkän vertaa koska toisiinsa sekaantuvat. Pitääkö sinun sitten kunnioittaa heitä ?
      Miehesi on suorastaan huorapukki ja äitisi vielä pahempi !!! vrt. pedofiiliin.
      Hankkiudu eroon kummastakin, he eivät todellakaan ole sinun ja lastesi arvoisia läheisiä enään.
      Ota oma elämä haltuusi ja jatka eteenpäin ilman heitä.
      Voimia ja jaksamista sinulle.

    • PersArska

      Uskomattoman pitkä ketju keksitystä jutusta.

      • dekoarskka

        Täyttä potaskaa ja jotkut oikein uskoo tätäkin höynää. onko 3vuorotyö ammatti ?? hehe ....


    • Kaikkia kanssa

      Siinä sulle pyytämäsi herätys. Sydämmestäni toivon että oli provo. Muussa tapauksessa olette todella saitraita koko porukka, äitisi, miehesi ja sinä mukaan luettuna. Mikä on riittävä syy olla hiljaa ja jeesustella suoli-pastalla jos lähiomaiset noin käyttääntyy. Lapset messiin ja miehestä sekä aidistä mainosta isoon ääneen kylille, kyllä siinä panohalut laantuu ja maisema vaihtuu. Julkisella nöyryytyksellä saavutetaan hyviä tuloksia. Sinun ei tarvoitse hävetä jos melun nostat.

    • milffi

      On varmaan vain erehtynyt henkilöstä, jos olet kovasti äitisi näköinen.

      • isot munat

        mulla 19cm


      • paljoko on paljon
        isot munat kirjoitti:

        mulla 19cm

        onko tämä joku pikkupoikien märkien unien palsta vai?


    • Tuo on jo liikaa.

      JOs tuo on totta, niin minulle olisi vain yksi vaihtoehto.
      Muuttaisin pois välittömästi, ja hakisin avioeroa. Ilman mitään selittelyjä kummaltakaan. Jos isäni eläisi, kertoisin hänellekin ja sisaruksilleni. Ei sillä suurta väliä olisi uskosivatko vai eivät, mutta omalta kohdaltani selvittäisin asian ja haluaisin heidät molemmat elämästi niin kaukaksi kuin suinkin. Loppuiäksi.
      Jos äidin vastuu ja ymmärtämys on tuotaluokkaa, hän saa olla. Ja tuollainen kuvatus miehenä , ei koskaan. Kun lapsesi kasvavat, kertoisin silloin heille, mikä olii avioeron oikea syy.

      • Ard

        Aika sama loppujen lopuksi onko nää tarinat totta vai ei, sen verta kiintoisaa luettavaa ne aina on..kommentteineen päivineen.Enkä kyllä tässä nimenomaisessa tapauksessa edes näe mitään mikä tästä tekisi mahdotonta, semmonien se nykymualima on.


      • ki
        Ard kirjoitti:

        Aika sama loppujen lopuksi onko nää tarinat totta vai ei, sen verta kiintoisaa luettavaa ne aina on..kommentteineen päivineen.Enkä kyllä tässä nimenomaisessa tapauksessa edes näe mitään mikä tästä tekisi mahdotonta, semmonien se nykymualima on.

        vähän myötätuntoa paskiainen


      • paremmat eväät
        ki kirjoitti:

        vähän myötätuntoa paskiainen

        tyttären vai äidin eväät..kummat on paremmat..pillua on kiva nuolla


    • pyyt

      En kyllä kattelis yhtään, sanoisin suoraan mitä ajattelen....

    • ettänäin...

      yksi tykkää tyttärestä. Toinen äidistä ja kolmas molemmista...

    • sleepysleeperse

      Oli kesä oli provo
      oli kesä provo, provo, provo
      Oli kesäprovo, provo
      provo, oli kesäprovo vaaleenpunainen

      Oli provo oli kesä, oli provo kesä
      kesä, kesä, oli provo kesä, kesä, kesä
      Oli provo kesä auringon paisteinen

      Oli pipo oli provo, oli provo pipo
      pipo, pipo, oli provo pipo
      pipo, pipo, oli provo pipo villakankainen

      Oli kesä oli provo, tuli ylämäki
      kesä, provo, ylä, ylämäki
      provo hyyty, provo hyyty
      ylä, ylämäkeen moottori laukesi

      Oli mäki tuli hiki, tuli provo hiki mäki
      provo, tuli provo hiki mäki, provo
      tuli mäki hiki pinnani kuumeni

      • Vanha anoppi

        tollasen anopin kans!!!!!
        Panettaa!!


      • janne jäykkä
        Vanha anoppi kirjoitti:

        tollasen anopin kans!!!!!
        Panettaa!!

        toi mikään tosijuttu oo! jonku päiväuni vaan! jos ois totta, niin kukahan sun isäs ois? siinäpä selvitettävää!!


      • paljon kokenut
        janne jäykkä kirjoitti:

        toi mikään tosijuttu oo! jonku päiväuni vaan! jos ois totta, niin kukahan sun isäs ois? siinäpä selvitettävää!!

        Ottakaa "härkää" sarvista kiinni ja istukaa aloilleen. Kaikki kolme saman pöydän ympärille....
        Missä on mennyt vikaan ja mihin johtaa nyt?
        Hyi, hyi.....vaan voimia sinulle....ystäväin, johda sie keskusteluja ja suuret voimat jos auttaisivat.


      • janne jäykkä kirjoitti:

        toi mikään tosijuttu oo! jonku päiväuni vaan! jos ois totta, niin kukahan sun isäs ois? siinäpä selvitettävää!!

        Eihän tuossa ole mitään uutta,näinhän on toimittu kautta aikojen.Miehellä ja anopilla panettaa,sou vot?Jälkeläisiä ei synny,mitä haittaa,itsekin anoppia panneena toivon hyvää kesää.. ;>


    • äitimurmeli

      Taitaa olla provo ja onhan onnistunut kun on 300 vastausta ja 38 tuhatta lukenut
      Hieman liikaa muttia. "Äidilleni en voisi ikinä mennä sanomaan mitään tallaisesta????
      Mies on voimakas ja alkaa huutaa ja riehua? " Voi itse Aatami sentään

    • botti

      10, 9, 8.... 2,1 - oot valveilla ja taas töihin.

    • Prestontk

      Jos toi on paikkaansa pitävä juttu niin ei muuta kuin otat äijästä eron ja äitiisi välimatkan.
      On melko erikoinen juttu, mutta tuossa tilanteessa ei pysty enää ratkomaan ja jatkamaan yhteistä tulevaisuutta.

      Paremman löydät ja luotettavankin vielä!

      - Preston -

    • sweetdaddy

      http://193.93.132.142/adp/fi/clicks?ct=H4sIAAAAAAAAAB3JwW6CMAAA0Dtf4cnbyiyWGRKzIOMAIyA4GR4JFlpKbWkZlH29y24veY6l4X7zsvFnKrAS1rIsoB4GWj-0pqClFpkm6dm24YPGtWoIwA-qxN8ATucaNILbUjZ2M9CGgVpL8_7PiSjx05HtenS25tgwkvSw85iOo6BsU4kEaxGsMQrG7BD9rr4wed6l2L19x0wUnH9SiYKTLpEJME6yD_Imb_3cHmDinMNUe_kK3ct19F5XCGO_WkPDK9GHSI06F2nlf7WtTMuRF2Ly70lf3PeO3uHe7GJ9Vu41VxG9mBPLsMOemZzNLQMBAAA=
      ero auttaa,me ihmisen lapset ollaan joskus hieman erikoisissa tilanteissa...

    • sweetdaddy

      ja ihan huom. rakas on rakas..itselleni ehdotti samaa,en lähtenyei sussa vikaa oo kun ukossas se rakkaus ei kulkenu samaa rataa,ukkos kelas et panee kaikkea liikkuvaa ja rakkaus unohtu,mulla vois olla käyttöä ns. kaikkiin pettyneelle ja kaiken nähneelle tytölle...tv..yksäri iskä

    • Aha.

      Lieneekö tottakaan. Ei silti että ollenkaan välittäisin.

    • usko pois

      Elämä on liian lyhyt tuommoisen niettimiseen,miksi se järvi menee,jos yli soutaa,anna niiden naida ja jos elämäsi oli ennen kuin tiesit,niin hyvää,niin jatka siitä,äitisi on onnellinen,kun saa joskus ja samoin olit sinä,kun et tinnyt ja miehesi,kun kynti kahta vakoa,niin onko tuolla nyt todella mitään merkitystä,tuskin,elät niin kuin ennenkin,suljet näkemäsi mielestä,jos olit miehesi kanssa onnellisia ,niin jatka siitä,nyt äitisikin on onnelinen,etköonnea hällle soisi,miehesi kävisi tuolla luonteellaan vieraissa kummiskin,niin parempi kun köyrii äitiäsi,niin tunnut varmasti miehestäsi paremmalta,kun olet nuorempi ja uskon että myös kauniimpikin,anna asian olla ja jatka onnellista elämääsi,ennen kuin sen onnesi menetit ,kun käräytit miehesi,puhu heille ja sano,jatketaanko näin,vai valitseeko miehesi teistä toisen,silloin menee välit äitiin,iehesi jää luoksesi ja asia kalvaa sinua lopun elämää,parasta unohtaa näkemäsi.

    • täällä kaikki hyvin

      Nyt on puhuttava suoraan. Sattui tai ei.
      Muuta keinoa ei ole. Puhut äidillesi, mitä näit mitä ajattelet, saman puhut myös miehellesi.
      Sinun on tiedettävä, kun yksi portti sulkeutuu, toinen avautuu. Maailmassa ei ole mitään sattumia, ei vahinkoja. On vain tapahtumia jotka tulevat kohdalle, elämä kuljettaa. Rohkeutta.

    • hermoheikko

      Et ole tosissas... Taidat olla todellisesti tossunalla jos et uskalla kummallekkaan sanoo mitään. Mies huutaa ja riehuu, mitäs jos kerrankin ite huutasit ja riehusit ja pistäsit tollasen pilluhaukan pihalle. Ja en voisi äidille mennä sanomaan mitään tällaisesta, mutta se voi levittää saksensa vävypojalle ja paneskella sun sängyssä sillä aikaa kun sä käyt töissä. Hei HALOOO ootko sä oikeesti noin tyhmä ja yksinkertanen. Tällänen mieshän nyt on pannu jo puolikylää ja sun kaikki kaveriskin jos tollasella tossukalla niitä onkaan...Aivot on ajattelua varten!!!

    • Maroolofi

      Mitäs tuosta? Harrastakaa kolmen kimppaa, niin teitä on peiton alla kolme onnellista.

      ''Toiset tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Minä tahdon molemmat oikein sydämestä''.

    • lihavatlehmät

      sä pihtaat, et osaa naida tai äidilläs on vaan parempi tavara/vartalo...

      et kai vaan tyypilliseen suomalaisnaisen tapaan ole ollut naimisiin menon jälkeen ollut millään tavoin huolehtimatta ulkoisesta habituksesta?(eli paisunut kuin pullataikina). se on usein syynä, ettei oma vaimo enää oikein viehätä eroottisessa mielessä.

      • pellejä kaikki

        Tämänkin viestin on kirjoittanut joku kaljamahainen keski-ikäinen miehenreppana joka viettää päivänsä koneella vetäen hanskaan ja toivoen että se täydellinen kokki ja seksikumppani thai-nainen tipahtaa taivaasta vaimoksi :) Eipä pidä miehet sitäkään vähää itsestään huolta avioliiton alettua. Sitäpaitsi, pullataikinassahan on sitä jotain mitä puristaa ;) Get a fucking life you sucker!


      • lihavatlehmät
        pellejä kaikki kirjoitti:

        Tämänkin viestin on kirjoittanut joku kaljamahainen keski-ikäinen miehenreppana joka viettää päivänsä koneella vetäen hanskaan ja toivoen että se täydellinen kokki ja seksikumppani thai-nainen tipahtaa taivaasta vaimoksi :) Eipä pidä miehet sitäkään vähää itsestään huolta avioliiton alettua. Sitäpaitsi, pullataikinassahan on sitä jotain mitä puristaa ;) Get a fucking life you sucker!

        kun piti älähtää? Ainoa asia mikä sepustuksessasi meni oikein on se että olen mies. Ikä 35, pituus 172cm paino n. 81kg rasvaprosentti n. 10. Taitaa omas olla sitä luokkaa ettei ilkee julkaista...


    • rakkaudenpäivä.

      juttu kuulu tähän päivään. Miettikää Victoria ja Daniel - rakastuneet ja avioliitto alkanut.

      Ei tuollaiset likaiset jutut kuulu tähän päivään, ne ovat vain kuin varjo.

    • onnea vaan ja turpaa

      Jos pätkääkään kunnoitat itseäsi ja lapsiasi olet jo tajunnut itse lähteä. Hanki hyvä asianajaja. Vakka kantensa valitsee.

      • kuvottavaa

        Ukko sauna taa ammuttavaks, äitis mielisairaalaan ja itse voisit olla vähemmän sinisilmäisempi tulevaisuudessa.


    • Fiksu1111111

      Hei Äijä pihalle ja sassiin! Kukaan ei ole niin ihana etteikö toista parempaa löytyisi! Herää nainen se mies hässii sun ÄITIÄSI! Ja Äidille kunnon mykkäkoulu lisäksi lastenlasten näkemiselle hän voi jättää hellät hyvästit! Näin ei ole pakko jatkaa loputtomiin, vaan siihen saakka että äiti todella oppii tekonsa vakavuuden ja katuu. Ällöttävää

    • Heivaat sen äijän ulos ja laitat äitis kanssa välit poikki. Ei sinun tollaseen kannata tuhlata aikaa vaikka kuinka rakastat ja vaikka kuinka monta lasta olisi. Ei lasten takia kannata olla yhdessä. Aatteleppa sulla menee mielenterveys kun mietit mitä se tekee ja kenen kanssa. Olet idiootti jos et jätä sitä. Sori.
      Ei sillä äijällä nyt ihan kaikki muumit oo laaksossa kun äitis kanssa vehtaa.. hyi hel....

    • Huh,huh... Onpas kamala tilanne,johon en voi muuta sanoa kuin että heitä mies pellolle. On ihan käsittämätöntä että oma äitisi tekee tuollaista sinulle :(
      Minä olin aviossa sellaisen miehen kanssa aikoinani joka petti mua oman siskoni kanssa,jonka sitten sain tietää monen vuoden jälkeen,kun olimme jo eronneet.Siskoni ei kyllä sitä myönnä, mutta olen melko varma että näin on tapahtunut,koska luotettavalta teholta olen sen kuullut. Yököttävää kerrassaan toi sunkin juttus. Kannattaa kuitenkin äidillesi myös kertoa etä tiedät, ja sinuna en pitäisii äitiisi yhteyttä ainakaan pitkään aikaan.

      Mitä miehesi on sulle sanonut kun olet kertonut??Vai oletko hänellekkään kertonut tietäväsi??

      Voimia sulle vaan asian kanssa,vaikeaa enää luottaa mieheesi varmasti.

      • Pysykää yhdessä!

        Ihmisiähän nuo kummatkin ovat, niin äiti kuin mieskin ja ihminen on tunnetusti erehtyväinen.
        En ala arvailemaan, mikä parin liitossa ei ole toiminut, mutta arvatenkin seksi on osa siitä. Vaimo rakastaa miestään, tai ainakin rakasti ennen tuota käryä, joten aivan pahasta miehestä ei siis ole kyse.
        En tiedä, onko äiti eronnut, leski vai pettääkö omaa miestään, mutta arvaan, että on eronnut.
        Avioero ei ole mikään portti paratiisiin, kuten täällä lähes jokainen tuntuu luulevan. Itse tulin jätetyksi vajaat kymmenen vuotta sitten, koska olin ilmeisesti muuttunut liian tylsäksi ja nuukaksi velkataakan alla painiessamme, vaikka luulin meitä onnelliseksi pariksi.
        Ei meillä mistään puutetta ollut, vaan päinvastoin materiaa oli ehkä hieman liikaakin. Eron jälkeen sitä ei sitten enää niin ollutkaan. Ainakaan lähteneellä vaimolla. Ei ilmeisesti ennen tajunnut, että minä maksoin meillä laskut. Huoltajuudesta ja omaisuuden jaosta kinatessamme hän esitti tehneensä ja maksaneensa "kaiken", kuten olen niin monen naisen sanonut tekevän. Ei se kuitenkaan ihan niin useinkaan ole. Miehen panosta vain ei huomata, kuten ei ehkä naisenkaan, kun ollaan niin urauduttu.
        Tämän parin kohdalla ennustan, että jos ero tulee, niin alkaa aikamoinen helvetti entiseen verrattuna.
        Mies ja äiti ovat tehneet oman ratkaisunsa ja homma on toiminut ilmeisen hyvin. Miehen (ja äidin) puutostila on korjattu vaivihkaa. Salaisena sen olisi pitänyt pysyäkin, niin mitään ongelmaa ei olisi.
        Kannattaisi ehkä pari kertaa miettiä, että äiti vain auttoi puutteessa elävää miestä ja on mitä ilmeisemmin parantanut parin avioliiton tilaa, sillä puutteessa on kamala elää. Toisilla tunne on varmaan pahempi kuin toisilla, enkä hyväksy tähän yhdenkään naisen haukkuvia kommentteja, koska nainen ei voi tietää, millaista miehen on elää puutteessa.
        Kannattaisi vain niellä ylpeytensä ja hyväksyä tilanne. Petetty on, mutta niin on montaa muutakin, eikä siitä kannata eroa ottaa, koska oikeastaan on itse aiheuttanut tilanteen, kun ei ole kyennyt tyydyttämään miehen seksuaalisia tarpeita. Äiti joutuu senkin hoitamaan.
        Ennen eroa kannattaisi ainakin käydä katsastamassa, mitä "vapailla markkinoilla" on tarjolla. Eronnut kun ei, anteeksi vain, ole enää mitään priimatavaraa.
        En tiedä, missä ne kaikki lukemattomat onnellisesti eronneet ovat piilossa, sillä sellaisia ei löydy mistään. Vain katkeria ja vihaisia juoppoja, niin miehet kuin naisetkin.


    • Kova kovaa vasten.

      Otappa ja kerro miehellesi että lähdet tyttöjen kanssa vähän rimpsalle.Ja jakaat joka miehelle joka vastaan tulee,tätä harrasta koko yön vaikka kimppakivana ota ilo irti elämästä.Kun olet antanut samalla mitalla takaisin niin kysy mieheltäsi että tätäkö haluat seurata vierestä.Jos olet hyvännäköinen ei pitäisi olla ongelmia miesten keräämisessä vaikka kolme kerralla ja mene äitisi asunnolle ja pyydä josko hän voisi pitää miehellesi seuraa niin kauan kun hoitelet nämä kolme äitisi ruokapöydällä.Ja kaiken lisäksi jätä spermat äitisi siivottavaksi.

    • ohan tuo aika kauheeta...mutta sä teet samoin meet ukkos isän kanssa naimaan.. tai tuut tänne kylään

    • en usko

      huvin vuoksi tänne kirjoitettu, tuskin totta on.

    • sfsdf

      Tässä se taas nähdään... Miksi te hyvät naiset siedätte kaikkea p**kaa?! Hakata puoliso saa ja pettää vaikka oman äidin kanssa ja silti "rakastan miestäni hyvin paljon"! Kuinka paljon pitää sitten sietää, että ottaa ja eroaa? Miehenä ihmettelen tätä.

    • siunausta

      Pahin elämässämme, kun luotamme sellaisiin ihmisiin, joihin ei saisi luottaa. Äidin pettämys on ihan painajainen. Muista, että Jumala silti rakastaa sinua ja aina. Pakene heitä molempia vaikka Ruotsiin. Lopeta kärsimyksesi kerrallaan. Sellainen ympäristö ei voi opettaa mitään hyvää myös lapsillesikaan. Olet nuori ja tapaat vielä oman onnesi. Siihen asti sinä vain etsit, mutta et vielä ole löytänyt sitä oikeata. Usko itseesi, omaan kohtaloosi, suojele lapsiasi kaksinaamaisista ja petollisista ihmisistä. Älä ota omalle niskallesi muiden ihmisten virheistä vastuuta. Olet saanut riittävät todisteet. Jumala näkee kaiken. Sinun viholliset vielä saavat oman ansionsa mukaan. Vie lapsesi hyvien ihmisten seuraan ja turvaan. Salaa henkilöllisyytesi.
      Lämpimästi halaan sinua, siskoni. Rohkeutta ja tarmoa lastesi vuoksi.
      Nouse tilanteen yli.
      Mummo - äiti, myös petetty, jätetty, mutta en ole luopunut itsestäni, ja olen löytänyt onneani myöskin

    • Sl

      Välit poikki sekä mieheen että äitiin, selvästi kumpikaan rakasta sua tarpeeksi ollakseen muun arvoisia.

    • ?

      Äitis on idiootti ja miehes on idiootti => lemppaa molemmat alta aikayksikön!

    • provosointia. ei tollasta oikeessa elämässä tapahdu.

    • suojelutappo

      laki sen sallisi niin tuommoisille naisille ja miehille jotka eivät tee muuta kuin kulkevat viettiensä mukaan ilman mitään moraalista tajua, pitäisi pistää nurkan taakse ja kuulalla kalloon. Ainoa toimiva ratkaisu tuollaisiin ihmisiin ja pedofiileihin. Eivät pysty uusia vahinkojaan. ja sen ne uusii jos siihen anta mahdollisuuden.

    • snakkeli

      no, voi olla mahollista että siun ukkos tykkää siun äitistä enemmän, oon nimittäin tuntenu itekki sellasen tunteen, väliaikasesti kylläkin, mutta tuntenu oon.

    • huh huh

      eroa. se on ainoa ratkaisu...tuollanen teerenpeli jatkuu varmasti jatkossakin. kerran pettäjä, aina pettäjä.

    • Varmasti.

      Todennäköisesti tämä aloitus on provo, mutta ne jotka väittävät, ettei
      tuollaista tapahdu oikeassa elämässä ovat todella väärässä.
      Tietenkin tapahtuu....sehän on aivan selvää.

      Itselläni ei ole tuollaisesta kokemusta, mutta pakko myöntää, että nuorempana
      itselläkin oli tyttöystävillä ja myöhemmin puolisolla sellaisia puumanaisia äiteinä,
      ettei olisi kahta kertaa tarvinnut miettiä jos olisi tilaisuus tullut.

      Väitänkin, että tämä on huomattavasti yleisempää kuin naiset luulevatkaan.
      Voitte väittää vapaasti vastaan, mutta olette väärässä.

    • En parempaa

      vedätystä olisi itsekkään keksinyt.

      Jokaisen pitäisi huomata, että jos tilanne olisi oikeasti tämä niin sitä ei ehtisi kirjoittelemaan täällä.
      Muuttoauto olisi pihassa ja eropaperit pöydällä ;-)

      • heteka natisee

        Tulin kolmivuorotyöstäni väsyneenä(ONKO KOLMIVUOROTYÖ AMMATTI ?TÖKERÄ ALOITUS)
        kotiin sairastuttuani paria tuntia aiemmin ja yllättäin kuulin ääniä makkaristamme(MAKKARI SANAA KÄYTTÄÄ TEINIT).
        Menin ovenraosta katsomaan ja mitä näinkään: mieheni ja äitini siellä sängyssä täydellisessä touhussa..lamaannuin ja pakeinin paikalta(ET OLIS PAENNUT JOS OLISI TOTTA).
        Aloin selvitellä vaivihkaa onko heillä enemmänkin ja minulle valkeni, että he käyvät säännöllisesti mökillä, kaupoilla, laivalla(MITEN TÄMÄ OLIS SELVINNYT?)...
        ja minä raadan sairaallassa...olen aivan romahtanut ja sekaisin(ETTÄ IHANS EKASIN)
        ...mikä neuvoksi?En voinut ikinä kuvitella tällaista, enkä tiedä miten asiaa alkaa ratkoa.Meillä 3 ihanaa pientä lasta ja rakastan miestäni hyvin paljon(TÄMÄ ON JO NIIN LÄSSYÄ ETTEI TYHMINKÄÄN USKOIS ENÄÄ TARINAASI)..
        .mutta nyt on kyllä vaikeaa...kummasta päästä aloittaa ja miten?Mieheni on voimakas ja alkaa huutaa ja riehua, enkä kestä sitä(EI KUKAAN AJATTELIS MIEHENSÄ TUNTEITA TÄSSÄ TILASSA )
        ...Äidilleni en voisi ikinä mennä sanomaan mitään tällaisesta(JA VARMASTI VOISIT JO STOSI JUTTU OLIS)
        ...olenko unessa..herättäkää (NO NII TÄMÄ JOP ALJASTAA ETTÄ UNET NÄIT).... tyhmin juttu tällä palstalla ja useat uskoo todeksi.


    • Funny Mind Games

      Jos et, olet fasisti ja lapsesi otetaan sulta pois joko miehellesi, äidillesi tai lastenkotiin samalla kun sun on maksettava elatusmaksuja sijoituskohteeseen. Myös maksamasi osuus kämpästä tuomitaan äidillesi ja miehellesi. Sinun on ajateltava muiden tunteita, etkä saa alkaa riehumaan mitättömistä asioista itsekkäästi. Kyseessä on aivan normaali uuslähisuhde ja Suomi on vapaa maa.

      Jos et kestä normaalia lähisuhdekäytäntöä, muuta -kele vaikka Pohjois-Koreaan!

    • että tällei

      tästä tulee mieleen kauniit ja rohkeat.sieltä nää jutut tulee esiin .eihän brookekaan tiedä kenen kanssa se paneksii

      • hahgaga

        kyllä se kannattaa yllättää heidät uudestaan ja ihan vaan riettaasti mennä mukaan nauttimaan elämästä. heität ne tittelit kuten "äiti" aviomies" sun muut mäkeen ja ymmärrä, että he ovat vain ihmisiä. Se että he eivät vastaa sinun ajatuksiasi on vain omaa maailmankuvaasi. mene rohkeasti vain mukaan, kyllä sinä sen kestät. parempi se on kuin se että katkaiset suhteet äitiisi, mieheesi ja rikot lapsiesi "maailman".


      • varma heikki
        hahgaga kirjoitti:

        kyllä se kannattaa yllättää heidät uudestaan ja ihan vaan riettaasti mennä mukaan nauttimaan elämästä. heität ne tittelit kuten "äiti" aviomies" sun muut mäkeen ja ymmärrä, että he ovat vain ihmisiä. Se että he eivät vastaa sinun ajatuksiasi on vain omaa maailmankuvaasi. mene rohkeasti vain mukaan, kyllä sinä sen kestät. parempi se on kuin se että katkaiset suhteet äitiisi, mieheesi ja rikot lapsiesi "maailman".

        Vuoden 2011 suosituin keskustelu alkakoon!


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe