miesten pituudesta

nainennainennainen

Olen pitkä ja näyttävä nainen, n 176cm( korkkareissa yli 180cm).
Olen tottunut siihen, että olen suurinta osaa naisista ja isoa osaa miehistäkin pidempi.Muiden piitulla ei ole minulle mitään väliä.Olen deittaillut niin lyhyempiä kuin pidempiäkin miehiä.Pituus ei itsessään ole koskaan ollut minulle mikään kriteeri.
Sen sijaan täytyy muistaa, että pituus myös painaa.Itse olen n 65kg ja kiinteä vartaloinen.Haluan ehdottomasti että mies on minua painavampi ja rotevampi.Pituudella ei ole mitään väliä.
En todellakaan tarkoita aidosti lihavia miehiä, vaikka jonkin verran kaljamahaakin saa olla.
Olen naimisissa ihanan miehen kanssa joka on noin 173cm pitkä.Hän kuitenkin painaa minua huomattavasti enemmän, n 85-90kg.Eikä hän ole läski, vaikka sitä keissiäkin löytyy.Hän on todella maskuliinen ja hänellä on voimakas hartialinja ja vahvat miehekkäät käsivarret.Sellaista nallemaisuuttakin löytyy ;)
Hänen "lyhyytensä" ei ole koskaan ollut ongelma, eikä häntä juuri kiinnosta onko minulla lättäpohja vai korkkarit.

18

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkoiset hampaat

      Olen pitkä, seksikäs ja menestyvä yritysjohtaja. En voi käydä kaupassakaan, kun naiset tyrkyttävät itseään minulle joka paikassa. Siksi tilaan kaiken suoraan kartanooni helikopterikuljetuksena, koska naiset tukkivat pihatien. Minulla on eräänlainen vastaanotto, mistä aina aamuisin käyn valitsemassa parhaimman näköisen naisen, jonka kanssa harrastan seksiä. Harmittaa vain, kun monet odottavat yön yli vastaanottoni aukeamista ja ovat siksi liian kylmissään. En voi valita heitä, vaikka olisivatkin viehättäviä.

    • n160cm

      Olen samaa mieltä aloittajan kanssa.
      Leveät hartiat ja vahvat käsivarret paljon tärkeämmät, kuin esim pituus, "sixpackilla" ei juurikaan väliä..
      Antavat miehekkään kuvan. Varmaan sama asia, kuin miehille naisen vyötärö ja takapuoli..

    • nnn...

      Oon aivan samaa mieltä,just siinä se pointti on et mies ei sit oo mikään kukkakeppi oli sit pitkä tai lyhyt.
      Kaikista karuinta olis jos mies olis itseä hentosempi ja kevyempi :p, kun itekkin oon 175cm/58kg

      • mimi.

        Yeah. Ei se pituus vaan ne lihakset :P


    • pitkä nainen

      Mä olen itse 177cm, enkä todellakaan käytä korkkareita. Nauran aina kaikille itseni pituisille naisille, jotka väen vängällä laittavat jalkoihinsa 10cm korot. Mikään ei ole niin hirvittävä näky, kuin ylipitkä nainen, joka ei osaa edes koroilla kävellä. Kuitenkin nuo, jotka käyttävät korkoja, luulevat olevansa "kauniita", kun korot, muka korostavat sitä "naisellisuutta", mutta tosi asiassa, korokoja käyttävistä pitkistä naisista tulee lähinnä mieleen amatsoni, Vähän niiku se euroviisujen Eva Rias vai mikä lie.

      Joku roti pitää naisilla olla, että milloin koroja käytetään. Mallit ovat asiat erikseen, mutta kukaan tällä palstalla ei valitettavasti täytä heidän kriteereitään.

      • no huhuh

        Mitä vikaa on amatsonissa? Oma vaimoni on 174cm ja käyttää korkkareita. Enpä voi väittää etteikö katseeni edelleen viipyilisi hänessä vaikka yhdessä ollaan oltu jo hyvän aikaa.

        Mitään pikkutytön kokoista en edes haluaisi, tulisi sellainen Joseph Fritzl- olo.


      • tappityttö
        no huhuh kirjoitti:

        Mitä vikaa on amatsonissa? Oma vaimoni on 174cm ja käyttää korkkareita. Enpä voi väittää etteikö katseeni edelleen viipyilisi hänessä vaikka yhdessä ollaan oltu jo hyvän aikaa.

        Mitään pikkutytön kokoista en edes haluaisi, tulisi sellainen Joseph Fritzl- olo.

        No ehkä sitä vikaa että kaikki ihmiset ei voi tykätä samoista asioista? On myös aika ala-arvoista ruveta nimittelemään lyhyitä naisia pikkutytöiksi tai pitkiä amatsoneiksi kun ei kukaan voi pituudelleen mitään..


    • kiinnostavaa

      tämä on ihan hyvä pointti varsinkin kun viimeisimmät viestiketjut pituudesta ovat olleet jotain ihmeen höpinää...

    • Mitämätälläpalstalla

      Nyt kun mitoista puhutaan niin voisitteko naiset kertoa mitä mieltä 195cm ja 115kg 18v mies. Oonko liian iso?

    • korot kopisee

      Sinulle mies..olet varmaan ihan ok jollet ole jo kovin pyöreä vatsasta...toiset ovat isoja jössiköitä olematta lihavia ja naiset tykkää...Sitten tuosta mitä tulee pitkein naisten kokokenkien käyttöön..mitä väliä jos itse tykkää pitää korkkareita..niilläkin voi opetella kävelemään..:) Itse olen 180cm nainen ja käytän korkkareita..ja flaksi on taattu..jos jonkun milestä olen amatsooni..ei haittaa! Pygmit painaa omassa sarjassaan..

      • pieni&näyttävä

        Miksi pitkät naiset aina kokevat tarvetta haukkua lyhyitä naisia ja sitten päälle vielä kehuvat itseään, mm. omaa "näyttävyyttään" ja kauneuttaan? Joka ikisessa ketjussa missä puhutaan naisten pituudesta, on vähintään se tusina pitkiä naisia kehumassa kilpaa itseään, hyi hitto. Oletteko todella noin ylimielisiä vai onko teillä vain huono itsetunto ja siksi kehutte itseänne ylenpalttisesti?

        Tuokin joka tuon amatsoni-kommentin heitti oli itsekin pitkä nainen eikä lyhyt joten turhaan nimittelet lyhyitä pygmeiksi..


      • 180cm ja 65kg:)
        pieni&näyttävä kirjoitti:

        Miksi pitkät naiset aina kokevat tarvetta haukkua lyhyitä naisia ja sitten päälle vielä kehuvat itseään, mm. omaa "näyttävyyttään" ja kauneuttaan? Joka ikisessa ketjussa missä puhutaan naisten pituudesta, on vähintään se tusina pitkiä naisia kehumassa kilpaa itseään, hyi hitto. Oletteko todella noin ylimielisiä vai onko teillä vain huono itsetunto ja siksi kehutte itseänne ylenpalttisesti?

        Tuokin joka tuon amatsoni-kommentin heitti oli itsekin pitkä nainen eikä lyhyt joten turhaan nimittelet lyhyitä pygmeiksi..

        Älä viitsi meille pitkille ja kauniille olla noin katkera ja kateellinen.)


      • pieni&näyttävä
        180cm ja 65kg:) kirjoitti:

        Älä viitsi meille pitkille ja kauniille olla noin katkera ja kateellinen.)

        Juuri tuota tarkoitan. Miksi pitää lytätä lyhyitä naisia koko ajan? Ja miksi aina kaivetaan tuo kateus kortti esiin? Oletteko te sitten kateellisia lyhyille naisille kun pitää mollata koko ajan? Taitaa vituttaa että miehet haluavat mieluummin naisellisen ja naisen kokoisen naisen jonka kurvitkin sijoittuvat paremmin lyhyen varren takia ;).


      • 175cm naista
        pieni&näyttävä kirjoitti:

        Juuri tuota tarkoitan. Miksi pitää lytätä lyhyitä naisia koko ajan? Ja miksi aina kaivetaan tuo kateus kortti esiin? Oletteko te sitten kateellisia lyhyille naisille kun pitää mollata koko ajan? Taitaa vituttaa että miehet haluavat mieluummin naisellisen ja naisen kokoisen naisen jonka kurvitkin sijoittuvat paremmin lyhyen varren takia ;).

        Mitä se tappi siellä inisee, ei oikein kuulu sieltä alhaalta ;) Jos et sattunut huomaamaan, niin tuolla yläpuolella juuri haukuttiin pitkiä naisia jotka käyttävät korkoja (nimim. pitkä nainen), ja sen takia joku puhui pygmeistä. Ihan typerää koko touhu. Eiköhän miehet ota mieluiten sen naisen, jolla on ne upeat pitkät sääret sekä naisellinen tiimalasivartalo, joten tappelu seis.


      • 175cm naista kirjoitti:

        Mitä se tappi siellä inisee, ei oikein kuulu sieltä alhaalta ;) Jos et sattunut huomaamaan, niin tuolla yläpuolella juuri haukuttiin pitkiä naisia jotka käyttävät korkoja (nimim. pitkä nainen), ja sen takia joku puhui pygmeistä. Ihan typerää koko touhu. Eiköhän miehet ota mieluiten sen naisen, jolla on ne upeat pitkät sääret sekä naisellinen tiimalasivartalo, joten tappelu seis.

        "Eiköhän miehet ota mieluiten sen naisen, jolla on ne upeat pitkät sääret sekä naisellinen tiimalasivartalo,"

        Sikäli olet oikeassa, että pitkät sääret on erittäin seksikkäät. Mutta pitkät suhteessa siihen naisen OMAAN PITUUTEEN! Eli 160cm naisella voi olla suhteessa huomattavasti pidemmät ja näyttävämmät sääret kuin esim 180cm pitkällä naisella. ;) Vartalon mittasuhteet ratkaisee.


      • tappityttö
        175cm naista kirjoitti:

        Mitä se tappi siellä inisee, ei oikein kuulu sieltä alhaalta ;) Jos et sattunut huomaamaan, niin tuolla yläpuolella juuri haukuttiin pitkiä naisia jotka käyttävät korkoja (nimim. pitkä nainen), ja sen takia joku puhui pygmeistä. Ihan typerää koko touhu. Eiköhän miehet ota mieluiten sen naisen, jolla on ne upeat pitkät sääret sekä naisellinen tiimalasivartalo, joten tappelu seis.

        Niin, yläpuolella korkkareita käyttäviä pitkiä naisia haukkuva oli itsekin pitkä nainen joten miksi aloitte haukkumaan lyhyitä naisia? Tuosta kommentista sai muutenkin sen käsityksen että mielestäsi miehet automaattisesti haluavat sen pitkän naisen koska eihän lyhyellä naisella voi olla pitkät sääret (suhteessa kroppaan katsos) tai naisellista vartaloa (?).

        Kyllä huomaa että lyhyitä naisia heti mollataan kateellisiksi ja vähemmän kauniiksi jos vähänkin erehtyy puhumaan pitkistä naisista samaan tyyliin kuin te meistä lyhyistä. Te koko ajan haukutte meitä tapeiksi, pygmeiksi ja milloin miksikin mutta sitten kun teitä vastavuoroisesti haukutaan niin se onkin sitten vaan kateutta meidän puolelta? Voi plaah mitkä kuvitelmat..

        Minä olen 160 senttiä täyttä naista enkä haluaisi olla yhtään pidempi. Exäni sekä nykyiseni ovat olleet enemmän mieltyneitä lyhyempiin naisiin mutta tiedän että toki on miehiä jotka sen pitkän naisen haluavat. En silti ymmärrä tuota pitkien naisten jatkuvaa itsekehua, ylimielisyyttä ja alistamisen tarvetta. Ihan kuin teitä vituttaisi että kaikki miehet ei haluakaan sitä pitkää muijaa itselleen.


    • mike oulusta--------

      Onko luku tai puhetaito välttämätön vai riittääkö jos on leveät hartiat ja paksut käsivarret?

    • ******aaaaa

      Itsekin lyhyt nainen ja todella tyytyväinen tähän. Pituutta 162cm ja mieskin löytyy. Huomannu saman et pitkät naiset kauheesti täällä haukkuu lyhyitä naisia ja kehuskelevat omaa pituuttaan kuinka kauniita ja näyttäviä ovat. Miten voikaan jotku olla noin täynnä itteensä? Mulla ei ole pitkiä naisia mitään vastaan mutta on kyllä lapsellista käyttäytymistä moinen.

      Tuntuu että se on kateutta lyhyitä naisia kohtaan kun pitää meitä haukkua ja kehua omaa kauneutta ja pituutta ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      262
      2876
    2. 197
      2832
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2405
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      208
      1896
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1358
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1285
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1257
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1172
    Aihe