Nytpä on aika loitsua hieman javascriptiä ja korjata palsta käyttökelpoiseksi omalla selaimella.
Tarvitset vain Firefox-selaimen, greasemonkey-lisäosan ja alla olevan skriptin. Skriptiä saa muokata jos osaa javascriptiä yhtään ja ymmärtää siitä jotain. Tein skriptistä nyt sellaisen että se piilottaa keskustelupalstalta sellaiset viestit jotka eivät ole rekisteröityjen kirjoittajien tekemiä avauksia. Lisäominaisuutena siinä on kyllä ehto että jos viestin peukkuarvo sattuisi ylittämään kynnysarvon 1, niin se näytetään. Sitä voi tietty itse säätää tarvittavan korkealle jos näyttää että asiattomiakin keskusteluja plussataan.
Pakko sanoa että palsta näyttää kyllä kivalta kun siinä on vain asiallisia viestejä vaihteeksi. Sori rekisteröitymättömät kirjoittajat, toivottavasti teillä ei ole mitään kauhean tärkeää asiaa, mutta viestejänne en tule jatkossa näkemään. Ideaa saa soveltaa itse ja kehitellä eteenpäin. Kyllästyin kamelitrolliin sen verran että koin parhaaksi tarttua itse toimeen kun ei ylläpitokaan asialle mitään tee.
Sitten se koodi...
tds = document.getElementById('s24message-topic-form').getElementsByTagName('td');//Etsitään lomakkeesta kaikki td-tagit
for(var i in tds){// Käydään kaikki td:t läpi
if(tds[i].className=='thumb-up' && tds[i].innerHTML < 1){ // Tsekataan peukkupisteet. Kynnysarvo näyttämiselle on 1, mutta sitä voi säätää
for(var kids in tds[i].parentNode.children)
if(tds[i].parentNode.children[kids].className=='author')// Etsitään kirjoittajatägi
if(tds[i].parentNode.children[kids].innerHTML.search('a href=')
Vain rekisteröityjen kirjoittajien viestit
70
738
Vastaukset
- kreguss
Teinköhän jotakin väärin, ei muuttunut mikään.
En tiiä, kerro mitä teit?
Ihmetelin tässä itsekin kun toisella koneella toimii ja toisella ei. Kubuntukoneessa joo, eeebuntu-miniläppärissä ei. Mahdollisesti koodissa joku bugi viel...- kreguss
Whitewash kirjoitti:
En tiiä, kerro mitä teit?
Ihmetelin tässä itsekin kun toisella koneella toimii ja toisella ei. Kubuntukoneessa joo, eeebuntu-miniläppärissä ei. Mahdollisesti koodissa joku bugi viel...Copy/pastetin 'new user script'-kohtaan, 'manage user scripts'-kohtaan lisäsin linkin tälle palstalle. Vista-koneella.
children pitäisikin olla childNodes....
korjattu koodi:
tds = document.getElementById('s24message-topic-form').getElementsByTagName('td');//Etsitään lomakkeesta kaikki td-tagit
if(tds[i].className=='thumb-up' && tds[i].innerHTML < 1){ // Tsekataan peukkupisteet. Kynnysarvo näyttämiselle on 1, mutta sitä voi säätää
for(var kids in tds[i].parentNode.childNodes)
if(tds[i].parentNode.childNodes[kids].className=='author')// Etsitään kirjoittajatägi
if(tds[i].parentNode.childNodes[kids].innerHTML.search('a href=')- pepe57
Whitewash kirjoitti:
children pitäisikin olla childNodes....
korjattu koodi:
for(var kids in tds[i].parentNode.childNodes)
if(tds[i].parentNode.childNodes[kids].className=='author')// Etsitään kirjoittajatägi
if(tds[i].parentNode.childNodes[kids].innerHTML.search('a href=')Paitsi etten ole ennen Firefoxiin lisäosia lisäillyt. Greasy monkeyn sain asennettua, mutta tuon skriptin asennus ei aukea, eli mihin kohtaan se pistetään.
- pepe57
pepe57 kirjoitti:
Paitsi etten ole ennen Firefoxiin lisäosia lisäillyt. Greasy monkeyn sain asennettua, mutta tuon skriptin asennus ei aukea, eli mihin kohtaan se pistetään.
Tärkeä juttu tuo lisäosa skripti, kun ajattelee, mikä hemmetin riesa on multinikki-kamelista ollut. Toivottavasti mahd moni rekisteröityy. Ei suuri vaiva. Ja multinikki kuolee kuin voikukat myrkyllä takapihalta.
pepe57 kirjoitti:
Paitsi etten ole ennen Firefoxiin lisäosia lisäillyt. Greasy monkeyn sain asennettua, mutta tuon skriptin asennus ei aukea, eli mihin kohtaan se pistetään.
Elikä tuonne selaimen alanurkkaan tulee apina-ikoni kun Greasemonkey on asennettu. Siitä klikataan hiirun oikealla näppäimellä "uusi skripti".
Skriptin nimi voi olla vaikka keskustelu.suomi24.fi
Nimiavaruuskin voi olla keskustelu.suomi24.fi
ja Käytä sivulla on http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3448* eli kaikki ateismi-palstan keskustelut, mutta ei muut.
Ensimmäisellä käyttökerralla Greasmonkeylle pitää kertoa missä paikallinen tekstieditori sijaitsee, esim. osoitteessa C:\Windows\notepad.exe
Kun tekstieditori on valittu, Greasemonkey avaa valmiin skriptipohjan johon kopypastetaan tuo skripti.Whitewash kirjoitti:
Elikä tuonne selaimen alanurkkaan tulee apina-ikoni kun Greasemonkey on asennettu. Siitä klikataan hiirun oikealla näppäimellä "uusi skripti".
Skriptin nimi voi olla vaikka keskustelu.suomi24.fi
Nimiavaruuskin voi olla keskustelu.suomi24.fi
ja Käytä sivulla on http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3448* eli kaikki ateismi-palstan keskustelut, mutta ei muut.
Ensimmäisellä käyttökerralla Greasmonkeylle pitää kertoa missä paikallinen tekstieditori sijaitsee, esim. osoitteessa C:\Windows\notepad.exe
Kun tekstieditori on valittu, Greasemonkey avaa valmiin skriptipohjan johon kopypastetaan tuo skripti.Päivittelin skriptiä hieman modifioitavammaksi ja älykkäämmäksi, olkaapa hyvät:
http://pastebin.com/yx6YLwDw
Yhdessä tämän greasemonkey-skriptin ja stylish-lisäosalla lisätyn oman stylesheetin kanssa minun selaimella keskustelu näyttää nyt tältä:
http://i.imgur.com/iZk77.png
Aika nätti vaikka itse sanonkin. Ei mainoksen mainosta, ei turhia nippeleitä ja nappeleita, ei trollin trollia.- SasoriTheOverlord
Whitewash kirjoitti:
Päivittelin skriptiä hieman modifioitavammaksi ja älykkäämmäksi, olkaapa hyvät:
http://pastebin.com/yx6YLwDw
Yhdessä tämän greasemonkey-skriptin ja stylish-lisäosalla lisätyn oman stylesheetin kanssa minun selaimella keskustelu näyttää nyt tältä:
http://i.imgur.com/iZk77.png
Aika nätti vaikka itse sanonkin. Ei mainoksen mainosta, ei turhia nippeleitä ja nappeleita, ei trollin trollia.Tein ohjeidesi kukaan, ainao ero oli että käytin notepad ohjelmaa scriptin tallentamiseen.
SasoriTheOverlord kirjoitti:
Tein ohjeidesi kukaan, ainao ero oli että käytin notepad ohjelmaa scriptin tallentamiseen.
Vastasin galleriaviestillä ettei tukita palstaa tämän takia... Kurkkaapa sinne...
- mrs Missukka
Minulta vietiin sitten puheoikeus. Ikävää!
- mrs Missukka
Whitewash kirjoitti:
Tosin ei se rekisteröityminen ole vaikeaa. Helppoa kuin heinänteko...
Valkopesu tälle palstalle. ;-)
- laboradroid
>Minulta vietiin sitten puheoikeus. Ikävää! <
sen kuin kirjoittelet ja puhut minkä kerkiät. - Puke_Skywanker
ethän sinä aloituksia muutenkaan tee, joten ei se sinuun vaikuta.
- mrs Missukka
laboradroid kirjoitti:
>Minulta vietiin sitten puheoikeus. Ikävää! <
sen kuin kirjoittelet ja puhut minkä kerkiät.Juu, lukaisin aloitusviestin liian nopeasti. Toistaiseksi kirjoitukset vielä näkyy kunnes tulee versio 2.
- laboradroid
mrs Missukka kirjoitti:
Juu, lukaisin aloitusviestin liian nopeasti. Toistaiseksi kirjoitukset vielä näkyy kunnes tulee versio 2.
>Juu, lukaisin aloitusviestin liian nopeasti. Toistaiseksi kirjoitukset vielä näkyy kunnes tulee versio 2. <
en tarkoittanut tuota. väitit (ehkä hieman leikilläsi) että sinulta vietiin 'puheoikeus' tms. ei sinulta ole kukaan sellaista viemässä, vaikka emme näkisi ainuttakaan viestiäsi tällä palstalla. yhä saat edelleen kirjoittaa mitä ja kuinka paljon tahansa. jos joku tekisi skriptin jossa et voisi enää kirjoittaa palstalle mitään, silloin sinulta olisi *viety* jotain. - mrs Missukka
laboradroid kirjoitti:
>Juu, lukaisin aloitusviestin liian nopeasti. Toistaiseksi kirjoitukset vielä näkyy kunnes tulee versio 2. <
en tarkoittanut tuota. väitit (ehkä hieman leikilläsi) että sinulta vietiin 'puheoikeus' tms. ei sinulta ole kukaan sellaista viemässä, vaikka emme näkisi ainuttakaan viestiäsi tällä palstalla. yhä saat edelleen kirjoittaa mitä ja kuinka paljon tahansa. jos joku tekisi skriptin jossa et voisi enää kirjoittaa palstalle mitään, silloin sinulta olisi *viety* jotain.Versiossa 2 minulla ei ole oikeutta keskustella sellaisen henkilön kanssa, joka käyttää kys.ohjelmaa. Kun hän ei näe viestiäni, hän ei pysty sitä lukemaan - saati vastaamaan. Hän on kieltänyt minulta oikeuden viestittää hänelle.
mrs Missukka kirjoitti:
Versiossa 2 minulla ei ole oikeutta keskustella sellaisen henkilön kanssa, joka käyttää kys.ohjelmaa. Kun hän ei näe viestiäni, hän ei pysty sitä lukemaan - saati vastaamaan. Hän on kieltänyt minulta oikeuden viestittää hänelle.
Rekisteröityminen on tavattoman helppoa. Jos joku päättää että haluaa vastaanottaa viestejä vain henkilöiltä jotka ovat rekisteröityneet varmistuakseen siitä etteivät joudu lukemaan ikäviä ja loukkaavia viestejä joita häirikkö jatkuvasti lähettelee, niin se on heidän oikeutensa. Kaikki palstan käyttäjät eivät tätä suodatinta aio asentaa, joten heidän kohdallaan tilanne pysyy täysin muuttumattomana. Sinä puolestasi voit valita olla rekisteröitymättä tietoisena siitä että viestisi eivät välttämättä tavoita kaikkia käyttäjiä, mutta sekin on sinun oikeutesi.
Minun nähdäkseni henkilöllä on oikeus itse päättää siitä mitä viestejä hän lukee ja mitä ei. Se ei ole sinun viestintäoikeutesi rajoittamista, vaan lukijan oikeutta olla vastaanottamatta. Muu ympäröivä maailma kyllä tulee näkemään viestisi. Kaikki jotka eivät ole ottaneet suodatusta käyttöön näkevät ne. Oikeuttasi puhua ei ole rajoitettu mitenkään, mutta jokainen voi halutessaan kieltäytyä vastaanottamasta viestisi. Se on vähän kuin "ei mainoksia" kyltti ovella. Mainostajakin saa jakaa mainoksia yleisesti postiluukkuihin ilman että sitä oikeutta rajoitetaan, mutta vastaanottaja voi kieltäytyä ottamasta mainosta vastaan.
Ja korostan nyt että kakkosversio on vain oma kokeiluni toistaiseksi, jota en ole julkaissut lainkaan. Voi olla että en tule julkaisemaankaan, jos sille ei ole tarvetta, tai jos siitä ei tule käyttökelpoista.
Oli kuinka oli, se ei ole sinun oikeuksiesi rajoittamista, vaan lukijoiden oikeuksien käyttämistä. En minä tietenkään haluaisi että viestejä pitäisi ylipäänsä ruveta suodattamaan, mutta kun tietää millaiseen viestintään palstaa on viime aikoina käytetty, niin koen sen omalla kohdallani asiaksi joka lisää huomattavasti mielenrauhaani ja parantaa palstan toimintaa siten että ylimääräinen hulabaloo suodattuu automaattisesti pois ja voin keskittyä siihen olennaiseen eli seuraamaan mitä aktiiviset rekisteröityneet käyttäjät keskustelevat, tarvitsematta haaskata aikaa ja kuluttamatta hermoja riesan kanssa.- Kössönöm
mrs Missukka kirjoitti:
Versiossa 2 minulla ei ole oikeutta keskustella sellaisen henkilön kanssa, joka käyttää kys.ohjelmaa. Kun hän ei näe viestiäni, hän ei pysty sitä lukemaan - saati vastaamaan. Hän on kieltänyt minulta oikeuden viestittää hänelle.
siihen hänellä olisi täysi oikeus, jos Whitewash sellaisen julkaisee. Onko sinun mielestäsi sillä tyypillä enemmän oikeuksia, joka multinikkinä viestittää Kössönömin olevan kusipäitten kuningattaren, vai minulla oikeus olla törmäämättä tuollaiseen?
- mrs Missukka
Whitewash kirjoitti:
Rekisteröityminen on tavattoman helppoa. Jos joku päättää että haluaa vastaanottaa viestejä vain henkilöiltä jotka ovat rekisteröityneet varmistuakseen siitä etteivät joudu lukemaan ikäviä ja loukkaavia viestejä joita häirikkö jatkuvasti lähettelee, niin se on heidän oikeutensa. Kaikki palstan käyttäjät eivät tätä suodatinta aio asentaa, joten heidän kohdallaan tilanne pysyy täysin muuttumattomana. Sinä puolestasi voit valita olla rekisteröitymättä tietoisena siitä että viestisi eivät välttämättä tavoita kaikkia käyttäjiä, mutta sekin on sinun oikeutesi.
Minun nähdäkseni henkilöllä on oikeus itse päättää siitä mitä viestejä hän lukee ja mitä ei. Se ei ole sinun viestintäoikeutesi rajoittamista, vaan lukijan oikeutta olla vastaanottamatta. Muu ympäröivä maailma kyllä tulee näkemään viestisi. Kaikki jotka eivät ole ottaneet suodatusta käyttöön näkevät ne. Oikeuttasi puhua ei ole rajoitettu mitenkään, mutta jokainen voi halutessaan kieltäytyä vastaanottamasta viestisi. Se on vähän kuin "ei mainoksia" kyltti ovella. Mainostajakin saa jakaa mainoksia yleisesti postiluukkuihin ilman että sitä oikeutta rajoitetaan, mutta vastaanottaja voi kieltäytyä ottamasta mainosta vastaan.
Ja korostan nyt että kakkosversio on vain oma kokeiluni toistaiseksi, jota en ole julkaissut lainkaan. Voi olla että en tule julkaisemaankaan, jos sille ei ole tarvetta, tai jos siitä ei tule käyttökelpoista.
Oli kuinka oli, se ei ole sinun oikeuksiesi rajoittamista, vaan lukijoiden oikeuksien käyttämistä. En minä tietenkään haluaisi että viestejä pitäisi ylipäänsä ruveta suodattamaan, mutta kun tietää millaiseen viestintään palstaa on viime aikoina käytetty, niin koen sen omalla kohdallani asiaksi joka lisää huomattavasti mielenrauhaani ja parantaa palstan toimintaa siten että ylimääräinen hulabaloo suodattuu automaattisesti pois ja voin keskittyä siihen olennaiseen eli seuraamaan mitä aktiiviset rekisteröityneet käyttäjät keskustelevat, tarvitsematta haaskata aikaa ja kuluttamatta hermoja riesan kanssa.Koen sen omien oikeuksieni rajoittamisena, koska palstan säännöt sallivat keskustelun rekisteröimättömänä. Ei siitä ettenkö ymmärtäisi näkökantaasi.
- mrs Missukka
Kössönöm kirjoitti:
siihen hänellä olisi täysi oikeus, jos Whitewash sellaisen julkaisee. Onko sinun mielestäsi sillä tyypillä enemmän oikeuksia, joka multinikkinä viestittää Kössönömin olevan kusipäitten kuningattaren, vai minulla oikeus olla törmäämättä tuollaiseen?
Palvelun ylläpitäjällä on tiettyjä velvollisuuksia ja kun niitä ei hoideta, kaikkien oikeudet kärsii. Tällä palstalla kirjoittelijoilla ei ilmeisesti ole velvollisuutta olla ihmisiksi.
mrs Missukka kirjoitti:
Koen sen omien oikeuksieni rajoittamisena, koska palstan säännöt sallivat keskustelun rekisteröimättömänä. Ei siitä ettenkö ymmärtäisi näkökantaasi.
>> Koen sen omien oikeuksieni rajoittamisena, koska palstan säännöt sallivat keskustelun rekisteröimättömänä
- mrs Missukka
Whitewash kirjoitti:
>> Koen sen omien oikeuksieni rajoittamisena, koska palstan säännöt sallivat keskustelun rekisteröimättömänä
Ei täällä kirjoitella vaan kommunikoidaan. Se hiukka vaikeutuu jos toinen ei tiedä viestin tulleen.
- laboradroid
mrs Missukka kirjoitti:
Ei täällä kirjoitella vaan kommunikoidaan. Se hiukka vaikeutuu jos toinen ei tiedä viestin tulleen.
vapauttasi ja oikeuksiasi ei ole rajoitettu mitenkään, ja silti kitiset kuin vanha ruosteinen aironhanka. lopeta itsesi martyrisointi.
- mrs Missukka
laboradroid kirjoitti:
vapauttasi ja oikeuksiasi ei ole rajoitettu mitenkään, ja silti kitiset kuin vanha ruosteinen aironhanka. lopeta itsesi martyrisointi.
Johan tuo tuli ilmaistua. Lopetan juu.
- .........
mrs Missukka kirjoitti:
Minä laitoin skriptiin raja-arvoiksi, että kaikki rekisteröimättömien viestit, jotka eivät ole saaneet negatiivisia peukkuja näkyy listalla. Eli sinunkin viestit näkyvät minun ruudulla... ;)
Hieno skripti! - Tietäjä.....
mrs Missukka kirjoitti:
Eipäs ole.
- mrs Missukka
Tietäjä..... kirjoitti:
Eipäs ole.
Onhan ja koskee monia muitakin kirjoittajia kuin minua. Kun he tulevat palstalle myöhemmin, he eivät tiedä miksi toinen ei vastaa.
- Kössönöm
mrs Missukka kirjoitti:
Palvelun ylläpitäjällä on tiettyjä velvollisuuksia ja kun niitä ei hoideta, kaikkien oikeudet kärsii. Tällä palstalla kirjoittelijoilla ei ilmeisesti ole velvollisuutta olla ihmisiksi.
"Palvelun ylläpitäjällä on tiettyjä velvollisuuksia ja kun niitä ei hoideta, kaikkien oikeudet kärsii. Tällä palstalla kirjoittelijoilla ei ilmeisesti ole velvollisuutta olla ihmisiksi."
- Keitä mahdat tarkoittaa? - mrs Missukka
Kössönöm kirjoitti:
"Palvelun ylläpitäjällä on tiettyjä velvollisuuksia ja kun niitä ei hoideta, kaikkien oikeudet kärsii. Tällä palstalla kirjoittelijoilla ei ilmeisesti ole velvollisuutta olla ihmisiksi."
- Keitä mahdat tarkoittaa?Ihan monikkoa.
- ..
Whitewash kirjoitti:
Oli kuinka oli, se ei ole sinun oikeuksiesi rajoittamista, vaan lukijoiden oikeuksien käyttämistä. En minä tietenkään haluaisi että viestejä pitäisi ylipäänsä ruveta suodattamaan, mutta kun tietää millaiseen viestintään palstaa on viime aikoina käytetty, niin koen sen omalla kohdallani asiaksi joka lisää huomattavasti mielenrauhaani ja parantaa palstan toimintaa siten että ylimääräinen hulabaloo suodattuu automaattisesti pois ja voin keskittyä siihen olennaiseen eli seuraamaan mitä aktiiviset rekisteröityneet käyttäjät keskustelevat, tarvitsematta haaskata aikaa ja kuluttamatta hermoja riesan kanssa..
.
- AntiChrisu
Eli sinun skriptisi avulla ei näytetä kamelialoituksia tai muitakaan rekisteröimättömiä
aloitusviestejä. Mutta tämä kamelipoika tulee sitten sotkemaan asiallisten viestiketjujen
sisällöt, niitä kun skriptisi ei kykene estämään. Toisin sanoen kamelipoika saa paljon enemmän
tuhoa aikaan eli teit karhunpalveluksen vaikka aloitteellisuutesi onkin ihailtavaa.Minulla on alustava versio olemassa myös skriptistä joka piilottaa ketjuista viestit joista löytyy tavanomaiset "kamelin perseestä" fraasit. Olisi ihan mahdollista tehdä sellainenkin skripti joka automaattisesti jemmaa rekisteröitymättömien viestit myös ketjuista.
Heh, hieno idea! Ja hyvin tuntuu toimivan minulla mäkissäkin.
Kiitoksia!- Thronos
Minun on siis turha enää tänne kirjoitella. En alistu kirjautumaan tälle palstalle joten häirikkö onnistui häätämään ainakin minut. No, liekö tuo kenellekään mikään menetys - edes minulle.
Hyviä keskusteluja vain teille!
Thronos- hjfgiuhlijlpojk
Kyllä viestit näkyy, aloitukset ei, jos niitä ei ole merkattu peukut ylös
hjfgiuhlijlpojk kirjoitti:
Kyllä viestit näkyy, aloitukset ei, jos niitä ei ole merkattu peukut ylös
Jep, peukkuarvosteluja kannattaa ruveta käyttämään nyt ahkerasti, koska niillä voi säädellä sitä että mitä viestejä näytetään ja mitä ei.
Älä lähde! Minä en ota tuota Whitewashin menetelmäää käyttöön, taidot ei riitä, mutta aion kyllä vain jättää rekkautumattomat roskakirjoittajat vähemmälle huomiolle. Mutta SINÄ olet niin hyvä tyyppi että please, älä lähde pois. Se olisi minun mielestäni iso menetys! Minä luen aina sinun jokaikisen viestisi joka vain vastaan tulee!
Tietenkin tässä on se vaara, että Multinikki lainaa Thronos-nimeä, mutta mitenkä minusta tuntuu siltä, että kirjoitustyyli paljastaa kummasta on kysymys, niin että ei siinä ole varmaan mitään ongelmaa, vaikka et rekkautuisi ikinä.- .........
Whitewash kirjoitti:
Jep, peukkuarvosteluja kannattaa ruveta käyttämään nyt ahkerasti, koska niillä voi säädellä sitä että mitä viestejä näytetään ja mitä ei.
Toi skripti toimii ilmeisesti jokaisella palstalla (juu en testannut, kunhan lueskelin koodia :)? Muualla suomi24:ssä on ihan fiksuakin väkeä kirjoittelemassa, eli saisko vielä semmoisen viilauksen?
- ........
......... kirjoitti:
Toi skripti toimii ilmeisesti jokaisella palstalla (juu en testannut, kunhan lueskelin koodia :)? Muualla suomi24:ssä on ihan fiksuakin väkeä kirjoittelemassa, eli saisko vielä semmoisen viilauksen?
Joo tosiaan tuolla ylempänä
"Käytä sivulla on http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3448* eli kaikki ateismi-palstan keskustelut, mutta ei muut. "
Tuohan sen ratkaisee, unohdetaan edellinen... vai hävisköhän se samalla sun näkyvistä kun ei ole rekisteröityneen kirjoittama... :) ......... kirjoitti:
>> Toi skripti toimii ilmeisesti jokaisella palstalla (juu en testannut, kunhan lueskelin koodia :)? Muualla suomi24:ssä on ihan fiksuakin väkeä kirjoittelemassa, eli saisko vielä semmoisen viilauksen?
........ kirjoitti:
Joo tosiaan tuolla ylempänä
"Käytä sivulla on http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3448* eli kaikki ateismi-palstan keskustelut, mutta ei muut. "
Tuohan sen ratkaisee, unohdetaan edellinen... vai hävisköhän se samalla sun näkyvistä kun ei ole rekisteröityneen kirjoittama... :)Tämä vaikuttaa ainoastaan etusivun viestilistaukseen. Ketjuissa näkyy edelleen kaikki viestit.
- .........
Whitewash kirjoitti:
>> Toi skripti toimii ilmeisesti jokaisella palstalla (juu en testannut, kunhan lueskelin koodia :)? Muualla suomi24:ssä on ihan fiksuakin väkeä kirjoittelemassa, eli saisko vielä semmoisen viilauksen?
Kun joku teini on päässyt taas isin koneen ääreen hölmöilemään, niin otetaanpa taas esiin tämä Whitewashin erinomainen skripti, jolla urpon saa piiloon.
- beenthere
iaurwen kirjoitti:
Älä lähde! Minä en ota tuota Whitewashin menetelmäää käyttöön, taidot ei riitä, mutta aion kyllä vain jättää rekkautumattomat roskakirjoittajat vähemmälle huomiolle. Mutta SINÄ olet niin hyvä tyyppi että please, älä lähde pois. Se olisi minun mielestäni iso menetys! Minä luen aina sinun jokaikisen viestisi joka vain vastaan tulee!
Tietenkin tässä on se vaara, että Multinikki lainaa Thronos-nimeä, mutta mitenkä minusta tuntuu siltä, että kirjoitustyyli paljastaa kummasta on kysymys, niin että ei siinä ole varmaan mitään ongelmaa, vaikka et rekkautuisi ikinä.Samaa sanon minä. Älä hyvä Thronos lähde minnekään. Sinulla on paljon hyvää sanottavaa.
Minäkään en ota tuota sensurointia käyttöön.
...odotellessa. :-D
- laboradroid
töihin enirolle tai mikä paskalafka tätä s24:n käyttötsydeemiä on suunnitellutkaan :D ehkä ne saisi aikaiseksi fiksumman 'palvelun' jos siellä olisi aivoilla varustettuja ihmisiä hommissa.
en ole varma aionko ottaa skriptiä vielä käyttöön, mutta hatunnosto asiaan paneutumisesta. - Kössönöm
En tajunnut tuosta mitään, enkä viitsi edes yrittää. Jostain syystä aivoni eivät suostu tajuamaan edes tavallisia lomakkeita, saati sitten tietokonetta.
Mutta jos tuo vaikuttaa vain aloitusviesteihin, niin enpä taida edes yrittää kokeilla. Kiva kun silti keksit kaikenlaista helpotusta niille, jotka näistä paholaisen keksinnöistä jotain ymmärtävät. Aijai, täytyy oikein kiittää vielä uudelleen, WW. Kyllä on nätti etusivu nyt.
- pepe57
Se hyöty on rekisteröitymisestä, että voit klikata juttusi halutessasi pois. Voit myös, kuten kuka hyvänsä, tsekata mitä on itse kirjoittanut pari päivää taaksepäin. Siis jos viitataan esim juttuusi, niin voi kumota vääristelyt. Lisäksi muut lukijat (me) voidaan olla varmoja, ettei rekisteröitymätön nikkisi ole jonkun kamelin lainassa ja ihmetellään suotta kirjoituksia.
- Kössönöm
jonnekin tietokonepalstalle.
- mrs Missukka
*nauraa ääneen*
Ylläpito on sitten aktivoitunut sääntöjen suhteen. Suo siellä vetelä täällä. - Kössönöm
mrs Missukka kirjoitti:
*nauraa ääneen*
Ylläpito on sitten aktivoitunut sääntöjen suhteen. Suo siellä vetelä täällä.Näetkö sinä siinä jotain hauskaa, että kirjoituksia siirrellään muille palstoille? Aivan idioottimaista touhua, koska eihän niistä tiedä minne ne on siirretty, vai onko vaan poistettu.
- mrs Missukka
Kössönöm kirjoitti:
Näetkö sinä siinä jotain hauskaa, että kirjoituksia siirrellään muille palstoille? Aivan idioottimaista touhua, koska eihän niistä tiedä minne ne on siirretty, vai onko vaan poistettu.
Palstan säännöt sanoo, että täällä pitää keskustella ateismistä ja keskustelu siirretään ns. oikealle palstalle jos se on väärällä palstalla. On nämä keskustelut nyt tulossa hankalaksi.
- Kössönöm
mrs Missukka kirjoitti:
Palstan säännöt sanoo, että täällä pitää keskustella ateismistä ja keskustelu siirretään ns. oikealle palstalle jos se on väärällä palstalla. On nämä keskustelut nyt tulossa hankalaksi.
että minusta on epäreilua siirtää esim. oma aloitukseni jollekin lestadiolaispalstalle vain siksi, että käsittelen jossain kirjoituksessani lestadiolaisia. En minä sinne halua kirjoituksiani. Jos haluaisin, niin laittaisin ne suoraan sinne.
- mrs Missukka
Kössönöm kirjoitti:
että minusta on epäreilua siirtää esim. oma aloitukseni jollekin lestadiolaispalstalle vain siksi, että käsittelen jossain kirjoituksessani lestadiolaisia. En minä sinne halua kirjoituksiani. Jos haluaisin, niin laittaisin ne suoraan sinne.
Minä vastaan palstan säännöt ja otsikot.
- Kössönöm
mrs Missukka kirjoitti:
Minä vastaan palstan säännöt ja otsikot.
miten tuo sinun viestisi liittyi ateismiin? Täh?????
- mrs Missukka
Kössönöm kirjoitti:
miten tuo sinun viestisi liittyi ateismiin? Täh?????
Ei mitenkään.
- Tähtis 98
olisi paljon paljon helpompaa, että vain rekisteröityneet saisivat 'oikeuden' osallistua keskusteluihin? Muille jätettäisiin vain se niin sanottu lukuoikeus?
Toisaalta en nyt ihan tarkkaan tiedä, mikä ero on olla rekisteröitynyt tai sitten ei -rekisteröitynyt käyttäjä? Siis, jos ateisti haluaa keskustelun 'laatua' ylläpitää?- ..
.
. - ..
.. kirjoitti:
.
..
. - ..
.
.
- .........
Nyt viimein minäkin asensin tämän ja pakko nostaa hattua, toimii hienosti!
Kiitos ja kumarrus Whitewash!- ..
.
. - ..
.. kirjoitti:
.
..
.
- ..
.
.- jaakko.
ylläri ylläri
- ..
jaakko. kirjoitti:
ylläri ylläri
.
. - ..
.. kirjoitti:
.
..
.
Pakottauduin sitten luomaan itselleni käyttäjäprofiilin, koska mieluiten haluaisin kirjoittaa tasapuolisesti jatkossakin. Itse kyllä jatkan nikittömien lukemista.
t. 42
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1007806- 1075597
- 2754861
- 494813
- 753584
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274