Mies yksin baarissa

luuseriko?

Miks v... ei saa käydä yksin baarissa ilman että ihmetellään. Useimmiten jos käyn jossain mestassa niin jätän kuitenkin kaverit jonnnekin ja lähden puhumaan mielenkiintoisten misujen kanssa.

Mut aina vain joutuu roudaa ne kaverit messiin ettei sua katottais silleen että vittu mikä toi luuseri nyt täss tekee, eihän silllä ole edes kavereita.

Ehkä naisten kuitenkin voivat hyväksytymmin käydä ulkona yksin, tai ainakin ne eivät jää yksin töllöttämään kovin kauan jos ovat yhtään siedettävän näköisiä.

61

1657

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epätoivoisena

pidetään, eli epätoivoiselta näyttää, vain ihminen joka pelkää että yksin baarissa olemista pidetään epätoivoisena.

Minulle ei ole vieläkään selvinnut mikä tässä Epätoivoisuudessa™ ihmisen ominaisuutena on niin täysin käänteentekevää, mutta jotenkin se vain turmelee ihmisen käyttökelvottomaksi

• Sanna-76-

Yksin baariin tulevat eivät ole säälittäviä minusta. Käyn itsekin yksin ja mikäs siinä. Ystäväni eivät enää käy bilettämässä joten miksen menisi yksin? Kotiinkaan en halua jäädä. Totta on että nainen saa helpommin seuraa. Useimmiten seurantarjoajat ovat ikävä kyllä alkuperältään ulkomaalaisia miehiä. Haluaisin mieluummin tutustua suomalaiseen mieheen. Kumma kyllä sitten kun ei halua jäädä yksin ja tanssii näiden tummempien miesten kanssa kuulee usein myös kommenttia siitä.

No joka tapauksessa seuranhankkiminen taitaa jäädä miehelle jos ja kun menet yksin. Itse en ole koskaan sanonut pahasti ellei minua lähestytä epäystävällisesti tai jopa liian tungettelevasti. Mitä siis miehet pelkäävät? Pakkeja tulee totta kai mutta luulis myös uskalluksen parantuvan kun vaan menee rohkeasti?

• Harri 79

"hypi vittuun siitä!"
        "luuletsä et sä et sulla on oikeus puhua mulle?"

Arvaa kuka on sanonut noin minulle?

• torikauhu

"Pakkeja tulee totta kai mutta luulis myös uskalluksen parantuvan kun vaan menee rohkeasti? "

Baariympäristö jo sinänsä tuntuu minusta aika painostavalta, siellä tuntuu ilmassa ne viidakon lait, että nopeimmat ja röyhkeimmät elävät enkä tunne lukeutuvani kumpiinkaan. Hyvin pitkälti tuppaa menemään niin, että jos ekaan tai tokaan keskustelunavaukseen saa jotain positiivista vastinetta, niin ilta sujuu siitä eteen päin kivasti, mutta vastaavasti on tosi vaikea koota itseään, jos heti alkuun tulee tylytystä tai välinpitämättömyyttä ekoihin sanallisiin oman hyväksyttävyytensä tunnusteluihin. Ja ihan totta, että en välttämättä lähtisi hakemaan naista, joka pyörii tummempien kaverien seurassa, koska tavallaan se vaikuttaa signaalilta siihen suuntaan, että sua voisi kiinnostaa yhden illan huuma heidän seurassaan, useimmilla siitä joukosta tuntuu olevan vain se haussa.

• ei luusereille
        Harri 79 kirjoitti:

"hypi vittuun siitä!"

Arvaa kuka on sanonut noin minulle?

No ei kuitenkaan pahemmin käynyt!

Ei tuon pahempaa ole odotettavissa. Eli mitä voit oikeasti menettää, jos kokeilet onneasi? Jos taas olet noin herkkä, jätä naiset miehille jotka pääsevät pienistä pakeista yli saman tien.

"hypi vittuun siitä!"
        - "hypi itte!"
        - "ei kiitos, et ole mun tyyppiäni. Kelloa vaan ajattelin kysäistä ;)"
        - Tai voit vain poistua paikalta pyydettyäsi anteeksi.

- "haista v#ttu!"
        - ei kun tiedän. Oletko sinä varma omista oikeuksistasi ;)

Vai olisitko ihan oikeasti halunnut noista jommankumman?

Veikkaan, että joku ympäristöstä näkee mitä tapahtuu. Millaisen kuvan haluat itsestäsi antaa? Oletko samalla tasolla kuin pokattava vai vähän ylemmällä...?

Positiivisella asenteella eteenpäin, niin pillun saanti on varmaa.

• hugahuga
        ei luusereille kirjoitti:

Ei tuon pahempaa ole odotettavissa. Eli mitä voit oikeasti menettää, jos kokeilet onneasi? Jos taas olet noin herkkä, jätä naiset miehille jotka pääsevät pienistä pakeista yli saman tien.

"hypi vittuun siitä!"
        - "hypi itte!"

- "haista v#ttu!"

Veikkaan, että joku ympäristöstä näkee mitä tapahtuu. Millaisen kuvan haluat itsestäsi antaa? Oletko samalla tasolla kuin pokattava vai vähän ylemmällä...?

"hypi vittuun siitä!"
        - "hypi itte!"

- "haista v#ttu!"
        - Tai voit vain poistua paikalta pyydettyäsi anteeksi."

Muuten ihan hyvä, mutta miksi huonosti käyttäytyvältä pyytäisi anteeksi?

"Veikkaan, että joku ympäristöstä näkee mitä tapahtuu. Millaisen kuvan haluat itsestäsi antaa? Oletko samalla tasolla kuin pokattava vai vähän ylemmällä...?"
        Tästä sun asenteesta yleensä monen kannattaisi ottaa oppia, mutta luulen että tässä tapauksessa ympäristössä huomataan vain, että tuo kaveri taisi saada pakit, muttei kuulla mitään tarkempaa. Silloin tietysti on merkitystä sillä, miten mies suhtautuu itse asiaan heti tilanteen jälkeen, onko maansa myynyt, vihainen, tai jatkaako ihan normaalilla meiningillä.

• niinpä niin

"No joka tapauksessa seuranhankkiminen taitaa jäädä miehelle jos ja kun menet yksin. Itse en ole koskaan sanonut pahasti ellei minua lähestytä epäystävällisesti tai jopa liian tungettelevasti. Mitä siis miehet pelkäävät? Pakkeja tulee totta kai mutta luulis myös uskalluksen parantuvan kun vaan menee rohkeasti?"

Mitäs itse pelkäät kun et tee aloitteita miehille? Ihan turha vaatia toisilta mitään jos ei itse uskalla samaa.

• niinpä niin

"hypi vittuun siitä!"
        - "hypi itte!"

- "haista v#ttu!"

"Ei tuon pahempaa ole odotettavissa. Eli mitä voit oikeasti menettää, jos kokeilet onneasi? Jos taas olet noin herkkä, jätä naiset miehille jotka pääsevät pienistä pakeista yli saman tien."

Ei ole sen arvoista lähteä juttelemaan naisille kun ei koskaan tiedä milloin osuu kusipäinen ämmä kohdalle. Tehkää naiset itse aloitteita, me miehet osataan kyllä fiksusti antaa pakit. Moni mies ei edes uskalla antaa suoria pakkeja vaan jää naisen kanssa juttelemaan pitkäksikin aikaa kunnes poistuu paikalta "kiireisiin" vedoten.

• Näin käynyt

"hypi vittuun siitä!"
        - "hypi itte!"

- "haista v#ttu!"

Jos et heti salamana häivy, nainen voi myös alkaa hysteerisenä huutamaan solvauksia. Siinä on sitten äkkiä "herrasmiehiä" naista puolustamassa ja hyvässä lykyssä pokekin ihmettelemässä, että mikäs täällä on hätänä.

• 8be69m
        Näin käynyt kirjoitti:

Jos et heti salamana häivy, nainen voi myös alkaa hysteerisenä huutamaan solvauksia. Siinä on sitten äkkiä "herrasmiehiä" naista puolustamassa ja hyvässä lykyssä pokekin ihmettelemässä, että mikäs täällä on hätänä.

...ja sitten nainen kertoo että tuo mies tuossa ahdistelee ja portsari heittää miehen ulos ja sanoo että jos tämä vielä toistuu tulee porttikielto, vaikka mies olisi ehtinyt vain tervehtiä naista, vai?

• herkkäkorva

huomannut saman ilmiön. Tuntuu vielä sivukrovalta kuultuna siltä, että tietyillä no-life-tyypeillä (pariskunnat, tyttökaverukset) on erityisen kova tarve ruotia näkösällä olevien parittomien motiivia olla paikalla ja tsäänssejä. Ei kai se kerro muusta kuin siitä, että omasta päästä ei löydy sisältöä yhtään tasokkaampiin keskustelunaiheisin, mutta vittumaista silti.

• yksin baarissa

olevat ovat vain rohkeita, eivät välttämättä niinkään epätoivoisia :) yksin olojoita ei vain hirveästi kunnioiteta, pöytä viedään vaikka väkisin illan aikana "Onks täs vapaata" ja sitten jos juomaa pyrkii hakemaan ei pääse enää samaan paikkaankaan, ellei väkisin halua hankalaksi ryhtyä

• dolfin-78

jos seisoo yksin jossai nurkas seinäruusuna ja näyttää ees vilahduksen epävarmuutta tai pelkoo, ne v*ttu syö sut elävältä. Sitä pitää mennä silleensä et tää jätkä tuli nyt kattoo et baari on viel pystys, sen kun omistan meinaan.
      hymyile mahdollisimman paljon, mutta älä näytä idiootilta, joku voi myös kokea ahdistavana liian tuijotuksen ja hymyilyn. Pitää vaan kattella ympärilleen, skannaa hyvä paikka mihin mennä päivystään (hyvä näköala, kenties penkki jolla istua muttei välttämätön koska sitä tuppaa näyttään kovasti pienemmältä ja haavoittuvaisemmalta ja alempiarvoselta jos kököttää jossai jakkaralla nii et joutuu jutteeen toisen pimppalooralle). Mulle viimeks baaritiski oli loistava valinta. Baarimikot tykkää tipistä, mutta arvostaa myös asiallista tyyppiä joka ei nuoku kakskymppistä kädes heilutellen puoliks tiskin väärällä puolella sen jälkeen kun on tullut kyynärpäätaktiikalla sinne asti. Heitin muutaman läpän (ku oon läppämiehiä) baarimikon kanssa ja tilatessa aina jotai huulta asiallisesti, ja nauran sen kanssa jollekkin toivottomille tapauksille jotka ei vaan tajua. ja yhtäkkiä huomaan et oon saanut jo kaks ilmasta bissee miespuoliselta ravintolantyöntekijältä (joka ilmeisesti kaipas seuraa vähintään yhtä paljon kun minä), tyttöi tulee kattoo kuka tää naurava baarimikkojen kaveri on ja tuntuu et musta on tullut illan tähti, vaikka tarkotus oli mennä vetään nopeet kännit vaan. se oli iha vitun siistiä. Lähtiessäni olin jo aika hyvisssä, mutta mukaan valitsin yhden tytön joka taka-alalla oli pitkään antanut silmää, ja jonka silmissä osakkeet nous kun flirttasin monen eri tytön kanssa (näytin varmasti kutakuinkin menestyvältä supliikkimieheltä, illuusioohan se toki oikeesti on) mutta silti kaiken jälkeen valitsin hänet josta saakin hyvän mausteen jos tyttö erehtyy kysyyn et "mikäs gigolo sä luulet olevas kun jokasen kanssa pelaat" johon on naurettavan helppo keksiä "valitsin kaikista niistä sut" -repliikki, jolloin kikkuli alkaakin käytännössä oleen valmiina meneen tytön suuhun. Jos niin haluaa.

Käytännössä homma menee niin että mitä enemmän ja epätoivosemmin sä sitä rasiaa haluat, sen paskemmat mahikset. kuvittele, tuhat mulkkuu tulee jonos kysyy et "käyksä usein täällä" tai tokaseen et "hyvät tissit" mut sit kun tulee tyyppi ja sanoo jotai vaikka että "helvetti sä näytit iha michael jacksonilta thrillerin videos siinä yhes kohas" ni kyl mielenkiinto herää ja kusi valahtaa pikkasen päästä jos sitä sinne on sattunu kerääntyyn edellisten tuhannen mulkun imelien mielistelyiden jälkeen. itsevarmuus, itsevarmuus, itsevarmuus. jos ei koita, ei voita ja ne muijathan on ku bussit - aina tulee uus

alko nyt menee vähä neuvomiseks enemmän mutku oikeesti te jotkut alfauroot siel baaris, ette te pärjää niillä lihaksilla siinä vaihees ku pitäs käyttää päätä, ketää mä en oo ainaka hakkaamalla koittanu iskee. tarkotan sitä että se osa naisista jota arvostaa älykkyyttä ja nauraa kuolaavalle jääkaappipakastimelle on iso. kun taas ne jotka ihailee niitä pakastimii, be my guest niistä ei mulle ole iloa ainakaan mitä tulee kanssakäymiseen keskustelulla. en mä ole katkera alfauroille, oikeestaan tyytyväinen että ne on tinkinyt jostain siinä lihasten kasvattelussa sillävälin kun oon lukenut ja kasvattanu omaa sisästä voimaani. mun pitäs puolestani alkaa käymää salilla niin musta tulis täydellinen mies :)

ihan mitä tahansa sieltä baarista yksin lähteekä hakeen, se onnistuu mut älä helvetis ajattele et oot aika säälittävä kun yksin lähet baariin, sillä sillon muutkin ajattelee niin ja sillon sä oot aika säälittävä. eikä samaa sukupuolta tietenkään tuu pelätä, niitten kautta pääsee hyviin ryhmiin keskusteleen yhtä lailla, oli se sitten väittelyä (jossa kun hohtaa vieraassa seurassa jossa on naisiakin, taas kerran huomio kohdistuu sinuun) tai ihan lunkii rupatteluu. ei pidä antaa oman huomionsa hiipua vaan juttuu pitää riittää (toisten puheenvuoroo ja mielipiteitä kunnioittaen), hymyillä ja nauraa (tunnetusti kohottaa me-henkeä). älä silti omille jutuilles naura, ainakaan kun kukaan muukaan ei.

en jaksa pulista asiasta enempää, mutta musta tossa on jo aika hyvin tavaraa ja apuja ainakin niille jotka haluais käydä baaris nimenomaa siks et tuntee olonsa yksinäiseks. me ollaa sosiaalisii eläimii ja rakastetaan kommunikaatioo, oli se sitten verbaalista tai non-verbaalista. höh, nyt sit alkokin tekeen mieli baariin.

• ...kele!

"jolloin kikkuli alkaakin käytännössä oleen valmiina meneen tytön suuhun"

Noin se varmasti menee jos on lipevä panomies. Mutta kukaa haluaa olla sellainen paska?

• Haaremisti
        ...kele! kirjoitti:

"jolloin kikkuli alkaakin käytännössä oleen valmiina meneen tytön suuhun"

Noin se varmasti menee jos on lipevä panomies. Mutta kukaa haluaa olla sellainen paska?

suihinotto kenestäkään miehestä paskaa tee?

• Voi se tehdä
        Haaremisti kirjoitti:

suihinotto kenestäkään miehestä paskaa tee?

miehestä kuppatautisen!

• -

Kävin tuosa just yksin pyörähtään baarisa vaikkei alunperin todellakaan ollu tarkoitus. Alkoi vaan yhtäkkiä niin perkeleesti mieli tehä kaljaa että oli pakko parille lähteä. Suunnitelma oli juoda nopeasti parit ja lähteä pois ettei ala tulla liian luuseri olo. Toista tuoppia ku join niin eiköhän jo joku misu tullu kyseleen että mitä kuuluu ja oonko yksin. Jotenki jäi semmonen mielikuva heti että muija katto vähän kieroon ku kuuli et oon. Toisaalta pitää olla varmaan tyytyväinen et ylipäätänsä tuli jutteleen, tapahtuu harvoin omalle kohalle. Itse ku en vielä mitään kovimpia supliikkimiehiä oo niin ne kontaktit jää aika vähiin kun on yksin liikkellä.

• näin ne ajattelee

Katsos kun hyvällä ihmisellä ja varsinkin hyvällä tyypillä kuuluu olla ystäviä tai sellaiseksi katsottavaa rekvisiittaa aina ympärillä. Olitpa mies tai nainen ja menet yksin jonnekin, todistat ympäristölle olevasi kuivakka, ehkä jopa masentunut turhake, joka elää väärin.

• näin se----

menee tämä asia. Paljolti juuri tästä syystä pidän huvittavana kun jotkut ihmiset neuvovat yksin olevaa miestä menemään baareihin tai vaikkapa osallistumaan joihinkin seuramatkoihin. Tuo vailla seuraa oleminen leimaa miehen niin pitkällä miinuksella(ja nimenomaan sitä enemmän mitä enemmän paikka koetaan sellaiseksi, että sieltä ollaan varsinaisesti seuraa hakemassa), että se seura jos sellaista ylipäätään niin mennenkin voisi saada jää tasoltaan sellaiseksi että se tuskin maksaa siihen uhrattuja vaivaa ja vaadittua rahan törsäystä.

• omantiensäkulkija
        näin se---- kirjoitti:

menee tämä asia. Paljolti juuri tästä syystä pidän huvittavana kun jotkut ihmiset neuvovat yksin olevaa miestä menemään baareihin tai vaikkapa osallistumaan joihinkin seuramatkoihin. Tuo vailla seuraa oleminen leimaa miehen niin pitkällä miinuksella(ja nimenomaan sitä enemmän mitä enemmän paikka koetaan sellaiseksi, että sieltä ollaan varsinaisesti seuraa hakemassa), että se seura jos sellaista ylipäätään niin mennenkin voisi saada jää tasoltaan sellaiseksi että se tuskin maksaa siihen uhrattuja vaivaa ja vaadittua rahan törsäystä.

Musta on todella säälittävää, jos ihminen ei osaa tai uskalla olla yksin! Luuserihommaa on roikkua jossain äijäporukassa, jossa vedetään kaksin käsin viinaa. Ennemmin siinä miettii, että ompas sillä tasoton kaveriporukka, että tuolla ikää täytyy vielä poikaporukassa teineillä... Joukossa tyhmyys tiivistyy.

Minä arvostan enemmän yksikseen liikkuvia ihmisiä. He ovat rohkeita eivätkä välitä muiden mielipiteistä. Heillä on kavereita, joilla on erilaisia elämäntilanteita, siksi heillä ei ole aina viihdyttäjää mukana.

Voisko olla, että tuollainen laumailu on vain hyvin nuorten ihmisten välttämättömyys. Niiden, joiden aikuiseksi kasvaminen on vielä kesken?

?

• t43t34t34t34
        näin se---- kirjoitti:

Entä jos valitsee seuransa tarkoin eikä halua olla idioottien kanssa tekemisissä? Siis valitsee yksinäisyyden tai muutaman erittäin hyvän tyypin jonka kanssa viettää aikaa.

Eihän ihminen ole välttämättä yksin siksi ettei hänen kanssaan kukaan viihdy, vaan siksi että hän viihtyy itsekseen.

• kjio
        omantiensäkulkija kirjoitti:

Musta on todella säälittävää, jos ihminen ei osaa tai uskalla olla yksin! Luuserihommaa on roikkua jossain äijäporukassa, jossa vedetään kaksin käsin viinaa. Ennemmin siinä miettii, että ompas sillä tasoton kaveriporukka, että tuolla ikää täytyy vielä poikaporukassa teineillä... Joukossa tyhmyys tiivistyy.

Minä arvostan enemmän yksikseen liikkuvia ihmisiä. He ovat rohkeita eivätkä välitä muiden mielipiteistä. Heillä on kavereita, joilla on erilaisia elämäntilanteita, siksi heillä ei ole aina viihdyttäjää mukana.

Voisko olla, että tuollainen laumailu on vain hyvin nuorten ihmisten välttämättömyys. Niiden, joiden aikuiseksi kasvaminen on vielä kesken?

?

Hyvä jos ajattelet niin. Valitettavasti suurin osa ei. Joskus kun olen sattuman kaupalla päässyt yksin yöelämässä liikkuessani naisen kanssa juttusille, niin on tullut sitä "missäs sun kaverit on/miksi oot yksin täällä"-kyselyä epäluuloisen katseen kera. No viimeksi tajusin sentään valehdella, että kaverit olivat mukana ja joutuivat jo poistumaan tyttöystävälle annetun lupauksen mukaan, ja se vähensi selvästi outohyypiö-epäilyksiä. Periaatteessa ei kuitenkaan ole kiva aloittaa jo tutustumista p:tä puhuen...
        Ehdottomasti yksin liikkumisen "outous" on myös sidoksissa siihen, miten omavalintaiselta se näyttää, taatusti joku George Clooney voisi huoletta lähteä yksin pitkälle risteilylle akkujaan lataaman eikä kenellekään tulisi mieleen, että se on yksin kun ei muuhun pysty.

• mies on
        t43t34t34t34 kirjoitti:

Entä jos valitsee seuransa tarkoin eikä halua olla idioottien kanssa tekemisissä? Siis valitsee yksinäisyyden tai muutaman erittäin hyvän tyypin jonka kanssa viettää aikaa.

Eihän ihminen ole välttämättä yksin siksi ettei hänen kanssaan kukaan viihdy, vaan siksi että hän viihtyy itsekseen.

jo päällisin puolin vähän paremman näköinen niin tietää sen jo siitäkin että hänelle jonkinlaista naisseuraa olisi ehkä hyvinkin tarjolla, mutta ei tämä poista hänen sosiaaliseksi ja erittyisesti naisasialuuseriksi leimautumistaan siksi kun hän on ylipäätään ilman seuraa tullut paikkaan jonka katsotaan olevan sellainen josta tällaista seuraa haetaan.
        Kyllähän näitä nasia miehille tarjolla todellakin on ainakin periaatteellisella tasolla. Ovat vaan niitä jotain 40 naisia ja joka tapauksessakin sellaisia jo lässsähtäneitä jotka eivät enää panomiesten naisverkostoihin heidän nussittavikseen kelpaa.

• naisten---
        omantiensäkulkija kirjoitti:

?

käyttäytymistä näillä parisuhde/seksi-markkinoilla olen seeurannut(joskin vähän sivusta) niin pitkään että kyllä minäkin jotain tästä asiasta tiedän.
        Jos nyt jätetään baarit ja ajatellaan jotain keskinkertaisen tai tätä rumemman näköistä naista joka tulee jonkin miesporukkan sekaan(esim. johonkin koulutukseen tai kursseille), niin on se ihan surkuhupaistakin seurata miten tämän naisen pitää saada seurakseen näistä kymmenistä miehistä se tunnetusti porukan kovin naistenmies, vaikka hänellä ei varmasti mitään chanssia ole ainakaan mihinkään pidempiaikaiseen suhteeseen tämän naistenmiehen kanssa, eikä olisi mitään mahdollisuutta vielä niiden monien vähemmän naistenmiesten kanssakaan jotka hän kyllä diskaa kun se porukan kovin naistenmies pitää hänen välttämättä saada.

• näin se---

varmaankin on edelleen niinkuin se on tämä asia ennenkin ollut. Kyllä se rumempikin(jos nyt ei aivan törkeän näköinen) nainen joka vaikkapa yksinkin baariin onn mennyt halveksii yksin ilman seuraa baarissa istuvaa miestä(jos ei sitten ole kyseessä joku muodikkaasti pukeutunut ja aivan huippuvetävän näköinen mies). Kyllä ne todella vähäiset on chanssit tällaisella yksin baariin menneellä miehellä sieltä naisseuraa saada, eikä sieltä näin mennen saa juuri muutakaan seuraa kun myös miehetkin tulkitsevat tällaisen yksin olevan miehen luuseriksi jonka kanssa puhumisesta voisi oma imago vain laskea. Ja tämä asia siis tulee esille kärjistyneenä nimenomaan silloin jos ei tunne ketään baarissa olevaa väkeä esim. siksi että on outo paikkakunnalla.

Tämä onkin aivan keskeinen syy miksi esim. minä jätin kokonaan baareissa käymisen ja sieltä naisseuran havittelemisen joskus siinä kolmevitosena. Tämä asia nimittäin lyö niin räikeästi silmille nonverbaalisessa muodossaan, että mieluummin on ilman mitään toivoakaan naisseurasta(kun näin ei sitä siis lainkaan edes tule yrittäneeksi) kuin sietää tällaista paskaa jota baari-ilmapiirissä yksin vailla seuraa istuvana miehenä kaiken aikaa silmilleen saa.

• ...

Jos et ole sanaseppo, niin elä mene yksin baariin. Aika harvalla juttu luistaa kännissäkään, joten et siellä mitään saa aikaan. Pitää olla joko ulkonäköä tai puhelahjoja, jos sinulla ei ole kumpaakaan, niin yritä sitten vaikka treffipalstoilta, elä baarista.

• Älymies 23

Treffipalstan naiset ovat rumia.

• Jätkä 24

"Pitää olla joko ulkonäköä tai puhelahjoja, jos sinulla ei ole kumpaakaan, niin yritä sitten vaikka treffipalstoilta, elä baarista."

Tietty jos sinä yrität jostain pintaliiton kusimestoista, missä sulta vaaditaan ties mitä. Kyllähän baareja on muitakin! On bling blingiä, on heavy/rock-baareja, on tavallisia pikku pubeja, missä sitten on jo ties mitä porukkaa :), on tecnoa, joista voi kanssa löytyä jotain tosi mielenkiintoisiakin tyyppejä ja näin.

• ex-raitis

Kaikkein huonoimmassa asemassa on mies joka on raitis ja yksi baarissa. Yksin baarissa oleva mies voi vielä puolustautua sillä, että on siellä ryyppäämässä, mutta raitis mies on siellä vain epätoivoisesti naisseuran perässä.

• t54t54

"Epätoivoisesti naisseuran perässä" Miten kukaan mies voi olla epätoivoisesti naisseuran perässä?

Mistä lähtien vastakkaiseen sukupuoleen tutustuminen on ollut epätoivoista??

• Etkö muka tiennyt
        t54t54 kirjoitti:

"Epätoivoisesti naisseuran perässä" Miten kukaan mies voi olla epätoivoisesti naisseuran perässä?

Kas kun naisten silmissä mies, joka on saanut ravintolassa heidän nähtensä yhdet tai kahdet pakit, on epätoivoisesti jokaista naista yrittävä luuseri, jota tulee välttää. On siis onnistuttava heti kärkeen tai peli on pelattu.

• itsenäinen sielu
        t54t54 kirjoitti:

"Mistä lähtien vastakkaiseen sukupuoleen tutustuminen on ollut epätoivoista?? "

Siitä lähtien kun naisen itsenäisen ajattelun korvasi pissislauman parviäly( sponsored by Cosmo, Sex and City etc.) Ihmisten tyhmyys tiivistyy laumoissa.

• 45g3g4
        Etkö muka tiennyt kirjoitti:

Kas kun naisten silmissä mies, joka on saanut ravintolassa heidän nähtensä yhdet tai kahdet pakit, on epätoivoisesti jokaista naista yrittävä luuseri, jota tulee välttää. On siis onnistuttava heti kärkeen tai peli on pelattu.

No mitä väliä sillä on mitä naiset on mieltä, jos on omasta mielestään ihan cool?

• ex-raitis
        45g3g4 kirjoitti:

No mitä väliä sillä on mitä naiset on mieltä, jos on omasta mielestään ihan cool?

Jos tarkoituksena on tutustua naisiin niin nimenomaan niillä naisten mielipiteillä on merkitystä. Naisseurasta on turha haaveilla jollei ole naisten mielestä cool, vaikka sitä olisi omasta mielestään kuinka paljon tahansa.

• sama,
        45g3g4 kirjoitti:

että jos lähti ehkä pitkänkin matkan takaa baariin, ja illan tsänssit ovat pudonneet saatujen pakkien myötä nolliin jo ensimmäisen puolituntisen sisään, niin vituttaa että kannattiko taaskaan vaivautua. Ellei sitten tarkoituksena ole vain vetää lärvit.
        Naiset eivät tietysti samalla lailla pilaannu useimpien miesten silmissä, vaikka heitä kävisi jututtamassa tusina äijää illan aikana.

• erwyey
        ex-raitis kirjoitti:

Jos tarkoituksena on tutustua naisiin niin nimenomaan niillä naisten mielipiteillä on merkitystä. Naisseurasta on turha haaveilla jollei ole naisten mielestä cool, vaikka sitä olisi omasta mielestään kuinka paljon tahansa.

Niiden naisten mielipiteillä ei ole merkitystä, joiden mielestä et ole cool. Eli mitä väliä?

• Metal Girl
        sama, kirjoitti:

että jos lähti ehkä pitkänkin matkan takaa baariin, ja illan tsänssit ovat pudonneet saatujen pakkien myötä nolliin jo ensimmäisen puolituntisen sisään, niin vituttaa että kannattiko taaskaan vaivautua. Ellei sitten tarkoituksena ole vain vetää lärvit.
        Naiset eivät tietysti samalla lailla pilaannu useimpien miesten silmissä, vaikka heitä kävisi jututtamassa tusina äijää illan aikana.

No mitä sille nainen voi kuinka moni mies tulee häntä jututtamaan illan aikana?

Väitän kuitenkin että jos joku nainen käy jututtamassa puolen tunnin aikana tusinaa miestä ja saa kaikilta pakit, tsänssit ovat aika nollilla loppuillan suhteen.

• sellainen--
        Metal Girl kirjoitti:

Väitän kuitenkin että jos joku nainen käy jututtamassa puolen tunnin aikana tusinaa miestä ja saa kaikilta pakit, tsänssit ovat aika nollilla loppuillan suhteen.

parittelukelpoinen/ikäinen nainen saa vain harvoin pakkeja jos ei sitten ole joku tosiruma tai jo lässähtänyt. Miehille tämä vastaava tilanne on aivan toinen kun naisia hyvin käsittelemään ja iskemään tottuneet panomiehet joiden nussittavina naiset pyörivät asettavat naisille miehen käyttäytymismallit iskemistilannetta ajatellen, ja ennen kaikkea siksi kun nussimakelpoisista naisista on niin jumalattoman paljon suurempi kysyntä kuin mitä heitä on tarjolla varsinkaan missään yleisillä parisuhde/seksi-markkinoilla.

• Metal Girl
        sellainen-- kirjoitti:

parittelukelpoinen/ikäinen nainen saa vain harvoin pakkeja jos ei sitten ole joku tosiruma tai jo lässähtänyt. Miehille tämä vastaava tilanne on aivan toinen kun naisia hyvin käsittelemään ja iskemään tottuneet panomiehet joiden nussittavina naiset pyörivät asettavat naisille miehen käyttäytymismallit iskemistilannetta ajatellen, ja ennen kaikkea siksi kun nussimakelpoisista naisista on niin jumalattoman paljon suurempi kysyntä kuin mitä heitä on tarjolla varsinkaan missään yleisillä parisuhde/seksi-markkinoilla.

en tajunnut tuosta höpinästäsi mitään. Mutta ei se mitään, usko tuohon jos haluat. Jos sinä oikeasti uskot että on olemassa joku mystinen viiden yksilön panomieslauma joiden nussittavana kaikki naiset, siis ihan kaikki naiset, pyörivät koko ajan eikä kukaan muu kelpaa niin olet aika pihalla pariutumiskuvioista. Ei millään pahalla.

Pointtini nyt lähinnä oli, että en minä esimerkiksi voi valita tuleeko joku juttelemaan minulle vai eikö tule enkä minä mene täten mitenkään pilalle siitä jos joku mies, oli sitten kuinka hirveä vaan, tulee jutulle.

• kgklfg
        Metal Girl kirjoitti:

juuri niin se on, eli yksin liikkeellä olevalla miehellä on keskimäärin paljon paskemmat edellytykset sosiaalisuuteen baarissa. Nainen voi olla sosiaalinen ja jutella luoksensa tulevien miesten kanssa, ilman että hänen kiinnostavuutensa menee muiden miesten silmissä, koska hänen ei tarvitse olla aloitteellinen. Miehen mahdollisuudet kusevat jo muutaman kontaktin oton jälkeen, koska hänestä tulee naisten silmissä "mies joka yrittää epätoivoisesti kaikkia naisia". Naiset eivät halua jutella hänen kanssaan edes ajankuluksi, joten loppuilta menee juomia ottaen.

Todennäköisyydet että mies osuisi kerralla oikeaan naiseen ovat lisäksi tosi pienet. Ajatellaan, että baarissa on naiset A,B,C ja D jotka ovat miehestä yhtä kiinnostavan näköisiä. Mies haluaa ottaa selvää, kuka heistä olisi myös mukavin ja menee juttelemaan naisen A kanssa, mutta A katsoo ettei mies ole hänelle riittävän komea ja antaa pakit. Mies menee juttelemaan B:lle, mutta B kertoo olevansa varattu. Mies menee C:n luokse, joka alkaa olla jo vaivautunut, kun oletettu sarjaiskijä lähestyy häntä, ja sanoo olevansa liikkeellä vain kavereiden kanssa hauskaa pitämässä. D olisi ollut vapaa ja kiinnostunut miehestä, jos mies olisi lähestynyt häntä ensimmäisenä, mutta on seurannut katseella sivusta, miten mies saa muilta naisilta torjuntoja ja miehen arvo hänen silmissään laskee, onhan hän sentään vähintään yhtä kauniiksi kehuttu kuin nuo, joille mies ei kelpaa. Mies olisi siis voinut menestyä vain, jos olisi arvannut aloittaa D:stä eikä A:sta.

• Metal Girl
        kgklfg kirjoitti:

juuri niin se on, eli yksin liikkeellä olevalla miehellä on keskimäärin paljon paskemmat edellytykset sosiaalisuuteen baarissa. Nainen voi olla sosiaalinen ja jutella luoksensa tulevien miesten kanssa, ilman että hänen kiinnostavuutensa menee muiden miesten silmissä, koska hänen ei tarvitse olla aloitteellinen. Miehen mahdollisuudet kusevat jo muutaman kontaktin oton jälkeen, koska hänestä tulee naisten silmissä "mies joka yrittää epätoivoisesti kaikkia naisia". Naiset eivät halua jutella hänen kanssaan edes ajankuluksi, joten loppuilta menee juomia ottaen.

Todennäköisyydet että mies osuisi kerralla oikeaan naiseen ovat lisäksi tosi pienet. Ajatellaan, että baarissa on naiset A,B,C ja D jotka ovat miehestä yhtä kiinnostavan näköisiä. Mies haluaa ottaa selvää, kuka heistä olisi myös mukavin ja menee juttelemaan naisen A kanssa, mutta A katsoo ettei mies ole hänelle riittävän komea ja antaa pakit. Mies menee juttelemaan B:lle, mutta B kertoo olevansa varattu. Mies menee C:n luokse, joka alkaa olla jo vaivautunut, kun oletettu sarjaiskijä lähestyy häntä, ja sanoo olevansa liikkeellä vain kavereiden kanssa hauskaa pitämässä. D olisi ollut vapaa ja kiinnostunut miehestä, jos mies olisi lähestynyt häntä ensimmäisenä, mutta on seurannut katseella sivusta, miten mies saa muilta naisilta torjuntoja ja miehen arvo hänen silmissään laskee, onhan hän sentään vähintään yhtä kauniiksi kehuttu kuin nuo, joille mies ei kelpaa. Mies olisi siis voinut menestyä vain, jos olisi arvannut aloittaa D:stä eikä A:sta.

Ei kukaan ulkopuolinen tiedä, onko joku nainen jonka kanssa vaihtaa pari sanaa poka vai tuttu. Jos oikeasti menee vaan juttelemaan siis eikä käy perseelle tai muuta yhtä hohdokasta.

• ezy
        Metal Girl kirjoitti:

Ei kukaan ulkopuolinen tiedä, onko joku nainen jonka kanssa vaihtaa pari sanaa poka vai tuttu. Jos oikeasti menee vaan juttelemaan siis eikä käy perseelle tai muuta yhtä hohdokasta.

se ulkopuolinen suht helpolla suomaa, käydäänkö siinä kaveria tervehtimässä vai aloitetta tekemässä, josn nainen näyttää hapanta naamaa ja vastailee yhden tai sanan lauiseilla, ja mies poistuu kohta korvat luimussa tilanteesta.

• Metal Girl
        ezy kirjoitti:

se ulkopuolinen suht helpolla suomaa, käydäänkö siinä kaveria tervehtimässä vai aloitetta tekemässä, josn nainen näyttää hapanta naamaa ja vastailee yhden tai sanan lauiseilla, ja mies poistuu kohta korvat luimussa tilanteesta.

että naiset seuraavat noin tarkkaan sinun tai jonkun muun miehen tekemisiä baarissa? No eivät seuraa.

Ainoa tilanne on tietenkin sellainen että joku kaveri käy iskemässä kaikkia naisia vuoron perään samoissa tai viereisissä pöydissä. Mutta eivät naiset näe mitä toisella puolella baaria tapahtuu. Puhumattakaan että pimeässä baarissa ehtisi analysoida jonkun kaukana olevan naisen tai miehen ilmeitä tarkasti.

• ezy
        Metal Girl kirjoitti:

että naiset seuraavat noin tarkkaan sinun tai jonkun muun miehen tekemisiä baarissa? No eivät seuraa.

Ainoa tilanne on tietenkin sellainen että joku kaveri käy iskemässä kaikkia naisia vuoron perään samoissa tai viereisissä pöydissä. Mutta eivät naiset näe mitä toisella puolella baaria tapahtuu. Puhumattakaan että pimeässä baarissa ehtisi analysoida jonkun kaukana olevan naisen tai miehen ilmeitä tarkasti.

No ehkä naiset ovat tässä suhteessa erilaisia... itse ainakin katselen erityisesti naisia, jotka vaikuttavat kiinnostuneilta/kiinnostavilta. Baarissa on kumminkin rajoitettu määrä kohteita, joihin kiinnittää katseensa, jos ei halua mulkata niitä ei-kiinnostavia tai kengänkärkiään.

• Metal Girl
        ezy kirjoitti:

No ehkä naiset ovat tässä suhteessa erilaisia... itse ainakin katselen erityisesti naisia, jotka vaikuttavat kiinnostuneilta/kiinnostavilta. Baarissa on kumminkin rajoitettu määrä kohteita, joihin kiinnittää katseensa, jos ei halua mulkata niitä ei-kiinnostavia tai kengänkärkiään.

Siis tottakai me naisetkin katselemme miehiä, joista olemme kiinnostuneita. Mutta harvoin sitä tulee ihan hulluna kiinnitettyä kaikkien tekemisiin huomiota, että aika äkkiä jää huomaamatta vaikka joku siellä jotain naisteniskemisshowta pitäisikin päällä. Normaalissa yökerhossa on kuitenkin helposti useampi sata ihmistä. Jos siis mies saa pakit, on melko todennäköistä että sen huomaa vain muutama ihminen. Tottakai sitten kun joku tapaus X käy ihan oikeasti kirjaimellisesti kaikki naiset illan aikana läpi niin sen huomaa, ja samoin jos käy samassa paikassa joka viikonloppu ja siellä on aina sama ukko yrittämässä kaikkia niin senkin huomaa...

Pienemmissä paikoissa tietenkin voi kiinnittää huomiota melkein mihin vaan.

• Oma kokemus

Itse olen aina mennyt loppuillasta yksin istuskelmaan johonkin kun kaverit painuneet koteihin, eikä kyllä mitään pahaa sanomisia ole tullut asiasta.

• miiiiiees21

kannattaa käydä sellasis paikois misä on paljon porukkaa, kukaan edes huomaa jos oot yksin liikkeellä. Ja sit jos huomaan jonkun toisen yksinäisen miehen, menen juttelemaan ja kas kummaan nyt on kaveri eikä tartte notkua missään nurkassa yksin. Enkä ole homo vaan sen verran ujo että naisiin ei uskalla lähestyä.

• etelänmies400

En ole tiennyt tuota että yksinäinen mies on homo tai luuseri tai outo tai muuten vaan hullu kun baarista puhutaan. Olen käynyt aika usein yksin (lähes aina) baarissa ja nyt kun sanoit alan ymmärtää miksi katsovat kieroon minua.

Ennakkoluulot on suomalaisten tauti aj näköjään baareihin ulottuva.
      Mutta sanotaan näin ettei mua pätkääkään kiinnosta mitä muut minusta ajattelee, se on heidän ongelma ei minun. Eikä sen pitäisi olla kenenkään muunkaan yksinäisen ongelma.
      Jos minun arvoni pienenee naisten silmissä että olen yksin niin sitten laskee, ei kiinnosta ollenkaan.
      Jos joku on minusta kiinnostunut se tulee sisältä ei ulkoa. En tee naisella jolla ei ole aivoja yhtään mitään.
      Jos joku mies haluaa panna aivotonta naista niin eikun siitä vaan ei ole probleema minulle.
      ja täytyyhän niidenkin saada edes jonkinlainen elämä, kait.
      En ole vielä baareissa ärsytysmielessä käynyt mutta nythän voisin senkin tehdä.
      Vosin tehdä itsestäni tosi naurettavan pellen kun ottaisin kaikilta naisilta pakit ja saisin vielä syytteet ahdistelusta (juttelusta) Nauraisin loppuelämäni sille kuinka tyhmiä ihmiset voi olla.
      Mutta se hupi olisi niin todellista että surku tulisi myös koska naiset joilla löytyy muutakin kuin pillu on kuolleet sukupuuttoon.
      Joten sekään ei kiinnosta edes hupimielesssä.
      Se mitä joku kertoi siitä sikukertojen tekemisestä ja pakkien saamisesta, niin sanoisin siihen että sen verran pitää kuitenkin rajoittaa sitä yritysten taajuutta ettei näkyvyyttä tule liikaa siis pakkien osalta.
      Ne sen verran tyhmiä ettei ne edes muista kuka on yrittänyt ja mitä kun ei tee siitä liian huomiota herättävää.
      Joten ihan rauhassa voit iskeä kaikkia naisia ja saada kaikilta pakit ja ne muistaa korkeintaan sen illan.
      Ja paikkoja on parempi vaihtaa myös koska erilaista väkeä liikkuu joka paikassa.

Metal girlille sanoisin että olet aivan oikeassa mutta miesten näkökulmasta se ei ole niin helppoa kaikille.

Kumpa naisia jotka menee vähän kuin sinä olisi enemmän, mutta ei laumassa olevia naisia on paljon enemmän ja he ajattelet juuri niinkuin miehet ovat täällä todenneet.

Miehille sanoisin omasta kokemuksesta että ei se että menet baariin yksin vaan se kuinka paljon herätät huomiota.
      Ja onko se positiivista vai negatiivista. Baari on laumapaikka ja siellä helposti odotetaan samankaltaista väkeä. Joten siihen on sopeutuminen että ennenkuin tulet hyväksytyksi sinun täytyy tehdä jotain että hyväksytään sitten on paljon helpompaa.
      vaatteet, tyyli, käytös, ulkonäkö ja kaikki sellainen vaikuttaa. Mitä isompi paikka sen pienempi näkyvyys.
      Pienempi todella suuri näkyvyys. Sellaisessa paikassa teurastus on väistämätön jos et sovi porukkaan.
      Toisaalta teurastus on hupia sekin.
      Mikäs kunnon baaritappelua voittaisi. Yö putkassa ei paha juttu ollenkaan, sehän on elämys.
      Varsinkin jos ottaa huomioon minkä takia olet sinne joutunut. Eli yksinäinen mies aijai aijai.

• stadista.

Muualla päin Suomea tuntuisi naisilla vielä olevan vähän vähemmän bitch-attitudea kuin etelän isoissa kaupungeissa, joista Helsinki on tietysti maanpäällinen helvetti. Maaseutukaupungeissa kun satunnaisesti käy niin tuntuu, että siellä ihan nätitkin tytöt malttavat usein ainakin vaihtaa jonkun sanan hymyssä suin, vaikkei mies olisi hoteinta sarjaa ja sen enempää nappaisi, jos aloite vaan on ollut muuten hyvän henkinen. Ehkä se on osin siitä kiinni, että uusia naamoja on virkistävää tavata, keskikokoisessakin kaupungissa alkavat paikalliset tulla ajan mittaan turhankin tutuiksi? Tuntuu muuten siltä, että landen tytökin menevät Helsinkiin muutettuaan muutamassa vuodessa tässä suhteessa pilalle, tai ainakin ne, jotka vielä ovat sitten vapailla markkinoilla. Pikkupaikkakunnat ovat sitten asia erikseen omine ongelmineen, saat pahaa silmää tai turpaan jos menet tietämättäsi paikallisen päämouhon nykyistä tai entistä riiaamaan.

• ----
        stadista. kirjoitti:

Muualla päin Suomea tuntuisi naisilla vielä olevan vähän vähemmän bitch-attitudea kuin etelän isoissa kaupungeissa, joista Helsinki on tietysti maanpäällinen helvetti. Maaseutukaupungeissa kun satunnaisesti käy niin tuntuu, että siellä ihan nätitkin tytöt malttavat usein ainakin vaihtaa jonkun sanan hymyssä suin, vaikkei mies olisi hoteinta sarjaa ja sen enempää nappaisi, jos aloite vaan on ollut muuten hyvän henkinen. Ehkä se on osin siitä kiinni, että uusia naamoja on virkistävää tavata, keskikokoisessakin kaupungissa alkavat paikalliset tulla ajan mittaan turhankin tutuiksi? Tuntuu muuten siltä, että landen tytökin menevät Helsinkiin muutettuaan muutamassa vuodessa tässä suhteessa pilalle, tai ainakin ne, jotka vielä ovat sitten vapailla markkinoilla. Pikkupaikkakunnat ovat sitten asia erikseen omine ongelmineen, saat pahaa silmää tai turpaan jos menet tietämättäsi paikallisen päämouhon nykyistä tai entistä riiaamaan.

Kun siis sitten on tällainen ujo ja arka saamaton ATM, ja vielä sattuu asumaan melkein Helsingin ydinkeskustassa, niin onko siis ainoa toivo koskaan kokea edes naisen kiinnostusta, saati sitten minkäänlaista suhdetta, etsiä naisia jostain maaseutukaupungista? Olen asunut pääkaupunkiseudulla esikouluiästä lähtien enkä aio täältä pois muuttaa pelkästään sen takia että muualta ehkä saattaisi saada helpommin naisia. Kai se sitten on tuhlattava parisataa euroa kerran-pari kuussa baarireissuihin maaseudulle.

• tsemppiä.
        ---- kirjoitti:

Kun siis sitten on tällainen ujo ja arka saamaton ATM, ja vielä sattuu asumaan melkein Helsingin ydinkeskustassa, niin onko siis ainoa toivo koskaan kokea edes naisen kiinnostusta, saati sitten minkäänlaista suhdetta, etsiä naisia jostain maaseutukaupungista? Olen asunut pääkaupunkiseudulla esikouluiästä lähtien enkä aio täältä pois muuttaa pelkästään sen takia että muualta ehkä saattaisi saada helpommin naisia. Kai se sitten on tuhlattava parisataa euroa kerran-pari kuussa baarireissuihin maaseudulle.

Jos olet nuori mies, niin kannattaa pitää silmät auki, kun syksyn sato uusia opiskelijoita saapuu maakunnista kaupunkiin. Muiden paikkakuntien tyttöihin voit törmätä myös esim. risteilyillä. Kesällä voi tehdä löytöjä festareilla.

• illö
        tsemppiä. kirjoitti:

Jos olet nuori mies, niin kannattaa pitää silmät auki, kun syksyn sato uusia opiskelijoita saapuu maakunnista kaupunkiin. Muiden paikkakuntien tyttöihin voit törmätä myös esim. risteilyillä. Kesällä voi tehdä löytöjä festareilla.

Minkä ikäistä jengiä festareilla tänä päivänä liikkuu? Vähän päältä parikymppisenä tuli käytyä useillakin, mutta siitä on jo vuosikausia ja kolmikymppisenä ei enää ole kehdannut, kun ennakkofiilis on se, että olisi ihan ikäloppu muihin verrattuna.

• laivalla
        tsemppiä. kirjoitti:

Onko täällä joku, jolla olisi käynyt flaksi risteilyllä? Itse pääsin muutaman vuoden takaisella kesäristeilyllä nuoremman naisen viereen nukkumaan, tissejä sain hyväillä mutta sen pitemmälle ei päästänyt, sanoi ettei käy kun kaverinsa on yläpetissä. Arvatkaa tekikö mieli pyytää kaveria suksimaan vähäksi aikaa jonnekin... No tuli siitä kumminkin hyvät fiilikset joksikin aikaa, kun pääsi sentään aika intiimeihin tunnelmiin.

Kaveri, joka toisin kuin minä itse, ei ole sinkku, sai sen sijaan pimppaakin, selvisi seuraavana aamuna...

• määäääääääääääääääää

Ei sitä kukaan ihmettele, se on vain omassa päässä. Jos itse ihmettelet asiaa ja koet sen ahdistavaksi, niin ei sitten ehkä kannata käydä yksin baareissa?

Itse voin pari huurteista hyvin mennä kiskaisemaan yksinkin, jos mieli tekee, välillä menen mielummin yksin. Myös kavereistani useampikin tekee välillä samaa. Enpä usko, että kukaan on ketään meistä kieroon katsonut, ainakaan kukaan ei ole mitään sanonut.

Tosin missään yökerhoissa en juuri käy, ehkä niissä on eri meininki? Suosin enemmän paikkoja, joissa saa istua kaikessa rauhassa ja niissä usein tulee joku jutteleemaan, kun yksikseen olutta maistelee ja tuumiskelee. Pitänee joskus kokeilla ihan mielenkiinnosta siis, että mitä tapahtuu, kun yökerhoon yksin menee (käyn siis kyllä silloin tällöin, mutta harvoin, yökerhoissa, mutta niitä en muista yksin kokeilleeni)

• ex-raitis

Kokeilepa mennä vielä baariin yksin ja olla juomatta alkoholia. Tee se vielä useamman kerran perättäin. Voi olla mielenkiintoinen kokemus.

• westcoast

olevan mitään väliä jos on mennyt yksin tai porukalla. Ulkomailla tosin jos yksin menee niin saattavat joku ryhmä pyytää sinua liittyä seuraa, suomessa ei sitä pelkoa ole tai no kerran toikin ihme tapahtunut. Naiset saattavat tulla minulle jutteleen vaikka kenellekkään en puhuisi mitää ja tulisi yksin, tosin ei kyllä usein tapahdu.

• mgmm

Jossain ulkomailla pubit ovat tosiaan Public House:ja, joissa keskustelukulttuuri kukoistaa ja voit itsekin jutella ilman, että heti katsotaan nenänvartta pitkin, että tuokin on pöksyihin pyrkimässä. Suomessa ennakkoasenne on enemmänkin tätä jälkimmäistä.

Minulle ei kyllä ole kuin tasan yhden kerran tullut joku nainen jotain omatoimisesti juttelemaan, ilmeisesti olet kohtuullisen vetävänoloinen mies...

• westcoast
        mgmm kirjoitti:

Jossain ulkomailla pubit ovat tosiaan Public House:ja, joissa keskustelukulttuuri kukoistaa ja voit itsekin jutella ilman, että heti katsotaan nenänvartta pitkin, että tuokin on pöksyihin pyrkimässä. Suomessa ennakkoasenne on enemmänkin tätä jälkimmäistä.

Minulle ei kyllä ole kuin tasan yhden kerran tullut joku nainen jotain omatoimisesti juttelemaan, ilmeisesti olet kohtuullisen vetävänoloinen mies...

hyvin kausiluontaista noin 2-3 kertaa vuodessa :p (tosin en käy usein baareissa). Se että olen joidenkin naisten mieleen on kyllä totta mutta noin 1-2 sadasta.

• Joopasjooh
        mgmm kirjoitti:

"...heti katsotaan nenänvartta pitkin, että tuokin on pöksyihin pyrkimässä."

Johtuiskohan siitä, että valtaosalla se motiivi juttelemiselle tuntuu olevan nimenomaan se pöksyihin pyrkiminen? Voiko naisia syyttää siitä, että he kyllästyvät siihen ja olettavat seuraavankin olevan samanlainen?

• Höh ja höh
        Joopasjooh kirjoitti:

Johtuiskohan siitä, että valtaosalla se motiivi juttelemiselle tuntuu olevan nimenomaan se pöksyihin pyrkiminen? Voiko naisia syyttää siitä, että he kyllästyvät siihen ja olettavat seuraavankin olevan samanlainen?

Mitäs siitä sitten? Ja mitkäs sitten ne naisen motiivit ovat lähestyä miestä?

• ----
        Joopasjooh kirjoitti:

No mites sitten naisia voi lähestyä jos pelkkä juttelemaan tuleminen tarkoittaa automaattisesti että on pelkkää pillua vonkaamassa?
        Kyllä kai seksi on miehelle aina osa lopullista tavoitetta, mutta se ei suinkaan tarkoita että se olisi miehelle ainoa, tai edes tärkein, syy lähestyä naista. Uskon että monet miehet, sellaiset ATM:t kuin minäkin, kaipaavat ensisijaisesti naisen läheisyyttä ja vasta sen jälkeen seksiä.
        Mutta tällaiset kommentit saavat minut ihmettelemään miten miehet ylipäätänsä pääsevät tapaamaan naisia jos naiset pitävät heitä jo lähtökohtaisesti pelkkinä pillun vonkaajina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      121
      10332
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5040
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2221
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2068
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1924
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1601
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1412
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      27
      1050
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      1011
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      977
    Aihe