Tänään oli rankka päivä.
Olen pitkään valmistellut flirtti-valeprofiilia, jonka asetin miehelleni syötiksi. Olen kyllästynyt koottuihin selityksiin ja halusin itse tarkistaa, miten asian laita on. Ensimmäinen profiili ei ottanut tulta, oli liian hätäisesti tehty, huono kuva jne, tämä toinen oli parempi. Tänään olin kotitoimistossa "ylitöissä", mutta itse asiassa valeprofiilini chattaili koko iltapäivän aviomieheni kanssa, joka oli olohuoneessa. Se oli aivan kammottavaa. 10min sisällä mies jo lähetti kännykkänumeronsa ja halusi tavata heti jossain baarissa. Se vaativa jankutus tyyliin "no? moneltako ja missä?" alkoi ihan minuakin ahdistaa.
Oli järkyttävää, miten nopeasti hänet sai leikkiin mukaan. Hän oli ihan tulisilla hiilillä ja kävi jopa etsimässä puhdasta paitaa ja laittautui valmiiksi odotellessaan suostuuko nettiprofiilini treffeille, joten uskon 100% varmasti, että hän olisi lähtenyt treffeille, jos "nettiprofiilini olisi suostunut".
Hän kertoi totuudenmukaisesti itsestään, paitsi vannoi olevansa eronnut, mutta ei kuulemma halua puhua ex-vaimostaan vieraan chattituttavan kanssa. Täytyy saada tavata livenä. Kysyin mitä hän etsii treffipalstalta, hän vastasi että rakkaussuhdetta. Kysyin että jos kutsun hänet luokseni syömään niin jäisikö hän yöksi. Mies vastasi siihen hymiön kanssa, että "jos kerran haluat!".
Nettiprofiilini oli sitten muka saanut puhelinnumeron avulla miehen oikean nimen selville ja penkonut tämän facebookia. Nettiprofiilini oli "ikäväksi yllätykseksi" nähnyt facebookista, että mies onkin ukkomies... Nettiprofiilini uhkailee nyt loukkaantuneena ja huijattuna sinkkuna kertoa vaimolle millainen mies on kyseessä. (Tässä huijauksessa oli paljon teknisesti ontuvia yksityiskohtia mukana, mutta mieheni ei ole mikään tekniikan ihme ja uskoo kyselemättä, että muilta kaikki onnistuu helposti.)
Kun tulin olohuoneeseen lopen uupuneena, niin mies käyttäytyi melko tavallisesti. Tarkistin koneelta ja hän oli poistanut profiilinsa ja kertoi minulle monisanaiseti, miten koneeseen oli tullut virus juuri sillä hetkellä, kun hän oli päivttänyt jonnekin henkilötietojaan... Tämä henkilöllisyyden kaappaus treffipalstalle on varmasti sitten se virallinen selitys, kun otan lähipäivinä asian puheeksi, tai kun nettiprofiili soittaa minulle, kuten hän nyt pelkää.
Ennen kuin niin teen, niin kaikenlainen palaute tähän halpamaiseen huijaukseeni on tervetullut. Ai niin, mies aina sanoo, että olen hänen unelmiensa nainen ja uskollisuus on avioliittomme perusta. Uskoo ken tahtoo.
Vaimon valeprofiili
142
7323
Vastaukset
- hahahahaa
Aivan loistava idea toisen kyrväyttämiseen! Eipä paljon selitykset sitten ukkokultaa auta, ja saa karvaimman kautta kokea, miten hieno paikka internetin ihmeellinen maailma on. (o:
tarvitsisitkohan apua vielä siihen, että "kusetettu nettisinkku" soittaa sinulle...? (o:
Kerro ihmeessä kuinka tarina päättyi.- Nettisyötti
Tämä "kusetettu nettisinkku" jo soitti miehen kännykkään meidän lankapuhelimestamme anonyymeja häirikköpuheluita tänä aamuna kello viisi (en saanut nukuttua). Siitäs saa kun menee antamaan numeronsa kaikenmaailman potentiaalisille psykopaateille...
- -mies-
kylmä jättö ilman mitään selityksiä?
" Tämä henkilöllisyyden kaappaus treffipalstalle on varmasti sitten se virallinen selitys, kun otan lähipäivinä asian puheeksi, tai kun nettiprofiili soittaa minulle, kuten hän nyt pelkää. "
Mitäpä jos heivaisit ukon ilman kummempia selityksiä? Mieshän tietäisi kyllä minkä takia, olisi kuin tulisilla hiilillä kun ei pääse edes selittämään.- Nettisyötti
En heivaa noin vain. Haluan nähdä kerrankin ihan läpikotaisin, miten paatunut valehtelija hän on, nyt tulee mieleen kaikennäköisiä juttuja jotka olen uskonut, tai halunnut uskoa.
- veliitj puurot
Nettisyötti kirjoitti:
En heivaa noin vain. Haluan nähdä kerrankin ihan läpikotaisin, miten paatunut valehtelija hän on, nyt tulee mieleen kaikennäköisiä juttuja jotka olen uskonut, tai halunnut uskoa.
Ja sinä olet puhdas pulmunen? Minun mielestä tuollainen on sairaalloista. Eli koston enkeli toiminta on sinusta ok mutta uskottomuus netissä ei? Toivottavasti teillä ei ole lapsia! Näille jos selviäisi miten ja miksi olette joskus eronneet..
Ei teidän suhde kovin vakaa ole ollut jos olet "pitkään valmistellut syöttiä! Mitä tämä tälläinen kertoo.
- Mieti kuitenkin
Mutta saattaa olla sinulle henkisesti raskas, laita kunnon syötti. Syötti tarviin suunittelupalaverin kanssasi sekä taustatietoja miehestä.
Onhan meitä naisia jotka käyvät tapaamassa miestäsi sinun pyynnötä ja mukana on laite jolla pääset kuuntelemaan koko keskustelun hieman sivumalta..... jos se sinua yhtään lohduttaa ja todellakin haluat tietää..... voit sitten ilmaantua paikalle kun sinusta on sopiva hetki. Syötti poistuu paikalta vähin äänin.
Tiedät tältä syötiltä milloin ja mihin tapaaminen sovitaan ja kuulet keskustelun livenä..... jos aidosti kiinostaa voin antaa ohjeita. Varaudu kuitenkin siihen että joudut julkiselle paikalle "näytille" sillä tämä palvelu on vain ja ainoastaan naimisissa oleville naisille. Miehet kun suhtautuvat tälläista palvelua tekeviin naisiin hyvinkin agresiivisesti.
Samalla saat tietoja avioerosta ( jos sellaista suunnittelet). Kehoitan kuitenkin miettimään haluatko oikeasti tietää sillä monelle se tie on erittäin raskas ja katuvat ( syyttävät muita) että heille kerrottiin kaikki. Harvoin tämän tempauksen jälkeen pariskunta pystyy jatkamaan millään tasolla avioliittoaan ja seuraa ero .... joten oletko yhä valmis ottamaan kyseisen riskin- Nettisyötti
En välttämättä tarvitse tämän enempää juonittelua, nämä kotikonstit riittävät kyllä minulle todistamaan sen, että mies on ihan muuta, mitä on aina kautta kiven ja kannon vannonut olevansa.
- asdasdasdasdasd
Nettisyötti kirjoitti:
En välttämättä tarvitse tämän enempää juonittelua, nämä kotikonstit riittävät kyllä minulle todistamaan sen, että mies on ihan muuta, mitä on aina kautta kiven ja kannon vannonut olevansa.
en itsekään kyllä tajua, mitä järkeä minkään syötin käyttämisessä enää olisi. eiköhän asia tullut jo aivan selväksi.
- mieminämie
Minua kiinnostaisi, miten saan suhun yhteyttä?
- ljhvlu
Tein ihan saman tempun valehtelevalle ja pettävälle exälleni parisen vuotta sitten. Ei vielä tänäkään päivänä tiedä että se olin minä. Ei asuttu silloin yhdessä, mutta tein suutuksissani (ikinä aiemmin en ole tärissyt vihasta mutta silloin kyllä) niin että tulostin kaikki viestit miehen ja tämän nettituttavuuden kanssa. Pakkasin miehen tavarat mitä asunnossa oli. Lähetin viestin "Moi. Tuutko käymään kun pääset töistä? :)". mies hymyili tullessaan, hymy kyllä hyytyi kun annoin tavarat ja käskin painua helvettiin. Taisi haukkuakin minua mennessään mutta mitäpä tuosta. Yhdessä oltiin se kuusi vuotta.
- Feirikki
Minäpä olen nainen ja tekeydyin mieheksi miehen profiililla. Tapailemallani miehellä oli profiili edelleen vaikka tapailimme. Halusin teitää missä mennään, joten ajauduin muka miehenä vahingossa hänen sivuilleen. No pahoittelin ja heittäydyin kaverilliseksi. Kun mies sitten yhtäkkiä alkoikin avomieliseksi tälle mukavalle kaverille, joka tiedusteli kautta rantain naismenestystä, paljastui miehen omasta suusta tämän tapailevan useitakin samaanaikaan. Ja tokihan oli minullakin hemaiseva feikkiprofiili, muka naimisissaoleva yksinäinen nainen, joka oli onneton avioliitossaan. No mieshän lensi lankaan heti, pettäjä kun oli, itsekin. Ja ehdotti jo parin päivän juttelun jlkeen lenkille lähtöä. Kukahan siellä lenkkipolulla olisikaan mahtanut odotella, jos olisin päästänyt asian siihen pisteeseen. Mies oli petturi, sen sain suoraan kuulla toiselta naiselta ja suhde loppui. Kyllä nämä aikamoisia veijareita ovat.
- Nettisyötti
Tänään valeprofiilini sähköposti lähetti minulle koko chatin dokumentoituna valokuvien kanssa. Valeprofiilini myös soitti kännykkääni lankapuhelimestamme (numero peitettynä). Tulostin chatin profiiikuvineen ja kellonaikoineen riviin olohuoneen pöydälle. Minulla oli siis todistaa, miten valeprofiili oli sekä soittanut kännykkääni, että meilannut, sekä myös chatti mustaa valkoisella.
Miehen kootut selitykset asiaan:
a) hän ei ole koskaan rekisteröinty itseään yhtään minnekään
b) chattinnainen on joku katkera psykopaatti, joka yrittää tuhota meidän suhteemme
c) hänen identiteettiään on väärinkäytetty internetissä
d) kyseessä oli pila
e) epäilykseni on törkä epäluottamuksen lause ja pilkkaa avioliittomme pyhyyttä
f) törkeää vaimolta uskoa jotain nettipsykopaattia, eikä omaa aviomiestä
No haloo, se nettipsykopaati olen sattumalta minä itse!
Otin avaimet ja sanoin, että menen poliisiasemalle tekemään tutkintapyynnön. Sanoin, että asia on vakava. Jos miehen identiteettiä väärinkäytetään internetissä, niin kyseessä on rikos.... ja siitä on myös avioliittomme tulevaisuus kiinni. Poliisi selvittää kädenkäänteessä mistä ip-osoitteesta viestit on lähetetty. Jos ei meidän osoitteestamme, niin olen nöyrän anteeksipyynnön velkaa ja rikollinen joutuu vastuuseen.
Mies asettui ovea vasten, eikä päästänyt minua ulos (uskoi siis heti, että se vain noin kätevästi rikosilmoituksella käy..). Olen nyt makuuhuoneessa lukollisen oven takana, sillä hän alkoi käydä käsiksi.
Nyt on totta puhuen vähän sellainen turvaton olo ja pelottaa :-( En myöskään käsitä... jos mies hakee uutta suhdetta, niin miksi pitää kaksin käsin tästä "onnesta" kiinni? Antaisi minun itkeä itkuni ja koota elämäni pirstaleet. Miksi viimeiseen asti vannoa ja velehdella ihan muuta?
Ai että kun on paha olla.- KokemustaOnSamasta
Myös minä tein aikanaan saman, siis valeprofiilin ja mieheni - nykyään jo ex-sellainen - jäi siitä kiinni. Ja sen jälkeen lukuisista muista. Paljon kestin, paljon annoin anteeksi, mutta vihdoin tuli se viimeinen pisara, kun mies ryssi sen viimeisenkin antamani mahdollisuuden. Otin eron. Minä pistin miehen pihalle.
Ratkaisun voi siis tehdä myös itse, eikä jäädä odottamaan, mitä toinen tekee. Sinulla on vain tämä yksi elämä, ja vain sinä olet siitä vastuussa, vain sinä. Ei miehesi.
Ikävä kyllä, paha aavistukseni on, että miehesi ei tule tuosta koskaan miksikään muuttumaan. Valitettavasti. Jotkut vain ovat kroonisia pettäjiä ja valehtelijoita, osa heistä tietynlaisia luonnehäiriöisiä. Valitettavasti.
Minä tein oman ratkaisuni. Erosin ja nyt olen onnellinen. Niin onnellinen, että en vuosien pettämisten, systemaattisten valehtelujen ja epävarmuudessa elettyjen vuosien jälkeen voinut edes kuvitella, että elämä voi oikeasti olla hyvää ja mukavaa. - järjenhäivä
Onpa kiero mies sulla. Ei kannata varmaan paljastaa, että olet juoninut tuon kaiken. Voithan sanoa että teit juuri rikosilmoituksen tapauksesta netin kautta (rikosilmoituksen voi nykyään tehdä netissäkin!). Katsot sitten mitä mies sanoo vai tunnustaako suosiolla tekonsa Ja oikeasti jos mies on vähänkin uhkaava niin lähde pois kotoa. Mene ystäväsi tai vanhempiesi luokse. Liittonnehan on jo lopussa muutenkin, eikö?
- Nettisyötti
KokemustaOnSamasta kirjoitti:
Myös minä tein aikanaan saman, siis valeprofiilin ja mieheni - nykyään jo ex-sellainen - jäi siitä kiinni. Ja sen jälkeen lukuisista muista. Paljon kestin, paljon annoin anteeksi, mutta vihdoin tuli se viimeinen pisara, kun mies ryssi sen viimeisenkin antamani mahdollisuuden. Otin eron. Minä pistin miehen pihalle.
Ratkaisun voi siis tehdä myös itse, eikä jäädä odottamaan, mitä toinen tekee. Sinulla on vain tämä yksi elämä, ja vain sinä olet siitä vastuussa, vain sinä. Ei miehesi.
Ikävä kyllä, paha aavistukseni on, että miehesi ei tule tuosta koskaan miksikään muuttumaan. Valitettavasti. Jotkut vain ovat kroonisia pettäjiä ja valehtelijoita, osa heistä tietynlaisia luonnehäiriöisiä. Valitettavasti.
Minä tein oman ratkaisuni. Erosin ja nyt olen onnellinen. Niin onnellinen, että en vuosien pettämisten, systemaattisten valehtelujen ja epävarmuudessa elettyjen vuosien jälkeen voinut edes kuvitella, että elämä voi oikeasti olla hyvää ja mukavaa.Totta. Olenkin ollut ihmeen rauhallinen nyt kun kissa on nostettu pöydälle, pahinta oli se jatkuvasti kalvava epäily. En halua hätiköidä, mutta vihkisormukseni on jo siirtynyt nimettömästä korurasiaan jäähylle.
- Nettosyötti
järjenhäivä kirjoitti:
Onpa kiero mies sulla. Ei kannata varmaan paljastaa, että olet juoninut tuon kaiken. Voithan sanoa että teit juuri rikosilmoituksen tapauksesta netin kautta (rikosilmoituksen voi nykyään tehdä netissäkin!). Katsot sitten mitä mies sanoo vai tunnustaako suosiolla tekonsa Ja oikeasti jos mies on vähänkin uhkaava niin lähde pois kotoa. Mene ystäväsi tai vanhempiesi luokse. Liittonnehan on jo lopussa muutenkin, eikö?
No en todellakaan koskaan tätä paljasta. Siitähän riemu repeäisi. Tämä on minun asuntoni missä on myös kotitoimistoni, en siis toisaalta uskalla lähteä minnekään. Mies saa kerätä kamppeensa ja chattailla itselleen uuden "pesän" joltakin treffipalstalta.
- Katy____
ISOT RESPEKTIT SULLE!!!
- Nettisyötti
Mies matelee nyt anteeksipyydellen jaloissa ja selittää, että koko chatti oli vain huonoa pilaa. Eipä paljoa naurata.
Lisäselityksiä: hän oli klikannut jotakin spämmimainosta, joka oli salakavalasti luonut hänelle treffi-ilmoituksen sinne sivustolle. Sitäpaitsi se naikkonen siellä sivustolla oli kuulemma häikäilemättömästi tyrkyllä.
Voi näitä miesparkoja, joille joku spämmi luo luvatta treffi-ilmoituksia. Vieraat naiset sitten pommittavat vastarinnasta huolimatta tätä miesreppanaa sopimattomilla ehdotuksillaan.
Alkaa oikeastaan jo tympiä tämä aihe.- Mutta entä jos..?
Etkö pelkää, että miehesi vilkaisee tänne suomi24 palstalle ja lukee nämä jutut ja tunnistaa sinut niistä ja temppusi paljastuu?
- Pike007
Mutta entä jos..? kirjoitti:
Etkö pelkää, että miehesi vilkaisee tänne suomi24 palstalle ja lukee nämä jutut ja tunnistaa sinut niistä ja temppusi paljastuu?
vaan ihan oikein, että lukisi. Ja toivottavasti kaikki muutkin petturiprofiilimiehet lukevat tämän!
- Nettisyötti
Pike007 kirjoitti:
vaan ihan oikein, että lukisi. Ja toivottavasti kaikki muutkin petturiprofiilimiehet lukevat tämän!
Ei muuten takuuvarmasti lue.
Sitä vastoin kaikkien petturien kannattaisi tosiaankin lukea tämä ajatuksella ja miettiä kuinka paljon on flirtistä tai salasuhteesta valmis maksamaan. Tässä tapauksessa mies ei saanut vaivan vastineeksi yhtään mitään muuta kuin harmia ja eron. - 39
monien naisten ja pettämisreissujen jälkeen kokosin sen verran rohkeutta, että ratsasin ex:n kännykän. kyselin ensin ex:ltä kasvotusten, että missä oli ollut ja mitä tehnyt, kenen kanssa. valehteli kaikesta, joten laitoin hänen puhelimensa hänen naaman eteensä, jossa oli auki seksiviesti hänen yhdeltä hoidoltaan. vielä siinäkin vaiheessa ex kiisti tekonsa ja väitti, ettei ole pettänyt, vaikka hänen omien silmiensä edessä oli todisteeta asiasta.
kaikkein loukkaavinta tuossa tilanteessa oli se, että silloin tiesin ex:n pystyvän valehtelemaan kirkkain silmin ja todella vakuuttavasti asiasta kuin asiasta. yhteisasumista pakollisista syistä (en saanut ex:ää heitettyä ulos asunnostani) jatkui muutaman tukalan ja kiduttavan kk:n tuon tapahtuman jälkeen, jonka aikana alkoi käydä käsiksi. lopulta virkavallan avulla tuli viimeinen niitti vihdoinkin tuohon kidutukseen ja mies lensi lopullisesti pihalle.
elämäni onnellisimmaksi päiväksi sitä kuvittelin, väärässä olin. siitä alkoi sairas kyttääminen, puhelinhäiriköinti, murtautunut on muutaman kerran meille ja pelottelee lapsia koulumatkoilla. käy varastelemassa tavaroita, jos on sattunut jäädä autotalli tai ulkovarasto lukitsematta tai pihalle jotain. kaappasipa jopa lasten lemmikkikissan ja kidutti sen. jouduin työpaikan vaihtamaan, koska soitteli uhkailusoittoja sinnekin ja suoraan pomolle. pitkin kaupunkia levittää perättömiä juoruja siitä, kuinka olen mielenvikainen, huora ym. kun aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, laittoi liikkeelle huhun, että mieheni oli yrittänyt tappaa hänen lapsensa.
niin ja poliisille on turha mennä, koska ne eivät tällaiseen puutu. viimeksi kävin rikosilmoitusta tekemässä, niin poliisi totesi kertomukseni jälkeen, että aikaisempien ex:n kuulemisten perusteella minun pitäisi miettiä syitä tapahtuneisiin omasta itsestäni. ex oli kertonut oman versionsa meidän suhteen kulusta, joka oli painottunut niin, että minä olin se jatkuva pettäjä ja vieraissakävijä, joka omalla toiminnallani aiheutin mustasukkaisuutta. (koko aikana minulla ei ollut toista, enkä pettänyt muullakaan tasolla.) näin ex oli perustellut minuun kohdistaneensa pahoinpitelyt mm.
en yhtään ihmettele, että ex on saanut poliiseillekin nuo juttunsa syötettyä niin hyvin, kun ajattelee sitä tilannetta, miten itse yritti kieltää oman pettämisensä viimeiseen asti. - spagufriidu78
Sun miehesi etsii kaltaistani seksipommia.. Sä olet PLÖSÖ ja et riitä miehellesi.. Miehesi Siitin kaipaa kaltaiseni naisen hellääsuudelmaa..
- makaroonilaatikko
39 kirjoitti:
monien naisten ja pettämisreissujen jälkeen kokosin sen verran rohkeutta, että ratsasin ex:n kännykän. kyselin ensin ex:ltä kasvotusten, että missä oli ollut ja mitä tehnyt, kenen kanssa. valehteli kaikesta, joten laitoin hänen puhelimensa hänen naaman eteensä, jossa oli auki seksiviesti hänen yhdeltä hoidoltaan. vielä siinäkin vaiheessa ex kiisti tekonsa ja väitti, ettei ole pettänyt, vaikka hänen omien silmiensä edessä oli todisteeta asiasta.
kaikkein loukkaavinta tuossa tilanteessa oli se, että silloin tiesin ex:n pystyvän valehtelemaan kirkkain silmin ja todella vakuuttavasti asiasta kuin asiasta. yhteisasumista pakollisista syistä (en saanut ex:ää heitettyä ulos asunnostani) jatkui muutaman tukalan ja kiduttavan kk:n tuon tapahtuman jälkeen, jonka aikana alkoi käydä käsiksi. lopulta virkavallan avulla tuli viimeinen niitti vihdoinkin tuohon kidutukseen ja mies lensi lopullisesti pihalle.
elämäni onnellisimmaksi päiväksi sitä kuvittelin, väärässä olin. siitä alkoi sairas kyttääminen, puhelinhäiriköinti, murtautunut on muutaman kerran meille ja pelottelee lapsia koulumatkoilla. käy varastelemassa tavaroita, jos on sattunut jäädä autotalli tai ulkovarasto lukitsematta tai pihalle jotain. kaappasipa jopa lasten lemmikkikissan ja kidutti sen. jouduin työpaikan vaihtamaan, koska soitteli uhkailusoittoja sinnekin ja suoraan pomolle. pitkin kaupunkia levittää perättömiä juoruja siitä, kuinka olen mielenvikainen, huora ym. kun aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, laittoi liikkeelle huhun, että mieheni oli yrittänyt tappaa hänen lapsensa.
niin ja poliisille on turha mennä, koska ne eivät tällaiseen puutu. viimeksi kävin rikosilmoitusta tekemässä, niin poliisi totesi kertomukseni jälkeen, että aikaisempien ex:n kuulemisten perusteella minun pitäisi miettiä syitä tapahtuneisiin omasta itsestäni. ex oli kertonut oman versionsa meidän suhteen kulusta, joka oli painottunut niin, että minä olin se jatkuva pettäjä ja vieraissakävijä, joka omalla toiminnallani aiheutin mustasukkaisuutta. (koko aikana minulla ei ollut toista, enkä pettänyt muullakaan tasolla.) näin ex oli perustellut minuun kohdistaneensa pahoinpitelyt mm.
en yhtään ihmettele, että ex on saanut poliiseillekin nuo juttunsa syötettyä niin hyvin, kun ajattelee sitä tilannetta, miten itse yritti kieltää oman pettämisensä viimeiseen asti.en tiedä mitä polisiin päässä voi liikua mutta tuollaista meilläkin on ollut. eksä vi elä poliisin poika.
narsistia kuitenkaan ei toinen narsisti tunnista ja narsismia ei kaikki ns ammattilaisetkaan tunnnista.
pidä huoli että joku uskoo sinua sillä tuommonen narsisti ei yleensä jätä sekoiluaan ennenkun siihen joku oikeesti puuttuu.
onnea !
- Nettisyötti
Tänään iltapäivällä mies on sitä mieltä, että käyttäydyn todella lapsellisesti ja typerästi, kun en osaa suhtautua huumorilla hänen internetissä leikillään heitettämäänsä viattomaan läppään. Meidän pitää nyt vain unohtaa koko juttu. Sitä paitsi kaikki ihmiset tekevät virheitä, eikä niihin pidä takertua. Hän oli sanonut naiselle olevansa sinkku, sillä ei halunnut levitellä minusta juttuja internetissä. Oli siis tavallaan fiksu ja suojeli minun yksityisyyttäni.
Onko tämä mies ihan tärähtänyt, vai meneekö nämä kootut selitykset aina tämän kaavan mukaan? Huomenna kaikki on ilmeisesti jo 100% minun syytäni.- jep jep.
että miksi on niin vaikeata myöntää, että vonkasit netissä pillua?
- Katy__
on aikuisten hommaa. Onneksi näit mikä vave sulla on siellä kotona. Hanki sinä, fiksu ja upea nainen itsellesi uusi kumppani, OIKEA MIES!!
- Irmeli40
Mietin vaan voititko nyt jotain?
Itselleni olen nainen ja en ole pettänyt avioliittoni aikana koskaan miestäni, mutta siitä minua kokoajan syytettiin.
Turhaan siis, jätin mieheni kun sain selville että autossani oli laite joka nauhoitti kaikki keskustelut joita siellä käytiin. Olin tosi loukkaantunut turhista syyttelyistä ja myös siitä nauhurista jossa minä hyvän tyttöystäväni kanssa juteltiin kirpparimatkan aikana.
Jos olisin nyt sinun mies ja kuulisin että olet huijannut netissä noin kun olet jättäisin sinut siihen paikkaan.
Olette pariskunta ja et luota mieheesi miksi olet vielä siinä liitossa? - Layla_
Irmeli40 kirjoitti:
Itselleni olen nainen ja en ole pettänyt avioliittoni aikana koskaan miestäni, mutta siitä minua kokoajan syytettiin.
Turhaan siis, jätin mieheni kun sain selville että autossani oli laite joka nauhoitti kaikki keskustelut joita siellä käytiin. Olin tosi loukkaantunut turhista syyttelyistä ja myös siitä nauhurista jossa minä hyvän tyttöystäväni kanssa juteltiin kirpparimatkan aikana.
Jos olisin nyt sinun mies ja kuulisin että olet huijannut netissä noin kun olet jättäisin sinut siihen paikkaan.
Olette pariskunta ja et luota mieheesi miksi olet vielä siinä liitossa?Eikö tosiaan ihmisellä ole oikeus epäillä puolisoa, varsinkin jos siihen on aihetta. Toki jos se on sairaanloista, niin se on sairaanloista. Todella hyvä, että tarkistit asian laidan! Sinä tiedät missä mennään, etkä sitten joku päivä järkyty, kun sait hivin.
- tsemppiä!!!
Ainakin meillä selitykset samantapaisessa tilanteessa meni täsmälleen tuon kaavan mukaan. Nyt ollaan siinä vaiheessa, että syy onkin oikeastaan minun eikä hänen ollenkaan. Hohhoijaa. Uskovatkohan nämä miehet edes itse omia selityksiään?
Ja sille joka kirjoitti, että jos olisi ap:n mies, jättäisi ap:n heti jos saisi selville tuollaista kieroilua selän takana: Mies ei ole yhtään parempi itse, ja ap:kään tuskin ajatteli että suhde jatkuisi tämän jälkeen. Itse ainakin käsittäisin, että hän haki vahvistuksia epäilyksilleen tehdäkseen päätöksensä miehen suhteen. - Lapinkultamuru
tsemppiä!!! kirjoitti:
Ainakin meillä selitykset samantapaisessa tilanteessa meni täsmälleen tuon kaavan mukaan. Nyt ollaan siinä vaiheessa, että syy onkin oikeastaan minun eikä hänen ollenkaan. Hohhoijaa. Uskovatkohan nämä miehet edes itse omia selityksiään?
Ja sille joka kirjoitti, että jos olisi ap:n mies, jättäisi ap:n heti jos saisi selville tuollaista kieroilua selän takana: Mies ei ole yhtään parempi itse, ja ap:kään tuskin ajatteli että suhde jatkuisi tämän jälkeen. Itse ainakin käsittäisin, että hän haki vahvistuksia epäilyksilleen tehdäkseen päätöksensä miehen suhteen.Kylläpä on jännnää lukea kuinka kaikki oikeasti menee saman kaavan mukaan. Mies valehtelee ja puhuu palturia minkä ehtii. Jos sanoo ettei ole tavannut muita, niin tarkoittaa ettei tänään ole tavannut muita. Että hiukan totta on siteeksi vain. Mistä näitä miehiä oikein tulee, jotka näin käyttäytyvät. Loppujen lopuksi kaikki kääntyy niin, että nainenhan se syypää koko juttuun olikin. Edes silloin, kun mies jää kiinni housut kintuissa, niin hän keplottelee valehtelemalla itensä ulos tilanteesta. Ja toisen naisen tunteilla ei esimerkiksi ole mitään väliä, mies vain nauraa naisen viesteille ja onnettomalle ololle. Hänelle eivät toisen ihmisen tunteet merkitse mitään. Ei edes sääli niitä, joita pettää.
- o sole mio
Lapinkultamuru kirjoitti:
Kylläpä on jännnää lukea kuinka kaikki oikeasti menee saman kaavan mukaan. Mies valehtelee ja puhuu palturia minkä ehtii. Jos sanoo ettei ole tavannut muita, niin tarkoittaa ettei tänään ole tavannut muita. Että hiukan totta on siteeksi vain. Mistä näitä miehiä oikein tulee, jotka näin käyttäytyvät. Loppujen lopuksi kaikki kääntyy niin, että nainenhan se syypää koko juttuun olikin. Edes silloin, kun mies jää kiinni housut kintuissa, niin hän keplottelee valehtelemalla itensä ulos tilanteesta. Ja toisen naisen tunteilla ei esimerkiksi ole mitään väliä, mies vain nauraa naisen viesteille ja onnettomalle ololle. Hänelle eivät toisen ihmisen tunteet merkitse mitään. Ei edes sääli niitä, joita pettää.
Nää miehet ovat oma lajinsa. He puhuvat vaikka mustan valkoiseksi päästäkseen pälkähästä. Toista naista kohtaan he ovat vielä rumempia kuin vaimoa kohtaan. Toinen nainen syytetään huoraksi, joka suorastaan pakotti miehen seksiin. Ja kuinka ruma ja lihavakin se toinen nainen oli, että ihan vastenmielistä sen kanssa oli sekstaille, että kyllä sinä vaimo olet kaunis ja ihana ja rakastan vain sinua, en ketään muuta! Ja kas kumma, mies saa anteeksi, ja avioliitto jatkuu. Eikö tämä ole yleensä se kaava.
- -miekkonen
Irmeli40 kirjoitti:
Olette pariskunta ja et luota mieheesi miksi olet vielä siinä liitossa?"Itselleni olen nainen ja en ole pettänyt avioliittoni aikana koskaan miestäni, mutta siitä minua kokoajan syytettiin. "
Osaatko lukea ollenkaan? Jos osaat, tavaa uudelleen AP:n tekstit.
"jätin mieheni kun sain selville että autossani oli laite joka nauhoitti kaikki keskustelut joita siellä käytiin."
Tilanne muistuttaisi tätä, jos olisit nauhalla kertonut kuinka olet laittanut ilmoituksia nettiin ja kaipaat kovasti vieraisiin.
"Jos olisin nyt sinun mies ja kuulisin että olet huijannut netissä noin kun olet jättäisin sinut siihen paikkaan."
Plaa plaa plaa. Jos olisit AP:n mies, et olisi herättänyt epäilyksiä, etkä olisi myöskään tarttunut nettisyöttiin.
Onko sulle jotenkin vaikeata ymmärtää, että kaikki eivät ole siveydensipuleita ja rehellisia kuten sinä olet? - Nettisyötti
-miekkonen kirjoitti:
"Itselleni olen nainen ja en ole pettänyt avioliittoni aikana koskaan miestäni, mutta siitä minua kokoajan syytettiin. "
Osaatko lukea ollenkaan? Jos osaat, tavaa uudelleen AP:n tekstit.
"jätin mieheni kun sain selville että autossani oli laite joka nauhoitti kaikki keskustelut joita siellä käytiin."
Tilanne muistuttaisi tätä, jos olisit nauhalla kertonut kuinka olet laittanut ilmoituksia nettiin ja kaipaat kovasti vieraisiin.
"Jos olisin nyt sinun mies ja kuulisin että olet huijannut netissä noin kun olet jättäisin sinut siihen paikkaan."
Plaa plaa plaa. Jos olisit AP:n mies, et olisi herättänyt epäilyksiä, etkä olisi myöskään tarttunut nettisyöttiin.
Onko sulle jotenkin vaikeata ymmärtää, että kaikki eivät ole siveydensipuleita ja rehellisia kuten sinä olet?Juu, en to-del-la-kaan kärsi omantunnontuskia. Jos kerran pelataan, niin molemmilla tulee olla samat pelisäännöt. Mitä se sellainen touhu on, että leikitään kahdestaan piilosta, mutta minä en saisi etsiä sitä piilossa olijaa? Jos pelisäännöt on epäreilut, niin on paras viheltää koko peli poikki.
- pelimannimainen
Nettisyötti kirjoitti:
Juu, en to-del-la-kaan kärsi omantunnontuskia. Jos kerran pelataan, niin molemmilla tulee olla samat pelisäännöt. Mitä se sellainen touhu on, että leikitään kahdestaan piilosta, mutta minä en saisi etsiä sitä piilossa olijaa? Jos pelisäännöt on epäreilut, niin on paras viheltää koko peli poikki.
ja kaksi samanlaista sopii hyvin yhteen. Siis sinulla ei ole enää mitää syytä hiiltyä vaan jatkaa leikkiä...kunnes tulee se hetki kun jompikumpi kyllästyy..peliin.
- kp
Olet nyt vaarallisilla vesillä nimenomaan sen suhteen, että alat kyseenalaistaa omaa tulkintaasi ja juttu on kääntymässä päälaelleen, kuten epäiletkin jo.
Miehesi on petturi kuten muutkin netissä pettävät ja takuulla olisi mennyt pidemmälle, jos et olisi paljastanut itseäsi. Paljastamalla liian aikaisessa vaiheessa oman petturuutesi menetit mahdollisuutesi "todellisen pettämisen todistamiseen". Mutta tarpeeksihan tuossakin on. Itse olisin varmasti ehdottanut treffeja ja odottanut että se todella tapahtuu. Kun sitten marssisin paikalle treffeille pitäisin huolen siitä, että siinä vaiheessa miehen kamat olisi nostettu ulos, ystäväni olisi mukana turvaamassa selustani ja eroisin samantien.
Pettäjät haluavat kaiken, sinut ja sen toisen tai kolmannen, he kun kärsivät niin huonosta itsetunnosta että sitä pitää pönkittää koko ajan uusilla valloituksilla. Et siis voi tehdä suhteenne etkä miehesi hyväksi mitään. Älä vaan alennu nyt ottamaan sitä nuljaskaa takas vaan pidä itsearvostuksesi ja potki mies pihalle ja pian! Minulla on melkein sama tilanne ja tottapuhuen, mies kyllä toisinaan itkee että ei kai tämä tähän lopu ja toisinaan on aivan onnessaan jos se tähän loppuisi. Eli et voi luottaa miehesi krokotiilinkyyneliinkään enää, hänhän pystyi valehtelemaan eikä varmasti ollut eka kerta. Meillä ei ainakaan ollut, mutta nyt tuli se vika pisara. Tässä maailmassa on niitä älykköjä joilla on hyvä omatunto ja sellaiseen toivottavasti törmään vielä.
Minun elämäni ei ainakaan ole ollut onnellista ollenkaan vuosikausiin johtuen siitä tunteesta, että valehteleva mies varmasti valehtelee aina kun tarve hänelle sen vaatii. Nyt kun oikein mietin niin kyllä ne kaikki merkit pitää paikkaansa siinäkin, että valehteleva mies kertoo puolitotuuksia tai selittelee ihan liikaa silloin kun valehtelee. En voi uskoa ihmistä enää, niin mitäpä sitä enää itseään kiduttaa. Haluan olla onnellinen, ja tuskin maltan odottaa sitä vapauden tunnetta mikä koittaa kun tästä lierosta eroon vihdoin pääsen!- kp
siis älykköjä joilla on hyvä itsetunto :) no miksei omatuntokin :)
- Nettisyötti
Teidän kommenttinne ja kokemuksenne ovat olleet todella valaisevia. Pahoin pelkään, että olisin ilman teitä kaikkia sortunut itsepetokseen ja halunnut taas kerran vain uskoa. Olisin varmasti myös tukehtunut tuskaani ilman tätä vertaistukea. Kiitos.
Eilisillasta lähtien teemana on ollut miehen dramaattiset katumusharjoitukset. Hän vannoo haluavansa muuttua paremmaksi ihmiseksi ja tarvitsee siihen minun apuani. Hän puristaa minut itkien syliinsä ja vannoo kuolevansa, jos hänet hylkään. Hän ei enää koskaan halua pelleillä internetissä. Hän luopuu tietokoneestaan ja kännykästään ja tulen vielä huomaamaan, että hän on luottamukseni arvoinen.
Tässä vain mietin, että mikä tämän jälkeen mahtaa tulla? Mies ilmeisesti arvelee, että tilanne on toistaiseksi pelastettu. Pelehtiminen voi jatkua, mutta hänen täytyy olla entistä tarkempi, ettei jää kiinni...? Väärin arvattu. Aion jyrätä hänen ylitseen niin, ettei hän tosiaankaan koskaan minua unohda vaikka haluaisikin.- Tsemppiä!!
JOs nyt annat anteeksi ja suostut hänen myönnytyksiinsä, seuraavassa hetkessä alkaa tyrmistynyt vouhotus, että etkö todellakaan anna hänen muka käyttää tietokonetta ja kännykkää??! Että tuossako se luottamus ja rakkaus nyt on, että et voi olla noin idiootti että rajoitat hänen elämäänsä!!? Että oletpa naurettava... jne.
Älä nyt anna periksi, tuo miehesi valehtelee turhan vakuuttavasti. - 50% / 50%
Ketjua lukiessa minulle heräsi muutama "kysymys"
a) netissähän tässä edelleen ollaan joten tämäkin aihe voi olla ihan hyvin täyttä keksittyä tarinaa 50%/50% eikö?
b) en tiedä kirjoittajan ikää, mutta jotenkin tullut olo ettei nyt ihan "teinistä" ole kyse, ehkä30-40v?kyseessä... ja siitä syystä jäi kaivelemaan, että onko nykyajan trendi kirjoitella KAIKESTA nettiin, omista ja muiden asioista, itse olen noin 30v mies ja tuntuu jotenkin oudolta että alkaisin omia asioita täällä selvitellä ja levitellä, minulla ei Facebook tunnuksia ole eikä tule, idioottimaista touhua kirjoitella, että "tylsää" 5 henkilöä vastaa 10 minuutissa "sama täällä"...tunnin päästä: "taidan lähteä kauppaa" jne jne jos ei todella muuta tekemistä ole niin eikö voisi vaikka mennä lenkille tai tehdä jotain järkevää? tai vain maata sohvalla ja katsoa tv:tä...huh
c) eikö se taida olla se ja sama mikä on lopputulos, jos tarvii kumppanille tehdä "miinoja", feikkiprofiileja yms yms? luulisi, että siinä vaiheessa on jo peli menetetty, kävi niin tai näin....vai olenko aivan väärässä?
Joka tapauksessa tarinaa oli viihdyttävä lukea oli sitten keksittyä tai totta. - Nettisyötti
50% / 50% kirjoitti:
Ketjua lukiessa minulle heräsi muutama "kysymys"
a) netissähän tässä edelleen ollaan joten tämäkin aihe voi olla ihan hyvin täyttä keksittyä tarinaa 50%/50% eikö?
b) en tiedä kirjoittajan ikää, mutta jotenkin tullut olo ettei nyt ihan "teinistä" ole kyse, ehkä30-40v?kyseessä... ja siitä syystä jäi kaivelemaan, että onko nykyajan trendi kirjoitella KAIKESTA nettiin, omista ja muiden asioista, itse olen noin 30v mies ja tuntuu jotenkin oudolta että alkaisin omia asioita täällä selvitellä ja levitellä, minulla ei Facebook tunnuksia ole eikä tule, idioottimaista touhua kirjoitella, että "tylsää" 5 henkilöä vastaa 10 minuutissa "sama täällä"...tunnin päästä: "taidan lähteä kauppaa" jne jne jos ei todella muuta tekemistä ole niin eikö voisi vaikka mennä lenkille tai tehdä jotain järkevää? tai vain maata sohvalla ja katsoa tv:tä...huh
c) eikö se taida olla se ja sama mikä on lopputulos, jos tarvii kumppanille tehdä "miinoja", feikkiprofiileja yms yms? luulisi, että siinä vaiheessa on jo peli menetetty, kävi niin tai näin....vai olenko aivan väärässä?
Joka tapauksessa tarinaa oli viihdyttävä lukea oli sitten keksittyä tai totta.a) Tietenkin tämä voisi olla keksitty juttu, mutta olisipa se osaltani todella omituinen käsitys hauskanpidosta.
b) En ole teini, olen 40v. Eikä ole mikään uusi trendi avautua tällaisista asioista. Ennen keskustelupalstojen olemassaoloa nainen avautui asioistaan livenä ystävälle, siskolle, äidille, päiväkirjalle. Voisin nytkin, mutta heillä ei välttämättä ole vastaavanlaista kokemusta takana sanoakseen siihen juuta tai jaata. Enemmän vertaistukea tältä palstalta löytyy, kuin luottamuksellisesta tuttavapiiristäni.
c) Ei ollut ollenkaan turha harjoitus tämä miinojen asettelu. Kun itse haluaa perustaa suuret päätökset kylmien faktojen, eikä oman vainoharhaisuuden varaan, niin kannattaa ottaa asioista selvää. Jos toinen antaa käytöksellään aihetta epäilyyn, niin toinen on oikeutettu ottamaan asioista selvää. En näe tämän suhteen mitään ongelmaa. - Nettisyötti
Tsemppiä!! kirjoitti:
JOs nyt annat anteeksi ja suostut hänen myönnytyksiinsä, seuraavassa hetkessä alkaa tyrmistynyt vouhotus, että etkö todellakaan anna hänen muka käyttää tietokonetta ja kännykkää??! Että tuossako se luottamus ja rakkaus nyt on, että et voi olla noin idiootti että rajoitat hänen elämäänsä!!? Että oletpa naurettava... jne.
Älä nyt anna periksi, tuo miehesi valehtelee turhan vakuuttavasti.Kyllä tässä on pysyttävä pää kylmänä, paluuta ei enää ole. Aina välillä tunnen sen vaarallisen liikahduksen sydämessä. Mutta juuri tämän liiallisen kiltteyteni varaan mies on ilmeisesti ennenkin korttinsa pelannut.
- LImppi
Nettisyötti kirjoitti:
a) Tietenkin tämä voisi olla keksitty juttu, mutta olisipa se osaltani todella omituinen käsitys hauskanpidosta.
b) En ole teini, olen 40v. Eikä ole mikään uusi trendi avautua tällaisista asioista. Ennen keskustelupalstojen olemassaoloa nainen avautui asioistaan livenä ystävälle, siskolle, äidille, päiväkirjalle. Voisin nytkin, mutta heillä ei välttämättä ole vastaavanlaista kokemusta takana sanoakseen siihen juuta tai jaata. Enemmän vertaistukea tältä palstalta löytyy, kuin luottamuksellisesta tuttavapiiristäni.
c) Ei ollut ollenkaan turha harjoitus tämä miinojen asettelu. Kun itse haluaa perustaa suuret päätökset kylmien faktojen, eikä oman vainoharhaisuuden varaan, niin kannattaa ottaa asioista selvää. Jos toinen antaa käytöksellään aihetta epäilyyn, niin toinen on oikeutettu ottamaan asioista selvää. En näe tämän suhteen mitään ongelmaa.siis olet 40 v ja noin kokematon? Elämässä tapahtuu vaikka ja mitä, vaikka kuitenkaan ei sittenkään tapahdu. Internetti on uuden uutta meille kaikille. Onkin ollut hupaisa seurata kun nettichattailuun vedoten
ihmiset eroavat vaikka tosiasiallinen syy on aivan toisaalla. Joo, ymmärrän hyvin pettämiset ja valehtelun ja kuinka siitä voi loukkaantua ja menettää luottamuksen.
Jossakin on ollut vikaa koska mies menee chattiin? En tarkoita sinua vaan suhdettanne. Mikä tarve miehillä on esiintyä chatissä sinkkuna tai eronneena? JOhtuneeko seksin puutteesta kotona vai? - xoxo850
Älä vaan usko, että antaa koneensa pois ja kaikkea muuta paskaa! Niin sanoi minunkin mies jäätyään kiinni nettivirittelyistään. Meni muutama kuukausi ja kaljapullo niin oli taas sama meininki menossa. Ja se koneeton aika lupailtiin olla minun arvoinen ja paras mies mikä mulle voi olla.
- katso peiliin
Miehesi on petturi luonteeltaan. Mutta mitä tämä nettisyöttijuttu kertoo sinusta..? Et sinäkään ihan rehdiltä ihmiseltä vaikuta.
- m7u
krokotiilin kyyneliin, ihan todella..Peruspetturi ja narsisti ei halua mitään niin paljon, kuin että kaikki säilyy ennallaan, tulee rauha maahan ja kun näin käy, niin se sama ruljanssi alkaa taas. Pahinta tuollaiselle juuri on se hylkääminen, mutta se on ainoa mitä heille voi tehdä. Totuus nimittäin on se, että hän ei sinua luultavasti edes rakasta!! Hän ei ehkä rakasta ketään, mitään. Kun nämä krokotiilin kyyneleet kuivuu, sinä lähdet, niin ei aikaakaan kun se uusi on jo ovella. Jos ei ole jo nyt, näistä nettipuuhista. Pääasia on, että kulissit säilyy, näin ainakin meillä oli. Mieshän oli jo uuden katsonut ja hoitanut valmiiksi, että eipä minulla mitään virkaa sitten ollutkaan ja päivän pari mies jaksoi minua surra, sen jälkeen alkoi se uuden viettely taas..
- toimii varmasti
Kirjoita miehelle kun et tietäisi kuka hän on ja pidä huolta että hän tajuua kuka sinä olet. Tee siis oma profiili jossa annat selvästi ymmärtää että haet miestä sexseuraan.... ja sovi pokkana treffit niin että hän kuvittelee ettet tiedä sen olevan hän.... ja pidä huolta että hän kuvitelee hän ei todellakaan ole se ensimmäinen nettituttavuus eikä myöskään varmasti se viimeinen
- Irmeli taas
En todellakaan ymmärrä näitä ansojen tekemisiä, jos jo noin paljon epäilee ei voi asiat olla
muutenkaan kunnossa. Riittäisi jo syyksi ottaa puheeksi ja olisi tosiaan ansojen sijaan voisi varata aikaa
yhteisiin keskusteluihin joilla voisikoittaa asioita tosiaan selvittää.
Tämä palstahan on kuin teinien tyttökerho jossa on valmiiksi päätetty kenen kanssa
leikitään.
Piiripieni pyörii! - valepukin ex
Irmeli taas kirjoitti:
En todellakaan ymmärrä näitä ansojen tekemisiä, jos jo noin paljon epäilee ei voi asiat olla
muutenkaan kunnossa. Riittäisi jo syyksi ottaa puheeksi ja olisi tosiaan ansojen sijaan voisi varata aikaa
yhteisiin keskusteluihin joilla voisikoittaa asioita tosiaan selvittää.
Tämä palstahan on kuin teinien tyttökerho jossa on valmiiksi päätetty kenen kanssa
leikitään.
Piiripieni pyörii!no selvästikään pieneen päähäsi ei sovi, että on olemassa patologisia valehtelijoita, jotka kiistävät kaiken loppuun saakka, vaikka jäisivät housut kintuissa kiinni. Miten sitten "varaat aikaa yhteisiin keskusteluihin", kun tiedät jo valmiiksi, että saat vastaasi tukun uusia valheita?! Sotaan ei voi vastata kuin yhdellä tavalla: sodalla. Jos tyydyt vain piipittämään jotain väliin, tulet aivan varmasti jyrätyksi.
- Irmeli vastaa
valepukin ex kirjoitti:
no selvästikään pieneen päähäsi ei sovi, että on olemassa patologisia valehtelijoita, jotka kiistävät kaiken loppuun saakka, vaikka jäisivät housut kintuissa kiinni. Miten sitten "varaat aikaa yhteisiin keskusteluihin", kun tiedät jo valmiiksi, että saat vastaasi tukun uusia valheita?! Sotaan ei voi vastata kuin yhdellä tavalla: sodalla. Jos tyydyt vain piipittämään jotain väliin, tulet aivan varmasti jyrätyksi.
Jos olet kaiken valmiiksi jo tiennyt ei ole tarvinnut edes epäillä.
miksi ihmiselle pitää todistella kaikki eikö omiinkin vaistoihin ja tietoihin voi vaan luottaa ja lopettaa leikin?
Yleensä avioliitossa varataan kahdenkesken aikaa siksi koitin ehdottaa että voisi jutella asioista, mutta kun jo tiedät ei sinun tarvitse sitä vastaustakaan saada ja voit tehdä päätökset ilman lapsellisia salapoliisileikkejä.
Jos ihminen ei osaa koskaan puhua totta voi olla varma siitäkin että vääristelee keskustelut Tyydyn piipittämään teidän toisten piipittäjien keskellä. - valepukin ex
Irmeli vastaa kirjoitti:
Jos olet kaiken valmiiksi jo tiennyt ei ole tarvinnut edes epäillä.
miksi ihmiselle pitää todistella kaikki eikö omiinkin vaistoihin ja tietoihin voi vaan luottaa ja lopettaa leikin?
Yleensä avioliitossa varataan kahdenkesken aikaa siksi koitin ehdottaa että voisi jutella asioista, mutta kun jo tiedät ei sinun tarvitse sitä vastaustakaan saada ja voit tehdä päätökset ilman lapsellisia salapoliisileikkejä.
Jos ihminen ei osaa koskaan puhua totta voi olla varma siitäkin että vääristelee keskustelut Tyydyn piipittämään teidän toisten piipittäjien keskellä.on kuitenkin se, että toisen kanssa on yhteen mennyt rakkaudesta, sitä on niin tollo, ettei halua uskoa toisesta sitä pahinta, vaikka teot muuta kertoisivat... Jossain vaiheessa kuitenkin raja tulee vastaan ja kiukku kasvaa, kun valehtelija pitää toista vielä tyhmempänä kuin tämä onkaan. Joten miten saada tämä hidalgo hiljaiseksi? Hoitamalla konkreettiset todisteet kehiin. Kun on tarpeeksi v-tuuntunut, nousee kaikenlaisia fiiliksiä pintaan - sekin, että "tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryyttäminen". Ihmeesti menee kiukku ohi, kun näkee toisen ilmeen: paska on housussa, valuu pitkin kinttuja eikä tilanne ole millään tavalla selitettävissä parhain päin.
- ????
valepukin ex kirjoitti:
on kuitenkin se, että toisen kanssa on yhteen mennyt rakkaudesta, sitä on niin tollo, ettei halua uskoa toisesta sitä pahinta, vaikka teot muuta kertoisivat... Jossain vaiheessa kuitenkin raja tulee vastaan ja kiukku kasvaa, kun valehtelija pitää toista vielä tyhmempänä kuin tämä onkaan. Joten miten saada tämä hidalgo hiljaiseksi? Hoitamalla konkreettiset todisteet kehiin. Kun on tarpeeksi v-tuuntunut, nousee kaikenlaisia fiiliksiä pintaan - sekin, että "tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryyttäminen". Ihmeesti menee kiukku ohi, kun näkee toisen ilmeen: paska on housussa, valuu pitkin kinttuja eikä tilanne ole millään tavalla selitettävissä parhain päin.
Niin onpa hieno avioliiton ja ystävyyden huipentuma nöyryyttää toista!
Ei siinä sitten ole mitään rakkaudesta ollut edes hajua ei kostaminen kuulu rakkauteen.
Onko muutenkin liiton aikana ollut tapana painaa puoliso ojanpohjalle kuraan kun aina ei
naama miellytä? - valepukin ex
???? kirjoitti:
Niin onpa hieno avioliiton ja ystävyyden huipentuma nöyryyttää toista!
Ei siinä sitten ole mitään rakkaudesta ollut edes hajua ei kostaminen kuulu rakkauteen.
Onko muutenkin liiton aikana ollut tapana painaa puoliso ojanpohjalle kuraan kun aina ei
naama miellytä?ollenkaan, mitä tuossa edellä kirjoitin? Liitto alkoi rakkaudella enkä olisi halunnut antaa periksi, mutta kun paskaa alkoi lentää silmille melkeinpä säännöllisesti, se tappoi rakkauden. Ja jos faktojen selvittäimen viimeisen päälle on mielestäsi kostamista, niin siitä vaan - olisiko minun siis pitänyt hymyssä suin jatkaa sen esittämistä, että uskon exän selitykset, vaikka selvät merkit oli, että pettää minua. Sinua ilmeisesti ei ole koskaan petetty, koska et ymmärrä sitä negatiivisten tunteiden kirjoa, joka pettämisen selvitessä pukkaa pintaan? Ja mitä tulee tuohon viimeiseen lauseeseen... Antaa olla, et ymmärrä.
- ????
valepukin ex kirjoitti:
ollenkaan, mitä tuossa edellä kirjoitin? Liitto alkoi rakkaudella enkä olisi halunnut antaa periksi, mutta kun paskaa alkoi lentää silmille melkeinpä säännöllisesti, se tappoi rakkauden. Ja jos faktojen selvittäimen viimeisen päälle on mielestäsi kostamista, niin siitä vaan - olisiko minun siis pitänyt hymyssä suin jatkaa sen esittämistä, että uskon exän selitykset, vaikka selvät merkit oli, että pettää minua. Sinua ilmeisesti ei ole koskaan petetty, koska et ymmärrä sitä negatiivisten tunteiden kirjoa, joka pettämisen selvitessä pukkaa pintaan? Ja mitä tulee tuohon viimeiseen lauseeseen... Antaa olla, et ymmärrä.
On minua petetty ja on lyöty ja loukattu olen kokenut myös ihan samat negatiiviset tunteet en ole niin kokematon. Olen vaan erimieltä joistakin asioista.
Olen myös varmasti vanhempi kuin sinä siksi ehkä suhtaudun eritavalla.
Varmasti maailmassa on niin monta eri tapaa suhtautua kun on petettyjäkin ei siitä kannata hernettä sieraimeen vetää.
Pidän ansojen asettelua lapsellisena toimintana varmasti ihan yleistä silti. Kaikkia ei tarvitse miellyttää kenenkään. Koitan ymmärtää mutta annetaan silti olla.
'
- czczxczxc
Kerrohan miten tilanne on edennyt?
- Nettisyötti
Tuossa se vielä pyörii ja vannoo rakkautta kautta kiven ja kannon ja keksii aina vain uusia ihmeellisiä selityksiä.
Miehen uusin versio on nyt se, että pilaili ja pelleili internetissä VAIN TÄMÄN YHDEN AINOAN KERRAN, eikä naivina tajunnut, että se oli vaarallista peliä. Hän oli myös käsittänyt, että tällä valeprofiililla on hyvät kontaktit hänen allallaan ja oli laskelmoinut, että ehkä ei olisi haittaa liittää tämä henkilö tukiverkostoon. HA-HA-HA! Silkkaa valetta taas tuokin! Toki itse tiedän mitä kirjoitin!
Ajattelin, että nyt etsitään kaikki muukin todistusaineisto käsiin tämän jäävuoren huipun alta. Jos toinen valehtelee noin häikäilemättömästi, niin minä saan luvan olla yhtä halpamainen. Yllätys: miehen kännykkä on ollut siitä lähtien jossakin asunnon uumenissa piilossa ja äänettömällä ja kannettavaan tietokoneeseen on ilmestynyt salasana. Se jo kertoo jotakin.
Tämä on ollut uuvuttava viikko, työt kasaantuvat ja päällimmäinen tunne on yökötys. Tämä on minun asuntoni, joten en lähde tästä mihinkään, ja jos nyt heitän miehen pihalle, niin menee mahdollisuudet saada koko totuus selville. Tarvitsen sen koko totuuden pystyäkseni tekemään faktoihin perustuvan päätöksen ja sen jälkeen työstämään koko asian pois päiväjärjestyksestä. Jollekin ehkä riittää vain tämä yksi todiste, mutta minä olen perusteellinen ja systemaattinen ja käyn asiat läpi pohjamutia myöten. - 22pistepirkko
Nettisyötti kirjoitti:
Tuossa se vielä pyörii ja vannoo rakkautta kautta kiven ja kannon ja keksii aina vain uusia ihmeellisiä selityksiä.
Miehen uusin versio on nyt se, että pilaili ja pelleili internetissä VAIN TÄMÄN YHDEN AINOAN KERRAN, eikä naivina tajunnut, että se oli vaarallista peliä. Hän oli myös käsittänyt, että tällä valeprofiililla on hyvät kontaktit hänen allallaan ja oli laskelmoinut, että ehkä ei olisi haittaa liittää tämä henkilö tukiverkostoon. HA-HA-HA! Silkkaa valetta taas tuokin! Toki itse tiedän mitä kirjoitin!
Ajattelin, että nyt etsitään kaikki muukin todistusaineisto käsiin tämän jäävuoren huipun alta. Jos toinen valehtelee noin häikäilemättömästi, niin minä saan luvan olla yhtä halpamainen. Yllätys: miehen kännykkä on ollut siitä lähtien jossakin asunnon uumenissa piilossa ja äänettömällä ja kannettavaan tietokoneeseen on ilmestynyt salasana. Se jo kertoo jotakin.
Tämä on ollut uuvuttava viikko, työt kasaantuvat ja päällimmäinen tunne on yökötys. Tämä on minun asuntoni, joten en lähde tästä mihinkään, ja jos nyt heitän miehen pihalle, niin menee mahdollisuudet saada koko totuus selville. Tarvitsen sen koko totuuden pystyäkseni tekemään faktoihin perustuvan päätöksen ja sen jälkeen työstämään koko asian pois päiväjärjestyksestä. Jollekin ehkä riittää vain tämä yksi todiste, mutta minä olen perusteellinen ja systemaattinen ja käyn asiat läpi pohjamutia myöten.Et tarvitse enään todisteita. Totuus on silmiesi edessä, kun vain uskallat kohdata sen. mies on pettänyt, uskollinen mies ei laadi profiileja nettiin eikä keskustele miden kanssa. Jos keskustelee, niin kertoo asiasta avoimesti puolisolleen. Mies on valehdellut, myös se on pettämistä. Sinun omat epäilysi ja tunteesi kertovat sinulle kyllä totuuden. Kuuntele sydämesi ääntä. Se kertoo, ettei mies sinua aidosti rakasta. Jos rakastaisi, antaisi sinun tietää, mitä puhut puhelimessasi ja joskus näyttäisi sinulle tekstiviestejäsi. Voisi sanoa esimerkiksi, että kulta viitsitkö katsoa kuka minulle lähetti tekstarin.
- Nettisyötti
22pistepirkko kirjoitti:
Et tarvitse enään todisteita. Totuus on silmiesi edessä, kun vain uskallat kohdata sen. mies on pettänyt, uskollinen mies ei laadi profiileja nettiin eikä keskustele miden kanssa. Jos keskustelee, niin kertoo asiasta avoimesti puolisolleen. Mies on valehdellut, myös se on pettämistä. Sinun omat epäilysi ja tunteesi kertovat sinulle kyllä totuuden. Kuuntele sydämesi ääntä. Se kertoo, ettei mies sinua aidosti rakasta. Jos rakastaisi, antaisi sinun tietää, mitä puhut puhelimessasi ja joskus näyttäisi sinulle tekstiviestejäsi. Voisi sanoa esimerkiksi, että kulta viitsitkö katsoa kuka minulle lähetti tekstarin.
Niinpä. Noinhan avoimesti minä elän, annan miehelle oman kännykkäni lainaksi, jos tältä on akku loppu eikä ehdi ladata. En niinkään tarvitse "todisteita" vaan lisätietoa. Haluan nyt vain tietää koko kuvion enkä tiedonmurusia. Tuntuu etten pysty käsittelemään asiaa, jos on paljon kysymyksiä auki.
- Lucy__
Nettisyötti kirjoitti:
Niinpä. Noinhan avoimesti minä elän, annan miehelle oman kännykkäni lainaksi, jos tältä on akku loppu eikä ehdi ladata. En niinkään tarvitse "todisteita" vaan lisätietoa. Haluan nyt vain tietää koko kuvion enkä tiedonmurusia. Tuntuu etten pysty käsittelemään asiaa, jos on paljon kysymyksiä auki.
vaika jätät miehesi, asia on käsiteltävä. On hyvä tietää ja mitä tarkemmin tietää, sen paremmin asiasta "pääsee yli". Valitettavasti miehesi on rontti, eikä sinun arvoinen. Mutta että pääsen elämään omaa elämääsi (joskus vielä jonkunt toisenkin kanssa), niin vanhat asiat täytyy käsitellä. Toki voit käsitellä ilman lisätietoa, mutta faktaa, vaan on helpompi käsitellä.
- mieti vielä kerran
22pistepirkko kirjoitti:
Et tarvitse enään todisteita. Totuus on silmiesi edessä, kun vain uskallat kohdata sen. mies on pettänyt, uskollinen mies ei laadi profiileja nettiin eikä keskustele miden kanssa. Jos keskustelee, niin kertoo asiasta avoimesti puolisolleen. Mies on valehdellut, myös se on pettämistä. Sinun omat epäilysi ja tunteesi kertovat sinulle kyllä totuuden. Kuuntele sydämesi ääntä. Se kertoo, ettei mies sinua aidosti rakasta. Jos rakastaisi, antaisi sinun tietää, mitä puhut puhelimessasi ja joskus näyttäisi sinulle tekstiviestejäsi. Voisi sanoa esimerkiksi, että kulta viitsitkö katsoa kuka minulle lähetti tekstarin.
Myöskään nainen ei laadi salasanalla suojattuja profiileja nettiiin, tai keskustele muiden kanssa, jos ei ole pettänyt. Siis, jos ymmärsin oikein tuon lauseen.
Ihme ja kumma, pari viikkoa siten näin pääsi käymään, vaimo innostui facebookista. - miinuliiniskaliini
Nettisyötti kirjoitti:
sanoin ystävälleni, että etsin hänen miehestään niin monta todistetta pettämisestä (tämä oli selvä...), että hän varmasti uskoo vaikka mies kuinka selittelee asioita... kysyin monta kertaa, minkälaisista asioista hän halusi todisteita. niinhän siinä kävi, että tarpeeksi vähän ehdin niitä kerätä kun ystävä jo sanoi miehelle, ei pystynyt olla hiljaa... no niin, saihan se mies asiat selitettyä tietenkin ja yhdessä ovat...kun eihän hän ollut tehnyt mitään?! joo ja muuten oli. se on hieno juttu kun omaa tuon valehtelemisen taidon. nyt vain salaa jälkensä tosi tarkkaan. eli... itse myös haluan kestävää faktaa, etten sitten sorru ajattelemaan, että eihän tuossa nyt ollut mitään kun tarpeeks toinen selittää...
mut jaksamisia sulle ja tsemppiä! toi on tosi rankkaa... - kokfokepfk
mieti vielä kerran kirjoitti:
Myöskään nainen ei laadi salasanalla suojattuja profiileja nettiiin, tai keskustele muiden kanssa, jos ei ole pettänyt. Siis, jos ymmärsin oikein tuon lauseen.
Ihme ja kumma, pari viikkoa siten näin pääsi käymään, vaimo innostui facebookista.facebook on ehkä hieman eri asia kuin treffit???
- Haipakkaa
Olet piinannut itseäsi. Itse olin tavannut jo puoli vuotta miestä, jolla oli kuvallinen profiili treffipalstalla. Hän ei poistanut profiiliaan vaikka tapailimme. Pyysin jopa häntä poistamaan sen, mutta epäilykseni heräsivät siinä vaiheessa kun profiili ei poistunut. Ja sitten aloin epäillä, että kyllä siellä vipinää on edelleen muiden kanssa. No tein feikkiprofiilin, jolla keskustelin kultani kanssa. Se on muuten aivan kauhea tunne, se oman kultansa kanssa puhuminen treffipalstalla ilman että hän tietää kuka olet. Se on niin raastavaa, niin paljastavaa ja niin surullista. Siinä isketään totuutta päin kasvoja, siinä tulee raadollisuus ilmi. Mutta se on varmaan rangaistus siitä, että itse on tehnyt profiilin sinne. Sitä saa mitä tilaa.
- ilkeä akka
Olen seurustellut mieheni kanssa n. kuusi vuotta josta tosin olimme puolitoista vuotta erossa. Nyt olemme olleet yhdessä reilun puolisen vuotta. Ensimmäinen yritys kaatui pettämisepäilyhin ja luottamuspulaan. Ja nyt tuntuu että toinen yritys kaatuu samaan ongelmaan.
Miehellä on prepaid-liittymä. Niinpä minäkin ostin ja laitoin siitä miehelle viestin, jossa täysin suoraan kävin itse asiaan eli seksiin. Viestissä ei haluttu muutakuin seksiä. Mietin mitä mies mahtaa vastata, vastaako lainkaan.. Vaan äijähän kävi viestiin kiinni kuin kala koukkuun. Alkoi tulemaan viestejä takaisin. Missä asut, kuka olet, hän jopa pyysi kertomaan millaisista petipuuhista pidän. En siis minä vaan se "Päivi" joka viestin lähetti.Eräs viesti kuului näin: "voishan sitä samas suihkus käydä sun kanssa"..
Kertaakaan äijä ei kysynyt mistä "Päivi" oli numeron saanut. Kaiken huippu oli että mies kertoi olevansa vapaa!
Noh, kerroin äijälle että minä olin asialla, eli hän jäi kiinni. Tästä hän tietysti suuttui silmittömästi, vika on kuulemma täysin ja vain minun, minä kun olin virittänyt hänelle ansan. Niin viritinkin ja hän lankesi siihen.Hänen mielestään voi tekstailla toisten kanssa.Minun mielestäni taas ei, eikä ainakaan seksiviestejä.Juuri tästä suhteemme kiikastaakin, en luota häneen eikä kyllä ole jatkossakaan luottamista.
Hän on nyt ollut kaksi viikkoa tienpäällä, ei ole kotona näkynyt lainkaan. Kuukauden sisällä olemme olleet kolme päivää yhdessä.Hän tulee lauantai-iltana ja lähtee viimeistään sunnuntai-iltana.
En jaksa tälläistä suoraansanottuna paskaa enää..- Mies eikä poika enää
tulee vaan mieleeni tässä että tehän koitatte kouluttaa miehiänne kun koiraa tiukassa liekassa
ja kuri on ankara.
Niin ei koiraakaan koulutreta mutta taisteluihin aikanaan kun on käytettyu koiriakin ja niille asetetaan syöttejä joilla houkutellaan eläin vaistomaiseen agressiiiviseen toimintaan. Siis annetaan haju verestä ja eläinhän menee houkutukseen mukaan kun on siihen oppinut.
Asetatte syötin esiinnytte naisena joka haluaa vain panon ilman enempiä kiinnityksiä.
Aika raakaa siitä sitten antaa rangaistus ja luikkia itse paikalta kuin ei olisi vähääkään syyllinen tapahtumaan.
Oma eukko saisi kyllä nyrkistä en voi muuta sanoa. - joopa joo...
Mies eikä poika enää kirjoitti:
tulee vaan mieleeni tässä että tehän koitatte kouluttaa miehiänne kun koiraa tiukassa liekassa
ja kuri on ankara.
Niin ei koiraakaan koulutreta mutta taisteluihin aikanaan kun on käytettyu koiriakin ja niille asetetaan syöttejä joilla houkutellaan eläin vaistomaiseen agressiiiviseen toimintaan. Siis annetaan haju verestä ja eläinhän menee houkutukseen mukaan kun on siihen oppinut.
Asetatte syötin esiinnytte naisena joka haluaa vain panon ilman enempiä kiinnityksiä.
Aika raakaa siitä sitten antaa rangaistus ja luikkia itse paikalta kuin ei olisi vähääkään syyllinen tapahtumaan.
Oma eukko saisi kyllä nyrkistä en voi muuta sanoa.Mitä sitä tarvitsee kenekään selkärangan ja korkean moraalin omaavaa miestä kouluttaa. Tämähän on sellaisenaan harvinaisen ihailtava ja rakastettava valioyksilö!
Toisten osalla: jos se jäisikin vain tuohon syöttiin, niin eihän mitään todella pahaa olisi tapahtunut, mutta kun se on kyseisen herrashenkilön toinen luonto. Ja tästä on vaimon hyvä saada tietää. Mitä ilmeisimmin sitten laivamatkalla baaritiskin ääressä joku real life syötti vetää miehen myös siihen eläimellisen vaistomaiseen toimintaan mukaan juuri yhtä helposti, kuin nettisyötti internetissä tai tekstisyötti puhelimessa. - Mies eikä poika enää
joopa joo... kirjoitti:
Mitä sitä tarvitsee kenekään selkärangan ja korkean moraalin omaavaa miestä kouluttaa. Tämähän on sellaisenaan harvinaisen ihailtava ja rakastettava valioyksilö!
Toisten osalla: jos se jäisikin vain tuohon syöttiin, niin eihän mitään todella pahaa olisi tapahtunut, mutta kun se on kyseisen herrashenkilön toinen luonto. Ja tästä on vaimon hyvä saada tietää. Mitä ilmeisimmin sitten laivamatkalla baaritiskin ääressä joku real life syötti vetää miehen myös siihen eläimellisen vaistomaiseen toimintaan mukaan juuri yhtä helposti, kuin nettisyötti internetissä tai tekstisyötti puhelimessa.jos nainen jo noin paljon tietää että näkee vaivaa ja tekee syötin
hän tietää jo tarpeeksi.
Jos olisin tilanteessa jotta epäilisin eukkoa tai melko varmana pitäisin asiaa
näyttäisin jo ovea en olisi mistän muustakaan asiasta varma semmoisen emännän suhteen.
Jos luottamus on tiessään voipi naida ihan mitävaan matkalla ei sen oman eukon
arvo ole sillon korkealla. - ilkeä akka
ja kuri on ankara.
Oma eukko saisi kyllä nyrkistä en voi muuta sanoa.Sinulle, Mies eikä poika enää, minulla on paimenkoira. Hyvä ja luotettava vahti ihan luonnostaan. Voin luottaa koiraan enemmän kuin omaan mieheeni. Joka tässä tapauksessa taitaa olla jo ex. Ukko lupaa ja vannoo muuttuneensa, mutta heti kun on sopiva sauma ja tavaraa tarjolla, siihen tartutaan.
Toivoin voivani luottaa. Petyin pahasti kun kävi ilmi ettei kannata. Miksi minä rakastaisin kun toiselle ei yksi nainen riitä..
Ja siitä nyrkistä, olen minä siitäkin saanut osani. - kunnon opetus
ja kuri on ankara.
Oma eukko saisi kyllä nyrkistä en voi muuta sanoa.Kuinka kukaan nainen voi rakastaa miestä, joka etsii 'vain panoa' ilman enempiä kiinnityksiä. Kyllä sellainen ukko on ansainnut saada kunnon opetuksen jo pelkästä ajattelutyylistään vaikka ei olisi tehnyt mitään.
- Mies eikä poika enää
kunnon opetus kirjoitti:
Kuinka kukaan nainen voi rakastaa miestä, joka etsii 'vain panoa' ilman enempiä kiinnityksiä. Kyllä sellainen ukko on ansainnut saada kunnon opetuksen jo pelkästä ajattelutyylistään vaikka ei olisi tehnyt mitään.
Opetuksien antaminen on miun korviin todella hölmö harrastus avioliitossa.
Eikös sitä olla avioliittoon lupauduttu ihan semmosenaan ei mitään koulutusta varten?
Jos tehty sopimus ei miellytä voi kaupan perua! - -mies-
ja kuri on ankara.
Oma eukko saisi kyllä nyrkistä en voi muuta sanoa.Kyllähän koulutettavia koiriakin testataan ennen koulutusta lähtötasosta. voidaan katsoa, miten koira reagoi esimerkiksi yllättäviin koviin ääniin, käskyihin, herkkupaloihin ja muuhun vastaavaan.
eli analogiasi on suoraan syvältä perseestä.
- Pettäjät kuriin
Ihan oikein teit! Ilo on lukea kuinka jollakin on rohkeutta tehdä näin. Saiskos uusimmat tapahtumat?
- Nettisyötti
Jäävuoren huipun alta on paljastunut, että miehellä on ilmoitus toisellakin sivustolla, en vain tiedä mikä se on. Eikä enää kiinnosta penkoa.
Sen sijaan olen löytänyt kännykkäpiilon ja vaikka se on piilossa ja kiinni ja kaikki puhelutiedot ja viestit poistettu, niin olen silti löytänyt etsimäni. Mies ei ole tajunnut piilottaa aloituspakkauksen pin-koodia eikä poistanut viestejä ihan sieltä tiedostojen uumenista... Näen siis vielä ne viestit, mitkä hän itse on lähettänyt.
Hänellä on nyt kierroksessa kolme typykkää. Kaikille viestittelee monta kertaa päivässä ja illalla vielä hyvänyön suukot tyyliin "en saa nukuttua, haluan tulla sinne ja ottaa sinut syliin :-* " Yksi näistä on jo lempijalkavaimon asemassa, sillä tämä saa enemmän viestejä kuin muut, viimeksi näkemäni oli lähetetty maanantaina klo 17 "olen maailman onnellisin, sillä näin sinut tänään! :-)" Illalla kymmeneltä "olet ihana ja suloinen, hyvää yötä, suukko :-* " Ylihuomenna perjantaina hänellä on näköjään oikeat treffit tämän lempitypykän kanssa.
Olen tiennyt tämän muutaman päivän ja syyttänyt miestä naiskontakteista. Hän on pitänyt minua ihan järjettömän hulluna ja vannonut aivan epätoivoon saakka, että se chatti oli vain se yksi typerä pelleily, jota hän häpeää ja katuu katkerasti. Eikä ikimaailmassa enää alentuisi niin alas ja häpäisisi avioliittoamme tai loukkaisi minua. Hän on alkanut nukkua kylypytakki päällä ja kännykkä on sen kylpytakin taskussa.
Heitin hänet jo ulos ja sanoin laittavani avioeron vetämään. Mutta mies kieltäytyy lähtemästä! Tämä on kuulemma myös hänen kotinsa, eikä häntä voi häätää ennenkuin kuin löytää uuden asunnon. Hän kuulemma haluaa pelastaa avioliittomme, menee terapiaan jne. Häy puristaa minut aina itkien syliinsä, vaikka rimpuilen vastaan, olen hänen elämänsä rakkaus, puheet on vain tyhjiä puheita, mutta hänen sydämeensä mahtuu vain yksi rakkaus ja se olen minä.
Sanoin, että ollaan sitten kämppiksiä siihen asti kunnes keksit mihin menet, mutta aviopari me emme enää ole. Mies sanoi, että "jos olemme vain kämppiksiä, niin sittenhän kumpikin saa tehdä mitä haluaa, eikö niin?" Heh. Olen nyt siis siinä umpikujassa, että mies on tässä ja pysyy, mutta jatkaa samalla ihania söpösuhteitaan. Itse en voi lähteä, sillä työskentelen kotitoimistossani.
Minua varoitettiin täällä, että älä vain usko sen krokotiilinkyyneleitä ja katumusharjoituksia... oikeassa olitte, kiitos. - asdfdfy4563454
Nettisyötti kirjoitti:
Jäävuoren huipun alta on paljastunut, että miehellä on ilmoitus toisellakin sivustolla, en vain tiedä mikä se on. Eikä enää kiinnosta penkoa.
Sen sijaan olen löytänyt kännykkäpiilon ja vaikka se on piilossa ja kiinni ja kaikki puhelutiedot ja viestit poistettu, niin olen silti löytänyt etsimäni. Mies ei ole tajunnut piilottaa aloituspakkauksen pin-koodia eikä poistanut viestejä ihan sieltä tiedostojen uumenista... Näen siis vielä ne viestit, mitkä hän itse on lähettänyt.
Hänellä on nyt kierroksessa kolme typykkää. Kaikille viestittelee monta kertaa päivässä ja illalla vielä hyvänyön suukot tyyliin "en saa nukuttua, haluan tulla sinne ja ottaa sinut syliin :-* " Yksi näistä on jo lempijalkavaimon asemassa, sillä tämä saa enemmän viestejä kuin muut, viimeksi näkemäni oli lähetetty maanantaina klo 17 "olen maailman onnellisin, sillä näin sinut tänään! :-)" Illalla kymmeneltä "olet ihana ja suloinen, hyvää yötä, suukko :-* " Ylihuomenna perjantaina hänellä on näköjään oikeat treffit tämän lempitypykän kanssa.
Olen tiennyt tämän muutaman päivän ja syyttänyt miestä naiskontakteista. Hän on pitänyt minua ihan järjettömän hulluna ja vannonut aivan epätoivoon saakka, että se chatti oli vain se yksi typerä pelleily, jota hän häpeää ja katuu katkerasti. Eikä ikimaailmassa enää alentuisi niin alas ja häpäisisi avioliittoamme tai loukkaisi minua. Hän on alkanut nukkua kylypytakki päällä ja kännykkä on sen kylpytakin taskussa.
Heitin hänet jo ulos ja sanoin laittavani avioeron vetämään. Mutta mies kieltäytyy lähtemästä! Tämä on kuulemma myös hänen kotinsa, eikä häntä voi häätää ennenkuin kuin löytää uuden asunnon. Hän kuulemma haluaa pelastaa avioliittomme, menee terapiaan jne. Häy puristaa minut aina itkien syliinsä, vaikka rimpuilen vastaan, olen hänen elämänsä rakkaus, puheet on vain tyhjiä puheita, mutta hänen sydämeensä mahtuu vain yksi rakkaus ja se olen minä.
Sanoin, että ollaan sitten kämppiksiä siihen asti kunnes keksit mihin menet, mutta aviopari me emme enää ole. Mies sanoi, että "jos olemme vain kämppiksiä, niin sittenhän kumpikin saa tehdä mitä haluaa, eikö niin?" Heh. Olen nyt siis siinä umpikujassa, että mies on tässä ja pysyy, mutta jatkaa samalla ihania söpösuhteitaan. Itse en voi lähteä, sillä työskentelen kotitoimistossani.
Minua varoitettiin täällä, että älä vain usko sen krokotiilinkyyneleitä ja katumusharjoituksia... oikeassa olitte, kiitos.vetämään sekä ala perinmään vuokraa.
käy lakimiehen juttusilla. maksaa 150e/h, mutta jos kämppä on sun, vuokra tullee olemaan jotain 300-500e/kk.
nimittäin voi olla niin, ettei mies mitenkään meinaa "löytää" uutta asuntoa. - 1+18
asdfdfy4563454 kirjoitti:
vetämään sekä ala perinmään vuokraa.
käy lakimiehen juttusilla. maksaa 150e/h, mutta jos kämppä on sun, vuokra tullee olemaan jotain 300-500e/kk.
nimittäin voi olla niin, ettei mies mitenkään meinaa "löytää" uutta asuntoa.Hahaha!!! Mikä saa sut ajattelemaan, että ap omistaisi kämpän? Tuollaiset typerykset, kuten ap ja hänen miehensä, asuvat aina vuokralla.
- no jaa...
1+18 kirjoitti:
Hahaha!!! Mikä saa sut ajattelemaan, että ap omistaisi kämpän? Tuollaiset typerykset, kuten ap ja hänen miehensä, asuvat aina vuokralla.
Jos nyt on niin tarkkaa, niin ap kirjoittaa ylempänä: "Tämä on minun asuntoni missä on myös kotitoimistoni". Äijä on kiero hyväksikäyttäjä ja ap on oikeassa pelatessaan miehen laatimilla pelisäännöillä.
- Caterinejasenmies<3
Nettisyötti kirjoitti:
Minua varoitettiin täällä, että älä vain usko sen krokotiilinkyyneleitä ja katumusharjoituksia... oikeassa olitte, kiitos.Voimia sinulle ja kovasti!
Ukko pihalle ja äkkiä! Meillä ei ukko olisi ollut täällä enää pitkään aikaan jos noin olisi minulle tehnyt. - just näin!
Nettisyötti kirjoitti:
Minua varoitettiin täällä, että älä vain usko sen krokotiilinkyyneleitä ja katumusharjoituksia... oikeassa olitte, kiitos."... Eikä ikimaailmassa enää alentuisi niin alas ja häpäisisi avioliittoamme tai loukkaisi minua. Hän on alkanut nukkua kylypytakki päällä ja kännykkä on sen kylpytakin taskussa."
:'D :'D :'D :'D
- kp00
Ero vireille virallisesti ja viet vaikka väkisin miehen kunnan asumistoimistoon asuntohakemusta vääntämään. Jos kerta omistat asunnon niin ei siihen varmasti kaikki säännöt päde (jos ei ole virallista vuokrasopimusta miehelle laadittu niin voit potkia pihalle samantien). Jos mies ei kuluihinkaan osallistu (yhtiövastike/vuokra) niin kyllä sä voit sen sieltä potkia pois.
Tuo on niin tuota ja totta, että ensin itketään kun turva menee alta ja sitten kelpaa sekin, että ollaan vaan kämppiksiä. Olen todella pahoillani, mutta se mies ei rakasta sinua eikä ketään niistä typyköistäkään. Ikävä sanoa, mutta olet elänyt pitkään jo valheessa, kuten minäkin. Samat tarinat ja kun vain itse kotoa johonkin lähden niin vaihtuu sim-kortti puhelimeen tai vähintäänkin tekstaria pukkaa sille lempijalkavaimolle täälläkin. Olen tässä kerännyt voimia itse lähtöä varten, pari viikkoa niin se on moro.- Anna Muu
Olet Nettisyötti älykäs nainen! Taas tuli todistettua, miten mies ajattelee palleilla ja nainen aivoilla. Ja kaiken huipuksi he aina kääntävän asian niin, että syy on loppujen lopuksi naisen (puolison tai sen tyrkyttäjän).
Mikä siinä onkin, että miehet haluavat panna mennen tullen muita naisia, mutta kuitenkaan heistä ei ole oman polun kulkijoiksi vaan panoseuran lisäksi täytyy saada pitää ikioma vaimo/avovaimo kotona...
Prosessi on ollut varmasti todella rankka. Älä välitä täältä löytyvistä tyhmistä kommenteista. Joku kyselee sinun rehellisyytesi perään, kun olet mennyt tekemään valeprofiilin. Niin, mies vonkaa vierasta pillua ja sinä järjestät hänelle ansan. Niitä kahta asiaa on aivan turha verrata!!!
Voimia! Olet ansainnut paljon parempaa! - kops
Anna Muu kirjoitti:
Olet Nettisyötti älykäs nainen! Taas tuli todistettua, miten mies ajattelee palleilla ja nainen aivoilla. Ja kaiken huipuksi he aina kääntävän asian niin, että syy on loppujen lopuksi naisen (puolison tai sen tyrkyttäjän).
Mikä siinä onkin, että miehet haluavat panna mennen tullen muita naisia, mutta kuitenkaan heistä ei ole oman polun kulkijoiksi vaan panoseuran lisäksi täytyy saada pitää ikioma vaimo/avovaimo kotona...
Prosessi on ollut varmasti todella rankka. Älä välitä täältä löytyvistä tyhmistä kommenteista. Joku kyselee sinun rehellisyytesi perään, kun olet mennyt tekemään valeprofiilin. Niin, mies vonkaa vierasta pillua ja sinä järjestät hänelle ansan. Niitä kahta asiaa on aivan turha verrata!!!
Voimia! Olet ansainnut paljon parempaa!Ap on varsinainen satutäti. Mieletön mielikuvitus. Soittelee lankapuhelimesta tuntemattomana, lukee miehen kännykästä poistettuja viestejä....*REPEEEEEEEEEEEE*
- .................
kops kirjoitti:
Ap on varsinainen satutäti. Mieletön mielikuvitus. Soittelee lankapuhelimesta tuntemattomana, lukee miehen kännykästä poistettuja viestejä....*REPEEEEEEEEEEEE*
välitystiedoista näkyy osa viestin tekstiä, vaikka olisi poistettu lähetetyt viestit, viestien vastaanottajat ym. Tätä ei tajunnu mun ukko.
- gnvgbn
................. kirjoitti:
välitystiedoista näkyy osa viestin tekstiä, vaikka olisi poistettu lähetetyt viestit, viestien vastaanottajat ym. Tätä ei tajunnu mun ukko.
eikä lankapuhelimesta ole mahdotonta soittaa ilman, että numero näkyy...
Luulo ei ole tiedon väärtti, sen tajusi minunkin exäni. - vapaapudottja....
gnvgbn kirjoitti:
eikä lankapuhelimesta ole mahdotonta soittaa ilman, että numero näkyy...
Luulo ei ole tiedon väärtti, sen tajusi minunkin exäni.*31# eteen vai kuin se menikää...
- ....on........
........käynyt?
- tytöntyllerö----
on menny.. ??
- faikkailua
tytöntyllerö---- kirjoitti:
on menny.. ??
Minä tein myöskin aikoinaan useammankin nettiprofiilin. Minulle idean antoi eräs nainen joka soitti ja kertoi olevansa kihloissa mieheni kanssa. Asuimme silloin jo erossa mutta tuon puhelinsoiton tullessa olimmae yhdessä taas, vieläpä autolla liikkeellä. MIes arvasi heti kuka soittaja oli ja otti puhelimeni, sulki sen ja heitti laukkuuni, nainen ei vain hellittänyt vaan soitti uudestaan mutta silläkertaa mies otti puhelimeni heti ja kaikki mitä nainen aikoi sanoa minulle menikin miehen korville. Josta tämä raivostui sulki puhelimen ja heitti laukkuuni. Naiset ovat kauheita hän kiljui.
Noh soitin tuolle naiselle ja kyselin että miten hän on mieheni tavannut ja hän kertoi tavanneensa netissä.
Antoi minulle mieheni profiili nimenkin. Hän myös kehotti minua laittamaan syötin että saisin selville miehen ajatukset.
Ja niin tein. Tein useamman profiilin. Monet naurut sain kun mies kertoi kuinka oli pettänyt vaimoaan (minua) ja oli nyt kuitenkin menettänyt kummankin.
Toiselle profiilille kertoi kuinka erosamme ei ollut ulkopuolisia vaan ainoastaan vaimon liika työnteko (siis minun, joka olen sairaseläkeläinen)
KOlmannen profiilin pidin pitempään koska tiesin että mies oli pettänyt minua jo paljon aikasemmin erään toisen kanssa jonka vuoksi muutimme erilleenkin mutta hän ei halunnutkaan erota vaan tuli takasin, pitäen kuitnekin oman asuntonsa.
Noh tuo profiilini keskusteli miehen kanssa useamman päivän ja viimein kun hän esitti tapaamista niin kerroin lähteväni lenkille. Sanoin että voisin tulla käymään jos sanoo nimensä ja osoitteensa. Kun sanoi niin profiili perääntyi heti koska sanoi tuntevansa sen ensimmäisen kakkosen ja tietävänsä miten asiat oikeasti meni. Mies selitteli satujaan mutta profiili ei enää halunnut kuulla sanoi vain että ei halua olla missään tekemisissä tuollaisen miehen kanssa joka puhuu satuja, että tiedän tapauksen tosi hyvin.
Hän pyysi että en missään yhteydessä kertoisi kenellekään mitä oli keskusteltu johon suotuin.
Hitsi että minulla oli hauskaa.
Velä yksi profiili ja samat jutut ja hän antoi puhelinnumeronsa jonka tietenkin tunnistin. Sanoin että soitapa sinä, tiedät numeroni.
Siitähän tuo kavahti, alkoi selitellä kuinka naiset ovat tyhmiä y.m y.m
Eikä siinä vielä kaikki pari kertaa tein treffit hänen kanssaan yhteen pubiin mutta en tietenkään mennyt. Menin kyllä lenkilläni kattomaan kun mies veivasi pyörällä paikanpäälle. Nauraen poistuin vakoilupaikastani.
Sitten luulen jääneeni kiinni, silloin jo soiteltiin. Hän oli hankkinut preadpaid numeron jota ei voinut tunnistaa. Kerroin lähteväni lenkille. Hän kertoi olevansa äitinsä luona kylässä. Sinne useampi kilometri matkaa ja kun kertoi pyöräilleensä niin en kuvitellutkaan että tulisi minua vastaan lenkilläni. Joten uskalsin kertoa melko tarkoin vaatetuksenikin. Ja kuinka ollakaan hän pyöräili minua vastaan. HUH mikä tunne ajattelin että nyt kävi käry.
SAnoin hälle heitä ja kysyin että miten hän täällä nyt. Hän pysähtyi ja kertoi puhistaneensa tietokonettaan ja lähteneensä sen jälkeen pyöräilemään.
Minä yritin pokkana selittää että olen menossa treffelille. En jäänyt juttelemaan hänen kans.
Myöhemmin hän soitti ja kysyi että jos treffini oli kivat. johon vastakin että kyllä oli tosi kiva tavata uusi ihminen.
En tiedä jos arvasi että valehtelin.
Muutaman päivän kuluttua matelii luokseni ja rukoili jälleen anteeksi, pyysi mahdollisuutta. En tiedä jos teki sen kostaakseen feikkini, lopullisesti erottiin tasan kolme vuotta sitten. Feikki jutut kesti koko sen kesän.
Jälkeen on sitten kyllä riidelty kovinkin, asioista joita joku toinen teki feikki jutuillaan, en siis ollut ainoa joka teki hälle saman jutun: - Nettisyötti
Kiitos kysymästä. On ollut paha työkiire, työmatkoja jne. Olen myös ollut henkisesti ihan poikki ja fyysisesti uupunut sen jälkeen kun ensimmäinen adrenaliinikuohahdus tasaantui. Päätin kuitenkin, että minullahan ei ole kiire asian kanssa, elän elämääni, hoidan kotiani ja teen työni. Parisuhdekotkotukset ovat nyt jäissä. Tämä lisäaika on ollut hyväksi, voin suositella terveellistä etäisyydenottoa muillekin. Aika on ihmeellinen lääke.
Miehen lukuisat flirttisuhteet kiteytyivät vähitellen yhteen lempiflirttiin, jota hän alkoi salaa myös tapailla (tekstiviesteistä päätellen). Mies asuu edelleen meidän yhteisessä kodissamme, välillä hän jo muutti sukulaisten nurkkiin, mutta ei viihtynyt, sillä myös omat sukulaiset pitivät häntä halpamaisena petturina ja asettuivat puolelleni. Jopa miehen oma veli. Olemme nyt puheväleissä, mutta tämä on nyt lähinnä asuntola eikä koti. Mies miettii asumisvaihtoehtoja, mutta jostain kumman syystä lempiflirtin luo muuttaminen ei käynyt. Itse haaveilen uudesta kivasta yhden naisen asunnosta ydinkeskustassa. Siinä vaiheessa miehen on pakko keksiä oma vaihtoehto, en siis heitä häntä ulos, en vain anna hänen muuttaa uuteen asuntooni kanssani.
Mies julisti jonkin aikaa sitten, että aikoo taistella avioliittomme puolesta ja hakeutui oma-aloitteisesti yksin terapiaan. No, jatkoin penkomista, kännykkä oli siivottu kaikista numeroista. En tarvitse lisätodisteita, vaan halusin nähdä miten pitkälle mies osaa esittää ja valehdella. Johan tärppäsi! Löysin lempiflirtin kaikki yhteystiedot kotiosoitetta, työpuhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta myöten paperilapulle kirjoitettuna. Uskomatonta. Tunnistin heti kännykkänumero/etunimi-yhdistelmän. Mies oli laittanut yhteen uuden tietokonepelin CD pakkaukseen kaksi CD:tä päällekkäin ja lappunen oli näitten välissä piilossa, seurasin että käytössä se myös selvästi oli, eikä vain piilossa. Uskomatonta salailua ja vaivannäköä mieheltä, joka käy terapiassa pelastaakseen avioliittonsa. Eikö tuo olisi joutanut roskikseen?
Googlaamalla sain yhteistietojen avulla paljon selville, mm. lempiflirtin työpaikan ja facebook-profiilin ja kaikki. Millainen kiinteäpeppuinen vamppi tai tissitähden typykkä siis oli tämän kaiken arvoinen? Oli se aikamoinen yllätys... nainen on keski-ikäinen, keskikokoinen räväkkä täti, rintavarustus, käsivarret ja kaula ovat jo alkaneet veltostua. Siis ihan tavallinen selluliittireisinen lyhyttukkainen nainen, joka yrittää parhaansa mukaan näyttää meikattuna ja nuorisomuodin mukaan pukeutuneena hyvältä ja nuorekkaalta. Kävin kerran uteliaisuuttani häntä katsomassakin etäältä, bongasin hänet bussipysäkiltä matkalla töihin. Asuinympäristö ei ole mitenkään houkutteleva, en asuisi siellä vapaaehtoisesti. Mieheni on aivan ehdottomasti tätä naista reippaasti tasokkaampi.
Siis tätä tavallista tätiä mieheni on kaivannut yöt ja päivät ja tapaillut salaa? Miksi? Tarkistin moneen kertaan kaikki tiedot, vaikka naisen etunimi onkin harvinaisempi tyyliin "Pia-Karita", en jotenkin jaksanut uskoa, että tämä tosiaankin oli se ihmeellinen nainen, jonka vuoksi kannatti tuhota yksi kiva, seksikäs ja mielestäni iloinen ja onnellinen avioliitto. En edes tiedä tapailevatko he vielä vai lopahtiko koko juttu. Ei nyt edes kauheasti kiinnosta tietää.
Tämä yllätys oikeastaan herätti paljon uusia kysymyksiä, mutta mies ei suostu puhumaan. Hän kieltäytyy sanomasta sanaakaan koko asiasta. Vasta viikko sitten hän myönsi tavanneensa tämän naisen "aikoja sitten kerran ohimennen kaupungilla". Mies ei tiedä, että naisen henkilöllisyys on selvinnyt. Minulle sen sijaan on nyt päivänselvää, miksi mies haluaa jäädä luokseni ja nykyiseen kotiimme. Tuo toinen vaihtoehto ei todellakaan ole mieheni tyyppiä. Mutta minähän nyt en sattumalta ole mikään äiti, terapeutti saati hyväntekeväisyysjärjestö. Mies saa selvittää ongelmansa terapiassaan ja opetella kantamaan vastuu tekemisistään.
Enpä olisi uskonut millaisen tapahtumien sarjan yksi harmiton valeprofiilisyötti voi paljastaa. Kun tällaiseen ryhtyy, niin olisi hyvä olla tukijoukot valmiina jo ennen kuin kuin aloittaa. Monen petetyn itsetunnolle tekisi myös hyvää nähdä "se toinen" silmästä silmään vain todetakseen, ettei tuo ole sen ihmeellisempi. Kysymys ei todellakaan ole niinkään petetystä, vaan se pettäjä elää usein jossakin ihan eri maailmassa, mihin tämä petetty puoliso ei liity mietenkään. Tämä tunne on ainakin minulla nyt päällimmäisenä. - 27
Nettisyötti kirjoitti:
Kiitos kysymästä. On ollut paha työkiire, työmatkoja jne. Olen myös ollut henkisesti ihan poikki ja fyysisesti uupunut sen jälkeen kun ensimmäinen adrenaliinikuohahdus tasaantui. Päätin kuitenkin, että minullahan ei ole kiire asian kanssa, elän elämääni, hoidan kotiani ja teen työni. Parisuhdekotkotukset ovat nyt jäissä. Tämä lisäaika on ollut hyväksi, voin suositella terveellistä etäisyydenottoa muillekin. Aika on ihmeellinen lääke.
Miehen lukuisat flirttisuhteet kiteytyivät vähitellen yhteen lempiflirttiin, jota hän alkoi salaa myös tapailla (tekstiviesteistä päätellen). Mies asuu edelleen meidän yhteisessä kodissamme, välillä hän jo muutti sukulaisten nurkkiin, mutta ei viihtynyt, sillä myös omat sukulaiset pitivät häntä halpamaisena petturina ja asettuivat puolelleni. Jopa miehen oma veli. Olemme nyt puheväleissä, mutta tämä on nyt lähinnä asuntola eikä koti. Mies miettii asumisvaihtoehtoja, mutta jostain kumman syystä lempiflirtin luo muuttaminen ei käynyt. Itse haaveilen uudesta kivasta yhden naisen asunnosta ydinkeskustassa. Siinä vaiheessa miehen on pakko keksiä oma vaihtoehto, en siis heitä häntä ulos, en vain anna hänen muuttaa uuteen asuntooni kanssani.
Mies julisti jonkin aikaa sitten, että aikoo taistella avioliittomme puolesta ja hakeutui oma-aloitteisesti yksin terapiaan. No, jatkoin penkomista, kännykkä oli siivottu kaikista numeroista. En tarvitse lisätodisteita, vaan halusin nähdä miten pitkälle mies osaa esittää ja valehdella. Johan tärppäsi! Löysin lempiflirtin kaikki yhteystiedot kotiosoitetta, työpuhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta myöten paperilapulle kirjoitettuna. Uskomatonta. Tunnistin heti kännykkänumero/etunimi-yhdistelmän. Mies oli laittanut yhteen uuden tietokonepelin CD pakkaukseen kaksi CD:tä päällekkäin ja lappunen oli näitten välissä piilossa, seurasin että käytössä se myös selvästi oli, eikä vain piilossa. Uskomatonta salailua ja vaivannäköä mieheltä, joka käy terapiassa pelastaakseen avioliittonsa. Eikö tuo olisi joutanut roskikseen?
Googlaamalla sain yhteistietojen avulla paljon selville, mm. lempiflirtin työpaikan ja facebook-profiilin ja kaikki. Millainen kiinteäpeppuinen vamppi tai tissitähden typykkä siis oli tämän kaiken arvoinen? Oli se aikamoinen yllätys... nainen on keski-ikäinen, keskikokoinen räväkkä täti, rintavarustus, käsivarret ja kaula ovat jo alkaneet veltostua. Siis ihan tavallinen selluliittireisinen lyhyttukkainen nainen, joka yrittää parhaansa mukaan näyttää meikattuna ja nuorisomuodin mukaan pukeutuneena hyvältä ja nuorekkaalta. Kävin kerran uteliaisuuttani häntä katsomassakin etäältä, bongasin hänet bussipysäkiltä matkalla töihin. Asuinympäristö ei ole mitenkään houkutteleva, en asuisi siellä vapaaehtoisesti. Mieheni on aivan ehdottomasti tätä naista reippaasti tasokkaampi.
Siis tätä tavallista tätiä mieheni on kaivannut yöt ja päivät ja tapaillut salaa? Miksi? Tarkistin moneen kertaan kaikki tiedot, vaikka naisen etunimi onkin harvinaisempi tyyliin "Pia-Karita", en jotenkin jaksanut uskoa, että tämä tosiaankin oli se ihmeellinen nainen, jonka vuoksi kannatti tuhota yksi kiva, seksikäs ja mielestäni iloinen ja onnellinen avioliitto. En edes tiedä tapailevatko he vielä vai lopahtiko koko juttu. Ei nyt edes kauheasti kiinnosta tietää.
Tämä yllätys oikeastaan herätti paljon uusia kysymyksiä, mutta mies ei suostu puhumaan. Hän kieltäytyy sanomasta sanaakaan koko asiasta. Vasta viikko sitten hän myönsi tavanneensa tämän naisen "aikoja sitten kerran ohimennen kaupungilla". Mies ei tiedä, että naisen henkilöllisyys on selvinnyt. Minulle sen sijaan on nyt päivänselvää, miksi mies haluaa jäädä luokseni ja nykyiseen kotiimme. Tuo toinen vaihtoehto ei todellakaan ole mieheni tyyppiä. Mutta minähän nyt en sattumalta ole mikään äiti, terapeutti saati hyväntekeväisyysjärjestö. Mies saa selvittää ongelmansa terapiassaan ja opetella kantamaan vastuu tekemisistään.
Enpä olisi uskonut millaisen tapahtumien sarjan yksi harmiton valeprofiilisyötti voi paljastaa. Kun tällaiseen ryhtyy, niin olisi hyvä olla tukijoukot valmiina jo ennen kuin kuin aloittaa. Monen petetyn itsetunnolle tekisi myös hyvää nähdä "se toinen" silmästä silmään vain todetakseen, ettei tuo ole sen ihmeellisempi. Kysymys ei todellakaan ole niinkään petetystä, vaan se pettäjä elää usein jossakin ihan eri maailmassa, mihin tämä petetty puoliso ei liity mietenkään. Tämä tunne on ainakin minulla nyt päällimmäisenä.Miksi sinulla on tarve arvostella miehesi ystävätärtä? Eikö sinun pitäisi arvostella miestäsi?
Miehesi ystävätär ei varmasti ole edes tiennyt, että miehesi on varattu!
Mielestäni ala-arvoista tuon toisen naisen ulkonäön arvostelu. Pidin sinua fiksumpana.
Kaikkea hyvää avioliitoosi, se ei näemmä ole ohi, vaan olet mustasukkainen edelleen. - -mies-
27 kirjoitti:
Miksi sinulla on tarve arvostella miehesi ystävätärtä? Eikö sinun pitäisi arvostella miestäsi?
Mielestäni ala-arvoista tuon toisen naisen ulkonäön arvostelu. Pidin sinua fiksumpana.
Kaikkea hyvää avioliitoosi, se ei näemmä ole ohi, vaan olet mustasukkainen edelleen."Miksi sinulla on tarve arvostella miehesi ystävätärtä? Eikö sinun pitäisi arvostella miestäsi? 2
Eiköhän aloittaja arvostellut sitä siitä yksinkertaisesta syystä, että hänen päähänsä ei mahdu miksi ihmeessä suhde pitää laittaa paskaksi moisen takia.
on paljon helpompi ymmärtää miehen ratkaisu jos kakkonen on paljon kauniimpi ja nuorempi kuin ykkönen, mutta miksi vaihtaa huonompaan? mullakin on yksi petturikaveri, joka käy höyläilemässä paljon paljon rumempia naisia mitä hänen vaimonsa en. se ei mitenkään mahdu minun päähäni, mitä järkeä on riskeerata koko liitto jonkun semmoisen takia, josta ei oikeasti välitä palaneen puupennin vertaa??? - Realistinen kuvaus
27 kirjoitti:
Miksi sinulla on tarve arvostella miehesi ystävätärtä? Eikö sinun pitäisi arvostella miestäsi?
Kaikkea hyvää avioliitoosi, se ei näemmä ole ohi, vaan olet mustasukkainen edelleen.Miten niin arvostella miehen ystävätärtä? Tuohan oli ihan realistinen kuvaus tyypillisestä keski-ikäisestä naisihmisestä, joka bongailee miehiä internetissä kun sauvakävelyltään ehtii. Ap oli vain yllättynyt näkemästään. Niin minäkin olisin. Voi se nainen toki olla itsekin huijauksen uhri, tai sitten ei välitä, kunhan saa välillä laadukasta herraseuraa.
Yleensähän nainen kuin nainen kuvittelee, että mies on löytänyt jonkin hemaisevan luksusmimmin ja ihmettelee miksei mies vaihda siihen "parempaan". Tuossa on se selitys, miehellä on harvoin tarkoituskaan jättää vaimoa, kunhan antaa jonkun vapaaehtoisen pönkittää egoaan. Sarjassa halvalla menee mutta menköön. - Totta tosiaan
Nettisyötti kirjoitti:
Enpä olisi uskonut millaisen tapahtumien sarjan yksi harmiton valeprofiilisyötti voi paljastaa. Kun tällaiseen ryhtyy, niin olisi hyvä olla tukijoukot valmiina jo ennen kuin kuin aloittaa. Monen petetyn itsetunnolle tekisi myös hyvää nähdä "se toinen" silmästä silmään vain todetakseen, ettei tuo ole sen ihmeellisempi. Kysymys ei todellakaan ole niinkään petetystä, vaan se pettäjä elää usein jossakin ihan eri maailmassa, mihin tämä petetty puoliso ei liity mietenkään. Tämä tunne on ainakin minulla nyt päällimmäisenä.olevien rouvien on sitten vaikea ymmärtää, ettei sitä kakkosta, kolmosta tai nelosta sen ulkonäön takia oteta. Luonne ratkaisee ! Miet sitä!
- :-D
Totta tosiaan kirjoitti:
olevien rouvien on sitten vaikea ymmärtää, ettei sitä kakkosta, kolmosta tai nelosta sen ulkonäön takia oteta. Luonne ratkaisee ! Miet sitä!
Mitä? Salapano otetaan tämän jalon luonteen vuoksi? Onko hullumpaa kuultu.
- poikki
Nettisyötti kirjoitti:
Enpä olisi uskonut millaisen tapahtumien sarjan yksi harmiton valeprofiilisyötti voi paljastaa. Kun tällaiseen ryhtyy, niin olisi hyvä olla tukijoukot valmiina jo ennen kuin kuin aloittaa. Monen petetyn itsetunnolle tekisi myös hyvää nähdä "se toinen" silmästä silmään vain todetakseen, ettei tuo ole sen ihmeellisempi. Kysymys ei todellakaan ole niinkään petetystä, vaan se pettäjä elää usein jossakin ihan eri maailmassa, mihin tämä petetty puoliso ei liity mietenkään. Tämä tunne on ainakin minulla nyt päällimmäisenä.Mulle kun paljastui mieheni kakkonen olin kanssa tosi hämmästynyt. Kakkonen oli kyllä mua nuorempi, mutta ei mikään kaunotar, pyöreähkö. Sellainen naispuolinen Harry Potter menninkäinen. En osaa kuvitella, että miten tuollaista ei voinut muka vastustaa. Tivasin moneen kertaan mieheltäni, että miksi, miksi, miksi. Lopulta mies sanoi, että tämä kakkonen antoi kohdella kuin huoraa. Sellaisella tavalla kuin hän ei halua eikä kehtaa kohdella minua. Tämä siis suoraan mieheni suusta, sanasta sanaan.
- Mane48
poikki kirjoitti:
Mulle kun paljastui mieheni kakkonen olin kanssa tosi hämmästynyt. Kakkonen oli kyllä mua nuorempi, mutta ei mikään kaunotar, pyöreähkö. Sellainen naispuolinen Harry Potter menninkäinen. En osaa kuvitella, että miten tuollaista ei voinut muka vastustaa. Tivasin moneen kertaan mieheltäni, että miksi, miksi, miksi. Lopulta mies sanoi, että tämä kakkonen antoi kohdella kuin huoraa. Sellaisella tavalla kuin hän ei halua eikä kehtaa kohdella minua. Tämä siis suoraan mieheni suusta, sanasta sanaan.
Mikä vika sinussa sitten on ku et anna kohdella niinkun huoraa?
Ethän sä mitään menetä jos hyväksyt et joskus mies haluaa nussii sinua huorana ja sehän on sun mies joten teiän huoraleikit olis vaan teiän kahenkesken jos et tuu kirjottamaan tänne siitä romaania.
Tämä alottajahan on selvästi aina halunnut kirjottaa kirjan nimeltä MINÄ ja täällä siittä on nyt ilmestyny jo osa1 ja osa2 ja varmaan osa3kin.
Pukeidu seksivaatteisiin ja ole huora yhden yön ajan ja miehes on sinun ikuisestin joskin sitä huoraleikkiä täytyy aikaajoin uusia.
Rouvaleikki on huoraleikkiin verrattuna todella tylsä. - poikki
Mane48 kirjoitti:
Mikä vika sinussa sitten on ku et anna kohdella niinkun huoraa?
Ethän sä mitään menetä jos hyväksyt et joskus mies haluaa nussii sinua huorana ja sehän on sun mies joten teiän huoraleikit olis vaan teiän kahenkesken jos et tuu kirjottamaan tänne siitä romaania.
Tämä alottajahan on selvästi aina halunnut kirjottaa kirjan nimeltä MINÄ ja täällä siittä on nyt ilmestyny jo osa1 ja osa2 ja varmaan osa3kin.
Pukeidu seksivaatteisiin ja ole huora yhden yön ajan ja miehes on sinun ikuisestin joskin sitä huoraleikkiä täytyy aikaajoin uusia.
Rouvaleikki on huoraleikkiin verrattuna todella tylsä.No tämäkin vielä suoraan mieheni suusta: minussa ei ole mitään vikaa, vaan hänessä. Ja jos luit tarkkaan, niin mieheni sanoi, että ei halua eikä kehtaa kohdella minua niin. Enkä ole muutenkaan ajatustenlukija, joten enpä tiennyt, että horatsu leikit olisivat kiinnostaneet. Kyllähän mä voin vaikka mitkä vermeet vetää niskaa ja vetää horo roolia, jos pyydetään. Ilmeisesti se kävi kakkoselta ihan luonnostaan :) En muuten ole mikään rouva enkä leiki mitään rouvaleikkejä. Osaan olla tarvittaessa rajukin. Saipa mieskin päin näköä, kun kakkonen paljastui.
Tämä palsta on muuten keskustelupalsta, täällä esitetään omia mielipiteitä, vaihdetaan tietoa ja saadaan vertaistukea. Oman tarinan kertominen on sallittua. Jos et satu tietämään, niin meillä petetyillä on hyvin paha olla. - faikkailua
poikki kirjoitti:
No tämäkin vielä suoraan mieheni suusta: minussa ei ole mitään vikaa, vaan hänessä. Ja jos luit tarkkaan, niin mieheni sanoi, että ei halua eikä kehtaa kohdella minua niin. Enkä ole muutenkaan ajatustenlukija, joten enpä tiennyt, että horatsu leikit olisivat kiinnostaneet. Kyllähän mä voin vaikka mitkä vermeet vetää niskaa ja vetää horo roolia, jos pyydetään. Ilmeisesti se kävi kakkoselta ihan luonnostaan :) En muuten ole mikään rouva enkä leiki mitään rouvaleikkejä. Osaan olla tarvittaessa rajukin. Saipa mieskin päin näköä, kun kakkonen paljastui.
Tämä palsta on muuten keskustelupalsta, täällä esitetään omia mielipiteitä, vaihdetaan tietoa ja saadaan vertaistukea. Oman tarinan kertominen on sallittua. Jos et satu tietämään, niin meillä petetyillä on hyvin paha olla.Minnukin ex sanoi että hän "käytti" kakkosta/kakkosia kun minä olin sairas. Halusi vain naida, ja sai sen tehdä. Nuo on ihan hänen omia sanojaan. Petos oli kaksinverroin pahemempi kun sairauteen vedoten meni vieraisiin.
- Mane48
poikki kirjoitti:
No tämäkin vielä suoraan mieheni suusta: minussa ei ole mitään vikaa, vaan hänessä. Ja jos luit tarkkaan, niin mieheni sanoi, että ei halua eikä kehtaa kohdella minua niin. Enkä ole muutenkaan ajatustenlukija, joten enpä tiennyt, että horatsu leikit olisivat kiinnostaneet. Kyllähän mä voin vaikka mitkä vermeet vetää niskaa ja vetää horo roolia, jos pyydetään. Ilmeisesti se kävi kakkoselta ihan luonnostaan :) En muuten ole mikään rouva enkä leiki mitään rouvaleikkejä. Osaan olla tarvittaessa rajukin. Saipa mieskin päin näköä, kun kakkonen paljastui.
Tämä palsta on muuten keskustelupalsta, täällä esitetään omia mielipiteitä, vaihdetaan tietoa ja saadaan vertaistukea. Oman tarinan kertominen on sallittua. Jos et satu tietämään, niin meillä petetyillä on hyvin paha olla.Olen huomannu että teillä on paha olla ja luulen näitten kirjotusten perusteella ettei se ainakaan muutu paremmaksi vaan pidätte sen pahan olon yllä tällä lapsellisella leikillä jota tietämättänne leikitte. Tietämättä sen vuoksi kun väität ettet leiki mitään. Ok et siis ole rouva joten te ette ole avioliitossa vaan muutenvaan toisianne vahditte ja härnäätte. Elämäntapa sekin on.
Miehes suusta olet suoria valheita kuullut ennenklin vai käsitinkö taas väärin?
Horatsuleikki perustuu siihen että nainen laikkii sitä pyytämättä. Ei tartte ajatuksia lukea joa joskus haluaa ilosesti sen seksikamun yllättää. Eihän se mies sinulle ole muutakun seksikamu .
Toiset naiset on sen miehen yllätyksillä tyytyväiseksi tekemisen oppineet toiset ei opi koskaan.
Miehiltä odotetaan yllätys lahjoja, kukkia ja yllätys illallisia voisitte vastaavasti yllättää seksivaatteilla ja vaikka horoleikillä ja katsoisitte kuinka mies on kun sulaa vahaa teidän edessä.
Jokanen tyylillään tietysti.
Mielipiteitä täällä kirjottaa muutkin ne tarinat vaan ei mitenkään enää tunnu tosilta jos niissä on jatkoosia 1, 2, ja 3.
En usko tähän tarinaan enää luen silti mielenkiinnosta kuin hyvin joku yrittää muita viedä tarinoihinsa mukaan. - faikkailua
Mane48 kirjoitti:
Olen huomannu että teillä on paha olla ja luulen näitten kirjotusten perusteella ettei se ainakaan muutu paremmaksi vaan pidätte sen pahan olon yllä tällä lapsellisella leikillä jota tietämättänne leikitte. Tietämättä sen vuoksi kun väität ettet leiki mitään. Ok et siis ole rouva joten te ette ole avioliitossa vaan muutenvaan toisianne vahditte ja härnäätte. Elämäntapa sekin on.
Horatsuleikki perustuu siihen että nainen laikkii sitä pyytämättä. Ei tartte ajatuksia lukea joa joskus haluaa ilosesti sen seksikamun yllättää. Eihän se mies sinulle ole muutakun seksikamu .
Toiset naiset on sen miehen yllätyksillä tyytyväiseksi tekemisen oppineet toiset ei opi koskaan.
Miehiltä odotetaan yllätys lahjoja, kukkia ja yllätys illallisia voisitte vastaavasti yllättää seksivaatteilla ja vaikka horoleikillä ja katsoisitte kuinka mies on kun sulaa vahaa teidän edessä.
Mielipiteitä täällä kirjottaa muutkin ne tarinat vaan ei mitenkään enää tunnu tosilta jos niissä on jatkoosia 1, 2, ja 3.
En usko tähän tarinaan enää luen silti mielenkiinnosta kuin hyvin joku yrittää muita viedä tarinoihinsa mukaan.Käsittääksei ollaan vaihdettu kokemuskia ja mielipitetiä pettäjästä ja hänen kiinnijäämisesta. Tämähän on, kuten tuolla jossain jo painotettiin, keskustelupalsta jossa annetaan vertaistukea.
Jokaiselle petoksen kohteeksi joutuneelle on asioiden "jauhaminen", joka ei ole mikään leikki, niin kauan että ne tosiaan on loppuun jauhettu erittäin tärkeää. Parempi saada jauhaa täällä anonyyminä kuin että rasittas jatkuvasti ystäviään.
Ainoa joka on leikkinyt on juuri se pettävä puoliso. Hän leikki ja käytti hyväkseen puolisonsa tunteita ja jopa sairautta. - poikki
Mane48 kirjoitti:
Olen huomannu että teillä on paha olla ja luulen näitten kirjotusten perusteella ettei se ainakaan muutu paremmaksi vaan pidätte sen pahan olon yllä tällä lapsellisella leikillä jota tietämättänne leikitte. Tietämättä sen vuoksi kun väität ettet leiki mitään. Ok et siis ole rouva joten te ette ole avioliitossa vaan muutenvaan toisianne vahditte ja härnäätte. Elämäntapa sekin on.
En usko tähän tarinaan enää luen silti mielenkiinnosta kuin hyvin joku yrittää muita viedä tarinoihinsa mukaan.Kuulepas nyt, en usko että kukaan meistä petetyistä tälläistä on halunnut, leikkiä, valehtelua ja kyttäämistä. Se, että mieheni on valehdellut ja pettänyt minua, on täysin hänen oma valintansa. Ei minun valintani eikä mikään leikki. Tämä on minulle niin vakava asia, että se on alkanut jo vaikuttaa minun terveyteeni. Olen itse ollut tässä suhteessa (avoliitossa) täysin vakavissani ja rehellisin mielin. Ja siinä luulossa, että mieheni on ollut tyytyväinen. Miksi epäilisin, jos mies sanoo että rakastaa ja sanoo että on tyytyväinen. Jos tämäkin on ollut pelkkää valetta, en sillekään mahda mitään. En jaksa epäillä toisen sanaa ja kytätä jokaista tekemistä.
Kivoja ylläreitä meillä on järkätty molemminpuolin sekä makkarissa, että muuten. Ja odottaisin muutenkin suoraselkäisyyttä. Jos jokin asia ei miellytä, niin siitähän voi aina keskustella. Tai jos meno ei vaan miellytä, niin sitten pitää osata suhde vaan laittaa poikki ja jatkaa omaan suuntaansa. Ei valehdella ja pettää. Sitten voi lähteä kaikessa rauhassa etsimään vaikkapa niitä horoleikeistä tykkääviä naisia. - Älä vastaa!
poikki kirjoitti:
Kuulepas nyt, en usko että kukaan meistä petetyistä tälläistä on halunnut, leikkiä, valehtelua ja kyttäämistä. Se, että mieheni on valehdellut ja pettänyt minua, on täysin hänen oma valintansa. Ei minun valintani eikä mikään leikki. Tämä on minulle niin vakava asia, että se on alkanut jo vaikuttaa minun terveyteeni. Olen itse ollut tässä suhteessa (avoliitossa) täysin vakavissani ja rehellisin mielin. Ja siinä luulossa, että mieheni on ollut tyytyväinen. Miksi epäilisin, jos mies sanoo että rakastaa ja sanoo että on tyytyväinen. Jos tämäkin on ollut pelkkää valetta, en sillekään mahda mitään. En jaksa epäillä toisen sanaa ja kytätä jokaista tekemistä.
Kivoja ylläreitä meillä on järkätty molemminpuolin sekä makkarissa, että muuten. Ja odottaisin muutenkin suoraselkäisyyttä. Jos jokin asia ei miellytä, niin siitähän voi aina keskustella. Tai jos meno ei vaan miellytä, niin sitten pitää osata suhde vaan laittaa poikki ja jatkaa omaan suuntaansa. Ei valehdella ja pettää. Sitten voi lähteä kaikessa rauhassa etsimään vaikkapa niitä horoleikeistä tykkääviä naisia.Palstalla pyörii eräät pettäjät huvikseen kommentoimassa. He syyllistävät täällä ventovieraita petettyjä keskustelijoita sen lisäksi, että ovat jo syyllistäneet sitä ihmistä jota itse pettivät. Syyllistäminen ja pahan mielen aiheuttaminen kun on tosi kiva leikki. Anonyymisti on aivan mahtavaa lyödä lyötyä. Aina sitä samaa kamaa: "olisit antanut enemmän seksiä, olisit enemmän sitä, olisit vähemmän tätä, et olisi kytännyt, mitä muka voitit..."
Eli älkää antako näitten vieraitten provosoida ja syyllistää. Kunhan vetävät solidaarisesti herneen nenään todetessaan, että taas on kaltaisensa petturi jäänyt ansaan. Sitten alkaa syyllistäminen ja ivallinen herja petettyä kohtaan. - faikkailua
poikki kirjoitti:
Kuulepas nyt, en usko että kukaan meistä petetyistä tälläistä on halunnut, leikkiä, valehtelua ja kyttäämistä. Se, että mieheni on valehdellut ja pettänyt minua, on täysin hänen oma valintansa. Ei minun valintani eikä mikään leikki. Tämä on minulle niin vakava asia, että se on alkanut jo vaikuttaa minun terveyteeni. Olen itse ollut tässä suhteessa (avoliitossa) täysin vakavissani ja rehellisin mielin. Ja siinä luulossa, että mieheni on ollut tyytyväinen. Miksi epäilisin, jos mies sanoo että rakastaa ja sanoo että on tyytyväinen. Jos tämäkin on ollut pelkkää valetta, en sillekään mahda mitään. En jaksa epäillä toisen sanaa ja kytätä jokaista tekemistä.
Kivoja ylläreitä meillä on järkätty molemminpuolin sekä makkarissa, että muuten. Ja odottaisin muutenkin suoraselkäisyyttä. Jos jokin asia ei miellytä, niin siitähän voi aina keskustella. Tai jos meno ei vaan miellytä, niin sitten pitää osata suhde vaan laittaa poikki ja jatkaa omaan suuntaansa. Ei valehdella ja pettää. Sitten voi lähteä kaikessa rauhassa etsimään vaikkapa niitä horoleikeistä tykkääviä naisia.Olen samaa mieltä , en koskaan olisi halunnut mitään piiloleikkiä, valehtelua selän takana toimimista. Pitihän minun saada todistus asiasta josta minulle kerrottiin ja koska mies haukkui kertojat hulluiksi ja minua vainoharhaiseksi kun uskoin ihmisiä. Hankin siis omat todisteet.
MIelestäni minun/meidän uhrien ei tarvitse hakea hyväksyntää teoillemme, sillä meillä on/oli täysi oikeus saada tietää totuus. - poikki
faikkailua kirjoitti:
Olen samaa mieltä , en koskaan olisi halunnut mitään piiloleikkiä, valehtelua selän takana toimimista. Pitihän minun saada todistus asiasta josta minulle kerrottiin ja koska mies haukkui kertojat hulluiksi ja minua vainoharhaiseksi kun uskoin ihmisiä. Hankin siis omat todisteet.
MIelestäni minun/meidän uhrien ei tarvitse hakea hyväksyntää teoillemme, sillä meillä on/oli täysi oikeus saada tietää totuus.Niinpä, kun sen totuuden saaminen vaan tuntuu olevan niin vaikeaa. Ja sitten kitistään, että onhan hänella (pettäjällä) oikeus yksityisyyteen. No, niin olisi ollut kyllä mullakin oikeus yksityisyyteen tässä parisuhteessa. En missään nimessä olisi halunnut jakaa miestäni toisen naisen kanssa.
Näitä syyllistäjiä aina riittää, taitaa olla oma lehmä (suhde) ojassa. Antaa tosiaan niiden kiehua liemissään, sinne ne kuitenkin lopulta uppoavat. - Mane48
poikki kirjoitti:
Niinpä, kun sen totuuden saaminen vaan tuntuu olevan niin vaikeaa. Ja sitten kitistään, että onhan hänella (pettäjällä) oikeus yksityisyyteen. No, niin olisi ollut kyllä mullakin oikeus yksityisyyteen tässä parisuhteessa. En missään nimessä olisi halunnut jakaa miestäni toisen naisen kanssa.
Näitä syyllistäjiä aina riittää, taitaa olla oma lehmä (suhde) ojassa. Antaa tosiaan niiden kiehua liemissään, sinne ne kuitenkin lopulta uppoavat.Vastaan edelleen, anteeksi jos suorat kirjotukset nyt lisäsi pahaa oloasi.
Ei ollut ainakaan minun päätarkotus vaan yleensä kun keskustellaan asioista niitä pitäisi käännellä ja katsoa toiseltakin puolelta. Ja todella olen sitä mieltä, mielipidesivulla, että pidät kiinni siitä pahasta olosta jos et päästä siitä vain yksi mielipide on oikea ajatuksestasi irti.
Tottakai on paskamaista huomata että se paras kaveri valehtelee ja suhtautuu kun ääliöön puhumalla paskaa. Silti voit jättää sen kaverin ylpeesti taaksesi voit sitten vatvoa sitä jatkossa mutta ainakin olet antanut se tossunkuvan sille perseeseen. Sekin auttaa usko huvikses.
En ole se kirjottaja joka täällä piruillakseen syyllitää tai en ole edes se pettäjä josta tässä koitetaan selitykseksi syyttää.
Jos se helpottaa voit silti noin ajatella.
Olen vaan ihan tavallinen suomalainen mies joka jäi yksin vaimon löydettyä tumman komean hoonosti suomea puhuvan nuoremman karvakouran. Ja oli aikaa miettiä mikä meni vikaan.
Ihan joka tarinassa tuntuu olevan joku jirjoittelija joka nauttii asioiden värittämisestä traagisemmiksi.
Kenenkään ai kannata jäädä uhriksi makailemaan ja odottelemaan uusia päähän osuvia potkuja.
Eteenpäin ylpeesti ! - Riippuu tilanteesta
Mane48 kirjoitti:
Vastaan edelleen, anteeksi jos suorat kirjotukset nyt lisäsi pahaa oloasi.
Ei ollut ainakaan minun päätarkotus vaan yleensä kun keskustellaan asioista niitä pitäisi käännellä ja katsoa toiseltakin puolelta. Ja todella olen sitä mieltä, mielipidesivulla, että pidät kiinni siitä pahasta olosta jos et päästä siitä vain yksi mielipide on oikea ajatuksestasi irti.
Tottakai on paskamaista huomata että se paras kaveri valehtelee ja suhtautuu kun ääliöön puhumalla paskaa. Silti voit jättää sen kaverin ylpeesti taaksesi voit sitten vatvoa sitä jatkossa mutta ainakin olet antanut se tossunkuvan sille perseeseen. Sekin auttaa usko huvikses.
En ole se kirjottaja joka täällä piruillakseen syyllitää tai en ole edes se pettäjä josta tässä koitetaan selitykseksi syyttää.
Olen vaan ihan tavallinen suomalainen mies joka jäi yksin vaimon löydettyä tumman komean hoonosti suomea puhuvan nuoremman karvakouran. Ja oli aikaa miettiä mikä meni vikaan.
Ihan joka tarinassa tuntuu olevan joku jirjoittelija joka nauttii asioiden värittämisestä traagisemmiksi.
Kenenkään ai kannata jäädä uhriksi makailemaan ja odottelemaan uusia päähän osuvia potkuja.
Eteenpäin ylpeesti !On aivan yksilöllistä miten nopeasti tai hitaasti kukin toipuu. Se riippuu myös siitä, miten kauan pettäminen kesti ja miten häikäilemätön pettäjä oli. Vaikeinta on, jos pettäjä katuu, käy terapiassa, vannoo rakkautta, voittaa puolison luottamuksen takaisin ja vuoden päästä petetty puoliso voi vain todeta, että sekin oli kaikki vain silkkaa valhetta kotirauhan säilyttämiseksi ja peli sen kun jatkui. Tuosta iskusta toipumiseen voi mennä 2-5 vuotta.
Vaikka minkä traagisen kohtaloniskun aiheuttama masennus kestää keskimäärin kuusi kuukautta. Surutyö on käytävä läpi, muuten siitä ei toivu koskaan kunnolla eheäksi. Kun niitä aurinkoisempia päiviä alkaa ilmestyä kuvioon mukaan, niin tulee helpottunut fillis, että ai kun näitä tulisi lisää.
Kukaan ei varmasti halua rypeä sydänsuruissa, mutta se on käytävä läpi pohjamutia myöten saadakseen sen pois systeemistään. Petetyn kannattaa puhua, puhua ja puhua asiasta kunnes itsekin kyllästyy koko aiheeseen. Siihen tällainen palsta on loistava kanava.
Ensimmäiset 3kk on kriittistä aikaa, silloin petetty on ihan rikki, poikki ja puhki. Stressitila on vakava. Tätä palstaa seuratessa voi todeta, että tuossa 3kk vaiheessa on aina määrätty kiihkeäsävyinen kaava. Pettäjä yleensä sanoo ja toimii sen saman kaavan mukaan ja petetty oireilee saman kaavan mukaan. On helpottavaa lukea, ettei olekaan ihan yksin kaiken kaameuden keskellä.
Toki on miehinen suhtautumistapa heittää pettävä muija ulos ja jatkaa tyynesti omia polkujaan. Naisilla sen sijaan on tarve avautua, analysoida, vertailla kokemuksia ja pohtia vaihtoehtoja. Se ei tarkoita sitä, että ei sen jälkeen päästäisi surusta irti. - poikki
Mane48 kirjoitti:
Vastaan edelleen, anteeksi jos suorat kirjotukset nyt lisäsi pahaa oloasi.
Eteenpäin ylpeesti !No, saahan täällä oman mielipiteensä vapaasti kirjoittaa. Täällä on vaan monella tunteet aika pinnassa. Ikävästi on sullekin käynyt, olen pahoillani.
En omasta mielestäni tarraudu pahaan oloon, vaan teen surutyötä. Sen tekeminen vie aikansa, en pysty siitä päästämään irti yhdellä kertaa. Minulle sureminen on prosessi, joka päättyy aikanaan kun olen asiani käsitellyt ja tunteeni tuntenut. Jos ei pääty, niin sitä sitten voi varmaan kutsua takertumiseksi pahaan oloon. Ehkä kukin tekee tämän omalla tavallaan, mutta tämä on minun tapani. - Eräs nainen
Nettisyötti kirjoitti:
Enpä olisi uskonut millaisen tapahtumien sarjan yksi harmiton valeprofiilisyötti voi paljastaa. Kun tällaiseen ryhtyy, niin olisi hyvä olla tukijoukot valmiina jo ennen kuin kuin aloittaa. Monen petetyn itsetunnolle tekisi myös hyvää nähdä "se toinen" silmästä silmään vain todetakseen, ettei tuo ole sen ihmeellisempi. Kysymys ei todellakaan ole niinkään petetystä, vaan se pettäjä elää usein jossakin ihan eri maailmassa, mihin tämä petetty puoliso ei liity mietenkään. Tämä tunne on ainakin minulla nyt päällimmäisenä.myöskin sinun kommentteja tästä toisesta naisesta. Mielestäni ala-arvoista.Ymmärrän että olet tullut petetyksi, ja ymmärrän sen, että yrität nostaa itseäsi "paremmaksi" kuin tämä miehesi toinen nainen.
Toisaalta myöskin ymmärrän miestäsi, jos olet noin pinnallinen ja luulet että ulkonäkö on ainoa asia joka tässä maailmassa ratkaisee. Ehkä miehesi hakee jotain todellista, aitoa jota et kirjoituksesi mukaan "omista".
Niin ja olen kanssa sellainen keski-ikäinen nainen, jollla paikat jo alkavat roikkua jne. , mutta ainakin minulle on monet muut asiat tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Ja voi lohduttaa, että sinäkin tulet vielä vanhenemaan... - faikkailia
Eräs nainen kirjoitti:
myöskin sinun kommentteja tästä toisesta naisesta. Mielestäni ala-arvoista.Ymmärrän että olet tullut petetyksi, ja ymmärrän sen, että yrität nostaa itseäsi "paremmaksi" kuin tämä miehesi toinen nainen.
Toisaalta myöskin ymmärrän miestäsi, jos olet noin pinnallinen ja luulet että ulkonäkö on ainoa asia joka tässä maailmassa ratkaisee. Ehkä miehesi hakee jotain todellista, aitoa jota et kirjoituksesi mukaan "omista".
Niin ja olen kanssa sellainen keski-ikäinen nainen, jollla paikat jo alkavat roikkua jne. , mutta ainakin minulle on monet muut asiat tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Ja voi lohduttaa, että sinäkin tulet vielä vanhenemaan...Vastaanpa tähän vielä. En ole pinnallinen, mutta kyllä jokainen nainen katsoo minkänäköinen kilpailija hänellä on. Itse en arvostellut kilpailijani muotoja, sen teki mieheni. Hän haukkui tuota naista inhottavaski läskiksi y.m.
Nainen oli täysi vastakohta minulle. Kuitenkin menivät lopulta yhteen.
Meillä, tule tänne mene leikki, kesti melkinpä kolme vuotta. JOka kerta kun tuli takaisin uskoin lupauksiinsa ja joka kerta sain kokea saman pettymyksen.
Kukaan ei halua kieriskellä pahassa olossa, mutta kun on niin tyystin maahan poljettu niin menee vuosia rakentaa oma elämä uudestaan, opetella tykkäämään itsestään sellaisena kuin on. - poikki
faikkailia kirjoitti:
Vastaanpa tähän vielä. En ole pinnallinen, mutta kyllä jokainen nainen katsoo minkänäköinen kilpailija hänellä on. Itse en arvostellut kilpailijani muotoja, sen teki mieheni. Hän haukkui tuota naista inhottavaski läskiksi y.m.
Nainen oli täysi vastakohta minulle. Kuitenkin menivät lopulta yhteen.
Meillä, tule tänne mene leikki, kesti melkinpä kolme vuotta. JOka kerta kun tuli takaisin uskoin lupauksiinsa ja joka kerta sain kokea saman pettymyksen.
Kukaan ei halua kieriskellä pahassa olossa, mutta kun on niin tyystin maahan poljettu niin menee vuosia rakentaa oma elämä uudestaan, opetella tykkäämään itsestään sellaisena kuin on.Sehän on ihan luonnollista, että haluaa tietää kuka kilpailija on ja minkänäköinen. Luonteesta ja muusta avuista kun on vähän vaikeampi päästä selville. Muutahan ei tuosta puolesta tiedä, kuin sen että kakkosta ei näytä häiritsevän toisten parisuhteeseen sekaantuminen. Tietty kertoohan sekin paljon...
- Miehen näkökulmasta
Eräs nainen kirjoitti:
myöskin sinun kommentteja tästä toisesta naisesta. Mielestäni ala-arvoista.Ymmärrän että olet tullut petetyksi, ja ymmärrän sen, että yrität nostaa itseäsi "paremmaksi" kuin tämä miehesi toinen nainen.
Niin ja olen kanssa sellainen keski-ikäinen nainen, jollla paikat jo alkavat roikkua jne. , mutta ainakin minulle on monet muut asiat tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Ja voi lohduttaa, että sinäkin tulet vielä vanhenemaan...Eikös tuossa vain ollut kyseessä yllätys siitä, ettei se toinen nainen ollutkaan mikään harvinainen herkkupala vaan tavallinen keski-ikäinen nainen. Petetyn puolison tyypillinen harhaluulo, joka syö itsetunnon aivan turhaan. Miehet käyvät polkemassa noita tyrkylläolijoita vaihtelun vuoksi, ei siksi että näillä olisi joku erinomainen luonteenlaatu. Panoa pidetään innokkaana ja valmiusasemissa lepertelemällä säännöllisesti. Vaimolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, ei mies vertaile näitä keskenään. Kyllä sitä itsekin aina ihmettelee kaverien tempauksia seuratessa, että oliko tuokin arkinen muija muka riskin arvoinen.
- totta puhuen
poikki kirjoitti:
Sehän on ihan luonnollista, että haluaa tietää kuka kilpailija on ja minkänäköinen. Luonteesta ja muusta avuista kun on vähän vaikeampi päästä selville. Muutahan ei tuosta puolesta tiedä, kuin sen että kakkosta ei näytä häiritsevän toisten parisuhteeseen sekaantuminen. Tietty kertoohan sekin paljon...
Sen toisen näkeminen on suuri askel kohti toipumista. Varsinkin kun se toinen ei yleensä olekaan niin erikoinen, kuin millaisen kuvan mielikuvitus loi. Etenkin, jos mies on löytänyt lyhyessä ajassa internetistä useamman keski-ikäisen vapaan naisseuralaisen, niin voi jo arvata, ettei nämä ihan oikeasti mitään varsinaisia valioyksilöitä saati sukulaissieluja ole. Ovat lähinnä helposti saatavilla ja erottisissa valmiusasemissa pönkittämään miehen egoa. Ai niin, olen siis myös itse keski-ikäinen. Ja realisti.
- ihmettelevä mies
Miehen näkökulmasta kirjoitti:
Eikös tuossa vain ollut kyseessä yllätys siitä, ettei se toinen nainen ollutkaan mikään harvinainen herkkupala vaan tavallinen keski-ikäinen nainen. Petetyn puolison tyypillinen harhaluulo, joka syö itsetunnon aivan turhaan. Miehet käyvät polkemassa noita tyrkylläolijoita vaihtelun vuoksi, ei siksi että näillä olisi joku erinomainen luonteenlaatu. Panoa pidetään innokkaana ja valmiusasemissa lepertelemällä säännöllisesti. Vaimolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, ei mies vertaile näitä keskenään. Kyllä sitä itsekin aina ihmettelee kaverien tempauksia seuratessa, että oliko tuokin arkinen muija muka riskin arvoinen.
" Kyllä sitä itsekin aina ihmettelee kaverien tempauksia seuratessa, että oliko tuokin arkinen muija muka riskin arvoinen."
Niinpä!
Jos minä alkaisin pettämään niin kyllä katsoisin että kakkonen olisi parempilaatuinen kuin ykkönen. En käsitä mitä järkeä on vaihtaa vanhempaan/rumempaan/huonompaan. Ainoa selitys on titenkin helppous, rumalta tai keskinkertaiselta naiselta saa helpommin kuin kauniilta. - faikkailua
poikki kirjoitti:
Sehän on ihan luonnollista, että haluaa tietää kuka kilpailija on ja minkänäköinen. Luonteesta ja muusta avuista kun on vähän vaikeampi päästä selville. Muutahan ei tuosta puolesta tiedä, kuin sen että kakkosta ei näytä häiritsevän toisten parisuhteeseen sekaantuminen. Tietty kertoohan sekin paljon...
Totta puhut "poikki" On naisia ja miehiäkin jotka nauttivat sekaantua toisten parisuhteeseen. Vieläpä alkaa manipuloida sitä petettyä olemalla muka ystävä ja kertomalla mitä huimimpia juttua hänen ja exmieheni seikkailuista. Jopa kertoi kuinka mieheni haukkui minua hänelle. Noh, se ystävyys loppui lyhyeen.
Mielestäni on tosi häikäilemätöntä esim arvostella petettyä ja hänen ulkonäköään kuten meidän tapauksessa oli.
On tietenkin luonnollista kuten"poikki" kerroit katsella vähän arvostelevasti kilpailijaansa.
Kuitenkin olen sitä mieltä että syyllinen kaikkeen oli kuitenkin exäni. Joka petti ja haki hyväksyntää väliin puolelta jos toiseltakin.
MInä en arvosta pettäjiä enkä niitä jotka sekaantuvat toisten parisuhteeseen. enkä myöskään osaa luottaa, ainakaan vielä. Aika näyttää jos joskus saan omanarvontunteeni sille tasolle että uskallan katsella ympärilleni. - Uikuti uikuti
Nettisyötti kirjoitti:
Enpä olisi uskonut millaisen tapahtumien sarjan yksi harmiton valeprofiilisyötti voi paljastaa. Kun tällaiseen ryhtyy, niin olisi hyvä olla tukijoukot valmiina jo ennen kuin kuin aloittaa. Monen petetyn itsetunnolle tekisi myös hyvää nähdä "se toinen" silmästä silmään vain todetakseen, ettei tuo ole sen ihmeellisempi. Kysymys ei todellakaan ole niinkään petetystä, vaan se pettäjä elää usein jossakin ihan eri maailmassa, mihin tämä petetty puoliso ei liity mietenkään. Tämä tunne on ainakin minulla nyt päällimmäisenä.Sellasiahan ne kakkoset on. Jokuhan ne on jo pihalle heittänyt ja hyvästä syystä. Siksihän ne niin kynsin ja hampain roikkuvat ukkomiehissä, kun ne kuvittelevat selluliittiperseineen muuttavansa lähiöläävästään omakotitaloon ehtoisaksi emännäksi.
- Huora-Tiina
-mies- kirjoitti:
"Miksi sinulla on tarve arvostella miehesi ystävätärtä? Eikö sinun pitäisi arvostella miestäsi? 2
Eiköhän aloittaja arvostellut sitä siitä yksinkertaisesta syystä, että hänen päähänsä ei mahdu miksi ihmeessä suhde pitää laittaa paskaksi moisen takia.
on paljon helpompi ymmärtää miehen ratkaisu jos kakkonen on paljon kauniimpi ja nuorempi kuin ykkönen, mutta miksi vaihtaa huonompaan? mullakin on yksi petturikaveri, joka käy höyläilemässä paljon paljon rumempia naisia mitä hänen vaimonsa en. se ei mitenkään mahdu minun päähäni, mitä järkeä on riskeerata koko liitto jonkun semmoisen takia, josta ei oikeasti välitä palaneen puupennin vertaa???Huonossa repussa voiolla hyvät eväät?
- pk3k
tapapettäjälle, mikä miehesi nyt näyttäisi olevan niin ei ole väliä sillä millainen nainen siellä kiikarissa on, sillä riittää että se on nainen ja että joku on hänestä kiinnostunut. Kaikki mitä olet miehen tekemisistä kertonut on vain osoitus siitä, että miehesi on keskenkasvuinen narsistisesti häiriintynyt yksilö joka ei ole valmis sitoutumaan tai sitten hänellä on neljänkympinkriisi..
Tiedossa on se, että se toinen nainen useinkaan ei ole viehättävämpi kuin se ykkönen joten tämä on ihan tuttu kaava mikä miehelläsi on menossa. Riittää, että nainen on kiinnostunut ja kaikista näistä hänen kakkosehdokkaistaan luultavasti siis se joka on eniten ollut kiinnostunut (ja miehesi tuskin on kertonut olevansa naimisissa joten ehkäpä kannattaisi valaista se tälle salarakkaalle). Naisen ei tarvitse olla viehättävä, riittää että hän haluaa tutustua, on kiinnostunut, heidän välillään on ehkä kemiaa henkisellä tasolla mitä teillä ei enää ole jos on koskaan ollutkaan, ei ole arkea haittaamassa, kärsii peter pan syndroomasta..
Summa summarum, miehesi on lakannut kunnioittamasta sinua ja hän tekee kaikkensa pintapuolisesti (ja uskoo itse siinä onnistuvansa) ettet jättäisi häntä. Älä mene siihen halpaan. Hänellä ei ole tarkoitusta parantaa tapojaan ja uskonpa, että tämä koko episodi ei ole ensimmäinen, mutta on ensimmäinen josta hän jäi kiinni.
Tee teille kaikille palvelus ja heitä mies pihalle. Laita ottamaan vastuu omasta elämästään ja teoistaan. Älä hyysää ja passaa enää vaan tylysti kamat kassiin ja anna mennä sen kakkosensa nurkkiin. Vai oletko ehkä kuitenkin rakkaudesta antamassa kaiken anteeksi..? - Anskoliini12345
Hei, ja kymmenen hurraa -huutoa sinulle! Samoin tein minäkin käryn aviomiehelleni feikkiprofiilin kautta. Oli tosi mieltä ylentävää lukea hänen kommenttejaan ja arvostelemistaan omasta vaimostaan tekaistulle profiililleni...hän tunnusti kaiken...siis aivan kaikki pettämisensä ja pelaamisensa...oli hyvin helppo laittaa ero vireille heti ja ukko pihalle...sain vielä mustaa valkoisella todisteeksi ja turvakseni, jos mies olisi alkanut levittää minusta ilkeitä juoruja tai valehdella...lupasin nimittäin lähettää viestit paperiversiona ensimmäiseksi hänen äidilleen...ja sen jälkeen tarvittaessa muillekin...jostain syystä äijä on pysytellyt jo kolme vuotta hiljaa...voimia sinulle taisteluusi, olethan kuitenkin terveellä tavalla varovainen...ettei miehesi vain tekisi jotain epätoivoista...
- Ex tyttöystävä
Koko tarina haisee niin sadulta, ei kellään ole edes sielä kotitoimistossaan aikaa selitellä
työn ohessa rakkausasioitaan nettiin.
Osa 1 ja osa 2 hah miks et kirjota näitä tarinoiota johonkin Reginaan ne vois sulle reppanalle jopa antaa
maksuksi muistitikkuja että saat tarinas tallentaa ja tehdä varakopioita.
Kotitoimistohan täällä on kaikilla ei se todella tarkota että tekisit jotain oikeasti leipäsi eteen ja
sossunluukkua ei lasketa vaikka tekemistä sekin on kun jonottaa.
Jatkokertomuksilla on jotkut ihan rikastuneet koittasit ihmeessä kun selvästi mielikuvitus pelaa. - vellitj puurot
Kiristäminen?
- Melodraamaako?
Ex tyttöystävä kirjoitti:
Koko tarina haisee niin sadulta, ei kellään ole edes sielä kotitoimistossaan aikaa selitellä
Osa 1 ja osa 2 hah miks et kirjota näitä tarinoiota johonkin Reginaan ne vois sulle reppanalle jopa antaa
Kotitoimistohan täällä on kaikilla ei se todella tarkota että tekisit jotain oikeasti leipäsi eteen ja
Jatkokertomuksilla on jotkut ihan rikastuneet koittasit ihmeessä kun selvästi mielikuvitus pelaa."Jatkokertomuksilla on jotkut ihan rikastuneet koittasit ihmeessä kun selvästi mielikuvitus pelaa."
Siis mikä tässä nettisyötti-tapauksessa muka on niin uskomatonta?
Mies bongaa sinkkuprofiililla treffipalstalla vieraita naisia. Pariskunnalla on kotona työhuone. Vaimo on ovelampi kuin varomaton mies. Mies jää flirttailustaan kiinni. Vaimo vaatii tilille. Mies jatkaa valehtelua, ei halua erota vaimosta, mutta ei myöskään luopua innokkaasta lähiöpanosta, ainakaan ihan heti.
Näkeekö joku muukin tässä valtavat vuosisadan melodraaman ainekset, jotka ei mitenkään oikeassa elämässä voi pitää paikkaansa? Onhan tässäkin keskustelussa moni jo sanonut tehneensä saman tempun samoin tuloksin. - J..ki
Ex tyttöystävä kirjoitti:
Jatkokertomuksilla on jotkut ihan rikastuneet koittasit ihmeessä kun selvästi mielikuvitus pelaa.Aivan sama onko feikkiä tai ei tuo tarina, jonka aloittaja laittoi, mutta jumalattoman koukuttavaa ja viihdyttävää luettavaa. Itse olen mies ja jos tarina on tosi niin häpeän sukupuoleni puolesta miten joukostamme voi löytyä noin yksinkertaisen tyhmiä edustajia. Tyhmää ja idioottimaista on pettää millään tasolla (henkinen tai fyysinen), mutta miten voi olla noin urpo, että menee tuollaiseen lankaan...
Kirjoitit, että miehesi ei ole kaikkein fiksuimmasta päästä jossakin kohtaa. Right on!!! Ei todellakaan ole. Tuota en ymmärrä miehissä ja naisissa, miksi yrittää peitellä asioita, jos paskat on jo housussa. Pitäisi olla pippliä ja itsekunnioitusta sen verran, että jos jää kiinni, niin myöntää ja häviää paikalta pitäen edes hieman miehuudestaan tai naiseudestaan kiinni ja siten antaa myös sille toiselle mahdollisuuden pitää kiinni miehuudestaan tai naiseudestaan.
Oli miten oli... 10 pistettä ja papukaijamerkki aloittajalle. Voisin istua kanssasi pitkään ja kuunnella nuo tarinasi kokonaisuudessaan. Mikään Hollywood elokuva ei pysty samaan. Ja jos kyseessä tosiaankin on dokumentti, niin aina parempi
- NettiEKSÄ
on hieman arveluttavaa. Niinköhän se on laillista? Omalle miehelle syötti kuulostaa että sinä taidat haluta eron eikä miehesi! Taidat olla vain epäkypsä suhteeseen etkä uskalla sanoa mitä oikeasti olet mieltä ja tarvitset siksi lapsellisen tavan päästä rumasta lelusta eroon.
- faikkailua
Onkos valehteleminen ja pettäminen sitten lailllista?
- !!!!
faikkailua kirjoitti:
Onkos valehteleminen ja pettäminen sitten lailllista?
On naiminen ihan laillista ja valehtelukin jos ei sun rahojas valheilla huijaa ja itse kannattaa rahoistaan huolehtia että sekin ois aika vaikeaa todistaa jos ei olisi mustaavalkosella.
Siis pettäminen avioliitossa ei ole rikos nykyään ei enää ole aviorikos nimikettä laissa.
Siis ihan laillista puuhaa.
Huijaaminen josta jää faktaa eli voidaan kaivella netistä sp muodoissa voi olla siinä ja siinä riippuen miten olet valehdellut ja miten olet siitä hyötynyt.
Miehesi on valehdellut sinulle kahdenkesken päin naamaa etkä voi sitä todistaa sillon on vain sana sanaa vastaan. - Everstiluutnantti
!!!! kirjoitti:
On naiminen ihan laillista ja valehtelukin jos ei sun rahojas valheilla huijaa ja itse kannattaa rahoistaan huolehtia että sekin ois aika vaikeaa todistaa jos ei olisi mustaavalkosella.
Siis pettäminen avioliitossa ei ole rikos nykyään ei enää ole aviorikos nimikettä laissa.
Huijaaminen josta jää faktaa eli voidaan kaivella netistä sp muodoissa voi olla siinä ja siinä riippuen miten olet valehdellut ja miten olet siitä hyötynyt.
Miehesi on valehdellut sinulle kahdenkesken päin naamaa etkä voi sitä todistaa sillon on vain sana sanaa vastaan.Aloittajalle iso kunnioitus. Kusipäisten ja paskaa jauhavien miesten kanssa ei tule elellä. Olen nyt ylpeä suomalaisen naisen puolesta, vaikka olenkin mies.
- Everstiluutnantti
Everstiluutnantti kirjoitti:
Aloittajalle iso kunnioitus. Kusipäisten ja paskaa jauhavien miesten kanssa ei tule elellä. Olen nyt ylpeä suomalaisen naisen puolesta, vaikka olenkin mies.
Elämä ei ole tasokkuuteen pohjaavia valintoja. Kenties tuo "roikkuperseinen ämmä", jota haukut, todellakin merkitsee miehellesi jotakin. Itse tiedän: ei ole naisen ulkoisesta varustuksesta, asemasta ja arvoista kiinni, pitääkö häntä rakastaa!
Olen kait käynyt kaikki mahdolliset uratikkaat lävitse, sen vuoksi uskallankin sanoa totuuden. Uratikkaisiin - ulkoiseen menestykseen - kiinnittyneet ihmiset arvottavat toisia kuin sinä.
Muut kirjoittajat ovat silti mielestäni ehdottoman oikeassa. 1) Jätä tuollainen paska, jolla ei ole muuta kuin "krokotiilinkyyneleitä" sekä 2) aloita selkeästi uudestaan. Olet hyvä nainen, mutta älä anna älyllesi ylivaltaa. Ansoja vaativat vain limanuljaskat - hyvä silti että suostuit todellisuuden näkemään! - faikkailia
!!!! kirjoitti:
Miehesi on valehdellut sinulle kahdenkesken päin naamaa etkä voi sitä todistaa sillon on vain sana sanaa vastaan.Sattuu olemaan mustaa valkoisella monestakin asiasta. Todistaa voin petollisuutensa niihin verrattuna feikkiprofiilini netissä on hyvin pientä, eikä tosiaankaan rikos vaan kahden keskeinen leikki jos nyt haluat hiuksia halkoa.
- !!!!
faikkailia kirjoitti:
Sattuu olemaan mustaa valkoisella monestakin asiasta. Todistaa voin petollisuutensa niihin verrattuna feikkiprofiilini netissä on hyvin pientä, eikä tosiaankaan rikos vaan kahden keskeinen leikki jos nyt haluat hiuksia halkoa.
Jos sinulla on rikottuja sopimuksia jotka on oikeiksi todistettu miksi et vie jo niitä eteenpäin ja vaadi oikaisua?
Miksi retostelet noin kipeällä asialla netissä etkä toimi niin kun oilkein olisi?
Ei ihan todelliselta vaikuta. - faikkailua
!!!! kirjoitti:
Jos sinulla on rikottuja sopimuksia jotka on oikeiksi todistettu miksi et vie jo niitä eteenpäin ja vaadi oikaisua?
Miksi retostelet noin kipeällä asialla netissä etkä toimi niin kun oilkein olisi?
Ei ihan todelliselta vaikuta.Tässä keskustelussa halutaan väkisin syyllistää petettyjä ja hyväksikäytettyjä. SAttuko omaan nilkkaan kun pitää noin hyökätä.
- -mies-
"Niinköhän se on laillista?"
Jos ei esiinny kenenkään toisen nimellä tai kuvalla niin se kyllä täysin laillista. - -mies-
!!!! kirjoitti:
Miehesi on valehdellut sinulle kahdenkesken päin naamaa etkä voi sitä todistaa sillon on vain sana sanaa vastaan."Huijaaminen josta jää faktaa eli voidaan kaivella netistä sp muodoissa voi olla siinä ja siinä riippuen miten olet valehdellut ja miten olet siitä hyötynyt. "
Kannattaisi jättää noin typerät huutelut vähemmälle jos ei asioista tiedä yhtään mitään.
Valehteleminen ja huijaaminen on täysin sallittua näissä asioissa, niin kauan kun ei käytä jonkun toisen nimeä tai kuvaa tai muuta vastaavaa.
Ei ketään voi vetää oikeuteen siitä, että kirjoitteli netissä omalle aviomiehelleen nimellä hotgirl81.
"Miehesi on valehdellut sinulle kahdenkesken päin naamaa etkä voi sitä todistaa sillon on vain sana sanaa vastaan."
Oletko tosiaan noin pihalla suomen laista? Mitähän helvetin merkitystä todisteiden pätevyydellä/pätemättömyydellä on, jos ei ole minkäänlaista rikosta tapahtunut?
Kerrataanpa: Vaimolle tai miehelle valehtelu ei ole rikos. Ei ole myöskään rikollista pettää, eikä kyllä pystyttää feikkiprofiilia, kunhan sen tekee kuvitteellisilla tiedoilla. - !!!!
-mies- kirjoitti:
"Huijaaminen josta jää faktaa eli voidaan kaivella netistä sp muodoissa voi olla siinä ja siinä riippuen miten olet valehdellut ja miten olet siitä hyötynyt. "
Kannattaisi jättää noin typerät huutelut vähemmälle jos ei asioista tiedä yhtään mitään.
Valehteleminen ja huijaaminen on täysin sallittua näissä asioissa, niin kauan kun ei käytä jonkun toisen nimeä tai kuvaa tai muuta vastaavaa.
Ei ketään voi vetää oikeuteen siitä, että kirjoitteli netissä omalle aviomiehelleen nimellä hotgirl81.
"Miehesi on valehdellut sinulle kahdenkesken päin naamaa etkä voi sitä todistaa sillon on vain sana sanaa vastaan."
Oletko tosiaan noin pihalla suomen laista? Mitähän helvetin merkitystä todisteiden pätevyydellä/pätemättömyydellä on, jos ei ole minkäänlaista rikosta tapahtunut?
Kerrataanpa: Vaimolle tai miehelle valehtelu ei ole rikos. Ei ole myöskään rikollista pettää, eikä kyllä pystyttää feikkiprofiilia, kunhan sen tekee kuvitteellisilla tiedoilla.Lue uudestaan
Jos valehtelee ja hujaa hyötymistarkotuksessa siis hyötyy rahaa tai omaisuutta ja sen petetty pystyy todistamaan on se rikos.
Pihalla laista taitaa olla joku muu.
Saa vaimolle tai miehelle valehdella ihan rauhassa samoin nussiskella ketä tykkää täysi-ikäistä.
Ei ole rikkonut mitään lakia. Et todista mitään jos koet tulleesi huijatukse kahdenkesken käydyssä keskustelussa. Näin se vaan menee ei siinä nyt itkut auta.
On ennenkin nettikirjoitteluista oikustaisteluita tullut. Nimimerkki mikä hyvänsä, suomessa vaan on vaikeampaa syyttää rumiosta sanoista ja edes loukkauksista . Tai syyttää voi mutta ei ne mihinkään johda.
Saahan feikata kumpikin netissä ja sen ulkopuolella.
Jos itse hakee seuraa netissä on vaan aika lapsellista syyttää siitä puolisoaan. - j76856757
!!!! kirjoitti:
Lue uudestaan
Jos valehtelee ja hujaa hyötymistarkotuksessa siis hyötyy rahaa tai omaisuutta ja sen petetty pystyy todistamaan on se rikos.
Pihalla laista taitaa olla joku muu.
Saa vaimolle tai miehelle valehdella ihan rauhassa samoin nussiskella ketä tykkää täysi-ikäistä.
Ei ole rikkonut mitään lakia. Et todista mitään jos koet tulleesi huijatukse kahdenkesken käydyssä keskustelussa. Näin se vaan menee ei siinä nyt itkut auta.
On ennenkin nettikirjoitteluista oikustaisteluita tullut. Nimimerkki mikä hyvänsä, suomessa vaan on vaikeampaa syyttää rumiosta sanoista ja edes loukkauksista . Tai syyttää voi mutta ei ne mihinkään johda.
Saahan feikata kumpikin netissä ja sen ulkopuolella.
Jos itse hakee seuraa netissä on vaan aika lapsellista syyttää siitä puolisoaan."Jos valehtelee ja hujaa hyötymistarkotuksessa siis hyötyy rahaa tai omaisuutta ja sen petetty pystyy todistamaan on se rikos. "
Jep, tämä onkin varmaan todella relevantti tilanne keskusteltavan asian kannalta.
" Et todista mitään jos koet tulleesi huijatukse kahdenkesken käydyssä keskustelussa. Näin se vaan menee ei siinä nyt itkut auta. "
Älä nyt taas lässytä. Kyllähän näitä oikeita huijauksia on ollut käräjillä vaikka kuinka paljon ja kyllä niissäkin saadaan tuomioita. Jos uhri on nostanut 500e automaatilta, niin kyllä se tukee tarinaa huijauksesta, vaikkei olisi mitään meilejä tms.
jokatapauksessa tuo ei liity enää mitenkään asiaan, eikä todellakaan vaimon valeprofiiliin. - laki ja moraali
-mies- kirjoitti:
"Niinköhän se on laillista?"
Jos ei esiinny kenenkään toisen nimellä tai kuvalla niin se kyllä täysin laillista.Feikkiproofili nyt menee vaikkapa taitelijanimen piikiin... eli on todellakin laillista, kunhan ei käytä kenenkään vieraan kuvaa ilman lupaa tai tunnistettavasti. Tai nimeä.
Mutta onko sen sijaan "laillista" väärentää omia asiatietojaan julkisesti? Esimerkiksi esiintyä sinkkuna tai eronneena ja huijata siten (kenties?) hyväuskoisia romantikkoja seksisuhteeseen?
Eikö se ole lisäksi puolisoa kohtaan kunnianloukkaus, jos suuren yleisön nähden flirttailee netissä sinkkuna? Eräs rouva kirjoitti täällä sydän vereslihalla, miten hän oli ilmeisesti sitten jo "kuollut", sillä mies esiintyi treffipalstalla leskenä!
Minun mieheni "sinkkuilusta" on jo aikaa, mutta valitettavasti internet ei unohda. Jos hänen nimensä googlaa, niin poistettu sinkkuprofiili tulee vieläkin erittäin kiusallisesti kuvan ja nimen kanssa esiin internetin välimuistin uumenista. Olisi edes poistanut kuvat ja kontaktit, ennen kuin pakon edessä viimein poisti profiilin... nyt sile ei mahda enää mitään. - 21
laki ja moraali kirjoitti:
Feikkiproofili nyt menee vaikkapa taitelijanimen piikiin... eli on todellakin laillista, kunhan ei käytä kenenkään vieraan kuvaa ilman lupaa tai tunnistettavasti. Tai nimeä.
Mutta onko sen sijaan "laillista" väärentää omia asiatietojaan julkisesti? Esimerkiksi esiintyä sinkkuna tai eronneena ja huijata siten (kenties?) hyväuskoisia romantikkoja seksisuhteeseen?
Eikö se ole lisäksi puolisoa kohtaan kunnianloukkaus, jos suuren yleisön nähden flirttailee netissä sinkkuna? Eräs rouva kirjoitti täällä sydän vereslihalla, miten hän oli ilmeisesti sitten jo "kuollut", sillä mies esiintyi treffipalstalla leskenä!
Minun mieheni "sinkkuilusta" on jo aikaa, mutta valitettavasti internet ei unohda. Jos hänen nimensä googlaa, niin poistettu sinkkuprofiili tulee vieläkin erittäin kiusallisesti kuvan ja nimen kanssa esiin internetin välimuistin uumenista. Olisi edes poistanut kuvat ja kontaktit, ennen kuin pakon edessä viimein poisti profiilin... nyt sile ei mahda enää mitään.Ja sinä pönttöpää vaan jatkat avioLIITOASI????? Luuletkos ihan tosissas, että miehes olis jättäny pettämiset taakseen. HÖPÖHÖPÖ. Sillä on kuule vaikka kuinka paljon vielä naisia puhelimessaan.
- Everstiluutnantti
21 kirjoitti:
Ja sinä pönttöpää vaan jatkat avioLIITOASI????? Luuletkos ihan tosissas, että miehes olis jättäny pettämiset taakseen. HÖPÖHÖPÖ. Sillä on kuule vaikka kuinka paljon vielä naisia puhelimessaan.
Mikä on aloittajan tilanne nyt?
- Rapumerta
Everstiluutnantti kirjoitti:
Mikä on aloittajan tilanne nyt?
tuommoinen "nettisyötti" joutaisi. Tehdä nyt vääriä profiileita, ja kehitellä tummosia satuja. Aikuiset ihmiset puhuu asiansa.
- Heillä tyhmät vaimot
Rapumerta kirjoitti:
tuommoinen "nettisyötti" joutaisi. Tehdä nyt vääriä profiileita, ja kehitellä tummosia satuja. Aikuiset ihmiset puhuu asiansa.
on pahimpia pettäjiä
- Eulaalia Kenkkunen
että sä heitit sen lpen uupuneen pikku paskiaisen menemään sun elämästäsi! Toivottavasti sen korjaa, joku samanlainen vosu, niin voivat yhdessä jatkaa ihanaa elämäänsä pettäen toinen toistaan aina tilaisuuden tullen.
- pigyhmtd0kyi
Sairas nainen,kaikenlaisia sitä maalimaan mahtuu.
- JA?
Mitä meinaat nyt asialle tehdä?
- ....**********
Kuulostaa sairaalta. käräytä jo se ukkos ja tule kertomaan meille että kuinka sen naama venähti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503794
- 1053405
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262418- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51779- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271427
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91218