Tein pitkän ja huolella laaditun, mutta kuvattoman profiilin pari viikkoa sitten. Kuvaa en laittanut siksi, että mielestäni pelkkä still-kuva ei kerro riittävästi ulkoisesta olemuksesta. Ulkonäköni puolesta olisin kelvannut tosielämässä jo pariin kertaan, joten se ei epäilyttänyt.
Tähän astinen saldo:
- 1 avaus naiselta, kaatui kun kuvani ei miellyttänyt
- 5 lähetettyä persoonallista viestiä (ikähaarukka 24-29), tarkoituksena houkutella nainen lukemaan profiilini
- 2 vastasi, toinen kaatui kun kävi ilmi että naisella on koira, mutta toinen vaikuttaa lupaavalta
- 3 ei vastannut
Päättelen tästä, että rima ei ole liian korkealla. En myöskään valita, kun tuon yhden kanssa on juttu kesken.
Heitän sen sijaan kommenttina, että kaipaisin naisten ilmoituksiin paljon enemmän persoonallisuutta ja syvyyttä. Olisin voinut tehdä enemmänkin avauksia, mutta vain nuo viisi ilmoitusta antoivat riittävästi vaikutelmaa, että kirjoittaja on persoona, eikä vain yksi muiden joukossa. Varmasti jokaisella olisi enemmän kerrottavaa itsestään.
Naisten profiileista
36
2745
Vastaukset
- Wäsy
Jos kertoo että on eronnut pitkästä parisuhteesta, homma oli sitten siinä koska mies arvelee että nainen aikoo kumminkin ruikuttaa kokoajan siitä eksästään. Tai sitten mies toteaa että hänpä ei nyt halua mitään vakavaa koska HÄNKIN erosi juuri vakavasta suhteesta, joten etsit jotain toista kuin häntä (eikä kuuntele ettei nainenkaan tässä vaiheessa mitään vakavaa suunnitellut).
Jos kertoo että on työtön, se on siinä, heippa ja hyvästi.
Jos kertoo että pitää itseään nuoremmista miehistä, niin on kuulema epätoivoinen ja maine on kohta pilalla ja kukaan ei sinua enää huoli, ei nuoret eikä vanhat.
Jos on kissoja, on hullu kissaämmä.
Jos kerää jotain tiettyä, on hullu keräilijä-ämmä.
Jos on nelikymppinen, on rupsahtanut ja pilalla ja saa kuulla että sun kohdallasi kaikki on jo ohi, mitä enää yrität.
Jos on masentunut (mm. sen vuoksi ettei löydä kumppania) on pahinta pohjasakkaa ja olisi parempi kun menisi vaikka hirteen pois sotkemasta deittimarkkinoita.
Jos ylipäätään kertoo liikaa itsestään on liian tyrkky, liian epätoivoinen, liian suulas, liian iholle tuleva ja parempi kun painuu hiiteen pilaamasta miehen päivää.
Jos esiintyy valokuvan kanssa on epäilyttävä. Jos esiintyy ilman on lihava ja epäilyttävä.- Wäsy
Yksi vielä unohtui. Jos kertoo että on eronnut, niin tällä palstalla joku neropatti tulee sanomaan että eronnut = varattu. Eli ainoastaan sinkku kelpaa, paitsi että ei kelpaa koska siinähän on jotain vikaa koska se ei ole kelvannut alunperinkään. Eronnut taas ei kelpaa koska sen pitää pyhittää koko loppuelämänsä menneen suhteensa muistolle.
- Kaikki nämä päätelmät on tehty palstaa seuratessa. - Mies 27v
Wäsy kirjoitti:
Yksi vielä unohtui. Jos kertoo että on eronnut, niin tällä palstalla joku neropatti tulee sanomaan että eronnut = varattu. Eli ainoastaan sinkku kelpaa, paitsi että ei kelpaa koska siinähän on jotain vikaa koska se ei ole kelvannut alunperinkään. Eronnut taas ei kelpaa koska sen pitää pyhittää koko loppuelämänsä menneen suhteensa muistolle.
- Kaikki nämä päätelmät on tehty palstaa seuratessa.Tyhjentävän kyyninen kommentti, eipä tuohon oikein voi mitään muuta sanoa. Ehkä provo, mene ja tiedä. Toivottavasti...
- Wäsy
Mies 27v kirjoitti:
Tyhjentävän kyyninen kommentti, eipä tuohon oikein voi mitään muuta sanoa. Ehkä provo, mene ja tiedä. Toivottavasti...
Pettymystä lähinnä. :(
- juups...
Komppaan Wäsyä!
- svatopluk
Olet aika tekijä! Tai sitten tuo on vain hyvää tuuria.
Normaalisti vastausprosentti on noin 5. Jos siis jaksat kirjoittaa niitä persoonallisia viestejä tarkoin valikoiduille naisille. Jos et jaksa, prosentti lähenee nollaa.- Normi mies
Olen ihan samaa mieltä Svatopluk:in kanssa, kirjoitan henk.koht viestejä. Vastaus % ehkä 5 (yleinsä vain kiitos kun kehuu ulkonäköä ja profiiliä, kysymyksiin ei vastata), en tiedä sitten että pitäisikö tivata 5 viestillä ennen kuin joku vastaa.. Flirtti kutsut antaa 0% vastauksia. Yhteyden ottoja minua päin 1kpl...
Eli voiko ihmisen "dissata" puhumatta (kirjoittamatta), ei profiili varmaan anna oikeata kuvaa ihmisestä. - Mies 27v
Normi mies kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä Svatopluk:in kanssa, kirjoitan henk.koht viestejä. Vastaus % ehkä 5 (yleinsä vain kiitos kun kehuu ulkonäköä ja profiiliä, kysymyksiin ei vastata), en tiedä sitten että pitäisikö tivata 5 viestillä ennen kuin joku vastaa.. Flirtti kutsut antaa 0% vastauksia. Yhteyden ottoja minua päin 1kpl...
Eli voiko ihmisen "dissata" puhumatta (kirjoittamatta), ei profiili varmaan anna oikeata kuvaa ihmisestä.Päivitetty tilasto:
- toinenkin aloite naiselta, kaatui
- yksi uusi vastaus, eli kolme viidestä vastannut
Mitään suurempaa ei ole vielä tapahtunut, joten ei voi tietää, johtaako mikään mihinkään. Tuuriakaan en kiistä.
Vastausprosentin saaminen alle kymmenen, jopa viiteen, edellyttää huikeaa määrää avauksia. Kuten sanoin tämän ketjun avauksessa, en löytänyt riittävän montaa naisen profiilia, joihin olisin vastannut, joten olisi ollut matemaattinen mahdottomuus päästä 0 ja 20 % väliin.
2000 merkkiin mahtuu yllättävän paljon asiaa, varsinkin kun rivien välissä on tavallaan loputtomasti tilaa. Omat avaukseni menivät vain sellaisille profiileille, jotka näin vastineina omaan profiiliini. Esikarsinta oli siis todella tiukka.
Olisi edelleen kiva kuulla myös naisten kommentteja. - damAN1
Normi mies kirjoitti:
Eli voiko ihmisen "dissata" puhumatta (kirjoittamatta), ei profiili varmaan anna oikeata kuvaa ihmisestä.Nojaa en usko et hirveen henk. koht viestejä kirjottelet tällä hetkellä tainnu yli 80% vastata, jos oon viestiin kirjottanu enemmän ku 2 rivii. Enkä omaa kuvaa profiilissani. Tosin "hyviä" vastauksii nyt saa paljon vähemmän mutta mitä voit oottaa (: ps. vitun nuoleskelijamaista kehuu ulkonäköö
- Wäsy
damAN1 kirjoitti:
Nojaa en usko et hirveen henk. koht viestejä kirjottelet tällä hetkellä tainnu yli 80% vastata, jos oon viestiin kirjottanu enemmän ku 2 rivii. Enkä omaa kuvaa profiilissani. Tosin "hyviä" vastauksii nyt saa paljon vähemmän mutta mitä voit oottaa (: ps. vitun nuoleskelijamaista kehuu ulkonäköö
Jaa, minusta on ihan kiva jos kehutan ulkonäköä. Vaikka puhuisi pelkkää paskaa niin kyllähän se piristää päivän.
- rthhj
Wäsy kirjoitti:
Jaa, minusta on ihan kiva jos kehutan ulkonäköä. Vaikka puhuisi pelkkää paskaa niin kyllähän se piristää päivän.
Joo kovin on hiljaista vaikka mitä tekisi(anelemaan en rupea) Kirjoitin fiksun profiilin ja näpsäsin ittestäni komian kuvankin mutta ei. Jotkut epätoivoiset naiset yrittävät jotain, mutta ei kiinnosta, kun puheenaiheena on, että heitä kun ei huoli kukaan kun on niin rumannäkönen tai jotain.... Onko kuin paha asia jos mainitsee profiilissaan asuvansa maalla?
- Svatopluk
Wäsy kirjoitti:
Joo, vaikka nainen olisi 80-vuotias, niin hän kuuntelee mielellään kehuja ulkonäöstään. Väittää ehkä vastaan, sanoo "älä höpsi, vanha ja ryppyinenhän minä olen". Mutta hänen silmissään vilahtaa kuitenkin mielihyvä ja hän tuntee itsensä yllättäen - no jos ei kakskymppiseksi, niin ehkä kuuskymppiseksi.
Täyttä potaskaa ei tietenkään pidä puhua. Imarrella voi taitavasti tai tökerösti. - Wäsy
rthhj kirjoitti:
Joo kovin on hiljaista vaikka mitä tekisi(anelemaan en rupea) Kirjoitin fiksun profiilin ja näpsäsin ittestäni komian kuvankin mutta ei. Jotkut epätoivoiset naiset yrittävät jotain, mutta ei kiinnosta, kun puheenaiheena on, että heitä kun ei huoli kukaan kun on niin rumannäkönen tai jotain.... Onko kuin paha asia jos mainitsee profiilissaan asuvansa maalla?
Itselleni miehen maalla asuminen olisi ongelma siinä mielessä että jos hän asuu toisella puolella maata, niin todennäköistä on ettei hän sieltä minnekään muuta koska on se maatalo, jos siis on. Itse en halua luopua omasta elämästäni omalla kotiseudullani.
Tietty suurimmalle osalle naisista maalla asuminen lienee ongelma sen vuoksi että on ne säpinät ja kulttuuririennot liian kaukana...? Tai sitten ajatellaan että maalla asuva on ihan juntti luonteeltaan. Joku Pekko Aikamiespoika (hyi helvetti)? - daman1
Svatopluk kirjoitti:
Joo, vaikka nainen olisi 80-vuotias, niin hän kuuntelee mielellään kehuja ulkonäöstään. Väittää ehkä vastaan, sanoo "älä höpsi, vanha ja ryppyinenhän minä olen". Mutta hänen silmissään vilahtaa kuitenkin mielihyvä ja hän tuntee itsensä yllättäen - no jos ei kakskymppiseksi, niin ehkä kuuskymppiseksi.
Täyttä potaskaa ei tietenkään pidä puhua. Imarrella voi taitavasti tai tökerösti.Näkee jo näistä viesteistä ettei teillä oo kolmee jalkaa, kukaan nyt vässykkää hae.
- Vässykkä?
daman1 kirjoitti:
Näkee jo näistä viesteistä ettei teillä oo kolmee jalkaa, kukaan nyt vässykkää hae.
Mutta eihän nainen voi olla tyrkky. Vai voiko muka???
- daman1
Vässykkä? kirjoitti:
Mutta eihän nainen voi olla tyrkky. Vai voiko muka???
No vittuu sil oo välii onko tyrkky, ei sellasille viestii laiteta. Ette taida huomata että kehuminen = epätoivo = surkimus => luuseri.
- piips...
daman1 kirjoitti:
No vittuu sil oo välii onko tyrkky, ei sellasille viestii laiteta. Ette taida huomata että kehuminen = epätoivo = surkimus => luuseri.
Kyllähän normaaliin inhimilliseen kanssakäymiseen kuuluu että vastapuolelle lausutaan välillä kehujakin. Outona pidetään sellaisia ihmisiä jotka eivät ikinä keksi toisista muuta sanottavaa kuin kritisoitavaa.
Jos mies vain haukkuu naista päivät pääksytysten niin tumppuun saisi sellainen mies vetäistä.
Jos nainen kehuu miestä... onko se ongelma? - damannos1
piips... kirjoitti:
Kyllähän normaaliin inhimilliseen kanssakäymiseen kuuluu että vastapuolelle lausutaan välillä kehujakin. Outona pidetään sellaisia ihmisiä jotka eivät ikinä keksi toisista muuta sanottavaa kuin kritisoitavaa.
Jos mies vain haukkuu naista päivät pääksytysten niin tumppuun saisi sellainen mies vetäistä.
Jos nainen kehuu miestä... onko se ongelma?Jos nettitreffit on mielestä normaalia kanssakäymistä.. Jotenki kehuminen nyt ekassa viestissä kuulostaa mun korvaan vaan säälittävältä.
- piips...
damannos1 kirjoitti:
Jos nettitreffit on mielestä normaalia kanssakäymistä.. Jotenki kehuminen nyt ekassa viestissä kuulostaa mun korvaan vaan säälittävältä.
Niin, kai se on siitä kiinni että miten sen tekee. Jos sanoo vaikka että "moikka, sullapas on kaunit silmät", niin ei se ainakaan minun korvaani särähdä. Mutta jos alkaa ylistämään oikein urakalla ja vertaa suurinpiirtein misseihin, vaikka toinen osapuoli tietää olevansa vain keskiverron näköinen, niin sitten tietty tulee epäilys että WTF.
- aave79
rthhj kirjoitti:
ei ole paha asia mainita asuvansa maalla ja sehän ainakin karsii tietynlaiset naiset pois
- analysator
piips... kirjoitti:
Jos nainen kehuu miestä... onko se ongelma?Harvoin keksin mitään positiivista sanottavaa miehistä, yleisesti ottaen tapaamani ovat surkimuksia ja ansaitsevat kritiikin. Korkeintaan sukuelimistä lausun jotain positiivista, jos aihetta on. Olen mieltynyt tiettyyn kokoon ja suhteutan risut ja ruusut sen mukaan.
- syvällinenkö
Kukin tyylillään. Tässä sulle pari näytettä miesten syvällisyydestä, otin siis vapaasti kirjoitetun tekstin ja jos se oli lyhyt, niin siitä sitten pari kohtaa eteenpäin :=) Uteliaille, että hain 40-vuotiaita sinkkumiehiä koko Suomesta.
Moikka!
Harrastukset: Autot ja musiikki
Musiikkimaku: Melkein kaikki käy.
Elokuvat: Toiminta ja jännitys leffat.
TV-ohjelmat: Elokuvat jne..
Moi
Mies ulvilasta
Liikunta: Sähly,jääkiekko,pyöräily
Harrastukset: Yllä mainitut
Musiikkimaku: Rock,pop
Matkakohteet: Kreikka,Norja ja joka kesä Tallinna
seikkailu
Asumismuoto: Yksin (tässä ei sitten ollutkaan muuta tekstiä :()
Moi!
Kysele lisää ;)
Harrastukset: akustinen kitara, native american ja lännenratsastus...
Musiikkimaku: rock, country ja blues... Suomipoppi...
Elokuvat: A man called horse, tanssii susien kanssa...
Matkakohteet: Pohjois ruotsi pari kolme kertaa vuodessa. Viro. Pohjois Afrikka, Tunisia, ja sen voin luvata että sinne en ikinä enää mene...
Motto: Se mikä ei tapa, se vahvistaa.
moikka
seura kelpaa aina. yöseurakaan en paheksu heh.yks elämä elä se täysillä
Jaahas
Enpä oo tällästä kokeillukkaa,että ihan netistä löytys ihastus.No,kertahan se on ensimmäinen hirressäkin.Että antaa soittaa.
Ja kuvaa ei oo ku ei pysty siirtämään luurista.Tais olla viimenen sony meikäläisellä.
Päivityskuva tulossa piakkoin,toivottavasti?
Liikunta: Kuviokellunta ja airopikki on kokeilematta
Harrastukset: Kaikkee mitä nyt sattuu kiinnostamaan
Vapaa mies...
Kesä tulossa... naisen paikka vapaana...
Liikunta: Kävely, pyöräily
Harrastukset: Kalastus, veneily, mökkeily...
Musiikkimaku: Kotimainen
Matkakohteet: eurooppa ristiin rastiin
Ehkä se syvällisyys pitää löytää itsestä, eikä edes olettaa, että toinen ihminen tuo sitä omaan elämään?- kamomilla123
No ei noi naistenkaa proffat hei päätä huimaa, suurimmalla osalla taitaa olla 2-3 rivii ja loppuun "kysele jos kiinnostaa tai ota yhteyttä" Mitä vittua sä sit kyselet? Ja muutenki turha jätkien proffii mun mielestä arvostella ku mimmit laita koskaan kuiteskaa viestii maksimissaan uskaltaa flirttii painaa ja sit venataa et jätkä kirjottaa jonku jalat alta vievän rakkauskirjeen. VITTU HERÄTYS
- Mies 27v
kamomilla123 kirjoitti:
No ei noi naistenkaa proffat hei päätä huimaa, suurimmalla osalla taitaa olla 2-3 rivii ja loppuun "kysele jos kiinnostaa tai ota yhteyttä" Mitä vittua sä sit kyselet? Ja muutenki turha jätkien proffii mun mielestä arvostella ku mimmit laita koskaan kuiteskaa viestii maksimissaan uskaltaa flirttii painaa ja sit venataa et jätkä kirjottaa jonku jalat alta vievän rakkauskirjeen. VITTU HERÄTYS
Nyt aletaan päästä asian ytimeen. Jokaisella on tietysti profiililleen omat tavoitteensa, mutta ainakaan minä en jaksa vastata noihin "kysele jos kiinnostaa" -profiileihin. Haluan tietää toisesta muutakin kuin iän, harrastukset ja että hän on kiva ennen kuin jaksan lähestyä, oli kuvaa tai ei.
Oma profiilini on sellainen, että minulla on kyllä varaa pyytää naisiltakin pidempiä tekstejä.
Syvällisyyden löytäminen itsestä oli varmaan provo... - kränään vastaan
Kuten tuossa jo aiemmin todettiin, ei miehen hyödytä panostaa profiiliin, koska
a) sitä profiilia ei lue juuri koskaan kukaan
b) ja ne harvat jotka lukevat, eivät tee aloitetta
Minä olen 40-vuotias mies, ja olen tehnyt S24:ään syvällisiä ja laadukkaita profiileja. Rehellisesti, älykkäästi, nokkelasti... Suurin piirtein kaikilla mahdollisilla tyylilajeilla. Tulos on aina ollut yhtä kuin nolla. Yksikään nainen ei ole vastannut tutustumistarkoituksessa. Ja kuitenkin ne ovat ilmeisesti monia miellyttäneet, koska neljää ja viittä tähteä on annettu arvosteluksi. Ja joiltakin naisilta on tullut sellaisia viestejä, että "sinulla on tosi hyvä profiili, harmi että olen jo varattu".
Joten jos jotain olen tähän mennessä oppinut niin sen, että ihan sama mitä siihen profiiliin kirjoittaa. Vaikka olisi kuinka nerokas profiili, niin loppujen lopuksi joutuu kuitenkin itse tekemään kaikki aloitteet ja panostamaan paljon henkilökohtaisiin viesteihin. - perkele.30
kamomilla123 kirjoitti:
SAATANA HERÄTYS ITTELLES!!
KUKAAN EI OO ANTANU SULLE YKSINOIKEUTTA ARVOSTELLA AINOOSTAAN NAISTEN PROFIILEITA!!
Lakkaa saatana provoomasta ja oo ihmisiks.
vitun kersa - Walesh
kränään vastaan kirjoitti:
Kuten tuossa jo aiemmin todettiin, ei miehen hyödytä panostaa profiiliin, koska
a) sitä profiilia ei lue juuri koskaan kukaan
b) ja ne harvat jotka lukevat, eivät tee aloitetta
Minä olen 40-vuotias mies, ja olen tehnyt S24:ään syvällisiä ja laadukkaita profiileja. Rehellisesti, älykkäästi, nokkelasti... Suurin piirtein kaikilla mahdollisilla tyylilajeilla. Tulos on aina ollut yhtä kuin nolla. Yksikään nainen ei ole vastannut tutustumistarkoituksessa. Ja kuitenkin ne ovat ilmeisesti monia miellyttäneet, koska neljää ja viittä tähteä on annettu arvosteluksi. Ja joiltakin naisilta on tullut sellaisia viestejä, että "sinulla on tosi hyvä profiili, harmi että olen jo varattu".
Joten jos jotain olen tähän mennessä oppinut niin sen, että ihan sama mitä siihen profiiliin kirjoittaa. Vaikka olisi kuinka nerokas profiili, niin loppujen lopuksi joutuu kuitenkin itse tekemään kaikki aloitteet ja panostamaan paljon henkilökohtaisiin viesteihin.Uskoisimpa, että kyllä miesten kannattaa panostaa siihen profiiliin. Ja olla tietenkin rehellinen jos haluaa jatkoa. Omalla kohdallani on käynyt vaan niin, että kysyntä ja tarjonta ei vastaa. Viestejä tulee liikaa ja koska olen sellainen, että haluan keskittyä vain yhteen ihmiseen kerrallaan, muille jää vastaamatta. Mutta kun kohdalle sattuu, oikeaan hetkeen (ei mihinkään päin siis muuta meneillään), oikeanlainen profiili (= syvällinen, mutta ei liian pitkä ja kaikkea kertova), varmasti vastaan. Joten tsemppiä vaan, mukavia ja ihania ihmisiäkin sieltä löytyy.
- hehe__
no mitä odotat toisen kirjoittavan? Elämänsä auki ihmiselle, jota ei koskaan ole tavannut, ja jonka kanssa ei ole vielä mitään yhteistä? Ei edes yhtä keskustelua.
- minä, minusta, minua
hehe__ kirjoitti:
no mitä odotat toisen kirjoittavan? Elämänsä auki ihmiselle, jota ei koskaan ole tavannut, ja jonka kanssa ei ole vielä mitään yhteistä? Ei edes yhtä keskustelua.
En odota mitään. Se oli vastaus aloittajan valitukseen että naisten ilmoitukset huutaa syvällisyyden puutetta.
Jos minun täytyy kertoa itsestäni tässä, niin olen itse 35 nainen, akateeminen, käynyt täysin valikoimatta treffeillä, yleensä etsinyt itse tietyillä kriteereillä (vapaa, tupakoimaton, sopivan ikäinen ja normaali teksti eli ei mitään halipusu-juttuja) oman seudun miehistä muutaman sopivan, jolle olen yrittänyt ehdottaa tapaamista. Koska olen sitä mieltä että vasta silloin, kun tapaa toisen oikeasti, voi tietää kiinnostaako toinen, syntyykö mitään sielujen sympatiaa tai viritystä.
Tällä tyylillä olen tavannut noin 50-100 miestä, olen mennyt laskuissa sekaisin jo ajat sitten. Tietysti osa treffeistä on ollut ihan katastrofeja, osa ihan ok, osa tosi miellyttäviä ihmisiä. Treffeille on tullut yksi humalainen, pari hampaatonta jne. Mutta entä sitten? Kyllä minua tulee ravintolassakin juttuttamaan humalaiset ja vähemmän kunnossa olevan purukaluston omaavat - enkä lähden heidän kanssaan ravintolasta yhtä matkaa ;). Voin hyvin istua treffeillä sellaisen kanssa puoli tuntia, ja aina oppia jotain uutta.
Eli mitä odotan ilmoitukselta? Että siinä on mainittu, onko mies vapaa entisistä suhteista ja etsiikö oikeasti ihmistä elämäänsä, eli että hänellä on samat tavoitteet kuin minulla. Ja että mies on ilmoittanut ikänsä oikein, ja että ilmoituksessa lukee, tupakoiko hän. Muuten ilmoituksen teksti voi olla mitä tahansa. Harvassa suhteessa eletään sen voimalla, mitä joskus tuli kirjoitettua nettitreffipalstan ilmoitukseen. Tietysti jos teksti on negatiivissävytteinen, kohta mikä ärsyttää on pidempi kuin kaksi riviä ja sisältää ne klassiset selkäänpuukottamiset ja paskanjauhannat, niin silloin jo kokemuksesta tiedän suurinpiirtein mitä on odotettavissa, enkä lähesty häntä treffipyyntöni kanssa ;)
Tyydyttikö vastaus? - minä, minusta, minua
minä, minusta, minua kirjoitti:
En odota mitään. Se oli vastaus aloittajan valitukseen että naisten ilmoitukset huutaa syvällisyyden puutetta.
Jos minun täytyy kertoa itsestäni tässä, niin olen itse 35 nainen, akateeminen, käynyt täysin valikoimatta treffeillä, yleensä etsinyt itse tietyillä kriteereillä (vapaa, tupakoimaton, sopivan ikäinen ja normaali teksti eli ei mitään halipusu-juttuja) oman seudun miehistä muutaman sopivan, jolle olen yrittänyt ehdottaa tapaamista. Koska olen sitä mieltä että vasta silloin, kun tapaa toisen oikeasti, voi tietää kiinnostaako toinen, syntyykö mitään sielujen sympatiaa tai viritystä.
Tällä tyylillä olen tavannut noin 50-100 miestä, olen mennyt laskuissa sekaisin jo ajat sitten. Tietysti osa treffeistä on ollut ihan katastrofeja, osa ihan ok, osa tosi miellyttäviä ihmisiä. Treffeille on tullut yksi humalainen, pari hampaatonta jne. Mutta entä sitten? Kyllä minua tulee ravintolassakin juttuttamaan humalaiset ja vähemmän kunnossa olevan purukaluston omaavat - enkä lähden heidän kanssaan ravintolasta yhtä matkaa ;). Voin hyvin istua treffeillä sellaisen kanssa puoli tuntia, ja aina oppia jotain uutta.
Eli mitä odotan ilmoitukselta? Että siinä on mainittu, onko mies vapaa entisistä suhteista ja etsiikö oikeasti ihmistä elämäänsä, eli että hänellä on samat tavoitteet kuin minulla. Ja että mies on ilmoittanut ikänsä oikein, ja että ilmoituksessa lukee, tupakoiko hän. Muuten ilmoituksen teksti voi olla mitä tahansa. Harvassa suhteessa eletään sen voimalla, mitä joskus tuli kirjoitettua nettitreffipalstan ilmoitukseen. Tietysti jos teksti on negatiivissävytteinen, kohta mikä ärsyttää on pidempi kuin kaksi riviä ja sisältää ne klassiset selkäänpuukottamiset ja paskanjauhannat, niin silloin jo kokemuksesta tiedän suurinpiirtein mitä on odotettavissa, enkä lähesty häntä treffipyyntöni kanssa ;)
Tyydyttikö vastaus?Siis en odota ilmoituksesta mitään erityistä, vedän johtopäätökset vasta kun näen ihmisen.
Viesti, jossa oli otoksia miesten ilmoituksista oli vain vastaus aloittajalle. - montoi11
Walesh kirjoitti:
Uskoisimpa, että kyllä miesten kannattaa panostaa siihen profiiliin. Ja olla tietenkin rehellinen jos haluaa jatkoa. Omalla kohdallani on käynyt vaan niin, että kysyntä ja tarjonta ei vastaa. Viestejä tulee liikaa ja koska olen sellainen, että haluan keskittyä vain yhteen ihmiseen kerrallaan, muille jää vastaamatta. Mutta kun kohdalle sattuu, oikeaan hetkeen (ei mihinkään päin siis muuta meneillään), oikeanlainen profiili (= syvällinen, mutta ei liian pitkä ja kaikkea kertova), varmasti vastaan. Joten tsemppiä vaan, mukavia ja ihania ihmisiäkin sieltä löytyy.
Jaa odotat siis että sama mies lähettelis useemminki viestejä? kyl mä vaan nään sen sillain et jos viestiin ei vastata mitään ni en todellakaan laita mitään uudestaan..
- Mies 27v
minä, minusta, minua kirjoitti:
Siis en odota ilmoituksesta mitään erityistä, vedän johtopäätökset vasta kun näen ihmisen.
Viesti, jossa oli otoksia miesten ilmoituksista oli vain vastaus aloittajalle.Kiitos vastauksesta. Kukin tyylillään. Itselleni ei ole niinkään väliä sillä, mitä nainen kirjoittaa, vaan sillä, mitä teksti kertoo naisesta. Etsin tietyn tyyppistä/henkistä ihmistä, ja se, mitä toinen kirjoittaa rajattuun tilaan, kertoo hänestä yleensä aika paljon.
- onneksi löytyi
En laittanut omaan profiiliin juuri mitään tavanomaista, en tuloja, uskontokuntaa, jne. Vain, että kavereitakin etsitään profiilissani mainittuun harrastukseeni. Kuvaa ei ollut. En enää uskonut löytäväni sitä oikeaa ainakaan netistä.
Itse laittelin viestejä harvakseltaan kiinnostavien miesten profiileihin, en muista, kuinka paljon paljon sain vastauksia, mutta ihan riittävästi jutteluita syntyi. Kuten joku sanoikin. Oletus uudelle viestille on se, että edelliseen vastataan. Useimmiten miehet vastasivat minulle mainittuun harrastukseeni liittyen. Niistä ei kuitenkaan sen syvällisempää syntynyt.
Paljon kiinnosti profiili, kun eteen osui, jossa ei juuri lainkaan ollut laitettu vaatimuslistaa, mitä naisen piti olla. Profiilista kuitenkin paistoi semmoinen hauska positiivisuus ja tietty pilke silmäkulmassa.
Hänelle minä kirjoitin. Ja olin ainoa, joka hänelle oli kirjoittanut tai vastannut, niin tottahan hän vastasi :)
Hän ei kuulemma olisi minulle profiilini perusteella kirjoittanut, mutta en ollut laittanutkaan sitä siinä mielessä, että sen kautta olisin jotain löytänyt. Onneksi täällä suomi24:ssä on pikaviestit. Lyhyistä viesteistä se tutustuminen lähti.
Joku kysyi maalla asumisesta. Sehän oli kiva eksoottinen lisä, että hän asui maalla. Minua ei siis haitannut :)
Mutta emme olisi ikinä live-elämässä törmänneet, sillä välimatka oli melkoinen. Muutoin kyllä olemme hyvin samanoloisia ja naurammekin samoille asioille. Ehkä juuri sen huomasin hänen profiilistaan. Onneksi toinen meistä oli käyttänyt aikaa sen laatimiseen :)
Profiilit on mitä on, joskus niistä on hyötyä toiseen tutustumisessa. Muun kommunikoinnin pitäisikin olla se ratkaiseva tekijä jatkon kannalta.
Kannattaa yrittää tehdä sellainen profiili, että saa vastauksia juuri sellaisilta ihmisiltä kuin millaisiin haluaa tutustua.
Ei kannata valittaa vastaajien määristä. Totuus on se, että yksi oikea riittää :DKannattaa olla maltillinen,vaikka se voi toki olla hankalaa. Ja minun mielestäni se oma kuvakin kannattaa sinne laittaa,sillä silloin useampi katsoo profiiliasi.
Minulla itselläni oli vuosi sitten profiili suomi24:n treffeissä ja omalla kuvalla oli varustettuna ihan siitä yksinkertaisesta syystä,että halusin minusta mahdollisesti kiinnostuvien ihmisten tietävän miltä näytän. Itse en myöskään lähtenyt kirjoittamaan kuvattoman kanssa.
Löysinkin sitten kumppanini. Ihmiset vaihtuu silläkin palstalla. Tsemppiä kaikille!
- mighty five
Viisi kertaa olen nyt tehnyt aloitteen mielenkiintoiselta vaikuttavalle naiselle. Melko pitkän, persoonallisen ja älykkään aloitteen.
Viisi kertaa olen jäänyt ilman vastausta.- n30
Pitkään huolella kirjoitettuun aloitteeseen on vaikeaa vastata kielteisesti ja siksi sellainen kielto saattaa jäädä odottamaan oikeaa muotoilua ja unohtua. Itselleni hankalia ovat sellaiset, jotka etsivät maalle asumiseen kumppania ja se ei ole minun unelmani. Viisi ei riitä, kun joku vastaa siihen pitkään, persoonalliseen ja älykkääseen viestiisi, niin tiedät jo paljon siitä, että olette samoin ajatuksin liikkeellä. Kuten sanottu, yksi riittää :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482