Viime toukokuussa pilkkukaks-hörhö ei osannut laskea, kuinka monta kuukautta on ajallisesti tammikuusta toukokuuhun.
Nyt tuossa eilisessä ketjussa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9304972
pilkkukaks laski seuraavasti:
"
jos aatellaan että maassa on yksi ilmakehän paine kun sillä on yksi ilmakehä, elikkäs 1bar,
veenuksessa vastaavasti on 92bar eli 92 maan ilmakehää, eli 92 karkeasti kertainen määrä kaasua,
suhteellinen hiildioksidipitoisuushan maassa on noin 0.38% ja veenuksessa 96.5%,
elikkäs 254 kertainen määrä,
niin absoluuttinen määrä olis nuin 23 000 kertaa enempi.
"
Tällä kertaa pilkkukaks meni metsään siinä, että Maan ilmakehässä ei ole hiilidioksidia suinkaan 0,38% vaan 0,038%. Eli kun tuo hänen virheensä korjataan, saadaan tulokseksi noin 233 000. Eli aivan sama lukema kuin siinä toisessa laskelmassa, jota vastaan hän kävi hyökkäykseen omalla laskelmallaan.
No, pilkkukaks tosin myönsi ihan itsekin: "ei aina voi onnistua, ei oikeestaan koskaan."
Ja samalla laskupäällä sama hörhö ihmetteli myös jotain sadasosien pyöristyksiä.
HAHHAHHOIJAAA!!!!!!1
Pilkkukahden heikko laskupää
6
207
Vastaukset
- Sähköteurastaja
Kertoi nollalla 15% ja tulokseksi alkoi solvaamaan muita.
Selitä hohheli, kun Venuksen albedo on 0,75, tarkoittaako se mielestäsi että 75% auringon energiasta
heijastuu suoraan avaruuteen.
Va Venuksen erittäin kuuma pinta lämmittää Venuksen kaasukehää.
Kiistääkö hohheli että Venuksen pinta on kuumempi kuin Venuksen kaasukehä.
Kiistääkö hohheli että tieteen mukaan kylmempi ei pysty lämmittämään kuumempaa.
Nyt hohheli vastaus, lämmittääkö kylmempi kuumempaa.
Taas vain Kyllä/Ei?- alkkikselle apua
Tuolta saat apua alkkis: aa.fi
- ,2
alkkikselle apua kirjoitti:
Tuolta saat apua alkkis: aa.fi
tuolta saat tieteellistä apua:
http://rst.gsfc.nasa.gov/Sect19/Sect19_7.html
"Venera 7 reached the surface and survived for 23 minutes in 1970. It gave the first specific surface temperature (750°K) and pressure (90 to 100 atm.). Venera 8 also succeeded in 1972, adding chemical composition data on radioactive U, Th, and K from analysis by a gamma ray spectrometer that suggests local rocks are potassium-rich (4%) basalts containing 200 ppm Uranium and 650 ppm Thorium (both major heat sources)."
- ,2
Minähän sanoin että siinä on virhe ja että etsi se,
tosin samalla vesität omat aikaisemmat höpinäsi joissa hölisit "useasta tuhannesta", kertaluokkaa suurempi virhe, eli mihin katosikaan se 100% oikeellisuus,
et taida oikeasti tajuta kontekstia omiin höpinöihisi(et taida tajuta sitäkään että kaikki tunnistavat monet multinikkisi), minähän sanoin että ei ole väliä olenko oikeassa vai en, laskinko oikein vaiko en, koska itse olet aina väärässä, todistit sen ihan itse tällä ketjulla,
lupasin, mutta, ei, tällä suorituksella et saa karkkia, syön ne itse.
Nyt lähden metsään ulkoilemaan- hahhahhoijaa
Et taida vieläkään tajuta, että olet pelle.
HAHHAHHOIJAAA!!!!!1 - Sähköteurastaja
hahhahhoijaa kirjoitti:
Et taida vieläkään tajuta, että olet pelle.
HAHHAHHOIJAAA!!!!!1Runo älykääpiö hohhelille
Sivuston yhteiselle pellelle
Kun hohheli sanaisen arkkunsa
avartaa
Silloin nomaalijärkinen
Kavahtaa
Kun hohheli nollalla kertaisee
Alarmistiltakin perse pieraisee
Opettaa muille matematiikkaa
Vaik ei osaa edes aritmetiikkaa
On Elon laskuoppi tuntematon
On hohheli aivan toivoton
Ei hohheli kuullut Ojalan laskuopista
Taidampa ottaa grogista
Al Gore on hohhelin jumalansa
Minä avaan uuden kaljakorinsa
On hohheli multinikki
Varsinainen kissan kikki
Mua kutsutaan Mulkku Monoseksi
Ovat kaikki jääneet toiseksi
On nimi tämä niin ylpeä
Ei tarvi muiden varjossa kylpeä
Ota opiksi poikanen laiseksi
Tiedän sinut naiseksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405