Pilkkukahden heikko laskupää

hahhahhoijaa

Viime toukokuussa pilkkukaks-hörhö ei osannut laskea, kuinka monta kuukautta on ajallisesti tammikuusta toukokuuhun.

Nyt tuossa eilisessä ketjussa:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9304972

pilkkukaks laski seuraavasti:

"
jos aatellaan että maassa on yksi ilmakehän paine kun sillä on yksi ilmakehä, elikkäs 1bar,
veenuksessa vastaavasti on 92bar eli 92 maan ilmakehää, eli 92 karkeasti kertainen määrä kaasua,
suhteellinen hiildioksidipitoisuushan maassa on noin 0.38% ja veenuksessa 96.5%,
elikkäs 254 kertainen määrä,
niin absoluuttinen määrä olis nuin 23 000 kertaa enempi.
"

Tällä kertaa pilkkukaks meni metsään siinä, että Maan ilmakehässä ei ole hiilidioksidia suinkaan 0,38% vaan 0,038%. Eli kun tuo hänen virheensä korjataan, saadaan tulokseksi noin 233 000. Eli aivan sama lukema kuin siinä toisessa laskelmassa, jota vastaan hän kävi hyökkäykseen omalla laskelmallaan.

No, pilkkukaks tosin myönsi ihan itsekin: "ei aina voi onnistua, ei oikeestaan koskaan."

Ja samalla laskupäällä sama hörhö ihmetteli myös jotain sadasosien pyöristyksiä.

HAHHAHHOIJAAA!!!!!!1

6

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sähköteurastaja

      Kertoi nollalla 15% ja tulokseksi alkoi solvaamaan muita.
      Selitä hohheli, kun Venuksen albedo on 0,75, tarkoittaako se mielestäsi että 75% auringon energiasta
      heijastuu suoraan avaruuteen.
      Va Venuksen erittäin kuuma pinta lämmittää Venuksen kaasukehää.
      Kiistääkö hohheli että Venuksen pinta on kuumempi kuin Venuksen kaasukehä.
      Kiistääkö hohheli että tieteen mukaan kylmempi ei pysty lämmittämään kuumempaa.
      Nyt hohheli vastaus, lämmittääkö kylmempi kuumempaa.
      Taas vain Kyllä/Ei?

      • alkkikselle apua

        Tuolta saat apua alkkis: aa.fi


      • ,2
        alkkikselle apua kirjoitti:

        Tuolta saat apua alkkis: aa.fi

        tuolta saat tieteellistä apua:

        http://rst.gsfc.nasa.gov/Sect19/Sect19_7.html

        "Venera 7 reached the surface and survived for 23 minutes in 1970. It gave the first specific surface temperature (750°K) and pressure (90 to 100 atm.). Venera 8 also succeeded in 1972, adding chemical composition data on radioactive U, Th, and K from analysis by a gamma ray spectrometer that suggests local rocks are potassium-rich (4%) basalts containing 200 ppm Uranium and 650 ppm Thorium (both major heat sources)."


    • ,2

      Minähän sanoin että siinä on virhe ja että etsi se,
      tosin samalla vesität omat aikaisemmat höpinäsi joissa hölisit "useasta tuhannesta", kertaluokkaa suurempi virhe, eli mihin katosikaan se 100% oikeellisuus,

      et taida oikeasti tajuta kontekstia omiin höpinöihisi(et taida tajuta sitäkään että kaikki tunnistavat monet multinikkisi), minähän sanoin että ei ole väliä olenko oikeassa vai en, laskinko oikein vaiko en, koska itse olet aina väärässä, todistit sen ihan itse tällä ketjulla,

      lupasin, mutta, ei, tällä suorituksella et saa karkkia, syön ne itse.

      Nyt lähden metsään ulkoilemaan

      • hahhahhoijaa

        Et taida vieläkään tajuta, että olet pelle.

        HAHHAHHOIJAAA!!!!!1


      • Sähköteurastaja
        hahhahhoijaa kirjoitti:

        Et taida vieläkään tajuta, että olet pelle.

        HAHHAHHOIJAAA!!!!!1

        Runo älykääpiö hohhelille
        Sivuston yhteiselle pellelle

        Kun hohheli sanaisen arkkunsa
        avartaa

        Silloin nomaalijärkinen
        Kavahtaa

        Kun hohheli nollalla kertaisee
        Alarmistiltakin perse pieraisee

        Opettaa muille matematiikkaa
        Vaik ei osaa edes aritmetiikkaa

        On Elon laskuoppi tuntematon
        On hohheli aivan toivoton

        Ei hohheli kuullut Ojalan laskuopista
        Taidampa ottaa grogista

        Al Gore on hohhelin jumalansa
        Minä avaan uuden kaljakorinsa

        On hohheli multinikki
        Varsinainen kissan kikki

        Mua kutsutaan Mulkku Monoseksi
        Ovat kaikki jääneet toiseksi

        On nimi tämä niin ylpeä
        Ei tarvi muiden varjossa kylpeä

        Ota opiksi poikanen laiseksi
        Tiedän sinut naiseksi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe