Maalit irtoaa!!!

Kartoittaja-.

Reilu vuoden vanha A4 ja maalit irtoilee ovenpielistä. Kuulemma ei ole autossa vikaa, mutta maalataan takuuseen.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Nimimerkillä: pientä kartoitusta

45

8895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikuttaa näin äkikseltään siltä, että on maalattu uudelleen syystä tai toisesta ainakin ne ovenpielet ja ei ole tehty hommaa oikein vaan fuskattu.

    • Superb-ukko
      • hehe.

        Noissa linkeissäsi on 1997 markkinoille tulleet Audin mallit. Toisessa on maali kuoriuttunut ikkunalistasta ja toisessa kolarikorjaus ja tuulilasin vaihdossa syntynyt vaurio. Mistäs keksit tuon "tyyppivian"?


      • Ihmettelevä!
        hehe. kirjoitti:

        Noissa linkeissäsi on 1997 markkinoille tulleet Audin mallit. Toisessa on maali kuoriuttunut ikkunalistasta ja toisessa kolarikorjaus ja tuulilasin vaihdossa syntynyt vaurio. Mistäs keksit tuon "tyyppivian"?

        Meillä oli kakkosautona uusi Volkkari ja heti maalitakuun loputtua alkoi maali hilseillä!

        Onko VAG:n maalauksessa jotain vialla?


    • nimimerekki

      Mitäs ostit akkojen auton.. korjaa kynsilakalla.

      • näin on

        nyky autot maalataan "vesiväreillä" kiitos eu:n..
        muuan vuosi sitten vaihtuivat värit laimeinpiiin eli ei auton valmistajilla olekkaan tarkoitus että autoissa maalit kovin kauan pysyisi..


      • Yualle
        näin on kirjoitti:

        nyky autot maalataan "vesiväreillä" kiitos eu:n..
        muuan vuosi sitten vaihtuivat värit laimeinpiiin eli ei auton valmistajilla olekkaan tarkoitus että autoissa maalit kovin kauan pysyisi..

        takana on autoilijoiden omien mieltymyksien parempi huomioiminen.

        Eli sen viiden vuoden jälkeen, kun alkup. maalipinta on rupuuntunut, niin autoilija voi maaluuttaa auton mieleisekseen...


      • Yualle kirjoitti:

        takana on autoilijoiden omien mieltymyksien parempi huomioiminen.

        Eli sen viiden vuoden jälkeen, kun alkup. maalipinta on rupuuntunut, niin autoilija voi maaluuttaa auton mieleisekseen...

        ..ainkin aikoinaan.

        Kun viisi vutta vanhaan Golfiin ilmestyi harmaita pilkuja, kävin korjamolla puhumassa. Vastaus oli, jaaha, sitä tiedetään, takuuseen mene, että milloin voit jättää auton meille.

        Toisessa konsernin tuoteessa kävi samoin toisessa kohdassa.

        Eli kunnollisella autotehtaalla oli jo kymmensia vuosia siten policy, miten tunnetut sarjaviat hoidetaan, vaikkei asiakas siitä tietääkään. Nykyisinhan kutsutaan autot pajalle, ihan osoittakseen, miten hyvä huolta pidetään.


    • luulisin

      käytetään paljon galvanointia autoteollisuudessa ja se on tuonut omat haasteet maalauspuolelle ja tottahan se on että autonvalmistajat pyrkivät ns. viiden vuoden tuotteeseen!

    • Klassikot

      Nää on just näitä nykyisiä "sankomuoviautoja" joita ei ole edes tehty kestämään kuin maks.10v. niin maalinsa puolesta kuin muutenkaan, itselläni vanha 70-luvun Ford ja 80-luvun Opel ja kummassakin edelleen maali tallella ja toimivia laitteita muutenkin.

      • höpöhöpölöpö

        joo mullakin oli joskus Ford Escort 1975-mallia, oli läpilaho alle 10 vuotiaana. Sormella sai painettua reiän etulokareihin. Nykyisestä 1999-mallin Volvosta ei löydy pelleistä ruostetta mistään, puhumattakaan puhkiruostumisesta. Muutenkin nykyiset autot on helvetin paljon parempia ja kestävämpiä kun oli 70-luvun rottelot. Niin siihen samaiseen Eskoon sai tehdä koneremontin 150tkm ajettuna, nyt koneremontteja ei enää tartte tehdä autoihin kulumisen takia ollenkaan, ne kun kestää vaikka 500tkm. Kulkikin Esko jopa 140km/h myötätuuleen, kulutti 8-10 L/100km vaikka painoi 700kg. Kolariin ei onneksi joutunut, ei siitä olisi hengissä selvinnyt sillä sillipurkilla. Nykyautot painaa enemmän, kulkee kovempaa, kuluttaa vähemmän ja on helvetin paljon turvallisempia.

        Mikä tahansa nykyauto on kaikilta ominaisuuksiltaan ylivoimainen minkä vaan 70-80 lukujen käyttöautojen kanssa! Myös sen maalauksen suhteen... ei tule ikävä entisiä aikoja ja autoja.


      • vanhat paskat
        höpöhöpölöpö kirjoitti:

        joo mullakin oli joskus Ford Escort 1975-mallia, oli läpilaho alle 10 vuotiaana. Sormella sai painettua reiän etulokareihin. Nykyisestä 1999-mallin Volvosta ei löydy pelleistä ruostetta mistään, puhumattakaan puhkiruostumisesta. Muutenkin nykyiset autot on helvetin paljon parempia ja kestävämpiä kun oli 70-luvun rottelot. Niin siihen samaiseen Eskoon sai tehdä koneremontin 150tkm ajettuna, nyt koneremontteja ei enää tartte tehdä autoihin kulumisen takia ollenkaan, ne kun kestää vaikka 500tkm. Kulkikin Esko jopa 140km/h myötätuuleen, kulutti 8-10 L/100km vaikka painoi 700kg. Kolariin ei onneksi joutunut, ei siitä olisi hengissä selvinnyt sillä sillipurkilla. Nykyautot painaa enemmän, kulkee kovempaa, kuluttaa vähemmän ja on helvetin paljon turvallisempia.

        Mikä tahansa nykyauto on kaikilta ominaisuuksiltaan ylivoimainen minkä vaan 70-80 lukujen käyttöautojen kanssa! Myös sen maalauksen suhteen... ei tule ikävä entisiä aikoja ja autoja.

        En yleensä vastaa näihin ? mutta totta joka sana .


      • too fast 4 you
        höpöhöpölöpö kirjoitti:

        joo mullakin oli joskus Ford Escort 1975-mallia, oli läpilaho alle 10 vuotiaana. Sormella sai painettua reiän etulokareihin. Nykyisestä 1999-mallin Volvosta ei löydy pelleistä ruostetta mistään, puhumattakaan puhkiruostumisesta. Muutenkin nykyiset autot on helvetin paljon parempia ja kestävämpiä kun oli 70-luvun rottelot. Niin siihen samaiseen Eskoon sai tehdä koneremontin 150tkm ajettuna, nyt koneremontteja ei enää tartte tehdä autoihin kulumisen takia ollenkaan, ne kun kestää vaikka 500tkm. Kulkikin Esko jopa 140km/h myötätuuleen, kulutti 8-10 L/100km vaikka painoi 700kg. Kolariin ei onneksi joutunut, ei siitä olisi hengissä selvinnyt sillä sillipurkilla. Nykyautot painaa enemmän, kulkee kovempaa, kuluttaa vähemmän ja on helvetin paljon turvallisempia.

        Mikä tahansa nykyauto on kaikilta ominaisuuksiltaan ylivoimainen minkä vaan 70-80 lukujen käyttöautojen kanssa! Myös sen maalauksen suhteen... ei tule ikävä entisiä aikoja ja autoja.

        kyllä kestävyys ja tekniikka on huimasti edistynyt.vain typerys selittelee,että 70-80 luvun autot olivat laadullisesti parempia ja muutenkin kestävämpiä.

        kaverilla audi a4 vm-09ja siinäkin on maali irronnut vasemman etuvalon vierestä.varmaan pohjien teossa käynyt jokin moka.kiva kuulla syy myöhemmin,että mikä moisen aiheuttaa.


      • jotaku
        höpöhöpölöpö kirjoitti:

        joo mullakin oli joskus Ford Escort 1975-mallia, oli läpilaho alle 10 vuotiaana. Sormella sai painettua reiän etulokareihin. Nykyisestä 1999-mallin Volvosta ei löydy pelleistä ruostetta mistään, puhumattakaan puhkiruostumisesta. Muutenkin nykyiset autot on helvetin paljon parempia ja kestävämpiä kun oli 70-luvun rottelot. Niin siihen samaiseen Eskoon sai tehdä koneremontin 150tkm ajettuna, nyt koneremontteja ei enää tartte tehdä autoihin kulumisen takia ollenkaan, ne kun kestää vaikka 500tkm. Kulkikin Esko jopa 140km/h myötätuuleen, kulutti 8-10 L/100km vaikka painoi 700kg. Kolariin ei onneksi joutunut, ei siitä olisi hengissä selvinnyt sillä sillipurkilla. Nykyautot painaa enemmän, kulkee kovempaa, kuluttaa vähemmän ja on helvetin paljon turvallisempia.

        Mikä tahansa nykyauto on kaikilta ominaisuuksiltaan ylivoimainen minkä vaan 70-80 lukujen käyttöautojen kanssa! Myös sen maalauksen suhteen... ei tule ikävä entisiä aikoja ja autoja.

        oot kyllä oikeassa, että nykyiset autot on aivan eri planeetalta turvallisuudeltaan. vaikka sulla nyt sattuukin olemaan volvo vm.99, joka nyt ei oo pahimmasta päästä ruostumaan, on paljon muita 90 luvun loppupään ja 2000 luvun alkupään autoja, jotka on tosiaankin aika surkeita pelleiltään, esim. fordit, mazdat ym. aika monessa määrättyjen ruostumisten syy on huonot liitossaumaukset, joita maahantuojat sitten yrittävät korjata mahdollisimman halvalla, kallista hommaa vaihtaa sataan tuhanteen autoon uudet lokasuojat esim. mutta on sitä kyllä auton pitäjissäkin vikaa....auto viedään merkkiliikkeeseen ja vaaditaan koritakuuta, vaikka ei oo käynyt minkäänlaisessa huollossa vuosikausiin ja auto läpimätä. edellisenäkö yönäkö ne kaikki ruosteet siihen ilmestyi? koria täytyy hoitaa ja puuttua asiaan jos jotain ilmenee, eikä vasta sitten kun auto melkein purkukunnossa


      • vanne bee
        vanhat paskat kirjoitti:

        En yleensä vastaa näihin ? mutta totta joka sana .

        VIE SILAKKAPURKKI RAUNIOLLE JA KATO VUODEN PÄÄSTÄ.. LOHKEILEE SE..


    • TOI-OTA

      Olen omistanut Mersuja, Audeja, VW Passatteja, Golffeja, Transporttereita ja A4, A6, Opeleita, Ranskalaisia yms. ja täytyy kokemuksesta sanoa, että kun olen sitten pyörinyt niillä eri automerkkien merkkikorjaamoilla niin hurjimmat autojen särkyilems jutut olen kuullut siellä VAG-Korjaamolla. Esim:

      Kone hajosi 36 000 km ajetusta puolivuotta vanhasta VW Trasportter 2.5 Tdi, koska
      Uuden auton vesipumppu oli vuotanut jäähdytysnestettä jakoremmin päälle, joka pehmeni nesteestä ja rivesi sitten moottoritiellä 120 km/h vauhdista. Venttiilit osuivat mäntiin ja nokkaakselit ja laakeripukit poikki. Omistaja oli valittanut huollossa, että nestettä joutuu lisäämään jatkuvasti, mutta VW-huolto ei ollut löytänyt syytä nesteen katoamiseen. Se jo kertoo huoltomiesten todellisesta ammattitaidottomuudesta. VW joutui vaihtamaan autoon uuden takuu moottorin. Ja olin itse näkemässä koko homma.

      Voin puolueettomana autoilijana ilman merkki tai maa fanaattisuutta sanoa että VW ja Audit ovat aivan yliarvostettuja automerkkejä lisäksi, joidenkin mallien huoltokustannukset ovat sika kalliit.

      Nykyään ajelen Toyota Previalla ja olen autoon tosi tyytyväinen auto kestää, toimii ja huollot pelaa ja ovat kohtuu hintaisia eikä Toyotan huollossa kuule eikä näy samanlaisia kauhu skenaarioita, kuin ylimielisessä ja sika kalliissa WV, Audi huollossa.

      • Sparrow1

        Kuin myös ollut monen montaa merkkiä autoja pihassa ja nyt ihan ensimmäinen Toyota. Ennen ei tässä vaiheessa ole ollut samaa fiilistä kuin nyt, olinpa ostanut uuden tai käytetyn. Autolla on ikää 4kk ja kilometrejä reipas 8tkm. Kaduttaa aivan sairaasti, että tartuin Toyotalta tulleeseen kosiskeluun. Koskaan ennen minulla ei tähän mennessä ole ollut kahteen otteeseen vuokra-autoa pihassa sen vuoksi, että oma on pajalla. Maaliongelmaa pukkaa täälläkin ja sen lisäksi jos jonkinlaista huonosta laadusta kertovaa ongelmaa. Räikein esimerkki laatuongelmasta on radio/cd-soitin, joka ei kohisematta ja kihisemättä toimi edes taajamassa ja cd-soitin joka pä-pä-pätkii ja ka-ka-katkoo. Sama ongelma on ollut noissa vuokra-autoissa ja siksipä Toyota huolto levittelee käsiään, koska huonoa ei kuulemma kannata huonoon vaihtaa. Katsotaan nyt nämä ilmaiset huollot loppuun ja lähdetään sitten kyselemään vaihtotarjouksia. Vaikka siihen volkkariin, koska se sentään lopetti toimintansa vasta kun takuu loppui.


      • VW GOLF vm 2010

        VAG merkkikorjaamoa ei kannata käyttää missään tapauksessa. Kun siellä huolletaan myös ne AUDIt niin juppi-imagon luomiseksi hinnat on vingutettu taivaaseen. Työn laatu ei juuri ole kehuttavaa. Mut ehkä jonkun egoa hivelee semmoinen että prässihousuinen silkkisolmiokaveri istuu lakatun jalopuutiskin takana ja partavedeltä tuoksuvana vastaanottaa ja luovuttaa sun autosi. Että jos siitä hyvästä haluaa maksaa tuplahinnan ettei tarvii jutella haalaripukuiselle huoltomiehelle niin harasoo. Mut yhtä hyvin vois huuhtoa rahansa alas vessanpöntöstä.


      • efrgtyuiu
        VW GOLF vm 2010 kirjoitti:

        VAG merkkikorjaamoa ei kannata käyttää missään tapauksessa. Kun siellä huolletaan myös ne AUDIt niin juppi-imagon luomiseksi hinnat on vingutettu taivaaseen. Työn laatu ei juuri ole kehuttavaa. Mut ehkä jonkun egoa hivelee semmoinen että prässihousuinen silkkisolmiokaveri istuu lakatun jalopuutiskin takana ja partavedeltä tuoksuvana vastaanottaa ja luovuttaa sun autosi. Että jos siitä hyvästä haluaa maksaa tuplahinnan ettei tarvii jutella haalaripukuiselle huoltomiehelle niin harasoo. Mut yhtä hyvin vois huuhtoa rahansa alas vessanpöntöstä.

        hyvin että et omista Volkkaria kun et tiedä mistään mitään.


      • kolina vituttaa
        VW GOLF vm 2010 kirjoitti:

        VAG merkkikorjaamoa ei kannata käyttää missään tapauksessa. Kun siellä huolletaan myös ne AUDIt niin juppi-imagon luomiseksi hinnat on vingutettu taivaaseen. Työn laatu ei juuri ole kehuttavaa. Mut ehkä jonkun egoa hivelee semmoinen että prässihousuinen silkkisolmiokaveri istuu lakatun jalopuutiskin takana ja partavedeltä tuoksuvana vastaanottaa ja luovuttaa sun autosi. Että jos siitä hyvästä haluaa maksaa tuplahinnan ettei tarvii jutella haalaripukuiselle huoltomiehelle niin harasoo. Mut yhtä hyvin vois huuhtoa rahansa alas vessanpöntöstä.

        Mulle on vaihdettu joku alatukivarsi ja ylätukivarret ja kolisee taas.
        Sielä kolkutaa useampikin paikka. Kyllä on kiva ajaa Tampereen keskustassa mukula kivikadulla, porukan katsee siirtyy auton mukana, eikä siitä syystä että se olisi niin hieno, vaan sen kolinan. Eikä auto ole suomen mitta puun mukaa edes vanha, ajettu 130 tuhatta. Auto ollut mulla uudesta, eli tiedän sen historian tarkalleen.
        Oon kyllä tosi pettynyt jos joudun vielä makseleen etupään osia, onhan se jo kertaaleen uusittu.
        Seuraava auto ei taida olla A4, A6, tai Passatti, tuskin edes koko konsernin tuote.


      • toinen totuus

        Itselläni on ollut Audeja, VW Passatteja, Opeleita, sekä pari Japanilaista ihmettä
        ja täytyy kokemuksesta sanoa, VAG / Audit ovat toimineet loistavasti. Parhaita autoja näistä mistään.

        Kenties sulla on ollut huono tuuri kun se joku hajosi mutta ihan samanlailla voi
        sanoa KAIKISTA merkeistä.

        Itselläni EI MITÄÄN vikoja Audeissa eikä Passatissa.
        Bensaa tankkiin, siinä kaikki


      • mirkku ansiotus..
        kolina vituttaa kirjoitti:

        Mulle on vaihdettu joku alatukivarsi ja ylätukivarret ja kolisee taas.
        Sielä kolkutaa useampikin paikka. Kyllä on kiva ajaa Tampereen keskustassa mukula kivikadulla, porukan katsee siirtyy auton mukana, eikä siitä syystä että se olisi niin hieno, vaan sen kolinan. Eikä auto ole suomen mitta puun mukaa edes vanha, ajettu 130 tuhatta. Auto ollut mulla uudesta, eli tiedän sen historian tarkalleen.
        Oon kyllä tosi pettynyt jos joudun vielä makseleen etupään osia, onhan se jo kertaaleen uusittu.
        Seuraava auto ei taida olla A4, A6, tai Passatti, tuskin edes koko konsernin tuote.

        karsein väline mikä olla saattaa ja niskat jatkuvaan kipeet talvella varsinkin,,vetikin.Yms ongelmaa piisasi eikö lie mennyt käytetyn auton verran kaikkeen korjaamiseen..*ei usko untokaan*.


    • HulaBaloo74

      Mulla 08 mondeo, 1,5v, niin maalit irtoilee lokasuojan alareunasta. Normijuttu, ei haittaa mua. Ajetaan vaan. Vaihdan 3v. välein. Ikävää sikäli sille, joka ostaa sen sitten käytettynä. Minkäs teet, nykyään ei oikein ole paksuja maalikerroksia autoissa. Otetaan mitä vastaan tulee.

      • %/%J

        Pelkän parkkikolhun maalaminen kertoman mukaan tuskaista hommaa.Entiset liuotinpohjaiset kuivuivat samantien ja nyt näitä uusia vesivärejä pitää kuivata ajan kanssa huomattavan lämpimässä.


      • ex-maalari
        %/%J kirjoitti:

        Pelkän parkkikolhun maalaminen kertoman mukaan tuskaista hommaa.Entiset liuotinpohjaiset kuivuivat samantien ja nyt näitä uusia vesivärejä pitää kuivata ajan kanssa huomattavan lämpimässä.

        Ihan on maalarista kiinni kuinka tuskaista hommaa näillä "uusilla" vesiohenteisilla väreillä maalaus on. Valuu kylläkin hieman helpommin kun vanhat liuotin ohenteiset, mutta muuten ihan samassa 20 asteen lämpötilassa näilläkin maalataan/kuivatellaan. Ei missään nimessä ole maalista kiinni mitenkä hyvin pysyy kiinni. Pohjatyöt ja maalarin ammattitaito ratkaisee!

        P.S. Tiedätkö miten paljon mukavempi on maaliruisku pestä ihan vaan vedellä ilman älyttömiä suojakäsineitä ja hengityssuojaimia? ;)


    • Maalari maalaa

      Normaalia vesiliukoisilla viherpipertäjämaaleilla maalatuille. Ei auta kuin maalata uusiksi kunnon aineilla, ei se ohut sinkkikään tilannetta kauaa pelasta. Tuota tapahtuu kaikissa merkeissä ja kumma kyllä usein ovissa ja muissa jyrkästi taivutetussa muodoissa.

      • titititityyy

        käytetty varmaan 10 vuotta, siis vesipohjaisia maaleja autotehtaissa. Ei se siitä ole kiinni. Eikä liuotinmaaleja enää kohta edes saa mistään kun tehtaan ei niitä tee. Paremmin maalit nykysin kestää kun vaikka 80-luvulla jollon helmat kukki joka autossa alle 10 vuodessa ja monet oli jo ruostuneet puhki. Eikä mikään maali estä ruostumista pitkän päälle ilman sinkitystä pellissä. Tää on vaan aina tätä patujen höpinää että "ennen oli kaikki paremmin raah raah..."


    • tiinyty

      mulla ollut corolla jossa ei ollut kuin pläkkipeltiä ja toinen oli avennis jota en pesukoneeseen uskaltanut kuin kerran viedä.
      Nyt on mese ja maalit pysyy.
      Esikuvvia ppitää olla maaliasioissakin-

      • avennis

        Joo ihan varmaan, älä rattiin kumminkaan mene tuossa kunnossa.


    • Jep jep

      Mazda6:sta. Minulla tehty takakaarien maalaus jo kolme kertaa. Helmat maalattu kaksi kertaa ja oviremppa siihen päälle. Muutakin ollut ihan riittämiin.
      Onglema lienee siinä, että maahantuoja / jälleenmyyjä teettää takuuhommat ns. lisätyönä ilta yms. aikaan peltikorjaamon miehillä. Jälki on sitten sitä luokkaa, että huh huh. Renkaat, tukivarret ja sisälokasuojat maalattu samaan hintaan. Voi veljet.
      No viimeisin maalaus tehty vuosi sitten ja nyt näyttää maali pysyvän takakaarissakin. Homman tekikin yksityinen kolarikorjausyritys ns. alihankintana maahantuojalle / jälleenmyyjälle. Vielä siis työnkin laadulla on eroa.
      Joka ropposessa siis samat ongelmat.

      • se on sellainen juttu!kun ensin halutaan ruosteettomia autoja??? niille tehdään kuumasinkkeys,galvanointi,ja tai kaiken maailman ihme pellit?? niin sitte ei pysy maalit??ja varsinkin kun on myrkyt kielletty!!ei saa käyttää kunnon mössöjä. niin jälki on tätä mistä runoillaan.kyllä niitä auton peltiosia voidaan valmistaa,ja valmistetaankin muoviseoksista. se on tulevaisuutta,tai komposiitista(jos lompsa kestää)??


    • _._._

      ja samanlaisia ongelmia, helmakoteloiden reunasta maali lähtee hilseilevinä levyinä pois.

    • japsilaatua

      uutena ostettu, Japanissa tehty corolla 5 vuotta käytössä eikä siitä ole vielä mistään maalit alkaneet irtoilemaan.

    • v 70

      14v vanha volvo ja maalit ei irtoa mistään

      • hinkuvinku

        Mutta ei se lähde kylläkään myös käyntiin!


    • hihhuuu hei huu

      Ylihinnoteltu wolkkari, hajoa siihen. Haa haa!

    • Audi on paska

      Mulla on audista tippunu maali jo kahteen kertaan. Auto on vm.2010 ja maalattu eka kerran uudelleen 2012 ja toisen kerran 2014. Eka meni näppärästi maahantuojan piikkiin, mutta toinen ei enää mennyt. Maahantuoja oli sitä mieltä, että he eivät ole vastuussa siitä, että he ovat korjauttaneet maalipinnan väärin. Ongelmalliseksi asian teki se, että maalaamo joka maahantuojan mukaan on vastuussa sijaitsee Turussa ja auto oli Jyväskylässä. Jyväskylän autotarvikkeelta luonnollisesti tarjottiin vaan perinteiset vittuilut kassalla (niihin voi totulla Audin omistajana). Maalamo tuli sen verran vastaan, että lupasivat paikkamaalata Audin Turussa, minun ei tarvinnut kuin tuoda auto Turkuun pariksi viikoksi. Helppoa, eikö. Sain kuitenkin sovittua autolle kyydin Jyväskylästä Turkuun ja takaisin (en kuitenkaan maahantuojan tai varsinkaan kykenemättömän Autotarvikkeen toimesta).

      Nyt jännätään kestääkö maalipinta kokonaisen vuoden vai onko sama rumba edessä jo talven jälkeen. Nyt tiesivät kuitenkin maalamolta sanoa, että enää ei seuraava maalaus ole ilmainen.

      Älkää hyvät ihmiset ostako näitä A4 B8 korimallin Audeja.

      Autolla on nyt ajettu 90tkm.

      • hyvä ihminen

        Jännä juttu. Itse juuri hommasin 50tkm ajetun vm2009 Audi A4. Tuossa ei ole mitään ongelmia maalipinnan kanssa. Eikä ollut niissä muissakaan joita viimeisen 3kk aikana koeajoin.


    • VAG sucks

      2009 mallin transporteri kuoriutuu talon nurkalla, jännityksellä odotan mitä sieltä paljastuu, tulis edes uus new beetle.

    • ei hyvä

      Huonosti tuo maali pysyy sinkityssä pellissä, pitäs olla ruostuvaa peltiä tai muovia helmoissa muuten mukava keksintö tuo sinkki.

    • Audiforever

      Itsellä Audi A4 vm-97 , 270000km mittarissa, ja maalit oven alahelmassa nyt vasta pikkasen lohjennut. Muutoinkin pelittänyt ikänsä hyvin joten ajanen vaan loppuun asti :)

    • fb8

      samalla maalilla maalattu kun mersut.ei ihme jos maalit hilseilee,Yllättävän pitkään on kumminkin pysyny.

    • degröna69

      Kiitä vihreitä nämä pellet on ollu vaatimassa kunnon maalien poistamista ja se on nykyään kaikissa autoissa sama homma ne on maalattu vesiväreillä jotka lohkeilee jo uutena toista oli ennen ennenkuin mitään suvakki unelmaa oli olemassakaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe