KEVÄT 2012

ALEEERT

http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/index.htm

Lisätty viimeksi eli 28.9.2010:
1. Profetioita 2 -osioon Tuija Suistomaan näkyjä keväällä 2010


Parahin Jouko Piho!

Olen kipuillut viimeisten noin neljän kuukauden ajan, mitä tehdä uninäyille, jotka koen Herramme puheeksi. Olen pyytänyt, että minut töytäistäisiin liikkeelle, mikäli on tarkoitus, että näyt tuodaan julki.

Tänä aamuna Herra antoi minulle päivän sanaksi Matteus 10:27! Siksi rohkaistuin kertomaan näyt Teille.

Herra toisti tämän näyn kolme kertaa. Minulle näytettiin risti, josta puuttui keskipalkin oikeanpuoleinen poikkisakara. Risti oli siis juuri sen verran vielä keskeneräinen. Tiedostin, että risti tulisi olemaan valmis noin vuonna 2017.

Uninäky, jossa minulle sanottiin yksinkertaisesti, että Jeesus tulee ( ymmärsin: noutamaan omiaan ) keväällä
2012!

Ja kolmas näky noin viikko sitten! Sanat ”aika loppuu” toistettiin kolme kertaa. Ajan loppumiseen olisi noin puolitoista vuotta. ( Aikamääre osuisi siis kutakuinkin edellisen näyn kevääseen 2012).

Tiedän vallan mainiosti, että kukaan ei tiedä aikoja eikä paikkoja. Siitä huolimatta jätän asian arvioitavaksenne.


Ystävällisesti
Tuija Suistomaa

64

1989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aleeert, joka toi Tuija Suistomaan uninäyn sivuiltani tänne, olisi voinut saman tien laittaa mukaan minun kommenttini. No, tässä ne nyt ovat.

      Jouko Pihon kommentti 28.9.2010

      En tiennyt, mikä raamatunkohta tuo Matteus 10:27 on, mutta minulle tuli heti mieleeni, että kyseessä on varmaan se kohta, jossa puhutaan katoilta kuuluttamisesta. Ja niinhän asia olikin.
      Kyseinen raamatunkohta kuuluu: "Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta." Se että minulle tuli heti mieleen oikea raamatunkohta, oli minulle vahvistus siitä, että nämä näyt on syytä julkaista.

      Julkaisen nämä näyt siitäkin huolimatta, että niissä on aikamääriä. Ehkä niilläkin on kuitenkin jokin merkitys.
      Ensin vuosi 2017, jolloin näyssä nähty keskeneräinen risti tulisi olemaan valmis. Näyn näkijällä ei ole siihen selitystä eikä ole minullakaan. Ainoa mikä tulee mieleen on se, että viime aikoina on ollut muitakin sanomia vuoden 2017 merkityksestä.

      Se että aika loppuu puolentoista vuoden kuluttua ja että silloin, keväällä 2012, Jeesus tulee, ei viittaa
      minun käsittääkseni Jeesuksen takaisintuloon noutamaan omiaan ylös taivaaseen, kuten näyn näkijä unensa ymmärsi. Olen posttribulationisti eli uskon, että uskovat ovat maan päällä Antikristuksen vaivanajassa ja uskovien ylöstempaus tapahtuu vasta Pedon 3½ vuotta kestävän valtakauden loppuaikoina. Koska Antikristus ei ole vielä ilmestynyt, niin mikäli Ilmestyskirjan tulkintani on oikea, niin Jeesus ei voi tulla vielä v. 2012. Ajan loppuminen ja Jeesuksen tuleminen keväällä 2012 voisi sen sijaan tarkoittaa nykyisen kaltaisen ajan ja rauhallisen elämänmenon loppumista sekä Jeesuksen tulemista Suomen kansalle suuren hengellisen herätyksen muodossa.

      • koktap

        Lopun ajan aikataulustahan on kolme eri näkökantaa.
        1. Eli seurakunta lähtee ennen Vihan aikaa - joten Tuijan profetia voisi olla tämän kannan vahvistamista
        2. Srk lähtee Vihan ajan puolessa välissä noin 3 ja 1/3 ennen 1000 vuostista rauhan valtakuntaa
        3. Mitään srk tempausta ei ole vaan srk on koko Vihan ajan maailmassa ja sen jälkeen Herra tulee noutamaan
        Kiitos Tuija rohkeasta profetian julkaisemisesta ja Herran siunausta elämääsi


      • Vuodesta 2017 on tullut monelta taholta profetiaa, mm. pakanain ajat päättyisivät tuolloin. Joukosta poiketen olen pretribulationisti eli uskon tempauksen olevan ennen 7 vuoden ajanjaksoa. Viimeaikoina tosin olen joutunut tarkistelemaan kantojani tässä asiassa. Saarnasin muutama viikko sitten näistä asioista ja kesken omaa saarnaani tajusin, että Jeesus voi tulla myös keskellä tata jaksoa, "viimeisen pasuunan soidessa sanoo Raamattukin." Ja viimeinen pasuuna avaa ovet JÄLKIMMÄISELLE 3,5 vuoden jaksolle. Pasuunoista ja muista on tällä palstalla ollut hyvää opetusta SamiA:n toimesta. Joten ehkä pikkuhiljaa olen siirtymässä midtribulationistiksi.

        Joten vuosiluku 2012 kuulostaa enempi Hollywood elokuvalta kuin Jeesuksen takaisintulon vuodelta. Mahdollista se toki on; Jeesus voi tulla noutamaan omansa vaikka ensi yönä jos Hän niin haluaa.


      • wregf
        K.D kirjoitti:

        Vuodesta 2017 on tullut monelta taholta profetiaa, mm. pakanain ajat päättyisivät tuolloin. Joukosta poiketen olen pretribulationisti eli uskon tempauksen olevan ennen 7 vuoden ajanjaksoa. Viimeaikoina tosin olen joutunut tarkistelemaan kantojani tässä asiassa. Saarnasin muutama viikko sitten näistä asioista ja kesken omaa saarnaani tajusin, että Jeesus voi tulla myös keskellä tata jaksoa, "viimeisen pasuunan soidessa sanoo Raamattukin." Ja viimeinen pasuuna avaa ovet JÄLKIMMÄISELLE 3,5 vuoden jaksolle. Pasuunoista ja muista on tällä palstalla ollut hyvää opetusta SamiA:n toimesta. Joten ehkä pikkuhiljaa olen siirtymässä midtribulationistiksi.

        Joten vuosiluku 2012 kuulostaa enempi Hollywood elokuvalta kuin Jeesuksen takaisintulon vuodelta. Mahdollista se toki on; Jeesus voi tulla noutamaan omansa vaikka ensi yönä jos Hän niin haluaa.

        se just ens yönä tulis, kun ei ole halunnut pariin tuhanteen vuoteen?


      • koktap kirjoitti:

        Lopun ajan aikataulustahan on kolme eri näkökantaa.
        1. Eli seurakunta lähtee ennen Vihan aikaa - joten Tuijan profetia voisi olla tämän kannan vahvistamista
        2. Srk lähtee Vihan ajan puolessa välissä noin 3 ja 1/3 ennen 1000 vuostista rauhan valtakuntaa
        3. Mitään srk tempausta ei ole vaan srk on koko Vihan ajan maailmassa ja sen jälkeen Herra tulee noutamaan
        Kiitos Tuija rohkeasta profetian julkaisemisesta ja Herran siunausta elämääsi

        On olemassa neljäskin näkökanta, jota minä kannatan. Sen nimi on englanniksi Pre wrath eli ennen vihaa. Viha tarkoittaa Jumalan vihan maljoja Antikristuksen ajan loppupuolella, joista Ilmestyskirjan luku 16 kertoo. Sen mukaan uskovat ovat mukana Antikristuksen vaivanajassa, mutta heidät temmataan pois maan päältä ennen Jumalan vihaa.
        Me emme tiedä, kuinka kauan Jumalan seitsemän vihan maljan tyhjentäminen kestää. Mutta on oletuksia, että kyse olisi ehkä muutamista kuukausista.

        Jos tämä tulkinta on oikea, niin uskovien tempaus on oikea oppi, mutta tempaus ei tapahdu ennen Antikristuksen aikaa eikä keskellä vaivanaikaa, vaan Antikristuksen ajan loppupuolella, ehkä muutamia viikkoja tai kuukausia ennen Antikristuksen ajan loppumista ja Jeesuksen julkista tulemista maan päälle, jolloin Jeesuksella on vaimonsa eli uskovien seurakunta mukanaan.

        Kun siis sanon olevani posttribulationisti, niin tarkemmin ilmaistuna olen pre wrath posttribulationisti eli uskon siihen, että uskovat temmataan Jumalan ja ylkänsä Jeesuksen luo ennen Jumalan vihan maljojen vuodatusta maan päälle.


      • kirjoitukset

        Ihmettelen miksi tämä ei kelpaa.Vuosiviikon alussa viedään he,jotka ovat valmistauneet eil Elia joukko.Puolessa välissä vuosiviikkoa lähtee Elisa joukko pilveen.Koska heidän sanomansa on niin luja-älkää ottako merkkiä.antikristus tappaa heidät.Vielä jää yksi suuri valkopukuinen joukko-mistä näm tulevat?siitä suuresta ahhdistuksesta ja ovat valkaisseet vaattensa Karitsan Veressä.Tästä joukosta jotka ovat menetäneet henkensä-niin heidät herätetään hallitsemaan Kristuksen kanssa tuhat vuotta.Tämä kausi on tämän maan päällä;nuorin kuolee sata vuotiaana-sata vuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.Tämä on aivan selvää Raamatun profetaalista sanomaa.Olen sen vain suomentanut,jossa oli joku joka haluaisi Raamatun profetian tuokseen.Ensinnäkin vuosiviikkokaan ei ole alkanut.Vaikka kuinka rauhan-neuvotteluja käyvät.Vuosiviikko alkaa siitä kun Israel pakoitetaan pakkorauhaan.Eli se tekee saatanan kanssa liiton,niin kuin Jesaja profetoi.Mikäli tässä aivan lähi aikana Israel tuhoaa Iranin atomivoimalat.Pudottaa Damaskokseen ydinpommin,silloin vasta Jeremian profetia käy toteen.Damasko kaatuu yhtenä päivänä.Tämä ei ole koskaan toteunut.Israel pakoitetaan pakkorauhaan.Myöskin Venäjän karhussa tulee vallankaappaus.Silloin lähtevät pakkolaiset,joita tulee Suomeenkin muutama sata tuhatta.On ilmeistä,että nämä alkavat muutaman kuukauden kuluessa.Kun pakolaiset tulee on Elia joukon työn aika ja Ensi vuoden syyskuussa kotiin.Siitä alkaa viimeinen vuosiviikko,niin Isrelille kuin koko maailmalle.Amen


      • tuhat ja yksi
        JoukoPiho kirjoitti:

        On olemassa neljäskin näkökanta, jota minä kannatan. Sen nimi on englanniksi Pre wrath eli ennen vihaa. Viha tarkoittaa Jumalan vihan maljoja Antikristuksen ajan loppupuolella, joista Ilmestyskirjan luku 16 kertoo. Sen mukaan uskovat ovat mukana Antikristuksen vaivanajassa, mutta heidät temmataan pois maan päältä ennen Jumalan vihaa.
        Me emme tiedä, kuinka kauan Jumalan seitsemän vihan maljan tyhjentäminen kestää. Mutta on oletuksia, että kyse olisi ehkä muutamista kuukausista.

        Jos tämä tulkinta on oikea, niin uskovien tempaus on oikea oppi, mutta tempaus ei tapahdu ennen Antikristuksen aikaa eikä keskellä vaivanaikaa, vaan Antikristuksen ajan loppupuolella, ehkä muutamia viikkoja tai kuukausia ennen Antikristuksen ajan loppumista ja Jeesuksen julkista tulemista maan päälle, jolloin Jeesuksella on vaimonsa eli uskovien seurakunta mukanaan.

        Kun siis sanon olevani posttribulationisti, niin tarkemmin ilmaistuna olen pre wrath posttribulationisti eli uskon siihen, että uskovat temmataan Jumalan ja ylkänsä Jeesuksen luo ennen Jumalan vihan maljojen vuodatusta maan päälle.

        Jottei tuu !
        Harhoilla ei ole tapa toteutua .

        mitä tulee; >>> pre wrath posttribulationisti >>> tulkintaan niin. - Tuo Antikristus on alunalkaen otettu Antiokhos neljäs Epifaneesta , ja Johannes on tietämättömänä lähihistorian tapahtumista seonnut ja selitellyt mm, Danielin kirjaa omalla tavallaan Ilmestyskirjaan.

        Katsotaanpa niitä Raamatun jakeita joihin väittämänne perustatte niin huomaatte erheenne, ( eihän Jeesus joka vuosi tuu?) Ja sen mistä tuo SEITSEMÄN VUOTTA on alunalkaen otettu riepoteltavaksi erilaisiin tulkintoihin?


      • Pre-Trib1977
        K.D kirjoitti:

        Vuodesta 2017 on tullut monelta taholta profetiaa, mm. pakanain ajat päättyisivät tuolloin. Joukosta poiketen olen pretribulationisti eli uskon tempauksen olevan ennen 7 vuoden ajanjaksoa. Viimeaikoina tosin olen joutunut tarkistelemaan kantojani tässä asiassa. Saarnasin muutama viikko sitten näistä asioista ja kesken omaa saarnaani tajusin, että Jeesus voi tulla myös keskellä tata jaksoa, "viimeisen pasuunan soidessa sanoo Raamattukin." Ja viimeinen pasuuna avaa ovet JÄLKIMMÄISELLE 3,5 vuoden jaksolle. Pasuunoista ja muista on tällä palstalla ollut hyvää opetusta SamiA:n toimesta. Joten ehkä pikkuhiljaa olen siirtymässä midtribulationistiksi.

        Joten vuosiluku 2012 kuulostaa enempi Hollywood elokuvalta kuin Jeesuksen takaisintulon vuodelta. Mahdollista se toki on; Jeesus voi tulla noutamaan omansa vaikka ensi yönä jos Hän niin haluaa.

        Tuo Paavalin mainitsema "viimeinen pasuuna" ei ole sama kuin Ilmestyskirjan pasunat. Ilmestyskirja ei esim ollut kirjoitettu vielä, kun Paavali kirjoitti tuon kirjeensä.
        Olen itse pre-tribulationisti ja vain sillä näkökannalla säilyy Raamatun looginen opetus ilman, että tarvitsee hengellistää sanomaa.
        Paavalin opettama ylöstempaus, jossa me kaikki muutumme on niin paljon erilainen ja siksi eri asia, kun Jeesuksen opettama Matt. 24 jossa Hän palaa takaisin ja ENKELIT kokoavat Jumalan omat ja ei-uskovat eri ryhmiin. Paavali puhuu ylösnoususta eli tempauksesta, mutta Jeesus ei tuossa mainitse mitään ylösnousemisesta. Paavali sanoo, että nousemme Herraa VASTAAN yläilmoihin ja Jeesus opettaa että Hän tulee Maan päälle asti. Jne.

        Uskon pre-tribulationistisesti itse.

        Pre-Trib1977


      • SamiA
        K.D kirjoitti:

        Vuodesta 2017 on tullut monelta taholta profetiaa, mm. pakanain ajat päättyisivät tuolloin. Joukosta poiketen olen pretribulationisti eli uskon tempauksen olevan ennen 7 vuoden ajanjaksoa. Viimeaikoina tosin olen joutunut tarkistelemaan kantojani tässä asiassa. Saarnasin muutama viikko sitten näistä asioista ja kesken omaa saarnaani tajusin, että Jeesus voi tulla myös keskellä tata jaksoa, "viimeisen pasuunan soidessa sanoo Raamattukin." Ja viimeinen pasuuna avaa ovet JÄLKIMMÄISELLE 3,5 vuoden jaksolle. Pasuunoista ja muista on tällä palstalla ollut hyvää opetusta SamiA:n toimesta. Joten ehkä pikkuhiljaa olen siirtymässä midtribulationistiksi.

        Joten vuosiluku 2012 kuulostaa enempi Hollywood elokuvalta kuin Jeesuksen takaisintulon vuodelta. Mahdollista se toki on; Jeesus voi tulla noutamaan omansa vaikka ensi yönä jos Hän niin haluaa.

        ”viimeinen pasuuna avaa ovet JÄLKIMMÄISELLE 3,5 vuoden jaksolle.”

        Ei ihan noin, vaan 7 sinetti on yhtä kuin 1 pasuuna, joka avaa oven jälkimmäiselle 3,5 vuotta kestävälle ajanjaksolle.

        Tempaamiseen ja Jeesuksen fyysiseen takaisin tuloon eivät ilmestyskirjan sinetit, pasuunat ja vihanmaljat vaikuta, vaan ne vaikuttavat vain Herran päivänä, joka kestää yhden vuosiviikon ajan eli 7 vuotta.

        Tempaus tapahtuu ennen Herran päivää eli ennen vihan- ja ahdistuksen aikaa. Herran päivä päättyy Ilm 19 luvussa, jolloin silloin Jeesus tulee fyysisesti maan päälle. Sitä ennen seurakunta on viettänyt Jeesuksen kanssa 7 vuottaa aikaa yläilmoissa ja taivaassa.

        Ensin seurakunta temmataan yläilmoihin, jossa se prosessoidaan taivaskelpoiseksi, koska taivaaseen ei voi päästä mitään epäpyhää. Tahroista eli synneistä pääsee eroon jo maan päällä olon aikana, mutta rypyt oikenevat vasta yläilmoissa olon aikana. Sen jälkeen kun rypyt ovat oikaistu, seurakunta siirretään alttarin eteen taivaaseen, jolloin silloin Jeesus istuu valtaistuimelle.
        Oma arvioni on, että yläilmoissa seurakuntaa prosessoidaan 3,5 vuotta, jonka jälkeen 3,5 vuotta aikaa kuluu taivaassa.

        Karitsan häitä ei vietetä yläilmoissa- tai taivaassa olon aikana, vaan häät vietetään tuhatvuotisen valtakunnan aikana. Häät kestävät tuhat vuotta. Ilman häävieraita häitä ei pidetä.


      • jeppelssi777

        Älkäähän ny ruvetko pilkkomaan ristintyötä keskeneräiseksi senkin valehtelevat kielet! Jeesusken sovitustyö oli täydellinen, siitä ei puuttunut pienen pienintäkään palasta. Risti on kokonainen ellei me ihmiset aleta pilkkomaan sitä omiin tarkoituksiimme ja hömpötyksiin.

        Minulla on henkien erottamisen lahja ja olen uskossa jeesukseen kristukseen. Turhaa on väitellä ja miettiä kaiken aikaa tälläisiä jouko pihon päässä pyöriviä ajatuksia. Ennemminkin kaikesta pitäisi kiittää että ei tarvitsisi elää masennuksen ja ahdistuksen täyteistä elämää.

        Joo, venäjä! venäjä! venäjä! Se voi hyökätä, siitä on jauhettu jo hyvänen aika 40 VUOTTA! Ruotsikin voi hyökätä, amerikkakin voi hyökätä! Talous voi kaatua! Ei ole yhtään mitään järkeä kuulutella tuollaisia eikä varsinkaan kaikelle kansalle.

        Lukekaa mielummin raamattua ja unohtakaa tämän pihon kaltaisten ihmisten mielen kiemurat. Voisin ruveta itsekkin varoittelemaan ihmisiä että on tulossa maailmanlaajuinen maanjäristys jossa murenee monet suuret kaupungit ja ihmisiä tulee kuolemaan, niin on ennustettu raamatussakin mutta ei sitä tarvitse joka päivä ja vieläpä aamusta iltaan julistaa kaikelle kansalle koska se ei suoranaisesti ole evankeliumia jota meidät on lähetetty julistamaan.


      • Ja sitten on tämä
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Jottei tuu !
        Harhoilla ei ole tapa toteutua .

        mitä tulee; >>> pre wrath posttribulationisti >>> tulkintaan niin. - Tuo Antikristus on alunalkaen otettu Antiokhos neljäs Epifaneesta , ja Johannes on tietämättömänä lähihistorian tapahtumista seonnut ja selitellyt mm, Danielin kirjaa omalla tavallaan Ilmestyskirjaan.

        Katsotaanpa niitä Raamatun jakeita joihin väittämänne perustatte niin huomaatte erheenne, ( eihän Jeesus joka vuosi tuu?) Ja sen mistä tuo SEITSEMÄN VUOTTA on alunalkaen otettu riepoteltavaksi erilaisiin tulkintoihin?

        Raamatun näkökohta on se, että kaikki tapahtuu sitten kun Jumala niin hyväksi katsoo.


      • joo on se!
        K.D kirjoitti:

        Vuodesta 2017 on tullut monelta taholta profetiaa, mm. pakanain ajat päättyisivät tuolloin. Joukosta poiketen olen pretribulationisti eli uskon tempauksen olevan ennen 7 vuoden ajanjaksoa. Viimeaikoina tosin olen joutunut tarkistelemaan kantojani tässä asiassa. Saarnasin muutama viikko sitten näistä asioista ja kesken omaa saarnaani tajusin, että Jeesus voi tulla myös keskellä tata jaksoa, "viimeisen pasuunan soidessa sanoo Raamattukin." Ja viimeinen pasuuna avaa ovet JÄLKIMMÄISELLE 3,5 vuoden jaksolle. Pasuunoista ja muista on tällä palstalla ollut hyvää opetusta SamiA:n toimesta. Joten ehkä pikkuhiljaa olen siirtymässä midtribulationistiksi.

        Joten vuosiluku 2012 kuulostaa enempi Hollywood elokuvalta kuin Jeesuksen takaisintulon vuodelta. Mahdollista se toki on; Jeesus voi tulla noutamaan omansa vaikka ensi yönä jos Hän niin haluaa.

        Vuosi 2012 on merkittävä vuosi, voisihan siitä kysyä vaikka googlesta?


      • näin ovat asiat
        kirjoitukset kirjoitti:

        Ihmettelen miksi tämä ei kelpaa.Vuosiviikon alussa viedään he,jotka ovat valmistauneet eil Elia joukko.Puolessa välissä vuosiviikkoa lähtee Elisa joukko pilveen.Koska heidän sanomansa on niin luja-älkää ottako merkkiä.antikristus tappaa heidät.Vielä jää yksi suuri valkopukuinen joukko-mistä näm tulevat?siitä suuresta ahhdistuksesta ja ovat valkaisseet vaattensa Karitsan Veressä.Tästä joukosta jotka ovat menetäneet henkensä-niin heidät herätetään hallitsemaan Kristuksen kanssa tuhat vuotta.Tämä kausi on tämän maan päällä;nuorin kuolee sata vuotiaana-sata vuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.Tämä on aivan selvää Raamatun profetaalista sanomaa.Olen sen vain suomentanut,jossa oli joku joka haluaisi Raamatun profetian tuokseen.Ensinnäkin vuosiviikkokaan ei ole alkanut.Vaikka kuinka rauhan-neuvotteluja käyvät.Vuosiviikko alkaa siitä kun Israel pakoitetaan pakkorauhaan.Eli se tekee saatanan kanssa liiton,niin kuin Jesaja profetoi.Mikäli tässä aivan lähi aikana Israel tuhoaa Iranin atomivoimalat.Pudottaa Damaskokseen ydinpommin,silloin vasta Jeremian profetia käy toteen.Damasko kaatuu yhtenä päivänä.Tämä ei ole koskaan toteunut.Israel pakoitetaan pakkorauhaan.Myöskin Venäjän karhussa tulee vallankaappaus.Silloin lähtevät pakkolaiset,joita tulee Suomeenkin muutama sata tuhatta.On ilmeistä,että nämä alkavat muutaman kuukauden kuluessa.Kun pakolaiset tulee on Elia joukon työn aika ja Ensi vuoden syyskuussa kotiin.Siitä alkaa viimeinen vuosiviikko,niin Isrelille kuin koko maailmalle.Amen

        Profetia on yleensä uskovaisille tarkoitettua tietoa Jumalalta, mutta sitä on lupa kritisoida. Kuitenkaan ei kannata vängätä profeettojen kirjoituksia vastaankaan, ellei ole täysin varma ettei näin asiat ole, eikä se tarkoita mitään pilkaamisen jännää hurmaa...!


      • en tunne sinua?
        jeppelssi777 kirjoitti:

        Älkäähän ny ruvetko pilkkomaan ristintyötä keskeneräiseksi senkin valehtelevat kielet! Jeesusken sovitustyö oli täydellinen, siitä ei puuttunut pienen pienintäkään palasta. Risti on kokonainen ellei me ihmiset aleta pilkkomaan sitä omiin tarkoituksiimme ja hömpötyksiin.

        Minulla on henkien erottamisen lahja ja olen uskossa jeesukseen kristukseen. Turhaa on väitellä ja miettiä kaiken aikaa tälläisiä jouko pihon päässä pyöriviä ajatuksia. Ennemminkin kaikesta pitäisi kiittää että ei tarvitsisi elää masennuksen ja ahdistuksen täyteistä elämää.

        Joo, venäjä! venäjä! venäjä! Se voi hyökätä, siitä on jauhettu jo hyvänen aika 40 VUOTTA! Ruotsikin voi hyökätä, amerikkakin voi hyökätä! Talous voi kaatua! Ei ole yhtään mitään järkeä kuulutella tuollaisia eikä varsinkaan kaikelle kansalle.

        Lukekaa mielummin raamattua ja unohtakaa tämän pihon kaltaisten ihmisten mielen kiemurat. Voisin ruveta itsekkin varoittelemaan ihmisiä että on tulossa maailmanlaajuinen maanjäristys jossa murenee monet suuret kaupungit ja ihmisiä tulee kuolemaan, niin on ennustettu raamatussakin mutta ei sitä tarvitse joka päivä ja vieläpä aamusta iltaan julistaa kaikelle kansalle koska se ei suoranaisesti ole evankeliumia jota meidät on lähetetty julistamaan.

        Ainahan sinä voit valehdella olevasi jokin uskovainen, jolla on erilaisia lahjoja, onhan Perkelekkin valehtelija ja murhaaja ollut alusta lähtien...!


      • tuhat ja yksi
        Ja sitten on tämä kirjoitti:

        Raamatun näkökohta on se, että kaikki tapahtuu sitten kun Jumala niin hyväksi katsoo.

        jotta onko profetioilla mitään Raamatullista pohjaa, vaikka johonkin jakeeseen vedotaankin voi sen jakeen tulkinta olla useitten käännösvirheitten ja väärin ymmärtämyksien summa , lopputulokset on nähtävillä eri uskonliikkeitten tulkinta viidakoissa.

        Ja tämäkin, jotta onko Raamatun ennustuksilla mitään merkitystä nyky aikaan .


    • tuhat ja yksi

      2012 keväällä eikä 2012 jouluna eikä koko 2017 vuonna ja mitä enemmän aikaakuluu sitä epätodennäköisemmin tulee koska Jeesus Nasaretilaisen syntymästä on jo kulunut 2000 vuotta, ja ihminen elää muuten 100 vuotta ja rapiat parhaimmillaan.

      Voisitte katsoa niitä perusteita joihin vetoatte,sillä nuo lauseet joihin vetoatte ovat jo n, 2000 vuotta vanhoja,- haavekuvat Jeesuksesta ovat synnyttäneet aikaisemminkin paljon sanomaa juuri nyt tapahtuvasta Jeesus Nasaretilaisen paluusta ja kaikki tähän saakka ovat olleet turhia ja niin nytkin tuo on turha ja väärä uni, vaikka unen aitoutta en asetakkaan kyseenalaiseksi - hän on nähnyt kertomansa unen vaikka onkin voinut sitä vähän vielä värittäkkin.
      Siis arvoton ja paikkansapitämätön ns, painajaisuni joka toistuu,lisäksi provokaation mahdollisuus on aina olemassa!

      • uskovatar

        tulee kyllä takaisin hakemaan omiaan. Aikaa ei kukaan tiedä mutta Hän tulee! Silloin on sinunkin polvesi notkistuva Hänen edessään, näin Raamatussa kerrotaan. Kannattaa varoa mitä tänne kirjottaa koska siitä joutuu vielä kerran vastuuseen.


      • DSWEDSWEDS
        uskovatar kirjoitti:

        tulee kyllä takaisin hakemaan omiaan. Aikaa ei kukaan tiedä mutta Hän tulee! Silloin on sinunkin polvesi notkistuva Hänen edessään, näin Raamatussa kerrotaan. Kannattaa varoa mitä tänne kirjottaa koska siitä joutuu vielä kerran vastuuseen.

        ON HISTORIALLISESTI TODISTETUSTI OLLUT TÄÄLLÄ MAAN PÄÄLLÄ. HÄNESTÄ KOKO RAAMATTU TODISTAA, JA HÄN SANOI TULEVANSA TAKAISIN JA HAKEVANSA OMANSA LUOKSEEN ETTÄ HE SAISIVAT AINA OLLA HÄNEN KANSSAAN. KAIKKI TAPAHTUU MITÄ RAAMATUSSA ON SANOTTU,MAAILMA MENEE TUHOANSA KOHTI, JOKAISEN SE PITÄISI JO NÄHDÄ. ANTIKRISTUS ILMESTYY MYÖS, JA SEN IHMISKUNTA OTTAA VASTAAN AINOASTAAN HERRAN OMAT TAJUAVAT EKSYTYKSEN.KANNATTAA PELASTAA SIELUNSA JA USKOA TOTUUS, VIELÄ ON VÄHÄN AIKAA JÄLJELLÄ......


      • tuhat ja yksi
        uskovatar kirjoitti:

        tulee kyllä takaisin hakemaan omiaan. Aikaa ei kukaan tiedä mutta Hän tulee! Silloin on sinunkin polvesi notkistuva Hänen edessään, näin Raamatussa kerrotaan. Kannattaa varoa mitä tänne kirjottaa koska siitä joutuu vielä kerran vastuuseen.

        mutta on katsottava kenelle pyllistää, kun toiselle polvia notkistaa.
        Uhkaatko sananvapautta ja mikä vastuu oottaa kun kirjoittaa asiat niin kuin ne katsoo olevan?
        >>> Kannattaa varoa mitä tänne kirjottaa koska siitä joutuu vielä kerran vastuuseen.>>>

        Toisaalta ,- kumpa olisikkin totta ja pistäisi nämä hurjat ennustelijat ojennukseen valheen levittelystä, mutta kun ei oo totta se Jeesuksen tulo ja se TEMPAUS.


      • yksin armosta
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        mutta on katsottava kenelle pyllistää, kun toiselle polvia notkistaa.
        Uhkaatko sananvapautta ja mikä vastuu oottaa kun kirjoittaa asiat niin kuin ne katsoo olevan?
        >>> Kannattaa varoa mitä tänne kirjottaa koska siitä joutuu vielä kerran vastuuseen.>>>

        Toisaalta ,- kumpa olisikkin totta ja pistäisi nämä hurjat ennustelijat ojennukseen valheen levittelystä, mutta kun ei oo totta se Jeesuksen tulo ja se TEMPAUS.

        Mitä sen on väliä tuleeko tempaus vai eikö tule--??

        "---Ja VAIKKA NIIN EI KÄVISIKÄÄN, kuningas, saat olla varma siitä, että SINUN JUMALIASI EMME PALVELE, ja sitä kultaista patsasta, jonka olet pystyttänyt, me emme kumarra." Dan.3:18


      • tuhat ja yksi
        yksin armosta kirjoitti:

        Mitä sen on väliä tuleeko tempaus vai eikö tule--??

        "---Ja VAIKKA NIIN EI KÄVISIKÄÄN, kuningas, saat olla varma siitä, että SINUN JUMALIASI EMME PALVELE, ja sitä kultaista patsasta, jonka olet pystyttänyt, me emme kumarra." Dan.3:18

        Danielilla ja hänen tovereillaan ,kun eivät palvelleet Marduk Jumalaa ja eivätkä kumartaneet Nebukadnessarin pystyttämää kuvapatsasta.
        Aikaa tuosta kuvaamastasi tapahtumasta on n,2500 vuotta joten ota tempausoppiin tuoreempi tuki.


      • Pre-Trib1977
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Danielilla ja hänen tovereillaan ,kun eivät palvelleet Marduk Jumalaa ja eivätkä kumartaneet Nebukadnessarin pystyttämää kuvapatsasta.
        Aikaa tuosta kuvaamastasi tapahtumasta on n,2500 vuotta joten ota tempausoppiin tuoreempi tuki.

        Niinpä tuo Daniel kirjoittikin Herran sanoneen hänelle, että "lukitse näkysi sillä se tarkoittaa KAUKAISTA AIKAA.." 2500 vuotta on tosiaan kulunut, ei se tarkoita että se ei olisi totta ja toteutuu juuri meidän aikanamme. Israelin itsenäistyminen 1948 sitoo lopun ajat meidän sukupolveemme.

        Pre-Trib1977


      • yksin armosta
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Danielilla ja hänen tovereillaan ,kun eivät palvelleet Marduk Jumalaa ja eivätkä kumartaneet Nebukadnessarin pystyttämää kuvapatsasta.
        Aikaa tuosta kuvaamastasi tapahtumasta on n,2500 vuotta joten ota tempausoppiin tuoreempi tuki.

        Voi sinua, rakas Tuhat ja yksi!

        Etkö ymmärrä, että Raamattu on kirjoitettu Eläväksi Sanaksi, joka on TOTTA TÄNÄÄN.

        Polviani en notkista TÄNÄÄN.

        Tärkeintä on se, KENELLE tai MILLE on uskollinen jokapäiväisissä valinnoissaan.


      • yksin armosta
        yksin armosta kirjoitti:

        Voi sinua, rakas Tuhat ja yksi!

        Etkö ymmärrä, että Raamattu on kirjoitettu Eläväksi Sanaksi, joka on TOTTA TÄNÄÄN.

        Polviani en notkista TÄNÄÄN.

        Tärkeintä on se, KENELLE tai MILLE on uskollinen jokapäiväisissä valinnoissaan.

        Ei meidän kuulu olla uskollisia tempausopille tms, ainoastaan PERSOONALLE, Messiaalle Yashualle, Herralleni-
        Hän vastaa siitä, mitä tapahtuu!

        Ja silloinkin, kun olen ymmärtänyt väärin, tai en saa toivomaani pelastusta, tahdon sanoa:

        "Jumala, jota palvelemme, PYSTYY PELASTAMAAN MEIDÄT TULISESTA UUNISTA ---
        MUTTA VAIKKA NIIN EI KÄVISIKÄÄN kuningas --- SINUN JUMALIASI EMME PALVELE." Dan. 3:17,18


      • pitää olla uskoa
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        mutta on katsottava kenelle pyllistää, kun toiselle polvia notkistaa.
        Uhkaatko sananvapautta ja mikä vastuu oottaa kun kirjoittaa asiat niin kuin ne katsoo olevan?
        >>> Kannattaa varoa mitä tänne kirjottaa koska siitä joutuu vielä kerran vastuuseen.>>>

        Toisaalta ,- kumpa olisikkin totta ja pistäisi nämä hurjat ennustelijat ojennukseen valheen levittelystä, mutta kun ei oo totta se Jeesuksen tulo ja se TEMPAUS.

        Pelkkä pyllistelijä kun ei taivaaseen uskomatta voi päästä...!


      • MITÄ haluatte?
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Danielilla ja hänen tovereillaan ,kun eivät palvelleet Marduk Jumalaa ja eivätkä kumartaneet Nebukadnessarin pystyttämää kuvapatsasta.
        Aikaa tuosta kuvaamastasi tapahtumasta on n,2500 vuotta joten ota tempausoppiin tuoreempi tuki.

        Miksi olette tulleet tähän profetiat nimiseen paikkaan? Menkää pilkkaajat johonkin muualle!


      • tuhat ja yksi
        Pre-Trib1977 kirjoitti:

        Niinpä tuo Daniel kirjoittikin Herran sanoneen hänelle, että "lukitse näkysi sillä se tarkoittaa KAUKAISTA AIKAA.." 2500 vuotta on tosiaan kulunut, ei se tarkoita että se ei olisi totta ja toteutuu juuri meidän aikanamme. Israelin itsenäistyminen 1948 sitoo lopun ajat meidän sukupolveemme.

        Pre-Trib1977

        Joka oli perustettu nyky Israeliin ,kerrottiin varmana Jeesuksen nimeen oli;

        1948 40 vuotta = 1988 ja ( tenpaus ennen sitä 1 vuosii viikko eli 7 vuotta = 1981)

        1 vuosiviikko perustui Dan.9:27. jakeen virheelliseen tulkintaan , ( Sieltä ei leikata ei siirretä yhtään vuosiviikkoa minnekkään muualla kuin harhatulkinnassa).


      • tuhat ja yksi
        yksin armosta kirjoitti:

        Voi sinua, rakas Tuhat ja yksi!

        Etkö ymmärrä, että Raamattu on kirjoitettu Eläväksi Sanaksi, joka on TOTTA TÄNÄÄN.

        Polviani en notkista TÄNÄÄN.

        Tärkeintä on se, KENELLE tai MILLE on uskollinen jokapäiväisissä valinnoissaan.

        rehellisyys, totuuden etsintä ja pidättäytyä pettämästä ihmisiä!


      • tuhat ja yksi
        yksin armosta kirjoitti:

        Ei meidän kuulu olla uskollisia tempausopille tms, ainoastaan PERSOONALLE, Messiaalle Yashualle, Herralleni-
        Hän vastaa siitä, mitä tapahtuu!

        Ja silloinkin, kun olen ymmärtänyt väärin, tai en saa toivomaani pelastusta, tahdon sanoa:

        "Jumala, jota palvelemme, PYSTYY PELASTAMAAN MEIDÄT TULISESTA UUNISTA ---
        MUTTA VAIKKA NIIN EI KÄVISIKÄÄN kuningas --- SINUN JUMALIASI EMME PALVELE." Dan. 3:17,18

        "Ei meidän kuulu olla uskollisia tempausopille tms,",,,

        Koska se on uskonnollinen harha.

        Samoin uudistettu harha on tuo Yashuasikin.


      • tuhat ja yksi
        MITÄ haluatte? kirjoitti:

        Miksi olette tulleet tähän profetiat nimiseen paikkaan? Menkää pilkkaajat johonkin muualle!

        en pilkkaamaan en , - vaan paljastamaan valheprofetioita ja kertomaan Danielin unet tulkintaa Danielin kirjasta .

        Pilkkaa ei ole tosiasioitten julkituonti, vaikka sen pilkkana koetkin.


      • tuhat ja yksi
        pitää olla uskoa kirjoitti:

        Pelkkä pyllistelijä kun ei taivaaseen uskomatta voi päästä...!

        jotta ; Jeesuksen nimessä ennustelijoita ja profetioitten levittelijöitä si se Hän Jeesus tunne näin kirjoittaa UT.


      • yksin armosta
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        "Ei meidän kuulu olla uskollisia tempausopille tms,",,,

        Koska se on uskonnollinen harha.

        Samoin uudistettu harha on tuo Yashuasikin.

        Vai niin.
        Olen opetellut tuon Yashua- nimen käyttöä, tai Yahushua - sen vuoksi, mitä olen ymmärtänyt Antikristuksesta ja antikristillisestä hengestä.
        Olisipa kiva tietää, kuka olet!
        Tunnut olevan niin hyvin perillä kaikesta.
        Ja mikä sai sinut noin happamaksi?


      • 13+8
        Pre-Trib1977 kirjoitti:

        Niinpä tuo Daniel kirjoittikin Herran sanoneen hänelle, että "lukitse näkysi sillä se tarkoittaa KAUKAISTA AIKAA.." 2500 vuotta on tosiaan kulunut, ei se tarkoita että se ei olisi totta ja toteutuu juuri meidän aikanamme. Israelin itsenäistyminen 1948 sitoo lopun ajat meidän sukupolveemme.

        Pre-Trib1977

        En oikein usko,että Israelin itsenäistyminen 1948 sitoo lopun ajat meidän sukupolveemme.

        Kun synnin mitta tulee täyteen, ahdistus on niin kova, että sitä aikaa on lyhennetty valittujen tähden.


    • Maranata +

      Odottajat

      Olipa kerran joukko ihmisiä, jotka odottivat tärkeää matkaa. He kokoontuivat rautatieasemalle ja alkoivat tutkia aikatauluja. Mikä se oikea juna, oikea aikataulu olisi? Porukka lisääntyi, tuli yhä uusia ”painoksia” aikataluista, ja kiisteltiin, mikä se ainoa ”oikea” ja vuorenvarma hetki junan tuloon voisi olla? Sitten joku heräsi, sanoi, kello on niin paljon että viimeinekin juna siihen kohteeseen on mennyt meidän huomaamattamme! Sitten alkoi voivottelu ja toisen syyttäminen. Oli sydänyö.

      Joku tuli ja sanoi: Ne jotka olivat valmiit ovat jo perillä. Heidät noudettiin pelloilta, yövuoteelta, tekemässä töitä. He tekivät niinkuin oli käsketty. Eivät kinastelleet kuka on ”oikeassa” minuutin, tunnin, päivän taikka vuoden tarkkuudella. He valvoivat ja olivat uskollisia palvelustehtävissä. (Luuk 17:34-36, Matt 24:36-51) Ovi on suljettu, te myöhästyitte, te askartelitte väärässä asiassa.. (Matt 24:36, Apt 1:7-8)

      • sokeakana

        Että askarrellaan väärissä asiossa,mutta minusta tallä näyllä on eroa aikalailla näihin edellisiin näkyihin.Kuin yöllä ja päivällä.Näissä aikaisemmissahan on uhkailtu myrskyillä,maanjaristyksillä ja kaikilla höpöasiolla.Tuohan oli aika yksinkertainen"aika loppuu"eikä mitään uhkakuvia.Katsokaa ja vertailkaa.


      • Tervettä realismia
        sokeakana kirjoitti:

        Että askarrellaan väärissä asiossa,mutta minusta tallä näyllä on eroa aikalailla näihin edellisiin näkyihin.Kuin yöllä ja päivällä.Näissä aikaisemmissahan on uhkailtu myrskyillä,maanjaristyksillä ja kaikilla höpöasiolla.Tuohan oli aika yksinkertainen"aika loppuu"eikä mitään uhkakuvia.Katsokaa ja vertailkaa.

        Sensaatiohakuinen nainen, joka ei tiedä mitään varmaa, kipuilee, aj saa lopuksi kuin korttipakasta otettuna jonkun "merkin". Taikuutta. Jumala ei toimi näin, eikä käske keskittyä muuhun kuin valvomaan ja palvelemaan tehtävissä. Typeriä aikataulupuuhia, taas uusia! No, heräävät kait sekunnin liian myöhään... Sääli


      • Huolta ja työtä
        Tervettä realismia kirjoitti:

        Sensaatiohakuinen nainen, joka ei tiedä mitään varmaa, kipuilee, aj saa lopuksi kuin korttipakasta otettuna jonkun "merkin". Taikuutta. Jumala ei toimi näin, eikä käske keskittyä muuhun kuin valvomaan ja palvelemaan tehtävissä. Typeriä aikataulupuuhia, taas uusia! No, heräävät kait sekunnin liian myöhään... Sääli

        että taikuusilmiö voimistuu monen muun saastan kera (huumeet jne.), ja laspsia vietellään Pokemonin kaltaisella. Hyvin vähän tällä palstalla pohditaan tätä eli valvotaan uskollisina palvelutehtävissä!
        Ja palstahan kuuluu osioon uskonnot ja USKOMUKSET.
        Tästä ko näystä en sano mitään, koska ei ole sellaista eroittelukykyä.


      • sokeakana
        sokeakana kirjoitti:

        Että askarrellaan väärissä asiossa,mutta minusta tallä näyllä on eroa aikalailla näihin edellisiin näkyihin.Kuin yöllä ja päivällä.Näissä aikaisemmissahan on uhkailtu myrskyillä,maanjaristyksillä ja kaikilla höpöasiolla.Tuohan oli aika yksinkertainen"aika loppuu"eikä mitään uhkakuvia.Katsokaa ja vertailkaa.

        minä alan pitää tätä profetia touhua hölynpölynä. Taidan alkaa keskittymään elämään ja alan askartelemaan niiden oikeiden asioiden parissa.


      • yksin armosta
        sokeakana kirjoitti:

        minä alan pitää tätä profetia touhua hölynpölynä. Taidan alkaa keskittymään elämään ja alan askartelemaan niiden oikeiden asioiden parissa.

        Tämähän on Jumalan tahtokin.

        Profetian tehtävä on herätellä laittamaan elämän arvot ja asiat kuntoon ja jatkaa elämää tietoisuudessa siitä, että vastaan Jumalalle JOKA PÄIVÄ vaelluksestani Hänen edessään.

        Tuleeko Kuningas huomenna tai ylihuomenna, on silloin samantekevää, koska JOKA PÄIVÄ elämänarvoni suhteessa Häneen ja lähimmäisiini ovat kunnossa ja odotan Häntä noutamaan, milloin päivä sitten tuleekaan.

        Jos taas et ole uskossa, keskittyminen entisenlaiseen elämääsi ei ole tavoiteltavaa, sillä silloin tuho ja turmio yllättää "niin kuin synnytyskin raskaana olevan vaimon". Eikä sitä pääse pakoon.

        Luojasi kuiskaa korvaasi: Tässä olen. Et tarvitse yhtään uskovaista tai seurakuntaa, yksin sinä ja Luojasi, ja Yashua Messias, joka on välimies ja tie Isän Jumalan tykö. ET TARVITSE MITÄÄN MUUTA!

        Yksinäinen rukous: Johdata sinä minua totuuteen, Jumalan poika, en yksin selviä.

        "Sinun SANASI (=Raamattu) on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani." Ps. 119:105


      • Tarkoituksenmukaisuu
        yksin armosta kirjoitti:

        Tämähän on Jumalan tahtokin.

        Profetian tehtävä on herätellä laittamaan elämän arvot ja asiat kuntoon ja jatkaa elämää tietoisuudessa siitä, että vastaan Jumalalle JOKA PÄIVÄ vaelluksestani Hänen edessään.

        Tuleeko Kuningas huomenna tai ylihuomenna, on silloin samantekevää, koska JOKA PÄIVÄ elämänarvoni suhteessa Häneen ja lähimmäisiini ovat kunnossa ja odotan Häntä noutamaan, milloin päivä sitten tuleekaan.

        Jos taas et ole uskossa, keskittyminen entisenlaiseen elämääsi ei ole tavoiteltavaa, sillä silloin tuho ja turmio yllättää "niin kuin synnytyskin raskaana olevan vaimon". Eikä sitä pääse pakoon.

        Luojasi kuiskaa korvaasi: Tässä olen. Et tarvitse yhtään uskovaista tai seurakuntaa, yksin sinä ja Luojasi, ja Yashua Messias, joka on välimies ja tie Isän Jumalan tykö. ET TARVITSE MITÄÄN MUUTA!

        Yksinäinen rukous: Johdata sinä minua totuuteen, Jumalan poika, en yksin selviä.

        "Sinun SANASI (=Raamattu) on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani." Ps. 119:105

        Minusta on turha mennä oikomaan toisten unia tai näkyjä. Heillä on niistä oma kokemuksensa ja sillä siisti. Jos ei niihin itse usko, niin eikö se riitä. Miksi pitäisi mennä toisten motiiveja epäilemään tai mollaamaan, jos ei varsinkaan edes tunne koko ihmistä? He ovat itse vastuussa sanomisistaan ja tulkinnoistaan.

        Lopunajan tapahtumat ja ihmisten saamat viestit Jumalalta ovat mielenkiintoisia, mutta olen myös sitä mieltä, että liika askartelu profeetallisten asioiden kanssa, voi kääntyä itseään vastaan. Joillakin on siihen kutsumus, mutta on myös sellaista pähkäilyä, josta käy miettimään, että onkohan tuo ihan tervettä ja ehkä olisi syytä harrastaa jotain muutakin.


      • lukee tänäänkin
        sokeakana kirjoitti:

        Että askarrellaan väärissä asiossa,mutta minusta tallä näyllä on eroa aikalailla näihin edellisiin näkyihin.Kuin yöllä ja päivällä.Näissä aikaisemmissahan on uhkailtu myrskyillä,maanjaristyksillä ja kaikilla höpöasiolla.Tuohan oli aika yksinkertainen"aika loppuu"eikä mitään uhkakuvia.Katsokaa ja vertailkaa.

        Raamatussa on yhä ne asiat jotka koskevat lopunaikoja, ei niitä ole teitä miellyttääkseen sieltä poistettu, ja Raamatussa myös sanotaan ettei Herra tee mitään ilmoittamatta siitä ensin palvelijoilleen, profeetoille...!


    • Merkkien seuraaja

      Laitetaan tuosta tempauksesta ensin oma näkemys eli TOIVOTAAN PARASTA JA VARAUDUTAAN PAHIMPAAN. Tuon uskova käsittänee mutta paras olisi kun jo ennen atikristuksen aikaa temmattaisiin ja pahin, että koko vaivanaika aivan loppuun saakka täälä kärsitään kaikkien kanssa suurimmat vaivat mitä tämä maa on päällän nähnyt. Hivenen olen kallellaan Osmo Tillilän kantaan joka oli teologian professori ja erosi jo 1960 luvulla protestina kirkon liberalisoitumiselle. Tiililän näkemys oli että hieman ennen Jeesusksen takaisintuloa, vaikkapa muutama viikko tai kk ennen, tapahtuu tempaus. Olisi siis enenmmän varadutaan pahimpaan vaihtoehto.

      Sellainen löytyy Raamatusta että Jeesus nousisi kuolleista kolmatena päivänä ja se voisi viitata siihen, että täytyy mennä 2000 vuotta ennen kuin Jeesus tulee takaisin. Matt. 16:21 ja Luukas 9:22, joissa opetetaan, että Jeesus nousisi kuolleista kolmantena päivänä. 2000 vuotta Jeesuksen kuolemasta tulee vuonna 2030.

      • Oli mielenkiintoista saada tietää, että Osmo Tiililällä on ollut sama näkemys uskovien tempauksesta ja Jeesuksen julkisesta takaisintulosta kuin minullakin on ollut jo vuosia eli että uskovat temmataan yläs joitakin viikkoja tai kuukausia ennen Antikristuksen ajan loppumista ja Jeesuksen julkista paluuta maan päälle.


      • tuhat ja yksi
        JoukoPiho kirjoitti:

        Oli mielenkiintoista saada tietää, että Osmo Tiililällä on ollut sama näkemys uskovien tempauksesta ja Jeesuksen julkisesta takaisintulosta kuin minullakin on ollut jo vuosia eli että uskovat temmataan yläs joitakin viikkoja tai kuukausia ennen Antikristuksen ajan loppumista ja Jeesuksen julkista paluuta maan päälle.

        jotta tuo tempausoppi on harhaa mitä suuremmissa määrin.
        Ei siihen tuo totuutta vähääkään tempaus ajan kohdan muuttaminen eteenpäin , koska tuohon oppiin vaikuttavat uskonteoriat ja Raamatun kohdat on selitetty uskomuksin tulkittuihin jakeisiin ja ne jakeet on sitten selitetty miten sattuu .
        Karmaisevin virhe on mielestäni se 1 vuosiviikko eli 7 vuotta ,joka on kekseliäästi otettu jakeesta Dan.9:27.
        Jaehan kertoo Syyrian kuninkaan Antiokhos neljännen Epifaneen ajasta, ja ei tietenkää Ameriikan uskovilla ollut noita Syyrian Seleukos kuninkaitten historiaa käytettävänään ja niin se tulkintavirhe on ujutettu tempaus teoriaan.


      • Pitkään seuraillut..
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        jotta tuo tempausoppi on harhaa mitä suuremmissa määrin.
        Ei siihen tuo totuutta vähääkään tempaus ajan kohdan muuttaminen eteenpäin , koska tuohon oppiin vaikuttavat uskonteoriat ja Raamatun kohdat on selitetty uskomuksin tulkittuihin jakeisiin ja ne jakeet on sitten selitetty miten sattuu .
        Karmaisevin virhe on mielestäni se 1 vuosiviikko eli 7 vuotta ,joka on kekseliäästi otettu jakeesta Dan.9:27.
        Jaehan kertoo Syyrian kuninkaan Antiokhos neljännen Epifaneen ajasta, ja ei tietenkää Ameriikan uskovilla ollut noita Syyrian Seleukos kuninkaitten historiaa käytettävänään ja niin se tulkintavirhe on ujutettu tempaus teoriaan.

        Hra Piholainen harjoittaa "sensuuria" kuten ennenkin! Sivuilleen pääsee varmasti VÄÄRÄT, keksityt profetiat... näyt ja UNET. Varmasti. Mutta antaas olla, jos joku hiukankin hipaisee hän "pylväspyhimyksiään" --- unenennäkijöitä, niin sensuuri käy! Ja itse piholainen? Sääliksi käy kaveria? On vielä yli puoli vuotta etuskuntavaaleihin, ja piho "ennustelee" ettei taida päästä etuskuntaan. Rukouksiakin pyytää, ja tietysti RAHAA!! - Kampanjaan. Sääliksi käy miestä... mutta onpahan "karvansa näyttänyt".

        Tuolle Tuija Suistomaalle oli pihon vieraskirjassa kommenttia, mutta piholainen oli ne "siivonnut" pois.
        Niinköhän se tekisi etuskunnassakin? Mitä vain mieleen juolahtaa... Hyvä sensuurimies siitä tulisi?


      • sokeakana
        Pitkään seuraillut.. kirjoitti:

        Hra Piholainen harjoittaa "sensuuria" kuten ennenkin! Sivuilleen pääsee varmasti VÄÄRÄT, keksityt profetiat... näyt ja UNET. Varmasti. Mutta antaas olla, jos joku hiukankin hipaisee hän "pylväspyhimyksiään" --- unenennäkijöitä, niin sensuuri käy! Ja itse piholainen? Sääliksi käy kaveria? On vielä yli puoli vuotta etuskuntavaaleihin, ja piho "ennustelee" ettei taida päästä etuskuntaan. Rukouksiakin pyytää, ja tietysti RAHAA!! - Kampanjaan. Sääliksi käy miestä... mutta onpahan "karvansa näyttänyt".

        Tuolle Tuija Suistomaalle oli pihon vieraskirjassa kommenttia, mutta piholainen oli ne "siivonnut" pois.
        Niinköhän se tekisi etuskunnassakin? Mitä vain mieleen juolahtaa... Hyvä sensuurimies siitä tulisi?

        Tuijan näky oli ensimmäinen näky Pihon sivuilla mikä kannattaa ottaa vakavasti.Itse näen niin että niissä sadoissa muissa on puhuttu tuomioista ja tässä jostain ihan muusta.Ei haittaa ajat ja vuodet mitään.Niihin muihin rohvetioihin suhtaudun huvittuneesti.Tämä kana on löytänyt jyvänsä.Enkä enempää etsikkään.


      • Tuom.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        jotta tuo tempausoppi on harhaa mitä suuremmissa määrin.
        Ei siihen tuo totuutta vähääkään tempaus ajan kohdan muuttaminen eteenpäin , koska tuohon oppiin vaikuttavat uskonteoriat ja Raamatun kohdat on selitetty uskomuksin tulkittuihin jakeisiin ja ne jakeet on sitten selitetty miten sattuu .
        Karmaisevin virhe on mielestäni se 1 vuosiviikko eli 7 vuotta ,joka on kekseliäästi otettu jakeesta Dan.9:27.
        Jaehan kertoo Syyrian kuninkaan Antiokhos neljännen Epifaneen ajasta, ja ei tietenkää Ameriikan uskovilla ollut noita Syyrian Seleukos kuninkaitten historiaa käytettävänään ja niin se tulkintavirhe on ujutettu tempaus teoriaan.

        tempaukseen. Mutta kysyisin ihan asiantuntijalta, että mitä se Tessalonikalaisille kirjoitettu kirje tempauksesta sinun mielestä tarkoittaa?


      • Onnittelut!
        sokeakana kirjoitti:

        Tuijan näky oli ensimmäinen näky Pihon sivuilla mikä kannattaa ottaa vakavasti.Itse näen niin että niissä sadoissa muissa on puhuttu tuomioista ja tässä jostain ihan muusta.Ei haittaa ajat ja vuodet mitään.Niihin muihin rohvetioihin suhtaudun huvittuneesti.Tämä kana on löytänyt jyvänsä.Enkä enempää etsikkään.

        Tuijan fan-clubille! Varo avain sokea kana, ettet myrkyty jyvästä! On moni myrkyttynyt vääristä jyvistä, kuollutkin. Vain Sana antaa varmasti tervettä leipää! Kas kun piholaisen sivulla oli EKAn kerran - satojen muiden profetioiden - perästä joku hyvä? Tieteellinen lapsus? RIP.


      • Pitkään seuraillut.. kirjoitti:

        Hra Piholainen harjoittaa "sensuuria" kuten ennenkin! Sivuilleen pääsee varmasti VÄÄRÄT, keksityt profetiat... näyt ja UNET. Varmasti. Mutta antaas olla, jos joku hiukankin hipaisee hän "pylväspyhimyksiään" --- unenennäkijöitä, niin sensuuri käy! Ja itse piholainen? Sääliksi käy kaveria? On vielä yli puoli vuotta etuskuntavaaleihin, ja piho "ennustelee" ettei taida päästä etuskuntaan. Rukouksiakin pyytää, ja tietysti RAHAA!! - Kampanjaan. Sääliksi käy miestä... mutta onpahan "karvansa näyttänyt".

        Tuolle Tuija Suistomaalle oli pihon vieraskirjassa kommenttia, mutta piholainen oli ne "siivonnut" pois.
        Niinköhän se tekisi etuskunnassakin? Mitä vain mieleen juolahtaa... Hyvä sensuurimies siitä tulisi?

        Nimimerkki "Pitkään seuraillut.." kirjoitti: "On vielä yli puoli vuotta etuskuntavaaleihin, ja piho "ennustelee" ettei taida päästä etuskuntaan."

        En ole ennustanut tuollaista, että en taida päästä eduskuntaan. Olen vain tunnustanut, että ilman Jumalan siunausta ja suosiota minä en pääse eduskuntaan.


      • Looginen kehitys...
        JoukoPiho kirjoitti:

        Nimimerkki "Pitkään seuraillut.." kirjoitti: "On vielä yli puoli vuotta etuskuntavaaleihin, ja piho "ennustelee" ettei taida päästä etuskuntaan."

        En ole ennustanut tuollaista, että en taida päästä eduskuntaan. Olen vain tunnustanut, että ilman Jumalan siunausta ja suosiota minä en pääse eduskuntaan.

        Olet vahvasti "epäillyt" ettet pääse uduskuntaan? vai aikotko "sensuroida" omat rukouspyyntösi sivuillasi RUKOUSAIHEET. Et pääse. Tämä on Herran sana. Ei keksitty profetia. Jos Sinulla on hiukanakan "omatunnon" ääntä, moraalia, niin kuuntele sitä? Tiedät, että olet LASKELMOINUT, poistanut tekstejä, touhunnut "selän takana". Jumala mysö käänsi Sinulle selkänsä.Pärjää, miten parhaaksi näet. Ja näet, että tämä PFOFETIA on tosi, vaikka se ei toki palstoillesi kelpaa. Jumala NÄKEE ja tietää kaiken. Salaisuudetkin. Sorry.


      • Looginen kehitys... kirjoitti:

        Olet vahvasti "epäillyt" ettet pääse uduskuntaan? vai aikotko "sensuroida" omat rukouspyyntösi sivuillasi RUKOUSAIHEET. Et pääse. Tämä on Herran sana. Ei keksitty profetia. Jos Sinulla on hiukanakan "omatunnon" ääntä, moraalia, niin kuuntele sitä? Tiedät, että olet LASKELMOINUT, poistanut tekstejä, touhunnut "selän takana". Jumala mysö käänsi Sinulle selkänsä.Pärjää, miten parhaaksi näet. Ja näet, että tämä PFOFETIA on tosi, vaikka se ei toki palstoillesi kelpaa. Jumala NÄKEE ja tietää kaiken. Salaisuudetkin. Sorry.

        Ei minulla ole tarvetta sensuroida omaa esirukouspyyntöäni, joka on seuraava:
        Tunnustan nöyrästi, että en usko pääseväni huhtikuun 2011 vaaleissa eduskuntaan, ellei Jumalan siunaus ja suosio ole ylläni. Pyydän siksi, että mikäli uskot siihen, että minulla on kristittynä annettavaa Suomen eduskunnan lainsäädäntötyössä, niin muistat minua esirukouksin näiden seuraavien kuukausien aikana aina 17.4.2011 asti, jolloin on varsinainen vaalipäivä.

        Minä en epäile eduskuntaan pääsemistäni. Mutta tunnustan sen, että ilman Jumalan siunausta ja suosiota en pääse eduskuntaan. Niinpä rukoilen Jumalan apua ja pyydän muitakin rukoilemaan puolestani.


      • Aristarkus
        JoukoPiho kirjoitti:

        Ei minulla ole tarvetta sensuroida omaa esirukouspyyntöäni, joka on seuraava:
        Tunnustan nöyrästi, että en usko pääseväni huhtikuun 2011 vaaleissa eduskuntaan, ellei Jumalan siunaus ja suosio ole ylläni. Pyydän siksi, että mikäli uskot siihen, että minulla on kristittynä annettavaa Suomen eduskunnan lainsäädäntötyössä, niin muistat minua esirukouksin näiden seuraavien kuukausien aikana aina 17.4.2011 asti, jolloin on varsinainen vaalipäivä.

        Minä en epäile eduskuntaan pääsemistäni. Mutta tunnustan sen, että ilman Jumalan siunausta ja suosiota en pääse eduskuntaan. Niinpä rukoilen Jumalan apua ja pyydän muitakin rukoilemaan puolestani.

        Tyhjää jauhamista...
        Jouko P. kirjoittaa "Tunnustan nöyrästi, että en usko pääseväni huhtikuun 2011 vaaleissa eduskuntaan..." Hän ei siis usko pääsevänsä? Jos hän USKOISI, hän kirjoittaisi: USKON pääseväni huhtikuun 2011 vaaleissa eduskuntaan.
        Kumma juttu nyt on tämä, että muka Jumalan pitäisi siunata ja olla suosiollinen ja johdattaa eduskuntaan? Ja miksi? Että sielläkin tulisi lisää aihetta jumalanpilkkaan, kun J.P. sokeltaa sitä ja tätä ja tuota, esittelee huuhaa-sanomia, unia ja näkyjä, sotkee politiikkaa ja uskontoa ja patologisia uskon sivuraiteita... Kyllä J.P.n on ihan omin voimin pyristeltävä politiikkaan. Ja mieluummin omilla rahoillaan kuin kerjätyillä. J.P. on touhunnut niin pitkään omia touhujaan, että Jumala on jättänyt hänet jatkamaan omilla voimillaan...


      • sokeakana
        Onnittelut! kirjoitti:

        Tuijan fan-clubille! Varo avain sokea kana, ettet myrkyty jyvästä! On moni myrkyttynyt vääristä jyvistä, kuollutkin. Vain Sana antaa varmasti tervettä leipää! Kas kun piholaisen sivulla oli EKAn kerran - satojen muiden profetioiden - perästä joku hyvä? Tieteellinen lapsus? RIP.

        Silmiäni.kyllä tässä Tuijan nayssä on vähän liikaa astian makua,jos rehellisiä ollaan.Ei sieltä Pihon päästä tule mitään hyvää.


    • 27

      En ala nyt kertoon mitään kertomuksia,mitä herra on puhunut,mutta valmistautukaa lähtöön,ja ajankohta on ensivuoden kevätkesä, tämä maailma näkee sen kauhun ja ahdingon mitä sen jälkeen täällä alkaa tapahtuun,se on kuin maailmanloppu niille jotka jäävät tänne,niin sen haluan kertoa pikkulapset lähtee myös kirkkauteen,jottka ovat aivanpieniä,jotka ei tiedä vielä,mikä on syntiä,mutta ne lapset jotka sen jo tietää jäävät tänne.,joka on viisas ottaa jeesuksen herrakseen ja ottaa pelastuksen vastaan,mutta kaikki on vapaaehtosta! Ari

      • 54-12-24 syntynyt

        Unessani talot syttyivät tuleen ja oli kauhea kaaos. Satoi isoja rakeita, salamoi ja jyrisi. Mieheni kanssa mentiin ulos ja kuultiin ääni, joka sanoi, ettei aikaa enää ole, vaan Jumalan mitta on tullut täyteen. Minä siinä ihmettelemään, että nythän on vasta maaliskuu. Eikös se pitänyt olla vasta joulukuussa, se maailmanloppu. No unet ovat unia, eivätkä kaikki unet toteudu. Yhden unen mukaan minun pitäisi kuolla 56 vuotiaana. Täytän 57 jouluaattona, jos en nyt parin viikon sisällä kuolla kupsahda. Jos elän vielä syntymäpäiväni jälkeen, niin ilmoittelen, vaikkei se ketään kiinnostaisikaan. Sitten ei varmaan tarvitse pelätä maaliskuutakaan 2012.


      • Parasta rukoilla!

        ...että vääriä profeettoja vilisemällä vilisee...9.12.2011:"valmistautukaa lähtöön...ensi kevätkesä eli v. 2012! Ja syksy 2012 on jo meneillään!
        Lopettakaa jo ja antakaa jumalalle kunnia määrätä ajat ja tulevat. Älkää huuhaata hömpöttäkö! Eikö ole parempaa tekemistä kuin kumartaa varjoaan: "Olen nähnyt unta, olen nähnyt unta", unta, unta ja taas uusi uni


    • kirjoitukset

      >>>Ei tule,mutta sodat ilmeisesti alkavat ja Elian työn aika.Mutta ehkä ensi syksynä on ylösotto.Asia riippuu sittä alkavatko nämä maailmantapahtumat.Olisi hyvä,mikäli Israel hyökkäisi Iranin atomivoimaloiden kimppuu.Vuorostaan karhussa olisi vallankaappaus,jolloin pakolaiset tulisivat.Tässä juuri olisi Elia joukon työn aika ja syksyllä ylös.Siitä alkaa viimeinen vuosiviikko.Näin ollen tänne jäisi valtava joukko uskovia.Eli sanoma ei mene eteenpäin,ellei ole viejiä,ennen ylösottoa ja viimeisen vuosiviikon aikana.Herra toteuttaa suunnitelmansa niin kuin hän on ne profeetojensa kautta tiedottottanut.Ts.Raamattu pitää sisällään sen,mitä maailmassa tapahtuu.Mutta valitettavan harva on ottanut näistä selvän.Koska Raamatun profetia pitää-ei profetiat,koska niissä on aina vajavaista.Näin asiat menevät!

    • Puhun tulevasta 2012

      Painin itseni kanssa kirjoitanko ollenkaan tätä,mutta kirjoitan,mitä olen saanut herran puhuneen mulle vuodesta 2012.
      Tämä tuleva talvi vuonna 2012 siitä tulee tosi kylmä ja pakkasjakso on viikkoja kestävä,kunhan sen aika on.
      Nyt on pressanvaalit tulossa,se tulee oleen poikkeuksellinen,Tarja Halonen joutuu jatkoajalle,kun täällä tapahtuu kauheita asioita ja ihmiset ei pystykkään keskittyyn äänestykseen,eikä siitäsyyttä Halonen pysty vapautuun tehtävästään.
      Israel on sodan aiheuttamassa kaaoksessa ja ihmiset ovat paenneet sieltä pakoon ydinasesotaa.
      Jeesus saapuu ja hakee omansa pois,myös pikkulapset.
      Siihen minun kertomus loppuukin. Ari

    • Isä yksin tietää!

      Eiköhän olisi tärkeintä toitottaa: "VALVOKAA JA RUKOILKAA, SILLÄ ETTE TIEDÄ PÄIVÄÄ ETTEKÄ HETKEÄ!"
      Älkää sitoko ihmisiä; on tärkeätä olla valmiina joka hetki, sillä voihan se klähtöhetki tulla yksilötasolla arvaamatta, milloin tahansa!

    • Dyri Aster.

      Ai niin,tulikos niistä 2012 prsidentivaaleista poikkeukselliset ja joutuiko Tarja Halonen
      jatkoajalle ja tapahtuiko tässä maassa kauheita asioita ja niin päin pois?

      Minun kertomukseni päättyy siihen,että Tarja Halonen ei joutunut jatkoajalle ja Suomen presidentiksi valittiin Sauli Niinistö,tässä maassa ei tapahtunut kauheita asioita eikä Jeeveli hakenut omiaan pois.

      Ja kuten voitte historiasta todeta,niin tämä ei profeetallinen kertomus on tosi!

    • KTS (Ei kirj.)

      o_o

      • 2014.

        Kevät 2012 oli ja meni,samoin kevät 2013 ja seuraavaksi tulee kevät 2014...


    • 123450

      Kirjoitan ihan vaan muusta. Kunnat on kaavoittannet parhaat maatalous pellot asumiseen. Varmaan ku kunnallisvaaleissa tekniikan on niissä halvempi. Ylituonntoa Suomessa muka. Vaikka oli ei enää pitäisi niin tehdä . Kuulemma imiset vieläkin lisääntyvät. Vaikka ette itse lisääntyisi kohta sitä maata on haettava jostain missä viljellä ruokaa. Ei se aina k- kaupasta kohta 20937 löydy

    • ttkkl

      V192012 oli ympäristössa paljon rad.aktiivisia säteilyä. Siis risti, josta puuttui yksi sakara. Säteilee yhä. Tilastoissa näkyy "Kaiken lopun " oireet vuodelle 2017, elii tuo risti täääydentyisijaseolisi däteilyjen aiheuttama kaiken loppu", mutta Jumala on rajoittanut säteiyjen kukuatietyn rajan alle ja armon aika jatkuu.
      Tuota voisi parantaa rakentamalla atomivoimaloiden ympärille säteilyjen poistot, jotka estäisi atomivoimaloista ulosvuotavien säteilyjen pääsyn luontoon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2306
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2026
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1062
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe