Hullu juttu

ATM25

Työ ei maita - entä sitten? Nuoret kertovat miten aika kuluu rattoisasti ilman duuniakin. Työttömällä on vapaa-ajan rikkautta kuin lottovoittajalla. YLE tv2 klo 23.50.

20

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotas vaan

      Kivahan se on elellä muiden verorahoilla. Mutta koska lähivuosina on odotettavissa taloudellinen syöksykierre ja sosiaalitukia mahdollisesti rajusti leikataan, niin mitä sitten tekee ATM25, muut laiskurit, mannet ja muslimit, kun luukulta ei putoakaan rahaa yhtä helposti?

      • ATM25

        En mieti sitä nyt. Paskaduunit ei vaan nappaa, eikä muuta ole tarjolla. Toi Osku oli muuten cool :-)))


      • utfxks
        ATM25 kirjoitti:

        En mieti sitä nyt. Paskaduunit ei vaan nappaa, eikä muuta ole tarjolla. Toi Osku oli muuten cool :-)))

        Niin. Jos sulla ois jotain lahjoja ja tavoitteita niin ei tarvis tehdä paskaduunia, vaan voisit tehdä sellaista mistä nautit. Mutta kun ei oo niin ei oo.


      • ATM1977
        utfxks kirjoitti:

        Niin. Jos sulla ois jotain lahjoja ja tavoitteita niin ei tarvis tehdä paskaduunia, vaan voisit tehdä sellaista mistä nautit. Mutta kun ei oo niin ei oo.

        Ja totuushan on, että useinkaan ei pysty tekemään sitä mitä haluaisi koska kaikki maksaa. Eikä ole rahaa, koska ei ole töitä. Töitä ei vaan löydy. Ainakaan kunnon palkkatyötä. Itse kävin viimeiset 5 vuotta neljällä eri työvoimapoliittisella kurssilla ja niiden kautta olin firmoissa työharjoittelijana. Mutta palkkatöitä en löytänyt.
        Turha siis sanoa, että kyllä töitä löytyy jos on valmis tekemään sitä ja tätä. NO EI LÖYDY! Siivojaksi vaaditaan tutkinto ja useinkaan siivojan palkka on pienempi kuin mitä ansiosidonnaista saa. Lisäksi kaikenmoisiin muihin duunarihommiin, jotka kiinnostaisivat, EI OTETA koska on YLIKOULUTETTU. Yliopistotutkinnon omaavalla siis on todella huonot työmarkkinat nykyään. Paljon on työttömiä tohtoris tason ihmisiäkin.
        Ainoa keino on käydä juuri näitä kursseja. Niiden kautta sentään saa ajan kulumaan ja jonkinlaista työkokemusta.

        ATM1977


      • airis
        ATM25 kirjoitti:

        En mieti sitä nyt. Paskaduunit ei vaan nappaa, eikä muuta ole tarjolla. Toi Osku oli muuten cool :-)))

        no ei ole cool. täysin nössö luonteeton ja tylsä lapselleiniein raapustelija.


      • työtön paska

        Tämä oli hyvä ennustus. Työttömyystuki nousi 120 eurolla vuodenvaihteessa. :D


      • airis
        utfxks kirjoitti:

        Niin. Jos sulla ois jotain lahjoja ja tavoitteita niin ei tarvis tehdä paskaduunia, vaan voisit tehdä sellaista mistä nautit. Mutta kun ei oo niin ei oo.

        Aivan. Mutta työtä tehdään myös sen takia että olisi jotain merkitystä olemassaololla. Paskat siivouksetkin eikä vaan mistä tykkää. Nössöparat, luonteettomat epäsosiaaliset fyysisesti terveet hemmotellut täysin turhat yksilöt pitäisi jättää ilman sossurahoja. Lakihan velvoittaa yrittämään.


      • :)))

        Vallankumouksen.

        Ai, tää olikin vanha topicci.


    • .............

      jutellaan lutkat/bimbot

      • No jutellaan

        Oliko sulla kuolettavan tylsää eilen, kun suomi24 ei toiminut?


      • ATM25
        No jutellaan kirjoitti:

        Oliko sulla kuolettavan tylsää eilen, kun suomi24 ei toiminut?

        No oli! Siis aivan kauheaa. Ei näin voi ihmisiä kohdella Eniro!


      • Tänne hakkeroitiin
        ATM25 kirjoitti:

        No oli! Siis aivan kauheaa. Ei näin voi ihmisiä kohdella Eniro!

        Eihän se niiden vika ollut, kun ne oli jotkut venäläiset jotka hakkeroi suomi24:ään ja aiheutti sen.


      • ATM25
        Tänne hakkeroitiin kirjoitti:

        Eihän se niiden vika ollut, kun ne oli jotkut venäläiset jotka hakkeroi suomi24:ään ja aiheutti sen.

        Ryssät saatana! Olisihan se pitänyt arvata.


      • No se on vanha juttu
        ATM25 kirjoitti:

        Ryssät saatana! Olisihan se pitänyt arvata.

        No ei vaitiskaan. Sehän tapahtui jo keväällä se ryssien tietomurto. Tuli vaan mieleen olikohan taas joku semmonen kun palvelu meni nurin. Tai jos se oli se mato?


    • _OOD O))" RR"¤

      Propakandaa, valtakunassa on kaikki hyvin nuoret on vaan laiskoja paskoja, todellisuudessa pari vuotta etsii kovasti työtä siten tajuaa että ei, niitä vaan oo yrittäminen on riskinen tie rikkauksiin, mutta ei se yrittäminen ja toiminimen hankiminen päivässä tapahdu, sen aikaa kun tuumailee on tilastoitu vaikka miksi ja sukulaiset vituilee ja, television pakko maksu syötiläät keksivät ilkeitä valheita

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe