Naisen kaunis kuva vs todellisuus

sinkle män

Oon tavannu muutamia naisia Treffipalstalta. Oon huomannu tietynlaisen kaavan. Jos naisella on epäselvä kuva, jos naisella on ylipainoa niin nainen on varmasti ruma. Luultavasti moni pulleahko nainen laittaa tosi näyttävän kuvan profiiliin, ehkä jopa photoshoppaa kuvaansa ja saattaa saada kauniin ulkonäön kuvaansa. Mutta kun kyseisen naisen tapaa nii tuo taviksen näköinen tai jopa kaunis kuvassa oleva nainen on kaikkea muuta. Mikä järki on valhdella kuvallaan? Ei sillä oo mitään väliä onko kuva oikeasti kyseisestä naisesta, jos livenä on ihan eri näköinen. Eräs nainen jonka tapasin oli varmaan 2 vuotta nuorempana ja 10 kiloa laihempana kuvassa, ja kun hänet tapasin niin ei näyttänyt ees samalta ihmiseltä!? On pelkkää ajanhukkaa valehdella kuvallaan. Mulla ainakin koko homma lässähtää alussa jo siihen kun huomaan että toinen ei oo läheskään niin miellyttävän näköinen ja samanlainen mitä kuvassa.

Ja muuten, ennen kuin naiset täällä älähtää niin mulle kelpaa kyllä ihan tavallisen näköinen suomalainen nainen, pieni ylipainokaan ei haittaa hirveesti.

Jos ei miehet ois alunperinkään ollu kiinnostunut siitä leidistä, jonka oikean kuvan ois nähny niin ei ne silloinkaan siitä oo kiinnostunu kun sen tapaa livenä huolimatta onko mailaillu sen kans 2 viikkoo tai vaikka 2 kuukautta.

35

3564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuttaMuttaMutta

Olet aivan oikeassa tuon kuva hommelin kanssa, mutta useasti kuva saattaa näyttää todella erinnäköiseltä vielä enemmän koska itse luo mielikuvia tuon kuvan perusteella ja sehän on kuitenkin selviö, että kuvassa on vangittu vain yksi pieni hetki tuosta henkilöstä ja jos se on otettu sellaisesta kuvakulmasta että tyyppi näyttää täysin erinnäköiseltä mitä oikeasti on.

Jokaisesta on varmasti sekä kamalia että ihastuttavia kuvia, ja jokainen takuulla laittaa sen hyvän kuvan itsestään näytille eikä sitä huonompaa.

Juuri tuon vuoksi en keiku enää deittipalstalla, koska itse loin miehille tietyn ulkonäön vaikkakin kuvan perusteella mutta livenä näkiessä tämä olikin kaikkea muuta kuin se, joksi olin hänet kuvitellut.

• 35

jos profiilissa ei ole valokuvaa , aika harva varmaan ottaisi yhteyttä , ylipainoiseen naiseen.... kai siinä mahdollisessa tulevassa kumppanissa pitää olla myös jotain muutakin kuin vain se ulkoinen kauneus.

Ja jos valokuvaa vaan tuijottaa, mielestäni silloin olisi viisainta etsiä se mahdollinen mieluisen ulkonäön omaava nainen ihan sieltä live-elämästä , jos sitten vaikka kolahtais kunnolla.

Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan , kyll' vakka kantensa löytää ;)

Olkaa sellaisia kuin olette, se helpottaa oikeesti sen itselleen sopivan kumppanin löytymistä !

Tsempii vaan kaikille nettitreffaajille.

• Oman onnensa seppä

Eräällä miehellä oli tosi komea kuva galleriassaan, jossa hän seisoi hevosensa kanssa ja minä tietty flirttailin hänelle.

Kun olimme juteltu jo pari päivää sain selville, että mies ei omista enää hevosia ja asuu pienessä yksiössä yksin ja lapset on jossain laitoksessa. Lisäksi sain selville, että mies oli alkoholisti hän jopa laittoi mesessä minulle viestiä, josta en saanut yhtään selvää - lopetin juttelun siihen.

Tämä oli vain yksi tapaus monien joukosta.

• äh

no varmaan oli vaan yksi monien joukosta sulla jos olet heti myyty jos on komea kuva, kuten sanoit "tietty" flirttailit hänelle. Nyt mennään ihan Barbie-maailmassa beibi, ratsu ja kaikki. Oletko ajatellut katsoa sitä tekstiä myös profiilissa ensi kerralla? t.Nainen, joka hakee ratsut talleilta

• Pettynyt mies...

Monella 50 kymppiä lähestyvällä tai yli olevalla naisella on vanhakuva niiltä hyviltä ajoilta...
      Ne on oikeita munahaukkoja eikä mitään puumia...
      Ei meikki ja korsetti sentään kaikkea korjaa...
      Eikö voisi mukautua tilanteeseen että ei ole ikuisesti nuori...

• mollismollis

Hah, vartin alle viisikymppinen ja kuva profiilissa otettu viikko sitten... ryppyineen kaikkineen ja silti saan yhteydenottoja mukavilta tavallisilta miehiltä, mutta ikävä kyllä miehillä itsellään ei ole kuvaa profiilissaan, mikä tietty ihmetyttää tänä digi-aikakautena.

• ...,...-----

Minullakaan ei ole kuvaa,,,,,,syy miksi?
        Olen sellaisessa ammatissa, että en kertakaikkiaan voi (ope)

• .........

Miksi ope ei voi itestään kuvaa laittaa???

• ...,...-----

Mietippä itsesi samaan tilanteeseen.
        Yläasteen oppilaat onkivat profiilini ja sen jälkeen se on naamakirjassa,irc:ssä, kuvakkeessa yms....
        Ei tule kauppoja,,en koskaan laita kuvaani treffipalstalle olkoonkin kuka tahansa mitä mieltä vaan.
        Sähköpostiin saa sopivan mukava ihminen kuvani ja muut tietoni.

• tarkkapirkko
        ...,...----- kirjoitti:

Mietippä itsesi samaan tilanteeseen.
        Yläasteen oppilaat onkivat profiilini ja sen jälkeen se on naamakirjassa,irc:ssä, kuvakkeessa yms....
        Ei tule kauppoja,,en koskaan laita kuvaani treffipalstalle olkoonkin kuka tahansa mitä mieltä vaan.
        Sähköpostiin saa sopivan mukava ihminen kuvani ja muut tietoni.

Vai "OPE"?? Jäikö äidinkielen tunnit väliin?

• Single woman

Olen tehnyt ihan samoja havaintoja treffipalstoilla kirjoittelevista miehistä.
      Mies valehtelee painonsa.
      Ihan tavallisen näköinen mies mainostaa olevansa komea.
      Kalju mies kertoo olevansa ruskeatukkainen.
      Papparainen sanoo olevansa hyvin nuorekas.
      Köyhä kertoo olevansa varakas.
      Yleisenä miehenä liikkuva vannoo olevansa yhden naisen mies ja uskollista sorttia.
      Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. Treffipalstoilla voi kukin luoda uuden identiteetin itselleen. Ei pidä uskoa kaikkea!!!

• Tosi kuin vesi

Naiset tekevä kaikkea samaa ja lista on loputon...
      Eli tasoissa ollaan hyvää jussia..

• kiroan photoshopin

Tekee miehetkin tuota samaa. Ylipainoisia en ole vielä tavannut, mutta naamavärkiltään enemmän tai vähemmän omintakeisen näköisiä, profiilikuva on ollut kuin eri ihmisestä otettu. Ketään en haluaisi rumaksi haukkua, mutta olen ihan oikeasti järkyttynyt kun olen tavannut ihmisen livenä.

En mitenkään sen erityisemmin saalista mitään komistuksia vaikka ihan nätti nainen itse satunkin olemaan mutta koen jotenkin loukkaavaksi tuollaisen harhaanjohtamisen ja tuo touhu on sinänsä typerää, sillä eivätkö nämä äijät tajua sitä että treffeillä se totuus lopulta paljastuu.

Kaikkein reiluinta olisi sellainen mahdollisimman luonnollinen profiilikuva, kaikkein lähinnä todellista ulkonäköä. Itseni kohdalla olen ajatellut että ottaisin profiilikuvan heti aamulla herättyäni kun ei ole meikistä sun muusta ehostuksesta tietoakaan niin näkisivätpähän miehet että tällainen on tiedossa tykätkää tai älkää.

• photoa

Niin, jos vanhemmat naiset etsivät ns. nuorempia miehiä, niin kyllä myös vanhemmat miehet etsivät nuoria naisia, onko se jotenkin sallitumpaa???? Ja jotenkin naurettavaa on se, että miehet haluavat naisten olevan kauniita, hyväkroppaisia, itsestään huoltapitäviä ja katseenkestäviä, mutta itse saavat olla sellaisia törkimyksiä, lihavia lökäpöksyjä. Tapasin miehen, joka etsi noilla ylläolevilla kriteereillä olevaa naista, sain kolme kuvaa joista yhdestäkään ei saanut selvää miehen todellisesta ulkonäöstä, joten en enää kehdannut pyydellä enempää vain suostuin tapaamiseen. Ja niin, todellisuus oli kyllä taruakin kamalampi, ymmärsin hyvin miksi mikään kuva ei ollut tarkka. Sain tapaamisen sujumaan mielestäni mukavasti, mutta mies kuvitteli että tästä alkaa vuosisadan rakkaustarina ja ihmetteli kuinka en voinut edes halata häntä, totuus oli etten olisi voinut koskeakaan häntä, niin kaamea tapaus hän oli. Mutta se oli vain minun mielipiteeni hänestä, joku toinen nainen varmasti rakastuu häneen ja hän löytää vielä kumppanin. Pari ensimmäistä sekuntia tapamisessa jo näyttävät sen kannattaako siinä rakentaa suhdetta vai ei. Miehetkin voivat miettiä, kannattaako partavettä kaataa litratolkulla päällensä, haju on jotain todella oksettavaa, hampaat kannattaa pestä ja hienhajua yrittää poistaa jotenkin muuten kuin partavedellä.

Ja todellakin kuva on vain yksi ilme, nettitreffimaailmassa tulee se harha, että ei näe kokonaisuutta. Kaikki ihmiset eivät ole ns. komeita ja kauniita, mutta he voivat osoittautua todella mukaviksi ja hyviksi kumppaneiksi, myös ne lihavat. Katsokaa ympärillenne, siellä näette monenlaisia onnellisia pariskuntia joista voi ihmtellä, miksi tuokin nainen on tuollaisen miehen kanssa ja päinvastoin, mutta suhteessa on niin paljon muuta kuin se ulkonäkö. Mutta kyllä itse etsin miestä, jonka syliin ja lähelle voi heti mennä ihan eka hetkestä lähtien.

• ...................

Mikä on varmin tapa tietää, että naisella on ylimääräistä kannettavaa? Se, kun vartalorakenne kerrotaan normaaliksi, kuvassa on pelkät kasvot, selvästi leikattuna kuvasta jossa alunperin näkyi myös vähän kroppaa, painoa ei ole ilmoitettu mutta pituus on, sekä asento on sopiva kaksoisleuan kätkemiseen. Saattaa olla "normaali" tosiaan, mutta aivan siellä haitarin yläpäässä.

• mäpämä

Heh, no itse osun juuri näihin sun kriteereihin profiilikuvani puolesta ja olen urheilullisen hoikka. En halua mitään tosi selvää kuvaa itsestäni mokomille palstoille laittaa, enkä mainosta olevani erityisen atleettinen vaikka lähempänä se taitaa olla totuutta kuin se pelkkä "normaali"..
        mutta tosiaan, ihmisillä on erilaisia motiiveja laittaa milloin mikäkin kuva profiiliinsa. Itse pohdin myös pitkään laittaako mitään kuvaa, vapaa ja ilmainen foorumi kuitenkin ja ties minkälaista sankaria tullut nyt jo vastaan..

• ei ole niin

EI SE VAAN TODELLAKAAN MENE NIIN! Esim. kun itse otan kuvia itsestäni, aina se toinen käsi tulee siihen kuvaan rumasti ja olkapäästä pusero mene pahaan ryppyyn ja kupruilee, sitten AINA taustalla on jotain rojuja, tai rumasti vaikka vaatteet lattialla, mutta kuva on muuten hyvä. Tai kerrankin taustalle osui lapsen valokuva, kaikki nämä on pitänyt rajata pois. Ja joskus rajaan esim. rumasti olevat hiukset pois kuvasti, koska on erittäin vaikeaa saada sellaista kuvaa jossa kaikki olisi täydellisesti ja siististi. En halua ottaa mitään riskejä etä joku ei kelputtaisi minua sotkuisen tukan takia vaikka. NÄIN ON.

• oliviabbb

mutta entäpä jos onkin laihtunut sen kuvan oton jälkeen? Ai niinkö ei voi käydä? Itse oon ottanut onnistuneita kuvia kun olin tukevampi, mutta olen välillä ollut hoikempi, mikä kuva pitäisi lähettää? Paino jojoilee kaikilla naisilla jopa 10 kg. Ja yleensäkään kukaan nainen ei kerro painoansa koska se on yksityisasia, ja miehelle on häpeällistä kysyä sitä. ja eri vaa'at antavat eri tuloksia, näin on. On myös paljon ihmisiä joilla on pyöreät posket ja leuat, mutta on normaalipainoinen muualta.

• 80 kg mies

Yks nainen sanoi olevansa nätti ja sopusuhtainen. Kun sitten tapasin naisen niin se oli 25 kg ylipainoinen eikä tosiaan ollut nätti näky. Itse en koskaan valehtelis painosta.

• iivari S

Nätti on mielipide kysymys. Itse ainakin mielummin ottaisin ihmisen joka ajattelee itsestään terveellä tavalla (niin siis peilikuvasta huolimatta pitäisi itseään nättinä) vaikka olisikin hieman pyöreä tai jopa lihava. Ja sitten en missään nimessä jaksaisi naista tai miestä joka kitisisi ulkonäöstään ja illat aamut parkuisi kilojaan ja näppyjään.

Ja sopusuhtainen ei tietääkseni tarkoita hoikkaa tai edes normaalipainoista, vaan sitä että kaikki muodot ovat sulassa sovussa keskenään, eli rinnat sopii lanteisiin ja vatsamakkarat reisiin, eikä niin että 40kg painavalla mimmillä on H-kuppikoko yläpäässä. Ei kiitos ja yök.

• mummelix

Oletko itse silmän ilo? Yleensä tääl miehet höynäyttää minkä va pystyy.Nimikin saattaa olla keksitty,puh.numero salainen,siviilisääty ns.unohdettu...listaa voisi jatkaa loputtomiin.Nää uskoo olevansa luojan lahjoja naisille meinaten et nainen saa olla ikuonnellinen 5min.hikisestä hetkestä:) Rehellisiä tääl ei o ko pieni prosentti.

• Hauyyia

Niin

Näiltä pettymyksiltä voi hieman välttyä, kun kysyy suoraan että onko kuva kuinka tuore ja jos ei ole, pyytää max 3 kk vanhan kuvan. Jos ei ole lähettää, niin voi toivottaa tervetulleeksi 2011 -luvulle ja treffipalstalle jossa on reilut pelisäännöt.

Ja yksi kasvokuva ei mielestäni riitä. Erilliseen s-postiin voi pyytää lisää kuvia esim harratuksista jne. Rehellinen ja reilu tyyppi lähettää kunnon kuvia, epämääräinen säätäjä ei. Siitä kannatta miettiä että kannattako sitten jatkaa edes tapaamiseen.

• yks vaan...

itse naisena laitan mielellään sellaisen kuvan missä oon luonnollisimmillaan eli ei meikkiä ja silleen, koska sitä viimeistään aamusin se toinen sut semmosena näkee. Ja muutenkin ainakin sitten ihmiset vastaa jota oikeesti kiinnostaa ja ei tarvii treffeillä stressata ulkonäöstä.

• qwq

Ja sitten ennen treffejä pitää saada myös alastonkuva spostiin, muuten ei kannatava tavata.

• 4w5he6j

Eiköhän tuo nyt ole kaikille selvää että kuvassa yritetään tuoda esiin ne parhaat puolet.

Mielestäni selvä kasvokuva on ainut mitä tarvitsee nähdä ennen tapaamista.
      Ainahan voi tavata vain kerran ja jättää sitten siihen jos paketti ei muuten miellytä.

Jos ei kasvoja näe niin vaikea on tunnistaa tapaamisella :)

• Copy paste

Eikö tämä selviä ihan maalaisjärjellä? Nainen, jonka pitää niinsanotusti nostaa markkina-arvoaan tekee temppuja sen mukaan, kuin ajattelee miehen niitä haluavan. Silloin niellään mällit ja tarjotaan hanakasti rasvattua pyllyreikää jo baarituttavuuksille. Joku todella hyvännäköinen taas ajattelee miehen olevan itseään palvelemassa ja saattaa olla melkoinen lahna makuuhuoneessa. Useimmat ovat sitten jotain siltä väliltä. Jos mies on poikkeuksellisen rikas, alkaa temppuja varmaan irrota nirsommiltakin naisilta... Niin ja sitten on ne oudot, jotka oikeasti pitävät seksistä ;)

• olet säälittävä

Kuka on tämä hullu joka on jaksanut eilen yli kymmenessä ketjussa haukkua naisia rumiksi ja kehua itseään? kiirettä on pitänyt, muutaman minuutin välein kirjoitellut, välillä muutaman tunnin hengähdystauko.
      Mitä ilmeisemmin joku joka ei ole kelvannut yhdellekään naiselle ja katkeroitunut.

• Osui ja upposi

Tuo väittämä on aivan täyttä sontaa. Ruma nainen tai mies lähtee heti pettämään kun siihen vain on tilaisuus. Monet sairaanhoitajat ovat rumia ja kuivia ja kalvakkaan näköisiä, mutta auta armias kun tulee pikkujoulut tai muuten vain lähevät porukalla kapakkaan, niin kyllä miestä kaatuu kuin aitaa. Käydään lääkäreiden kimppuun ja tapellaan niistä, hyvä etteivät raiskaa heikoimpia. Ja sitten kun arki koittaa, esitetään tavallisia perheenäitejä. Kyllä se on niin, että rumat konttorirotata yms. pettää kaikkein eniten. Hyvin usein liian komea mies ottaa vaimokseen itseään rumemman, luullen, että tätä ei nai kukaan muua.Mutta kyllä se rumilus on juuri se joka pettää. Kauniin ihmisen ei tarvitse pettää, sillä on varaa vaihtaa vaikka puolisoa kokonaan jos niin haluaa. Jos sillä kotona on ruma, harmaa hiirulainen, niin voitte olla lähes varmoja siitä, että veiraissa se on käynyt. Kyllä miehet on sitten yksinkertaisia.

• Mitä itket

Taidat itse olla se säälittävä ja ruma akka....joka provosoi kaikkien miesten kirjoituksia...
        Muka miehissä vaan vikaa, itse olet todella säälittävä ja susiruma.

• Very sad but true
        Osui ja upposi kirjoitti:

Tuo väittämä on aivan täyttä sontaa. Ruma nainen tai mies lähtee heti pettämään kun siihen vain on tilaisuus. Monet sairaanhoitajat ovat rumia ja kuivia ja kalvakkaan näköisiä, mutta auta armias kun tulee pikkujoulut tai muuten vain lähevät porukalla kapakkaan, niin kyllä miestä kaatuu kuin aitaa. Käydään lääkäreiden kimppuun ja tapellaan niistä, hyvä etteivät raiskaa heikoimpia. Ja sitten kun arki koittaa, esitetään tavallisia perheenäitejä. Kyllä se on niin, että rumat konttorirotata yms. pettää kaikkein eniten. Hyvin usein liian komea mies ottaa vaimokseen itseään rumemman, luullen, että tätä ei nai kukaan muua.Mutta kyllä se rumilus on juuri se joka pettää. Kauniin ihmisen ei tarvitse pettää, sillä on varaa vaihtaa vaikka puolisoa kokonaan jos niin haluaa. Jos sillä kotona on ruma, harmaa hiirulainen, niin voitte olla lähes varmoja siitä, että veiraissa se on käynyt. Kyllä miehet on sitten yksinkertaisia.

Kavereistani 80% on sairaanhoitajia. Tämä pettämisanalyysi pitää kyllä niin paikkansa, ainakin heidän kohdallaan! =D

• 20+10
        Osui ja upposi kirjoitti:

Voi jee, olen usein ajatellut sitä samaa. Sama on kun miehet huokailevat sen "naapuritytön" perään, haluten uskoa että kun sellaisen saa niin voi olla varma uskollisuudesta ja siveydestä. Kaikki pahiten pettävät naiset jotka tunnen (ja naisena tunnen useita) ovat olleet näitä hissukan oloisia naapurintyttöjä (vanhempana versiona) jotka voivat turvallisesti kulissien takana häärätä mitä mielikuvituksellisempia juttuja kun ovat niin tavallisen oloisia ja -näköisiä ettei heitä mistään epäillä.

• miksi haukkua?

Joillekkin nettitreffit on vaan ajankulua, sit haukutaan et piti kävellä ohi, oli niin hirveän näkönen?
      Minusta, pitäs tietää kun aloittaa nettideittailun, et ei heti ensimmäinen ole se oikea ja jonkilainen sivistynyt käytös olis ihan ok.

• osui ja upposi

Sinussa on jotain...
        ...äärettömän viisasta. Olet harvinaisen älykäs, mies tai nainen.
        Kumpa Suomessa olisi enemmän kaltaisiasi!

Kiitos Sinulle, minulle tuli hyvä mieli.

• 232

joku täällä kirjottelee ahkerasti ja vastailee itselleen, narsisti.
      palstan nimi on "tapasimme suomi24:ssa, voisit vaihtaa vaikka "maailman menoa"-palstalle.

• CXVNCN

MIEHET TEKEE AIVAN SAMAA. AP, KÄYPPÄ KATTOMASSA MIESTEN PROFIILEJA. kUVIA ON JOPA 10 V. SITTEN ,KUN OLI HOIKKA MAHA, EI HARMAATA HIUKSISSA, EIKÄ RYPPYJÄ EIKÄ KALJUA.
        Mutta ilokseni olen homannut että joskus miehillä on todella ruma kuva, mutta myöhemmin lähettää paremman kuvan jossa onkin aika kelvollisen näköinen. Näinkin voi käydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe