Onko teitä pitkiä mimmejä olemassakaan?

jamppa_hkistä

Missä oikein luuraatte? Ympärillä näkee vain lyhkäsiä naisia. En ole hirveästi ulkomailla reissaillut, mutta onko vaan niin että suomalaisnaiset ovat jotenkin tavallista lyhyempiä? Tuntuvat kaikki olevan jossain 165 hujakoilla ja alle. Jos teitä pitkiä naisia ylipäänsä löytyy pks:ltä niin tulkaa nyt ihmeessä tuonne ulos kaunistamaan katukuvaa! Päivät on tylsiä jossei saa aina välillä hieman silmänruokaa. :)

51

1173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kyllä ainakin pikkucity Joensuun kaduilla näkee koko ajan helkkarin pitkiä naisia, itse olen 180cm plus korot ja vielä pidempiäkin neitosia tulee koko ajan vastaan... Huom, hoikkia pitkiä! Ei sotanorsuja! Teillä on siellä etelän vetelien geenit jotenkin hyytyneet vissiin jos vain tuollasia taskuvenuksia näkyy, tai sitten et todellakaan pidä silmiä auki.. :D

      • vrvv3rv

        Kuka sellasii nostokurkeja jaksaa katella? Naisen pitää olla lyhyt ja notkee:)


      • lars einari
        vrvv3rv kirjoitti:

        Kuka sellasii nostokurkeja jaksaa katella? Naisen pitää olla lyhyt ja notkee:)

        aivan kaunis rinnalla kainalossa ja erottuu mieskin..ei oo näky niin kuin kaksi ukkoa rinnakkain kun mies ja naikkonen samaa sorttia..mutta kaunis pieni nainen on hot! entä kun ämmälläsi sillä pitkällä, on 42 nron kenkä:)vähäks n...aa..Siis se vasta sotanorsu onkin!


      • KekeAR77
        lars einari kirjoitti:

        aivan kaunis rinnalla kainalossa ja erottuu mieskin..ei oo näky niin kuin kaksi ukkoa rinnakkain kun mies ja naikkonen samaa sorttia..mutta kaunis pieni nainen on hot! entä kun ämmälläsi sillä pitkällä, on 42 nron kenkä:)vähäks n...aa..Siis se vasta sotanorsu onkin!

        No kovinpas olet sitten pieni ja hintelä mies ;) Itsellä sellaiset raamit ettei ole mitään hätää vaikka kulkis 180 cm neitokainen vierellä. Kaipa se on niin että pitemmät tykkää kattella pitempiä ja lyhyet lyhyitä. Itselle taas tulee kovin lyhyestä naisesta sellainen tunne kun lapsen vierellä kävelisi, johtuu varmaanki siitä että oon tosiaan aika iso mies. En siis tietenkään pidä aikuisia, lyhyitä naisia lapsina mutta liika kokoero on liikaa.

        Ja btw...pitkiä naisia olen deittaillut, eikä yhdelläkään oo ollut kengänkoko edes 40. Totuus on että jos ruetaan laskemaan jalkaterän suhdetta pituuteen nii yleensä pidemmillä, olipa nainen tai mies se jalka on pienempi.


    • Puolipitkä :)

      Hei, Minulla on pituutta 168 cm, eli yllän vain niukasti tuon asettamasi "rajan" ohi.. Mutta ootappas kun lähden baanalle, laitan supernäyttävät ja korkeat upeat lempisaappaani jalkaan ja hups, pituus onkin päälle 180 cm :) Ja olen siis hyvin hoikka nainen ja tyyliltäni tummanpuhuva, rock-henkinen. Minua pidetään yleisesti pitkänä ja näyttävänä naisena ja nautin siitä. Suomalaiset naiset ovat vaan niin mukavuudenhaluisia että mieluummin pysyvät lyhyinä ja huomaamattomina kuin tuovat itsensä esille huimissa koroissa.

      • säärtä piisaa

        Minä liikun keski-suomessa ja olen 180cm ja korkosaapikkaat jaloissani yli 180cm..olen siis nainen! Kyllä täällä näkee pitkiä naisia muitakin...ps en ole lihava...


      • ;)

        Ei sinua pitkänä pidetä. Pidetään vain puujaloilla köpöttävänä ja hieman huojuvana pätkänä.


      • Kengät erikseen

        "Minua pidetään yleisesti pitkänä ja näyttävänä naisena ja nautin siitä."

        Njoo, mutta ethän sinä pitkä ole, vaan kenkäsi korot ovat vain korkeat. Eihän ne kengät sinusta yhtään sen pidempää tee.

        Jos lyhyt mies käyttäisi 15-senttisiä korkoja, niin ei hänestäkään pitkää tulisi. Lähinnä häntä pidettäisiin säälittävänä.


    • kopss

      Kyllähän pitkiä naisia näkee ainakin täällä Turussa, itse olen 181cm luonnostaan ja korkkareilla 186 :)

      • sdsdfsdfsdfsdf

        mitkä korkkarit on muka 5cm..


      • voieiolenheikko
        sdsdfsdfsdfsdf kirjoitti:

        mitkä korkkarit on muka 5cm..

        :D:D hahaha WTFF??? siis eikä sun mielestä korkkarit voi olla 5 cm korkeita?


    • nw

      Olen 171 cm, olenko pitkä?

    • ssssssssssssssssssss

      Helsingissä, 178 cm pitkä mimmi korkkarit silloin tällöin..

    • lara__11

      oon 178cm : )

      • suuriTIETÄJÄ

        pitkien mimmien kuuluu olla pitkiä mimmejä niin että sjckjdshfcjkdsd pikkurillin ja isonpeukalon väliin jää karvoja, joskus karbvaat voivat puuttua mutta lihaskiinteet eturauhasessa voivat kutittaaa sievästi, vähemmän sievää kutitusta voi aiheuttaaa se että penisrengas hiertaa akateemisesti mutta onneksi naapurin kaisakin tietää että kirahvia ei saa viedä elinalueeltaan siksi nisäkkäiden tulee kuulua nasaan ja saada molo oikeaan reikään puolueparaatin valinta on tärkein valinta ihmisen elämässä jos joku munaton muuta väittää syököön vaikka banaanin joskus keskiyöllä voit kuulla kun kaukana kiinassa ampiainen tanssii Jaakon korvan sisällä siksakkia ja kuubalaiset muusikot soittavat ripaskaa hellesäällä lumipyryssä mutta kaikelle tälle on järkevä selitys että einstein kohdisti seksuaalisen himonsa zeeproihin ja nais opiskelijat ja kaniinit jäivät huomiotta ja ovat siksi iloisia ja mököttävät nurkassa.

        muistakaa pojat ja siveät huorat ettei kännykkää saa laittaa korvan juureen koska se imee ravinteita Marsista tämä yhteys on sama kuin Nokian tehtaalla jossa Alfanuohooja nuohoaa sängyn reunoja kivääri jaloissaan. hyvää pääsiäistä koska kuu on alhaalla ja ei saa kävellä päältä.


    • 19+10

      Pidähän Jamppa nyt silmät auki.

      Kesä lähestyy ja pitkät, paljaat sääret.

    • goJkl

      Juu kesä tulee ja Jyväskylän kesä! Olen täällää..180cm ja minulla on pitkät säärt..ja koroilla vähintään 187cm...pitkät kiiltävät hiukset ja hoikka mutta muodokaskin...vink vink

    • älykäs nainen

      Hei siis "ihanne-nainen"....onko tosiaan silloin vain kysymyksessä ulkonäkö???
      On pinnallista menoa....!!

    • omaonmielipiteeni

      Siis hyi vittu joku 180cm pitkä nainen. Ihan karseen näköstä ja kaukana naisellisesta. Kyllä naisen täytyy olla pieni ja muodokas, nams! Pitkien naisten kanssa ei tuu sellasta "suojeluvaistoa" edes. Mut kun näkee lyhyen kauniin naisen niin tulee sellanen tunne että perhana tekis mieli kaapata kainaloon ja pitää hyvänä. Mut no, tämä on mun mielipide.

      • omaonmielipiteeni

        Ai niin ja mä olen jotain 195cmi pitkä. Oon tuntenu itteni aina vähän kömpelöks, kun oon niin ylipitkä. Musta on ihana sellainen 155cm nainen, kun ne tasapainottaa mua.


      • jenniferi ...
        omaonmielipiteeni kirjoitti:

        Ai niin ja mä olen jotain 195cmi pitkä. Oon tuntenu itteni aina vähän kömpelöks, kun oon niin ylipitkä. Musta on ihana sellainen 155cm nainen, kun ne tasapainottaa mua.

        jesh ukot te puhutte järkee ja loppujenlopuksi se pituus mitä helvetin virkaa sillä on kun mut asiat ajaa edelle eikä pinnallinen bimbo kenenkään lastenäiditiksi oo eka sijoitus ,yhden yön panoksi korkeintaan. Monen sentin pakkeli ja tuntien laitto yäks.Luonnollinen kaunis saunaraikas nainen.Pieni nainen ja semmoinen 180-190 komistus siin vasta tasapari..unelmapari.Mun mieleen on äijälook!ei laihaa..vaan kroppaa olla pitää.jalkoja lihaksia.Naamaakin mutta se ei tärkein, vaan se sydän


    • bella*

      Pitkiä ja enimmäkseen aika hoikkia/urheilullisia naisia tosiaankin vilisee itäisessä Suomessa, tiedä sitten mistä johtuu! Minäkin olen 180cm, ja opiskelupaikassani tunnen jatkuvasti jääväni lyhyeksi joidenkin naisten rinnalla :D Mutta näyttäväähän se vain on kun on upea pitkä kaunokainen, pitkät naiset onkin katsos "omaonmielipiteeni" niitä miehiä varten joilla on hyvä itsetunto ;)

      • tuskinpa..

        Taas yksi itsetuntovammainen hujoppi liikenteessä :). Eli sinun mielestäsi lyhyitä naisia haluavat miehet ovat vain huonolla itsetunnolla varustettuja koska tottahan toki jokainen "normaali" mies haluaa pitkän naisen?


    • pitkät miehet rulaa

      Kukapa lyhyt mies sitä yli 180 senttistä naista haluaiskaan, ja kukapa pitkä kaunotar mitään 170 senttistä miestä ottaiskaan! :D

    • MielipiteitäMonia

      Ihme kirjotus tuolla bellalla.. Mitä tekemistä tällä on itsetunnon kanssa, saanen ihmetellä?! Itse pidän lyhyemmistä naisista, se vaan on söpöä. Ei sillä, etteikö jotku pitkätkin naiset vois olla silmääni miellyttäviä mutta harvemmin.

      Ite oon 186cm eli vaikka pituutta on, en siltikään haluaisi pitkää naista. Mutta kumppania en muutenkaan valitse pelkän pituuden perusteella :)

    • 4+12

      MielipiteitäMonia :: Et ole pitkä mieheksi. Hukut massaan.

    • MielipiteitäMonia

      Omasta mielestäni olen pitkä ja se riittänee minulle.

      • 2346+98071

        Tosi pitkää ja upeaa naista ei ota mies jolla on huono itsetunto, se on aika lailla fakta. Monen mielestä "syö miestä" jos nainen on pidempi ja muidenkin miesten mielestä haluttavan näköinen, silloin saa olla koko ajan mustasukkainen.
        Pitkällä miehellä voi olla pitkä nainen muuten vaan, pitkät naiset tunnetusti pitävät pitkistä ja miehekkäistä miehistä. Lyhyellä miehellä on pitkä nainen silloin kun hänellä on hyvä itsetunto ja esimerkiksi loistava huumorintaju, komea ulkonäkö tms, niin johan naiset kiinnostuu. Tai jos lyhyt mies on lihava pohatta, niin varmasti löytyy malli kainalosta :D

        Lyhyiden miesten lyhyet tyttöystävät on sitten niitä normaaleja parisuhteita vissiin.. :D

        Kaveripiirissä kävi just näin, että missimäinen beibe heivasi poikaystävänsä joka oli kyllä häntä pidempi mutta täysi luuseri ja pyyteli koko ajan anteeksi olemassaoloaan.


    • ...

      Uhuu ulkomaille karkasin ku ei suomalaisia kiinnosta. Keskieurooppaan nokka ja johan löytyy seuraa liikaaki.

    • mielestäni

      pitkiä naisia ja nuoria tyttöjä on paljon. Kaikki ovat minua päätä pidempiä, olen alle 160 cm. Nousin kerran tuolin avulla pitkän henkilön tasolle ja se oli aivan kamalaa. En pystyisi elämään niin pitkänä, koska olen tottunut olemaan napataatta. Mutta se on mukavaa, että kaikille löytyy ihailijoita, niin pitkille kuin pätkille, pyöreille ja hoikille.

    • miesoulusta08

      Lyhyemmät naiset kauniimpia :) Söpöjä!

      • Tilastoa varten

        Ootsä lyhyt mieheksi vai ylipitkä (yli 190cm) ?


      • Oulun Patukka
        Tilastoa varten kirjoitti:

        Ootsä lyhyt mieheksi vai ylipitkä (yli 190cm) ?

        Hei, se on 08 eli 6-vuotias! Kai se nyt kouluikäisiä pitkiä tyttöjä pelkääkin.


    • pituutta on

      Oon siis 181cm, 64kg. Nainen siis=). Pituudelleni en voi mitään, tulen hyvin toimeen raajojeni kanssa. Tosin olen kyllä huomannut, että osaa miehistä pelottaa, osaa taas kiehtoo se, että olen pitkä. Ongelmat pituudestani ovat onneksi muiden päissä kuin omassani. Joskus olen kuvitellut katsovani maailmaa alempaa, mutta oudolta tuntuu, sama varmaan sillä lyhyellä joka nousi tuolille...eiköhän meille molemmille löydy omat ottajat.

      Ja tulevan siippani valitsen muilla ansioilla kuin mittanauhalla, joten ehkäpä miehistäkin löytyy yksi sellainen joka ei kulje mittatikku kainalossa valitsemassa puolisoa. On minussa muutakin kuin pitkät sääret ja kaunis hymy=)

    • myös hkistä

      Ihme juttu nää keskustelut välillä...

      Joku sanoo pitävänsä jostain ja ei aikaakaan kun joku on täällä solvaamassa ja puhumassa ikävään sävyyn. Asiat voisi esittää muutenkin kuin "hyi v****, jotain nostokurkia!"

      Ainakin mun mielestä tää ketju vaikuttaa vähän leikkimieliseltä jne. mutta silti joku heti tänne rynnännyt heristelemään sormea ja soosoo:ailemaan "pinnallista! pinnallista!". Se että joku sanoo täällä pitävänsä pitkistä naisista ei nyt ehkä kuitenkaan tarkoita sitä että se pituus olisi se ehdottomasti tärkein kriteeri.

    • Dan26

      Mistä nämä jutut "Olen 180cm ja käytän korkeita korkoja ja tunnen itseni silloinkin ihan pätkäksi kun on niin paljon pidempiä naisia" oikeen tulee? Ihan vaan tiedoksenne 180-senttiset naiset, olette epänormaalin pitkiä ja aika harva mies kaltaisistanne kirahveista syttyy. Itse en ikinä ottaisi yli 170-senttistä naista ja omaa pituutta löytyy kuitenkin 187cm.

      • ihana nainen:)

        Kuulun näihin ihaniin pitkiin ja hoikkiin näyttäviin naisiin.180cm ja ryhtiä riittää.Sopivasti korkoa ja itsetuntoa miehelläni riittää.Tykkää kun vielä pidennän itseäni koroilla vaikka hän on vaan 172cm.


      • pätkänen
        ihana nainen:) kirjoitti:

        Kuulun näihin ihaniin pitkiin ja hoikkiin näyttäviin naisiin.180cm ja ryhtiä riittää.Sopivasti korkoa ja itsetuntoa miehelläni riittää.Tykkää kun vielä pidennän itseäni koroilla vaikka hän on vaan 172cm.

        Miten ne pitkät naiset aina jaksatte ylistää "näyttävyyttänne" ja miesten hyvää itsetuntoa jos he ovat kanssanne? Aivan kuin lyhyemmät naiset olisivat sitten vähemmän "näyttäviä" ja heidän miehillään olisi surkea itsetunto. Kaikki eivät vain halua pitkää naista eikä sillä ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa vaan mieltymyksien.


    • osoidoisujdi

      siitäkös se kiikasti "Miten ne pitkät naiset aina jaksatte ylistää "näyttävyyttänne" ja miesten hyvää itsetuntoa jos he ovat kanssanne"

      :D ..


      omasta mielestäni pitkät naiset ovat näyttäviä, lyhyet hukkuvat massaan ja pöydän alle. huom: OMASTA mielestäni.

      • pätkisfani

        Ei kukaan normaali mies halua mitään miehen pituista nostokurkea itselleen. Kai teitäkin saa siis haukkua kun tekin vittuilette pätkille koko ajan?


    • jennijkj

      Itse olen 175cm.. käytän kyllä baariin mennessäni korkkareita, enkä ajattele olevani liian pitkä..

      niin ja mielestäni naisen pituudella ei ole niin suurta merkitystä.. eikö se ole miehelle aika kova paikka olla joku lyhyt tappi, jota monet naiset ovat pidempiä? miehisyydestä iso pala pois, vaikka olisi lihaksekas ym..

    • 170+10

      Itse olen "vain" 170cm mutta omalla paikkakunnallani tulee harvakseltaan pidempiä vastaan. Toki näitä puskutraktoreita meinaa välillä tulla vastaan, mutta en ajattele heitä mitenkään pitkiksi.. vaan isoiksi. Mutta siis hoikat ja pitkät ovat harvassa. Koska sääret nyt sattuvat olemaan yksi parhaista ulkoisisti puolistani, olen päättänyt kantaa korteni kekoon ja kesällä normikorot ja shortsit jalkaan -pitää "pitkienkin" naisten ihailijoille olla katseltavaa.

      Itse ottaisin mielummin sen 10 senttiä lisää kuin 10 senttiä pois.

    • 180cm

      En ymmärrä miksi täällä pitää aina olla haukkumassa toisia? Mitä väliä onko pitkä vai pätkä, samanarvoisia me kaikki ollaan ja pituudelleen ei yksinkertaisesti mahda minkään. Itse olen 180 cm pitkä hoikka nainen ja olen todella ylpeä näyttävästä kropastani, mutta ei tulisi mieleenikään haukkua lyhyempiä tyttöjä jonkun PITUUDEN takia?? Jos ihminen on sinut itsensä kanssa ja muutenkin sopusuhtainen, ei pituudella ole mitään merkitystä.
      Itsekin käytän korkokenkiä huoletta, eikä minua voisi vähempää kiinnostaa, jos toiset kelaavat minun olevan joku "nostokurki" tai "kirahvi". Siinähän ajattelevat, kertoo hyvin paljon ihmisen luonteesta. Mielestäni pitkät naiset on upea näky, mutta niin ovat lyhyemmätkin tytöt ihan yhtälailla. Makuasioista ei voi kiistellä, en itsekään ensisilmäyksellä kiinnostu jo oman pituuteni takia alle 180-senttisistä miehistä, mutta en silti lähde heitä haukkumaan keskustelupalstoilla kääpiöiksi tai hukkapätkiksi. Enkä todellakaan sano, etten voisi lyhyemmän miehen kanssa seurustella, sillä ihmisessä on niin paljon muutakin kuin se pituus. Jokaiselle löytyy varmasti se oma ja "oikeanpituinen" kumppani.

    • 10+5

      Onko matalia mimmejä olemassakaan? Terv. 160cm mies.

    • menkääitteenne

      Huoh, tässä sen taas näkee kuinka pitkät naiset kehuu itteensä ja haukkuu lyhyempiä :D Tsiisus teitä akkoja. Ihan oikeasti hei, ette te pitkät naiset ole sen kauniimpia ja näyttävempiä kuin lyhyetkään. Pitkät jalat ei tee kaunista. Kauneus on paljon muutakin. Lyhyetkin naiset on kauniita ja itse pidän enemmän lyhyemmistä.

      Jokaiselle joku.. Mutta todella tympiää kun pitkät naiset hehkuttaa niin itteensä, onko se kusi noussu todellakin noin paljon päähän? Sellaista naista joka tuolleen haukkuu toisia PITUUDEN TAKIA niin en omaksi naisekseni ottais.

      • Ihmeellistä

        Ja montakohan hyökkäystä tulikaan lyhyiltä naisilta, kun joku sattuu pitämään pitkistä? Montako kirahvia ja sotanorsua? Entä onko lyhyiden haukkumista missään...? Eipä taida. Ainoat jotka haukkuivat ovat lyhyet naiset.

        Miten se sulta on pois, jos joku pitkä on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä? Kyllähän lyhyetkin hehkuttaa omaa söpöyttään, niin miten se on sitten eri asia ja sallittua? Miten se sulta on pois, jos joku sattuu pitämään pitkiä naisia viehättävempinä, kai lyhyillekin omat ihailijansa on?


    • 155

      onhan meillä alle 160 senttillä onnea teidän "pitkien ja upeiden, näyttävien naisien seurassa joilla on pitkät sääret"?

    • betiboo

      Helloo!!

      Täällä minä asun, Helsingin keskustassa 173cm pitkäsääri! ;) Muutenkin miesten päät näyttäisi kääntyvän, joten tule katsomaan huomenna kun vedän paraatin keksustassa korkokenkineni ;) Pysähdytään vaikka kahville, jos katseet kohtaavat!

    • 6r78k68l

      Parhaimman näköiset naiset on just niitä lyhyitä :)

    • unelmaksi jää

      pitkä nainen pitkillä säärillä uuhh...

    • true longlegs

      Kyllä meitä pitkiä naisia suomenmaassa lymyilee...ja pitkäsäärinenkin olen :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3727
    2. 208
      3029
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      174
      1374
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe