Entinen lesbo miesjahdissa

miettiväinentyttö

Miten miehet suhtautuvat naiseen, jolla on seurustelukokemusta muutamasta naisesta, muttei yhdestäkään miehestä? Vaikuttaako kyseinen uutinen miehen mielenkiintoon ja mielikuvaan potentiaalisena tyttöystäväehdokkaana? Entäpä kannattaako kertoa omasta historiastaan rehellisesti heti?

Noin neljän vuoden ajan koin olevani lesbo, mutta viimeisen vuoden sisällä olen huomannut kiinnostukseni naisia kohtaan hävinneen ja miehiä kohtaan lisääntyneen. Nyt olisi edessä hyppy tuntemattomaan ja aika alkaa tapailla miehiä, mutta reaktio historiaani kohtaan pelottaa. Missä vaiheessa kertoa vai kertoako ollenkaan? Otetaanko minua vakavasti jos kerron?

48

6276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • srfjdkrflkfl

      No mua ei haittais pätkääkään. Päinvastoin.

    • Eronnut susi

      En usko, että tuosta on haittaa. Ehkä on kuitenkin hyvä kertoa miehelle, että et ole ennen ollut miehen kanssa. Jo mies juoksee karkuun, niin sitten hän on sulle ihan väärä mies.

    • Einirppis

      Onnea valitsemallasi tiellä. Koita houkutella niitä lesboystäviäsikin kokeilemaan. Oikean seksuaali-identiteetin löytyminen on erittäin tärkeä asia. Huom: jos on homoseksuelli niin sitten on silläsiisti, mutta jos ei oikeasti ole, kuten AK kirjoitti, niin on se tärkeä korjata.

      Hei, en usko, että lesbolaistaustasi vaikuttaa yhtikäs mitenkään. Päinvastoin se voi jopa kiinnostaa miehiä, mutta varo: kaikki eivät tykkää ja vetää puoleensa myös omituisia hörhöjä.

      Riippuu millaisista miehistä olet kiinnostunut. Suomileijonapaidat eivät varmastikaan pidä taustastasi. Sen sijaan hipahtavat, boheemit, hopparit, reggaetyypit, humanistit ja sen sellaiset varmasti hyväksyvät ja suhtautuvat mielenkiinnolla. Taviksista en osaa sanoa. Kouluttautuneet miehet tuskin ovat hirveän kiinnostuneita mutta ei heitä varmasti tausta haittaa. Luultavasti sinut leimataan kaikissa tapauksissa bi-henkiseksi.

      • poliittinen korrekti

        Seksuaalinen suuntautuminen ei ole valinta. Siihen ei voida tietoisesti vaikuttaa.


      • ...
        poliittinen korrekti kirjoitti:

        Seksuaalinen suuntautuminen ei ole valinta. Siihen ei voida tietoisesti vaikuttaa.

        Jokainen homo tekee joskus sen valinnan, työntääkö jortikkansa miehen perseeseen vai ei. Siinä on valinnan paikka. Jortikka ei mene perseeseen itsestään.


      • Valinnan paikka
        ... kirjoitti:

        Jokainen homo tekee joskus sen valinnan, työntääkö jortikkansa miehen perseeseen vai ei. Siinä on valinnan paikka. Jortikka ei mene perseeseen itsestään.

        Samoin jokainen hetero tekee valinnan siitä onko hetero työntämällä jortikkansa vittuun? Ei taas oikein logiikka pelitä...

        Jos itse pystyt valitsemaan, mikäköhän olet?


      • kjjnn
        ... kirjoitti:

        Jokainen homo tekee joskus sen valinnan, työntääkö jortikkansa miehen perseeseen vai ei. Siinä on valinnan paikka. Jortikka ei mene perseeseen itsestään.

        Jokainen hetero tekee joskus sen valinnan, työntääkö jortikkansa naisen vaginaan vai ei. Siinä on valinnan paikka. Jortikka ei mene vaginaan itsestään.

        Tottakai teot ovat valintoja, mutta se, kumpaan sukupuoleen rakastuu ei ole sitä! Vaikka heteromies kieltäytyy seksistä, tuntee hän silti vetoa naisia kohtaan, ei miehiä.


      • NORM:MIES !!!!
        ... kirjoitti:

        Jokainen homo tekee joskus sen valinnan, työntääkö jortikkansa miehen perseeseen vai ei. Siinä on valinnan paikka. Jortikka ei mene perseeseen itsestään.

        MIKSI YRJÖNKADUN UIMAHALLIN VESI ON NIIN RUSKEA! ??????


      • yksinkertaista, eikö
        ... kirjoitti:

        Jokainen homo tekee joskus sen valinnan, työntääkö jortikkansa miehen perseeseen vai ei. Siinä on valinnan paikka. Jortikka ei mene perseeseen itsestään.

        >Jokainen homo tekee joskus sen valinnan, työntääkö jortikkansa miehen perseeseen vai ei. Siinä on >valinnan paikka. Jortikka ei mene perseeseen itsestään.
        Ei ole valinta, koska homous = seksuaalista suuntautumista, halua samaan sukupuoleen. Siinä ei ratkaise se, ryhtyykö toimintaan ("jortikka menee perseeseen") , vai ei.

        Homo on jos tekee mieli poikaa/miestä, vaikkei koskaan toteuttaisikaan mielitekoaan.


      • yksinkertaista, eikö kirjoitti:

        >Jokainen homo tekee joskus sen valinnan, työntääkö jortikkansa miehen perseeseen vai ei. Siinä on >valinnan paikka. Jortikka ei mene perseeseen itsestään.
        Ei ole valinta, koska homous = seksuaalista suuntautumista, halua samaan sukupuoleen. Siinä ei ratkaise se, ryhtyykö toimintaan ("jortikka menee perseeseen") , vai ei.

        Homo on jos tekee mieli poikaa/miestä, vaikkei koskaan toteuttaisikaan mielitekoaan.

        Tähän voi sanoa että "Jotkut tykkää muhkummasta". Sitä vain jossain vaiheessa ihminen huomaa tiettyjen asioiden miellyttävän silmää enemmän kuin muut.

        Jotkut tykkäävät neliöistä enemmän ympyröistä kuin jonkun mielestä ympyrät ovat hienompia kuin neliöt. Ja esimerkiksi jotkut tykkää vastakkaisessa sukupuolessa pyöreydestä kun taas jotkut tykkää laihasta. Täysin sama pätee myös kumppanin sukupuoleen, jotkut tykkää miehistä, jotkut naisista. Olishan se aika synkeää jos saisi vain tykätä vain vastakkaisesta sukupuolesta.

        Aivan sama kuin jos miehet saisivat tykätä vain kahvista ja naiset saisivat tykätä vain teestä. Eihän kukaan valitse että pitääkö kahvista vai teestä enemmän, ihminen vain luonnollisesti yleensä suosii enemmän jompaa kumpaa toisen yli, vaikka toki niitäkin on varmasti joille kelpaa yhtä hyvin molemmat kunhan se on vain laadultaan hyvää.

        Homous ei ole valinta, se on makuasia ja tunnetusti niistä ei oikein voi pahemmin kiistellä.


      • 18+15
        shadowself kirjoitti:

        Tähän voi sanoa että "Jotkut tykkää muhkummasta". Sitä vain jossain vaiheessa ihminen huomaa tiettyjen asioiden miellyttävän silmää enemmän kuin muut.

        Jotkut tykkäävät neliöistä enemmän ympyröistä kuin jonkun mielestä ympyrät ovat hienompia kuin neliöt. Ja esimerkiksi jotkut tykkää vastakkaisessa sukupuolessa pyöreydestä kun taas jotkut tykkää laihasta. Täysin sama pätee myös kumppanin sukupuoleen, jotkut tykkää miehistä, jotkut naisista. Olishan se aika synkeää jos saisi vain tykätä vain vastakkaisesta sukupuolesta.

        Aivan sama kuin jos miehet saisivat tykätä vain kahvista ja naiset saisivat tykätä vain teestä. Eihän kukaan valitse että pitääkö kahvista vai teestä enemmän, ihminen vain luonnollisesti yleensä suosii enemmän jompaa kumpaa toisen yli, vaikka toki niitäkin on varmasti joille kelpaa yhtä hyvin molemmat kunhan se on vain laadultaan hyvää.

        Homous ei ole valinta, se on makuasia ja tunnetusti niistä ei oikein voi pahemmin kiistellä.

        Minä en silloin 9-vuotiaana ihan hirveästi tykännyt kahvista. Lähinnä join piristeeksi. Nyt 27 vuotta myöhemmin tykkään siitä.

        Asioita voi näköjään oppia. Toiset oppivat vääriä asioita ja toiset oikeita.

        Neliöistä tai ympyröistä en tykkää vieläkään.


    • srfjdkrflkfl

      Niin ja sekin vielä bonus että en usko että mustasukkaiset miehet vois olla mustasukkaisia toiselle naiselle. Itse olen vähän mustasukkaista tyyppiä ja mä en ihan todella ees kokis sitä pettämiseks vaikka harrastaisit seksiä toisen naisen kanssa. Ois jopa mielenkiintoista viettää vaikka iltaa yhdessä jonkun sun naispuolisen exän kanssa.

      • Bi nainen-

        "en usko että mustasukkaiset miehet vois olla mustasukkaisia toiselle naiselle. Itse olen vähän mustasukkaista tyyppiä ja mä en ihan todella ees kokis sitä pettämiseks vaikka harrastaisit seksiä toisen naisen kanssa."

        :D:D tää on niiiin hauska ajatus miehissä..voi jeesus mitä typeryyttä. Eli nainen voi pomppia naisen sängyssä minkä kerkee :D:D:D


      • toisenlainen mielipi

        Kyllä ovat! Välillä tuntuu että poikaystävät ovat enemmän mustasukkaisia kuin muut. Minulla on elämässä vain pari kertaa ollut silleen, että nainen olisi ollut mustasukkainen, kun taas kavereiden poikaystävät (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta) ovat todella mustasukkaisia. Tälläkin hetkellä parhaan ystäväni mies on aivan hermona, vaikka mitään syytä ei ole. Tavallaan se on sääli, koska sehän vaan kertoo miesten huonosta itsetunnosta kun eivät pysty luottamaan naiseensa sen vertaa. Ja lähtökohtana on kuitenkin se, ettei naiset ole koskaan olleet epäluotettavia.

        Olen siis itse lesbo (ja täysin sinut itseni kanssa, joten turhat hakkumiset voitte jättää väliin, sillä ne ei vaikuta minuun mitenkään) ja ikisinkku.


    • TechMan83

      No voin tuohon ainakin omasta 27 vuotiaan vaimoa etsiskelevän akateemisen miehen näkökulmasta vastata.

      Tässä iässä sitä on jo viimeistään pakko hyväksyä se tosiasia että meillä jokaisella on jo sitä historiaa takana, eikä kukaan enää ihan kokematon näissä asioissa ole. Se että nainen on ollut suhteessa parin naisen kanssa, mutta ei vielä yhdenkään miehen ei minusta ole mikään iso asia. Paljon pahempi kai se olisi jos naisella olisi takana vaikkapa se pari kymmentä suhdetta eri miehiin. Se että takana on vain muutama suhde ja nekin ilmeisesti jotain muuta kuin vain jotain yhden yön juttuja antaa kyllä hyvän kuvan naisesta kun itse olen sitä pidempiaikaista kumppania (vaimoa) etsiskelemässä.

      Se että nuo suhteet ovat olleet vain naisten kanssa ei sinänsä mikään ongelma ole, mutta myönnän kyllä tässä sen että asia olisi varmasti helpompi jos nuo suhteet olisivat olleet perinteisiä heterosuhteita. Se että naisen seksuaalisuus on muuttunut hyvin radikaalisti on tässä ehkä se suurin ongelma. Mikä estää tuon asian muuttumista tulevaisuudessakin? Se että nainen on ensin lesbo ja sitten hetero kielii ainakin minusta siitä että tosiasiassa nainen on ehkä todellisuudessa bi-seksuaali, ja tuo kiinnostus eri sukupuolia kohtaan on vaihtelevaa, ehkä jopa kausiluonteista. Luottamus tulevaan kumppaniin on hyvin tärkeää ainakin itselleni ja tuo naisen mahdollisesti muuttuva seksuaalisuus voi kyllä luoda jotain sellaisia luottamusongelmia mitä vastaavanlaisen heterohistorian omaavan naisen kanssa ei välttämättä ilmenisi. Mitä jos vaikkapa 4 yhdessäolo vuoden jälkeen nainen ilmoittaakin haluavansa enemmän naista kuin miestä? Mitä aviomies siinä tilanteessa voi oikein tehdä, varsinkin jos on jo lapsiakin hankittuna? Itse ajattelen usein myös näitä mahdollisia tulevia ongelmia, nykyisten ja menneiden asioiden perusteella.

      Toki löytyy niitä miehiä jotka tuomitsevat naisen hänen seksuaalisen historiansa ansiosta ja sitten myös niitä joita moinen "lesbohistoria" enemmänkin kiehtoo, ainakin noin seksuaalisessa mielessä (kolmen kimpasta haaveilijat yms.). Itse kuitenkin olen etsimässä sitä vaimoa ja tulevien lasteni äitiä ja luottamus kumppania kohtaan on minulle tässä se tärkein asia. Jos nainen tuntuu luotettavalta, niin en minä häntä kyllä pelkästään hänen seksuaalihistoriansa ansiosta tuomitse, olipa se sitten kuinka värikäs tahansa. Tosiasia on kuitenkin se että sitä mitä värikkäämpi seksuaalihistoria naisella on sitä enemmän hänen on todistettava minulle oman luotettavuutensa. Mutta en minä nyt naisia heidän seksuaalisen historiansa avulla mihinkään jonoon laita ja valitse siitä sitten niitä parhaita (ei niitä kiinnostavia naisia ole koskaan niin paljoa kerralla että heistä mitään jonoa saisi).

      Se milloin tuollaisesta asiasta sitten oikein kannattaisi puhua riippuu varmaan siitä miehestä minkä kanssa olet juttelemassa. Ehkä tuota asiaa ei tarvitse ihan heti mainita, ehkä paras hetki keskustella asiasta on silloin kun tulee puhetta aiemmista suhteista. Minusta tuota ei tarvitse ihan treffailuvaiheessa vielä kovinkaan tarkasti toisen kanssa läpikäydä, riittää kun mainitsee että on ollut suhteessa parin naisen kanssa ja että nuo suhteet ovat jo takanapäin ja on kiinnostunut tästä miehestä. Mitään isompia selittelyjä siitä ettei koskaan ole ollut miehen kanssa ei minusta kannata kovinkaan aktiivisesti esiin tuoda, toki jos se seksi miehen kanssa pelottaa niin voihan siitä sitten mainita ennen kuin siihen ollaan ryhtymässä, kyllä normaali mies osaa ottaa vähän rauhallisemmin jos nainen tuon mainitsee.

    • Päikki Helle

      Liity Kristillisdemokraattiseen puolueeseen - ilahdutat esimerkilläsi suuresti Päivi Räsästä!

    • M

      Se on kuule ihan paskan sama, mielummin vaikka kerro sille jätkälle et oot mikä oot. Kaikki naiset on lesboja muutenkin. Halutaan vähän kokeilla tätä, ja sitten vähän tota, kun ei osaa päättää mihin suuntautuisi.

    • sikinsokinpökin
    • kolmikymppinen mies

      En tyrmäisi ajatusta ainakaan suoralta kädeltä. Varmasti asiaa täytyisi mietiskellä ja ehkä keskustellakin siitä, mutta jos molempien aikeet suhteen aikaansaamiseksi ovat vakaat ja tunteet rehellisiä ja voimakkaita, niin mitäs väliä siinä vaiheessa historialla enää on? Ei ihastuminen/rakastuminen ole kiinni tuollaisista jutuista.

      Luulenpa että tilanne saattaa olla toisenlainen kuin osaat aavistakaan. Saatat nimittäin joutua enemmänkin tekemisiin miesten kanssa, jotka toivoisivat sinun jopa jatkavan lesbosuhteita, tai ehkä tuovan ylimäräisä naisia sänkyynne puuhastelemaan kimppaseksin merkeissä ym. Toisin sanoen monet miehet saattavat haluta oikean rakkaussuhteen sijaan sinusta vain viihdykkeen tarjoajaa, sillä onhan tuo ajatuksena jo monista "jännittävä" ja ehkä kiihottava ajatus, että naisella on tuollainen historia. Joten varo hörhöjä, joista joku jo varoitelikin. Ja anna miehen tutustua itseesi ja itsesi mieheen rauhassa ennen kuin otat asian esiin.

      Mitäs muuten itse ajattelisit, jos tilanne olisikin toisinpäin, miehellä josta kiinnostut olisikin suhteita saman sukupuolen kanssa takanaan? Ehkä siitä voi hieman päätellä, millaisia ajatuksia tilanne voi herättää.

      • onneksi terve

        Kaikki naiset eivät missään tapauksessa ole edes ajatelleet kokeilla samaa sukupuolta olevan kanssa seksiä. En itse, eikä kukaan ystävistänikään. Inhoan jopa ajatustakin moisesta iljettävyydestä! Vain miehet ovat olleet terveen mielenkiintomme kohteena.

        Aloittaja on tervehtynyt, mistä voimme nähdä, ettei seksualisuus ole mitään muuta kuin oma valinta. Tosin asiaa ymmärtävät ovat tienneet tämän aina.

        En ole uskovainen pätkääkään, asenteeni ei johdu siitä. Kysymys on terveestä näkökulmasta, joka on onneksi suurimmalla osalla ihmisiä vielä kuitenkin, mikäli sairaat kuvitelmat eivät vahingoita lisää tulevia sukupolvia asian suhteen.
        Jo pelkkä hyväksyminen samaan sukupuolta olevien seksisuhteisiin, on todella sairasta!

        Akateemisesti sivistyneellä on koulutuksen huomioon ottaen melkoisia virheitä kirjoitelmassaan. Uskottavuuden vuoksi varmaankin tuo keksintö akateemisuudesta!


      • antifariseus
        onneksi terve kirjoitti:

        Kaikki naiset eivät missään tapauksessa ole edes ajatelleet kokeilla samaa sukupuolta olevan kanssa seksiä. En itse, eikä kukaan ystävistänikään. Inhoan jopa ajatustakin moisesta iljettävyydestä! Vain miehet ovat olleet terveen mielenkiintomme kohteena.

        Aloittaja on tervehtynyt, mistä voimme nähdä, ettei seksualisuus ole mitään muuta kuin oma valinta. Tosin asiaa ymmärtävät ovat tienneet tämän aina.

        En ole uskovainen pätkääkään, asenteeni ei johdu siitä. Kysymys on terveestä näkökulmasta, joka on onneksi suurimmalla osalla ihmisiä vielä kuitenkin, mikäli sairaat kuvitelmat eivät vahingoita lisää tulevia sukupolvia asian suhteen.
        Jo pelkkä hyväksyminen samaan sukupuolta olevien seksisuhteisiin, on todella sairasta!

        Akateemisesti sivistyneellä on koulutuksen huomioon ottaen melkoisia virheitä kirjoitelmassaan. Uskottavuuden vuoksi varmaankin tuo keksintö akateemisuudesta!

        Niinhän se fariseuskin siellä seurakuntansa eturiviin muille malliksi asettuneena rukoili, Uuden Testamentin mukaan.
        M u t t a: Onnistuakseen onnittelemaan itseään muita paremmasta terveydestä, tarvitsee oikeat tiedot terveydestä ja myös ihmisen biologiasta.
        Nimimerkin "onneksi terve" tiedot kuitenkin ovat 1960 luvun lopulta - siis noin 40 vuotta ajasta jäljessä.
        Nykyisinhän lääketiede lukee seksuaalisen suuntauneisuuden muuntelun ihmisellä ns. biologisen normaalivaihtelun luokkaan, ei sairauksiin. Se vertautuu siis sellaiseen muunteluun kuin oikea- ja vasenkätisyys.
        Homoseksuaalisuuden rangaistavuus poistettiin vuosikymmeniä sitten, kun tajuttiin, että mielikuva sen haitallisuudesta yhteiskunnan kannalta on perusteeton. Sairausluokitus poistui 1970-luvulla, kun oli selvinnyt, millaisesta muuntelusta on kysymys.
        Seksuaalisuuden muuntelevuus ei merkitse uhkaa heteroseksuaalisuuden vallitsevuudelle ihmisyhteisössä eikä yhteisön biologiselle jatkuvuudelle. Joten aivan kuin ei ole ei ole syytä pakottaa vasenkätisiä oikeakätisiksi, (niinhän vielä 1900-luvun alkuvuosikymmenillä tehtiin), ei ole myöskään syytä vaatia ihmisiä muuttamaan seksuaalista suuntaumistaan. Päin vastoin: Se on ilmiselvä ihmisoikeus jota on kunnioitettava
        ja muuttumaan pakottaminen on väkivaltaa.
        Sosiaalisia ja psykologisia ongelmia muuntelusta kyllä seuraa, kuten vähemmistö-enemmistö - asetelmista aina, ja myös joidenkin muunnosten erityisluonteen vuoksi, joka voi vaikeuttaa identiteetin löytämistä ja sopeutumista. Tämä ketju bi-seksuaalisuuden tuottamista pulmista on siitä erinomainen esimerkki.

        Ihmisoikeuksia kunnioittava yhteiskunta pystyy kuitenkin löytämään näihin ratkaisut ja lopettamaan erilaisuuden vainoamisen. (Josta edelleen jatkuva ja eniten kehittyviä nuoria vahingoittava homottelu on yksi esimerkki.)


    • Duke.W..

      Jos elämäsi perustuu pelkästään seksuaaliseen mieltymykseen, niin ei sun kanssa varmaan edes pysyvää ihmissuhdetta voi luoda, kun et tiedä mitä yhdessäoleminen oikeasti merkitsee.
      Kun jonkin olet kokeillut, niin haluat kokeilla muuta.
      Jos elämän jonkun kanssa aikoo ottaa vakavasti niin kaikki entinen kannattaa vaan jättää jonnekkin unohdettavien muistojen lokeroihin.
      Seksuaalisuuden eikä muiden itsekkäiden tarpeiden varaan pysty rakentamaan mitään pysyvää. Intohimo katoaa iän ja ajan myötä, mutta vastuun pitäisi säilyä. Vastuu on sitten sitä mikä syntyy sen yhteisen elämän seurauksena. Ne pikkutossavaiset. Niistä kannetaan vastuuta. Seksi on pelkkää harrastelua.

    • miten suhtautuvat,

      kun ihmiset ovat erilaisia.Mutta eteenpäin vain.Mielestäni olet menossa oikeaan suuntaan.

    • entinen hapuilija

      Henkilökohtaisesta kokemuksesta tiedän, että on mahdollista, että seksuaalista identiteettiään joutuu "hakemaan" ennen kuin se selviää. Itselläni siihen vaikutti seksuaalikielteinen ja ankara kasvatus, joka opetti pelkäämään, torjumaan ja tukahduttamaan sekä seksuaalisia virikkeitä että itsessä viriäviä tuntemuksia. Näin jälkeenpäin tuntuu tragikoomiselta, miten samojen piirien nuoret miehet ääneen kehuivat sitä neitseellisen puhtauden vaikutelmaa, mikä minusta kuulemma huokui. - Nyt ymmärrän myös, että turhaan ihmettelin, miksi en herättänyt muissakaan miehissä pitkään aikaan mitään mielenkiintoa, vaikka olin sievä: Olin niin epäluonteva. En vapautunut enkä oma itseni, vaan kasvatuksen muokkaama pelokas ja jäykkä nukke. Pelottelun tuloksena ja myös torjuvan äidin jättämän äidinkaipuun vuoksi ymmärtämystä, vastakaikua ja lämpöä oli sallittua, mahdollista ja myös aiheellista hakea vain naispuolisilta ystäviltä. Ystävyyksistä tuli näillä hyvin vahvoja kiintymyksiä, jopa riippuvuuksia, mutta seksuaalista kaipuuta niihin ei minun puoleltani liittynyt. Se kohdistui miehiin, mutta jäi haavetasolle nuoreen aikuisuuten saakka, koska pelkäsin sekä miehiä että seksuaalisuutta. Itseni pakottaminen vuosien selibaattiin nuorena aikuisena tuotti niin valtavan tukahdutetun yhteyden, hyväksymisen ja hellyydentarpeen ja seksuaalisen nälkiintyneisyyden, että minusta ymmärrettävästi ei ollut vastustamaan
      rakastavaa, hellää ja kokenutta naisviettelijää.
      Koska uskoin, että en selviäisi, jos menettäisin tämän ainoan kokemani rakkauden, yritin vastata hänen seksuaalisiinkin toiveisiinsa, vaikka ne hämmensivät minua: kokemattomana en aluksi tiennyt, mitä minun pitäisi ajatella niistä ja omista hyvin ristiriitaisista tuntemuksistani.
      Rakastettuna oleminen kuitenkin vahvisti itsetuntoa ja edes jonkinlaisen seksuaalisen kokemuksen saaminen mursi aikaisemman sisäisen torjunnan niin, että aloin vähitellen saada selvää siitä, mitä
      oikeastaan tunnen: Kun halu muuttui sallituksi ja tietoiseksi, havaitsin jonkin ajan kuluttua, että olin yrittänyt pettää itseäni: en tuntenut halua naisiin, vaan miehiin.
      Kun tapasin mieheni, asia varmistui aivan yksiselitteiseksi: Tästä ensimmäisestä seksuaalisesti syvästi tyydyttävästä ihmissuhteesta tuli monen vuosikymmenen yksiaivioinen liitto. Etsintävaiheeni ei liittynyt suhteeseemme mitenkään, joten miksi olisin ottanut sen puheeksi? En muutenkaan näe mitään syytä käydä läpi aiempia rakkaussuhteita puolison kanssa. Olin ujo, mutta se ei ihmetyttänyt miestäni, joka tiesi kotikasvatukseni. Hänestä oli iloinen asia johdattaa minut seksuaalielämään ja hänhän sen loppujen lopuksi vasta tekikin: hänen kanssaan löysin itseni miestä rakastavana naisena.

    • Onnea terveelle

      parantunut. Parempi myöhään kuin ei ollenkaan.

    • JIIIIPEEE

      Jos luonnolliset naisen tunteet miestä kohtaan herää tai/ja syntyy luottavainen ystävyyssuhde niin miksei..

      • ei.

        Ystävänä/tuttuna voisi tällaista henkilöä pitää,mutta itse en aloittaisi minkäänlaista parisuhdetta. Onhan se perin outoa,jos ihminen ei itse tiedä,pitääkö miehistä vaiko naisista?


      • onneksi terve
        ei. kirjoitti:

        Ystävänä/tuttuna voisi tällaista henkilöä pitää,mutta itse en aloittaisi minkäänlaista parisuhdetta. Onhan se perin outoa,jos ihminen ei itse tiedä,pitääkö miehistä vaiko naisista?

        Homoseksuaalisuus on sairaus, eikä asia muutu miksikään todistelemalla muuta! Tottakai, jos omaa tuon sairauden merkit itsessään, sitä ei sairaudeksi tunnusta sen enempää, kuin psykopaattikaan ei tajua omaa sairauttaan.
        Mistään 60-luvun ajatusmallista ei ole kysymys, vaan ihmisen omasta kyvystä käsittää moraalisia arvoja.
        Nykyisin on paljon hyväksytty juuri moraalisella alueella sellaista, jonka pitäisi oksettaa jokaista todellisen käsityskyvyn omaavaa ihmistä.

        Pitäkää omat sikailunne omana tietonanne, mutta laillisuutta ei törkyisyydet ansaitse sen enempää kuin muutkaan rikokset. Mitä enemmän törkyisyyttä hyväksytään, sitä likaisemmaksi ihmisten ajatusmallit muuttuvat. Kaunis parisuhde on tuota menoa pian muisto vain. Voi vain kuvitella ihmiskunnan muuttuessa yhä vapaammaksi moraalisten arvojen suhteen, mitä on tulossa?
        Pitäkää ihmiset, joilla on vielä moraaliset arvot tallella, kiinni niistä kunniakkaasti muistuttamalla usein ja voimallisesti kauniimmista arvoista, ettei maailmamme muuttuisi pelkäksi sikailuksi.

        Kuten olemme jo monessa asiassa todenneet, ihmisten mielipiteet eivät lääketieteessäkään edusta monestikaan oikeita arvoja. Kuinka sitten muka homokysymyksessä? Ei todellakaan. Likaiset ajatukset vievät tuhoa kohti yhä syvemmälle moraalisissa kysymyksissä.


      • jopas on
        onneksi terve kirjoitti:

        Homoseksuaalisuus on sairaus, eikä asia muutu miksikään todistelemalla muuta! Tottakai, jos omaa tuon sairauden merkit itsessään, sitä ei sairaudeksi tunnusta sen enempää, kuin psykopaattikaan ei tajua omaa sairauttaan.
        Mistään 60-luvun ajatusmallista ei ole kysymys, vaan ihmisen omasta kyvystä käsittää moraalisia arvoja.
        Nykyisin on paljon hyväksytty juuri moraalisella alueella sellaista, jonka pitäisi oksettaa jokaista todellisen käsityskyvyn omaavaa ihmistä.

        Pitäkää omat sikailunne omana tietonanne, mutta laillisuutta ei törkyisyydet ansaitse sen enempää kuin muutkaan rikokset. Mitä enemmän törkyisyyttä hyväksytään, sitä likaisemmaksi ihmisten ajatusmallit muuttuvat. Kaunis parisuhde on tuota menoa pian muisto vain. Voi vain kuvitella ihmiskunnan muuttuessa yhä vapaammaksi moraalisten arvojen suhteen, mitä on tulossa?
        Pitäkää ihmiset, joilla on vielä moraaliset arvot tallella, kiinni niistä kunniakkaasti muistuttamalla usein ja voimallisesti kauniimmista arvoista, ettei maailmamme muuttuisi pelkäksi sikailuksi.

        Kuten olemme jo monessa asiassa todenneet, ihmisten mielipiteet eivät lääketieteessäkään edusta monestikaan oikeita arvoja. Kuinka sitten muka homokysymyksessä? Ei todellakaan. Likaiset ajatukset vievät tuhoa kohti yhä syvemmälle moraalisissa kysymyksissä.

        No voi mikä ajatus. Ihan varmasti myös se vasenkätisten pieksäminen oikeakätisiksi sata vuotta sitten, kuurojen toimittaminen houruinhuoneelle, ym tänä päivänä erittäin arveluttava touhu oli siihen aikaan "moraalisesti oikein". Homoseksuaalisuus ei ole ollut sairaus kymmeniin vuosiin. Pappismiesten ja uskovaisten lääkärien toimesta se pidettiin sairautena näinkin pitkään. Ruotsissahan oltiin fiksumpia jo paljon aikaisemmin.


      • byebyebye
        onneksi terve kirjoitti:

        Homoseksuaalisuus on sairaus, eikä asia muutu miksikään todistelemalla muuta! Tottakai, jos omaa tuon sairauden merkit itsessään, sitä ei sairaudeksi tunnusta sen enempää, kuin psykopaattikaan ei tajua omaa sairauttaan.
        Mistään 60-luvun ajatusmallista ei ole kysymys, vaan ihmisen omasta kyvystä käsittää moraalisia arvoja.
        Nykyisin on paljon hyväksytty juuri moraalisella alueella sellaista, jonka pitäisi oksettaa jokaista todellisen käsityskyvyn omaavaa ihmistä.

        Pitäkää omat sikailunne omana tietonanne, mutta laillisuutta ei törkyisyydet ansaitse sen enempää kuin muutkaan rikokset. Mitä enemmän törkyisyyttä hyväksytään, sitä likaisemmaksi ihmisten ajatusmallit muuttuvat. Kaunis parisuhde on tuota menoa pian muisto vain. Voi vain kuvitella ihmiskunnan muuttuessa yhä vapaammaksi moraalisten arvojen suhteen, mitä on tulossa?
        Pitäkää ihmiset, joilla on vielä moraaliset arvot tallella, kiinni niistä kunniakkaasti muistuttamalla usein ja voimallisesti kauniimmista arvoista, ettei maailmamme muuttuisi pelkäksi sikailuksi.

        Kuten olemme jo monessa asiassa todenneet, ihmisten mielipiteet eivät lääketieteessäkään edusta monestikaan oikeita arvoja. Kuinka sitten muka homokysymyksessä? Ei todellakaan. Likaiset ajatukset vievät tuhoa kohti yhä syvemmälle moraalisissa kysymyksissä.

        Homopoikia on niin paljon että etvielä tajuu, vooisitko panna ladymania thaimaassa siellä on kauniimmat ladymanit kuin suomessa , itse oon ajatellu homon eloa sekin on tyhjää paree, kaikella on hintansa, ehkä joku ilta menet ropalle tutkimaan pippelipoikaa, itse kun saisin tytön jolla on pyöreä peppu ja posliinipimppi itse otan karvat koneella niin on sitte kuka haluaa sen saa itselle käyttöön voimme tehdä sexii camissa,


    • pyöräilevä kaveri

      Tapasin tässä taannoin ohimennen vähän samantyyppisen naisen, joka melko pian sanoi olevansa bi. Ilmeisesti oli silti ollut aikaisemmin vain naisten kanssa suhteissa. En tosin ole varma, oliko hänellä sen enempää vetoa miehiin. Sanoi vaan minulle, etten liikaa innostuisi koska hänellä oli juuri päättynyt suhde. En ottanut tuota siis ihan täystyrmäyksenä.

      Olin lyhyen tapaamisen perusteella kovinkin kiinnostunut ja otin jälkeenpäin yhteyttäkin. Pari vastausta häneltä tekstiviestitse tosin antoi ymmärtää, että on sittenkin naisiin päin kallellaan. Ehkä niin, mutta luulen kyllä myös, että tuohon on hyvä vedota, jos innokkaampi osapuoli(minä) ei sittenkään ole mieleinen.

      Mukavalta vaikutti. Toivotti hyvää jatkoa, joka rivien välistä luettuna useimmin tarkoittaa 'ei mielenkiintoa'. En sittemmin ole häneen ollut yhteydessä. Mutta jos kyseinen nainen satut lukemaan tämän, niin hyvää jatkoa sinnekin. Ja kahvittelutarjous on edelleen voimassa. :)

      • byebyebye

        Bi - naista minä pidän suuressa arvossa, sekä tykkään lesbotytöistä ja haave onkin saada kokemus nuorilta tytöiltä jotka mielestäni suojelevat ihanaa asiaa ! tytöt yhdessä on tajunnu miten likainen on tavallisen hikimiehen hoitamaton perä ja esinahan alla on pahanhajuista töhnää, ja samaa on kivespusseissa miehen pussi on raidallinen ja pientä rakoa jota hankaa kättään vastaan käsi alkaa haisemaan härskille jota ei voi eikä osata pestä niin että pusseja vedetään vas,käsi alas riittävästi raot tasoittuu vasta kunnon työn jälkeen on karvallinen penis turhauttavan oloinen pikku possu, sekä koko pylly, penis, pussin karvat heti pois, jos et oo tajunnu niin haista käsiäsi kun oot ajelle kuumaa autoa, AJAKAA POSLIINI ITSEENNE NIIN KOHTA KAIKKI OVAT UUTUUDEN UUSITTUA POSLIININ TUNTOA JOKA ON JO MUNAN NÄKÖÄ !!


    • nuole haavojasi vain

      Kuulehan, kun sanon sinulle muutaman varoituksen sanan. Älä pilaa kenenkään miehen elämää, kun olet lesboillut ja nyt olet, kuin aloittamassa uutta seikkailua. Ekö osaa edes hävetä. Et tule koskaan onnistumaan kenenkään miehen kanssa, eli olet avioon kelpaamaton ja pysy yksin, niin et särje kenenkään sydäntä.

      • nuole sitruunaa vain

        ja sä taidat olla hyvinkin katkera:DDDDDDDDDDD

        koska näet oikeudeksesi kieltää toiselta ihmiseltä rakkauden ja antaa noin typeriä "neuvoja", niin sallit sen varmaan muillekin?

        älä siis sinä hapannaama mene ikinä kenenkään kanssa naimisiin, oli se sitten mies tai nainen, sillä tuommoinen sitruuna vain pilaa toisen elämän. etkö osaa edes hävetä. et tule koskaan onnistumaan kenenkään kanssa ja happamuutesi vain tylsistyttää muut ihmiset.

        LOL!


    • yksi vaaan

      Mun ex:llä oli ollut vaan miessuhteita ennen minua. Hän kertoi sen vasta siinä vaiheessa kun olin raskaana ja olimme avioliitossa.
      En olisi koskaan edes aloittanut seurustelua ko. miehen kanssa, jos olisin tiennyt hänen taustat. Niin paljon mies minua iljetti, että sen jälkeen ei enää seksiä harrastettu, ja 5 vuoden seksittömän liiton jälkeen halusin erota.
      Homo ei muutu, vaikka voi jonkin aikaa näytellä ja ehkä itsekin uskoo muuttuvansa. Homoje olisi syytä pysyä kaltaistensa kanssa eikä koskaan solmia avioliittoa eikä tehdä lapsia. Tuollaisesta säätämisestä jää vaan särkyneitä sydämiä.
      Minun mielipide on, että homot ovat jotenkin sairaita, eivätkä itse voi itselleen ja sairaudelleen mitään. He ovat onnellisia toisen samanlaisen kanssa.
      Bi-seksuaalit luen samaan kategoriaan homojen kanssa.
      En siis vihaa enkä inhoa homoja noin yleensä, mutta olisi kaikkien etu klun pysyisivät omiensa joukossa. Minusta heitä pitäisi nimenomaan rohkaista siihen suuntaa.

      • Jeesus tie

        Ja Jumalan tarkoitus on,että mies ja nainen on yhdessä!Ja lisääntyy..Vielä voi muuttaa elämänsä Jumalan tarkoittamaksi täydelliseksi Rakkaus suhteeksi..Vielä on pelastuksen päivä!


    • to bi

      jokaisella meillä on menneisyytensä.kannattaa kuunnella omaa sisintääsi,eikä kaikkea tarvitse kertoa menneisyydestään.mutta jatkoa ajatellen,tiedät kyllä sydämmessäsi,kumpaako sukupuolta rakastat,vai kumpaakin,siinä vaiheessa kannattaa asian suhteen olla rehellinen,ettei satuta toista,eniten siinä kuitenkin satuttaa itseään.

    • merkinnimi

      Jokainen tapaus olkoon ainutkertainen mutta itellä (mies) on "koukussa" ollut jo pitkään semmonen joka aikasemmin eli naisen kanssa. Jos hän ei ota ittestään täysin selvää niin mitenkä minäkään. Oon tasasen mustasukkanen sekä naisille että miehille, jos meinaan että kiinnostaa vaan hyvin on akka hallussa pysynä. Ei piä tehä asioista liian monimutkasia. Kuka hinkuu kenenki perään, ja seuraavana päivänä toisen. Ite uskon siihen, että jos oikia pari tapaa niin se on menoa sitte ja sillä siisti.

      • häirikköuskis

        kaikkia ketjun viestejä lukea , mutta niistä minkä luin , jäi yksi näkökulma puuttumaan .

        Biologinen tieteellinen tosiasia on , että me kaikki olemme SEKÄ miehiä ETTÄ naisia , myös se pahin sovinisti ja kiivain feministi .

        Koska meissä kaikissa on sekä testosteronia että estrogeenia . Luonto on määrännyt niiden suhteen ja määrän ,enemmistöllä miehiä jylläävät testosteronit ja naisia sitten estrogeenit . Sitten voi olla toisinpäin . Ehkäpä ainakin transujen suuntautuminen määräytyy näin .

        Ja lohduksi sovinisteille ja feministeille . Vanhetessa juuri VASTAKKAISEN sukupuolen hormonien määrä lisääntyy elimistössä , miehillä alkaa ilmetä rintojen kasvua ym. naisilla taas usein ainakin partahaivenet yrittävät vallata elintilaa nenän alla.

        En uskalla tavisheterona tehdä pidemmälle meneviä johtopäätelmiä , voisiko joku minua viisastuneempi valaista esim . link(e)illä , onko ja mitä tutkimuksia asian vaikutuksista seksuaaliseen suuntautumiseen.-

        Niin että se ero meissä on TOSI pieni . Itse haluaisin elää heterouteni tunnistaen sovussa kaikkien ihmissiskojen - ja veljien kanssa , riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta .

        Tuomittavaa ja rikollista on lapsiin suuntautuva seksuaalisuuden osoittaminen , niin hetero kuin homokin . Tämä huomautus siksi , että suomalaista apartheidia kannattavat vetävät tämän usein esiin kantaansa puolustaakseen , mutta normaali suomalainen tietää , että tuolloin on kyse eri asiasta kuin suuntautuminen . Ei ole enää kyse kahden tasavertaisen oikeustoimikelpoisen aikuisen suhteesta . Lapsia on suojeltava kaikelta väkivallalta.


      • PIPPELIS PAPPELIS
        häirikköuskis kirjoitti:

        kaikkia ketjun viestejä lukea , mutta niistä minkä luin , jäi yksi näkökulma puuttumaan .

        Biologinen tieteellinen tosiasia on , että me kaikki olemme SEKÄ miehiä ETTÄ naisia , myös se pahin sovinisti ja kiivain feministi .

        Koska meissä kaikissa on sekä testosteronia että estrogeenia . Luonto on määrännyt niiden suhteen ja määrän ,enemmistöllä miehiä jylläävät testosteronit ja naisia sitten estrogeenit . Sitten voi olla toisinpäin . Ehkäpä ainakin transujen suuntautuminen määräytyy näin .

        Ja lohduksi sovinisteille ja feministeille . Vanhetessa juuri VASTAKKAISEN sukupuolen hormonien määrä lisääntyy elimistössä , miehillä alkaa ilmetä rintojen kasvua ym. naisilla taas usein ainakin partahaivenet yrittävät vallata elintilaa nenän alla.

        En uskalla tavisheterona tehdä pidemmälle meneviä johtopäätelmiä , voisiko joku minua viisastuneempi valaista esim . link(e)illä , onko ja mitä tutkimuksia asian vaikutuksista seksuaaliseen suuntautumiseen.-

        Niin että se ero meissä on TOSI pieni . Itse haluaisin elää heterouteni tunnistaen sovussa kaikkien ihmissiskojen - ja veljien kanssa , riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta .

        Tuomittavaa ja rikollista on lapsiin suuntautuva seksuaalisuuden osoittaminen , niin hetero kuin homokin . Tämä huomautus siksi , että suomalaista apartheidia kannattavat vetävät tämän usein esiin kantaansa puolustaakseen , mutta normaali suomalainen tietää , että tuolloin on kyse eri asiasta kuin suuntautuminen . Ei ole enää kyse kahden tasavertaisen oikeustoimikelpoisen aikuisen suhteesta . Lapsia on suojeltava kaikelta väkivallalta.

        OLEN OMENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TAHDOT LORTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


    • JÖÖÖÖNSSI

      KEULIN EILE MÄK KAIVERIN KAA MU TUNAL ES KAUPPAA SISÄÄ

    • TOSI ON!

      Lapinmies katteli turistityttöjä ihmetellen ja viimmein kysyi." Mitäs tyttöjä te oikeen ootte?"
      "Lesboja",tytöt vastasi.
      Lapinmies ihmetteli ja kysyi,"mitä ne lesbot on ja mitä ne tekkee?"
      "Nuolee pillua ja juo kaljaa",tuli vastaus.
      "No sittenhän miekin oon lesbo",totesi lapinmies.

      • ollut ikinä

        Aijjai,mikäs sen parempaa jos nainen on pääsyt eroon vakavasta taudistaan.NOH jokejoke!
        Miehenä hyväksyn nämä nais-nais suhteet,en koe niitä uhkana miehisyyttäni kohtaan.Antaa likkojen pitää hauskaa keskenään,kunhan sit pääsee mukaan "irroitteluun".Miesparit saavat olla aivan keskenään,kunhan ei tule mulle ehdottelemaan mitään.Hyvin äkkiä voi saada multa nyrkkiä!Naispari voi kyllä tulla ehdottelemaan samaa,silloin pitäs päästä olemaan muussakin kun statistin asemassa.Mikään pelkkä vojakkerina olo ei riitä.


    • Mene helvettiin

      Kyllä sinut ja psykopaattiäitisi tiedetään , vaikka äitisi onkin kirkossa töissä ja lesbo oletkin

    • perttikaksi

      Minua ainakaan ei kavahduttaisi kohdata. Kun opettelee tuntemaan toisensa niin siinä on se tärkein, eli lisääntyy luottamus, kiintiyminen, rakkaus, hellyys ja moni muu yhdistävä asia, jos luettelon kohdat saattavat sulkea toisiansa sisäänsäkin.
      Historiasta ei ainakaan mielestäni pakko olisi kertoa, mutta saa ja miksei vaikka kohta suhteen alussakin.

    • Poikaystävä

      Ei haittaa ollenkaan, jos tyttöystävällä on ollut lesbosuhteita. Parempi sekin kuin ei mitään. Täysin kokematon olisi hankalampi, kun ei ole yhtään selvittänyt käytännössä mieltymyksiään. Enkä usko sen olevan riski, koska luulen heteronaisen pettävän vielä helpommin tai lähtevän toisen miehen matkaan. Ja mitäs siitä jos suhde joskus lopahtaa. Sehän on todennäköistä muutenkin loppujen lopuksi. Päinvastoin avoin, rento ja iloinen mieli voi edesauttaa suhdetta tai saada sen jatkumaan jopa ikuisesti. ;)

      • Mielen osoitus

        Näin on. Muslimit valtaavat Suomen.


        !!! Kopioi tämä viesti kymmenelle eri keskustelu sivustolle
        sekä kymmenelle eri palstalle osoitteessa http://keskustelu.suomi24.fi, niin tapaat huomenna tulevan puolisosi!
        !!!

        Jos kopioit viestiä koko päivän, Thors eroaa viikon sisällä!!


        http://hommaforum.org/


        Kaikki seuraava on julkista tietoa ja löytyy internetistä virallisista lähteistä.

        http://henkilot.eniro.fi/query?what=wp&search_word=astrid thors&geo_area=

        THORS ASTRID EDUSKUNTA
        050-512 1580 (Elisa)
        MANNERHEIMINTIE 30 00102 EDUSKUNTA

        THORS ASTRID EDUSKUNTA
        050-525 2557 (Elisa)
        EDUSKUNTA 00102 RIKSDAGEN


        Vastaajaan voi aina jättää viestin, asiallisen tietenkin ja ilman mitään uhkailuja, niin eivät kytät kolkuta ovelle. Harmi vaan, että Astridin vastaaja on monesti täynnä, eli aika monet tuntuvat jättävän hänelle palautetta.

        P.S. Jos omistat monta puhelinta, käytä luovuutta!

        Näin on. Muslimit valtaavat Suomen.
        -------------------

        http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/hkx3000.sh?edustnro=770&kieli=su

        Lindén-Linna Pia-Maria, kansanedustajan avustaja
        Avustaa kansanedustajia: Thors Astrid /r

        0400-871 543
        [email protected]


        Ministerin avustajat:
        Thomas Bergman
        Mikaela Grönqvist
        Maija Terävä-Kantoniemi


        GRÖNQVIST MIKAELA SISÄASIAINMINISTERIÖ
        050-456 0825 (Elisa)
        PL 26 00023 VALTIONEUVOSTO

        Vanhemmat: professori Carl-Eric Thors, diplomiekonomi Kerstin Thors

        Puoliso: alivaltiosihteeri Juhani Terho Antero Turunen


      • vitun homot


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe