Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Seksin aika?

Inkaaaaaaaaaaaa93

Olen 16 vuotias tyttö ja seurustelen vuotta vanhemman pojan kanssa. Olisimme valmiita seksiin. Kaikkea muuta olemme kokeilleet mutta ei sitä. Koska minua jännittää,sillä olen neitsyt. Olemme puhuneet siitä paljon ja kummallakkin olisi halua. mutta minua pelottaa että ei mahdu ja poika joutuu pettymään.

Juttua ei auta se että pojan kalu ei ole mistään pienimmästä päästä!:D se on todella iso ja tuntuu että paikat repee.(hah)

Elikkäs onko mitään vinkkejä millä voisin ''valmistautua'' että eka kerta olisi helpompi?

Ja olen varma,että haluan tälle pojalle menettää neitsyyteni=)

9

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17 + 1

      Suosittelen, että ensin hoidatte sinulle orgasmin, ennen kuin päästät poikaa sisään. Jos jännittää liikaa, sopikaa yhdessä, että siirrätte myöhemmäksi vaikka kuinka monta kertaa. Niin sattuu vähemmän, paikat eivät repeydy niin pahasti, ja jää paljon parempi muisto.

    • llll8

      Itselläni ekojen kertojen yritys (ja lopulta onnistuminen) oli painajaismaista. Tuntui molempien puolesta pahalta, kun ei pystynyt jatkamaan. Joilllain se vaatii vähän aikaa, ja se on ihan luonnollista, jos niin käy. Paljon riippuu paikoistasi... Joillakin jo eka kerta menee ihan ok. Jos olisin sinä, käyttäisin ekaksi yksikseni sormea. Ja sitten, kun/jos se ei enää tuota kipua, siirtyisin kahteen sormeen jne. Paikat tottuvat ja venyvät vähitellen, mikä helpottaa ihan jo sisäänpääsyäkin. Tärkeintä on olla hyvin kostea, ja että oikeasti haluat sitä. Kannattaa käyttää lisäksi liukuvoidetta, jos mahdollista.

    • Gameleontti29

      Keskustelkaa asiasta ja sopikaa, että YRITÄTTE, mutta ei ole pakko onnistua saman tien. Ota huomioon että menette sinun tahdillasi, koska sinä olet se keneen se sattuu.

      Voin sanoa miehenä, että joskus ikäisenäsi itsekin olin ekaa kertaa neitsyen kanssa ja olihan se tuhraamista :) Mutta jos oikeasti välitätte toisistanne, niin kokeilette asian pikkuhiljaa.

    • 32

      Minulla meni eka kerta pieleen ja sen myötä varmaan suhdekin, tosin oli tunnettu vähemmän aikaa ja suhde ei ollut vielä niin vakaalla pohjalla. Mutta poika ei mahtunut sisään ja oli hankalaa muutenkin kaikin puolin. Yhdyntä ei päässyt alkuhaparointia pidemmälle. Suosittelen ainakin että poika antaa sinulle ennen yhdyntää tyydytystä muulla tavoin, vaikka suuseksiä jotta sinäkin saat kokemuksesta muutakin kuin kipua. Eka kerta sattuu kyllä ja verta voi tulla paljonkin ja todennäköisesti akti on lyhyt ja jokseenkin pois alta hoidettu, koska ethän sinä voi siitä nauttia ainakaan fyysisesti, jos se sattuu.

      Itse tein niin että pieleen menneen kokeilun jälkeen väljensin sisäänmenoaukkoa itse, pikku hiljaa vähitellen. Tämän voi tehdä vaikka dildolla jos omistat sellaisen tai sitten ihan vaikka pienellä dödöpullolla tai muulla pitkulaisella pienehköllä välineellä. Itse sain näin paikat avonaisemaksi (vertakin tuli reilusti) ja useamman kerran jälkeen ei enää sattunut. Kun seksin aika koitti toisen ihmisen kanssa, sujui se mallikkaasti ja ilman pelkoa epäonnistumisesta tai siitä että jompi kumpi pettyy. Itse asiassa silloinen partneri ei edes tiennyt minun olleeni neitsyt ja minulle ensimmäinen onnistunut yhdyntä oli kivuton, tosin ei se mitään maatakaan järisyttänyt :) Harjoittelulla sitten oppii mikä tuntuu hyvältä ja mikä toimii itse kullekin, alkaa seksikin tuntumaan paremmalle.

      Toivottavasti tästä on sinulle apua! =)

      • Inkaaaaaaaaaaaa93

        okei, kiitos paljon vastauksista!=)


    • jeeehhhhh

      kauhea lukea vastauksia,jossa höpistään veren vuodosta ja kivusta jaja...

      me ensimmäisen poikaystäväni kanssa aikanaan harrastimme pettinkiä ja tutustuimme näin toistemme paikkoihin ja kun tuli aika siirtyä tekoihin,olimme luottavaisia puolin ja toisin ja kaikki sujui hienosti!

      Minua ei sattunut,eikä tullut tippaakaan verta ja sain jopa orgasmin! Eli jos aika ja hetki on oikea niin siitä vaan..

      turhat pelot ja odotukset pois,nautitte hetkestä ja tlanteesta!

      • ygy

        niin, kaikilla tietenkin se ekakerta menee juuri niinkuin sinulla.....


    • :)

      jos poikaystävä on kiltti ja kunnollinen, niin hän kyllä antaa sinulle luvan keskeyttää heti jos sattuu liikaa ja ei pety ollenkaan :) näin meillä sovittiin, mutta eipä sitten sattunutkaan ollenkaan.

      • Minäkin jännitin

        Tärkeintä on, että olet valmis, siis halukas ja kiihottunut. Lisäksi voi käyttää liukuvoidetta. Nuo yksinkokeilutkin varmaan auttavat. Turha pelätä sitä eka kertaa, se tosiaankin joillekin sattuu ja toisille ei. Jos pelkäät ja jännität, niin sitä varmemmin sattuu. Olisi myös hyvä, että se tapahtuisi spontaanisti niin, että ette ole sopineet valmiiksi, että tänään se tapahtuu ym. Ja poikaystävän pitää tosiaan olla ymmärtäväinen, niin kuin tuossa edelläkin sanotaan. Ja muista myös, että naisen vaginasta pitää joskus mahtua vauva ulos, poikaystävän vehje ei siis ole mitään siihen verrattuna. Onnea, kerta kerralta se tuntuu paremmalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe