ole Kristittyjen jumala. Sillä 1.Jh. 5:12 sanoo: "Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää." ja: 1.Jh 4:15: Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa. Meillä ei ole sama jumala kuin muslimeilla. Juutalaisten Jumala on meidän Isä Jumala. Heb 1: 1 - 2 "Sitten kuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut." Kukaan ei Pelastu Mooseksen kautta, sillä kirjoitettu on : (Apt 4:10-12 niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin Kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne. Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa olisi pelastus.
Allahilla ei ole poikaa vaan kolme tytärtä,
17
452
Vastaukset
- tie totuus ja elämä
Jeesus on ainut tie
- ......
Eipäs ole, Ei ole pakko uskoa jeesuksiin.
- Jeesuksella oli
...... kirjoitti:
Eipäs ole, Ei ole pakko uskoa jeesuksiin.
joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;
hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.
Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
Siis, rakkaani, samoin kuin aina olette olleet kuuliaiset, niin ahkeroikaa, ei ainoastaan niinkuin silloin, kun minä olin teidän tykönänne, vaan paljoa enemmän nyt, kun olen poissa, pelolla ja vavistuksella, että pelastuisitte;
sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi.
Tehkää kaikki nurisematta ja epäröimättä,
että olisitte moitteettomat ja puhtaat, olisitte tahrattomat Jumalan lapset kieron ja nurjan sukukunnan keskellä, joiden joukossa te loistatte niinkuin tähdet maailmassa,
tarjolla pitäessänne elämän sanaa, ollen minulle kerskaukseksi Kristuksen päivänä siitä, etten ole turhaan juossut enkä turhaan vaivaa nähnyt.
Näin Filippiläis kirjeessä meille ilmoitetaan. - maailman.
Jeesuksella oli kirjoitti:
joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;
hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.
Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
Siis, rakkaani, samoin kuin aina olette olleet kuuliaiset, niin ahkeroikaa, ei ainoastaan niinkuin silloin, kun minä olin teidän tykönänne, vaan paljoa enemmän nyt, kun olen poissa, pelolla ja vavistuksella, että pelastuisitte;
sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi.
Tehkää kaikki nurisematta ja epäröimättä,
että olisitte moitteettomat ja puhtaat, olisitte tahrattomat Jumalan lapset kieron ja nurjan sukukunnan keskellä, joiden joukossa te loistatte niinkuin tähdet maailmassa,
tarjolla pitäessänne elämän sanaa, ollen minulle kerskaukseksi Kristuksen päivänä siitä, etten ole turhaan juossut enkä turhaan vaivaa nähnyt.
Näin Filippiläis kirjeessä meille ilmoitetaan._Evankeliumin vallankumous valaisee maailman. _Apostoli Paavali kirjoitti
evankeliumin valosta ja lisäsi: _”Sillä Jumala, joka sanoi: ’Loistakoon
valkeus pimeydestä’, on se, joka loisti sydämiimme”,_ (2 Kor. 4:6). _Valo on
meissä!_ Meillä _on_ evankeliumin aarre sisimmässämme. Vastaus kaikkiin
ihmisten ongelmiin on antaa Jumalan valon loistaa. Maailman täytyy kuulla,
että heidän syntinsä on mitätöity. Haluatko, että perheesi, kaupunkisi,
seurakuntasi, kansakuntasi rakastaa Jumalaa? Kuinka se tapahtuu? Se on melko
yksinkertaista. Me rakastamme Jumalaa, _koska_ Hän rakasti ensin meitä.
Mitä enemmän osoitamme ihmisille, kuinka paljon Jumala rakastaa heitä; sitä
enemmän he rakastavat Häntä. Me emme ole aloitteentekijöitä – Jumala on
aloittanut kaiken. Me emme enää odota Jumalan liikehdintää – ymmärrämme,
että Jumala on jo liikkunut. Kun ymmärrämme, mitä Hän on tehnyt, reaktiomme
on vastarakkaus, palvelu, omistautuminen ja pyhitys.
1. http://us1.campaign-archive.com/?u=65629b14e5ba98a96437c5a51&id=5c3d4ef9f6&e=123d123bf3
- Peter
- Jumalan Sana ja Laki
Olet pahasti väärässä. Koraanin Jumala on aivan sama Kaikkivaltias Jumala kuin juuri se Raamatun JHVH. Jo pelkällä Koraanin arabiankielen translitteroinnilla löytyy samaa ilmaisua ja, jah, jahu, huwa lukemattomissa kohdissa, myös niissä, joissa viitataan tuohon yhteen ainoaan Jumalaan, jonka yleisnimenä seemiläisissä kielissä käytetään muun muassa sanoja elah, alaha, eloah, ilah, joissa perussanana on kolmikirjaiminen aleph lamed he.
Jos sinä et samaa Jumalaa tunnista eri pyhistä kirjoituksista, vika ei ole niissä, vaan sinussa. Olet eksyksissä ja mennyt ansaan.
Koraani on pyhä Kirja ja uskolliselle Jumalan palvelijalle hyvin antoisa ja rohkaiseva. Eikä se ole laisinkaan ristiriidassa Raamatun ilmoitusten kanssa paitsi niille, jotka eivät sitä ymmärrä eivätkä sisäistä.
Allahilla ei ole todellakaan poikaa, mutta ei ole myöskään Raamatun Jumalalla, nimittäin sellaista, jonka Hän olisi siittänyt ihmisvaimon kanssa. Tästä on kysymys Koraanissa eikä suinkaan uskollisesta Jumalan palvelijasta, jota uskollisuutensa tähden sanotaan Jumalan lapseksi, pojaksi tai tyttäreksi.
Mutta jos haluat olla eksyksissä, niin siitä vaan. Itsepähän kärsit seuraukset.- jonka,
Jeesus on tuhoava suunsa henkäyksellä tulemuksensa päivänä. Ja antikristus on uudelleen asetettu
Kalifi, jonka Ataturk lakkautti tuon viran joten kalifin sai kuoliniskun päähänsä ja kun kalifin virka taas ennallistetaan Tulee hänestä: Yliluonnollista ohjelmassa kerrottu antikristus. Näin kertoi vierailijana ollut
Joel Richardson. Sanoessaan, että islamilaisten mahdi, jota he odottavat on raamatun ennustama antikristus/ peto.
Lk 3:21-22 Kun siis kaikkea kansaa kastettiin ja myöskin Jeesus oli saanut kasteen ja rukoili, niin tapahtui, että taivas aukeni
ja Pyhä Henki laskeutui hänen päällensä ruumiillisessa muodossa, niinkuin kyyhkynen, ja taivaasta tuli ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani; sinuun minä olen mielistynyt."
Huomaa Jumala mitä Ikiaikojen Jumala sanoi: "Sinä olet minun rakas Poikani; sinuun minä olen mielistynyt." - Valoa pimeyteen.
Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;
ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.
En minä ota vastaan kunniaa ihmisiltä;
mutta minä tunnen teidät, ettei teillä ole Jumalan rakkautta itsessänne.
Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.
Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala?
Älkää luulko, että minä olen syyttävä teitä Isän tykönä; teillä on syyttäjänne, Mooses, johon te panette toivonne.
Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.
Mutta jos te ette usko hänen kirjoituksiaan, kuinka te uskoisitte minun sanojani?"
Tutkikaa, hyvät ystävät ainoastaan Raamattua! - Jumalan Sana ja Laki
jonka, kirjoitti:
Jeesus on tuhoava suunsa henkäyksellä tulemuksensa päivänä. Ja antikristus on uudelleen asetettu
Kalifi, jonka Ataturk lakkautti tuon viran joten kalifin sai kuoliniskun päähänsä ja kun kalifin virka taas ennallistetaan Tulee hänestä: Yliluonnollista ohjelmassa kerrottu antikristus. Näin kertoi vierailijana ollut
Joel Richardson. Sanoessaan, että islamilaisten mahdi, jota he odottavat on raamatun ennustama antikristus/ peto.
Lk 3:21-22 Kun siis kaikkea kansaa kastettiin ja myöskin Jeesus oli saanut kasteen ja rukoili, niin tapahtui, että taivas aukeni
ja Pyhä Henki laskeutui hänen päällensä ruumiillisessa muodossa, niinkuin kyyhkynen, ja taivaasta tuli ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani; sinuun minä olen mielistynyt."
Huomaa Jumala mitä Ikiaikojen Jumala sanoi: "Sinä olet minun rakas Poikani; sinuun minä olen mielistynyt."Höpö, höpö ja vielä kerran höpö. Ja millähän auktoriteetilla tämä Richardson puhuu Kaikkivaltiaan Luojan ja yhden ainoan Jumalan säätämää pyhää järjestystä vastaan? Jälleen kerran yksi eksyttäjä eksyttämässä tietämättömiä ja/tai valheeseen mielistyneitä. Jumalan ja Kristuksen veriviholliset suorastaan haistaa.
Islamilainen kalifaatti emiraatteineen kuuluu Jumalan Pyhään Järjestykseen ja Kristuksen kuningaskuntaan. Islamilainen kalifaatti esiintyy seemiläisten ja edelleen Aabrahamin ja Ismaelin 12 ruhtinaan jälkeläisten asuinalueella heidän järjestystään edustaen.
Tämä islamilainen kalifaatti oikein järjestäytyneenä ja toimivana on nimenomaan Kristuksessa eikä Kristus sitä todellakaan tuhoa vaan rakentaa, edistää ja puolustaa sille kuuluvalla alueella.
Jos minulle perheineni ei löydy enää Jumalan Sanan ja lain mukaan järjestäytynyttä ja toimivaa kristillistä kuningaskuntaa tai sille ei löydy enää omaa hallinta-aluetta, niin oikein mielelläni minä muutan Jumalan Sanan ja lain mukaan järjestäytyneeseen ja toimivaan islamilaiseen kalifaattiin sitä palvelemaan ja sille töitä tekemään näin viime kädessä Kristusta ja Jumalaa palvellen ja Heille töitä tehden.
Ja tuo oikea Mahdi erotuksena mahdollisista vale-Mahdeista tulee hallitsemaan nimenomaan Jumalan säätämyksen auktoriteetilla ja voimalla edustaen niin Kristuksen kuin Jumalan palvelijaa. - kristillisyyden
Jumalan Sana ja Laki kirjoitti:
Höpö, höpö ja vielä kerran höpö. Ja millähän auktoriteetilla tämä Richardson puhuu Kaikkivaltiaan Luojan ja yhden ainoan Jumalan säätämää pyhää järjestystä vastaan? Jälleen kerran yksi eksyttäjä eksyttämässä tietämättömiä ja/tai valheeseen mielistyneitä. Jumalan ja Kristuksen veriviholliset suorastaan haistaa.
Islamilainen kalifaatti emiraatteineen kuuluu Jumalan Pyhään Järjestykseen ja Kristuksen kuningaskuntaan. Islamilainen kalifaatti esiintyy seemiläisten ja edelleen Aabrahamin ja Ismaelin 12 ruhtinaan jälkeläisten asuinalueella heidän järjestystään edustaen.
Tämä islamilainen kalifaatti oikein järjestäytyneenä ja toimivana on nimenomaan Kristuksessa eikä Kristus sitä todellakaan tuhoa vaan rakentaa, edistää ja puolustaa sille kuuluvalla alueella.
Jos minulle perheineni ei löydy enää Jumalan Sanan ja lain mukaan järjestäytynyttä ja toimivaa kristillistä kuningaskuntaa tai sille ei löydy enää omaa hallinta-aluetta, niin oikein mielelläni minä muutan Jumalan Sanan ja lain mukaan järjestäytyneeseen ja toimivaan islamilaiseen kalifaattiin sitä palvelemaan ja sille töitä tekemään näin viime kädessä Kristusta ja Jumalaa palvellen ja Heille töitä tehden.
Ja tuo oikea Mahdi erotuksena mahdollisista vale-Mahdeista tulee hallitsemaan nimenomaan Jumalan säätämyksen auktoriteetilla ja voimalla edustaen niin Kristuksen kuin Jumalan palvelijaa.kanssa, mahdinneko muka edustaa Aabrahamin JA ISMAELIN jälkeläisiä. Jumalahan käski Aabrahamia ajamaan ISMAELIN äitinsä kanssa pois Iisakin luota.
Jumalan nimikin vielä on AABRAHAMIN JA IISAKIN JA JAAKOBIN JUMALA, eikä suinkaan siinä koskaan mainita ismaelin nimeä. Islamilaisetkin pelastuvat Jeesuksen sovitus työn perusteella, kun vain antavat sovittaa itsensä Jumalan kanssa.
Väärentämätön Jumalan Sana Jeesus löytyy Raamatun sanasta.
Joh 12:44 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.
Joh 12:45 Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt.
Joh 12:46 Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
Joh 12:47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
Joh 12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
Joh 12:49 Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman ja mitä puhuman.
Joh 12:50 Ja minä tiedän, että hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähden, minkä minä puhun, sen minä puhun niin, kuin Isä on minulle sanonut." - Jumalan Sana ja Laki
kristillisyyden kirjoitti:
kanssa, mahdinneko muka edustaa Aabrahamin JA ISMAELIN jälkeläisiä. Jumalahan käski Aabrahamia ajamaan ISMAELIN äitinsä kanssa pois Iisakin luota.
Jumalan nimikin vielä on AABRAHAMIN JA IISAKIN JA JAAKOBIN JUMALA, eikä suinkaan siinä koskaan mainita ismaelin nimeä. Islamilaisetkin pelastuvat Jeesuksen sovitus työn perusteella, kun vain antavat sovittaa itsensä Jumalan kanssa.
Väärentämätön Jumalan Sana Jeesus löytyy Raamatun sanasta.
Joh 12:44 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.
Joh 12:45 Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt.
Joh 12:46 Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
Joh 12:47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
Joh 12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
Joh 12:49 Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman ja mitä puhuman.
Joh 12:50 Ja minä tiedän, että hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähden, minkä minä puhun, sen minä puhun niin, kuin Isä on minulle sanonut."Minä edustan syntyperältäni tiettyä Israelin heimoa ja sukua sekä samalla tietenkin Aabrahamin jälkeläisiä. Geneettisestä kytkennästä Ismaelin jälkeläisiin en tiedä (ainakaan toistaiseksi).
Jumalan Sanaa löytyy niin Raamatun ilmoituksista, monista Raamatun ulkopuolisista ilmoituksista ja tietenkin myös Koraanista. Lisäksi samainen Jumala puhuu Henkensä ja Sanansa kautta uskollisille palvelijoilleen heidän henkeensä ja sydämeensä niin kuin on ilmoitettu. Näin on myös minun kohdallani.
Ihan sama Jumala, JHVH on myös Ismaelin Jumala. Juuri tämä sama Jumala Hänen kasvojensa enkelin, Malak JHVH:n eli JHVH:n Sanan välityksellä kohtasi Haagarin erämaassa ja siunasi tämän jälkeläistä Ismaelia erittäin runsaasti. Löydät tämän kohdan Raamatustasi.
Suomenkielisten kuten monien muidenkinkielisten Raamattujen käännös tässä kohtaa on ilmeisesti tahallaan vääristelevä pyrkien lyömään negatiivista leimaa Ismaelin päälle, mitä alkuteksti ei suinkaan tee.
Mistä siis olet saanut päähäsi tai oppinut, ettei JHVH muka olisi myös Ismaelin Jumala, vaikka juuri Raamattu alkutekstineen niin todistaa? Etkö ymmärrä, että olet vastuussa Jumalan edessä vääristä opetuksistasi vai etkö edes välitä? - maailman synnin
Minä edustan syntyperältäni tiettyä Israelin heimoa ja sukua sekä samalla tietenkin Aabrahamin jälkeläisiä. Geneettisestä kytkennästä Ismaelin jälkeläisiin en tiedä (ainakaan toistaiseksi).
Jumalan Sanaa löytyy niin Raamatun ilmoituksista, monista Raamatun ulkopuolisista ilmoituksista ja tietenkin myös Koraanista. Lisäksi samainen Jumala puhuu Henkensä ja Sanansa kautta uskollisille palvelijoilleen heidän henkeensä ja sydämeensä niin kuin on ilmoitettu. Näin on myös minun kohdallani.
Ihan sama Jumala, JHVH on myös Ismaelin Jumala. Juuri tämä sama Jumala Hänen kasvojensa enkelin, Malak JHVH:n eli JHVH:n Sanan välityksellä kohtasi Haagarin erämaassa ja siunasi tämän jälkeläistä Ismaelia erittäin runsaasti. Löydät tämän kohdan Raamatustasi.
Suomenkielisten kuten monien muidenkinkielisten Raamattujen käännös tässä kohtaa on ilmeisesti tahallaan vääristelevä pyrkien lyömään negatiivista leimaa Ismaelin päälle, mitä alkuteksti ei suinkaan tee.
Mistä siis olet saanut päähäsi tai oppinut, ettei JHVH muka olisi myös Ismaelin Jumala, vaikka juuri Raamattu alkutekstineen niin todistaa? Etkö ymmärrä, että olet vastuussa Jumalan edessä vääristä opetuksistasi vai etkö edes välitä?Joh. 1:29
Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
Kaikki Valtias Jumala on antanut Kaiken Vallan Pojalleen Jeesukselle ja tuo valtakirja kattaa kaiken vallan, Taivaassa ja maanpäällä oleviin asioihin.
Sillä ei ole muuta nimeä ihmiselle (ihmisille) annettu jossa olisi pelastus. Pelastus ei tule osaksesi mitään muuta tietä, kuin Jeesuksen Veren kautta. Islamilaiset "marttyyrit" ei peri taivasta. - teurastettu,
maailman synnin kirjoitti:
Joh. 1:29
Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
Kaikki Valtias Jumala on antanut Kaiken Vallan Pojalleen Jeesukselle ja tuo valtakirja kattaa kaiken vallan, Taivaassa ja maanpäällä oleviin asioihin.
Sillä ei ole muuta nimeä ihmiselle (ihmisille) annettu jossa olisi pelastus. Pelastus ei tule osaksesi mitään muuta tietä, kuin Jeesuksen Veren kautta. Islamilaiset "marttyyrit" ei peri taivasta.on arvollinen saamaan voiman ja rikkauden ja viisauden ja väkevyyden ja kunnian ja kirkkauden ja ylistyksen."Ilm. 5:12 (kuuntele aina vain uudelleen tätä iki-ihanaa ylistys musiikkia Immanuel !!
http://www.youtube.com/watch?v=JEBAHFFJdW8&feature=related - 78
Kyllä Jumalalla on Poika Jeesus,Mutta Jeesus ei ollut Jumala vaan Jumla oli Jumala ja Luoja.
olen kiinnostunut myös Koraanista ja haluaisinkin koraanin ja tooran.!!!!!Täällä ainakin raamattu hullu haluan vain tietää koko historian.!!!! - ?67
Minä edustan syntyperältäni tiettyä Israelin heimoa ja sukua sekä samalla tietenkin Aabrahamin jälkeläisiä. Geneettisestä kytkennästä Ismaelin jälkeläisiin en tiedä (ainakaan toistaiseksi).
Mistä siis olet saanut päähäsi tai oppinut, ettei JHVH muka olisi myös Ismaelin Jumala, vaikka juuri Raamattu alkutekstineen niin todistaa? Etkö ymmärrä, että olet vastuussa Jumalan edessä vääristä opetuksistasi vai etkö edes välitä?Haluaisin kirjotella näistä kaikista asioista kanssasi.kiinnostaa kaikki raamatusta oikealla tavalla.
[email protected] - etsivät,
?67 kirjoitti:
Haluaisin kirjotella näistä kaikista asioista kanssasi.kiinnostaa kaikki raamatusta oikealla tavalla.
[email protected]Ovat jo hänelle joka näkee otollisia.
ilm 1:3-8 Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!
Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä,
ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä
ja tehnyt meidät kuningaskunnaksi, papeiksi Jumalalleen ja Isälleen, hänelle kunnia ja voima aina ja iankaikkisesti! Amen.
Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.
"Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias. - islam osastolta
Islamin koraanin kirjoitti enkeliruhtinas Rafael ja Sirnitti.
Perustukset: 1.11.2010 22:01 Vastauksia: 18 Lukukertoja: 299 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa:
Gabriel enkeliruhtinas ( teko nimi) antoi Korathenein Hahhallah kiialle ja tämä antoi sen sitten Hasshalle ja sitten Kohmalille, Mohamethin habbathalle, Habbatha antoi sen tyttärelleen Tilnahlle ja edelleen Kihrath, (kirjoitukset) Mohamathille, kauppiaalle.
Sirnithin on ollut Rafaelin Nainen, kautta aikojen ja hyvä kirjoittaja.
Mohmath oli jo eläessään hyväksynytkin Jeshnin uskon ( Kristin uskon).
Tämä kaikki on dokumenttaalisesti OIKEA ja täsmällisin tieto, mitä voi saada.
ALLAH ON SIIS ENKELIRUHTINAS RAFAEL.
Enkelit ovat epäluotettavia sen vuoksi Apostoli Paavali Sanoo: Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu. Gal. 1:8 ja
1Kor. 16:22 Jos joku ei pidä Herraa rakkaana, hän olkoon kirottu! Maran ata.
- ohi,
näin kerrotaan. Kuuli sieltä avun huudon. Buddha kurkisti kaivoon ja sanoi miehelle : Minulla on ratkaisu ongelmaasi . Mietiskele itsesi vapauteen, mutta muista, Jos voitat, häviät. Jos tulet tasoihin, häviät. Ja jos häviät, häviät. (Tiivistelmä Ohsonin mukaan)
Sitten kaivolle tuli Muhammed, hänkin kurkisti kaivoon ja sanoi: Se on Allahin tahto. Tyydy siihen , se on sinun kohtalosi.
Jeesuskin kuuli huudon. Tuli alas Taivaasta. Otti orjan muodon ja tuli ihmiseksi. Ei hän jättänyt meitä yksin tähän synnin saastuttamaan maailmaan. Jeesus hyppäsi liejuiseen kaivoon. Nosti miehen kaivosta , pesi hänet, puhdisti ja sitoi hänen haavansa. Nosti miehen juhtansa selkään ja vei hänet majataloon. Maksoi kulut ja lähtiessään sanoi majatalon isännälle. Hoida häntä palattuani maksan mitä sinulta lisää kuluja on tästä tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6098072Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3423080Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4052176- 1281337
- 311303
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51219Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081128- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651055- 46923