Mitenkäs tällainen homma sujuis ja onnistuis?
Joskus tulee bongattua kaupungilta joitakin ujon ja hieman eristäytyneen oloisia neitosia, ikähaitarilla kahdestakympistä päälle kolmeenkymppiin.
Olen aina ihastellut ujoja yms. naisia. Mielestäni on hyvin hurmaavaa jos nainen on sellainen.
Kuitenkaan tällaisiin en ole oikein päässyt koskaan suuremmaksi osaksi tutustumaan.
Miten tällaisen varsin normaalin miehen lähellä kolmeakymppiä kannattaisi lähestyä tällaista naista?
Joskus toki olen lähestynyt naisia ja pyytänyt treffeillä kaupungilta, mutta mietin että ehkä pitäisi jotenkin varovaisemmin lähestyä tällaista ujoa?
Huolestuttaa että pelotan toisen pois tai tilanne on toiselle epämiellyttävä jos nainen on sosiaalisesti hieman estynyt yms. Lisäksi olisi kiva tietää mitenkähän tuo ikä vaikuttaa eli jos nainen on nuorempi/vanhempi kuin mies?
Jos jollakulla on kokemusta niin voisi kertoa tai jos on ujohko nainen että miten häntä kannattaisi lähestyä? Auttakaa löytämään oikea tapa lähestyä ja ne oikeat sanat jolla pääsee kahville istumaan tuollaisen ihastuttavan naisen kanssa.
Ujo kaupungilta?
40
2521
Vastaukset
- Pelisilmä
Ongelma on se, että mitä emmän he ovat kiinnostuneita sitä voimakkaammin ujous astuu peliin ja he saattavat torjua sinut ujouttaan, vaikka mieli olis aivan muu. Sitten kun tavis ei voi tietää oliko torjunta aito vai ujouden aiheuttama itsesuojelureaktio. Jokin jäämurtokikka sulla pitäs olla takataskussa. Ujot naiset, vastatkaa nyt tälle miehelle rehellisesti. Eihän sitä voi tietää, vaikka hän tulisi huomenna kadulla vastaan. Sen voin sanoa, että ikä on pelkkä numero, tärkeää on että elämän päämäärät kohtaavat ja kemiat toimii.
- Tummiin pukeutuva
Tuollainen ujostuminenhan voi tapahtua lähes kaikille että mitä enemmän kiinnostaa niin sitä enemmän ujostelee. Uskoisin että treffeillä ollessa osaisin kyllä hoitaa tilanteen, mutta se alku on aina hankala.
En ole mikään tikku-ukko myöskään että huolettaa että jos olemukseni vaikka säikäyttää toisen pois vaikka uskoisin olevan aika miellyttävä. En ole mikään moottoripyöräjengiläinen.
Pitäisi tosiaan olla joku jäänsärkijä matkassa.
Ajattelin lähinnä tuota ikää että se voi osaltaan vaikuttaa että nuorempi ujo tyttö säikähtää jotenkin että mitäköhän tuo nyt haluaa hänestä.
Harmittelen tässä kun eräs nuori nainen kahvilasta jäi iskemättä joka vaikutti punastelevan ja toisaalta samoin eräs minua pikkaisen ehken vanhempi naishenkilö jonka myös olen nähnyt kahvilassa sekä kaupungilla yksikseen. Huomaan eleistä sekä käytöksestä yms. että ovat aika hiljaisia ja ujoja.
Enhän minä nyt jokaista ujoa tietysti kyttää, mutta joihinkin olisi kiva yrittää tutustua.
Ehkä tällainen kiinnostus jotain ujoa kohtaan on sitten ehken hieman typerääkin? - Ujo nainen
Tummiin pukeutuva kirjoitti:
Tuollainen ujostuminenhan voi tapahtua lähes kaikille että mitä enemmän kiinnostaa niin sitä enemmän ujostelee. Uskoisin että treffeillä ollessa osaisin kyllä hoitaa tilanteen, mutta se alku on aina hankala.
En ole mikään tikku-ukko myöskään että huolettaa että jos olemukseni vaikka säikäyttää toisen pois vaikka uskoisin olevan aika miellyttävä. En ole mikään moottoripyöräjengiläinen.
Pitäisi tosiaan olla joku jäänsärkijä matkassa.
Ajattelin lähinnä tuota ikää että se voi osaltaan vaikuttaa että nuorempi ujo tyttö säikähtää jotenkin että mitäköhän tuo nyt haluaa hänestä.
Harmittelen tässä kun eräs nuori nainen kahvilasta jäi iskemättä joka vaikutti punastelevan ja toisaalta samoin eräs minua pikkaisen ehken vanhempi naishenkilö jonka myös olen nähnyt kahvilassa sekä kaupungilla yksikseen. Huomaan eleistä sekä käytöksestä yms. että ovat aika hiljaisia ja ujoja.
Enhän minä nyt jokaista ujoa tietysti kyttää, mutta joihinkin olisi kiva yrittää tutustua.
Ehkä tällainen kiinnostus jotain ujoa kohtaan on sitten ehken hieman typerääkin?Ihmiset ihastuvat erilaisiin piirteisiin, toinen raväkköihin ja toinen rauhallisiin. Ei se minusta ole mitenkään typerää. Itse olen aina pitänyt ujouttani epämiellyttävänä piirteenä, enkä ole nähnyt siinä mitään hyvää, joten ihan kiva, että joitain miehiä se tuntuu jopa kiinnostavan. :)
- Ujo nainen
Tosi hyvä vastaus! Tajuat mitä ujon päässä liikkuu. :)
- Tummiin pukeutuva
Ujo nainen kirjoitti:
Ihmiset ihastuvat erilaisiin piirteisiin, toinen raväkköihin ja toinen rauhallisiin. Ei se minusta ole mitenkään typerää. Itse olen aina pitänyt ujouttani epämiellyttävänä piirteenä, enkä ole nähnyt siinä mitään hyvää, joten ihan kiva, että joitain miehiä se tuntuu jopa kiinnostavan. :)
Ehkä ihasteluni ujoihin liittyy siihen että koen heidät jotenkin "aitoina". He eivät ole kovettaneet itseään ja ovat ehkä tuntosarviensa kanssa hieman eri tavalla suhtautumassa asioihin kuin ihmiset keskimäärin nykyään tässä kovin sosiaalisessa, tehokkaansa ja kovassa maailmassa.
Toisaalta pidän myös naisen herkkyydestä ja empatiasta. Mielestäni ne kertovat todellakin vain hyvää siitä tytöstä ja naisesta.
Tietysti jos ujous estää ihmisen kaiken kanssakäynnin toisten kanssa eikä hänellä ole tahtoa yrittää tutustua mieheen joka on vilipittömästi kiinnostunut niin sittenhän se ei ole kovin hyvä asia.
- Ujo nainen
Ujot yleensä tarkkailevat tilannetta pitkään, koska eivät ole varmoja toisen kiinnostuksesta. Tätä tarkkailuvaihetta pitää jaksaa kestää, eikä rynnätä heti pyytelemään treffeille. Aikaa kannattaa varata todella paljon lämmittelyyn eli rentoutuneen ilmapiirin rakentamiseen ja tuttuuden tunteen muodostumiseen. Jos heti pyydät ulos, niin melko varmasti saat selkäydinreaktiona vastaukseksi ein. Ja sitten molempia harmittaa.
Ujot myös käyttäytyvät eri lailla eli mitä kiinnostuneempia ovat sitä välinpitämättömämmin käyttäytyvät ihastustaan kohtaan, ainakin alussa. Voit ehkä tajuta hänen olevan kiinnostunut sinusta siitä, että hän kuitenkin hakeutuu lähellesi, mutta turvallisen matkan päähän. Sinä voit sitten puolestasi hakeutua hänen lähelleen.
Minusta voisit aluksi osoittaa, että huomaat hänet positiivisessa mielessä eli katsot vähän pidempään ja useammin ja ehkä hymyiletkin. Sitten lisäät siihen tervehdyksen. Sitten voit alkaa jutustella niitä näitä, mutta sinä joudut huolehtimaan keskustelun etenemisestä, eikä vaisuista vastauksista saa lannistua. Nämä tulee tehdä pitkän ajan kuluessa, ei kaikkia missän nimessä saman päivän aikana tai viikon sisällä.
Tuli nyt vastattua vähän eri näkökulmasta, koskapa yrität kontaktia tuntemattomaan. Eli en usko, että kaupungilla saat kertaheitolla pyydystettyä itsellesi ujoa ihmistä, sillä siihen pitää varata aikaa ja sisua. Ja lisäksi, jos ujo ei edes tunne sinua, niin tuskinpa lähtee matkaasi. Nuo minun vastaukseni olivat tästä omasta näkökulmasta, kun ujo itsekin olen ja tällä hetkellä ihastunut.
Mutta tsemppiä vaan, ujona naisena olen usein harmitellut, kun miehet eivät minua yleensä lähesty, vaikka katselevatkin. Itse en tee aloitteita, koska olen ujo.
Ikäasia riippuu tietenkin teistä kahdesta, jos se ei ole kummallekaan este, niin miksi pitäisi välittää muiden mielipiteistä.- Tummiin pukeutuva
Vähän näin arvelinkin että se olisi vaikeaa.
Valitettavasti en oikein ujoja kohtaa paljon missään. Ei ole enää opiskeluympyröitä tai sen kaltaista tuttavaverkostoa jossa ujoja tapaisi. Eikä oikein harrastuksetkaan ellen varta vasten lähde johonkin kieli- yms. kurssille.
Sen takia nimenomaan kaupungilta ihmisen bongaaminen ja sieltä kahville pyytäminen olisi ollut se juttu. Siihen olisin tarvinnut ohjeita.
Kun harmittelet ujona ettei miehet lähesty niin eikö tuossa olisi vähän tsemppaamista ujollakin että jos mies uskaltaa lähestyä ihan tuntemattomanakin että voisi lähteä käymään vaikka istumaan kahvilassa.
Käytännössä nyt odotat että käy ihme ja tapaat jonkun miehen jossain sopivassa ympäristössä jossa pääset häneen hipihiljaa tutustumaan. Aikamoinen romantikko pitää olla että uskoo sellaisen toteutuvan ja että se mies on sitten sopiva. - Ujo nainen
Vähän näin arvelinkin että se olisi vaikeaa.
Valitettavasti en oikein ujoja kohtaa paljon missään. Ei ole enää opiskeluympyröitä tai sen kaltaista tuttavaverkostoa jossa ujoja tapaisi. Eikä oikein harrastuksetkaan ellen varta vasten lähde johonkin kieli- yms. kurssille.
Sen takia nimenomaan kaupungilta ihmisen bongaaminen ja sieltä kahville pyytäminen olisi ollut se juttu. Siihen olisin tarvinnut ohjeita.
Kun harmittelet ujona ettei miehet lähesty niin eikö tuossa olisi vähän tsemppaamista ujollakin että jos mies uskaltaa lähestyä ihan tuntemattomanakin että voisi lähteä käymään vaikka istumaan kahvilassa.
Käytännössä nyt odotat että käy ihme ja tapaat jonkun miehen jossain sopivassa ympäristössä jossa pääset häneen hipihiljaa tutustumaan. Aikamoinen romantikko pitää olla että uskoo sellaisen toteutuvan ja että se mies on sitten sopiva.No onhan siinä tsemppaamista ja yritänkin nyt näyttää tälle ihastukselleni, että olen kiinnostunut. Tämä mies on kyllä "kaupungilta" bongattu eli näen häntä aika usein, mutta ei ole "kerran nähty ja siihen loppuivat tilaisuudet"-tapaus.
Yhden kerran näin hänen olevan siellä missä tavallisesti on ja ihana tunne läikähti sydämessä, enkä olisi mitään muuta halunnut tehdä kuin nähdä hänet läheltä, mutta kävelin ohi! En voinutkaan mennä hänen lähelleen, koska ympärillä oli muita ihmisiä ja jotenkin tuli pakoreaktio. Loppupäivän harmitti ihan kauheasti. Sen jälkeen en edes nähnyt häntä pitkään aikaan, joten harmitti vielä enemmän. Tämä oli hyvä esimerkki tästä käsittämättömästä käytöksestä.
Nyt olen sentään jo päässyt siitä, että käyttäydyn täysin päinvastaisesti hänen läsnäollessaan ja olen katsonut takaisin, jos hän on joskus katsonut minua.
Mutta voi sitä raukkaa, joka yrittää ujoa pyydystää. Ei pääse helpolla. Enkä vielä edes ole varma onko hän niin kiinnostunutkaan. - Ujo nainen
Ujo nainen kirjoitti:
No onhan siinä tsemppaamista ja yritänkin nyt näyttää tälle ihastukselleni, että olen kiinnostunut. Tämä mies on kyllä "kaupungilta" bongattu eli näen häntä aika usein, mutta ei ole "kerran nähty ja siihen loppuivat tilaisuudet"-tapaus.
Yhden kerran näin hänen olevan siellä missä tavallisesti on ja ihana tunne läikähti sydämessä, enkä olisi mitään muuta halunnut tehdä kuin nähdä hänet läheltä, mutta kävelin ohi! En voinutkaan mennä hänen lähelleen, koska ympärillä oli muita ihmisiä ja jotenkin tuli pakoreaktio. Loppupäivän harmitti ihan kauheasti. Sen jälkeen en edes nähnyt häntä pitkään aikaan, joten harmitti vielä enemmän. Tämä oli hyvä esimerkki tästä käsittämättömästä käytöksestä.
Nyt olen sentään jo päässyt siitä, että käyttäydyn täysin päinvastaisesti hänen läsnäollessaan ja olen katsonut takaisin, jos hän on joskus katsonut minua.
Mutta voi sitä raukkaa, joka yrittää ujoa pyydystää. Ei pääse helpolla. Enkä vielä edes ole varma onko hän niin kiinnostunutkaan.Se jäi sanomatta, että jos tuo ihastukseni tapaisi minut normaalin tapaamispaikan ulkopuolella ja pyytäisi minua kahville, niin silloin kyllä vastaisin kyllä. Koska tietäisin silloin varmasti, että hän on kiinnostunut (ja hän on jo "tuttu" minulle). Täysin tuntemattoman kanssa tulisi vastaukseksi varmaan äkkireaktio ei. Mutta voithan kuitenkin pyytää kahville tuntemattomiakin ujoja, jos kestät kieltävän vastauksen, eikä ne ala syömään itseluottamustasi. Voihan joku suostuakin, mutta epäilen, ettei silloin ole kovin ujo tapaus.
- Tummiin pukeutuva
Ujo nainen kirjoitti:
Se jäi sanomatta, että jos tuo ihastukseni tapaisi minut normaalin tapaamispaikan ulkopuolella ja pyytäisi minua kahville, niin silloin kyllä vastaisin kyllä. Koska tietäisin silloin varmasti, että hän on kiinnostunut (ja hän on jo "tuttu" minulle). Täysin tuntemattoman kanssa tulisi vastaukseksi varmaan äkkireaktio ei. Mutta voithan kuitenkin pyytää kahville tuntemattomiakin ujoja, jos kestät kieltävän vastauksen, eikä ne ala syömään itseluottamustasi. Voihan joku suostuakin, mutta epäilen, ettei silloin ole kovin ujo tapaus.
Ei se minun itseluottamusta syö, mutta harmittaahan se jos haluat lähteä jonkun kanssa kahville ja kieltävä vastaus johtuu toisen ujoudesta tai toisen tavasta lähestyä :(
Ehkä tällainen idea sitten on todellakin huono jos mielestäsi kukaan ujo ei suostu suoraan kahville.
Ei kuitenkaan puolta kaupungin ujoista jaksa pyytää kahville että edes yksi suostuisi kun en kuitenkaan varmasti kaikista ujoista ole muutenkaan kiinnostunut. - Tummiin pukeutuva
Ujo nainen kirjoitti:
No onhan siinä tsemppaamista ja yritänkin nyt näyttää tälle ihastukselleni, että olen kiinnostunut. Tämä mies on kyllä "kaupungilta" bongattu eli näen häntä aika usein, mutta ei ole "kerran nähty ja siihen loppuivat tilaisuudet"-tapaus.
Mutta voi sitä raukkaa, joka yrittää ujoa pyydystää. Ei pääse helpolla. Enkä vielä edes ole varma onko hän niin kiinnostunutkaan.Raukkaa todellakin. Näiden puheiden perusteella en ehken jaksa lähteä ketään houkuttelemaan ja raahaamaan sinne kahville.
Sinun tilanteesi on hieman eri kun olet ihastunut eli olet jo kiinnostunut kohteestasi. Hänellähän olisi helppo homma lähestyä jos vain on kiinnostunut.
Mutta ehkä hän ajattelee että karkuun juoksemisesi on merkki ettei sinua kiinnosta? - Ujo nainen
Raukkaa todellakin. Näiden puheiden perusteella en ehken jaksa lähteä ketään houkuttelemaan ja raahaamaan sinne kahville.
Sinun tilanteesi on hieman eri kun olet ihastunut eli olet jo kiinnostunut kohteestasi. Hänellähän olisi helppo homma lähestyä jos vain on kiinnostunut.
Mutta ehkä hän ajattelee että karkuun juoksemisesi on merkki ettei sinua kiinnosta?"Mutta ehkä hän ajattelee että karkuun juoksemisesi on merkki ettei sinua kiinnosta?"
Tätä juuri pelkään ja siksi olen yrittänyt ryhdistäytyä. Hän ei tosiaan taida edes tajuta kuinka helppo saalis olisin hänelle :)
Mutta älä nyt ihmeessä lannistu heti alkuunsa, tuolla asenteella et ujoja saa! Mitä sanoin sulle juuri sisusta ja ajan käyttämisestä?
Minusta voit yrittää, koska kielteinen vastaus ei sinua itseäsi syö, niin mitä menetät, jos kyseessä on ihan tuntematon ihminen, jota et enää edes näe koskaan uudelleen? Silloinhan et menetäkään mitäään, jos kokeilet pyytää häntä kahville.
Voihan niitä vähemmän ujojakin olla liikkeellä ja sitä paitsi ujouden tilakin voi vaihdella ujolla ihmisellä. Joskus on vähemän ujolla päällä ja joskus enemmän. Esimerkiksi minulle ei tuota vaikeuksia puhua miehen kanssa, jos en ole tippaakaan kiinnostunut hänestä. Ja yleensä alussa en ole kiinnostunut, koska en ihastu ekalla silmäyksellä.
Joten älä luovuta ennen kuin olet aloittanutkaan. :) - epäreilua
Ujo nainen kirjoitti:
"Mutta ehkä hän ajattelee että karkuun juoksemisesi on merkki ettei sinua kiinnosta?"
Tätä juuri pelkään ja siksi olen yrittänyt ryhdistäytyä. Hän ei tosiaan taida edes tajuta kuinka helppo saalis olisin hänelle :)
Mutta älä nyt ihmeessä lannistu heti alkuunsa, tuolla asenteella et ujoja saa! Mitä sanoin sulle juuri sisusta ja ajan käyttämisestä?
Minusta voit yrittää, koska kielteinen vastaus ei sinua itseäsi syö, niin mitä menetät, jos kyseessä on ihan tuntematon ihminen, jota et enää edes näe koskaan uudelleen? Silloinhan et menetäkään mitäään, jos kokeilet pyytää häntä kahville.
Voihan niitä vähemmän ujojakin olla liikkeellä ja sitä paitsi ujouden tilakin voi vaihdella ujolla ihmisellä. Joskus on vähemän ujolla päällä ja joskus enemmän. Esimerkiksi minulle ei tuota vaikeuksia puhua miehen kanssa, jos en ole tippaakaan kiinnostunut hänestä. Ja yleensä alussa en ole kiinnostunut, koska en ihastu ekalla silmäyksellä.
Joten älä luovuta ennen kuin olet aloittanutkaan. :)Ujoilla naisilla se on helppoa kun aloitteitakin tulee vaikka ei itse pysty tekemään aloitetta. Ujolle miehelle ei tule edes yhtä aloitetta keneltäkään naiselta. :(
- Tummiin pukeutuva
Ujo nainen kirjoitti:
"Mutta ehkä hän ajattelee että karkuun juoksemisesi on merkki ettei sinua kiinnosta?"
Joten älä luovuta ennen kuin olet aloittanutkaan. :)Voisitko kertoa että mitä esimerkiksi sinun tapauksessa olisi hyötyä sisusta ja ajan käyttämisestä?
Kiinnostut miehestä jne. olet suorastaan ihastunut. Kierrät asiaa kuin kaurapuuroa.
Ajatellaan että sinulla on mahdollisuus lähestyä häntä. Kun olet kävelemässä hänen luokseen niin joku neito ilmestyy kulman takaa tarttuen häntä käsipuolesta. He suutelevat edessäsi?
Kannattiko?
Entäs jos tämä mies olisi kysynyt sinua ulos ennen kuin ihastuit ja olisit sanonut hänelle "ei" ujoudessasi?
Enhän minä mitään menetä jos joku ei suostu kahville paitsi mahdollisuuden tutustua juuri siihen tiettyyn ujoon naiseen josta tässä oli kyse.
Vai ajattelitko että varaan päivän että kyselen eri ujoja naisia ulos että jos joku vain suostuisi?
En minäkään ihastu ekalla silmäyksellä, mutta kahville voin silti lähteä jossa sitten tulee lisää niitä silmäyksiä. Olisi ollut kiva kuulla onko jotain keinoa kiertää tuntemattompaa ujoa lähestyttäessä tuota hänen ujouttaan ettei se homma meidän välillä jää siihen.
Mutta ehken nähtävästi sinulle on aivan sama kuka mies sinusta kiinnostuu eikä juuri tuo yksi mies koska mielestäsi et hänessäkään "menetä mitään". ;) - Tummiin pukeutuva
epäreilua kirjoitti:
Ujoilla naisilla se on helppoa kun aloitteitakin tulee vaikka ei itse pysty tekemään aloitetta. Ujolle miehelle ei tule edes yhtä aloitetta keneltäkään naiselta. :(
Ei niitä erityisemmin tule kuule vähemmän ujollekaan. Joku on toki joskus lähestynyt mutten heistä vain sattunut ole kiinnostunut olemaan.
Kahville toki voi mennä istumaan lähes kenen kanssa tahansa ja kattoa syntyykö kiinnostus. - Ujo nainen
Voisitko kertoa että mitä esimerkiksi sinun tapauksessa olisi hyötyä sisusta ja ajan käyttämisestä?
Kiinnostut miehestä jne. olet suorastaan ihastunut. Kierrät asiaa kuin kaurapuuroa.
Ajatellaan että sinulla on mahdollisuus lähestyä häntä. Kun olet kävelemässä hänen luokseen niin joku neito ilmestyy kulman takaa tarttuen häntä käsipuolesta. He suutelevat edessäsi?
Kannattiko?
Entäs jos tämä mies olisi kysynyt sinua ulos ennen kuin ihastuit ja olisit sanonut hänelle "ei" ujoudessasi?
Enhän minä mitään menetä jos joku ei suostu kahville paitsi mahdollisuuden tutustua juuri siihen tiettyyn ujoon naiseen josta tässä oli kyse.
Vai ajattelitko että varaan päivän että kyselen eri ujoja naisia ulos että jos joku vain suostuisi?
En minäkään ihastu ekalla silmäyksellä, mutta kahville voin silti lähteä jossa sitten tulee lisää niitä silmäyksiä. Olisi ollut kiva kuulla onko jotain keinoa kiertää tuntemattompaa ujoa lähestyttäessä tuota hänen ujouttaan ettei se homma meidän välillä jää siihen.
Mutta ehken nähtävästi sinulle on aivan sama kuka mies sinusta kiinnostuu eikä juuri tuo yksi mies koska mielestäsi et hänessäkään "menetä mitään". ;)Hmm? Tarkoitin sinua, kun sanoin että et menetä mitään. Jos kerran täysin tuntematonta tavoittelet, jota et koskaan aikaisemmin edes ole tavannut? Luulin, että sinulle käy kuka tahansa ujo ja ajattelit ehdotella kaupungilla tuntemattomille kahville menoa?? Miten tämä nyt kierähti ihan väärin päin?
"Vai ajattelitko että varaan päivän että kyselen eri ujoja naisia ulos että jos joku vain suostuisi? "
Ajattelin :))
Minä taas olen ihastunut *juuri siihen yhteen* eikä muut kelpaa tällä hetkellä. Hänen kanssaan lähtisin kahville tutustumaan oikeasti, nyt hän on "tuttu" vain siten, että olen muutaman kerran jutellut hänen kanssaan ja tiedän missä hän on töissä. Ja siellä töissä kiertelen häntä kuin kissa kuumaa puuroa tarkkailemassa onko hän kiinnostunut ja vapaa. Niin kauan kun en tiedä, käyttäydyn oudosti.
Luulin tosiaan, että sinä juuri et ole kenestäkään tietystä kiinnostunut vaan sulle käy kuka tahansa ujolta näyttävä, kun pyörit kaupungilla.
"Voisitko kertoa että mitä esimerkiksi sinun tapauksessa olisi hyötyä sisusta ja ajan käyttämisestä? "
Jos hän olisi kiinnostunut minusta, eikä tietäisi olenko minä kiinnostunut, koska annan vääriä merkkejä, niin aikaa pitää käyttää sen tarkastamiseen olenko kiinnostunut hänestä. Ja samalla näyttää mulle, että hän todella on kiinnostunut minusta. Eli nuo ohjeet, mitkä annoin. Katsella, puhua jotain ja sitten lopuksi pyytää kahville. Hyöty on se, että sitten kun hän pyytää minua kahvile, lähden. Tosin minähän lähtisin jo nyt, kun olen jo hänestä saanut tutun vaikutelman.
Ja jos näkisin hänet kaulailemassa toisen naisen kanssa, olisin todella surullinen. Mutta enhän minä hänelle olisi sanonutkaan, etten lähde kahville.
Menipäs monimutkaiseksi. :) - Tummiin pukeutuva
Ujo nainen kirjoitti:
Hmm? Tarkoitin sinua, kun sanoin että et menetä mitään. Jos kerran täysin tuntematonta tavoittelet, jota et koskaan aikaisemmin edes ole tavannut? Luulin, että sinulle käy kuka tahansa ujo ja ajattelit ehdotella kaupungilla tuntemattomille kahville menoa?? Miten tämä nyt kierähti ihan väärin päin?
"Vai ajattelitko että varaan päivän että kyselen eri ujoja naisia ulos että jos joku vain suostuisi? "
Ajattelin :))
Minä taas olen ihastunut *juuri siihen yhteen* eikä muut kelpaa tällä hetkellä. Hänen kanssaan lähtisin kahville tutustumaan oikeasti, nyt hän on "tuttu" vain siten, että olen muutaman kerran jutellut hänen kanssaan ja tiedän missä hän on töissä. Ja siellä töissä kiertelen häntä kuin kissa kuumaa puuroa tarkkailemassa onko hän kiinnostunut ja vapaa. Niin kauan kun en tiedä, käyttäydyn oudosti.
Luulin tosiaan, että sinä juuri et ole kenestäkään tietystä kiinnostunut vaan sulle käy kuka tahansa ujolta näyttävä, kun pyörit kaupungilla.
"Voisitko kertoa että mitä esimerkiksi sinun tapauksessa olisi hyötyä sisusta ja ajan käyttämisestä? "
Jos hän olisi kiinnostunut minusta, eikä tietäisi olenko minä kiinnostunut, koska annan vääriä merkkejä, niin aikaa pitää käyttää sen tarkastamiseen olenko kiinnostunut hänestä. Ja samalla näyttää mulle, että hän todella on kiinnostunut minusta. Eli nuo ohjeet, mitkä annoin. Katsella, puhua jotain ja sitten lopuksi pyytää kahville. Hyöty on se, että sitten kun hän pyytää minua kahvile, lähden. Tosin minähän lähtisin jo nyt, kun olen jo hänestä saanut tutun vaikutelman.
Ja jos näkisin hänet kaulailemassa toisen naisen kanssa, olisin todella surullinen. Mutta enhän minä hänelle olisi sanonutkaan, etten lähde kahville.
Menipäs monimutkaiseksi. :)Pitäähän naisessa nyt muutakin mielenkiintoista olla kuin ujous jotta häntä kahville pyytäisin.
Eihän tässä ole kyse nyt siitä että haluan vain jonkun naisen eikä toisaalta siitä että olisin ihastunut johonkuhun tiettyyn, mutta eikös ole oletettavaa että jos huomaan jonkun kiinnostavan niin tahtoisin hänen lähtevän kahville?
Ei ujous sentään niin viehättävää ole että kuka tahansa ujo kelpaa.
Sait kuulostamaan koko homman joltakin hakuammunnalta että nyt on vain pakko saada joku ujo nainen ulos joten mitäpä väliä jos joku ei suostu koska kysyn 100 eri ujoa naista ulos niin ehkä joku suostuu.
En käsitä katsos miten sinä olet kiinnostunut juuri yhdestä tietystä, mutta jos et olisi niin nähtävästi olisi ihan sama kuka mies sinua kysyisi ulos ja miten siinä lopulta kävisi? ;)
En minä tunteiden tasolla menetä mitään jos kysyn, mutta pitäähän siinä joku mahdollisuus olla voittaa.
Enemmän kyse on siitä että joskus näen naisia jotka kiinnostavat kaupungilla JA he sattuvat olemaan ujoja. Ei siis ketä tahansa ujoja.
En minä tiedä tuntuisiko se kovin kivalta ujostakaan jos sanon että en ole kiinnostunut hänestä paitsi että kyselen jokaista ujoa naista ulos kun en menetä siinä mitään. ;) - Ujo nainen
Pitäähän naisessa nyt muutakin mielenkiintoista olla kuin ujous jotta häntä kahville pyytäisin.
Eihän tässä ole kyse nyt siitä että haluan vain jonkun naisen eikä toisaalta siitä että olisin ihastunut johonkuhun tiettyyn, mutta eikös ole oletettavaa että jos huomaan jonkun kiinnostavan niin tahtoisin hänen lähtevän kahville?
Ei ujous sentään niin viehättävää ole että kuka tahansa ujo kelpaa.
Sait kuulostamaan koko homman joltakin hakuammunnalta että nyt on vain pakko saada joku ujo nainen ulos joten mitäpä väliä jos joku ei suostu koska kysyn 100 eri ujoa naista ulos niin ehkä joku suostuu.
En käsitä katsos miten sinä olet kiinnostunut juuri yhdestä tietystä, mutta jos et olisi niin nähtävästi olisi ihan sama kuka mies sinua kysyisi ulos ja miten siinä lopulta kävisi? ;)
En minä tunteiden tasolla menetä mitään jos kysyn, mutta pitäähän siinä joku mahdollisuus olla voittaa.
Enemmän kyse on siitä että joskus näen naisia jotka kiinnostavat kaupungilla JA he sattuvat olemaan ujoja. Ei siis ketä tahansa ujoja.
En minä tiedä tuntuisiko se kovin kivalta ujostakaan jos sanon että en ole kiinnostunut hänestä paitsi että kyselen jokaista ujoa naista ulos kun en menetä siinä mitään. ;)Saamari teidän miesten kanssa! Ihan yksinkertainen juttu kääntyi nyt ihan eri jutuksi. :)
"... mutta eikös ole oletettavaa että jos huomaan jonkun kiinnostavan niin tahtoisin hänen lähtevän kahville?"
Okei, eli näet kaupungilla jossain jonkun mielenkiintoisen naisen, joka vaikuttaa vieläpä ujolta. Joten haluat pyytää hänet kahville. No sitten vaan kysyt ja jos ei lähde, niin ei lähde. Lähtisikö moni ei-ujokaan? No tuossa tilanteessa ei ole käytettävissä aikaa, joten et voi muutakaan tehdä kuin kysyä tai olla kysymättä.
En kyllä tajua, miten voit heti ensisilmäyksellä pitää jotain naista niin kiinnostavana, että haluat kahville? Eihän ulkonäöstä saa ujoutta selville? Siis jossain ihmisvilinässä? Tarkoitatko nyt kuitenkin tilannetta, jossa olet jonkun naisen aiemminkin nähnyt, mutta hän on silti tuntematon?
Nyt jos yritän mieltää itseni tuohon tilanteeseen, että joku tuntematon mies, jota en ole koskaan aikaisemmin tavannut, pyytää minua yhtäkkiä kahville, luultavasti sanoisin ei, koska se tulee täytenä yllätyksenä, eikä minulla ole mitään tunnesidettä tähän tuntemattomaan. En keksi mitään tapaa, millä voisit vakuuttaa minut siitä, että lähtisin kanssasi kahville. No, ehkä jos olisit ulkonäöltäsi juuri minun makuuni sopiva, saattaisin sitten hätäpäissäni sanoa kyllä, mutta varmaan katuisin sitäkin heti. Jos nyt tähän asti pääsisit ujon kanssa, mitä vähän epäilen, niin sitten seuraavaksi siellä kahvilassa voit sitten jutustella niitä näitä ja pitää keskustelua yllä, jos ujo ei meinaa saada sanaa suustaan.
"En käsitä katsos miten sinä olet kiinnostunut juuri yhdestä tietystä, mutta jos et olisi niin nähtävästi olisi ihan sama kuka mies sinua kysyisi ulos ja miten siinä lopulta kävisi? ;)
En minä tunteiden tasolla menetä mitään jos kysyn, mutta pitäähän siinä joku mahdollisuus olla voittaa."
Höh. Tuollaisen kuvan sain sinun aloituksestasi!
Jos tuntematon kysyy kahville, niin silloinhan se on ihan sama kuka minua pyytää kahville, kun en häntä tunne eikä hän minua? Ei tuossa ole sinulla muuta keinoa kuin näyttää hyvältä ja kiinnostavalta itse ;)
"En minä tiedä tuntuisiko se kovin kivalta ujostakaan jos sanon että en ole kiinnostunut hänestä paitsi että kyselen jokaista ujoa naista ulos kun en menetä siinä mitään. ;)"
Per &%)!%¤½ke#"!&//&le :)
Jos sellaisen täysin tuntemattoman naisen bongaat kaupungilta, johon haluat tutustua, niin senkun pyydät kahville. Tapaa en tähän hätään osaa neuvoa miten pitäisi pyytää, että sen saisit kahville. - Ujo nainen
Ujo nainen kirjoitti:
Saamari teidän miesten kanssa! Ihan yksinkertainen juttu kääntyi nyt ihan eri jutuksi. :)
"... mutta eikös ole oletettavaa että jos huomaan jonkun kiinnostavan niin tahtoisin hänen lähtevän kahville?"
Okei, eli näet kaupungilla jossain jonkun mielenkiintoisen naisen, joka vaikuttaa vieläpä ujolta. Joten haluat pyytää hänet kahville. No sitten vaan kysyt ja jos ei lähde, niin ei lähde. Lähtisikö moni ei-ujokaan? No tuossa tilanteessa ei ole käytettävissä aikaa, joten et voi muutakaan tehdä kuin kysyä tai olla kysymättä.
En kyllä tajua, miten voit heti ensisilmäyksellä pitää jotain naista niin kiinnostavana, että haluat kahville? Eihän ulkonäöstä saa ujoutta selville? Siis jossain ihmisvilinässä? Tarkoitatko nyt kuitenkin tilannetta, jossa olet jonkun naisen aiemminkin nähnyt, mutta hän on silti tuntematon?
Nyt jos yritän mieltää itseni tuohon tilanteeseen, että joku tuntematon mies, jota en ole koskaan aikaisemmin tavannut, pyytää minua yhtäkkiä kahville, luultavasti sanoisin ei, koska se tulee täytenä yllätyksenä, eikä minulla ole mitään tunnesidettä tähän tuntemattomaan. En keksi mitään tapaa, millä voisit vakuuttaa minut siitä, että lähtisin kanssasi kahville. No, ehkä jos olisit ulkonäöltäsi juuri minun makuuni sopiva, saattaisin sitten hätäpäissäni sanoa kyllä, mutta varmaan katuisin sitäkin heti. Jos nyt tähän asti pääsisit ujon kanssa, mitä vähän epäilen, niin sitten seuraavaksi siellä kahvilassa voit sitten jutustella niitä näitä ja pitää keskustelua yllä, jos ujo ei meinaa saada sanaa suustaan.
"En käsitä katsos miten sinä olet kiinnostunut juuri yhdestä tietystä, mutta jos et olisi niin nähtävästi olisi ihan sama kuka mies sinua kysyisi ulos ja miten siinä lopulta kävisi? ;)
En minä tunteiden tasolla menetä mitään jos kysyn, mutta pitäähän siinä joku mahdollisuus olla voittaa."
Höh. Tuollaisen kuvan sain sinun aloituksestasi!
Jos tuntematon kysyy kahville, niin silloinhan se on ihan sama kuka minua pyytää kahville, kun en häntä tunne eikä hän minua? Ei tuossa ole sinulla muuta keinoa kuin näyttää hyvältä ja kiinnostavalta itse ;)
"En minä tiedä tuntuisiko se kovin kivalta ujostakaan jos sanon että en ole kiinnostunut hänestä paitsi että kyselen jokaista ujoa naista ulos kun en menetä siinä mitään. ;)"
Per &%)!%¤½ke#"!&//&le :)
Jos sellaisen täysin tuntemattoman naisen bongaat kaupungilta, johon haluat tutustua, niin senkun pyydät kahville. Tapaa en tähän hätään osaa neuvoa miten pitäisi pyytää, että sen saisit kahville.Ensinnäkin, meidän tilanteet eivät ole vertailukelpoisia, koska minä menettäisin kaiken eli ihastukseni. Sinä (ja hän) taas menettäisit pelkän mahdollisuuden, koska et ole edes ihastunut.
Jos onnistut saada hänet tuntemaan, että olet ihastunut juuri häneen, niin sitten mahdollisuutesi saada hänet kahville kasvavat huomattavasti. Tosin ujolla saattaa tulla se kieltoreaktio, jos liian nopeasti sen pyynnön hänelle esität. En tiedä miten tuollaisessa tilanteessa ehdit asian esittää niin, että saisit myönteisen vastauksen. Tässä on oletuksena, että tämä tuntematon sinun tapauksessasi tarkoittaa ihmistä, joka ei tiedä sinun olemassaolostasi vielä mitään ennen kahvillepyyntöä. Jos hänkin on ehtinyt tiirailla sinua, niin sitten sinulla voi jotain mahdollisuuksia ollakin, vaikka hän on ujo.
- ujona kaupungilla
Itse olen aika ujo ja hieman sisäänpäin kääntynyt yli parikymppinen tyttö. Ja vaikka ujo olenkin, niin olisin otettu jos itseäni kiinnostava, mukavanoloinen ja söpö mies näyttäisi ihan arkisessa elämässä kiinnostuksena. Suomalaiset miehet lähestyy ihan liian vähän naisia tavallisissa arkisissa paikoissa..
Mutta siis katse ja hymy on aina tehokkaita ilmaisemaan että "olet kiinnostava". Ja seuraava askel olis tulla juttelemaan, vaikka joku rento kommentti, ei mitään keksimällä keksittyä, vaan ihan joku tavallinenkin juttu. Ja sellanen jota siis tarkotat ja aidosti haluaisit sanoa.
Itseeni vetoo sellaset fiksut, hauskat, hymyilevät, söpöt ja hyväntuulisest tyypit joiden kanssa on luontevaa jutella ja olla, ei tarvii jännittää. Joten unohda sellaset iskulauseet heti alkuun.. muistat vaan että et kysele heti kaikkea tästä ujosta naisesta, koska itseäni se ainakin todella ahdistaa. Mukavaa jutustelua ensin.
Ja itseni kohdalla ainakin pitää tuntea olo varmaksi ja turvalliseksi miehen seurassa.
Ja mun mielestä mies ei "nolaa" itseään lähestyessä ujoa naista herrasmies tavoin ja vilpittömästi.
Kun eihän me ujot naiset haluta tehdä sitä alotetta, vaikka kiinnostusta oliskin... koska itse vähän ajattelen että jos mies on tarpeeksi kiinnostunut niin hän tekee edes jonkun pienen selkeästi ymmärrettävän alotteen ;) ja onhan se kiva jos fiksu ja mukava tulee juttusille.
Joten rohkeesti vaan ja eihän ne ujot enää välttämättä olekaan ihan niin ujoja mitä ensin voisi kuvitella. Eli anna ujolle aikaa...- Tummiin pukeutuva
Kysymys onkin että antaako ujo minulle aikaa? ;D
Mistä sitä kannattaa nyt alkaa ujon kanssa juttelemaan, "tavallisia"?
Kovin on vaikea varsinkin jos ei saa kysyä mitään. Eli se menisi sitten siihen että päivittelen jotain tavallista asiaa tuntemattomalle ihmiselle ja tämän tulisi sitten jotenkin pehmittää ujoa että hän on valmis tutustumaan sekä lähtemään kahville?
Miten tuiki tuntematon saa naisen tuntemaan olonsa varmaksi ja turvalliseksi miehen seurassa? Pitääkö olla pitkä mies jolla on möreä ääni ja komeat tai söpöt piirteet?
Se mitä lähinnä ihmettelen että jos yleensä isketään normaalia naista niin todellakin voi heittää jotain kommenttia johon odotankin että vähemmän ujompi vastaa. Samoin ajattelen että yleensä iskettäessä pitää olla hieman räväkämpi kuin tuttavalle jutellessa. Mutta entäs ujon kanssa?
Täytyy myöntää että teiltä saatu tieto on onnistunut lannistamaan sen verran että todennäköisesti kysäisen vain kahville jos joku sattuu suostumaan ja keskityn enemmän niihin normaalimpiin naisiin.
- kissanainen999
Pöh, ujolla tarkoitat niitä pikkuisen punastelevia ja söpösti hihittäviä tyttöjä, et meitä aidosti ujoja tuppisuita, joilla on paskat housuissa kun pitäisi sana "kissa" jollekin tuntemattomalle ääneen sanoa.
- Tummiin pukeutuva
Jos olet ujouden lisäksi täysin hiljainen niin hiljaiseksi se vetää. Osaan olla aika puhelias nimittäin.
Jos ujo ei ole valmis avautumaan seurassani niin sitten kiinnostus hiipuu.
Toisaalta nythän sinulla olisi ollut mahdollisuus kertoa miten sinun kaltaisen naisen voisi yrittää pyydystää. - Kissanainen999
Jos olet ujouden lisäksi täysin hiljainen niin hiljaiseksi se vetää. Osaan olla aika puhelias nimittäin.
Jos ujo ei ole valmis avautumaan seurassani niin sitten kiinnostus hiipuu.
Toisaalta nythän sinulla olisi ollut mahdollisuus kertoa miten sinun kaltaisen naisen voisi yrittää pyydystää.Yleensä, kun joku sanoo tykkäävänsä ujoista ihmisistä, niin hän tarkoittaa ujolla niitä pikkuisen punastelevia ja hihitteleviä tyttöjä, jotka ei ole heti ensi kertaa tavatessa täysin sanavalmiita, mutta onnistuvat kuitenkin kaikesta huolimatta olemaan söpöjä.
Mä taas olen niin epävarma itsestäni, että aluksi ei tule edes sitä hymyä tai hihitystä kun olen niin varuillani. Sanojakaan ei suusta tule ja jos tulee, niin todella säälittävän hiljaisella volyymilla ja takellellen, mikä ei ole yhtään söpöä. En tahallani ole tuppisuu, mutta kestää aikansa, että pystyn luottamaan toiseen ja puhumaan varauksetta ja siksi monet pitävät mua tylsänä ja kyllästyvät heti. Kyllä paljon mielummin olisin sellainen söpö ja vain lievästi ujo tyttö, mutta hankala sitä on noin vain muuttua.
- -------------
En jaksanut ihan kaikkea lukea mutta miten sinä yleensä lähestyt naisia kaupungilla sitten?
Itse nimittäin harrastan samaa enkä koskaan kysy suoraan kahville. Pitää vain rupatella pari minuuttia ja sitten fiiliksen mukaan voi ehdottaa josko menisimme kahville. Mutta en myöskään kiertele ja peittele kiinnostustani, vaan teen heti ensi lauseilla selväksi että olen nimenomaan kiinnostunut naisesta naisena, enkä esimerkiksi teeskentele höpöttäväni vain lämpimikseni tai haluavani apua tai mielipiteitä jossakin asiassa. Itse en näe syytä miksi ns ujoa (mistä sellaiset edes tunnistaa, eivätkö naiset ole yleensäkin vähän ujoja) pitäisi lähestyä jotenkin eri tavalla? Ok, siis kyllähän aste-eroja voi olla siinä kuinka suoraan ja kuinka suurella energiatasolla lähestyy, mutta itse kyllä epäilen että oman luontaisen käytöksensä liiallinen muokkaaminen ja teeskennelty ylenmääräinen hissuttelu karkottaa ujonkin. Koska silloin naisen vaistot voivat alkaa hälyttää että mies peittelee tai hautoo jotakin, mitä ei halua naisen tietävän.- .............
Juu. Näin ujona naisena voin sanoa, että minusta olisi ensin mukava, jos juteltaisiin ensin hetki niitä näitä, että voisin todeta, että siinäpä on kivan oloinen heppu ja ehkä jonkinlainen luottamus ehtisi syntyä. Jos toinen heti täräyttää asiansa, niin siinä menee helposti hämilleen ja kieltäytyy automaattisesti, vaikka ei sitä tarkoittaisikaan.
Pienen tutustumisen ja juttelun jälkeen voisi ihan suoraan kysyä että lähtisitkö kahville? Ja ihan näillä sanoin: "Lähtisitkö (joskus) mun kanssa kahville?" Ei mitään epämääräistä, kuten: "Vois lähtee joskus kahville..." (ai, tarkoittiko se nyt pyytää mukaansa kahville, vai totesiko vain itse voivansa joskus lähteä (yksin) kahville?) Muutenkaan en tykkää mistään kiertelystä ja kaartelusta, koska sitten jää epävarma olo, että mitä mies oikeasti tarkoitti.
Olisipa ihanaa, jos joku puolituttu tai tuntematon todella tulisi joskus pyytämään kahville/treffeille. Olisi kivaa, kun joku olisi oikeasti kiinnostunut ja vielä näyttäisi sen noin reippaasti.
- Kiimaa kaupungilla
Tulee kyllä pongattua vähän toisenkin näköisiä neitokaisia. Viime perjantaina lähdin rautatieasemalta seuraamaan n. 20 v. naista, jolla oli selvästi panoasu päällä: kireät housut joiden alla pakaraliha houkuttelevasti värähteli hänen määrätietoisesti askeltaessaan.
Seurasin hänen pakaroitaan aina Onnelan ovelle asti jossa hän sitten asettui jonoon. Olin arvannut oikein, oli menossa panettamaan vittuaan niljakkailla panomiehillä.
Arvaan että sisällä alkoi ympärillä heti pyöriä panomiehiä pillunkiilto silmissään, ja joku näistä sai sitten lässyttämällä sen lutkan vitun kastumaan ja lähtivät sieltä panohommiin. Sitten haarat leviävät ja se apinannäköinen luiskaotsa nylkyttää ja ölisee kunnnes sen kyrpä ruikkii. Ja tämä toistetaan ehkä aamulla uudestaan.
Ja seuraavana viikonloppuna se lutka lähtee taas panettamaan vittuaan eri panomiehellä, siitä on ujous kaukana. Mutta ainakin sain kunnon runkut, kun ajattelin sen pakaralihoja ja nylkyttävää panomiestä. - ujo kissanaine
naiset yleensä tykätään eläimistä, että olisi joku jota pitää hyvänä;)
Älä nyt herranjestas koiranpentua ota vaan naisten takia, mutta voisit esim käydä vaikka koira/kissanäyttelyssä ja jutella siellä ihmisten kanssa, että olet harkitsemassa vaikka kissan hankintaa ja sitten kyselet siihen liittyvää..
Ujotkin lemmikkiharrastajat aukeavat juttelemaan kun on kyse rakkaasta harrastuksesta.
Itse olen tutustunut moniin ujoihin kissanäyttelyn kautta ja tiedän sieltä syntyneitä parisuhteita joissa söpösti kissa on ollut "morsiusneitona."
Tietty sinulla pitäisi olla edes jonkinmoinen kiinnostus kissoihin/koiriin tai minkä mönkijän valitsetkin, muutenhan vaan vedätät ja se tulee myöhemmin ilmi.
Voit myös hyvin mennä rapsuttelemaan jonkun ujon oloisen koiranulkoiluttajan koiraa, kyllä me tykätään miehistä jotka pitää meidän lemmikeistä=)
Ja siitä sitten vaan lähdet juttelemaan ensin lemmikeistä ja sitten voit vaikka varovasti pyytää kaffelle, tosin mulle tuli jo pakoreaktio tuon sanomisestakin heh..ollaan me ujot kyllä vaikeita;P- Tummiin pukeutuva
Päivitystä sen verran tilanteeseen että taidan jättää asian sikseen.
Kahta tällasita aiemmin bongaamaani ujon oloista naista lähestyin ja molemmilta tuli pakit.
Toinen oli suurin piirtein samaa ikäluokkaa ja toinen puolestaan nuorempi. Nuoremman kanssa yritin jutuskella hetken ja vanhemman kanssa menin suoraa asiaan.
Ehkä näiden ujojen naisten miehen ulkonäkö ja lähestymisstandardit ovat vain liian korkeita minulle.
Kovin tuntui vaikealta.
Ehkä törmään johonkin normaalimpaan jossain työympäristössä tai muussa. En kuitenkaan yksin jaksa rakentaa suhdetta tai lähteä väen vängällä toista käden selän taaksi työntämällä pakottamaan kahville. - bvvbhgfh
Kahta tällasita aiemmin bongaamaani ujon oloista naista lähestyin ja molemmilta tuli pakit.
Toinen oli suurin piirtein samaa ikäluokkaa ja toinen puolestaan nuorempi. Nuoremman kanssa yritin jutuskella hetken ja vanhemman kanssa menin suoraa asiaan.
Ehkä näiden ujojen naisten miehen ulkonäkö ja lähestymisstandardit ovat vain liian korkeita minulle.
Kovin tuntui vaikealta.
Ehkä törmään johonkin normaalimpaan jossain työympäristössä tai muussa. En kuitenkaan yksin jaksa rakentaa suhdetta tai lähteä väen vängällä toista käden selän taaksi työntämällä pakottamaan kahville."Nuoremman kanssa yritin jutuskella hetken ja vanhemman kanssa menin suoraa asiaan."
Et siis noudattanut saamiasi ohjeita ollenkaan? :)
Ehkä sun tosiaan ei väen väkisin just niitä ujoja kannata etsiä. Jos sattuu kohdalle, niin sitten. Mutta sama taktiikka ei vaan onnistu, pitää olla sitä kärsivällisyyttä, eikä saa lannistua. Ujojen pokaajilla täytyy olla paljon pokkaa ja itseluottamusta. - Tummiin pukeutuva
bvvbhgfh kirjoitti:
"Nuoremman kanssa yritin jutuskella hetken ja vanhemman kanssa menin suoraa asiaan."
Et siis noudattanut saamiasi ohjeita ollenkaan? :)
Ehkä sun tosiaan ei väen väkisin just niitä ujoja kannata etsiä. Jos sattuu kohdalle, niin sitten. Mutta sama taktiikka ei vaan onnistu, pitää olla sitä kärsivällisyyttä, eikä saa lannistua. Ujojen pokaajilla täytyy olla paljon pokkaa ja itseluottamusta."Ujojen pokaajilla täytyy olla paljon pokkaa ja itseluottamusta. "
Tulee vaikutelma ettei ole sen haasten arvoista. Eiköhän minulta pokkaa ja itseluottamusta löydy kuule ihan tarpeeksi.
Se ei vain mielestäni mene niin että toinen ihminen piiloutuu puskaan ja toinen yrittää houkutella sieltä ulos. Ei kovin hyvä alku ihmissuhteelle.
Naisten lähestyminen Suomessa on muutenkin hankalaa ja näyttää olevan että ujon kanssa on se yritystä itsellä pitää olla sata kertaa enemmän kuin ujolla.
Taitaa se pokka ja itseluottamus puuttua täysin siltä vastapuolelta. Se ei kasva puissa vaan sitä pitäisi itse kunkin opetella. ;)
Tulin vain siihen tulokseen että ei se käy leiville kaupungilta iskeä.Olen kuitenkin ns. normaaleja naisia saanut iskettyä kahville joskus. Nyt tuli tunne näistä kahdesta että oli seinä vastassa. - x1x2x2
"Ujojen pokaajilla täytyy olla paljon pokkaa ja itseluottamusta. "
Tulee vaikutelma ettei ole sen haasten arvoista. Eiköhän minulta pokkaa ja itseluottamusta löydy kuule ihan tarpeeksi.
Se ei vain mielestäni mene niin että toinen ihminen piiloutuu puskaan ja toinen yrittää houkutella sieltä ulos. Ei kovin hyvä alku ihmissuhteelle.
Naisten lähestyminen Suomessa on muutenkin hankalaa ja näyttää olevan että ujon kanssa on se yritystä itsellä pitää olla sata kertaa enemmän kuin ujolla.
Taitaa se pokka ja itseluottamus puuttua täysin siltä vastapuolelta. Se ei kasva puissa vaan sitä pitäisi itse kunkin opetella. ;)
Tulin vain siihen tulokseen että ei se käy leiville kaupungilta iskeä.Olen kuitenkin ns. normaaleja naisia saanut iskettyä kahville joskus. Nyt tuli tunne näistä kahdesta että oli seinä vastassa.suora tekniikka ei toimi. ujon kanssa pitäisi ystävystyä tai nähdä jossain esim. harrastuksessa useasti. Sitä kautta voisi selvittää onko ujo kohde edes kiinnostunut vai kieltäytyikö koska ulkonäkö tai muu asia ei häntä viehättänyt
- fdh46568
Onko kissanäyttelyissä nuoria (18-25 vuotiaita) naisia? Pidän itse kissoista todella paljon. Meillä oli pienenä kissa, joka on vieläkin virkeänä asustelemassa vanhempieni luona. Olisi kiva löytää seurustelukumppani esimerkiksi tuollaisesta tilaisuudesta, vaikka suoraan sanottuna en eläinnäyttelyitä ole koskaan oikein ymmärtänyt.
- Näyttää olevan
fdh46568 kirjoitti:
Onko kissanäyttelyissä nuoria (18-25 vuotiaita) naisia? Pidän itse kissoista todella paljon. Meillä oli pienenä kissa, joka on vieläkin virkeänä asustelemassa vanhempieni luona. Olisi kiva löytää seurustelukumppani esimerkiksi tuollaisesta tilaisuudesta, vaikka suoraan sanottuna en eläinnäyttelyitä ole koskaan oikein ymmärtänyt.
Kissa ja koiranäyttely, agility, ratsastuskilpailut yms. eläinpitoiset harrastukset näyttävät keräävän juuri niitä sinkkunaisia, jotka ovat ehkä hankkineet sen lemmikin hieman seurakseenkin.. ja on oiva paikka ujommille miehille tutustella ihan noin muuten vainkin kauniimpaan sukupuoleen, sillä jutuntynkää löytyy luonnollisesti siitä harrastuksesta..
- fdh46568
Näyttää olevan kirjoitti:
Kissa ja koiranäyttely, agility, ratsastuskilpailut yms. eläinpitoiset harrastukset näyttävät keräävän juuri niitä sinkkunaisia, jotka ovat ehkä hankkineet sen lemmikin hieman seurakseenkin.. ja on oiva paikka ujommille miehille tutustella ihan noin muuten vainkin kauniimpaan sukupuoleen, sillä jutuntynkää löytyy luonnollisesti siitä harrastuksesta..
Heh, sattuipa sopivasti. Aivan vieressäni järjestetään parin viikon kuluttua joku kissanäyttely. Jos pääsy on vapaa, ei siinä mitään häviä jos käy siellä pyörähtämässä. Oma oletukseni on, että tuollaisissa tilaisuuksissa on vähän vanhempia naisia (olen itse parikymppinen), mutta kohta nähdään.
- Ex Pimp
Kovin tuntui vaikealta.
Ehkä törmään johonkin normaalimpaan jossain työympäristössä tai muussa. En kuitenkaan yksin jaksa rakentaa suhdetta tai lähteä väen vängällä toista käden selän taaksi työntämällä pakottamaan kahville.Wau. Että ihan kahta lähtestyit.
Come on! Ehkä 1 15:sta naisesta lähtee edes kahville jos olet juttuseurana ollut mukava jokaiselle.
Ei saa lannistua pakeista. Niitä pitää kerätä kuin tarroja. - fdh46568
fdh46568 kirjoitti:
Heh, sattuipa sopivasti. Aivan vieressäni järjestetään parin viikon kuluttua joku kissanäyttely. Jos pääsy on vapaa, ei siinä mitään häviä jos käy siellä pyörähtämässä. Oma oletukseni on, että tuollaisissa tilaisuuksissa on vähän vanhempia naisia (olen itse parikymppinen), mutta kohta nähdään.
Tulipa käytyä näyttelyssä.
Ainakin tässä näyttelyssä useimmat omistajat olivat keski-ikäisiä, yleensä naisia. Monilla oli myös mies mukana. Yksi kaunis nuori nainen oli siellä ilmeisesti katselemassa. En uskaltanut mennä juttelemaan. Ehkä helpoin mahdollinen paikka menneä juttelemaan, mutta siltikään en uskaltanut. No, oli sentään edistystä, että ylipäänsä lähdin jonnekin neljän seinän sisältä.
Ja tosiaan en sinne nyt pelkästää naisia mennyt katsomaan: satuin asumaan aivan vieressä ja pidän oikeasti kissoista.
- Ujo nainen 33v
Jos juttelemaan tuleva mies vaikuttaa vilpittömältä, ystävälliseltä ja kiltiltä niin mun olemus reipastuu heti ja juttelen ja hymyilen. Mut jos aistin jotain ketkumaista niin olen yleensä aika tyly. Monet miehet ovat kohdelleet mua ikävästi.
- Eristäytynen oloinen
Voisko se eristäytymisyys olla ihan harkittua, eli ei halutakaan niitä pelimiehiä ympärille pyörimään.
Enkä usko kenenkään lähtevän treffeille kadulta bongatun ihmisen kanssa, mutta jos ollaan julkisella paikalla ja lähettyvillä on esim. kahvila (ei mikään hämärä kellaribaari), niin sinne voipi seuraa saada, jos lupautuu tarjoamaan vaikka juotavaa tai pientä purtavaa. - Tummat päällä myös
No ei kannata todellakaan!
Olen kokeillut samaa ja joskus kiinnosti rauhallisemmat, ujommat ja hiljaisemmat naiset..
Mutta miehenä joka ei ole ihana ulkomaailainen tai komistus niin saat tehdä helvetisti töitä että saat naisen kahville jossa hän tietysti antaa sitten ne rukkaset kiittäen kahveista kun varmaan seuraavan kerran sitten jo uskaltaakin lähteä sen komistuksen matkaan.
Ujot saavat iskeä itse tai jäädä kotiin itkemään yksin oloaan.
Jos ei löydy naiselta munasarjoja osoittaa huomiota miehille niin se on voi voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma821681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41985Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55874