Aikaa ei ole enää kauan:
http://munpivkirja.blogspot.com/search/label/Destroyer
Miten ajattelit loppuelämäsi viettää? Itse ajattelin nauttia joka aamusta, päivästä, lähimmistä ihmisistä, ja luonnosta -niin kauan kuin sitä meille suodaan. Ja aikaa ei ole kauan, korkeintaan muutama vuosi, ehkä ei sitäkään!
PlaneettaX eli Niburi: tuhomme?
32
1131
Vastaukset
- huuhaatatat
ei ole mitään Nibirua tai planeetta äksää! en ainakaan itse ole huomannut mitään poikkeavaa taivaalla vaikka harrastan avaruuden ja tähtien tutkimista! Ja jos joku sen on nähnyt niin voisiko ystävällisesti laittaa kordinaatteja josta sen näkee!!! Ja turha länkyttää että ei näy vielä täällä, koska auringon takana piilossa. enmmän olisin huolissani Apophiksesta joka menee pelottavan läheltä vuonna 2029!
- faktaa kehiin
Nibiru-fanien olisi syytä ensin selittää mitä ovat asteroidivyöhyke, jupiterin radan kaksi asteroidikasaumaa sekä kuiperin vyö?
Nemesis taasen on kuitenkin olemassa. Se on auringon ns. kaksonen joka kiertää Oortin pilvessä, mutta ei koskaan tule sisäaurinkokuntaan, mutta saattaa lähettää asteroideja ja komeettoja sisäaurinkokunnan suuntaan, ja on ajateltu, että tästä johtuisi laajat sukupuuttoaallot joita on ollut 5. Näiden väli on miljoonia vuosia. Nemesiksen lähes varma olemassaolo Oortissa on laskettu astrolaboratorioissa Euroopassa ja Yhdysvalloissa.
Nibiru on täyttä roskaa.- viimepäivinä tullut
Uutisissa 19.11.2010 1:03
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Linnunradan laitamilta löytyi ulkoa tullut eksoplaneetta/1135261753142
Lontoo. Tutkijat ovat löytäneet ensimmäistä kertaa Linnunradan ulkopuolisen eksoplaneetan. Löydön arvellaan muuttavan tähtitieteen käsityksiä planeettojen synnystä ja kehityksestä.
Noin Jupiterin kokoinen planeetta havaittiin 2 000 valovuoden päässä Maasta. Se kiertää HIP 13044 -emotähteään Fornaxin eli Sulatusuunin tähdistössä. Tähti on alun perin kuulunut kääpiögalaksiin, jonka Linnunrata nielaisi 6–9 miljardia vuotta sitten.
- -
Vieläkö tuosta nibiruhuuhaasta joku jaksaa höpöttää? Lopettaisit jo hyvä ihminen, tuo meni pahimmiltakin hörhöiltä pois muodista jo vuosi sitten.
- Saagapolku
Kiitos hyvät sivut.
Kenelläkään ei ole mitään hätää kunhan ei ajattele ja tee negatiivisia juttuja.
Maailma muuttuu, ja maapallo jatkaa matkaansa ja ketä huvittaa voi olla kyydissä, mutta ketä ei huvita, niin ei tartte.
Koko universumi laajenee kokoajan ja maapallo sen mukana.
Jokainen päättää itse.
Ei se haittaa vaikka paapallo hieman huojuu kulkiessaan. Huojutaan mukana. - tulta
Ootkos ajatellut, jos koko Nibiru-juttu on huuhaata, niin miksi jotkut avaruustutkijat vaivautuvat antamaan siihen mitään kommettia. Yleisesti ottaen tuon tason tutkijat eivät reakoi mitenkään kansan huuhaa-juttuihin, eli miksi tähän Nibiru- juttuun on sitten reakoita, mieti ja kerro mullekin, miksi?
- Pärnä
Saagapolku kirjoitti:
Jos sinäkin katsoisit nämä:)
http://www.youtube.com/watch?v=DgFCq14oWGA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Xizn_jpTImc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lNb0K_KVpJk&feature=channelAikaisemmassa linkissä tämä Turun yliopiston broffa sanoi että Lemuria on humpuukkia ja tossa seuraavassa Saagapolun linkissä taas näytetään Lemurian löydetyt rauniot meren alta, niin minulta ainakin meni usko ton Broffan jutuista.
Ei varmaan kannata uskoa kuin omia silmiä.
Oli se sitten Nibiru tai ?, mutta se on varmaa että jotakin on menossa ja sen puolesta puhuu lisääntynyt fulgaaninen aktiivisuus.
Alla grafiikkaa tulivuorien vuosittaisista aktiviteeteistä.
http://oi51.tinypic.com/axfmfd.jpg - hoohhhhhh
Saagapolku kirjoitti:
Jos sinäkin katsoisit nämä:)
http://www.youtube.com/watch?v=DgFCq14oWGA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Xizn_jpTImc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lNb0K_KVpJk&feature=channelNo youtubeen sitä vähiten uskoo
- hohhhhhhh
tulta kirjoitti:
Ootkos ajatellut, jos koko Nibiru-juttu on huuhaata, niin miksi jotkut avaruustutkijat vaivautuvat antamaan siihen mitään kommettia. Yleisesti ottaen tuon tason tutkijat eivät reakoi mitenkään kansan huuhaa-juttuihin, eli miksi tähän Nibiru- juttuun on sitten reakoita, mieti ja kerro mullekin, miksi?
Hysteeriset oli antanu varotuksia "Nibirusta" vuodeks 2003, mutta eipä sitä näkyny
- hohhhhhhhhh
tulta kirjoitti:
Ehkä ne avaruustutkijat vastaavat kun huuhaa hörhöt kyselee koko ajan niiltä vuodesta 2012.
- Pärnä
hoohhhhhh kirjoitti:
No youtubeen sitä vähiten uskoo
You Tubeen vähiten uskoo, mutta You Tubea ei ollut 7 vuotta sitten ja nykyisin Facebookin kanssa 230 miljoonaa käviää kuukaudessa ja kumpaakaan ei ollut 7 vuotta sitten.
http://www.youtube.com/watch?v=7mgTHnbJoA8&feature=player_embedded - Saagapolku
hoohhhhhh kirjoitti:
No youtubeen sitä vähiten uskoo
Katsoitko noi linkit ja ovatko ne sitten kuvamanipuloitu?
- nwr
tulta kirjoitti:
On se jännä.
Ensin kun avaruustutkijat eivät mainitse mitään Nibirusta, on se varma merkki siitä että he salaavat kääpiötähden olemassaolon ja tulon.
Sitten kun avaruustutkijoilta kysytään asiasta ja he vastaavat siihen, on se varma merkki siitä että he tietävät asiasta, mutta salaavat sen.
Ei helvetti teidän idioottien kanssa. Jos te kerran TIEDÄTTE että se on tulossa, niin kertokaa nyt jo hyvät ihmiset että MISSÄ SE ON? Teidän "tiedoillanne" teidän pitäisi kyetä kertomaan vähintään tähdistö ja lähin tähti jonka lähellä se on tällä hetkellä. - nwr
Pärnä kirjoitti:
Aikaisemmassa linkissä tämä Turun yliopiston broffa sanoi että Lemuria on humpuukkia ja tossa seuraavassa Saagapolun linkissä taas näytetään Lemurian löydetyt rauniot meren alta, niin minulta ainakin meni usko ton Broffan jutuista.
Ei varmaan kannata uskoa kuin omia silmiä.
Oli se sitten Nibiru tai ?, mutta se on varmaa että jotakin on menossa ja sen puolesta puhuu lisääntynyt fulgaaninen aktiivisuus.
Alla grafiikkaa tulivuorien vuosittaisista aktiviteeteistä.
http://oi51.tinypic.com/axfmfd.jpgTuossa videossa ei todistettu että kyse olisi nimenomaan Lemuriasta.
Ettekö te ymmärrä todistamisesta yhtään mitään? - nwr
Saagapolku kirjoitti:
Katsoitko noi linkit ja ovatko ne sitten kuvamanipuloitu?
Rauniot veden alla ei ole mikään uusi tai tuntematon juttu. Se että ovatko ne Lemurian rauniot, siihen ei riitä se että että joku satusetä on sepittänyt tarinoita Lemuriasta ja joku youtuubbari tekee videon jossa yhdistää ne asiat keskenään.
Saagapolku, sinun muistakin kommenteista paistaa se että et ymmärrä sellaista asiaa kuin "mitä me nyt tiedetään?" Et osaa kysyä sitä itseltäsi, etkä osaa epäillä omia uskomuksiasi, vaan nytkin väität noita tosissasi Lemurian raunioiksi, koska joku teki siitä videon nettiin ja yhdisteli juttuja keskenään.
Tällä hetkellä me emme tiedä mitä nuo rauniot ovat, mutta me tiedämme sen että ne ovat rauniot.
Ja sitten se merenneito video. Se oli silkkaa roskaa ja tämä sama asia ilmenee monissa ufohuijausvideoissakin. Eli se että esine liikkuu selkeästi ja hitaasti näkökentässä, mutta yhtäkkiä kuvaaja lopettaa ilmiön seuraamisen ja antaa ilmiön mennä pois kuvasta, väittäen sitten että se katosi.
Kun olen itse kameralla kuvannut jotakin mielenkiintoista kohdetta, olen seurannut sitä niin kauan kuin mahdollista, vaihtaen paikkaa sen minkä olen kyennyt. Tämä tulee erityisen hyvin ilmi pari vuotta sitten iltalehdelle lähetetyssä videossa jossa joku suomalainen henkilö seuraa liikkuvasta autosta pilvessä leijuvaa pallosalamaa. Tuo kaveri ei lopussa antanut ilmiön"taiteellisesti" liukua pois kuvasta ja lopettanut kuvaamista siihen, niinkuin nämä huijarit tekevät.
Toiseksi, jos väität vastaan, niin todista että kyse oli aidosta merenneidosta. Kuva on juuri sopivan epäselvä, ettei tuntomerkkejä näe. Se että johonkin uskoo kivenkovaa, ei tarkoita sitä että asia olisi niinkuin kuvittelee. - Pärnä
nwr kirjoitti:
Rauniot veden alla ei ole mikään uusi tai tuntematon juttu. Se että ovatko ne Lemurian rauniot, siihen ei riitä se että että joku satusetä on sepittänyt tarinoita Lemuriasta ja joku youtuubbari tekee videon jossa yhdistää ne asiat keskenään.
Saagapolku, sinun muistakin kommenteista paistaa se että et ymmärrä sellaista asiaa kuin "mitä me nyt tiedetään?" Et osaa kysyä sitä itseltäsi, etkä osaa epäillä omia uskomuksiasi, vaan nytkin väität noita tosissasi Lemurian raunioiksi, koska joku teki siitä videon nettiin ja yhdisteli juttuja keskenään.
Tällä hetkellä me emme tiedä mitä nuo rauniot ovat, mutta me tiedämme sen että ne ovat rauniot.
Ja sitten se merenneito video. Se oli silkkaa roskaa ja tämä sama asia ilmenee monissa ufohuijausvideoissakin. Eli se että esine liikkuu selkeästi ja hitaasti näkökentässä, mutta yhtäkkiä kuvaaja lopettaa ilmiön seuraamisen ja antaa ilmiön mennä pois kuvasta, väittäen sitten että se katosi.
Kun olen itse kameralla kuvannut jotakin mielenkiintoista kohdetta, olen seurannut sitä niin kauan kuin mahdollista, vaihtaen paikkaa sen minkä olen kyennyt. Tämä tulee erityisen hyvin ilmi pari vuotta sitten iltalehdelle lähetetyssä videossa jossa joku suomalainen henkilö seuraa liikkuvasta autosta pilvessä leijuvaa pallosalamaa. Tuo kaveri ei lopussa antanut ilmiön"taiteellisesti" liukua pois kuvasta ja lopettanut kuvaamista siihen, niinkuin nämä huijarit tekevät.
Toiseksi, jos väität vastaan, niin todista että kyse oli aidosta merenneidosta. Kuva on juuri sopivan epäselvä, ettei tuntomerkkejä näe. Se että johonkin uskoo kivenkovaa, ei tarkoita sitä että asia olisi niinkuin kuvittelee.Ahdasta on tuolla sun elämässäsi, kun mikään ei muutu ja uskotaan valtamediaa.
Ihminen on varmaankin lakipisteessä ettei tieto enään lisäänny.
Seuraa aikaasi äläkä ole enään pitempää siellä patterin välissä Herää maailma on muutakin kuin mitä kansakoulussa nja siitä lähtien on opetettu.
Ei millään pahalla, mutta enemmän noi Saagapolun jutut todistavat, kuin noi sinun. - nwr
Pärnä kirjoitti:
Ahdasta on tuolla sun elämässäsi, kun mikään ei muutu ja uskotaan valtamediaa.
Ihminen on varmaankin lakipisteessä ettei tieto enään lisäänny.
Seuraa aikaasi äläkä ole enään pitempää siellä patterin välissä Herää maailma on muutakin kuin mitä kansakoulussa nja siitä lähtien on opetettu.
Ei millään pahalla, mutta enemmän noi Saagapolun jutut todistavat, kuin noi sinun.Älä Pärnä selitä.
Saagapolku ei edes tiedä miten talvipäivänseisaus oikein käytännössä muodostuu, ja sinä väität hänen väitteitään todisteiksi. Jopa heidän enkelinsä, joiden pitäisi omata vielä paremmat tiedot kuin ihmisellä yleensä, tekevät typeriä virheitä.
Saagapolun ja DivineLightin jutut ovat silkkaa roskaa. He puhuvat paljon, ja ainoastaan siitä syystä kun eivät tiedä. He kuvittelevat olevansa valaistuneita, mutta ovat kaukana siitä. Heidän kuppinsa ovat niin täynnä ettei niihin enää mahdu mitään.
Toisin kuin te, minä seuraan aikaani. Tarkasti. - Pärnä
nwr kirjoitti:
Älä Pärnä selitä.
Saagapolku ei edes tiedä miten talvipäivänseisaus oikein käytännössä muodostuu, ja sinä väität hänen väitteitään todisteiksi. Jopa heidän enkelinsä, joiden pitäisi omata vielä paremmat tiedot kuin ihmisellä yleensä, tekevät typeriä virheitä.
Saagapolun ja DivineLightin jutut ovat silkkaa roskaa. He puhuvat paljon, ja ainoastaan siitä syystä kun eivät tiedä. He kuvittelevat olevansa valaistuneita, mutta ovat kaukana siitä. Heidän kuppinsa ovat niin täynnä ettei niihin enää mahdu mitään.
Toisin kuin te, minä seuraan aikaani. Tarkasti.Sinulla on vihaa ja pelkoa, kun taasen Saagapolun ja DivineLightin jutuissa on Rakkautta sekä hyvää fiilistä.
Sinähän voisit sitten kertoa mikä on ihminen ja mikä on Jumala sekä kuinka toi seisauspäivä muodostuu sekä mikä tekee nykyisestä yhteiskuntajärjestelmästä jatkuvan ja kestävän järjestelmän, kun seuraat aikaasi, niin varmaan osaat vastata. - nwr
Pärnä kirjoitti:
Sinulla on vihaa ja pelkoa, kun taasen Saagapolun ja DivineLightin jutuissa on Rakkautta sekä hyvää fiilistä.
Sinähän voisit sitten kertoa mikä on ihminen ja mikä on Jumala sekä kuinka toi seisauspäivä muodostuu sekä mikä tekee nykyisestä yhteiskuntajärjestelmästä jatkuvan ja kestävän järjestelmän, kun seuraat aikaasi, niin varmaan osaat vastata."Sinähän voisit sitten kertoa mikä on ihminen ja mikä on Jumala sekä mikä tekee nykyisestä yhteiskuntajärjestelmästä jatkuvan ja kestävän järjestelmän"
Täysin irrelevanttia asiaa jolla yrität viedä keskustelua ihan muualle kuin missä se alunperin oli. Toki liittyy asiaan, mutta ei tämän ketjun aiheeseen.
"kuinka toi seisauspäivä muodostuu"
Sehän nimenomaan TEIDÄN pitäisi TIETÄÄ kun kerran Saagapolkukin toisaalla ylisti sitä kuinka merkittävä päivä talvipäivänseisaus oikein on ja kuinka energiat silloin jyllää. Mutta sitten kun kysyin että miten se oikein muodostuu, menikin hänellä sormi suuhun ja sen jälkeen tuli kilometrin mittainen viesti silkkaa fantasiaroskaa.
Minä en tunne vihaa tai pelkoa, vaan sääliä siitä että te olette antaneet täyttää päänne jonkun idiootin suoltamalla hevonpaskalla jota kyllä uskotte, mutta josta ette tiedä mitään. Eikä sekään ole vielä niin paha, vaan pahinta on se että se teidän päänne, eli "kuppinne" on niin täynnä että te ette kykene oppimaan enää mitään muuta. Eikä se oppiminenkaan vielä mitään, vaan se että se estää teiltä täydellisesti omien ajatustenne ja uskomuksienne epäilyn ja terveen uteliaisuuden tätä maailmankaikkeutta kohtaan.
Jos te menisitte johonkin luostariin itäisillä mailla etsimään valaistusta, te joutuisitte viettämään siellä ikuisuuden ymmärtämättä koskaan yhtään mitään.
Te olette juuri niitä persoonia jotka kuvittelevat olevansa kaikenlaista, tietämättä kuitenkaan mitä te olette.
Toisin kuin te, minä olen kulkenut myös tuota samaa polkua kuin missä te nyt tarvotte, kuvitellen että olette jonkinlaisia yliulottuvaisia ihmisiä, täynnä ihanuutta ja rakkautta, ja muuta enkelihölynpölyä. Minä olen kokenut molemmat maailmat, teidän satumaailmanne ja tämän meidän maailmamme reaalitodellisuuden.
Teillä on pelkkiä selityksiä ja selityksiä, mutta ei lainkaan tietoa. Te kuvittelette että teidän selityksenne ovat tietoa, koska kokemattomuuttanne ette kykene erottamaan sitä mitä on tieto ja totuus, ja mitä on uskomus.
En tiedä oletko kuullut zeniläistä tarinaa opettajasta, oppilaasta ja teehetkestä. Mutta se jos mikä kertoo parhaiten miten te toimitte.
Tarina menee niin että oppilas tulee vierailulle opettajansa luokse ja istuu pöytään selittäen omia näkemyksiään valaistumisesta ja maailmasta. Opettaja kuuntelee oppilaansa selityksiä ja kaataa hänelle teetä, ja kaataa ja kaataa, kunnes tee valuu pöydälle ja oppilas keskeyttää puheensa ja ihmettelee miksi opettaja teki niin. Silloin opettaja lopettaa kaatamisen ja kertoo että oppilaan mieli on kuin tuo teekuppi, joka on täytetty niin täyteen selityksillä, uskomuksilla, luulotteluilla ja oletuksilla ettei sinne enää mahdu totuus ja valaistuminen vaan kaikki uusi valuu pois.
Rakkautta, ihanuutta, ja kaikenmaailman enkeliterapiaa voi olla myös liikaa. - Saagapolku
nwr kirjoitti:
"Sinähän voisit sitten kertoa mikä on ihminen ja mikä on Jumala sekä mikä tekee nykyisestä yhteiskuntajärjestelmästä jatkuvan ja kestävän järjestelmän"
Täysin irrelevanttia asiaa jolla yrität viedä keskustelua ihan muualle kuin missä se alunperin oli. Toki liittyy asiaan, mutta ei tämän ketjun aiheeseen.
Sehän nimenomaan TEIDÄN pitäisi TIETÄÄ kun kerran Saagapolkukin toisaalla ylisti sitä kuinka merkittävä päivä talvipäivänseisaus oikein on ja kuinka energiat silloin jyllää. Mutta sitten kun kysyin että miten se oikein muodostuu, menikin hänellä sormi suuhun ja sen jälkeen tuli kilometrin mittainen viesti silkkaa fantasiaroskaa.
Minä en tunne vihaa tai pelkoa, vaan sääliä siitä että te olette antaneet täyttää päänne jonkun idiootin suoltamalla hevonpaskalla jota kyllä uskotte, mutta josta ette tiedä mitään. Eikä sekään ole vielä niin paha, vaan pahinta on se että se teidän päänne, eli "kuppinne" on niin täynnä että te ette kykene oppimaan enää mitään muuta. Eikä se oppiminenkaan vielä mitään, vaan se että se estää teiltä täydellisesti omien ajatustenne ja uskomuksienne epäilyn ja terveen uteliaisuuden tätä maailmankaikkeutta kohtaan.
Jos te menisitte johonkin luostariin itäisillä mailla etsimään valaistusta, te joutuisitte viettämään siellä ikuisuuden ymmärtämättä koskaan yhtään mitään.
Te olette juuri niitä persoonia jotka kuvittelevat olevansa kaikenlaista, tietämättä kuitenkaan mitä te olette.
Toisin kuin te, minä olen kulkenut myös tuota samaa polkua kuin missä te nyt tarvotte, kuvitellen että olette jonkinlaisia yliulottuvaisia ihmisiä, täynnä ihanuutta ja rakkautta, ja muuta enkelihölynpölyä. Minä olen kokenut molemmat maailmat, teidän satumaailmanne ja tämän meidän maailmamme reaalitodellisuuden.
Teillä on pelkkiä selityksiä ja selityksiä, mutta ei lainkaan tietoa. Te kuvittelette että teidän selityksenne ovat tietoa, koska kokemattomuuttanne ette kykene erottamaan sitä mitä on tieto ja totuus, ja mitä on uskomus.
En tiedä oletko kuullut zeniläistä tarinaa opettajasta, oppilaasta ja teehetkestä. Mutta se jos mikä kertoo parhaiten miten te toimitte.
Tarina menee niin että oppilas tulee vierailulle opettajansa luokse ja istuu pöytään selittäen omia näkemyksiään valaistumisesta ja maailmasta. Opettaja kuuntelee oppilaansa selityksiä ja kaataa hänelle teetä, ja kaataa ja kaataa, kunnes tee valuu pöydälle ja oppilas keskeyttää puheensa ja ihmettelee miksi opettaja teki niin. Silloin opettaja lopettaa kaatamisen ja kertoo että oppilaan mieli on kuin tuo teekuppi, joka on täytetty niin täyteen selityksillä, uskomuksilla, luulotteluilla ja oletuksilla ettei sinne enää mahdu totuus ja valaistuminen vaan kaikki uusi valuu pois.
Rakkautta, ihanuutta, ja kaikenmaailman enkeliterapiaa voi olla myös liikaa.Kaikki eivät näe ja katso asioita kuten sinä.
Kyselit jo varmaan aiemmin toisella nimimerkillä noita samoja todisteita, joten lue sieltä.
Mihin kiistely johtaa, siihenkö että annat periksi egollesi joka kuvittelee olevansa suurempi, kun voi olla kuin kukko tunkiolla.
Ei rakas ystävä se mikä on Totuus, niin se ei muutu Totuutena vaikka muuttuu ja kasvaa kokoajan muuten.
Jos olet sitä mieltä että Totuus löytyy väittelystä ja todisteluista, niin se on sinun valintasi.
Kuitenkin minäkin aistin sinun teksteistäsi vihasuutta ja viha johtuu aina pelosta. Pelko on tietämättömyyttä.
Sori kun pyörittelen, mutta näillä palstoilla tuodaan omia näkökantoja esille, kuten sinäkin.
Nämä palstat ovat markinaalisia ja hyvin useasti ketjujen edetessä ne poikkeavat aloituksesta, mutta niin se keskustelukin monesti etenee.
Sanoit että Rakkautta voi olla liikaa, mutta muistutan että Rakkauden vastakohta on pelko ja minä valitsen mieluummin Rakkauden. Pärnäkin esitti sinulle kysymyksen. Mikset sinä vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin, vaan haluat vastauksia vain omiin kysymyksiisi.
Voi sanoa aivan reilusti jos ei tiedä. Ei se ole häpeä olenkaan jos ei tiedä. Suurin osa ihmisistä ei tiedä, ja he tiedostavat sen. Olemalla nöyrä ja moni ottaa selvää, sekä kysyäkkin voi.
Minä olen nyt vain sitä mieltä jo ollut kymmeniä vuosia että kaikki mitä on, niin on Yhtä. On vain Yksi mikä me kaikki olemme ja en vain sen takia että elämä on helpompaa, vaan kun sen oivaltaa, niin silloin tietää. Siinä sivussa tulee tietoiseksi myös kaksinaisuudesta ja sen syistä miksi kuuma on kuumaa ja kylmä on kylmää.
Kenenkään ei tarvitse päteä omana egonaan, kun kuitenkin se haihtuu joku päivä pois.
Se mitä silloin jää ja oli jo ennen egoamme, niin se me oikeasti olemme.
Suosittelen lähestymään asioita myös siltä näkökannalta että olet Luoja Jumala.
Se on hyvin yksinkertaista, kun alkuasetelmissa vain ymmärtää sen että ego ei koskaan pysty olemaan tässä ja nyt hetkessä joka ainoastaan on totta ja ikuista. Ego on ajatus plus muisti ja pystyy ainoastaan analysoimaan jo tapahtunutta sekä luomaan kuvan tulevasta, ja ne kumpikin mennyt ja tuleva ovat harhaa jotka kummatkin häviävät joku päivä, mutta tämä hetki on vielä silloinki.
Rakkautta ei koskaan ole liikaa. Rakkaus on Valon ilmentymä tunnekehossamme maanpäällä, ja Valo tulee sieltä mistä me kaikki olemme lähtöisin. Pelko on vain egon luoma harha joka kuitenkin on tarpeenmukainen, jotta osaamme kokea Rakkauden, koska muuten se ei ole mahdollista.
Älä kysele että todista, vaan mieti vain ja anna sydämmen Valon virrata.
Talvipäivän seisaus hmm. sinä katsot asiaa fyysisesti ja minä katson henkiseltänäkökannalta.
Sinä pystyt sanomaan sen fyysisillä sanoillamme, mutta henkinen näkökanta ei aina ole sanoja joilla pystyisi esittämään tyhjentävän vastauksen, kun lähtökohdat ovat erilaiset, aivan kuten emme pysty sanomaan kuinka paljon rakastamme, mutta tuntemaan sen pystymme.
Emmekä me pysty sanomaan tai todistamaan miksi se auttaa kun puhaltaa lapsen kipeää sormea jonka Hän oli juuri satuttanut.
Ei meidän tarvitse todistella toisillemme yhtään mitään.
Sinä ja Minä Me olemme kaikki yhtä Rakkaita eikä ketään arvostella tai tuomita tekojensa tahi ajatustensa takia.
Nämä ajat ovat muuttumassa ja muutos alkaa aina ensin henkisesti jonka jälkeen se fysioloituu (hieno sana)
myös meidän sairaudetkin. Me olemme kuin varvas joka ei muista että loppukehokin on, ja tässä loppukehossamme sijaitsee jo muuttunut DNA joka fysioloituu kohta puolin kun jatkamme ylösnousemusprosessiamme jossa juuri nyt olemme. En viittaa Raamatun opetuksiin, vaikka sieltä yhteläisyyksiäkin löytyy, no se on toinen juttu. - heh ;)
tulta kirjoitti:
"Ootkos ajatellut, jos koko Nibiru-juttu on huuhaata, niin miksi jotkut avaruustutkijat vaivautuvat antamaan siihen mitään kommettia."
Jos tutkija ei kommentoi huuhaata, sitä syytetään salailusta. Ja jos kommentoi, hörhöt luulevat että on jotakin muuta kommentoitavaa kuin heidän hörhöilynsä. Ei ole tutkijallakaan helppoa. - Saagapolku
nwr kirjoitti:
"Sinähän voisit sitten kertoa mikä on ihminen ja mikä on Jumala sekä mikä tekee nykyisestä yhteiskuntajärjestelmästä jatkuvan ja kestävän järjestelmän"
Rakkautta, ihanuutta, ja kaikenmaailman enkeliterapiaa voi olla myös liikaa.Tässä tällänen linkki
http://www.youtube.com/watch?v=XcEczjqvQYE&feature=player_embedded - lähestyy
hohhhhhhh kirjoitti:
Hysteeriset oli antanu varotuksia "Nibirusta" vuodeks 2003, mutta eipä sitä näkyny
Nibiru tuli aurinkokuntamme sisäosiin tuolloin vuonna 2003, mutta mukana oli ns. valkoinen valhe jolla haluttiin saada eräät valtaapitävät paljastamaan korttinsa. Monet olettivat, että napasiirtymä tulee vähintään tuonna vuonna, mutta Zetat halusivat tietyistä syistä saada hieman hämmennystä näiden valtaapitävien joukossa. Kaikesta huolimatta 2003 Nibiru saapui ja matkalla edelleen nyt vain vielä lähempänä meitä.
- mites
ilmestyskirjan antikraist ei sitte ehdikään astua vataan ja siruttaa paljoo.
Eli noi meteori tuhoaa koko påallon ynää muu lopullinen tuho ennustukset huuhaata ?- rationaalisesti
Jos nyt oikein aletaan spekuloimaan maailmanloppua ja alotetaan ihan alusta, eli maya-intiaanien kalenterin päättymisestä. Mayakalenterin pisin ajanjakso on ”baktun”, joka kestää 144 000 päivää, eli noin 394 vuotta. Järjestyksessä 13. baktun on päättymässä 21. tai 23.12.2012, jonka jälkeen alkaa uusi pitkänlaskun kierros. On siis virheellistä tulkita, että maailmanloppu tulee silloin kun 13. baktun päättyy. Ja miksi 21. päivä? Miksei 23. päivä, kuten on myös laskettu? Syynä on se että, 21. päivän luvut 2 ja 1 toistaa ne samat numerot, jotka vuosiluvussa ja kuukaudessa ovat, ja näin tuosta suuresta tuomionpäivän ennustuksesta tulee yhä hirvittävämpi ja pahaenteisempi numeroiden ollessa säännölliset. Nokkelaa, eikö?
Tätähän on kuultu jo vuosisatojen ajan, että se ja se tyyppi ja vastaava on ennustanut maailmanlopun tulevat samalle päivälle kuin mayojen kalenterin päättymispäivä on. Nostradamus ennusti, Merlin ennusti, kiinalainen I Ching ennusti - MONET ennusti. Noh, tämähän saattaa kuulostaa hyvinkin vakuuttavalta, mutta eipäs hätiköidä. Skotooma: mieli näkee mitä haluaa. Kun on joskus kuullut teorian, joka herättää ihmisessä vahvoja tunteita ja ajatuksia, alkaa itse päätyä samoihin johtopäätöksiin ja tuloksiin kun tämä teoria, joka on mieleen vaikuttanut. Ihminen näkee sen, minkä haluaakin nähdä (psykologinen fakta).
Maailman lopun olisi pitänyt tulla jo lukemattomia kertoja maailman historiassa, mutta mielenkiintoista kyllä, eipä ole näkynyt. Tätä maailman lopun kauhun herättämää tunnetta lietsotaan internetissä erilaisin keinoin, kuten revitään esiin jotakin satunnaisia kummallisuuksia, kuten edellä mainittu Nibiru-planeetta. Ihmiset, jotka uskovat hartaasti kaikenlaisiin kummalisiin juttuihin (esimerkiksi otan Taivaan portit -nimisen lahkon, joka teki joukkoitsemurhan Hale-Bopp -komeetan ilmestyessä Maapallon ilmakehään - he kuvittelivat komeetan takana olleen avaruusaluksen, ja itsemurhan kautta päässeet sen mukaan), alkavat lypsää tällaisia tarinoita suuremmiksi ja harrastavat muun muassa valheellisten juttujen ja videoiden levittämistä internettiin (Youtubeen mm.). Kun ihmiset kuvittelevat saaneensa tarpeeksi todisteita jostakin, he alkavat sokeasti uskomaan sen aitouteen. Sama juttu sen Nibirun kanssa.
Jos avaruustutkijat eivät samantien lähde kommentoimaan jotakin niinkin typerää huuhaata kuin Nibirua, uskotaan heidän salaavan meiltä tavallisilta pulliaisilta jotain olennaista. Mutta kun he alkavat kommentoida näitä väitöksiä maailman lopulta ja randomeista tuhoa tuovista planeetoista, sitä pidetään hyvinkin epäilyttävänä. Tietenkin he joutuvat lopulta kommentoimaan tällaisia huhuja, sillä nämä sepitykset leviävät liian laajalle ja alkavat todella pelottamaan ihmisiä (seuraa itsemurhia, tuhoa ja anarkiaa pahimmassa tapauksessa ihmisten kuvitellessa elävänsä viimeisiä hetkiä). He kommeintoivat, jotta ihmiset saataisiin rauhoittumaan ja olemaan pelkäämättä jotain sellaista, mitä ei tieteellisesti pystytä todistamaan. Ei siinä tarvitse mitään salaliittoa alkaa kehittelemään! Nemesis, Auringon kaksoistähti, on sitä vastoin paljon uskottavampi selitys niille muutaman sadan miljoonan vuoden välein tapahtuneille sukupuuttokuolemille - mutta sekään ei ole vielä todistettua, vain teoriaa.
Tässä on nyt tällainen rationaalinen mietintä, jossa käsittelen vain näitä muutamia pinnalla olevia maailman loppuun liittyviä sepustuksia. Hyvä on, uskokoon ken haluaa ja mitä haluaa. Minua ei ole pakko uskoa, ja senkun vain kuvittelette minunkin kuuluvan johonkin salaliittoon, jossa kustaan silmään viattomia ja hyväuskoisia, ihan sama minulle.
- ota lääkkeesi
http://www.yle.fi/uutiset/viihde/2009/11/nasa_ampuu_alas_vaitteet_maailmanlopusta_1148137.html
http://www.yle.fi/uutiset/kulttuuri/2009/11/saksalaistutkija_maailman_loppuminen_vuonna_2012_on_laskuvirhe_1138360.html
http://astrobiology.nasa.gov/ask-an-astrobiologist/intro/nibiru-and-doomsday-2012-questions-and-answers
http://www.avaruus.fi/kysy-tutkijalta/tahtitiede-faq/seuraako-mayojen-kalenterin-loppumisesta-vuonna-2012-maailmanloppu.html
http://www.avaruus.fi/kysy-tutkijalta/tahtitiede-faq/seuraako-mayojen-kalenterin-loppumisesta-vuonna-2012-maailmanloppu.html - aattelin............
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/espoolaiset-todistivat-jälleen-komea-haloilmiö-savossa/620468
- qsd1
Näin se maailma muuttuu, kun vasta Savon Sanomat kirjoitti ettei Nibirua ole.
- 13+11
qsd1 kirjoitti:
Näin se maailma muuttuu, kun vasta Savon Sanomat kirjoitti ettei Nibirua ole.
Väittääkö Savon Sanomat tuossa että Nibiru olisi totta? Itse en ainakaan nähnyt heidän edes mainitsevan sitä.
- aatteleppa ite
13+11 kirjoitti:
Väittääkö Savon Sanomat tuossa että Nibiru olisi totta? Itse en ainakaan nähnyt heidän edes mainitsevan sitä.
No lueppas ylempänä ekassa aloitustekstissä annettua linkkiä. Siellä on kerrottu miksi luonnonkatastrofeja tulee yhä enemmän. Nyt Indonesia on vajoamassa mereen ja Etelä-Amerikassa on valtavia luonnontuhoja. Pian ns. madridin mannerlaatta liikkuu ja aiheutta valtavia tuhoja USA:ssa ja siitä seuraa tsunami Eurooppaan. Ja entäs meilläkin nykyisin jatkuvat voimakkaat tuulet? Niitä ei ollut jatkuvina aikoinaan, nyt tuulée kovaa joka päivä. Nämä kaikki johtuvat Nibiru-planeetan vetovoimasta.
Usko pois, lähiaikoina seuraa valtavia katastrofeja lisää joiden osalta ihminen on voimaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917580Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1236314Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604437Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353061Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902638Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh351925- 1291551
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971534Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo32795Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21782