Uusi harratus?

Tosi huolestunut

Ehdottaisin tälle nimimerkille a (tai jb) uutta harrastusta. Se voisi olla vaikka urheiluautoilu tai kalastus. Nettiriippuvuus nimittäin on ilmeinen.

Mitä te ehdottaisitte?

26

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perholla...

      Kalastus ehdottomasti. Siinä jää "Muoniojoen jättilohi" toiseksi hetkessä. jb kun käy joella, niin siinä on hetkessä kolmihaarakoukun jokaisessa haarassa vähän suurempi lohi.

      • kalastelijaja

        kuin tonnikalat konsanaan.


      • a.
        kalastelijaja kirjoitti:

        kuin tonnikalat konsanaan.

        Sintit jätän evokeille.
        Minä kalastelen vain miljoonakaloja.


    • Apo-Calypso

      Benjihyppely kolmenkymmenen metrin korkeudesta käyttäen neljänkymmenen metrin pituista kumiköyttä?

      • a.

        Selitähän että mikä logiikka siihen liittyy?

        Sinulle suosittelisin ihan vaan puolen metrin pudotusta jakkaralta hamppuköyden kanssa.


      • a.

        Siis miksi tuon köyden pitäisi kumia olla? Jäi vaan asia vaivaamaan.


      • Apo-Calypso
        a. kirjoitti:

        Siis miksi tuon köyden pitäisi kumia olla? Jäi vaan asia vaivaamaan.

        Kysymyksesi osoittaa tyhjäpäisyytesi tason.


      • a.
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Kysymyksesi osoittaa tyhjäpäisyytesi tason.

        Minusta sinun kymmenen metriä liian pitkän köyden ei tarvitse ollakumia eikä se ylipäätään tarvitse olla kymmenen metriä liian pitkä, puoli metriä riittäisi ihan hyvin. Kokeile vaikka.


      • jeesus kirstus
        a. kirjoitti:

        Minusta sinun kymmenen metriä liian pitkän köyden ei tarvitse ollakumia eikä se ylipäätään tarvitse olla kymmenen metriä liian pitkä, puoli metriä riittäisi ihan hyvin. Kokeile vaikka.

        Sinun tapauksessasi kumiköysi lisää taiteellista vaikutelmaa.


    • 34

      Eikö meissä muissakin ole aika monta riippuvaista...?

      • a.

        Kerättäiskös porukka ja pidettäis joukolla joku viikon nettilakko? Kuka lähtee mukaan. Minä voisin aloittaa perjantaina jos saan jonkun kaveriksi.


    • däng däng

      omasta kokemuksestasi paperinukkien leikkaamista. Sitähän sinä olet terapiassa kaiketi harjoittanut.

    • a.

      Kun jäin puolieläkkelle parisen vuotta sitten, ja kun meillä on näitä päätteitä vähän joka nurkalla ja vähän joka koneeessa, niin en ole malttanut olla tappamatta aikaa netissä. Ja evokkien kiusaamisesta saa nyt kuitenkin vähän hupiakin. Niin että ei tämä nyt ihan tylsääkään ole ollut.

      Ja eikös netissä ole hullumpiakin sivustoja.
      Tosin käynhän minä netissä akerasti kauppaakin ja seuraan termiinejä, joten koneen ääressä pitää kuitenkin olla koko lailla paljon. Suomi 24 on sitä välipalahommaa vaan oikeiden asioiden lomassa.

      Muuten, on minulla kerran ollutkin täysverinen rata-auto. Meillä kun on tuo Jorman rata tuossa vieressä, niin pitihän sitä koittaa. Vähän vanhempaa mallia se oli, mutta kuitenkin. Se oli v. 1999. Ihan roska peli autoksi, epämukava, en pitänyt siitä enkä ajanutkaan sillä tiellä juuri lainkaan. Enkä muuten kilpaakaan. Kunhan kiertelin rataa itsekseni. Hyvä että sain myydessä lähes omani pois.
      Enpä suosittele tuota touhua kenellekään harrastukseksi, ei se ollut yhtään kivaa. Se näyttää paljon mukavammalta kuin on.

      • Reynard the Fox

        Minulla on länsisaksalaisia ja itävaltalaisia vetureita.


      • Kosminen nauraja
        Reynard the Fox kirjoitti:

        Minulla on länsisaksalaisia ja itävaltalaisia vetureita.

        venäläistä rulettia kaikille kretuille.


      • a.
        Kosminen nauraja kirjoitti:

        venäläistä rulettia kaikille kretuille.

        evokeille?

        Ei Apolle, sillä evolutionistinen ennuste kertoo että Apoahan ei enää ole, se meni kokeilemaan hamppuhyppelyä, yllytyshullu kun on.


      • Naapurin kissa
        Reynard the Fox kirjoitti:

        Minulla on länsisaksalaisia ja itävaltalaisia vetureita.

        > Minulla on länsisaksalaisia ja itävaltalaisia vetureita.

        Millaisia, montako? hiski.k:llakin on, ja vielä pari italialaista ja amerikkalaistakin. Ja kahdesta tapauksesta voi ainakin kretkuoppien mukaan tehdä tilaston: kreationismikriittisyyden ja pienoisrautatieharrastamisen välillä on erittäin selvä positiivinen korrelaatio!!!


      • a.
        Naapurin kissa kirjoitti:

        > Minulla on länsisaksalaisia ja itävaltalaisia vetureita.

        Millaisia, montako? hiski.k:llakin on, ja vielä pari italialaista ja amerikkalaistakin. Ja kahdesta tapauksesta voi ainakin kretkuoppien mukaan tehdä tilaston: kreationismikriittisyyden ja pienoisrautatieharrastamisen välillä on erittäin selvä positiivinen korrelaatio!!!

        kumpikin.


      • Reynard the Fox
        Naapurin kissa kirjoitti:

        > Minulla on länsisaksalaisia ja itävaltalaisia vetureita.

        Millaisia, montako? hiski.k:llakin on, ja vielä pari italialaista ja amerikkalaistakin. Ja kahdesta tapauksesta voi ainakin kretkuoppien mukaan tehdä tilaston: kreationismikriittisyyden ja pienoisrautatieharrastamisen välillä on erittäin selvä positiivinen korrelaatio!!!

        vaikkakin 1980-1990-lukujen valmistusnumeroilla.

        http://www.roco.com/products/Fleischmann/406501.aspx
        http://www.roco.com/products/Fleischmann/409401.aspx
        http://www.roco.com/products/Roco/62220.aspx
        http://www.roco.com/products/Roco/62290.aspx
        http://www.roco.com/products/Roco/63289.aspx

        Tässä malliksi aikuisten miesten pitkälti käsityönä tekemiä pienoismalleja, teepäs perässä, jb/a:

        http://www.flickr.com/photos/fremo-fin/sets/72157623827662255/show/
        http://www.flickr.com/photos/fremo-fin/sets/72157624042743009/show/
        http://www.flickr.com/photos/fremo-fin/sets/72157622730699121/show/


      • Naapurin kissa
        Reynard the Fox kirjoitti:

        pienoismalliharrastuksen lapsellisuudesta...

        http://www.taprk.org/img/show/rmt_2008/IMG_3446.jpg
        http://www.taprk.org/img/show/rmt_2008/IMG_3447.jpg
        http://www.taprk.org/img/show/rmt_2008/IMG_3454.jpg
        http://www.taprk.org/img/show/rmt_2008/IMG_3455.jpg
        http://www.taprk.org/img/show/rmt_2008/IMG_3456.jpg
        http://www.taprk.org/img/show/rmt_2008/IMG_3458.jpg
        http://www.taprk.org/img/show/rmt_2008/IMG_3459.jpg
        http://www.taprk.org/img/show/rmt_2008/IMG_3468.jpg
        http://www.taprk.org/img/show/rmt_2008/IMG_3478.jpg
        http://www.taprk.org/img/show/rmt_2008/IMG_3484.jpg
        http://www.saunalahti.fi/animato/temp/HeikinTenderi.jpg

        Kuvan

        http://www.taprk.org/img/show/rmt_2008/IMG_3458.jpg

        kokonaisuus on pakattu samankaltaiseen laatikkoon kuin akvaario ja terraario, joten hiski.k ja minä päätimme että kyseessä on ferraario.


      • 34
        Naapurin kissa kirjoitti:

        Kuvan

        http://www.taprk.org/img/show/rmt_2008/IMG_3458.jpg

        kokonaisuus on pakattu samankaltaiseen laatikkoon kuin akvaario ja terraario, joten hiski.k ja minä päätimme että kyseessä on ferraario.

        Hyvä sana tuo ferraario!


    • Tiedekirjallisuus on a:lta jäänyt väliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe