Enkö pääse eteenpäin?

Reipas Poikamies

Älymies pohtii "olenko täysin turha ihminen". Sain siitä ajatuksia joita jäsentelen näin vapaapäiväni alussa.
Olen menestynyt personal jutuissani hyvin, työ/koulutus siis. Minulla on siis hyviä harrastuksia ja kavereita työssä ja opinnoissani. En puhu niistä, koska puute ei koske niitä asioita.

Olen netissä lähinnä s24:sen ja toki livenäkin deittaillut useita erilaisia naisia hyvän aikaa harvakseltaan.Baarissa käyn harvekseltaan ja siellä nyt yrittää sitä sun tätä ohimennen. Olen rauhassa katsonut juttujen etenemistä, nykyään tahtini on nopeutunut. Kirjoitan jos kiinnostaa nainen ehdotan tapaamista melko nopeasti. Se säpinä treffeillä on jäänyt vähäksi mistä voin vain syyttää itseäni ja olenkin itseeni viitannut että en vieläkään osaa olla sillä tavalla mielenkiintoinen flirttaileva puhuja että normi naiset minusta näkisivät hyvän poikaystävän.

Kuoreni alla moni asia on toisin kunhan saisin sen sanallisesti esitettyä treffeillä. Olen vain varautunut tuntemattomassa seurassa alkuun ja eipä kuoreni alle nainen viitsi katsoa- se kuva jonka annan pitää olla jatkossa parempi heti alkuun. Inhoankin tuota kuorta. En silti pääse siitä eroon, kerros vain ohenee mitä enemmän deittaan.

Toisaalta minusta kiinnostuu naiset jotka voivat olla jotenkin erilaisempia mitä parisuhteissa normi naiset, oletan, jotenkin kaipaankin tälläistä naista joka voisi ymmärtää samalla minun erilaisuuteni näissä asioissa. Työpaikalla minulla ei ole mitään ongelmaa tulla juttuun kaikkien naisten kanssa mitä tapaan.

Voin kyllä ottaa kumppanikseni myös itseäni vaikka 5vuotta vanhemman naisen suhteeseen, eronnut saa olla toki, ja kyllä oikeasti yhden lapsen yksinhuoltaja nainen voi olla myös kunhan muuten mätsää.

Saan hommattua mistä vaan naisia ilman kuvaani kirjoittelemalla.

Tähtäsimpä ihan tukevaan seinäruusuun tai hoikkaan muoti misuun niin alan olla huolestunut miten on käynyt näissä yrityksissä kun pitäisi saada nainen "koukkuun" ? Tämä vaihe pitää nyt laittaa turboasentoon.

Olen antanut vinkkejä palstalle musiikin kautta miltä näytän, kuten se placebo tietyssä kappaleessa. En ole siis Pitt ja salaa olen arvioinut miehenä vaikka nyt työpaikkani miespopulaa ohimennen ja voin todeta että en varmasti ole olmein tapaus ulkonäöltään. Jos luulen jotain miestä tälläiseksi niin hänen vasen nimetön sanoo totuuden.

Näyttää siltä että minun on löydettävä tuollainen "yksinäinen nainen" topicin sinkku nainen-jotenkin. En varmasti koe olevani ATM, vaikka mahkuni hoikkaan muotinaiseen onkin pieni-kiinnostus tulee muunlaisilta naisilta ja se kyllä sopii minulle. Olen minäkin pitänyt heistä ihan vakavasti ja jos olisi tärpännyt niin suhteeseen olisin alkanut, minun mielestä kauniita naisia.

Eli siis: lookkini aiheuttaa minun skippaamisen naisen puolelta, vaikka voisin olla ihan internationaali mies.

Roskaa vai hyvää viihdettä? V*ttulemalla paras, niihän se on. Hyvää alkavaa viikonloppua.

0

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
        Ikävä
        168
        2887
      2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
        Ikävä
        64
        2496
      3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
        Ikävä
        203
        2199
      4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
        Ikävä
        73
        1819
      5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
        Ikävä
        102
        1763
      6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
        Tunteet
        9
        1611
      7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        92
        1373
      8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
        Maailman menoa
        217
        1141
      9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
        Ikävä
        81
        1110
      10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
        Ikävä
        95
        1069
      Aihe