Käräjäoikeus ei oikeusistuin enää

Vakava tilanne

Olen tutustunut hyvin moneen aineistoon joissa suomen kansalainen on saanut mitä oudoimmin perusteltuja tuomioita jotka ovat loukanneet vakavasti ihmisen oikeutta.
Emeritusprofessori Erkki Aurejärvi tuo totuuden esiin Suomen oikeuslaitoksesta ja tuomareille annetusta vallasta jolle ei ole enää lain valvontaelintä. Seurauksena suomen oikeuslaitoksiin on pesiytynyt korruptointunut järjestelmä joka laittaa rikos- ja riita-asioissa ihmiset eriarvoiseen asemaan sekä erityisesti valtioita vastaan jätetyissä kanneasioissa on käytännössä mahdoton pärjätä etenkään ilman suuria taloudellisia panostuksia.
Kuuntele ja löydä syy-yhteys emeritusprofessori Erkki Aurejärven haastattelusta http://www.youtube.com/watch?v=3JBvztl-9Gg

Suomen kansa on vaikenemalla antanut hiljaisen suostumuksen antamalla valtapuolueiden (Keskusta ja Kokoomus) säätää lakeja itsensä suojaksi alistaessaan rikollisin keinoin pientä ihmistä nukkumalla vaalien aikaan.
Mafioituneen poliisin ja oikeuden seurauksena on viranomaisten tekemien virkarikosten arvostelijoita Suomessa tuomittu kunnianloukkauksista kohtuuttomiin rangaistuksiin jotta he vaikenesivat vääryyksistä.

http://www.vanhemmat.com/Etusivu24/Hirvela.htm
http://www.mikkoniskasaari.fi/node/10
http://www.promerit.net/poliisin_toiminnasta.htm
http://blogit.mtv3.fi/elinkautinen/2008/04/23/korruptio-epaeettinen-toiminta-ja-poliisi/
http://www.nelonen.fi/uutiset/kotimaa/nelosen-uutiset-poliisi-pimitti-nhl-tähden-huumetutkinnan
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=28109
http://laaksoek.blogspot.com/search/label/Oikeusministeri
http://www.erkkiaho.com/blog/?content=detail&id=16

Kuka voi yksinään muuttaa näin mädäntynyttä oikeusjärjestelmää, EI KUKAAN. Ainut keino on äänestää uusia puolueita kevään eduskuntavaalien aikana ja antaa äänensä sellaisen puolueen ehdokkaalle joka on rehdin politiikan linjalla.
Mitä suurempituloinen ja korkeassa sosiaalisessa asemassa ehdokas on niin sitä epätodennäköisesti hän ajaa tavallisen kansan etua eduskunnassa.
Jos haluat saada näihin asioihin korjausta etkä ole tehnyt valintaa äänestyksen aikana niin äänestä protestiksi Perussuomalaista ehdokasta, jarrutetaan siten rikkaiden ja köyhien välisen kuilun kasvamista jos ei jopa saada sitä kavennettua.

45

1810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juristikartelli

      oikeuden toiminnan tulisi lain mukaan olla avointa mutta oikeudenkäyntilakia on säädetty siten että yksittäinen tuomari joka on kaikkivaltias, voi halutessaan evätä yleisöltä pääsyn oikeussaliin. Etenkin virkamiestä, poliisia, pankkitoiminnan henkilöä, prokuristia ja muidenkin luottamusasemaa hoitavia vastaan asianomistajan ajamissa syytteissä halutaan julkisuuteen mahdollisimman vähän huomioita.
      Lakiin on kirjoitettu todella paljon ns. kaatopykäliä joiden avulla tuomari voi antaa vapauttavan tuomion vaikka hän tunnustaisi rikoksen.
      Pahinta on että juristit vaihtavat tietoja keskenään rikos- ja riita-asioissa jolloin he voivat välittää asianosaisten tietämättä tietoja tuomioistuimelle joka voi päättää tuomiosta ennen kuin oikeudenkäyntiä on edes käyty.
      Olin kesällä todella äimistynyt kun viranomaisen kautta sain kuulla sellaisen tiedon jonka tiesi vain palkkaamani lakimies. Olin aloittanut työt eräällä paikkakunnalla enkä kertonut siitä kenellekkään muulle kuin omalle lakimiehelle. Palkkoja ei vielä oltu maksettu niin silti haastemies oli tietoinen että työskentelen jossain sillä paikkakunnalla. Olihan kysymys minua vastaan nostetusta kanteesta josta silloinen lakimieheni odotti saavansa hyvät lisäansiot kun minulle on toimitettu haaste.
      Hän pimitti tietoja jolla olisin voinut puolustaa oikeuksiani rikosasiassa jossa olin asianomistaja ja valittaessani tuomiosta hovioikeuteen hän ilmoitti minulle kuukautta ennen tuomiota että mahdollisesti hovioikeus toimittaa kirjallisen käsittelyn eikä toimita suullista pääkäsittelyä vaikka vaadin sellaista.
      Hovioikeuden sivulla juuri nimenomaan painotetaan että jos syyttäjä tai asianomistaja vaatii suullista pääkäsittelyä niin hovioikeuden on toimitettava sellainen.

      • 200egeetunti+alv

        kun jokainen taho oikeusjärjestelmässä on kavereita keskenään vaikka systeemin pitäisi olla puolueeton.
        Jos asianajajat yksinkertaisesti kusettaa asiakkaitaan eli valehtelee saadakseeen laskuttaa "töistä" ja asiakas häviää jutun niin poliisi ei ota rikosilmoitusta vastaan tai ei tutki ollenkaan. Ja muutenkin on näyttöä siihen vaikea saada, maksa pois.
        Juristit päättää keskenään pelistä etukäteen tuomareiden kanssa.


      • 555...,

        ovat poliisien tekemät tekaistut rikosilmoitukset jotka ovat oikeasti vailla näyttöä mutta syyttömien rankaisu on mahdollista koska hyvävelijärjestelmä toimii eli poliisi, syyttäjä ja KäO;n tuomari keskenään jutun lopputuloksesta etukäteen sopii. Myös siviilijutut voivat olla riita-asioissa kohtalokkaita jos erehdyt arvostelemaan virkamiehiä.


      • Mafian valta suomess

        Oikeuden hakijalle hyvävelijärjestelmä osaa ja pystyy tekemään todella kohtalokasta kiusaa niin halutessaan. Käräjäoikeudessa vireillä olevat jutut voivat koitua kohtalokkaaksi jos viranomaisten lain vastaisesta toiminnasta erehtyy lausumaan julkista tiedotusvälinettä käyttäen.


      • Keneen voi luottaa

    • Lukekaatodisteet

      Suomessa kuvitteellinen oikeusjärjestelmä Markku Ahdeoja3.11.2010 07:11
      Meillä on Suomessa kuvitteellinen oikeusjärjestelmä.

      Kansalaiset uskovat sen olevan puolueeton ja riippumaton.
      Kansa uskoo poliisin toimivan tehokkaasti ja hyvin.
      Kansa luulee asiakirjoja tutkittavan hyvin tarkkaan
      kansa luulee ettei virheitä tapahdu.


      Totuus on aika paljon muuta. >>>>>>>>>>> Poliisin tutkinnassa tehdään tahallisia virheitä ja jätetään tutkimatta rikoksia tiettyjen henkilöiden kohdalla vaikka niihin olisi kuinka paljon näyttöä.
      Monta kirjoitusta olen lukenut täältä jossa kirjoittaja oikeasti pelkää asua suomessa jossa laki pitäisi olla sama kaikille mutta se vaan ei ole.
      Erkki Ahon blogissa on kerrottu maalaisjärjellä kuinka 90 luvun alussa silloinen Presidenttimme MAUNO KOIVISTO junaili konklaavin jossa hän painosti silloisen laman aikaan oikeuden tuomareita pankkia kohtaan olevissa riita-asioissa tuomitsemaan pankin hyväksi vaikka se olisi vastoin perustuslakia.
      Tänänkin päivänä sama "ohjaus" on laajentunut kaikkeen muuhunkin yhtiö-/ yritystoimintaan ja siitä syystä meillä on kuluttajasuoja aivan retuperällä. Tekeehän kaupat ja liikkeet parempaa tulosta kun heidän ei tarvitse ottaa kantaa reklamaatioihin. Valituskanavat on tarkoituksella ruuhkautettu joten se on vahva työkalu jättää valitus käsittelemättä tai väsytetään kuluttaja pitkittämällä vastauksen antamista kunnes asia on vanhentunut.
      Tätäkö suomen kansa haluaa?

      Virkamiesten tehtäviä tulisi ulkoistaa joten kunnollisesta työstä saisi korvauksen mutta virkavelvollisuuden rikkomisesta lähtisi työpaikka alta ohmin.

    • Tuomari = ihminen

      kuin suurin osa suomalaisista kuvittelee. Kuvittelisitko itse ollessasi poliisina "käräyttämään" virkaveljeäsi virkarikoksista jos sellaista huomaat......et varmaankaan, siinä tulee tilanne vastaan jossa joudut anomaan vapautusta virkatehtävästäsi. Voit samalla olla myös varma että virkaveljesi suojelee myös sinua samanlaisen tilanteen koittaessa. Näin virkarikokset ovat kuin huumetta, valtaa.....sitä tahtoo lisää.
      Tämä kaikki toimii korkeinta oikeusistuinta myöten oikeuskansleria unohtamatta.
      Oikeuskanslerin virka on myös täysin hampaaton, pelkkää nuhtelua virkarikoksista jos yleensä tutkii ollenkaan juttua.

    • pilutisujeeeee

      Suomalainen elää kuin paska valtion rattaassa. Hänellä ei ole omaa tahtoa, ei yhteistyöhalua, ei mitään sosiaalista ryhmää tai harrastusta, ei kiinnostusta hänen oman rahan käyttäjiin, ei halua kuunnella toista, ei halua antaa rakkautta pyyteettömästi, ei kannusta toista hänen yritteässään onnistua taloudellisesti elämässään, ei ole suorapuheinen loukkaamatta silti ihmistä, ei ole pitkäjännitteinen, ei avarakatseinen .....
      Suomalaista kiinnostaa vain oma onnellisuus ja kun sitä ei ole niin kadehtitaan toisen hyvinvointia. Televiisiosta ja meediasta häntä kiinnostaa vain ja ainostaan mikä haiskahtaa seksistiselle, mokailu, viinavero, ministerin nenän kaivaminen, julkkiksen oksentelu.....Kun on kysymys todella tärkeästä asiasta kuten viranomaisten rikollinen toiminta joka koskettaa vasta silloin kun on myöhäistä. Tarkoitan sitä kun sinäkin joudut suomalaisen Oikeuden eteen joko riita-asiassa vastaajana taikka kantajana tai rikosasiassa syytettynä tai asianomistajana. Todennäköisesti tulet häviämään jutun jos vastapuolella on enemmän kontakteja kaupungin eliittiin ja mikä ei yllättävää, syyttäjiin ja tuomareihin.
      Karmea totuus paljastuu vasta silloin kun huomaat toisella kierroksella hovioikeudessa oman lakimiehesi puukottaneen sinua selkään. Muotoseikan vuoksi (jos huomaat sitä ollenkaan) häviät taas ja maksat kalliisti.
      Järjestelmä on työstetty ruokkimaan asianajajatoimistoja joilla ei ole mitään vastuuta vaikka he toimisivat räikeän rikollisesti sinua kohtaa, suojeleehan poliisi lakimiestäsi tehdessäsi rikosilmoituksen hänestä. Jättää koko jutun tutkimatta.
      Suomi on ikävä kyllä tällainen maa.

      • *seuraaja tutkailija

        Kaiken edellä julki tuodun voin allekirjoitta. Oikeusmurhasalaliitot ovat Suomessa jokapäiväisiä vaikka on ex kko:n oikeusneuvoksen suulla lausuttu "Niitä ei kertakaikkiaan ole". Jos asianajaja lähtee ajamaan asiakkaansa asiaa täysin sepitteellisin arkumentein ja saa sepittämänsä oikeudesa läpi, niin mistä muusta on kyse kuin oikeusmurhasalaliitosta. Samalla voidaan tietenkin puhua korruptiosta ja tai hyväveli-systeemistä. Jos käräjäoikeudessa tuomari antaa lainvastaisen päätöksen/ tuomion, niin hovioikeus ei muuta tehtyä tuomioita, eikä korkein oikeus anna valituslupaa. Oikeutta peräävä valittaja joutuu kokemaan oikeusmurhan ja on oikeusmurhasalaliiton uhri.

        Ihmetyttää myös, että selvissä rikostapauksissa poliisi ei ota tutkittavakseen siviiliasioita ja sen jälkeen on turha lähteä viemään asiaansa eteenpäin. Markku Ahdeojan tapaukseen tutustuneet tietävät, ettei totuudenpuhujalla ole sijaa tässä yhteiskunnassa. On myös tapaus, että mies kumotti isyytensä saadakseen lapsettoman hyvävaraisen leskimihen perinnön. KäO:n laamanni oli sanellut vain pöytäkirjan "Isyys kumotaan" ja kyseessä oli yli 50 vuotta biologisena isänä ollut avioisä. Isyyttä oli selvitettykin, mutta asiakirjat todisti ettei avioisää ollut kuultu mitenkään isyyden kumoamisasiassa. DNA-tutkimuksessa epäiltiin käytetyn vierasta sukuun kuulumatonta henkilöä tai vaihdettu tutkimusnäyte ennen tutkimuslaitokselle lähettämistä. Konstit ovat monet asianajajalla liikevaihdon kasvattimiseksi näissä riidanalaiseksi saaduissa tapauksissa.

        Viimeisintä tietoa on tullut kansanedustajien kritiittinä (oikeasta osoitteesta) oikeusministeriölle oikeusprosessien käsittelyiden pitkittymisestä ja jutturuuhkista tuomioistuimissa, sekä Euroopan ihmisoikeustuomioistuimen Suomelle antamata 52 tuomiosta viime vuodelta. Vertailun vuoksi mainittakoon, että Tanska on saanut viisi langettavaa tuomiota ja Ruotsi kahdeksa. Olisiko syytä saattaa/ vaatia Suomessa suomalaisena täydellistä oikeuslaitoksen remonttia ja syytä vaatia koko oikeuslaitoksen henkilöstön vaihtoa. Tällöin voitaisiin päästä oikeudenmukaiseen oikeudenkäyntiin kohtuullisessa ajassa, välttyen hävettäviltä ihmisoikeustuomioistuinten tuomioilta Suomen valtiota kohtaan.

        Vaatikaa kansanedustajaehdokailta vaalikentillä pikaista PERUSTUSLAKITUOMIOISTUIMEN peustamista ja IHMISOIKEUSKESKUSTA eduskunnan oikeusasiamiehen ja oikeuskanslerin viraston sijaan.


      • j-ossi
        *seuraaja tutkailija kirjoitti:

        Kaiken edellä julki tuodun voin allekirjoitta. Oikeusmurhasalaliitot ovat Suomessa jokapäiväisiä vaikka on ex kko:n oikeusneuvoksen suulla lausuttu "Niitä ei kertakaikkiaan ole". Jos asianajaja lähtee ajamaan asiakkaansa asiaa täysin sepitteellisin arkumentein ja saa sepittämänsä oikeudesa läpi, niin mistä muusta on kyse kuin oikeusmurhasalaliitosta. Samalla voidaan tietenkin puhua korruptiosta ja tai hyväveli-systeemistä. Jos käräjäoikeudessa tuomari antaa lainvastaisen päätöksen/ tuomion, niin hovioikeus ei muuta tehtyä tuomioita, eikä korkein oikeus anna valituslupaa. Oikeutta peräävä valittaja joutuu kokemaan oikeusmurhan ja on oikeusmurhasalaliiton uhri.

        Ihmetyttää myös, että selvissä rikostapauksissa poliisi ei ota tutkittavakseen siviiliasioita ja sen jälkeen on turha lähteä viemään asiaansa eteenpäin. Markku Ahdeojan tapaukseen tutustuneet tietävät, ettei totuudenpuhujalla ole sijaa tässä yhteiskunnassa. On myös tapaus, että mies kumotti isyytensä saadakseen lapsettoman hyvävaraisen leskimihen perinnön. KäO:n laamanni oli sanellut vain pöytäkirjan "Isyys kumotaan" ja kyseessä oli yli 50 vuotta biologisena isänä ollut avioisä. Isyyttä oli selvitettykin, mutta asiakirjat todisti ettei avioisää ollut kuultu mitenkään isyyden kumoamisasiassa. DNA-tutkimuksessa epäiltiin käytetyn vierasta sukuun kuulumatonta henkilöä tai vaihdettu tutkimusnäyte ennen tutkimuslaitokselle lähettämistä. Konstit ovat monet asianajajalla liikevaihdon kasvattimiseksi näissä riidanalaiseksi saaduissa tapauksissa.

        Viimeisintä tietoa on tullut kansanedustajien kritiittinä (oikeasta osoitteesta) oikeusministeriölle oikeusprosessien käsittelyiden pitkittymisestä ja jutturuuhkista tuomioistuimissa, sekä Euroopan ihmisoikeustuomioistuimen Suomelle antamata 52 tuomiosta viime vuodelta. Vertailun vuoksi mainittakoon, että Tanska on saanut viisi langettavaa tuomiota ja Ruotsi kahdeksa. Olisiko syytä saattaa/ vaatia Suomessa suomalaisena täydellistä oikeuslaitoksen remonttia ja syytä vaatia koko oikeuslaitoksen henkilöstön vaihtoa. Tällöin voitaisiin päästä oikeudenmukaiseen oikeudenkäyntiin kohtuullisessa ajassa, välttyen hävettäviltä ihmisoikeustuomioistuinten tuomioilta Suomen valtiota kohtaan.

        Vaatikaa kansanedustajaehdokailta vaalikentillä pikaista PERUSTUSLAKITUOMIOISTUIMEN peustamista ja IHMISOIKEUSKESKUSTA eduskunnan oikeusasiamiehen ja oikeuskanslerin viraston sijaan.

        Suomessa on todellakin tarvis uudelle puolueettomalle instanssille johon ns. lautamiehiksi ei valittaisi henkilöitä politikikan kautta jonka kanavaa pitkin valinta käräjäoikeuteen tapahtuu nykyään ja joilla ei olisi muutenkaan minkäänlaisiä kytköksiä mihinkään yhteisöön jota käsiteltävä asia koskee. Lautamiehet valittaisiin maallikoista joilla on kykyä ymmärtää suomen lakia ja sen pykäliä. Lautamiesten tulisi käyttää euroopan ihmisoikeustuomioistuimen EIT;n ennakkotapauksia ja tulkintaa päätöksisään.
        PERUSTUSLAKITUOMIOISTUIMELLA tulee olla valta rangaista viranomaisia jotka hoitavat kansalaisen asioita vastoin virkavelvollisuutta. Rangaistuksen tulee olla ankarampi kuin sakko, esim. viralta hyllyttäminen määräajaksi tai lopullisesti.
        Tällä menetelmällä me voidaan saada kansanvaltainen yhteiskunta jota tällä hetkellä se ei ole.


      • 5+6
        j-ossi kirjoitti:

        Suomessa on todellakin tarvis uudelle puolueettomalle instanssille johon ns. lautamiehiksi ei valittaisi henkilöitä politikikan kautta jonka kanavaa pitkin valinta käräjäoikeuteen tapahtuu nykyään ja joilla ei olisi muutenkaan minkäänlaisiä kytköksiä mihinkään yhteisöön jota käsiteltävä asia koskee. Lautamiehet valittaisiin maallikoista joilla on kykyä ymmärtää suomen lakia ja sen pykäliä. Lautamiesten tulisi käyttää euroopan ihmisoikeustuomioistuimen EIT;n ennakkotapauksia ja tulkintaa päätöksisään.
        PERUSTUSLAKITUOMIOISTUIMELLA tulee olla valta rangaista viranomaisia jotka hoitavat kansalaisen asioita vastoin virkavelvollisuutta. Rangaistuksen tulee olla ankarampi kuin sakko, esim. viralta hyllyttäminen määräajaksi tai lopullisesti.
        Tällä menetelmällä me voidaan saada kansanvaltainen yhteiskunta jota tällä hetkellä se ei ole.

        Oikeusministeriön sivulta löytyy asiaa ehdotuksesta tuon uuden kanteluelimen perustamisesta, 45/2010. Työryhmä ehdottaa, että eduskunnan oikeusasiamiehen kanslian yhteyteen perustettaisiin vuoden 2012 alusta toiminnallisesti itsenäinen riippumaton ihmisioikeuskeskus. Keskuksella tulisi olemaan eduskunnan valitsema johtaja ja oikeusasiamiehen asettama ihmisoikeusvaltuuskunta. Keskukselle tulee noin kymmenen virkamiestä ja arvio palkkakustannuksista on 900.000 euroa vuosittain. - Kysyn; eikö valtion varoja voisi säästää ja lakkauttaa oikeusasiamiehen sekä oikeuskanlerin virsto, jos samoja toimia varten perustetaan uusi piippumaton KANTELUELIN.
        Kanteluaikojakin on ehdotettu lyhennettäväksi kahteen vuoteen nykyisen viiden vuoden sijasta. Ollaanko perustamassa vain kolmatta kanteluelintä kun työryhmän ehdotuksessa ei selviä, voiko ihmisoikeuskeskus toimia tuomio tai päätäntä valtaa käyttämänä elimenä. Onko tarkoituksena kasvattaa vain valtion virkamieskuntaa veronmaksajien kustannuksella ? - Vaalikentille tämäkin asia puitavaksi !


      • Puolueeton......
        5+6 kirjoitti:

        Oikeusministeriön sivulta löytyy asiaa ehdotuksesta tuon uuden kanteluelimen perustamisesta, 45/2010. Työryhmä ehdottaa, että eduskunnan oikeusasiamiehen kanslian yhteyteen perustettaisiin vuoden 2012 alusta toiminnallisesti itsenäinen riippumaton ihmisioikeuskeskus. Keskuksella tulisi olemaan eduskunnan valitsema johtaja ja oikeusasiamiehen asettama ihmisoikeusvaltuuskunta. Keskukselle tulee noin kymmenen virkamiestä ja arvio palkkakustannuksista on 900.000 euroa vuosittain. - Kysyn; eikö valtion varoja voisi säästää ja lakkauttaa oikeusasiamiehen sekä oikeuskanlerin virsto, jos samoja toimia varten perustetaan uusi piippumaton KANTELUELIN.
        Kanteluaikojakin on ehdotettu lyhennettäväksi kahteen vuoteen nykyisen viiden vuoden sijasta. Ollaanko perustamassa vain kolmatta kanteluelintä kun työryhmän ehdotuksessa ei selviä, voiko ihmisoikeuskeskus toimia tuomio tai päätäntä valtaa käyttämänä elimenä. Onko tarkoituksena kasvattaa vain valtion virkamieskuntaa veronmaksajien kustannuksella ? - Vaalikentille tämäkin asia puitavaksi !

        mutta olen samaa mieltä että oikeuskanslerin virasto tulisi lakkauttaa ettei olisi päällekkäisiä ristiriitaisuuksia aiheuttavia virkoja.
        Ongelma on siinä että uuteen KANTELUelimeen saattaa siirtyä samoja virkamiehiä kuin on entisessä oikeuskanslerin virastossa työskennellyt. Siten uuden Ihmisoikeuskeskuksen tarkoitusperä voi vaarantua.
        Yleisessä tiedossa on että tuomarit, syyttäjät, lakimiehet ja oikeuskanslerit ovat liian läheisessä kontaktissa toisiinsa ja hyvävelijärjestelmä voi pesiytyä Ihmisoikeuskeskukseenkin. Siksi sinne lautakuntaan tulisi valita myös maallikkoja jotka olisi oikesti riippumattomia kaikesta, politiikasta lähtien.
        Tällä ihmisoikeuskeskuksella tulisi olla konkreettista valtaa rangaista virkamiehiä heidän rikoksistaan virkavelvollisuudestaan.


      • Raha=valtaaa
        Puolueeton...... kirjoitti:

        mutta olen samaa mieltä että oikeuskanslerin virasto tulisi lakkauttaa ettei olisi päällekkäisiä ristiriitaisuuksia aiheuttavia virkoja.
        Ongelma on siinä että uuteen KANTELUelimeen saattaa siirtyä samoja virkamiehiä kuin on entisessä oikeuskanslerin virastossa työskennellyt. Siten uuden Ihmisoikeuskeskuksen tarkoitusperä voi vaarantua.
        Yleisessä tiedossa on että tuomarit, syyttäjät, lakimiehet ja oikeuskanslerit ovat liian läheisessä kontaktissa toisiinsa ja hyvävelijärjestelmä voi pesiytyä Ihmisoikeuskeskukseenkin. Siksi sinne lautakuntaan tulisi valita myös maallikkoja jotka olisi oikesti riippumattomia kaikesta, politiikasta lähtien.
        Tällä ihmisoikeuskeskuksella tulisi olla konkreettista valtaa rangaista virkamiehiä heidän rikoksistaan virkavelvollisuudestaan.

        Käräjäoikeuden tuomioissa heijastuu arkuus tuomita rahan ja vallan edustajaa. Tämä paistaa ministereiden ja pankkilaitoksien kohdalla erityisen selvästi. Olihan 90 luvun alussa silloinen Presidentti Koivisto käskyttänyt tuomareita ja painostanut oikeuslaitosta tuomitsemaan kansalaiset häviämään riita-asiat pankkien kanssa Huom! lue http://www.erkkiaho.com/blog/?content=detail&id=685


      • Puhallus yhteen hiil
        Raha=valtaaa kirjoitti:

        Käräjäoikeuden tuomioissa heijastuu arkuus tuomita rahan ja vallan edustajaa. Tämä paistaa ministereiden ja pankkilaitoksien kohdalla erityisen selvästi. Olihan 90 luvun alussa silloinen Presidentti Koivisto käskyttänyt tuomareita ja painostanut oikeuslaitosta tuomitsemaan kansalaiset häviämään riita-asiat pankkien kanssa Huom! lue http://www.erkkiaho.com/blog/?content=detail&id=685

        Jos vaikutusvaltainen syyllistyy toistuvasti rikoksiin ja kansalainen julkisesti sitä arvostelee ottaa lain koura sellaisen kiinni ja vaatii näyttöä häneltä.
        Sen sijaan että poliisi tutkisi tehdyn rikosilmoituksen saa julkisesti arvostelija rangaistuksen kunnianloukkkauksesta. Mistä tämä kertoo?

        Meidän tulee ottaa ongelma vakavasti ja ymmärtää että osallistumalla adressiin http://www.adressit.com/virkarikos

        Jättämällä osallistumatta adressiin lukija hyväksyy Suomen poliisivaltiona. Yksi esimerkki oli Oikeusministeriön "inhimillinen erehdys" jolla sananvapauttamme yrittivät rajoittaa lähdesuojaa murtamalla lakitekstillä jossa selvästi olisi annettu poliisille oikeus selvittää pakkokeinoin julkaistun tiedon lähteen henkilöllisyys. Onneksemme tarkkaavainen kansanedustaja huomasi "virheen" ja teksti poistettiin laista.


      • Politt. suunnan muut
        Puolueeton...... kirjoitti:

        mutta olen samaa mieltä että oikeuskanslerin virasto tulisi lakkauttaa ettei olisi päällekkäisiä ristiriitaisuuksia aiheuttavia virkoja.
        Ongelma on siinä että uuteen KANTELUelimeen saattaa siirtyä samoja virkamiehiä kuin on entisessä oikeuskanslerin virastossa työskennellyt. Siten uuden Ihmisoikeuskeskuksen tarkoitusperä voi vaarantua.
        Yleisessä tiedossa on että tuomarit, syyttäjät, lakimiehet ja oikeuskanslerit ovat liian läheisessä kontaktissa toisiinsa ja hyvävelijärjestelmä voi pesiytyä Ihmisoikeuskeskukseenkin. Siksi sinne lautakuntaan tulisi valita myös maallikkoja jotka olisi oikesti riippumattomia kaikesta, politiikasta lähtien.
        Tällä ihmisoikeuskeskuksella tulisi olla konkreettista valtaa rangaista virkamiehiä heidän rikoksistaan virkavelvollisuudestaan.

        Odotan mielenkiinnolla PerusSuomalaisten puheenvuoroa näihin asioihin liittyen. Onhan siellä useita ehdokkaita jotka ovat joutuneet eräiden puolueiden poliittisin perustein tuomituksi mieipiteistään. Näihin poliittisiin mielipiteisiin ei ole aikaisemmin ollut ennakkotapauksia. Syy on selvä, mielipiteet ovat laittaneet poliittiset linjaukset vaaraan. Viittaan esim. Halla-ahoon, hänen suosio kertoo tästä keskustelusta.


      • 12525487
        Puhallus yhteen hiil kirjoitti:

        Jos vaikutusvaltainen syyllistyy toistuvasti rikoksiin ja kansalainen julkisesti sitä arvostelee ottaa lain koura sellaisen kiinni ja vaatii näyttöä häneltä.
        Sen sijaan että poliisi tutkisi tehdyn rikosilmoituksen saa julkisesti arvostelija rangaistuksen kunnianloukkkauksesta. Mistä tämä kertoo?

        Meidän tulee ottaa ongelma vakavasti ja ymmärtää että osallistumalla adressiin http://www.adressit.com/virkarikos

        Jättämällä osallistumatta adressiin lukija hyväksyy Suomen poliisivaltiona. Yksi esimerkki oli Oikeusministeriön "inhimillinen erehdys" jolla sananvapauttamme yrittivät rajoittaa lähdesuojaa murtamalla lakitekstillä jossa selvästi olisi annettu poliisille oikeus selvittää pakkokeinoin julkaistun tiedon lähteen henkilöllisyys. Onneksemme tarkkaavainen kansanedustaja huomasi "virheen" ja teksti poistettiin laista.

        Oikeusjärjestelmässä on todellakin yksittäisellä tuomarilla aivan liikaa valtaa ilman kontrollia. Siksi mätä haisee ja pahasti.


    • Poliisijohto riidois

      mielipidettäni uutisesta jossa viranomaiset salailevat julkisia tietoja http://www.ess.fi/?article=307875
      Otin kantaa että erityisesti poliisiviranomainen ja oikeuslaitokset salailevat todella tietoisesti tutkimatta jätettyjen juttujen sisältöä. Viestin aloituksessa tulee esille juuri tämä epäoikeudenmukainen tutkinta jota peitellään kaikin mahdollisin keinoin. Järkyttävä totuus on myös sananvapautta käyttävien kohdalla sillä heitä vainotaan viranomaisen (poliisin) taholta uhkailulla. Jopa virka-aseella ampumista on uhattu Markku Ahdeojaa, onko hyväksyttävää ettei poliisin laittomalle uhkailulle löydy saattajaa syytteeseen?
      Tässä ketjussa tulee esille huutava tarve 2012 alusta toiminnallisesti itsenäinen riippumaton ihmisoikeuskeskuksen suunnitelmalle. Pidän törkeänä sitä että tämänkin asian kanssa toimitaan kohtuuttoman hitaasti joka olisi pitänyt olla jo toiminnassa.

      • Onnibonni

        Ei ihme että jätti julkaisematta. Salaliittoja, epäselviä kirjoituksia j.n.e. Ei nyt Iltasanomat kaikkien hullujen kirjoituksia julkaise.


      • lamppu keksitty?
        Onnibonni kirjoitti:

        Ei ihme että jätti julkaisematta. Salaliittoja, epäselviä kirjoituksia j.n.e. Ei nyt Iltasanomat kaikkien hullujen kirjoituksia julkaise.

        On vastuutonta arvostella hulluksi perustelmatta väitettään. Onniponnin kaltaisten lukijoiden vuoksi meillä on surkea oikeusjärjestelmä Suomessa. Siksi koska he eivät osaltaan kritisoi viranomaisten tekemiä rikoksia ja niiden suojelijoita. Kaikki eivät osaa ymmärtää selvää tekstiä, koulun penkille siis.


    • Pohjois-Korea paremp

      Käräjäoikeus ei ole ainoa, myös hovioikeus ja korkein oikeus on samanlaisia, ei siis oikeusistuimia enää.
      Lottohäviö syntyä suomeen!!

      • vaiettu junailu

        Me kaikki jossain vaiheessa joudumme tekemisiin kuolinpesän jaon kanssa. Suomen asianajajaliitto on keskeisessä asemassa edistämässä meidän oikeuksien polkemisessa. Jos on rahaa ja valtaa ennestään niin kuolipesästä pesänhoitaja voi surutta myydä omaisuutta ja tallettaa käteisvaroina omalle tilille ihan omaan henkilökohtaiseen käyttöön. Jopa eurolla on myyty maa-alueita kuolinpesän muita osakkaita kuulematta eikä poliisit ja oikeuslaitos pidä sitä rikoksena. Kajaanissa on 20 vuoden oikeustaistelun jälkeen asianomistaja joutunut luopumaan oikeudestaan perintöön.
        Pienen kaupungin asianajajat pitävät teatteria ajaessaan päämiehensä etua. Tuomiot sovitaan virastotalon ruokalassa kuppikuntansa kesken säälimättä päämiestä.


      • Kumartaa-pyllistää
        vaiettu junailu kirjoitti:

        Me kaikki jossain vaiheessa joudumme tekemisiin kuolinpesän jaon kanssa. Suomen asianajajaliitto on keskeisessä asemassa edistämässä meidän oikeuksien polkemisessa. Jos on rahaa ja valtaa ennestään niin kuolipesästä pesänhoitaja voi surutta myydä omaisuutta ja tallettaa käteisvaroina omalle tilille ihan omaan henkilökohtaiseen käyttöön. Jopa eurolla on myyty maa-alueita kuolinpesän muita osakkaita kuulematta eikä poliisit ja oikeuslaitos pidä sitä rikoksena. Kajaanissa on 20 vuoden oikeustaistelun jälkeen asianomistaja joutunut luopumaan oikeudestaan perintöön.
        Pienen kaupungin asianajajat pitävät teatteria ajaessaan päämiehensä etua. Tuomiot sovitaan virastotalon ruokalassa kuppikuntansa kesken säälimättä päämiestä.

        Useat henkilöt ovat tuloksetta yrittäneet saada syyttömänä tuomittuihin rangaistuksiin oikaisua ja jopa Preisdentiltämme Tarja Haloselta anoneet armahdusta mutta hänkin myöskin on sulkenut silmänsä Oikeusjärjestelmän lain vastaiselta toiminnalta.
        Aloituksen listaan lisäisin Petri Nurmisen blogin http://www.valtakunta.fi/2010/ttt-kasittelyviipyy.php sekä siellä tapauksia viranomaisten ylimielisestä toiminnasta. " 1.4.2010 apulaisoikeusasiamiehenä aloittanut Maija Sakslin oli alkuun
        pikkaisen kummissaan siitä, että toistuvasti vaan saatetaan käsityksiä tietoon.
        Harvoin annetaan edes huomautusta virkarikoksista. Nyt hänkin alkanee jo sisäistää sen,
        että ei kukaan uskaltaisi ottaa virkaa vastaan jos virassa pitäisi noudattaa lakia."


      • Paha maa
        Kumartaa-pyllistää kirjoitti:

        Useat henkilöt ovat tuloksetta yrittäneet saada syyttömänä tuomittuihin rangaistuksiin oikaisua ja jopa Preisdentiltämme Tarja Haloselta anoneet armahdusta mutta hänkin myöskin on sulkenut silmänsä Oikeusjärjestelmän lain vastaiselta toiminnalta.
        Aloituksen listaan lisäisin Petri Nurmisen blogin http://www.valtakunta.fi/2010/ttt-kasittelyviipyy.php sekä siellä tapauksia viranomaisten ylimielisestä toiminnasta. " 1.4.2010 apulaisoikeusasiamiehenä aloittanut Maija Sakslin oli alkuun
        pikkaisen kummissaan siitä, että toistuvasti vaan saatetaan käsityksiä tietoon.
        Harvoin annetaan edes huomautusta virkarikoksista. Nyt hänkin alkanee jo sisäistää sen,
        että ei kukaan uskaltaisi ottaa virkaa vastaan jos virassa pitäisi noudattaa lakia."

        Ei lakia noudateta poliisitutkinnassa, eikä asianajossakaan. Pykälät ja ohjeet on olemassa, niitä vaan kun ei ole rautalankaesimerkein selvennetty, niin niitä voi helposti kiertää. Poliisi voi jättää esitutkinnan suorittamatta, sitä mitenkään perustelematta, eikä asianajajan ei tarvitse pyrkiä oikeudenmukaiseen ratkaisuun.
        Poliisi voi jättää tutkimatta jos on kiire tai itsestä tuntuu että asia ei ole "merkittävä". Sen voi helposti tehdä ilmoittamalla että saadun selvityksen mukaan ei ole aihetta epäillä rikosta.
        Saatua selvitystä ei tarvitse eritellä eikä perustella tarkemmin. Ei edes sitä onko saatu selvitys, ulkopuolisen ihmisen muodostama mielipide asiassa, kysyttäessä kerrotun perusteella, esimerkkinä...

        Koikkalainen on jättänyt tutkintapyynnön, koska on sitä mieltä että naapurissaan asuva Kyykkäläinen
        on varastanut siltä puita metsästä. Koikkalaisella olisi kuulemma videolla kyseinen varkaus ja todistajakin asiaan. Kysyin tuolta kyykkäläisen asianajajalta asiasta ja se sanoi että itse se on
        Koikkalainen puut kaatanut ja myynyt, hullu se on. Ei siinä mitään rikosta ole tapahtunut.
        Joten eiköhän me tehdä tutkimattajättämispäätös ja kirjoiteta että saadun selvityksen perusteella
        asiassa ei ole tapahtunut rikosta, eikä ketään tarvitse kuulla asiassa.

        Asiasta ilmoitettu X kyykkäläiselle, X koikkalaiselle ja X muulle taholle

        Yksittäisen ihmisen tai perheen asiat ja menetykset ei paina valtiollisella tasolla.
        Jos ei pää kestä sitten sitä että ei oikeutta saa, niin päättäköön päivänsä tai ottakoon oikeuden omiin käsiinsä. Joskus asia voi olla todella raskas ja haittaa tuottava sen kokeneelle, vaikka ei
        tutkinnasta päättävä sitä pysty sisäistämään tai käsittämään. Aika hyvin järjestelmän kylmyydestä kertoi elokuva Paha maa


      • EVTT ,,,
        Paha maa kirjoitti:

        Ei lakia noudateta poliisitutkinnassa, eikä asianajossakaan. Pykälät ja ohjeet on olemassa, niitä vaan kun ei ole rautalankaesimerkein selvennetty, niin niitä voi helposti kiertää. Poliisi voi jättää esitutkinnan suorittamatta, sitä mitenkään perustelematta, eikä asianajajan ei tarvitse pyrkiä oikeudenmukaiseen ratkaisuun.
        Poliisi voi jättää tutkimatta jos on kiire tai itsestä tuntuu että asia ei ole "merkittävä". Sen voi helposti tehdä ilmoittamalla että saadun selvityksen mukaan ei ole aihetta epäillä rikosta.
        Saatua selvitystä ei tarvitse eritellä eikä perustella tarkemmin. Ei edes sitä onko saatu selvitys, ulkopuolisen ihmisen muodostama mielipide asiassa, kysyttäessä kerrotun perusteella, esimerkkinä...

        Koikkalainen on jättänyt tutkintapyynnön, koska on sitä mieltä että naapurissaan asuva Kyykkäläinen
        on varastanut siltä puita metsästä. Koikkalaisella olisi kuulemma videolla kyseinen varkaus ja todistajakin asiaan. Kysyin tuolta kyykkäläisen asianajajalta asiasta ja se sanoi että itse se on
        Koikkalainen puut kaatanut ja myynyt, hullu se on. Ei siinä mitään rikosta ole tapahtunut.
        Joten eiköhän me tehdä tutkimattajättämispäätös ja kirjoiteta että saadun selvityksen perusteella
        asiassa ei ole tapahtunut rikosta, eikä ketään tarvitse kuulla asiassa.

        Asiasta ilmoitettu X kyykkäläiselle, X koikkalaiselle ja X muulle taholle

        Yksittäisen ihmisen tai perheen asiat ja menetykset ei paina valtiollisella tasolla.
        Jos ei pää kestä sitten sitä että ei oikeutta saa, niin päättäköön päivänsä tai ottakoon oikeuden omiin käsiinsä. Joskus asia voi olla todella raskas ja haittaa tuottava sen kokeneelle, vaikka ei
        tutkinnasta päättävä sitä pysty sisäistämään tai käsittämään. Aika hyvin järjestelmän kylmyydestä kertoi elokuva Paha maa

        Oikeusprosessi on pitkä ja vaativa.

        Yleensä heikkoon tulokseen päästään koska poliisi alkupäässä tyrii ammattitaidottomuudellaan tai huolimattomuudellaan tai muuten vain asenteellisuudellaan jutun menestymisen.

        Siinä sitten syyttäjä jota juttu ei kiinnosta, (EVTT, ei vois vähempää tehdä) eikä huolehdi asian riittävästä tutkinnasta, lähtee tekemään haastehakemuksen.

        Käräjäoikeus toteaa että asia ei ole tullut esitutkinnassa riittävän selväksi ja toimii sen mukaan.

        Hovioikeus suojelee käräjoikeutta.

        Korkein oikeus ei anna valituslupaa.

        Oikeuskansleri antaa käsityksensä tietoon.

        Oikeesti näin menee, eikä mahda mitään!

        Ja näin oikeusturva toteutuu suomessa.


      • EVTT
        EVTT ,,, kirjoitti:

        Oikeusprosessi on pitkä ja vaativa.

        Yleensä heikkoon tulokseen päästään koska poliisi alkupäässä tyrii ammattitaidottomuudellaan tai huolimattomuudellaan tai muuten vain asenteellisuudellaan jutun menestymisen.

        Siinä sitten syyttäjä jota juttu ei kiinnosta, (EVTT, ei vois vähempää tehdä) eikä huolehdi asian riittävästä tutkinnasta, lähtee tekemään haastehakemuksen.

        Käräjäoikeus toteaa että asia ei ole tullut esitutkinnassa riittävän selväksi ja toimii sen mukaan.

        Hovioikeus suojelee käräjoikeutta.

        Korkein oikeus ei anna valituslupaa.

        Oikeuskansleri antaa käsityksensä tietoon.

        Oikeesti näin menee, eikä mahda mitään!

        Ja näin oikeusturva toteutuu suomessa.

        Siis EVVT, korjaus edelliseen.


      • Idän maafia saapuu
        Kumartaa-pyllistää kirjoitti:

        Useat henkilöt ovat tuloksetta yrittäneet saada syyttömänä tuomittuihin rangaistuksiin oikaisua ja jopa Preisdentiltämme Tarja Haloselta anoneet armahdusta mutta hänkin myöskin on sulkenut silmänsä Oikeusjärjestelmän lain vastaiselta toiminnalta.
        Aloituksen listaan lisäisin Petri Nurmisen blogin http://www.valtakunta.fi/2010/ttt-kasittelyviipyy.php sekä siellä tapauksia viranomaisten ylimielisestä toiminnasta. " 1.4.2010 apulaisoikeusasiamiehenä aloittanut Maija Sakslin oli alkuun
        pikkaisen kummissaan siitä, että toistuvasti vaan saatetaan käsityksiä tietoon.
        Harvoin annetaan edes huomautusta virkarikoksista. Nyt hänkin alkanee jo sisäistää sen,
        että ei kukaan uskaltaisi ottaa virkaa vastaan jos virassa pitäisi noudattaa lakia."

        Poliisin lapsellinen työpaikkakiusaaminen on saaanut vakavat ja todelliset mittasuhteet. Kunnollisen poliisin on mahdotonta tehdä työtänsä laissa tarkoitetulla tavalla jos esimies "ohjaa" alaistansa toimimaan toisin. Siis tiettyjen henkilöiden tekemiä rikoksia ei tutkita kunnolla, ja vielä ihan tietoisesti.
        Maan tavaksi on tullut viranomaisilla toimia mielivaltaisesti sillä kukaan virkamies ei kohta noudata lakia ja virkavelvollisuuttaan.
        Järjestemässä on paljon korjattavaa ja se korjattava kohta tulee aloittaa Poliisijohtajista. He ovat tietoisia ihan varmasti ongelmasta mutta he eivät jostain syystä siihen puutu.


      • Kumileimasin ho
        EVTT ,,, kirjoitti:

        Oikeusprosessi on pitkä ja vaativa.

        Yleensä heikkoon tulokseen päästään koska poliisi alkupäässä tyrii ammattitaidottomuudellaan tai huolimattomuudellaan tai muuten vain asenteellisuudellaan jutun menestymisen.

        Siinä sitten syyttäjä jota juttu ei kiinnosta, (EVTT, ei vois vähempää tehdä) eikä huolehdi asian riittävästä tutkinnasta, lähtee tekemään haastehakemuksen.

        Käräjäoikeus toteaa että asia ei ole tullut esitutkinnassa riittävän selväksi ja toimii sen mukaan.

        Hovioikeus suojelee käräjoikeutta.

        Korkein oikeus ei anna valituslupaa.

        Oikeuskansleri antaa käsityksensä tietoon.

        Oikeesti näin menee, eikä mahda mitään!

        Ja näin oikeusturva toteutuu suomessa.

        Kuten Emeritusprofessori Erkki Aurejärvi haastattelussaan yo. haastattelussa sanoo niin hovioikeudessa vain yksi tuomari lukee valituksen ja ne kaksi muuta nuokkuvat käsittelyssä. Helpointahan on hylätä valitus ja kirjoittaa perusteluksi hyväksyä Käräjäoikeuden perustelut.
        Suunnittella olevalla Ihmisoikeustuomioistuimella olisi voitava olla mahdollisuus valvoa oikeusistuimien oikeudenmukaisuutta konkreettisesti ihan istunnossa ja heillä tulisi olla oikeus kuulla ennen tuomioita käytävä tuomareiden keskustelu johon tuomio perustuu.


      • Käteisen politiikkaa
        Paha maa kirjoitti:

        Ei lakia noudateta poliisitutkinnassa, eikä asianajossakaan. Pykälät ja ohjeet on olemassa, niitä vaan kun ei ole rautalankaesimerkein selvennetty, niin niitä voi helposti kiertää. Poliisi voi jättää esitutkinnan suorittamatta, sitä mitenkään perustelematta, eikä asianajajan ei tarvitse pyrkiä oikeudenmukaiseen ratkaisuun.
        Poliisi voi jättää tutkimatta jos on kiire tai itsestä tuntuu että asia ei ole "merkittävä". Sen voi helposti tehdä ilmoittamalla että saadun selvityksen mukaan ei ole aihetta epäillä rikosta.
        Saatua selvitystä ei tarvitse eritellä eikä perustella tarkemmin. Ei edes sitä onko saatu selvitys, ulkopuolisen ihmisen muodostama mielipide asiassa, kysyttäessä kerrotun perusteella, esimerkkinä...

        Koikkalainen on jättänyt tutkintapyynnön, koska on sitä mieltä että naapurissaan asuva Kyykkäläinen
        on varastanut siltä puita metsästä. Koikkalaisella olisi kuulemma videolla kyseinen varkaus ja todistajakin asiaan. Kysyin tuolta kyykkäläisen asianajajalta asiasta ja se sanoi että itse se on
        Koikkalainen puut kaatanut ja myynyt, hullu se on. Ei siinä mitään rikosta ole tapahtunut.
        Joten eiköhän me tehdä tutkimattajättämispäätös ja kirjoiteta että saadun selvityksen perusteella
        asiassa ei ole tapahtunut rikosta, eikä ketään tarvitse kuulla asiassa.

        Asiasta ilmoitettu X kyykkäläiselle, X koikkalaiselle ja X muulle taholle

        Yksittäisen ihmisen tai perheen asiat ja menetykset ei paina valtiollisella tasolla.
        Jos ei pää kestä sitten sitä että ei oikeutta saa, niin päättäköön päivänsä tai ottakoon oikeuden omiin käsiinsä. Joskus asia voi olla todella raskas ja haittaa tuottava sen kokeneelle, vaikka ei
        tutkinnasta päättävä sitä pysty sisäistämään tai käsittämään. Aika hyvin järjestelmän kylmyydestä kertoi elokuva Paha maa

        Suunniteltu uusi esitutkintalaki antaa poliisille paremmat mahdollisuudet rikkoa virkavelvollisuutta kuten esim. esitutkinassa poliisin syyllistyessä "vähäiseen" rikokseen voi syyttäjä tutkinnanjohtajana huomauttaa poliiisia rikoksesta.
        Uusi laki on sinuhe egyptiläisen mittainen ja kuka kansanedustaja jaksaa lukea ja vielä pitäisi ymmärtää lain kokonaisuus.
        Kokoomuksen sätkynukkevirkamiesten junailema poliisivaltio siitä olisi tulossa jos kansanedustajat eivät ole kiinnostuneita perehtymään lakiluonnokseen ennen äänestystä.


    • Adressi odottaa

      allekirjoittamalla nimemme vetoomukseen joka toimitetaan kansanedustajille. Poliisin, syyttäjän ja tuomareiden puolueellinen toiminta koskettaa ennemmin tai myöhemmin meitä kaikkia ja silloin on myöhäistä valittaa tuomioista.
      Tehdään se nyt kirjoittamalla nimemme adressiin http://www.adressit.com/virkarikos jotta saamme virkarikolliset vastuuseen teoistaan.

      • tarkkaja *

        Käräjäoikeus käyttää mielivaltaa päätöksissään ja tuomioissaan. KäO on kuin jokin luottamusmiesten mantaatilla oleva elin, joihin ei vaadita asiantuntijoita, eikä käräjätuomarilla tarvitse olla kokemusta tehtävään, ei edes tutkita lakia kansalaisten oikeusjuttuja setvittäessä. Tuomiot voivat olla mitä ihmeellisempiä ja asianajajat pokkaavat sepitteistään muhkeita palkkioita.

        Hosioikeus ei ota asiaa suulliseen käsittelyyn ja hyväksyy vain KäO:n päätökset ja tuomiot. Korkeimpaan oikeuteen on turha valituslupapyyntöjä lähetellä, sillä valituslupaa ei myönnetä. kun on huomattu ettei oikeusjutussa ole sovellettu tai huomioitu lainkaan lakia. On meno melkoista tässä oikeusvaltiossa SUOMI !

        Tiedän erään KKO:ssa olevan jutun, joka tulee tammikuussa päätettäväksi valituslupapyynnön osalta. Jos valituslupa ei myönnetä tai toisessa jutussa pureta haettua väärin perustein annettua tuomioita, niin perästä kuuluu. Jostain kautta kuitenkin saadaan juttuja julki, kun käytetään tätä Suomi 24 palstaa ja adresien kautta asiat on mahdollista saada mm. kansanedustajien tietoon.

        Olen arvostellut poliisien toimintaa poliisitutkinnan aloittamisesta ja ihmettelen, että kun ei ole muuta kuin kansa- tai peruskolu käytynä, niin pitäisi tutkia lakiin perustuen rikoksia tai selvittää rikos. Rikos joka liittyy esim. rahaan ja täällä mainittuihin perintöasioihin. Se jää selvityksen ulkopuolelle, koska poliisi ei tiedä perintöoikeudesta mitään, ei edes mitä lyhenne PK lakiin liittyen tarkoittaa. Poliisi on kuulema ilmoittanut tutkintaa pyytävälle isyyden vahvistamisasiassa "Me emme isyysasioita tutki". Asianosainen on ollut selvillä rikoksesta, jossa väärä mies vahvistetiin isäksi, jotta perilliseksi pääsee ahne rahastaja lapsettoman kuoleman jälkeen. Oma avioisä oli jo haudassa ja DNA-tutkimukset paljastaisivat oikean isän ja perintöriitakin selviäisi. Poliisi ei tutki rikosta, miksihän ?


      • 1+1= 5
        tarkkaja * kirjoitti:

        Käräjäoikeus käyttää mielivaltaa päätöksissään ja tuomioissaan. KäO on kuin jokin luottamusmiesten mantaatilla oleva elin, joihin ei vaadita asiantuntijoita, eikä käräjätuomarilla tarvitse olla kokemusta tehtävään, ei edes tutkita lakia kansalaisten oikeusjuttuja setvittäessä. Tuomiot voivat olla mitä ihmeellisempiä ja asianajajat pokkaavat sepitteistään muhkeita palkkioita.

        Hosioikeus ei ota asiaa suulliseen käsittelyyn ja hyväksyy vain KäO:n päätökset ja tuomiot. Korkeimpaan oikeuteen on turha valituslupapyyntöjä lähetellä, sillä valituslupaa ei myönnetä. kun on huomattu ettei oikeusjutussa ole sovellettu tai huomioitu lainkaan lakia. On meno melkoista tässä oikeusvaltiossa SUOMI !

        Tiedän erään KKO:ssa olevan jutun, joka tulee tammikuussa päätettäväksi valituslupapyynnön osalta. Jos valituslupa ei myönnetä tai toisessa jutussa pureta haettua väärin perustein annettua tuomioita, niin perästä kuuluu. Jostain kautta kuitenkin saadaan juttuja julki, kun käytetään tätä Suomi 24 palstaa ja adresien kautta asiat on mahdollista saada mm. kansanedustajien tietoon.

        Olen arvostellut poliisien toimintaa poliisitutkinnan aloittamisesta ja ihmettelen, että kun ei ole muuta kuin kansa- tai peruskolu käytynä, niin pitäisi tutkia lakiin perustuen rikoksia tai selvittää rikos. Rikos joka liittyy esim. rahaan ja täällä mainittuihin perintöasioihin. Se jää selvityksen ulkopuolelle, koska poliisi ei tiedä perintöoikeudesta mitään, ei edes mitä lyhenne PK lakiin liittyen tarkoittaa. Poliisi on kuulema ilmoittanut tutkintaa pyytävälle isyyden vahvistamisasiassa "Me emme isyysasioita tutki". Asianosainen on ollut selvillä rikoksesta, jossa väärä mies vahvistetiin isäksi, jotta perilliseksi pääsee ahne rahastaja lapsettoman kuoleman jälkeen. Oma avioisä oli jo haudassa ja DNA-tutkimukset paljastaisivat oikean isän ja perintöriitakin selviäisi. Poliisi ei tutki rikosta, miksihän ?

        Virkamiehet ovat viisaudessaan päitään lyöneet yhteen ja löytäneet bisneksen meidän perinnöstämme. Koska Poliisit ja KäOikeuden tuomarit ovat Jumalan yläpuolella niin kukaan ei pidä rankaiseman maallisen omaisuuden ryövääjää.
        Toisin sanoen taistelu elintilasta on Suomen valtiossa nyt todellisuutta. KOska raha on valtaa niin sitähän pitää saada keinoja kaihtamatta. Jos emme vaikuta virkarikollisten toimintaan kirjoittamalla nimeämme http://www.adressit.com/virkarikos ja/tai Eduskuntavaalikampanjoinnin aikana kysymällä kansanedustajaehdokkailta mitä he aikovat tehdä viranomaisrikollisten saattamiseksi Oikeuden eteen jotta sellainen saataisiin kuriin niin silloin meidän elintila katoaa rikollisten käsiin.


    • Jokupäivä

      mutta ei Presidenttikään välitä hetkauttaa korvaansakaan meidän oikeusjärjestelmän mätäpaiseille.
      Virkamiehen tappamisella uhkailu sen sijaan saa poliisit liikkeelle koska joku voi horjuttaa mafioitunutta virkamikeskunnan hyvävelijärjestelmää. Tämäkin teksti luetaan todella tarkkaan ihan siksi koska virkamies ja tappaminen löytyi samasta tekstistä.

      • Populisti tai ei

        Poliitikot ovat jyränneet virkamiesten sätkynukkeina laittomia uudistuksia oikeusjärjestelmässä kuten esim. oikeuslaitosten määrän karsimisia suomessa. Halla-aho (uusimaa) , Erkki Aho Kalajoki, Liisa Mariapori Rovaniemi ovat muutamia esimerkkejä PerusSuomalaisista jotka ovat tehneet meidän etemmme jo näkyvää Oikeusturvamme eteen.


    • Mafian lonkerot suom
      • Konnilta valta pois

        Suomen valtiota vastaan on toisaalta ikävä esimerkki koska kansalainen joutuu henkisesti äärimmilleen hakiessaan oikeutta maassamme. Suomen kansa on onnellisen tietämätön missä tilassa virkamiesbyrokratia ja mielivaltaisuus virkamiesten keskuudessa on.
        Liisa Mariapori on Perussuomalaisena ehdokkaana yksi vahva poliittinen taistelija meidän maamme pelastajana joten Lappalaisten ei pidä sitä unohtaa vaalien aikana.
        http://www.mariapori.com/


      • Wäkibartta

        Meidän kuolinpesää hoiti AA joka vetkutteli pesän omaisuuden myyntiä eikä välittänyt yhden osakkaan varkauksista kuolinpesästä. Poliisi sanoi heti alkuunsa ettei ole näyttöä varkauksille vaikka ei ehtinyt tehdä tutkimuksia alkuunkaan. AA pallotteli 2 vuotta juttua ja selvityksen jälkeen laittoi kuolinpesälle 54800€ laskun joka tietenkin otettiin pois jaettavasta varallisuudesta. Mielestäni kohtuuton hinta työlle mutta kuolinpesien lypsäminen on ollut trendi jo kymmeniä vuosia.
        Näin sitä riitaista perikuntaa on helppo käyttää hyväksi.


      • seuraaja . . .
        Wäkibartta kirjoitti:

        Meidän kuolinpesää hoiti AA joka vetkutteli pesän omaisuuden myyntiä eikä välittänyt yhden osakkaan varkauksista kuolinpesästä. Poliisi sanoi heti alkuunsa ettei ole näyttöä varkauksille vaikka ei ehtinyt tehdä tutkimuksia alkuunkaan. AA pallotteli 2 vuotta juttua ja selvityksen jälkeen laittoi kuolinpesälle 54800€ laskun joka tietenkin otettiin pois jaettavasta varallisuudesta. Mielestäni kohtuuton hinta työlle mutta kuolinpesien lypsäminen on ollut trendi jo kymmeniä vuosia.
        Näin sitä riitaista perikuntaa on helppo käyttää hyväksi.

        Keski-Uusimaa lehdessä oli 29.1.2011 tieto, kansanedustaja Risto Kuisma (sd.) on jättänyt hallitukselle kysymyksen oikeusturvan puutteista. Kuisma kysyy, mitä hallitus aikoo tehdä oikudenkäyntikulujen alentamiseksi ja oikeudenkäyntien keston lyhentämiseksi.
        Kuisma on itse oikeustieteen kandi ja vihdoin viimein asiasta perillä oleva edustaja puuttuu oikeusturvan puutteisiin. Toivotaan, että joku kysyisi, milloin koko oikeuslaitos pannaan täysremonttiin. perusteellinen "remontti" tarvitaan, koska Suomi ei ole enää oikeusvaltio.


      • 2+1=5
        seuraaja . . . kirjoitti:

        Keski-Uusimaa lehdessä oli 29.1.2011 tieto, kansanedustaja Risto Kuisma (sd.) on jättänyt hallitukselle kysymyksen oikeusturvan puutteista. Kuisma kysyy, mitä hallitus aikoo tehdä oikudenkäyntikulujen alentamiseksi ja oikeudenkäyntien keston lyhentämiseksi.
        Kuisma on itse oikeustieteen kandi ja vihdoin viimein asiasta perillä oleva edustaja puuttuu oikeusturvan puutteisiin. Toivotaan, että joku kysyisi, milloin koko oikeuslaitos pannaan täysremonttiin. perusteellinen "remontti" tarvitaan, koska Suomi ei ole enää oikeusvaltio.

        Pekka Hallberg on riittävän selkeästi tuonut esille lainvalvonnan puutteet joita meidän tulee punnita äänestysuurnille mennessämme.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9634298


      • Perrrsu
        2+1=5 kirjoitti:

        Pekka Hallberg on riittävän selkeästi tuonut esille lainvalvonnan puutteet joita meidän tulee punnita äänestysuurnille mennessämme.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9634298

        saada kansan tietoon puutteet lain valvonnan epäkohdista. Äänestyksen aikana pitää muistaa ketkä tämän korruption takana on. Tietenkin pitkään vallassa olleet poliittiset puolueet. Eiköhän olisi sopiva aika antaa Perussuomalaisten näyttää mihin he pystyvät.


      • Suhmuran Santra
        Wäkibartta kirjoitti:

        Meidän kuolinpesää hoiti AA joka vetkutteli pesän omaisuuden myyntiä eikä välittänyt yhden osakkaan varkauksista kuolinpesästä. Poliisi sanoi heti alkuunsa ettei ole näyttöä varkauksille vaikka ei ehtinyt tehdä tutkimuksia alkuunkaan. AA pallotteli 2 vuotta juttua ja selvityksen jälkeen laittoi kuolinpesälle 54800€ laskun joka tietenkin otettiin pois jaettavasta varallisuudesta. Mielestäni kohtuuton hinta työlle mutta kuolinpesien lypsäminen on ollut trendi jo kymmeniä vuosia.
        Näin sitä riitaista perikuntaa on helppo käyttää hyväksi.

        "Meidän kuolinpesää hoiti AA joka vetkutteli pesän omaisuuden myyntiä"

        Onko kyse asianajajan etu- ja sukunimien alkukirjaimista? Jos on, tuttu tapaus ja viimeisen päälle asiaa venyttävä, kaikkea muuta kuin puolueeton rahastaja. Käsittämätön henkilö, jonka toiminnan härskiydellä ei ole rajoja. Ehkä tästä nimestä vielä kuullaan muuallakin, kuin mitä kirjoitetaan nettipalstalla.


    • Kitkeminen käyntiin
    • veromme mafialle

      Eu;n virkamiehet ovat rakentaneet mafian yhteiskuntamme talousjärjestelmäämme tekemällä lait ja direktiivit kansaa alistaviksi.
      Tämän järjestelmän kautta mafia hallitsee suuryritysten, pankkien, poliisien, oikeusjärjestelmän, verottajan, vakuutusyhtiöiden, eläkerahastojen, poliitikkojen, lainsäätäjien ym. vastaavien tahojen etua jotka toinen toistansa suojelevat. Miettikää kuinka monta vaalirahasotkuun osallista on tuomittu ja kuinka monta yksityistä kansalaista on rangaistu vastoin lain säädäntö. Tämä kaikki on mahdollistettu oikeuslaitoksien saattelemana joidenka tuomarit toimivat mafian johhdon mukaisesti.
      Uskokaa tai älkää, joidenkin vuosien päästä alkaa mediassa kohu tällaisesta ja silloin on myöhäistä. Mafia on tullut jäädäkseen jos kansa ei nouse barrikaadielle väkivallan kera.

    • been there m3

      Yhdyn edelliseen, tiedän tapuksen jossa riistetyn hiljentämiseksi ja näiden viranomais ym. rikollisten suojelemiseksi maksettiin eräänkin hoitoinstituution kirjaamaan asianosainen tahdosta riippumattomaan "hoitoon" em. tahojen taloudellisten etujen turvaamiseksi sekä todisteiden hävittämiseksi.

    • Örh

      Onko ulkomailla blogeja tai boardeja, jonne saisi lueteltua virkarikollisten nimiä siten, etteivät pääse ainakaan Suomesta tuhoamaan niitä listoja?

      Ja onko joku uskonnosta tietävä tullut ajatelleeksi, onko Suomen virkakoneisto jonkin saatanallisen riivaustilan alainen, että ärsyttäisi kansaa kiusanteolla, valheilla ja virkarikoksilla johonkin laittomaan / sisällissotaan?

      Nimittäin sota tulee vääjäämättä, jos meno jatkuu tämän suuntaisena. Ei kansa tätä ikuisesti siedä, katsele ja odottele, milloin tulee järkiinsä virkakoneisto.

      • 20+12

        Joko nyt olet jo sotaan lähdössä ?

        Poliisipalstahan sinut tunnetaan v-alkuisenä häirikkönä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe