Käräjäoikeus hylkäsi Vanhasta ja Kataista uhkailleen syytteet.
Niin Kyllä jo poliisi-ylijohtaja Mikko Paatero tuli ulos kaapistaan säälimään ministereitä.
Mutta kun minä pienenä naisena yksin pelkään miestä niin poliisit vaan nauraa. En ikinä mistään ole saanut turvaa, eikä sanaakaan puolustamisesta. Pelkkää vittuilua, pilkkaamista, loukkaamista ja nauramista jopa syyttämistä poliiseilta saa yksinäinen nainen, mutta voi voi kun raavaita miehiä joku pikkupoika uhkaa netissä, niin jo on koko ylin poliisi-kunta puolustamassa.
Teinpä kerran valituksenkin niin voivottelivat vaan takaisin.
Kesällä 2009 poliisi nauroi pilkkanauruaan ja sanoi ei kuulle mene murhatutkimusten edelle.
Minä pelkäsin syystäkin henkeni edestä, niin se poliisi kehtas pilkkanauraa mulle, enkä mene sinne enää ikinä. Jos en saa avaimia takaisin niin menen aseen kanssa hakee seuraavan kerran, mutta poliisilta ei ainakaan saa apua. Kiitos vaan sikamaisesta kohtelustanne tässäkin asiassa, minä opin kerrasta!
Mökillä yksin jotain omituista tapahtui ja soitin henkeni hädässä, Poliisi : no lähde pois sieltä.
Joskus parikyt vuotta sitten poikaystäväni uhkasi tappaa minut.
Sitten säikähdin että taasko se hullu on tulossa ja soitin henkeni hädässä poliisille, niin tämä rupes vittuilee ja lopuksi pyhya ylkomalasella aksentila ihan ninku vittuilakseen.
Tästä kohtelusta tein valituksen, niin päällikkö kyllä ymmärsi syyni miksi olin hädissäni, mutta tuskin kukaan antoi mitään moitetta sille poliisille joka nauroi vittuili ja pilkkasi minua kuin halvinta paskakasaa.
Ja kyllä se kaikki on poliisissa nauhalla, kerronko päiväyksen? Se oli raastavinta paskaa mitä ikinä olen kuullut poliisin suusta.
Järkkyä.
Joo joo menkää vaan paijaamaan ministereitä, nehän tässä suojelua tarviikin!
Entäs kun isäni koko lapsuuteni hakkasi meitä kaikkia, niin kesti varmaan sata tuntia tulla, ja senkin jälkeen päästivät vapaaksi koska oli selvin päin. Kivaa siinä oli lasten lapsuuttaan viettää kun hullu mies hakkaa kaiken mikä liikkuu ja jos ei liiku niin pani kyllä liikkumaan, esim kaikki astiat. Ja poliisi vaan pyörittelee käsiään, eikä voi yhtään mitään, että pitäisi tulla jotain konkreettista, esimerkiksi ruumiita. Sukkasillaan pihalla pakkasella talvella ei ole riittävä syy puolustaa naista ja lapsia.
Pilluakin pitää antaa vapaaehtoisesti kaikille miehille ettei turhaan tarvi tehdä raiskauksesta rikosilmoitusta. Ettei poliisia turhaan häiritse. Tästä meinasin itse saada syytteen, koska lause loukkasi minua niin kysyin poliisilta miksi se niin sanoi? Vänkäämisen jälkeen ukasi minua syyttellä. ??? Nimi on muistissa, nainen!
Mutta muistakaa poliisit suojella ministereitä, meistä naisista ei niin vitun väliä olekaan.
Vittu mikä saatanan kusipäiden luvattu maa Suomi onkaan!
Miksi naiset eivät saa suojelua?
Miksi te miehet suojelette toisianne? jopa poliisitkin suojelee vaimonsa-hakkaaja-poliiseja, "no kun on niin hyvä poliisi", niin sai sekin yks vuosia sitten pitää duuninsa, muistissa on!
Mä taidankin ruveta ihan vaan vihaa miehiä ja poliiseja, nyt tuli mitta täyteen teidän hyvä-hyvä-veli-sopimuksistanne.
Te kaikki miehet ootte täys-kusipäitä!! naisten hakkaajia!! ja raiskareita!!
Te siat, kaikki miehet saisitte oikeesti kuolla kaikki sukupuuttoon, teillä ei ole mitään virkaa tässä maailmassa te vaan tuhootte kaiken ihmiset, lapset, naiset ja rakennukset sodillanne ja ja ja..
Mitä hyvää te paskakasat koskaan olette saaneet aikaan!, ette mitään, mitä nainen ei kykenisi tekee kymmenen kertaa paremmin!
Miehet ovat läpipaskoja, nyt ei yhdenkään miehen kannata tulla mun lähelle. Te siat!
Koska te poliisit rupeette puolustaa meitä naisia?
Vai ollaanko me naiset täällä poliisi-ylijohtaja Paateronkin mielestä vain miesten nussittavina?
ja hakattavina?
ja uhkaitavina?
Koska sä Paatero sanot noille sun sulo-miehille että lopettaa naisten uhkailun?
ja hakkaamisen?
ja raiskaamisen?
ja tappamisen?
t. fennis :(
Nyt meni hermo!
53
1272
Vastaukset
- Joku vaan.
Olipas vuodatus. Vaikutat aika sekavalta.
Itse en ole onneksi joutunut turvautumaan poliisin apuun kuin kerran vaikean eron jälkeen. Asiani otettiin tosissaan ja exäni sai tuomion. Tulee väkisinkin mieleen onkohan suurinosa tuosta vain pääsi sisällä? Kaikki vittuilevat, mökillä tapahtuu omituisia asioita, pelkäät kaksikymmentä vuotta vanhoja uhkauksia... Miksi poliisi myöskään pilkkaisi ja halventaisi sinua, jos olisit tekemässä normaalia rikosilmoitusta joita ihmiset nyt tekevät poliisille päivittäin?- Joku vaan.
Joo, erehdyin sitten katsomaan profiiliasi ja vanhoja kirjoituksiasi. Näköjään lista siitä ketä vihaat ja ketkä ovat ilkeitä sinulle on jokseenkin pitkä. Vihaat eduskuntaa, presidenttiä, maahanmuuttajia, muslimeita, jehovat varastavat tavarasi ja omega3:nen saa hiuksesi lähtemään. Ei ole helppoa. Ja nyt näköjään poliisikin on liittynyt jengiin. Olisi pitänyt arvata.
- Sekoomus Hoitaa
Joku vaan. kirjoitti:
Joo, erehdyin sitten katsomaan profiiliasi ja vanhoja kirjoituksiasi. Näköjään lista siitä ketä vihaat ja ketkä ovat ilkeitä sinulle on jokseenkin pitkä. Vihaat eduskuntaa, presidenttiä, maahanmuuttajia, muslimeita, jehovat varastavat tavarasi ja omega3:nen saa hiuksesi lähtemään. Ei ole helppoa. Ja nyt näköjään poliisikin on liittynyt jengiin. Olisi pitänyt arvata.
Toiset vain juotuvat yhteiskunnan silmätikuiksi ja toisilla on ollut vaikea koti. Tarina on täysin mahdollinen, eikä ole lainkaan ihme, jos tuollaisia kokenut on pettynyt maailmaan.
Mitä tulee sekoomukseen ja sen valitsemaan Taaperoon, niin en lainkaan ihmettele jos Taapero puolustelee valitsijoitaan. Taaperon kaltainen tuskin olisi ikinä omilla avuilla valittu noin korkeaan virkaan.
Mutta kuviohan on jo tuttu, taas ilmestyy juuri ennen vaaleja työväenpuolue nimeltä sekoomus. Typerät poliisit, opetajat ja sairaanhoitajat menevät retkuun ja äänestävät sekoomusta. Ehkä heille on hienoa olla porvari. Vaalien jälkeen kukaan ei ole kuullutkaan sekoomus-puolueesta ja ko puoluetta äänestäneet typeryksetjoutuvat pettymään.
Poliisin ainoat todelliset osaamisalueet ovat kyykyttäminen ja vittuilu.
Juicekin lauloi tästä usein.
Pilve pilvee:
Ne rupes meille vittuileen,
Mutta kai ne on siihen luotu
I
lomantsi:
Ei voi virkavaltaa muuten opettaa
Kuin viedä saunan taakse ja lopettaa. - Joku vaan.
Sekoomus Hoitaa kirjoitti:
Toiset vain juotuvat yhteiskunnan silmätikuiksi ja toisilla on ollut vaikea koti. Tarina on täysin mahdollinen, eikä ole lainkaan ihme, jos tuollaisia kokenut on pettynyt maailmaan.
Mitä tulee sekoomukseen ja sen valitsemaan Taaperoon, niin en lainkaan ihmettele jos Taapero puolustelee valitsijoitaan. Taaperon kaltainen tuskin olisi ikinä omilla avuilla valittu noin korkeaan virkaan.
Mutta kuviohan on jo tuttu, taas ilmestyy juuri ennen vaaleja työväenpuolue nimeltä sekoomus. Typerät poliisit, opetajat ja sairaanhoitajat menevät retkuun ja äänestävät sekoomusta. Ehkä heille on hienoa olla porvari. Vaalien jälkeen kukaan ei ole kuullutkaan sekoomus-puolueesta ja ko puoluetta äänestäneet typeryksetjoutuvat pettymään.
Poliisin ainoat todelliset osaamisalueet ovat kyykyttäminen ja vittuilu.
Juicekin lauloi tästä usein.
Pilve pilvee:
Ne rupes meille vittuileen,
Mutta kai ne on siihen luotu
I
lomantsi:
Ei voi virkavaltaa muuten opettaa
Kuin viedä saunan taakse ja lopettaa.Jaahas, olisit voinut kirjoittaa ihan omalla nimimerkilläsi, ei toista samalla tyylillä sekoilevaa kovin nopeasti löydy.
- Sekoomus
Joku vaan. kirjoitti:
Jaahas, olisit voinut kirjoittaa ihan omalla nimimerkilläsi, ei toista samalla tyylillä sekoilevaa kovin nopeasti löydy.
joidenkin ihmisten todellisuudesta. Taidat olla niitä persaukisia, jotka typeryyttään äänestävät sekoomusta. Otan osaa!
En todellakaan ole aloittaja. - Joku vaan.
Sekoomus kirjoitti:
joidenkin ihmisten todellisuudesta. Taidat olla niitä persaukisia, jotka typeryyttään äänestävät sekoomusta. Otan osaa!
En todellakaan ole aloittaja.Seli seli...
Jos tänne on tehty tälläinen keskustelupaikka, jossa saa kertoa yleisitä asioista mielipiteensä, niin, miksi keksikin valheita? Ihan omituinen ajatus.
Pää tarkoitukseni oli sanoa että vitutti että poliisi-ylijohtaja puolustaa miehiä poliitikkoja, joita on uhkailtu netissä, kun kuitenkin naiset elää joka päivä oikeiden tappo-uhkauksien pahoinpitelyjen ja oikeiden tappojen kohteena Kotonaan. Eikä kukaan poliisi saatikka Paatero ole sanallakaan puolustanut naisia koskaan. Poliitikot jotka saa valtion kustantamana matkat ovelta ovelle, niiden nyt viimeksi tarvii ketään ihan oikeesti pelätä.
Kerroinpa ihan vaan muutaman esimerkin omista kokemuksista ja myös perheemme lapsuudesta 70 luvulla, kun juoppohullu isä uhkaili eikä mitään apua lapsi-perhe saa poliisilta sukkasillaan lumihangessa. Vaikka se ko tapauksen sattuessa oli selvinpäin niin silti emme uskaltaneet mennä kotiimme ja olimme sukkasillamme tavipakkasessa 3kk lapsen kanssa.
Jos sinä omaisit sisälulkutaidon ja ymmärtäisit lukeemasi, niin olisi varmaan sinullakin helpompaa.
Kirjoitat : pelkäät kaksikymmentä vuotta vanhoja uhkauksia
Vastaan : En minä pelkää vaan kerroin 20v vanhasta asiasta, jonka takia menetin luottoni poliisin apuun.
SiiS UUdestaaN: Kerroin tapauksesta 20 v sitten ja soitin myös silloin SiiS 20v sitten poliisille,
pyytäen apua että poikaystäväni yrittää taas tulla ovien läpite kuten teki sillon aiemminkin .
Siis koko asia oli tapahtunut 20 v sitten.
Mikä hyvä jumala tässä on vaikeeta ymmärtää?
Sorkkaraudalla ovesta pääsee sisään nopeemmin kuin avaimella.
Muistanpahan vaan kun mies jota aiemmin rakastin uhkasi yks-kaks tappaa minut.
Soitinpa silloin SiiS heti ko yönä poliisille ja sain elämäni vittuilun osakseni puhelimessa SiiS poliisilta aivan järkyttävää vittulua, sairasta sadistista, kamalaa, hirveetä.
Ja valituksen tein seuraavana päivänä SiiS silloin kaksikymmentä vuotta sitten. Päivä saattaa vielä löytyä kalenteristani jos poliisi tahtoo tarkistaa tarinani!
Jos tätä on noin vaikea ymmärtää, niin mene lasten osastolle lukemaan blondi-vitsejä niin ehkä ymmärrät niitä paremmin.
Selvitetään vielä tämä
kirjoitat : mökillä tapahtuu omituisia asioita.
selitys : Syksyllä yksin mökillä ja naapuriin näytti menevän varkaita. Syksyllä ennen lumia mökkejä käydään aika paljon ryöstämässä. Ja ajattelin niiden tulevan kohta minunkin oveni taakse. Miten minä yksinäinen nainen pärjäisin rosvo-joukolle? Kysyin neuvoa poliisilta, koska poliisille on mökiltä matkaa 100 km, ne ei ihan heti ehdi. Kyllä mökillä on puukkoja ja aseita ym, eihän siinä sitten muu auta kuin puolustaa itseään jos ne olisi tullu kun kerta poliisiltakaan ei saa apua, lähin naapurikin olisi 2km päässä.
Kuitenkin ymmärrän etten millään aseella pärjää edes kahdelle miehelle.
Mutta sen tässä elämässä olen oppinu että niin kauan kun henki kulkee on ihan turha yksinäisen naisen pyytää apua poliisilta. Poliisin tehtävä on vain kerätä ruumiita ja puolustaa miehiä.
Kiitos poliiseille: olette paska-sakkia, mitä tulee hengen-hädässä olevan naisen auttamiseen.
Jatkuvaa vittuilua poliisilta saa. Ja peukku alas poliisille.Joku vaan. kirjoitti:
Taaskaan et ymmärrä lukemaasi.
Minä kylläkin puutun asioihin joissa on ilmennyt mielestäni vikaa.
Ehjässä asiassa ei ole mitään korjattavaa, siksi kirjoitan yhteiskunnassa ilmenevistä vioista.
Kun kerta naisia hakataan ja tapetaan niin luulisi jonkun joskus edes vähän puolustavan naisia, mutta ei Poliisi ylijohtajankin herää vain miehiä puolustamaan, varsinkin tollasia jotka pääsee valtion luodinkestävillä autoilla kulkemaan ovelta ovelle, ikinä ei tarvi rupusakkia nähdäkään.
Mitä haukuttavaa minussa on?
Että kun olen asiasta kärsinyt ja poliisini luottoni menettänyt niin on ylentävää potkia ja haukkua lisää, niinkö seko teistä tekee hyvän ihmisen?
Hyvä hyvä, loistavaa Bravoo. Jatkakaa vaan potkimistani, olen ihan turta sille, niin netissä kuin livessäkin.
Sitäpaitsi minulla on varaa näyttää aiemmat kirjoitukseni teille kaikille. Toisin kuin te nynnyt leikitte välillä toista ja välillä ihaan toista mielipidettä. Te täällä leikitte mielipiteillänne, enkä minä. Olen loogisesti kirjoittanut vain inhoamistani asioista. Ja aijon jatkaakin. Ja inhoan edelleen asioita, joista kirjoitan, mikään ei SiiS ole muuttunut, vaikka kirjoitukseni esimerkiksi Asrarin kanssa tuntui tuottavan positiivista tulosta, Kiitos siitä, niin sitten tuo Ruotsin itsari-iskijä romutti kaiken ja taas palasin samalle tasolle kuin aloittaessani. Asrar oli kyllä hyvä, se sai pelkoni hieman rauhoittumaan. En tiedä oliko se kaikki sattumaa, mutta koska asiat ovat niiltä osin paljon muuttuneet selkeästi niin huomaan että kirjoitukseni ja pelkoni on oikeetsi otettu huomioon ja asiat ovat muuttuneet muslimien osalta, kunpa niin tapahtuisi poliisienkin osalta.
Mutta onko minun koskaan mahdollista enää luottaa Suomen poliisiin hädän hetkellä?
ONKO?
Kyse on vaan siitä että seuraavan kerran kun olen hädässä, niin mitä teen tapanko uhkaajani?
Ilmeisesti, koska poliisille en ainakaan soita! Poliisit vaan vittuilee!!
En edes tiedä niiden numeroa enää kun se vanha 16191 lopetettiin.
Pakko tässä on kai vanhojen päivien suojaksi ruveta hankkimaan asetta.
Mitäs sitten vanha akka vankilassa onhan siellä muutkin hyvin viihtyneet. Mutta poliisille en enää ikinä soita, tuokin tapaus kesällä 2009 osoitti poliisin oksettavuuden.Joku vaan. kirjoitti:
Jaahas, olisit voinut kirjoittaa ihan omalla nimimerkilläsi, ei toista samalla tyylillä sekoilevaa kovin nopeasti löydy.
Tää Blondi se jaksaa vittuilla, nimim: joku vaan
Juu ei sekoomus ole sama kuin fennis.
Fenniksellä on munaa kirjoittaa omalla nimimerkillä AINA ja näyttä omat aiemmat mielipiteensä kaikille, haukuttavaksi.
Ihmettelettekö te ihan aidosti miksi Suomessa tehdään niin palon itsemurhia, niitä vanhanaikaisia, mitä oliko se kolme joka päivä, näitä vittulujanne lukiessa, en yhtään ihmettele.
Enkä myöskään ihmettele miksi tappoja ja murhia on niin paljon koska poliisilla on aikaa puolustaa vain miehiä, mielummin poliittisesti aktiivisia tai varakkaita, mutta ei ikinä naisia.
Eli poliisit puolustaa niitä joilta saa lahjoja, SiiS varakkaita!, mutta ei naisia, koska naisilta ei saa edes…
Pitää olla fenniksen luja että tässä elämässä selviää hengissä, teidän hullujen kanssa.Sekoomus kirjoitti:
En todellakaan ole aloittaja.Sekoomus 8.1.2011 01:09
Kyllä et tietenkään ole fennis, harmi että sinua syytettiin väärin, voin sen todistaa:
Yleensäkään yöaikaan en ole ikinä kirjoittanut, jokainen viisas sen näkee!!
Ja vielä viisaammat osaa päätellä siitä jotain.
Just tämän takia olen toivonut että käytettäisiin näitä rekisteröityjä nimimerkkejä.
Mutta kiitos että joku edes ymmärsi todellisuuden, sen miten järkyttävän yleistä on naisiin kohdistuva pahoinpitely, uhkailu ja tappamiset sekä raiskaukset.
Ja ei poliisi puolusta naisia vain miehiä! Miehiä ? Miehiä? ring ring any bell?
Ne mies-rassukat kun ovat niin kovin säälittävässä asemassa että ihan poliisiylijohtajan pitää puolustaa.
Joillekin ne vaan niin on tätäpäivää, osa elämää, että me naiset olemme miesten patjoja ja nyrkkeilysäkkejä.
Niin vanha suomalainen sananlasku : Ei tamma ole hevonen, eikä nainen ihminen.
Ja siltä se kyllä tuntuukin!
Mutta niin kauan kun minulla jalat toimii minä potkin, jotta
noi miehet saisi ymmärtämään että naisetkin on ihmisiä!
Sitäpaisti naiset ovat aina viisaampia kuin miehet,
eikä ne tuolla miehen-elämäntyylillä koskaan viisastukaan.
Omapahan on tappionsa.- sdfshg
fenno.maani kirjoitti:
Tää Blondi se jaksaa vittuilla, nimim: joku vaan
Juu ei sekoomus ole sama kuin fennis.
Fenniksellä on munaa kirjoittaa omalla nimimerkillä AINA ja näyttä omat aiemmat mielipiteensä kaikille, haukuttavaksi.
Ihmettelettekö te ihan aidosti miksi Suomessa tehdään niin palon itsemurhia, niitä vanhanaikaisia, mitä oliko se kolme joka päivä, näitä vittulujanne lukiessa, en yhtään ihmettele.
Enkä myöskään ihmettele miksi tappoja ja murhia on niin paljon koska poliisilla on aikaa puolustaa vain miehiä, mielummin poliittisesti aktiivisia tai varakkaita, mutta ei ikinä naisia.
Eli poliisit puolustaa niitä joilta saa lahjoja, SiiS varakkaita!, mutta ei naisia, koska naisilta ei saa edes…
Pitää olla fenniksen luja että tässä elämässä selviää hengissä, teidän hullujen kanssa.Millekköhän blondille mahdat kirjoitella? Luonut jo mielikuvitusvihollisen?
Sinä saat vihata kaikkia, olla rasisti ja kirjoitella sekavia tyhmyyksiä milloin mistäkin. Mutta kun joku sitten sanoo asiasta jotain, tulee heti mieleesi itsemurha? Niin sitä pitää... sdfshg kirjoitti:
Millekköhän blondille mahdat kirjoitella? Luonut jo mielikuvitusvihollisen?
Sinä saat vihata kaikkia, olla rasisti ja kirjoitella sekavia tyhmyyksiä milloin mistäkin. Mutta kun joku sitten sanoo asiasta jotain, tulee heti mieleesi itsemurha? Niin sitä pitää...Kyllä sinä olet älytön ämmä, etkä ole ikinä kirjoittanut sanaakaan asiaa mistään,
sinä aina vaan haukut kirjoittajaia täällä.
Ja Mistä hemmetistä keksit noita viha-juttujasi.
Minä en ole sanonut vihaavani ketään.
Kaikista vähiten Presidenttiämme, jota äänetsin neljä kertaa pressaksi.
En vihaa myöskään Stubbia, enkä Paateroa.
Keskustelen aiheesta, tai yritin, mutta tollaset jehovat rupee aina haukkuu ihmisiä kunpa ne tappaisi ittensä. Enkä yhtään ihmettele että Suomessa tehdään 3 itsaria päivässä ja koululaiset tappaa toisiaan koska te olette just niin tapettavia ettei kukaan.
Kysyin pressalta ihan asiallisen kysymyksen ja joku ääliö poistatti sen
Just niin, lukekaa nyt kaikki muutkin kun minä vihaan presidenttiä näin paljon:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9422301
fenno.maani kirjoitti : 26.10.2010 18:15
Onko tämä se kysymys Haloselle, josta tää nimin: ”joku vaan” saa päähänsä että minä vihaan meidän Tarjaa?
Kyllä sisälukutaitaitoasi pitäisi harjaannuttaa vielä aika paljon ennenkö sua ihmiseksi voisi kutsua.
Mutta niin kuin aina jehovat vihaa kaikkia jotka ovat niiden kaa eri mieltä.
Ja se poistettu teksti on lähes samanlainen ja tallessa minulla, mutta kun toi hullu jehova-ämmä poistattaa kaikki tekstini.sdfshg kirjoitti:
Millekköhän blondille mahdat kirjoitella? Luonut jo mielikuvitusvihollisen?
Sinä saat vihata kaikkia, olla rasisti ja kirjoitella sekavia tyhmyyksiä milloin mistäkin. Mutta kun joku sitten sanoo asiasta jotain, tulee heti mieleesi itsemurha? Niin sitä pitää...Ja sit voin sanoa että voisit keskustella jehovapalstalla omiesi kanssa. En jaksa jankuttaa sun kanssas kun väännät kaikki sanomiseni ihan toiseksi mitä tarkoitan, koska et itse ymmärrä normaalista puheilmaisusta mitään.
Jos sä luulet olevasi täällä joku palstojen-kuningatar, niin olet vain hirviö, et mikään keskustelija.- Joku vaan.
fenno.maani kirjoitti:
Ja sit voin sanoa että voisit keskustella jehovapalstalla omiesi kanssa. En jaksa jankuttaa sun kanssas kun väännät kaikki sanomiseni ihan toiseksi mitä tarkoitan, koska et itse ymmärrä normaalista puheilmaisusta mitään.
Jos sä luulet olevasi täällä joku palstojen-kuningatar, niin olet vain hirviö, et mikään keskustelija.Jehovapalstalla? Omieni kanssa? Kenelle oikein puhut? En ole koskaan Jehovapalstalla kirjoitellut ja ateistina en kauheasti tarvetta siihen myöskään tunne. Jankuttamisen olet myös hoitanut ihan itse kirjottaen pitkiä sekavia selityksiä täynnä vainoharhaa. Kaikkeen sitä täällä netissä törmääkin.
- Hae apua...
fenno.maani kirjoitti:
Sekoomus 8.1.2011 01:09
Kyllä et tietenkään ole fennis, harmi että sinua syytettiin väärin, voin sen todistaa:
Yleensäkään yöaikaan en ole ikinä kirjoittanut, jokainen viisas sen näkee!!
Ja vielä viisaammat osaa päätellä siitä jotain.
Just tämän takia olen toivonut että käytettäisiin näitä rekisteröityjä nimimerkkejä.
Mutta kiitos että joku edes ymmärsi todellisuuden, sen miten järkyttävän yleistä on naisiin kohdistuva pahoinpitely, uhkailu ja tappamiset sekä raiskaukset.
Ja ei poliisi puolusta naisia vain miehiä! Miehiä ? Miehiä? ring ring any bell?
Ne mies-rassukat kun ovat niin kovin säälittävässä asemassa että ihan poliisiylijohtajan pitää puolustaa.
Joillekin ne vaan niin on tätäpäivää, osa elämää, että me naiset olemme miesten patjoja ja nyrkkeilysäkkejä.
Niin vanha suomalainen sananlasku : Ei tamma ole hevonen, eikä nainen ihminen.
Ja siltä se kyllä tuntuukin!
Mutta niin kauan kun minulla jalat toimii minä potkin, jotta
noi miehet saisi ymmärtämään että naisetkin on ihmisiä!
Sitäpaisti naiset ovat aina viisaampia kuin miehet,
eikä ne tuolla miehen-elämäntyylillä koskaan viisastukaan.
Omapahan on tappionsa.Tohon skitsofreniaan on ihan oma auttava ammattikuntansa, eikä se ole presidentti tai poliisi mutta alkaa silti samalla kirjaimella...sitä p-kirjainta seuraa s ja y...loput saat itse päätellä.
tuomioistuimen päätöstä.
Valtio hakee säästökohteita lapsilisistä jne, joten kannattaako ylipäänsäkään uhrata rahaa hetken kiukunpuuskissa kirjoitettujen nettityperyyksien tutkimiseen ja käsittelyyn oikeuslaitoksissa. Ennemmin pitäisi panostaa raiskausten yms rikosten tutkintaan.No minä olen ajatellut asiat siten että Jokainen maapallon asukas sanotaan nyt vaikka 90% haluaisi tappaa jonkun. Ja edelleen ajattelen että samaten Suomessa 90% haluaisi tappaa jonkun.
Miten usein puhumme keskenään että tekisi mieli tappaa XXXX ja tekisi mieli räjäyttää eduskunta, ne saatanan siat. Mutta sehän on vain puhetta ja ajatusta. Tekee mieli niin tekee mieli.
Ei tahto tappaa tapa ketään.
Mutta tahtoisin sanoa kaikille jotka nyt lukee, että älkää kirjoitelko netissä kenet tahdotte tappaa, antaa poliisien vaan tappaa nehän on siihen koulutettu.
Niin teille lukijoilleni tahdon sanoa : Me jokainen tahdotaan tappaa ne 200, mutta annetaan asian olla sisimmässämme. Kun ne rassukat ovat niin herkkiä ettei ymmärrä huumoria, kun kuitenkin päätöksillään kansanedustajat tappaa konkreettisesti ihmisiä nälkään ja huonojen lakien takia monikin tekee itsemurhan, kun ei jaksa ymmärtää, niinkuin minäkin sain poliisilta kuulla että olisi pitänyt antaa sille raiskaajalle vapaaehtoisesti pillua niin ei olisi mies-paran tarvinnut raiskata. No toi loppu oli oma tulkintani. Mutta oikeesti poliisi kysyi miksen antanut vapaaehtoisesti? Se kyseenalaisti puheeni.
Poliisikin tahtoo tappaa sillä erotuksella että ne vaan tappaa kun ovat siihen koulutettu.
Miten moni poliisi on ajatellut että pitäisi räjäyttää eduskunta? Kyllä poliisikin tuskailee niiden omituisten lakien kanssa. Ja luulen että me kaikki puheissamme toisillemme tai ainakin kännissä pamautamme että pitäisi räjäyttää, mutta emmehän me sitä oikeesti tee. Emme tietenkään! Olisihan se tehty jo ajat sitte jos siihen olisi tarvetta.
Joskus vaan haaveilukin helpottaa.
Voisihan tuota sanavarastoa hieman muuttaa, mutta konkreettisesti minä en juuri tällä hetkellä tahdo tappaa eduskunnasta ketään, mutta jos esim puhe kääntyy siihen suuntaa, kuin että Poliisiylijohtaja Paatero puolustaa miehiä, muttei naiset saa edes henkensä hädässä apua poliisilta, niin kyllä siinä väkisin tulee sellainen tunne että kun pääsisi vääntämään tuon jätkän kaulan korkkiruuville.
Mutta ero on siinä kuka sen tekee oikeesti?
Ja ero voi olla hyvinkin pieni, esim tunnen tapauksen jossa poika porukka vaan löi vetoa ja puukotti seuraavan kohdalle kävelleen. Sattui olemaan ystäväni vaimo, ei kuollut. Mutta noihin idioottimaisuuksiin ei tarvi nettiä. Me jokainen tahdomme tappaa, mutta emme tahdo tehdä sitä konkreettisesti, ehkä oikeampi sanamuoto vois olla kunpa se kuolisi jotenkin, pliis. Vai?
Mutta totuuden nimissä on sanottava, esim Asteriksi tai ääh otetaan Stubbi se on parempi, en mä sitä voisi oikeasti tappaa, silloinhan mun pitäisi koskea siihen ja sitä en tekisi pitkällä tikullakaan. Hyi helvetti mikä kammottava ajatuskin, ajatelkaa nyt se pitäisi nähdä, hyi. Ja toisekseen en voi tappaa Stubbia, koska siitä saisi saman kuin ihmisestä. Ihan tarpeetonta. Ja kolmanneksi ketä minä sitten haukun ?
Ja neljänneksi, tiedä siitä sitten kun Ilestä päästiin eroon niin kahta pahempi tuli tilalle, joten minkä tahansa poliitikon kohdalla voisi käydä samoin, että tulisi vaan kahta huonompi tilalle. Ihan turhaa niitä on tappaa.
Että mennään nyt näillä poliitikoilla ja valitaan 17.4. 2011 uudet haukuttavat sinne.
Tuskin meistäkään paremmiksi poliitikoiksi olisi, joten jätetäänkö niiden poliitikkojen tappouhkaukset täällä netissä pois? Jookos, pliis!!
Kynä on terävämpi kuin miekka!!
Ja rukoilen pliis älkää äänetsäkö Stubbia, mä en jaksa nähdä sitä enää missään ikinä, ajatelkaa se vois muuttaa sinne Bryseliin takaisin, pliis rakkaan mussukkaiseni. Ei Stubbia Suomen eduskuntaan!!
Ymmärrättekö te poliisit miten paljon tappouhkauksia me naiset saadaan päivittäin ?
Ja ylipäätään miten raskasta on kun nainen elää koko elämänsä kuin kusi sukassa ?
Miestä pitää nuolla kokoajan että henkiriepu säilyy, koska mies voi suuttua ihan milloin vaan ja mistä vaan ja tappaa naisen yhdellä nyrkiniskulla.
Isäni veti mua turpaan kun sanoin ole hiljaa, äiti ei kuule. Kun äitini oli puhelimessa ja isä soitti suutaan siinä vieressä niin äiti sanoi kokoajan että ...mitä ? ...mitä ? ...mitä ?
Sen suurempaa syytä turpaan vedolle mies ei tarvi ja kyseessä oli vielä n 11v tyttö.
Jos te miehet luulette ettei nainen kykene niin lukaskaapa HS 13.3.2010 sA5 Miten somali-naiset leikkaa omien 5 vuotiaiden tyttöjen klitoriksen. Kun on kyse siitä mihin nainen kykenee, nii ainakin somaliäiti kykenee. YLE lähetti aikoinaan ohjelman jossa asia näytettiin oikein kuvin ja olen senkin kertonut satoja kertoja, miten 10 naista ja äiti mukana pitää kiinni rimpuilevaa pikkutyttöä ja yksi mahtava matami tulee ja tekee operaation ja sen jälkeen tyttö seisoi tärisevin jaloin ja valui jotain luulin sen kusevan kauhusta,
mutta se olikin verta, siis verta valui kuin kusta savannille.
Herää vaan kysymys mihin noikin naiset kykenee kun on kyse muiden lapsista, kun omaansakin pystyy kohtelee tuolla tavalla? Se on siis kuvaus siitä mihin nainen kykenee!!
Ja sitten : Miehet ettekö te oikeesti tahdo ymmärtää mihin se teidän naisia pilkkaava ja alistava käytös johtaa?
Tähän : http://keskustelut.iltasanomat.fi/thread.jspa?threadID=29557&showAllMessages=true
Tai tähän : HS s C13 27.11.2010 En löytäny linkkiä tähän mielipiteeseen, jonka
ovat allekirjoittaneet: Juuso Erno Puheenjohtaja Miestentasa-arvo ry, Pasi Malmi Varapuheenjohtaja Vihreä miesliike ry ja Jarmo Lius miessakit ry:n valtuutettu
Otsikko : Elämä ilman väkivallan pelkoa miehillekin
Elämä ilman väkivallan pelkoa miehillekin
"Nyt tarvittaisiin voimakasta tyttöihin ja nuoriin naisiin kohdistuvaa asennekasvatusta.”
Juuri julkaistun tutkimuksen mukaan 17% naisista ja 16% miehistä on joutunut nykyisessä suhteessaan parisuhdeväkivallan kohteeksi (Markku Heiskanen ja Elina Ruuskanen). Tulos on yhtäpitävä poliisitilastojen kanssa.
------------------ lainaus loppuu -----------------
Ja jatkan että onko se mikään ihme että naiset hermostuu kun tämä naisten kohtelu on tätä :
vanha suomalainen sananlasku : Ei tamma ole hevonen, eikä nainen ihminen.
Muistaakseni oli toinenkin että naista pitää lyödä aina varmuuden vuoksi, jos se ei tee pahaa niin se ajattelee.
Mutta huomaa miten hädissään miehet ovat heti kun nainenKIN rupee mäiskii turpaa. Itte te jätkät tätä kerjäsitte! Ei nainen ole sen siveellisempi kuin mieskään.
Meidän nuoruudessa 70 luvulla kun puhuttiin esim miksei naisia pakoteta armeijaan? Jostain kuulin selityksen ettei naisia voida ottaa armeijaan koska naiset on niin sadistisia, ja että naiset ovat koulutettuina tappajina armottomampia kuin miehet. Ja senkin kyllä allekirjoitan, esim johtajina naiset ovat paljon sadistisempia kuin miehet.
Mutta palatakseni tähän HS mielipiteeseen jossa lisäksi sanotaan:
Hätäkeskuksessa on miestä jopa pilkattu, kun hän on soittanut pyytääkseen apua
väkivaltaista vaimoaan vastaan.
------------------ lainaus loppuu -----------------
Ai jaa, että Hätäkeskuksessa on ihan tapana vituilla muillekin ettei vaan pelkästään minulle.
Eikö poliiseilla ole omassa pesässä mitään siivottavaa?
Poliisit vittuille jatkuvalla syötöllä, ja ylijohtaja Paatero vaan puolustaa mies-ministereitä.
Se on kuulkaas poliisit vaan sellanen asia että kun nyt on kaikkien nähden ja kuullen todistettu ettei poliisit suojele naisia, niin meidän naisten on pakko suojella itseämme.
Vai mitäköhän tähän sanoisi kaikki ne miestensä tappamat naiset esim Skupollin entinen vaimo, oliskohan häntä jonkun tarvinnut puolustaa?
Aika lopussa lukee että kaksi kolmasosaa parisuhdeväkivaltaa pelkäävistä on miehiä.
Tähän voisin heittää teoriani, että ei mies pelkää kipua vaan mies pelkää häpeää.
Mutta pelätessään nainen pelkää vain kuolemaansa. Pieni ero siinä on, vai?
Mutta poliisiylijohtaja kömpii julkisuuteen puolustamaan miehiä.- Joku vaan.
Me naiset? Puhu nyt vain omasta puolestani. Itse en ole saanut yhtään tappouhkausta koskaan, keneltäkään. En myöskään tiedä keistä miehistä oikein puhut? 99% niin miehistä kuin naisista, joiden kanssa olen ja suostun edes olemaan tekemisissä ovat kunnollisia ihmisiä. Jos haluaa pyöriä katuojassa kaikenmaailman juoppojen ja väkivaltaisten retkujen kanssa, niin varmasti noita tappouhkauksia ja muitakin ongelmia itselleen saa hankittua. Suurin osa vain on tarpeeksi fiksuja välttääkseen sitä sakkia.
Kaikenkaikkiaan kirjoituksesi oli jälleen sekava oksennut jossa ei ollut päätä eikä häntää. NiiN kenelle sitä AsEnnEkAsVaTuStA pitäisi antaa ?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9582037#comment-47594546
Toistan :
HS s C13 27.11.2010 mielipidekirjoitus, jonka ovat allekirjoittaneet:
Juuso Erno Puheenjohtaja Miestentasa-arvo ry,
Pasi Malmi Varapuheenjohtaja Vihreä miesliike ry
ja Jarmo Lius miessakit ry:n valtuutettu
Otsikko : Elämä ilman väkivallan pelkoa miehillekin
"Nyt tarvittaisiin voimakasta tyttöihin ja nuoriin naisiin kohdistuvaa asennekasvatusta.”
--------------------------lainssu loppuu-------------------------------
Kyllä tämä jo huvittaa, että heti kun naiset vähän läiskii tai huutaa tai mäkättää niin
heti tytöille pitää ruveta antaa asennekasvatusta.
Kun sitä asennekasvatusta olisi pitänyt antaa miehille jo satoja vuosia sitten, ettei naisten olisi tarvinnut menettää hermoonsa!
Tässä on vähän ohjeita fennikseltä miehille ettei tarvi hakata naisia :
Suomi 24.n uutisesta jatkan ja valistan nyt miehiä :
Seksiklinikka tarjoaa tietoa seksuaalisuudesta, seksistä ja seksielämän ongelmista
Selibaatilla ei tiedetä olevan varsinaisia terveyttä vahingoittavia seurauksia, mutta joskus sen myötä voi tulla ihmeellisiä oireita.
”Olen 20 -vuotias mies. Ongelmani on viehättävä tyttöystävä.
Emme harrasta seksiä.
Lopetin masturboinnin 2,5 kk sitten.
Toinen vaiva: Masturboinnin lopettamisen seurauksena saan luonnollisesti siemensyöksyjä
Herään orgasmin saatuani
Huomaan myös virtsaani tapa purkaa ylimääräisiä pois?
jospa aloittaisit sen masturboinnin, mieluummin en, tämä ei ole terveydelle vaarallista.
Mieluusti kuulisinkin miten yleisiä kautta voiko käydä tutkimuksissa?
anonyymisti.
Myös virtsasta löytyy
Mikä siis on vialla?
Kysymykseen tarttui urologian erikoislääkäri fennis, jonka mukaan kysyjällä ei ole syytä huoleen. Ratkaisukin ongelmaan on helppo, mikäli vain kysyjä suostuu tinkimään masturboimattomuudestaan.
”On melko tavallista, että silloin tällöin virtsarakkoon tulee Normaali ilmiö
Vaivasi ovat vaarattomia ja helpottunevat, kunhan aloitat erityisiä jatkotutkimuksia tehdä.”
Lue koko kysymys ja asiantuntijan vastaus täältä!
http://www.tohtori.fi/?page=1616302&id=7926743
Apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske kertoi maanantaina, että hän on valittanut käräjäoikeuden tuomiosta hoviin. Helsingin käräjäoikeus hylkäsi helsinkiläismiestä vastaan nostetut syytteet ja piti nettikirjoituksia lähinnä mielipiteenilmaisuna.
"Ministereihin ja yhteiskunnallisiin päätöksen tekijöihin kohdistuvia uhkailuja ei voida sivuuttaa vain olan kohautuksella", huomauttaa Kalske.
Ja aiemmin Ylen haastattelema poliisiylijohtaja Mikko Paatero sanoi että tuomio johtaa uhkailujen lisääntymiseen. Hänen mukaansa rikoslain nettiuhkauspykälää pitäisi ehkä tiukentaa. Ja minä ymmärsin että Paatero sanoi lisäksi tuosta pitää tulla tuomio tai lakia on muutettava.
Ja jatkan, että voi kunpa joku suojelisi naisiakin yhtä tarmokkaasti.
Niin ja sitte Jorma Kalskekin rupee julkisesti puolustaa uhattuja miehiä, ihan niin kuin vain naisten uhkaaminen olisi sallittua ja hyväksyttävää, kaikkien vaikutusvaltaisten miesten mielestä. Niin onko se sitten ihme että kaikki miehet pitää naisia toisen luokan kansalaisina.
Niinpä niin ja sitten ihmetellään kun naisetkin alkaa hyökkää miesten kimppuun ja hakkaa / lyö tai pelottelee miehiä. On mun pakko kertoa, kun mieheni sanoi tässä muutama vuosi sitten … että et sinä ainakaan lyö. Minua se jotenkin huvitti, koska tiedänhän minä että en lyö vaikka suutun.
Mutta näiden uusien tietojen valossa, naurattaa vielä enemmän, että ilmeisesti se oikeen tosissaan oli luullut ja peljännyt että saattaisin lyödä. Suutunhan nopeesti ja räiskyn helposti yli äyräiden, mutta minulla kun ei ole tapana lyödä. Mutta siinäpä se kun se tapa on miehillä, kun mies suuttuu silmittömästi niin se myös lyö, ja siksi he epäilevät että nainenkin lyö. Minä en ole ikinä lyönyt.
Kukaan nainen ei hyökkää huvikseen miestensä kimppuun, takana on aina vuosikausien uhkailuja, hakkaamista, puukolla tökkimistä ja uhkaamista sekä raiskauksia ja alistamista ym sontaa, jota ei pitäisi kestää kenenkään itseään arvostavan naisen. Niinhän se eräskin nainen vuosia miehensä raiskauksista kärsineenä hermostui ja puri miehensä pippelin poikki, lähti karkuun ja vasta poliiseille sanoi mihin ojaan se sen pippelin sylkäisi. Jes siinä on naisella luonnetta, jota ikävä kyllä minulta puuttui.
Mutta minä olenkin aina viskannut uhkaavat miehet pihalle. Minulla onkin se etu että minulla on aina ollut oma koti. Ja täst lähin pidän kotini silleen ettei tänne tule yksikään mies, jos miehellä ei ole asuntoa, niin en ota sellaista; uhkailee se kuitenkin. Ja aina olen pitäny mielessäni sen että jos minua lyöt, ja jos edes uhkaat kerrankin vaikka olisit kännissä niin tää juttu loppuu tähän heti. Ei kenenkään kuulu pelätä kotonaan.
Kun ensin pelkäsin isää sitten poikaystäviä ja miehiä kotonani, niin luulin, että nyt kun ole aktiivisen seksielämän ulkopuolella, niin luulin, että vihdoinkin olen vapaa, ettei tarvi enää pelätä niin sitten Suomen valtio ottaa muslimeja, jotka uhkaavat tappaa ketävaan länsimaalaisia, että taas on peljättävä, hullunlailla.
Saako tässä maassa koskaan naiset olla vapaana pelosta?
Kun minusta taas tuntuu että miehet eivät edes tiedä mitä pelko on?
Minä luulen että vain naisilla on pelkogeeni, eikä miehet osaa oikeetsi edes pelätä, vaan se on häpeetä. Ne häpee, eikä pelkää.http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/HS 512011 Syytteet ministerien uhkailusta kaatuivat /1135262950718
HS 5.1.2011: Syytteet ministerien uhkailusta kaatuivat
Helsingin käräjäoikeus hylkäsi tiistaina kahden ministerin ja eduskunnan nettiuhkailusta nostetut syytteet.
Jutussa oli kyse helsinkiläismiehen netissä viime keväänä julkaisemasta tekstistä.
Siinä kirjoitettiin valtiovarainministeri Jyrki Kataisen ja silloisen pääministerin Matti Vanhasen mahdollisesta ampumisesta ja viitattiin eduskunnan räjäyttämiseen.
Kirjoittajan mukaan teksti oli tutuille osoitettu purkaus, jota ei tarkoitettu uhkaukseksi eikä asianomistajien tietoon. Mies kertoi tulistuneensa Kreikan tukipaketista.
Syyttäjä vaati miehelle ehdollista vankeutta laittomasta uhkauksesta ja julkisesta kehottamisesta rikokseen.
Asianomistajilla ei ollut vaatimuksia, mutta apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske päätti syytteiden nostosta tärkeän yleisen edun nimissä.
Oikeus piti kirjoitusta lähinnä mielipiteenilmauksena. Se ei löytänyt näyttöä tarkoituksellisesta uhkauksesta eikä siitä, että asianomistajat olisivat pelänneet olevansa vakavassa vaarassa. Myös syyte kehottamisesta rikokseen hylättiin.
Ylen haastattelema poliisiylijohtaja Mikko Paatero pelkää, että tuomio johtaa uhkailujen lisääntymiseen. Hänen mukaansa rikoslain nettiuhkauspykälää pitäisi ehkä tiukentaa.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Vanhasen ja Kataisen nettiuhkailujuttu hoviin/1135262950742
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011011012982784_uu.shtml
Vanhasen ja Kataisen nettiuhkailujuttu hoviin STT
Ex-pääministeri Matti Vanhaseen ja valtiovarainministeri Jyrki Kataiseen kohdistuneen nettiuhkailun setviminen jatkuu hovioikeudessa.
Apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske kertoi maanantaina, että hän on valittanut käräjäoikeuden tuomiosta hoviin. Helsingin käräjäoikeus hylkäsi helsinkiläismiestä vastaan nostetut syytteet ja piti nettikirjoituksia lähinnä mielipiteenilmaisuna.
"Ministereihin ja yhteiskunnallisiin päätöksen tekijöihin kohdistuvia uhkailuja ei voida sivuuttaa vain olan kohautuksella", huomauttaa Kalske.
Hän muistuttaa, että myös koulusurmien jälkeisiä perättömiä nettiuhkailuja on puitu oikeudessa. Hänen mukaansa kyseessä on uusi ilmiö, johon on hyvä saada ylempien tuomioistuinten ratkaisu. Hän vaatii yhä jutussa ehdollista vankeutta.
Jutun hovioikeuskäänteestä kertoi ensimmäisenä Yle.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Mielestäni nämä kaksi tapausta on kuitenkin erilaiset.
Koulusurmien jälkeiset perättömät nettiuhkailut ovat turhaan työllistäneet väärillä uhkauksilla poliiseja,
ja ne on syytäkin tuomita. HYVÄ, koska poliiseja ei saa juoksuttaa turhaan.
Mutta jos poikaporukka juttelee netissä keskenään, että tekisi mieli tappaa XX ja räjäyttää XX,
niin katsoisin että ihmisillä pitää olla vapaus jutella keskenään niin kuin ennekin.
Yhteiskunnan olisi muututtava, koska nyt vaan on tällanen tapa että täällä netissä keskustellaan, keskenään ja muutkin saavat lukea niitä mitä muut ajattelevat. Mutta Suomessa ei kukaan tapa jonkun tahdon takia ja jos tappaa niin kyllä niinku eilen kirjoitin on ennekin osattu tappaa huvikseen.
Ei netti sitä lisää, mutta netissä voi päästellä liikoja höyryjä, ja se vapauttaa ja siksi katsoisin että enemmän tästä on hyötyä, minullekin!
Eli Jorma Kalskeen mielestä, yhteiskunnan pitää muuttua, mutta vain heidän tahtomaansa suuntaan.
Mutta niin nyt vaan ei tule käymään!
Ihmisille annettiin netti jotta saavat keskustella keskenään (=pitkät välimatkat) ja siihen pitää antaa mahdollisuus. On sitten poliisien tehtävä tutkia kuka on tosissaan tahtojensa kanssa.
Onhan niillä minustakin varmasti tiedot ja varmaan kuuntelevat puhelintani, toivottavasti viihtyvät pälätyksiäni kuunnellessa.
Tuokaa vaan vaikka kamerat kotiini …ja räkä poskella huudan kyttä on natsi sika ja persettä näytän kameroillenne kaiket yöt
http://www.youtube.com/watch?v=XVlr3jy3VlA- olet naurettava...
Sähän tietty luulet ettei niillä kytillä ole muuta tekemistä kuin vartioida harhaisen mt-potilaan yöllisiä harhoja??? Vittu miten te ääliö narkkilehmät jaksattekin jauhaa paskaa... Ihan oikein kytiltä jos ovat nauraneet sun harhoille. Sä et vaan tajua sitä itse.
Ihan vaan yks pikku huomio, jos minä olisin narkkari-lehmä, niin minä olisin myynyt tämän koneen.
Narkkarit eivät omista tietokonetta, ne vaan varastavat ja myyvät tietokoneita, muuten ihan hauska,
niin minäkin rakastan sinua! Suukko*
Rakkaudesata se nettikirjoittelijakin vittuilee, Suukko*
Sitten minä painan pääni sinun kainaloosi ja huulesi etsivät huuliani, aaaah,
mutta mitä kovaa täällä on? Onko se ase? Oletko sinä poliisi?- Olet säälittävä...
fenno.maani kirjoitti:
Ihan vaan yks pikku huomio, jos minä olisin narkkari-lehmä, niin minä olisin myynyt tämän koneen.
Narkkarit eivät omista tietokonetta, ne vaan varastavat ja myyvät tietokoneita, muuten ihan hauska,
niin minäkin rakastan sinua! Suukko*
Rakkaudesata se nettikirjoittelijakin vittuilee, Suukko*
Sitten minä painan pääni sinun kainaloosi ja huulesi etsivät huuliani, aaaah,
mutta mitä kovaa täällä on? Onko se ase? Oletko sinä poliisi?On sulla luulot!!! HAHAHAHAHAHAH... Siis kuvitteletko sä turhapaska että ikinä kukaan voisi rakastaa noin katkeroitunutta ja itseensä kyllästynyttä turhaa ruikuttajaa??? Lyönpä vetoa että sut on hylätty jo pienenä pelkän henkisen rumuutesi takia...saati sitten tuo näkyvä vastenmielisyys... No täytyyhän sunkinlaisten haaveilla...HAHAHAHAHAHHAHAHAH
Tämä jo surullisen kuuluisa HS 19.3.2010 (muistanette s.A5) ja käänsinpä sivun ja sieltä löytyi tällaista :
SiiS s. A 6 : Suomessa kuolee vuosittain henkirikoksen uhrina 125-140 ihmistä.
Esim yli kymmenen vuotta vanha juttu: Etelä-Savossa 19 v nuoren naisen tappoi oma poikaystävä, (joku erotilanne oli päällä. ) Käräjäoikeus tuomitsi tekijän törkeästä pahoinpitelystä ja kuolemantuottamuksesta 3v 8kk, mutta hovissa tuomio aleni 2,5vuoteen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja palatakseni vertaillen tähän HS 27.11. 2010 s. C13 mielipide.
Otsikko : Elämä ilman väkivallan pelkoa miehillekin, jonka ovat allekirjoittaneet: Juuso Erno Puheenjohtaja Miestentasa-arvo ry, Pasi Malmi Varapuheenjohtaja Vihreä miesliike ry ja Jarmo Lius miessakit ry:n valtuutettu
Tuoretta tutkimusta uutisoitaessa on korostettu että naisilla on kaksi kertaa suurempi riski saada parisuhdeväkivallasta vammoja kuin miehellä.
Miehet kuitenkin pelkäävät parisuhdeväkivaltaa lähes kaksi kertaa useammin kuin nainen (STM:n tasa-arvobarometri). Stakesin hoitoilmoitusrekisterin mukaan sairaaloissa hoidetaan useammin parisuhdeväkivallan uhriksi joutuneiden miesten kuin naisten vammoja.
Miehet saavat naisia useammin vakavia sairaalahoitoa vaativia vammoja.
Tulos saattaa selittyä sillä että miesten yleisin väkivallan muoto naisia kohtaan on kiinnipitäminen, joista naisille aiheutuu melko helposti mustelmia.
------------------------------------ lainaus loppuu -------------------------------------------
Minä kylläkin selittäisin näitä tuloksia vammoista ja niiden hoidoista silleen että
joko miehet eivät päästä naisia hoitoon ja vielä enempi luulen että
ne naisten "vammat" hoidetaan ruumishuoneella.
Miehet lukee kuin piru raamattua kääntää ja tulkitsee miten vaan saa näyttämään tulokset kamalimmilta riippuen kumpaa tahoa tahtoo puolustaa.
Olis tuostakin tutkimuksesta kiva nähdä kaikki tutkitut osiot, eikä joidenkin tahojen jotain tulkintoja nypittyinä tarkoitushakuisesti.
Olis kiva nähdä myös ne tilastot, joissa kerrotaan naisten tappamat miespuolisonsa ja
miesten tappamat naispuolisonsa.
Vai eikö niiden merkityksellä olekaan väliä tässä keskustelussa, kun on muka kyse kuka pelkää suhteessa enempi? Millä ne senkin tutkii?
Mutta kummilla on enempi syytä pelätä ?
Omasta elämästäni voin sanoa, että miehistä joiden kanssa olen ollut neljän seinän sisällä minä olen pelännyt 90% niitä, niistä tuskin kukaan pelännyt minua. Enkä tiedä naisystävistäni yhtään joka ei olisi pelännyt miestään joskus tai joita mies olisi kertaakaan pelännyt. En kyllä yhtään ymmärrä mistä tuollainen tutkimus on taas saatu aikaiseksi?
Poliisi tutkii, etsii, miettii viikko kaupalla jopa vuosikaupalla kuka teki mitä ja missä asennossa, kuka sano mitä ja kenelle. Ja sitten kokoajan häiritsevät ulkopuolisia kyselyillään, eikä siitä menetetystä ajasta saa edes korvausta.
Kun kaikki olisi ollut niin paljon helpompaa kun poliisi olisi puolustanut naista niin päästäisiin kaikki helpommalla.
Mutta jostain syystä poliisit vaan eivät tahdo puolustaa naisia?
Että ensi kerralla kun joku minua uhkaa niin pyydänkö apua poliisilta ja luultavasti saan kuunnella vain vittuilua, pilkkaa : sinähän olet kuulemma ihan hengissä, mitäs tänne soittelet?
Vai otanko ja lahtaan sen uhkailijani?
Niin jossen onnistu niin mies tappaa minut joten poliisin työ ei ainakaan vähene, tolla vittuilulla.
Ei pelossa voi elää, nainenkaan. Jos sitä tapahtuu minulle niin kyllä sitä tapahtuu muillekin ja ymmärtämykseni mukaan todellakin paljon. En yhtään ihmettele että naiset ovat ottaneet vallan omiin käsiinsä.
Että kenellä täällä on enempi syytä pelätä Poliitikoilla vai naisilla?
Ja miksi Poliisiylijohtaja katsoo oikeudekseen nousta julkisuuteen puolustamaan vain Poliitikkoja?Tällaistakin lukiessa nousee iho kanalihalle : Vartti 21.7. 2010
Poliisit piiritti tappouhkauksen antanutta miestä Kuunaritiellä, (Jollaksessa) 12.7. 2010
Päihtynyt mies uhkasi tappaa vaimonsa. Miehellä oli aselupa joten paikalle kutsuttiin kolme poliisipartiota.
Vaimo löytyi kunnossa ja mies menetti kaksi asettaan ja aselupansa.
-------------------------------------------------------------------------------------
Metro 14.12. 2010
Lohjalainen Juha Pekka Lehtonen 28v tuomittiin elinkautiseen parikymppisen naisystävänsä murhasta.
Murha tapahtui viime vuoden joulukuussa.
-------------------------------------------------------------------------------------
Minulla on näistä lappuja keittiön kaapin ovissa, muistuttamassa, että miehiin ei pidä luottaa, eikä lähteä niiden mukana eikä tuoda kotiin. Hyvin niitä siitä kokkaillessa kertailee.Missä on tilastot:
A) Kautta aikain tapetut kansanedustajat?
B) Kautta aikain tapetut naiset?
Kenen on syytä pelätä ja ketä?
Kuka tarvii puolustamista ja keneltä?
Ketä poliisi suojelee?
Poliisiylijohtaja Paatero vielä sanoi, että kuka täällä enää kohta uskaltaa olla kansanedustaja?
Vastaan: 1)
näemmä moni hinkuaa sinne, ei ole kyllä halukkaista puutetta ollut koskaan.
Sinne vaan omia etuja ajamaan ja valtion verorahoja itselleen kahmimaan ja omille kavereille jakamaan, niin saavat sitten lapset sukulaiset hyviä joululahjoja kavereiltaan
…ja piiri pieni pyörii ja eliitti siinä hyörii…
Vastaan retorisella kysymyksellä : 2)
Mutta kuka täällä enää kohta uskaltaa olla nainen?
Naisia ei kukaan puolusta, mutta poliitikkoja ja eliittiä puolustaa koko eliitti ja poliisi, ylijohtoa myöten, ja ihan verorahoilla.
…ja piiri pieni pyörii ja eliitti siinä hyörii…
Onko se mikään ihme että Eduskuntaan kaikki haluaa tekemään just ei mitään muuta kuin kahmimaan rahoja itselleen ja suvulleen …nepotismia! …nepotismia! …nepotismia! …nepotismia!eivät sovellu arkadianmäelle......
Normaalisti kukaan ei kiinnitä huomiota mihinkään kiukunpuuskiin tms, mutta nykyään veronmaksajien rahoilla tehdään turhaa työtä paljon. Eri asia tietysti on tilanteet, joissa on valehdeltu uhkauksista. On ihan turhaa vaivaa, sillä yleensä oikeat terroristit eivät varoita etukäteen ainakaan siten että olisivat löydettävissä. Ovat small talking käytöksen harrastajia päästäkseen kohteeseen.premiata kirjoitti:
eivät sovellu arkadianmäelle......
Normaalisti kukaan ei kiinnitä huomiota mihinkään kiukunpuuskiin tms, mutta nykyään veronmaksajien rahoilla tehdään turhaa työtä paljon. Eri asia tietysti on tilanteet, joissa on valehdeltu uhkauksista. On ihan turhaa vaivaa, sillä yleensä oikeat terroristit eivät varoita etukäteen ainakaan siten että olisivat löydettävissä. Ovat small talking käytöksen harrastajia päästäkseen kohteeseen.Moi premiata,
oletko jaksanut lukea kaiken mitä mieltä olen ko poliisiylijohtajasta?
Mun mielestä jotenkin omituista, että noin korkea-arvoinen rupee puolustaa ministereitä, tappouhkauksilta, kun naiset joutuu elää kokoajan tappouhkauksien alaisina. Eikä poliisit tahdo edes suojella ainakaan tuntemiani naisia minä äitini. Ja ministerit ja muut poliitikot ja virkamiehet pääsevät valtion piikkiin valtion autoilla ovelta ovelle, ettei tarvi tavallista kansaa edes tavata. Ja se on ihan OK, että valtio maksaa, mutta onko kellee koskaan tullut mieleen, että poliitikkojen päätökset ajaa ihmisiä hulluuteen ja tappamaan ihan oikeestikin poliitikkoja, onneksi harvoin Suomessa. Mielestäni on kamalan säälittävää uhata tappaa saati toteuttaa se. Ja tosi säälittävää, että niitä rassukoita ajetaan takaa kuin sikaa, kun he muutenkin ovat kärsiviä.
Mutta tietääkseni Suomessa yhtään poliitikkoa ei ole pitkiin aikoihin ainakaan Anna Lindhin tapaan tapettu julkisesti.
16.6.1904 tietääkseni oli tapaus mutta tuskin kukaan sydämeltään suomalainen on siitä pahoillaan?
Mua ihan melkeen rupes oksettaa toi Paatero, ja tuli mieleen miten paljon minäkin olen peljännyt ja soitellessani 112 saan vaan vittuilua kuunnella ja muutamia poliiseja henk koht. tavanneena, ovat töykeitäkin.
Sääli sinällään kun hermostuin niin raivostuin koko poliisikunnalle, vaikka siellä onkin vain muutamia mätäsiä yksilöitä. Duuniihan nekin vaan tekee. Ja tärkeetä. Ilman poliisia tämä valtio olisi joku sotatanner Somalian tyyliin. Onhan meillä hyvä poliisi, siitä ei pääse yli eikä ympäri, mutta tämä yksi asia heitti niin kupin nurin.
Miksei kukaan ajattele, että miksi pojat uhkaa leikillään? Ja kun kerta haluaa tappaa, niin ei se halu vankilalla tai syytteillä poistu vaan katkeroituu vaan lisää. Ja toi Paateron suun soitto raivostutti minutkin.
Pitäisi miettiä miten kansan saa tyytyväiseksi. Ikinä en ole kuullut Suomen kansan olevan näin tyytymätöntä. Minulla ei ole yhtään hätää poliitikkojen suhteen, tulen toimeen. Huonojahan ne on. Toiset vaan on paljon huonompia kuin toiset. Ja muutamat ovat oikeesti hyviäkin.
Kirjoitat : Normaalisti kukaan ei kiinnitä huomiota mihinkään kiukunpuuskiin.
ja olen samaa mieltä, että jokin tyylisuunnan muutos tuli kaikessa politiikassa kun Stubbi tuli mukaan, ja mielestäni kaikki meni niin kamalaan suuntaan, että Stubbi alkaa kuulostaa diktaattorilta. Se vaan määrää. Ja muistatko kun se tuli ja veteli stadin katuslangia ihan virallisissakin haastatteluissa, mua kyllä hävetti, se kuulosti niin katu-jätkältä. Ja ilmeisesti joku on lukenut kesäiset viestini ja lähettänyt sanomaa, koska sittemmin alkoi puhumaan sivistyneemmin. Nyt sitä katujätkää saattaa jo kyetä kuuntelemaan.
Mutta oikeesti, minä mietin paljon rikollisuutta. Ja ymmärrän että moni on erimieltä, just tietty kohteeni pers-puudelit rupee räyhää ja puolustaa isäntäänsä. On tässä vielä perattavaa, jatkan huomenna, tai joskus, olen niin pyhää vihaa täynnä tätä asiaa, että tekis mieli mennä räyhää sille Paaterolle henk.koht. sinne typerään sviittiinsä.
Tehkööt hemmetti pommi-suojan niille kansanedustajille, alkaa oikeesti veetuuttaa. Kansanedustajilla ei ole yhtään mitään hätää Suomessa. Tyhmiä ne 200 on eikä se asia tappamalla muutu, vaan äänestämällä. Eikä siellä pari hyvää tyyppiä saa mitään aikaiseksi, kun suuriosa niistä on ihan kana-aivoja.fenno.maani kirjoitti:
Moi premiata,
oletko jaksanut lukea kaiken mitä mieltä olen ko poliisiylijohtajasta?
Mun mielestä jotenkin omituista, että noin korkea-arvoinen rupee puolustaa ministereitä, tappouhkauksilta, kun naiset joutuu elää kokoajan tappouhkauksien alaisina. Eikä poliisit tahdo edes suojella ainakaan tuntemiani naisia minä äitini. Ja ministerit ja muut poliitikot ja virkamiehet pääsevät valtion piikkiin valtion autoilla ovelta ovelle, ettei tarvi tavallista kansaa edes tavata. Ja se on ihan OK, että valtio maksaa, mutta onko kellee koskaan tullut mieleen, että poliitikkojen päätökset ajaa ihmisiä hulluuteen ja tappamaan ihan oikeestikin poliitikkoja, onneksi harvoin Suomessa. Mielestäni on kamalan säälittävää uhata tappaa saati toteuttaa se. Ja tosi säälittävää, että niitä rassukoita ajetaan takaa kuin sikaa, kun he muutenkin ovat kärsiviä.
Mutta tietääkseni Suomessa yhtään poliitikkoa ei ole pitkiin aikoihin ainakaan Anna Lindhin tapaan tapettu julkisesti.
16.6.1904 tietääkseni oli tapaus mutta tuskin kukaan sydämeltään suomalainen on siitä pahoillaan?
Mua ihan melkeen rupes oksettaa toi Paatero, ja tuli mieleen miten paljon minäkin olen peljännyt ja soitellessani 112 saan vaan vittuilua kuunnella ja muutamia poliiseja henk koht. tavanneena, ovat töykeitäkin.
Sääli sinällään kun hermostuin niin raivostuin koko poliisikunnalle, vaikka siellä onkin vain muutamia mätäsiä yksilöitä. Duuniihan nekin vaan tekee. Ja tärkeetä. Ilman poliisia tämä valtio olisi joku sotatanner Somalian tyyliin. Onhan meillä hyvä poliisi, siitä ei pääse yli eikä ympäri, mutta tämä yksi asia heitti niin kupin nurin.
Miksei kukaan ajattele, että miksi pojat uhkaa leikillään? Ja kun kerta haluaa tappaa, niin ei se halu vankilalla tai syytteillä poistu vaan katkeroituu vaan lisää. Ja toi Paateron suun soitto raivostutti minutkin.
Pitäisi miettiä miten kansan saa tyytyväiseksi. Ikinä en ole kuullut Suomen kansan olevan näin tyytymätöntä. Minulla ei ole yhtään hätää poliitikkojen suhteen, tulen toimeen. Huonojahan ne on. Toiset vaan on paljon huonompia kuin toiset. Ja muutamat ovat oikeesti hyviäkin.
Kirjoitat : Normaalisti kukaan ei kiinnitä huomiota mihinkään kiukunpuuskiin.
ja olen samaa mieltä, että jokin tyylisuunnan muutos tuli kaikessa politiikassa kun Stubbi tuli mukaan, ja mielestäni kaikki meni niin kamalaan suuntaan, että Stubbi alkaa kuulostaa diktaattorilta. Se vaan määrää. Ja muistatko kun se tuli ja veteli stadin katuslangia ihan virallisissakin haastatteluissa, mua kyllä hävetti, se kuulosti niin katu-jätkältä. Ja ilmeisesti joku on lukenut kesäiset viestini ja lähettänyt sanomaa, koska sittemmin alkoi puhumaan sivistyneemmin. Nyt sitä katujätkää saattaa jo kyetä kuuntelemaan.
Mutta oikeesti, minä mietin paljon rikollisuutta. Ja ymmärrän että moni on erimieltä, just tietty kohteeni pers-puudelit rupee räyhää ja puolustaa isäntäänsä. On tässä vielä perattavaa, jatkan huomenna, tai joskus, olen niin pyhää vihaa täynnä tätä asiaa, että tekis mieli mennä räyhää sille Paaterolle henk.koht. sinne typerään sviittiinsä.
Tehkööt hemmetti pommi-suojan niille kansanedustajille, alkaa oikeesti veetuuttaa. Kansanedustajilla ei ole yhtään mitään hätää Suomessa. Tyhmiä ne 200 on eikä se asia tappamalla muutu, vaan äänestämällä. Eikä siellä pari hyvää tyyppiä saa mitään aikaiseksi, kun suuriosa niistä on ihan kana-aivoja.tuomioistuinlaitosta eikä mennä arvostelemaan Suomen lain perusteella tehtyä oikeudenmukaista päätöstä. Jos Suomessa aletaan pistää tilapäisistä kiukunpuuskista ihmisiä tuomiolle niin se ei ole oikeudenmukaista. Tyttöjen seksuaalisesta hyväksikäytöstä saa ehdollisia tuomioita. Vaimon voi ns. unohtaa parvekkeelle, kunnes ulkopuolinen pelastaa. Raiskauksista ei uskalleta ilmoittaa ettei itselle tule tuomiota perättömästä ilmiannosta, jos näyttö ei riitä.
Äänestäjien tulisi muistaa että kokoomus ajaa suurituloisten etuja esim. yritys poistaa asuntolainan lyhennys ja tilalle ylempien veroluokkien veronalennus. Jos menee läpi merkkaa korkojen noustessa monelle perheelle 100euron ylimääräistä menoerää kuussa.
Niinhän se on että näillä olemattomilla kohujutuilla viedään kansan huomio muualle ja koitetaan herättää sympatiaa kansanedustajille.- en ois uskonu!!!!!
premiata kirjoitti:
tuomioistuinlaitosta eikä mennä arvostelemaan Suomen lain perusteella tehtyä oikeudenmukaista päätöstä. Jos Suomessa aletaan pistää tilapäisistä kiukunpuuskista ihmisiä tuomiolle niin se ei ole oikeudenmukaista. Tyttöjen seksuaalisesta hyväksikäytöstä saa ehdollisia tuomioita. Vaimon voi ns. unohtaa parvekkeelle, kunnes ulkopuolinen pelastaa. Raiskauksista ei uskalleta ilmoittaa ettei itselle tule tuomiota perättömästä ilmiannosta, jos näyttö ei riitä.
Äänestäjien tulisi muistaa että kokoomus ajaa suurituloisten etuja esim. yritys poistaa asuntolainan lyhennys ja tilalle ylempien veroluokkien veronalennus. Jos menee läpi merkkaa korkojen noustessa monelle perheelle 100euron ylimääräistä menoerää kuussa.
Niinhän se on että näillä olemattomilla kohujutuilla viedään kansan huomio muualle ja koitetaan herättää sympatiaa kansanedustajille.Sunlaisia siis sittenkin on olemassa toinenkin!!! Sähän voisit ton finninaaman kanssa pitää sitten vaikka kouluampujapurkkien kokoontumisajot!!!! Spermiata ja finninaama vois keskustella siellä sitten oliko se purkki kädessä vai kuvattiinko teitä sähköpistokkeen kautta!!!HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH
premiata kirjoitti:
tuomioistuinlaitosta eikä mennä arvostelemaan Suomen lain perusteella tehtyä oikeudenmukaista päätöstä. Jos Suomessa aletaan pistää tilapäisistä kiukunpuuskista ihmisiä tuomiolle niin se ei ole oikeudenmukaista. Tyttöjen seksuaalisesta hyväksikäytöstä saa ehdollisia tuomioita. Vaimon voi ns. unohtaa parvekkeelle, kunnes ulkopuolinen pelastaa. Raiskauksista ei uskalleta ilmoittaa ettei itselle tule tuomiota perättömästä ilmiannosta, jos näyttö ei riitä.
Niinhän se on että näillä olemattomilla kohujutuilla viedään kansan huomio muualle ja koitetaan herättää sympatiaa kansanedustajille.Moi premiata
Kyllä on totta kaikki mitä sanot.
Mutta miten on mahdollista että poliisiylijohtaja puolustaa kansan verorahoilla mässääviä kansanedustajia eikä esimerkiksi naisia, lapsia ja jopa miehillekin nauravat 112.ssa jos soittaa sinne pyytää apua. Paaterokin voisi siivota omaa pesää, eihän 112 enää kohta uskalla soittaa kukaan. Vanhuksetkin yksin kuolee kotiinsa, kun eivät uskaltaneet soittaa "turhaan" 112.
Että mua jaksaa ärsyttää tämä Paatero.
Ja miten joku voi olla näitä mielipiteitä vastaan?
Tämä tässä tämä = Spermanen finninaama . Ei voi olla kuin joku Paateron sukulainen tai rakastaja (siis ei rakastajatar) ja lukee näitä katkurapu kovana ja venaa Paateron nimeä ruutuun, kaipa sillä on Paateron kuva omalla koneella, niin saa katkarapuunsa vilinää ja vilskettä.
Juu-u ja joskus 80 luv.lla lehdessä oli uutinen että vain 20% raiskatuista naisista uskaltaa ilmoittaa raiskauksesta. En tiedä tämän päivän lukuja, onneksi olen jo niin vanha ettei jätkiä enää kiinnosta tällanen sitkos liha. Säälittää noi nuoret kun kukaan ei puolusta nuoria tyttöjä raiskauksilta ja poikaystävien / miestensä uhkauksilta ja hakkaamisilta jopa tappamisilta.
Mun mielestä olis hyvä kun me kaikki naiset mentäis lakkoon, pillut kiinni ja kaikki ukot ulkoruokintaan ja muslimit omiin maihinsa raiskailee omiaan.
En voi ymmärtää että tässä sivistyksen maassa miehet on näin aivovaurioisia.
Entä jos miehiltä leikkaisi kikkelit veke? Siitä olis apua, no helppo mun on sanoa kun olen näin vanha, en ehkä olis halunnu tuota 20-30-40v huiskeilla, mutta jotenkin tuntuu että se olis ainoa ratkaisu.
Entä jos raiskaajilta kikkelit veke? Onhan se mahdollista niinku nää jotkut sukupuolenvaihdosta tahtovat sen lötkönsä veke. (En ymmärrä siitä mitään)
Oletko sä nainen? Ruvetaanko puuhaa raiskaajilta kikkelit pois, kerätään adressi ja viedään se eduskuntaan?
Kyllä mulla nousee savu hiuksista, miten Paatero kehtaa? Mikä ihmisen saa tollaseksi? Mä en ole koskaan kuullut sen sanonvan yhtään mitään, niin nyt sit kansanedustajia puolustaa. Ihan niinku naiset olis tarkoitettukin tapettaviksi, tai ihankuin Paateron mielestä naiset olisi toisen luokan kansalaisia. Mä olen järkyttynyt siitä välinpitämättömyydestä mitä miehet osoittaa naisia kohtaan. Ei ehkä kaikki, sori, mutta se ei nyt yhtään helpota, että muutama kunnioittaa naista silloin tällöin siinä toivossa että saa katkarapunsa ympärille kastiketta.fenno.maani kirjoitti:
Moi premiata
Kyllä on totta kaikki mitä sanot.
Mutta miten on mahdollista että poliisiylijohtaja puolustaa kansan verorahoilla mässääviä kansanedustajia eikä esimerkiksi naisia, lapsia ja jopa miehillekin nauravat 112.ssa jos soittaa sinne pyytää apua. Paaterokin voisi siivota omaa pesää, eihän 112 enää kohta uskalla soittaa kukaan. Vanhuksetkin yksin kuolee kotiinsa, kun eivät uskaltaneet soittaa "turhaan" 112.
Että mua jaksaa ärsyttää tämä Paatero.
Ja miten joku voi olla näitä mielipiteitä vastaan?
Tämä tässä tämä = Spermanen finninaama . Ei voi olla kuin joku Paateron sukulainen tai rakastaja (siis ei rakastajatar) ja lukee näitä katkurapu kovana ja venaa Paateron nimeä ruutuun, kaipa sillä on Paateron kuva omalla koneella, niin saa katkarapuunsa vilinää ja vilskettä.
Juu-u ja joskus 80 luv.lla lehdessä oli uutinen että vain 20% raiskatuista naisista uskaltaa ilmoittaa raiskauksesta. En tiedä tämän päivän lukuja, onneksi olen jo niin vanha ettei jätkiä enää kiinnosta tällanen sitkos liha. Säälittää noi nuoret kun kukaan ei puolusta nuoria tyttöjä raiskauksilta ja poikaystävien / miestensä uhkauksilta ja hakkaamisilta jopa tappamisilta.
Mun mielestä olis hyvä kun me kaikki naiset mentäis lakkoon, pillut kiinni ja kaikki ukot ulkoruokintaan ja muslimit omiin maihinsa raiskailee omiaan.
En voi ymmärtää että tässä sivistyksen maassa miehet on näin aivovaurioisia.
Entä jos miehiltä leikkaisi kikkelit veke? Siitä olis apua, no helppo mun on sanoa kun olen näin vanha, en ehkä olis halunnu tuota 20-30-40v huiskeilla, mutta jotenkin tuntuu että se olis ainoa ratkaisu.
Entä jos raiskaajilta kikkelit veke? Onhan se mahdollista niinku nää jotkut sukupuolenvaihdosta tahtovat sen lötkönsä veke. (En ymmärrä siitä mitään)
Oletko sä nainen? Ruvetaanko puuhaa raiskaajilta kikkelit pois, kerätään adressi ja viedään se eduskuntaan?
Kyllä mulla nousee savu hiuksista, miten Paatero kehtaa? Mikä ihmisen saa tollaseksi? Mä en ole koskaan kuullut sen sanonvan yhtään mitään, niin nyt sit kansanedustajia puolustaa. Ihan niinku naiset olis tarkoitettukin tapettaviksi, tai ihankuin Paateron mielestä naiset olisi toisen luokan kansalaisia. Mä olen järkyttynyt siitä välinpitämättömyydestä mitä miehet osoittaa naisia kohtaan. Ei ehkä kaikki, sori, mutta se ei nyt yhtään helpota, että muutama kunnioittaa naista silloin tällöin siinä toivossa että saa katkarapunsa ympärille kastiketta.ja tehnyt tosissani töitä amnestyn joku raja kampanjan eteen, sillä kyseessä on kansainvälisen ihmisoikeusjärjestönkin tunnustama naisia koskeva ihmisoikeusongelma.
Muistaakseni pahimpien eli lukuisia uhreja jatkuvasti oleviin tapauksiin käytetään tietyntyyppisiä hoitokeinoja maailmalla. En kuitenkaan uskalla tulla julkisuuteen keräämään adressia.
Paatero voisi pitäytyä asemansa edellyttämässä käytöksessä eikä nostaa melua ihmisten kiukunpuuskista. Eiköhän eduskunnalla ole vartijat ym suojausta muutenkin ja todellinen tarve on vuosien varrella ollut aika vähäistä.premiata kirjoitti:
ja tehnyt tosissani töitä amnestyn joku raja kampanjan eteen, sillä kyseessä on kansainvälisen ihmisoikeusjärjestönkin tunnustama naisia koskeva ihmisoikeusongelma.
Muistaakseni pahimpien eli lukuisia uhreja jatkuvasti oleviin tapauksiin käytetään tietyntyyppisiä hoitokeinoja maailmalla. En kuitenkaan uskalla tulla julkisuuteen keräämään adressia.
Paatero voisi pitäytyä asemansa edellyttämässä käytöksessä eikä nostaa melua ihmisten kiukunpuuskista. Eiköhän eduskunnalla ole vartijat ym suojausta muutenkin ja todellinen tarve on vuosien varrella ollut aika vähäistä.Yks Suurista ongelmista nähdäkseni on se kun johtavissa asemissa olevat henkilöt ovat aina miehiä jotka ilomielin sortaa ja vähättelee naisia omassakin elämässään.
Yks esim, ravintolassa kuulin kun viereisessä pöydässä mies selitti kavereilleen että löi ja potki vaimoaan kotonaan, niin muut seurueen pojat nauroivat hyväksyvästi. Se oli niin oksettavaa kuunneltavaa, että vaihdoin pöytää ja seuraa.
Tunsin tämän naisen, jota mies potki, oikeesti.
Tämä yhteiskunnassa ja koko maailmassa rehottava tyyli että naista saa ja esim muslimeilla (kuulemma) jopa kehotus ja oikeus hakata vaimoaan ja että naisella on velvollisuus pyytää anteeksi, jos mies on hakannut. Tämä tyyli ei ole kaukana Suomessakaan. Pojat saa aina perheessäkin parempaa kuin tytöt. Ja että poliisiylijohtaja katsoo velvollisuudekseen puolustaa "leikillään ja suutuksissaan" uhattuja miespoliitikkoja, kun samaan aikaan tuhannet naiset pelkäävät omissa kodeissaan omaa miestään tai isäänsä.
Ja se vielä hämmästytti, että kun Paatero sanoi radion mukaan että tuosta pitää tulla tuomio tai lakia on muutettava. Miten moni raiskattu nainen toivoisi edes jotain oikeutta kohdalleen, edes jotain, edes jotain... Mutta ei, ei yhtään mitään, yleensä se on sana vastaan sana ja kuten tapauksessani poliisi mielestä pitää antaa vapaaehtoisesti niin ei tule raiskatuksi, varsinkin kun se oli niin komeakin. Ihan niinkuin komeille miehille pitäisi antaa aina vaikka se olisi 15 v vanhempi.
Yleensä musu miehiä nainen ei saa ohjaa yhtään ei edes sanoa mitään ja viimeisimpänä kuulin ettei mies saa edes koskea naiseen, ja siltä se näyttääkin. Nainen on niin halpa, pelkkä lastentekokone ja Suomessa pelkkä panokone. Ei mitään ihmisarvoa ei mitään kunnioitusta nainen saa edes Suomessa. Nainen ei saa edes sanoa mielipidettään edes Suomi 24.lla kun miehet ovat omineet tämänkin omille saastaisille mielipiteilleen. Nainen perheessä on just sitä mitä mies siitä tekee. Kun kuulen monesti että nainen on paska miehen mielestä niin tiedän että se on totta että mies on tehnyt siitä paskan. Ja varmana tiedän että jokainen nainen tahtoo olla hyvä, mutta se riippuu miehestä kannattaako sille olla hyvä vai paska. Paskat miehet hakee orja-vaimojaan Thaimaasta, koska suomalainen nainen ei suostu orjaksi tai mielipidevangiksi omaan kotiinsa.- säälin sua...
fenno.maani kirjoitti:
Yks Suurista ongelmista nähdäkseni on se kun johtavissa asemissa olevat henkilöt ovat aina miehiä jotka ilomielin sortaa ja vähättelee naisia omassakin elämässään.
Yks esim, ravintolassa kuulin kun viereisessä pöydässä mies selitti kavereilleen että löi ja potki vaimoaan kotonaan, niin muut seurueen pojat nauroivat hyväksyvästi. Se oli niin oksettavaa kuunneltavaa, että vaihdoin pöytää ja seuraa.
Tämä yhteiskunnassa ja koko maailmassa rehottava tyyli että naista saa ja esim muslimeilla (kuulemma) jopa kehotus ja oikeus hakata vaimoaan ja että naisella on velvollisuus pyytää anteeksi, jos mies on hakannut. Tämä tyyli ei ole kaukana Suomessakaan. Pojat saa aina perheessäkin parempaa kuin tytöt. Ja että poliisiylijohtaja katsoo velvollisuudekseen puolustaa "leikillään ja suutuksissaan" uhattuja miespoliitikkoja, kun samaan aikaan tuhannet naiset pelkäävät omissa kodeissaan omaa miestään tai isäänsä.
Ja se vielä hämmästytti, että kun Paatero sanoi radion mukaan että tuosta pitää tulla tuomio tai lakia on muutettava. Miten moni raiskattu nainen toivoisi edes jotain oikeutta kohdalleen, edes jotain, edes jotain... Mutta ei, ei yhtään mitään, yleensä se on sana vastaan sana ja kuten tapauksessani poliisi mielestä pitää antaa vapaaehtoisesti niin ei tule raiskatuksi, varsinkin kun se oli niin komeakin. Ihan niinkuin komeille miehille pitäisi antaa aina vaikka se olisi 15 v vanhempi.
Yleensä musu miehiä nainen ei saa ohjaa yhtään ei edes sanoa mitään ja viimeisimpänä kuulin ettei mies saa edes koskea naiseen, ja siltä se näyttääkin. Nainen on niin halpa, pelkkä lastentekokone ja Suomessa pelkkä panokone. Ei mitään ihmisarvoa ei mitään kunnioitusta nainen saa edes Suomessa. Nainen ei saa edes sanoa mielipidettään edes Suomi 24.lla kun miehet ovat omineet tämänkin omille saastaisille mielipiteilleen. Nainen perheessä on just sitä mitä mies siitä tekee. Kun kuulen monesti että nainen on paska miehen mielestä niin tiedän että se on totta että mies on tehnyt siitä paskan. Ja varmana tiedän että jokainen nainen tahtoo olla hyvä, mutta se riippuu miehestä kannattaako sille olla hyvä vai paska. Paskat miehet hakee orja-vaimojaan Thaimaasta, koska suomalainen nainen ei suostu orjaksi tai mielipidevangiksi omaan kotiinsa.Etköhän kuitenkin kaikesta huolimatta ole ihan itse omasta syystäsi ja ominaisuuksistasi johtuen joutunut tohon tilanteeseen. Katsos kun ei meistä kaikista ole tullut kauniita ja älykkäitä niin täytyyhän sunkinlaisia olla...Ei auta valittaa jos tyhmyydestäsi johtuen et kerran osaa tehdä mitään tilanteelle.
fenno.maani kirjoitti:
Yks Suurista ongelmista nähdäkseni on se kun johtavissa asemissa olevat henkilöt ovat aina miehiä jotka ilomielin sortaa ja vähättelee naisia omassakin elämässään.
Yleensä musu miehiä nainen ei saa ohjaa yhtään ei edes sanoa mitään ja viimeisimpänä kuulin ettei mies saa edes koskea naiseen, ja siltä se näyttääkin. Nainen on niin halpa, pelkkä lastentekokone ja Suomessa pelkkä panokone. Ei mitään ihmisarvoa ei mitään kunnioitusta nainen saa edes Suomessa. Nainen ei saa edes sanoa mielipidettään edes Suomi 24.lla kun miehet ovat omineet tämänkin omille saastaisille mielipiteilleen. Nainen perheessä on just sitä mitä mies siitä tekee. Kun kuulen monesti että nainen on paska miehen mielestä niin tiedän että se on totta että mies on tehnyt siitä paskan. Ja varmana tiedän että jokainen nainen tahtoo olla hyvä, mutta se riippuu miehestä kannattaako sille olla hyvä vai paska. Paskat miehet hakee orja-vaimojaan Thaimaasta, koska suomalainen nainen ei suostu orjaksi tai mielipidevangiksi omaan kotiinsa.Sori, mulla eilen kiireessä vähän jäi kesken tämä ajatus : kun Paatero sanoi radion mukaan että tuosta pitää tulla tuomio tai lakia on muutettava. Miten moni raiskattu nainen toivoisi …
Jokainen raiskattu nainen toivoisi
1) oikeuden tapahtuvan itselleen, se että raiskaaja saisi edes tuomion, (vähintä, että poliisi ei rupeisi vittuilee, mutta se lienee harvinaista ja sattumalta kävi kohdallani x2). Mutta toivon että naiset tekisivät raiskausilmoituksia edes sen takia että
2) noi raiskaukset joskus loppuisivat. Ja nyt meidän naisten pitää ruveta Paateron mallista oppineena vaatimaan että jos raiskauksesta ei tule tuomiota niin Lakia Pitää Muuttaa, Lakia Pitää Muuttaa, Lakia Pitää Muuttaa. Kai me naisetkin saamme vaatia lakiin muutosta, vai onko Paaterolla joku yksinoikeus vaatia miehille epämiellyttäviin lakeihin muutosta.
3) Me naiset vaadimme lakiin muutosta naisten-raiskaukset on paljon yleisempää kuin miesministereiden tappamiset.
4) Lakiin muutosta! Lakiin muutosta! Lakiin muutosta! Lakiin muutosta! Lakiin muutosta!
Ja tästä se ajatus sitten lähtikin, että pliis pyydän rukoilen naiset, insinööri-naiset nyt laitatte kaikki aivosolunne yhteen ja kehittelette sellaisen laitteen, jonka nainen laittaa vaginaan ja kun mies raiskaa niin kaukosäätimestä naps ja pippeli poikki. Lakiin muutosta! Aivan hemmetin loistava idea. Saatte toteuttaa ihan heti ja mahd nopee! Mielummin eilen! Lakiin muutosta!
80 luvulla mietin miksei farkuista kehitetä sellaisia että niissä on rautavyö ja lukko niin naiset pääsee yöllä töistä kotiin. Kotona ja töissä on avain lukkoon. Olisin kertonut ideani aiemmin, mutten tiennyt minne. Siinä se on! Toteuttakaa, pliis!
Jos kuviomme olisi toisinpäin että naisella olisi törrötin ja miehellä olisi reikä ja naiset raiskailisi miehiä, niin aivan varmasti tuollainen pillu-giljotiini olisi keksitty jo aikaa sitten. Lakiin muutosta! Lakiin muutosta! Lakiin muutosta! Lakiin muutosta!
Kaikki perustuu miesten suurempaa voimaan ja pienenpään järkeen. Niiden yhdistelmänä syntyy raiskareita. Kun miehellä ei ole kykyä houkutella naista, eikä taitoja rakastella naista niin niille reppanoille ei jää muuta mahdollisuutta kuin raiskata. Pillugiljotiini poistaisi tuon ongelman. Lakiin muutosta! Lakiin muutosta! Lakiin muutosta!
Raiskarit ovat henkisesti jälkeenjääneitä, säälittäviä miehiä, jotka eivät kykene kontaktoimaan naista.
Tämäkin viime kesänä näkemäni itsensäpaljastaja. SiiS olinhan että häh, komee mies ja isoimpia koskaan näkemiäni kyrpiä, niin miksi täytyy kyrpäänsä näytellä? Sairas ja kyvytön ottaa kontaktia naiseen, kerrassaan säälittävää. Ja kuka tuonkin komistuksen saa, säälin sitäkin naista. Tuskinpa tuollaisella luonteella kykenee koskaan saada naista? Ei poliisikaan saanut sitä kiinni, ei edes yrittäny, joten olkaa varovaisia varsinkin niiden komeiden suhteen!! Ihan hukkaan menee tuokin kaunis kyrpä noin henkisesti sairaalla miehellä.
2.rukous :
Jos joskus tulee nainen poliisiylijohtajaksi, niin toivottavasti avaat suusi että raiskauslait muutetaan siten että naiset saavat rauhan ja turvan elää ja liikkua vapaasti. Kun naispresidenttimme ei tahdo asialle tehdä mitään. Kirjoitin toiveeni, mutta se eka poistettiin niin uusin : http://keskustelu.suomi24.fi/node/9422301
Ja mikä tää mamu-ministerikin Asteriksi Thorsokin ottaa vaan muslimeja Suomeen eikä opeta heille että naisia ei täällä raiskata vaikka ne kulkisi alasti. Että mua raivostuttaa tollaset mini-hame-kompleksiset miehet, jotka hakee hyvää syytä raiskata nainen ja jokainen syy kelpaa.
Esm pakko kertoo, lyhyesti. Mies, ystäväni ystävä, täys oksennus juteltiin niin se sanoi että ekan kerran tavattuamme olin katsonut häntä siten kuin olisin tahtonut rakastella. Mikä on sellanen ilme? Kun ajattelin vain että siinäpä maailman oksettavin mies. Miten sellaisen ajatuksen ilmeen mies voi tulkita rakastelupyyntönä, vain mieleltään sairas mies kykenee siihen. Varokaa noita miehiä. Lakiin muutosta! Lakiin muutosta!
3.rukoukseni voisi olla että, kun saamme sen nais-poliisiylijohtajan, niin sitten muutamme lakeja niin että miehet rupee kulkee burghissa, ja miehet eivät saa edes katsoa naisiin päin tai revitään silmät niiden päästä. Ja varsinkin musu-miehet saavat siellä kaapunsa alla sitten kaivella niitä matosia muniaan niin paljon kuin lystää. Oksettaa katsella sellasta jatkuvaa munien kuopsuttamista. Se kutina lähtisi ihan pesemällä. Kyllä mies sen munan voi ottaa käteensä ja pestä sen ei se pure eikä mene rikki, ja 40 vuoden kokemuksella voin sen sanoa.
4 rukoukseni : Lakiin muutosta! Lakiin muutosta! Lakiin muutosta! Lakiin muutosta!fenno.maani kirjoitti:
Sori, mulla eilen kiireessä vähän jäi kesken tämä ajatus : kun Paatero sanoi radion mukaan että tuosta pitää tulla tuomio tai lakia on muutettava. Miten moni raiskattu nainen toivoisi …
Jokainen raiskattu nainen toivoisi
1) oikeuden tapahtuvan itselleen, se että raiskaaja saisi edes tuomion, (vähintä, että poliisi ei rupeisi vittuilee, mutta se lienee harvinaista ja sattumalta kävi kohdallani x2). Mutta toivon että naiset tekisivät raiskausilmoituksia edes sen takia että
2) noi raiskaukset joskus loppuisivat. Ja nyt meidän naisten pitää ruveta Paateron mallista oppineena vaatimaan että jos raiskauksesta ei tule tuomiota niin Lakia Pitää Muuttaa, Lakia Pitää Muuttaa, Lakia Pitää Muuttaa. Kai me naisetkin saamme vaatia lakiin muutosta, vai onko Paaterolla joku yksinoikeus vaatia miehille epämiellyttäviin lakeihin muutosta.
3) Me naiset vaadimme lakiin muutosta naisten-raiskaukset on paljon yleisempää kuin miesministereiden tappamiset.
4) Lakiin muutosta! Lakiin muutosta! Lakiin muutosta! Lakiin muutosta! Lakiin muutosta!
Ja tästä se ajatus sitten lähtikin, että pliis pyydän rukoilen naiset, insinööri-naiset nyt laitatte kaikki aivosolunne yhteen ja kehittelette sellaisen laitteen, jonka nainen laittaa vaginaan ja kun mies raiskaa niin kaukosäätimestä naps ja pippeli poikki. Lakiin muutosta! Aivan hemmetin loistava idea. Saatte toteuttaa ihan heti ja mahd nopee! Mielummin eilen! Lakiin muutosta!
80 luvulla mietin miksei farkuista kehitetä sellaisia että niissä on rautavyö ja lukko niin naiset pääsee yöllä töistä kotiin. Kotona ja töissä on avain lukkoon. Olisin kertonut ideani aiemmin, mutten tiennyt minne. Siinä se on! Toteuttakaa, pliis!
Jos kuviomme olisi toisinpäin että naisella olisi törrötin ja miehellä olisi reikä ja naiset raiskailisi miehiä, niin aivan varmasti tuollainen pillu-giljotiini olisi keksitty jo aikaa sitten. Lakiin muutosta! Lakiin muutosta! Lakiin muutosta! Lakiin muutosta!
Kaikki perustuu miesten suurempaa voimaan ja pienenpään järkeen. Niiden yhdistelmänä syntyy raiskareita. Kun miehellä ei ole kykyä houkutella naista, eikä taitoja rakastella naista niin niille reppanoille ei jää muuta mahdollisuutta kuin raiskata. Pillugiljotiini poistaisi tuon ongelman. Lakiin muutosta! Lakiin muutosta! Lakiin muutosta!
Raiskarit ovat henkisesti jälkeenjääneitä, säälittäviä miehiä, jotka eivät kykene kontaktoimaan naista.
Tämäkin viime kesänä näkemäni itsensäpaljastaja. SiiS olinhan että häh, komee mies ja isoimpia koskaan näkemiäni kyrpiä, niin miksi täytyy kyrpäänsä näytellä? Sairas ja kyvytön ottaa kontaktia naiseen, kerrassaan säälittävää. Ja kuka tuonkin komistuksen saa, säälin sitäkin naista. Tuskinpa tuollaisella luonteella kykenee koskaan saada naista? Ei poliisikaan saanut sitä kiinni, ei edes yrittäny, joten olkaa varovaisia varsinkin niiden komeiden suhteen!! Ihan hukkaan menee tuokin kaunis kyrpä noin henkisesti sairaalla miehellä.
2.rukous :
Jos joskus tulee nainen poliisiylijohtajaksi, niin toivottavasti avaat suusi että raiskauslait muutetaan siten että naiset saavat rauhan ja turvan elää ja liikkua vapaasti. Kun naispresidenttimme ei tahdo asialle tehdä mitään. Kirjoitin toiveeni, mutta se eka poistettiin niin uusin : http://keskustelu.suomi24.fi/node/9422301
Ja mikä tää mamu-ministerikin Asteriksi Thorsokin ottaa vaan muslimeja Suomeen eikä opeta heille että naisia ei täällä raiskata vaikka ne kulkisi alasti. Että mua raivostuttaa tollaset mini-hame-kompleksiset miehet, jotka hakee hyvää syytä raiskata nainen ja jokainen syy kelpaa.
Esm pakko kertoo, lyhyesti. Mies, ystäväni ystävä, täys oksennus juteltiin niin se sanoi että ekan kerran tavattuamme olin katsonut häntä siten kuin olisin tahtonut rakastella. Mikä on sellanen ilme? Kun ajattelin vain että siinäpä maailman oksettavin mies. Miten sellaisen ajatuksen ilmeen mies voi tulkita rakastelupyyntönä, vain mieleltään sairas mies kykenee siihen. Varokaa noita miehiä. Lakiin muutosta! Lakiin muutosta!
3.rukoukseni voisi olla että, kun saamme sen nais-poliisiylijohtajan, niin sitten muutamme lakeja niin että miehet rupee kulkee burghissa, ja miehet eivät saa edes katsoa naisiin päin tai revitään silmät niiden päästä. Ja varsinkin musu-miehet saavat siellä kaapunsa alla sitten kaivella niitä matosia muniaan niin paljon kuin lystää. Oksettaa katsella sellasta jatkuvaa munien kuopsuttamista. Se kutina lähtisi ihan pesemällä. Kyllä mies sen munan voi ottaa käteensä ja pestä sen ei se pure eikä mene rikki, ja 40 vuoden kokemuksella voin sen sanoa.
4 rukoukseni : Lakiin muutosta! Lakiin muutosta! Lakiin muutosta! Lakiin muutosta!joku raja kampanjaa.
säälin sua... kirjoitti:
Etköhän kuitenkin kaikesta huolimatta ole ihan itse omasta syystäsi ja ominaisuuksistasi johtuen joutunut tohon tilanteeseen. Katsos kun ei meistä kaikista ole tullut kauniita ja älykkäitä niin täytyyhän sunkinlaisia olla...Ei auta valittaa jos tyhmyydestäsi johtuen et kerran osaa tehdä mitään tilanteelle.
Muuten aika hyvä kommentti, olis kiva tietää mieheltä vai naiselta? Siksiköhän en ihan ymmärrä taka-ajatustasi.
Mutta olen aina pyrkinyt valitsemaan rumemman näköisiä miehiä, koska ne tavallaan on oikeasti komeita kun osaa kastella sillä silmällä. Jostain syystä ne ilmeisesti ei luota että olisin oikeesti kiinnostunut. Ei voi mitään, mutta ”kauniita potkin munille, ne ei mua raiskaa enää” oli mottoni sen poliisilaitoksen naispoliisin mielipiteen jälkeen. Sääli että miehet on tyhmiä, eikä ymmärrä maailman tekemiä totuuksia.
Lauseesi: Etköhän kuitenkin kaikesta huolimatta ole ihan itse omasta syystäsi ja ominaisuuksistasi johtuen joutunut tohon tilanteeseen.
Niinkö onko ulkonäköni minun syyni? Metrossa kesäkuussa oli Kuningatar Rania pakinoinut ja nopeesti katsoen luulin että kuvani on lehdessä. Mutta ei ihan.
Onko luonteeni minun syyni?
En voi mitään sille että en pidä nynnyistä miehistä, jotka kuitenkin tuntuivat pitävänsä minusta. En tahdo ottaa miestä vain siksi että hän on minusta kiinnostunut jos itse EVVK. Mielestäni se olisi huijausta. Okei myönnetään että rauhalliset miehet.. niin.. joo.. mutta ei sittenkään, kyllä minäkin tahdon ELÄÄ oikeesti ja vahvasti, enkä vaan istua ja tuijottaa. Nynnyjen kansa ei ole mitään tekemistä ja naiminenkin on pakkopullaa, ei vaan kamalampaa. EVVK. Minusta niinku naiminen on jotain muuta kuin orgasmin hakemista miehelle. Koskaan en ole ottanut miestä vain kostaakseni hänelle edellisten tekemiä pahuuksia. Sitä monet tekee, en minä, ikinä. Sekin on yksi periaatteeni, en kosta ikinä mitään kenellekään.
2. Lauseesi: Ei auta valittaa jos tyhmyydestäsi johtuen et kerran osaa tehdä mitään tilanteelle.
Tästä nyt olisin jyrkästi eri mieltä.
Enstekskii minun elämääni ei voi eikä tarvi enää muuttaa, mutta maailmassa on paljon tyttöjä jotka ovat samassa asemassa kuin minä olin 40 v – 30 v sitten.
Olen nyt lähinnä ajatellu että kun miesten raiskaukset, hakkaamiset, uhkaamiset ja muu p*s*ka saataisiin edes loppumaan.
Toisekseen tuolla on tuhansittain miehiä vailla naista, miksi, kun kerta naisia on satatuhatta enemmän kuin miehiä? Tähän kaipaan selitystä!
Miksi ruma nainen ei kelpaa joillekin miehille. Katsellaan josko maailma muuttuisi askel kerrallaan.
Kolmanneksi en ole tyhmä enkä valita siksi että en osaa tehdä tilanteelle mitään vaan valitan siksi että miehet ovat tyhmiä ja tahdon että raiskaukset pitää saada loppumaan. Vai onko siellä vielä muitakin poliisien lisäksi joiden mielestä miesten kuuluu saada raiskata naisia?
Olen niinku 40 vuotta ollu vaan hiljaa ja nainu, saamatta lausua mielipiteitäni yhtään mistään, nyt on vaan minuun vuoroni sanoa. Ehkä vietän elämäni viimeiset vuodet Suomi24.lla ihmetellen elämän kummallisuuksia.
Nämä on juurikin niitä asioita joita olen pohtinut 40 vuotta, miksi miehet on tollasia?
Ja miksi varsinkin vanhemmat naiset ovat kasvattaneet pojistaan raiskareita?
Kun TV4 aloitti siellä oli ohjelma raiskatuista naisista, niin sinne soitti vanha nainen, joka sanoi että raiskaus on naisen oma vika (tulkintani), mutta siitä puheenvuorosta huokui se ajatus. Ja se ajatus tuntuu olevan kaikkien vanhempien naisten huulilla. TV.stä paljonkin oman kohtaloni takia katsellut ohjelmia raiskatuista naisista, niin jopa töissäkin vanhemmat naiset sanovat minulle niin kamalia asioita eilisistä ohjelmista että tuli väkisin oksennus. Monet naisetkin ovat ihan sairaita näissä raiskaus asioissa. "Miksei antanut vapaaehtoisesti?" tuntuu olevan kaikkien vanhempien naisten mielipide. Eli voimmeko tästä vetää sen johtopäätöksen että naisten raiskausten loppumisen suurin este on vanhat naiset, jotka ovat kateellisia kun nuoremmat saavat munaa mennentullen?premiata kirjoitti:
joku raja kampanjaa.
Laittaisitko minulle linkin jos vaan pystyt, kiitos.
En tiedä tuosta yhtään mitään.
Mutta ajatelkaa nyt kaikki naiset ja osa miehistä, tiedän että Suomessa asuu järkeviäkin miehiä ja anteeksi jos yleistän liikaa, mutta marmatan yleisesti koska fiksuja miehiä on niin vähän, mutta kiitos että teitä on edes muutama, se antaa toivoa paremmasta huomisesta, esim dösä, Kontula, 80-luku, kiitos Sinulle, annat edelleen toivoa minulle. Selvisin siitä hengissä, mutta hilkulalla se oli.
Mutta esim mies, tuttuni, sanoi että raiskaajat pitäisi viedä saunan taa.
Kohta sama mies kehuskeli että pani naista ja oli niin machoa ja kun keskustelimme asiasta, niin se oli nainu nukkuvaa naista. Ja ylpeänä selitti. (=Yök)
Just niin, että silleen. Ilmeisesti miehet eivät edes ymmärrä mikä on raiskaus. Sanoin hänelle että se oli raiskaus, senkin …., mutta ei se ollu samaa mieltä. Tollanen ei ole oikein.
Raiskaus on kun henkilö koskee sukupuolielimellään toiseen tämän tahtomattaan.
Selitys suoraan M...s Sa.....gin suusta minulle 1980-luv. ken tietää, niin tietää, että tiedän. Hän ei ole se poliisi josta aiemmin puhuin, vaan esimies. Hän oli hyvä ja selittävä poliisi. Ymmärsin tilanteeni vaikeuden suoraan sanoen mahdottomuuden. Ja opin että seuraavalla kerralla pitää olla videokameran kuvaa todisteena, muuten raiskaus-syytettä on ihan turha tehdä.
Jotainhan tälle pitäisi voida tehdä ja burgha ei ole ratkaisu, mutta burha miehille on ratkaisu. Eikös vaan naiset?
Yksi jota olen myös ajatellut olisi aseenkantolupa mutta vain yötyötä tekeville naisille ja ampumisoikeus vain polveen tai jotain, mutta ei kuolettavasti. Ja miehet pois poliisista, niistä ei ole mihinkään. Miehet vaan puolustelee toisiaan, niin kuin tämä joku poliitikko joka ajeli virka-autollaan mökilleen niin heti kaikki miehet oli puolustamassa ja muistaakseni siinä oli just tää kaikkien miesten super-mies, Ile Kanerva naureskeli että jos nyt vähän hehheh.. Mutta sellasia miehet ovat jos nyt vähän potkii naista niin hehehhe ja sitten puolustellaan miehiä kaikista paskoista mitä naisille tekevätkään. Tämä naisten ala-arvoinen kohtelu on saatava loppumaan, miten? naiset hei haloo, nyt jotain, miehet kaikki vankilaan-ko?. Ja Paatero pitäis laittaa kans pois sieltä lausumasta typeryyksiä. Ja naisia tilalle ja raiskaukset on kiellettävä, tai….
No antaa olla ajattelin vaan että meidän naisten pitäisi enemmän olla puolta niin kuin miehetkin ovat. Ja yleislakko olisi hyvä, olenhan siitä aiemminkin, että kaikki naiset heittää kaikki miehet pihalle, eikä kukaan ota niitä kotiinsa pariin kuukauteen, niin loppusko raiskaaminen. Miten moni nainen eilenkin raiskattiin? Arvaisin että tuhannet.
Yks pahimmista ja oikeesti omituisimmista mitä kuulin, että jehova, (ja nyt saan taas sen yhden jehovan kimppuuni syyttelemään, mutta sanon siltikin), että jehova perheen mies tuli kuulemma aina kännissä ja hakkas vaimonsa ja sitten raiskasi sen. Olin huoneessani nukkumassa kun äitini ystävä vuodatti sydäntään. Joo se oli salaa kuultu, mutta tarkensin asian äidiltäni myöhemmin, että mitä v*t*a minä sain kuulla äsken? Äitini selitti että se on jatkuvaa siellä. Tämä jehova nainen itki ja vollas ihan kuulen vieläkin korvissani sen. Olin silloin nuori, n15v. Tällainen ei ole oikein. Helvetin paskat miehet, oikein mätäaivoiset paukapäät kuuluvat kaikki vankilaan.
Ettekö te meinaa ymmärtää että en ole mitenkään yksin tässä ongelmassa, meitä sorrettuja naisia on melkeen kaikki. Osa sorretuista naisista osaa pitää suunsa kiinni, mutta mitä se on auttanut?
Minä en katsele ja kuuntele tällasta. Minä puhun nyt. Ja jonkun työ on muuttaa tämä naisia riistävä miesten kohtelu, kuka sen tekee on seuraava pressa? Ja miksei Tarjamme tehnyt mitään? Lakimies ja kiva ym ja kaikkea, muttei sen vertaa saanu 12v.ssa aikaan, en ymmärrä. Tämä on oikeesti ongelma, ei minulle enää, mutta tuhannet sadat tuhannet tytöt ja elämäänsä aloittavat naiset kärsivät tuolla kuin susien raadeltavina.
Niin ja kun poliisi-palstalla ollaan niin saanen sanoa siitäkin tässä vuosia sitten joku poliisi joka hakkas vaimonsa, en muista että kuoliko, mutta poliisi sai pitää duuninsa koska oli niin hyvin tehnyt työnsä. Minua järkytti se, että poliisissa ylipäätään voi olla tuollaista ja että saa vielä jatkaakin poliisina. Ja sitten herää kysymys miten yleistä tuo on poliiseissa että hakkaavat ja tappavat vaimojaan? Ja niihinkö pitäisi luottaa? Minun nyt vaan on hippasen vaikea luottaa, koska näitä tapauksia on jo ihan liikaa?
Eduskunta vaihtoon ja poliisi-ylijohtajaksi nainen! Ja vaimojaan hakkaavat poliisit katuja lakaisemaan, ei h*l*t*i poliisina saa olla vaimonsa hakkaaja, vaikka miten olisi maailman paras poliisi.
Ugh, fennomaani on puhunut.- lkhh
fenno.maani kirjoitti:
Mutta ajatelkaa nyt kaikki naiset ja osa miehistä, tiedän että Suomessa asuu järkeviäkin miehiä ja anteeksi jos yleistän liikaa, mutta marmatan yleisesti koska fiksuja miehiä on niin vähän, mutta kiitos että teitä on edes muutama, se antaa toivoa paremmasta huomisesta, esim dösä, Kontula, 80-luku, kiitos Sinulle, annat edelleen toivoa minulle. Selvisin siitä hengissä, mutta hilkulalla se oli.
Kohta sama mies kehuskeli että pani naista ja oli niin machoa ja kun keskustelimme asiasta, niin se oli nainu nukkuvaa naista. Ja ylpeänä selitti. (=Yök)
Just niin, että silleen. Ilmeisesti miehet eivät edes ymmärrä mikä on raiskaus. Sanoin hänelle että se oli raiskaus, senkin …., mutta ei se ollu samaa mieltä. Tollanen ei ole oikein.
Selitys suoraan M...s Sa.....gin suusta minulle 1980-luv. ken tietää, niin tietää, että tiedän. Hän ei ole se poliisi josta aiemmin puhuin, vaan esimies. Hän oli hyvä ja selittävä poliisi. Ymmärsin tilanteeni vaikeuden suoraan sanoen mahdottomuuden. Ja opin että seuraavalla kerralla pitää olla videokameran kuvaa todisteena, muuten raiskaus-syytettä on ihan turha tehdä.
Jotainhan tälle pitäisi voida tehdä ja burgha ei ole ratkaisu, mutta burha miehille on ratkaisu. Eikös vaan naiset?
Yksi jota olen myös ajatellut olisi aseenkantolupa mutta vain yötyötä tekeville naisille ja ampumisoikeus vain polveen tai jotain, mutta ei kuolettavasti. Ja miehet pois poliisista, niistä ei ole mihinkään. Miehet vaan puolustelee toisiaan, niin kuin tämä joku poliitikko joka ajeli virka-autollaan mökilleen niin heti kaikki miehet oli puolustamassa ja muistaakseni siinä oli just tää kaikkien miesten super-mies, Ile Kanerva naureskeli että jos nyt vähän hehheh.. Mutta sellasia miehet ovat jos nyt vähän potkii naista niin hehehhe ja sitten puolustellaan miehiä kaikista paskoista mitä naisille tekevätkään. Tämä naisten ala-arvoinen kohtelu on saatava loppumaan, miten? naiset hei haloo, nyt jotain, miehet kaikki vankilaan-ko?. Ja Paatero pitäis laittaa kans pois sieltä lausumasta typeryyksiä. Ja naisia tilalle ja raiskaukset on kiellettävä, tai….
No antaa olla ajattelin vaan että meidän naisten pitäisi enemmän olla puolta niin kuin miehetkin ovat. Ja yleislakko olisi hyvä, olenhan siitä aiemminkin, että kaikki naiset heittää kaikki miehet pihalle, eikä kukaan ota niitä kotiinsa pariin kuukauteen, niin loppusko raiskaaminen. Miten moni nainen eilenkin raiskattiin? Arvaisin että tuhannet.
Yks pahimmista ja oikeesti omituisimmista mitä kuulin, että jehova, (ja nyt saan taas sen yhden jehovan kimppuuni syyttelemään, mutta sanon siltikin), että jehova perheen mies tuli kuulemma aina kännissä ja hakkas vaimonsa ja sitten raiskasi sen. Olin huoneessani nukkumassa kun äitini ystävä vuodatti sydäntään. Joo se oli salaa kuultu, mutta tarkensin asian äidiltäni myöhemmin, että mitä v*t*a minä sain kuulla äsken? Äitini selitti että se on jatkuvaa siellä. Tämä jehova nainen itki ja vollas ihan kuulen vieläkin korvissani sen. Olin silloin nuori, n15v. Tällainen ei ole oikein. Helvetin paskat miehet, oikein mätäaivoiset paukapäät kuuluvat kaikki vankilaan.
Ettekö te meinaa ymmärtää että en ole mitenkään yksin tässä ongelmassa, meitä sorrettuja naisia on melkeen kaikki. Osa sorretuista naisista osaa pitää suunsa kiinni, mutta mitä se on auttanut?
Minä en katsele ja kuuntele tällasta. Minä puhun nyt. Ja jonkun työ on muuttaa tämä naisia riistävä miesten kohtelu, kuka sen tekee on seuraava pressa? Ja miksei Tarjamme tehnyt mitään? Lakimies ja kiva ym ja kaikkea, muttei sen vertaa saanu 12v.ssa aikaan, en ymmärrä. Tämä on oikeesti ongelma, ei minulle enää, mutta tuhannet sadat tuhannet tytöt ja elämäänsä aloittavat naiset kärsivät tuolla kuin susien raadeltavina.
Niin ja kun poliisi-palstalla ollaan niin saanen sanoa siitäkin tässä vuosia sitten joku poliisi joka hakkas vaimonsa, en muista että kuoliko, mutta poliisi sai pitää duuninsa koska oli niin hyvin tehnyt työnsä. Minua järkytti se, että poliisissa ylipäätään voi olla tuollaista ja että saa vielä jatkaakin poliisina. Ja sitten herää kysymys miten yleistä tuo on poliiseissa että hakkaavat ja tappavat vaimojaan? Ja niihinkö pitäisi luottaa? Minun nyt vaan on hippasen vaikea luottaa, koska näitä tapauksia on jo ihan liikaa?
Eduskunta vaihtoon ja poliisi-ylijohtajaksi nainen! Ja vaimojaan hakkaavat poliisit katuja lakaisemaan, ei h*l*t*i poliisina saa olla vaimonsa hakkaaja, vaikka miten olisi maailman paras poliisi.
Ugh, fennomaani on puhunut.Jospas nyt vain sekoilisit tästä lähtien itsestäsi ja tuttavistasi, etkä yrittäisi sotkea meitä muita mukaan. Jostain kumman syystä olen naisena saanut olla aivan rauhassa, löytänyt ihanan miehen niin aviopuolisoksi kuin myös miespuolisia kavereita. Kyse on valinnoista, jos on tarpeeksi tyhmä veljeilemään kaikenmaailman roskasakin kanssa, niin sitä saa mitä tilaa.
- säälin sua...
fenno.maani kirjoitti:
Ugh, fennomaani on puhunut.Kyllä naisissakin on ihan yhtä sairaita yksilöitä...esim. sinä, kun pyörit tollasten kans...
fenno.maani kirjoitti:
Ugh, fennomaani on puhunut.amnesty.fi.......sitten sivun yläreunassa olevaan laatikkoon joku raja ja hae sanan klikkaus
(I'll never see that day)- olet idiootti1!!!
premiata kirjoitti:
amnesty.fi.......sitten sivun yläreunassa olevaan laatikkoon joku raja ja hae sanan klikkaus
(I'll never see that day)Kuulehan spermiata... sun englannintaitos näyttää olevan sitä tasoa, ettei sun kannata missään nimessä yrittää kirjotella sulle näköjään täysin vieraalla kielellä kun et kerran osaa edes alkeita...
Mutta asiaan...Toi mainostamasi amnestyhän on tunnetusti pelkkä naurettava narkkarien yhteenliittymä jota ei arvosta koiranpaskan vertaa kukaan tai mikään itseään vähänkään ihmisenä pitävä, koska kyseinen järjestö on perustettu vain kusettamaan idiootteja ja älykääpiöitä, jotka maksavat jäsenmaksuja kun vähän osaa vedellä oikeista naruista...
Mä en edes paskanna sunlaisten tai amnestynarkkiklubin suuntaan, koska ette ole sen arvoisia.... lkhh kirjoitti:
Jospas nyt vain sekoilisit tästä lähtien itsestäsi ja tuttavistasi, etkä yrittäisi sotkea meitä muita mukaan. Jostain kumman syystä olen naisena saanut olla aivan rauhassa, löytänyt ihanan miehen niin aviopuolisoksi kuin myös miespuolisia kavereita. Kyse on valinnoista, jos on tarpeeksi tyhmä veljeilemään kaikenmaailman roskasakin kanssa, niin sitä saa mitä tilaa.
Ongelmissa on erittäin suuri osa koko maailman naisia.
Jos asia ei koske sinua, niin mitä se on sinulta pois jos muutkaan naiset eivät saisi tappouhkauksia miehiltään ja mies-ystäviltään.
Ja entäs nämä musujen armomurhat? Siinäkin uskonto, varsinainen lahja maailmalle, että miehellä on oikeus jopa velvollisuus tappaa naisiaan ja tyttölapsiaan.
Taputa vaan heillekin, että ”jos on tarpeeksi tyhmä veljeilemään kaikenmaailman roskasakin kanssa, niin sitä saa mitä tilaa.”
Onnea musuille, valitsemallanne tiellä, mitäs olette muslimeja, oma syynne
sanoo SiiS lkhh, en minä, fennis.
Fennis on valmis teitäkin puolustaa heti kun vaan tahdotte. Ja olen kirjoittanut musu-palstallakin asioista, muttei niitä kiinnosta. Pitäkööt tappaja-uskontonsa sitten.
Ja kiitos vaan sinulle lkhh vastauksestasi ja kiva että sinulla on mennyt hyvin miesten kanssa. En tarkoita kirjoittaa kaikista maailman naisista vaan kyse kaikista niistä maailman naisista, joita hakataan ja uhataan tappaa, jos et kuulu suureen joukkoomme, niin sittenhän asia ei niinku edes koske Sinua. Kai sinä sen ymmärrät?
Vai väitätkö että kun sinua ei ikinä ole mies hakannut, niin ei muitakaan naisia hakata?
Kun vaan ymmärtäisi miksi tämäkin?säälin sua... kirjoitti:
Kyllä naisissakin on ihan yhtä sairaita yksilöitä...esim. sinä, kun pyörit tollasten kans...
Voi kun minä näistä teidän viesteistä jotain ymmärtäisin.
Siis onko tämä vastaus tarkoitettu minulle?
vai hänelle, joka sanoi (esim. sinä, kun pyörit tollasten kans... )
mutta jos nyt jotain väkerrän kun kerta tarkoitatkin minua, niin tuumin vain että niinpä niin, kun ”mies hakkaa niin tokihan se on naisen syy, kun rupes seukkaa sellasen kaa” Aivan uskomatonta logiikkaa, mutta miehistä pääsee hemmetin näppärästi eroon, kun heti nakkaa pihalle. Että turhaanpa miehet sitten itkee yksinäisyyttään Metro-lehdissäkin kokoajan. Ja onhan teillä toisenne.
Hmmmm ei voi sanoa kuin että mitä me fiksut naiset turhaan otamme miestä elätiksi, jos tarviimme vain yhden pienen siemenen.
”Siemen tänne ja ukko pihalle”,
on itseänsä arvostavan naisen motto!
Ei kannata jäädä odottamaan niitä uhkauksia ja hakkaamisia.
Ruvetkaa nyt jätkät oikeesti miettii tätä ongelmaa!
Katsokaa joskus vaikka ”Vihollinen vuoteessani” .
Oikein nami leffa. Siinä on Julia Roberts ja heti alussa on niin herkullisia perheonnen kuvauksia, vähän niin kuin minun lapsuuden kodissani. Tai oikeestaan se on kevyt versio, koska Julian helvetissä ei ole pieniä lapsia mukana, jotka saisi välillä nyrkistä myöskin.premiata kirjoitti:
amnesty.fi.......sitten sivun yläreunassa olevaan laatikkoon joku raja ja hae sanan klikkaus
(I'll never see that day)OK yritän tutustua. Ehtispä vaan. Menee tämäkin ilta vastatessa.
Aika kivoja ja haasteellisiakin juttuja tänne on laitettu.fenno.maani kirjoitti:
OK yritän tutustua. Ehtispä vaan. Menee tämäkin ilta vastatessa.
Aika kivoja ja haasteellisiakin juttuja tänne on laitettu.OK, oli siis premiatalle.
Kivat kun nää menee tälleen pitäisi kai joka päivä käydä, mut ku ei ehdiolet idiootti1!!! kirjoitti:
Kuulehan spermiata... sun englannintaitos näyttää olevan sitä tasoa, ettei sun kannata missään nimessä yrittää kirjotella sulle näköjään täysin vieraalla kielellä kun et kerran osaa edes alkeita...
Mutta asiaan...Toi mainostamasi amnestyhän on tunnetusti pelkkä naurettava narkkarien yhteenliittymä jota ei arvosta koiranpaskan vertaa kukaan tai mikään itseään vähänkään ihmisenä pitävä, koska kyseinen järjestö on perustettu vain kusettamaan idiootteja ja älykääpiöitä, jotka maksavat jäsenmaksuja kun vähän osaa vedellä oikeista naruista...
Mä en edes paskanna sunlaisten tai amnestynarkkiklubin suuntaan, koska ette ole sen arvoisia....Hei pliis, miksi on pakko vastaa pahasti?
Entä jos premiata onkin joku todella vanha nainen ja opetellut englantia vanhoilla päivillä.
Ajatelkaa nyt kun me ollaan ehkä yksi maailman pienimmistä roduista niin emmekö voisi olla ystävällisiä toisillemme?
Joskus tuntuu kuin hyvän tekeminen olisi jotenkin noloa, onko?
Miksei esim lapset voi pihalla rakentaa lumilinnaa tai puhdistaa pihaa lumesta?
Minä ainakin lapsena autoin todella paljon talkkaria, tiedä sitten olinkokaan edes avuksi, ehkä enempi häiritsin, mutta hiki päässä huhkin. Paljon järkevämpää kuin rikkoa paikkoja ja kiusata toisia , vai?
No sitten se hauska loppui kun alkoi vetää röökiä.
Kaikki ministeri-pojat on hengissä, hyvä, SiiS ei mitään hätää, mutta taas yhden pojan elämä pantu pilalle pienen leikillisen uhkauksen takia. Miksi?
Kyl mä ymmärrän ettei ole kauheen viisasta uhkailla, mutta missä pojat sitten purkaa pahaa oloaan?
Mielestäni on parempi hakaa tietokoneen kirjain-nappuloita ja purkaa pahaa oloaan meille kansalle, mutta Paateron mielestä olisi parempi kohdistaa vihansa hakkaamalla naisia, vai? Joka tapauksessa hemmetinmoinen fakta on että koko Suomi on iät ajat vihannu poliitikkoja, välillä enemmän välillä vähemmän, mutta inho ja viha niitä 200 vätystä ja verorahoilla loisijaa kohtaan on pysyvää mitä ilmeisemmin myös tulevaisuudessa ja se johtuu siitä kun tänne otetaan väkisin ihmisiä joilla on erilaisia haluja. Nytkin muslimitavat poikkeaa niin paljon omistamme, että kyllä Suomessa enemmistöllä on hirvittävän paha olo katsella ja kuunnella tuota, miten vero-rahamme jaetaan mielummin mamuille kuin suomalaisille, kyllä se panee huolestuttamaan poikia kuin myös itseäni, että miten tässä tulevaisuudessa itsekkään pärjää?
Tässä terveiseni valtion ylimmille päättäjille, erään jo edesmenneen suuruuden suulla, kiitos
http://www.youtube.com/watch?v=VD6zQqlrWEQ&feature=relatedSunnuntaina alkoi sitten se yhteisvastuu keräys, eikä Suuresti rakastamani pressamme Tarja Ensimmäinen puhunut Suomen naisiin kohdistetun väkivallan, hakkaamisen ja raiskausten sekä U H K A U K S I E N lopettamiseksi sanallakaan.
Olis nyt sanonut edes että 112 pitää heti mennä apuun jos naista uhataan, kun Paatero ei sitä osaa sanoa.
Onhan ne nuoretkin tärkeitä.
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/02/yhteisvastuu_haastaa_auttamaan_suomen_ja_mosambikin_nuoria_2341934.html
No on Tarja 1. Suuri aika kova likka sanomaan. Minä kyllä tiedän että Tarja 1. saisi aikaiseksi paljonkin jos vain fennis kävis vähän potkii persiille.
Entäpä jos pantais Likka kolmannelle kaudelle Linnaan?
http://yle.fi/uutiset/teemat/wikileaks/2011/02/halosen_terava_kieli_hammensi_yhdysvaltoja_2357167.html
....hyvin vaaralliseksi naiseksi. Venäläisessä kulttuurissa lausahduksen voi tulkita kohteliaisuudeksi viehättävälle ja älykkäälle naiselle. murrrr
Olisihan siinä sekin vaihtoehto että miehet viisastuisi sen verta että lopettaisivat naisten alistamisen väkivallan, hakkaamisen, raiskaamisen sekä uhkailut?
Tulisikohan tästä sopimus ?
Onkohan se mahdollista ? Vai onko noi miehet vaan vähän hei-hei-latvalahoja?
Hakkaamalla naisiako, Se kasvaa…ko?- delfin3
Ihmettelen mikä suomalaisiin on iskenyt? Olen 52-v. mies ja aikoinaan puhuttiin erittäin kauan Kyllikki Saaren murhasta...se oli silloin harvinaista! Nyt saa päivittäin lukea ja kuulla kuinka mies tapettiin toulla ja nainen murhattiin siellä ja kuinka ihmisiä katoaa jäljettömiin! Onko meistä tulossa jotain alkukantaisia hirviöitä, jotka eivät osaa muuta kuin hakata tai tappaa/murhata! Jotenkin tosi pahalta alkaa tuntumaan! Vaikka sanotaanhan, että ihminen on ihmiselle susi, periaatteessa ei kehenkään enää kannata luottaa, ei edes ns.tuttuihin, koska jos he eivät tapa, niin henkisiä ongelmia syntyy kun takanapäin tuttavatkin puhuvat mitä sattuu. Jotenkin tuntuu hyvältä olla yksin!!!
Olen paljon pohtinut samaa.
Onneksi olemme riittävän vanhoja että emme tarvi elääksemme muiden apua, ellei sitten kohta,,,,
Ja kai hullun suomalaisen tunnistaa aika hyvin.
Sitten on niitä taitoniekkoja, joille ihmisten rääkkäminen on harrastus.
Mutta onko niitä enää näillä ii´illä?
Kyllä yksin on hyvä olla, kun tätä kaikkea lukee.
Ja näkee muistakin että pelko on heilläkin suurta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708