Epätäydellinen nainen

kähätikää

Semmonen olis ihana...jooh, kaikki on epätäydellisiä mutta pääasia että tunnistaa sen ja hyväksyy myös toisissa sen.

Semmonen joka olis myös paras ystävä, ihminen jolle voi kertoa kun vituttaa tai ahdistaa, ja myös kun on ilosta soikeena. Ihminen jonka kanssa voi keskustella sekä vakavista syvällisistä asioista että "ei mitään järkee" jutuista(liittyen huumoriin lähinnä). Omasta mielestäni yks romanttisimpia asioita on yhteinen, ehkä kahdenkeskinenkin huumori. Tosiaan keskustelu todella tärkeää, ja toisen huomioon ottaminen, valmius tehdä kompromisseja puolin ja toisin ja pyrkimys ymmärtää myös toisen kannalta asiat eikä vain mennä oman pään mukaan aina. Siis oma tahto pitää tietenkin olla, mutta toista ei saa polkea. Kyky pyytää ja antaa anteeksi tärkeää. Ihminen joka haluaa tasa-arvoisen suhteen, jossa molemmat arvostaa toisiaan, ja jossa kahdenkeskisiä asioita levitetä muualle. Ylipäänsä siis että huomioi toisen.

Semmonen ihminen joka haluaa antaa ja myös vastaanottaa paljon hellyyttä. Ja ainakin uskoo että tuo hellyydenjano kestää, eikä kuivu kasaan ensimmäisen kuukauden jälkeen.

Ihminen joka ottaa huomioon ylipäänsä muut ihmiset, eikä luonnon/eläintenkään hyvinvointi ole merkityksetöntä.

Ihminen joka on säilyttänyt ainakin jossain määrin lapsenmielisyytensä. Ihminen joka ei esim. katso pahasti ihmetellen kun näkee aikuisia ihmisiä vaikka pulkkamäessä riehumassa. Muutenkin osaa vielä "leikkiä", eikä pidä kaikkea niin vakavana. Ihminen joka ei pidä kaikkea massavirrasta poikkeavaa seonneena.

Ihminen joka ymmärtää että kummallakin saa olla omiakin menoja, ja kavereita/ystäviä ei hylätä seurustelun takia. Mutta jolla on myös paljon aikaa seurustelulle, ja joka oikeesti panostaa siihen ja molemmat ovat aktiivisia, ettei yhteydenotto jne jää vain toisen harteille.

Ihminen joka ei kauheasti käytä alkoholia, mutta ei myöskään tuomitse juomista kokonaan. Siis itse ei tarvi tietenkään juoda ollenkaan jos siltä tuntuu, mutta ei tuomitse jos toinen muutaman ottaa. Muutenkaan ei olisi kauhean tuomitsevainen ihmisiä kohtaan, eikä pidä kaikkea mustavalkosena. Ja vaikka kodittoman alkoholistin nähdessään ei heti ylenkatso häntä ja ajattele että "vittu mikä luuseri ja paska", vaan näkisi hänet ihmisenä ja voisi vaikka auttaa häntä(esim. jutella hänen kanssaan).

Juuh, pitkä tarina...ja turha varmaa sanoo, mut sanon kuitenkin että toi on vaan mun ihanne(no ehkä jonkun muunkin) mut siis tuskin kaikkien...

Terveisin keskeneräinen 27v mies-ihminen

12

1775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alisa Tiainen

Kuvasit juuri oman ihannemieheni - ja ihannesuhteeni!
      Onnea etsintääsi; kyllä tuollaisia naisia löytyy kunhan et luovuta.

Terveisin edelleen keskeneräinen 33 v nais-ihminen

• mie vain

tää teksti on paras mitä täällä on :) ap on osoittautunut erittäin älykkääksi kun on kuvannu mitä naisen korvien välissä tulisi olla :) hienoa! yleensä miehet täällä kertoo että naisen pitää olla laiha plaa plaa muttei kukaan millaisen luonteen omaavan naisen haluisi :)kuitenki se on pitemmän päälle toimivan parisuhteen pilari!

• hjkhkj

Vaikutat pohdiskelevalta ihmiseltä, jonka arvomaailma on hyvällä mallilla :) Toivottavasti löydät etsimäsi

• Ihanaa että joku täällä hakee hyvää luonnetta eikä mainitse ulkonäöstä mitään. Onnea etsintään!

Mulla ja mun miehellä on muuten melko tarkalleen tuollainen suhde =) Hän lukee jopa päiväkirjaani, luvan kanssa, tietty. Joistain asioista on vaikea puhua, joten ehdotin että hän lukisi ne päiväkirjastani ja jotenkin se on vain jäänyt tavaksi. Itse herra pitää kavereidensa salaisuudet minulta, mikä ei haittaa.

• IidaXXX

Oho! Foorumille on eksynyt mies ken pitää naista muinakin kuin tisseinä ja reikänä jalkovälissä.

• Neiti 20

Olisikin kaltaisiasi miehiä enemmänkin.
      Kelpaisi mullekin kyllä, mutta ehkä olen hieman liian nuori, kun vasta 21 tänä vuonna täytän... xD
      Ja varmasti asut sitten jossain toisella puolen Suomea joten kai sitä vaan pitää jäädä haaveilemaan...

• kähätikää

Huh =) Saipas tää hyvän vastaanoton...no olihan se vähän erilainen palstan yleiseen keskusteluun nähden. Ja juu, ei kaikki todellakaan etsi mitää super-ihmistä, omassa kaveripiirissäni ainakin ihania ihmisiä(miehiä ja naisia), jotka etsii kans ihan Ihmistä.

Laitetaan nyt tänne, että jos joku haluaa jutella(neiti 20?), niin saa laittaa viestiä osotteeseen aj83(at)luukku.com (ja ei se ikä paljoa kerro, itse olin 20 vuotiaana vielä aika tyhmä, mutta tosiaan jotkut tajuaa elämästä paljon enemmän jo sillon)

• MissSweetH

Hirvittävän tutulta kuullostaa tämä kuvaus, niin tutulta, että voisi melkein olla omaa tekstiä tuolla ihannemies-palstan puolella. Välillä tuntuu, että on yksin näiden ajatusten ja tuntemustensa kanssa, kun nykyään ihannekumppanin kriteerit on vähän jotain muuta.

Mukavaa kuulla, että joku ikävöi vielä inhimillisyyttä, keskeneräisyyttä ja jopa jossakin määrin "viallisuutta". Tämä on mukavaa kuultavaa, koska itse olen vielä niin kovasti keskeneräinen. En kyllä tiedä, haluanko koskaan tulla valmiiksi tai täydelliseksi, jos se tarkoittaa lapsuuden innokkuuden menettämistä tai virheiden tekemisen häviämistä. Joskus pitää leikkiä kuin lapsi, jotta jaksaa ahertaa kuin aikuinen. Ja joskus on pakko tehdä virheitä, jotta tietää tehneensä joskus oikeitakin päätöksiä.

Ihastukseni ovat yleensä olleetkin miehiä, joiden kanssa jutellessa on tullut olo, että voisin ja haluaisinkin kertoa heille koko elämän tarinani ja jonka oman tarinan haluan kipeästi kuulla. Haluaisinkin miehen, jonka voisin luottaa pysyvän elämässäni oli tarinani hetkittäin kuinka pelottava tahansa. Pelottavatkin asiat on helpompi elää yhdessä, kun molemmat osaa ja jaksaa suhtautua elämään sopivan kevyesti. Yhteinen huumori keventää kummasti raskaitakin taakkoja.

• leenuli3

veikkaan että sähköpostisi täyttyy pian :D onnea, toivottavasti se oikea löytyy.

• Minde1977

Kutakuinki oman ihannemiehen kriteetit... Mut kun yritän etsiä kaltaistasi seurakunnasta, niin kohtaan kasan vellihousuja, ketkä ei ees uskalla vilkaista naista päin, ettei se vaan luule et pitäis olla jotain sutinaa ja kohta naimisissa :O Seurakunnassa oon törmänny kipeisiin miehiin, ketkä on niin hukassa oman ittensä kanssa sekä myös seksuaalisuutensa kanssa, että ei ees kiinnosta tutustua... (huomasin yhdestä toisesta linkistä, et oot itekin jonnisortin uskovainen niin siks kirjoitan tätä). Kun sitten yritän tutustua eikkareihin, niin osa ei ymmärrä lainkaan mun uskoa ja pilkkaa, toiset kokee muuten vaan hankalaksi tai sitten mä koen toisessa jonkun sen asenteen hankalaksi (liittyy ehkä sit jotenki uskonnollisuuteen)...

Mut joka tapauksessa musta olis mielenkiintoista löytää sun kaltainen mies jostain, onkohan ne kaikki jo naimisissa, kun mä en heihin törmää?!?!?! Joka tapauksessa HYVÄT miehet on liian harvassa ja loput on yksin just siitä syystä ettei niitten kanssa vaan voi alkaa mitään, kun nainenhan ei saa tehdä aloitetta tai on liian tyrkky. Samalla pitäis kuitenki jotenki ilmaista et kiinnostaa, et mies voi sitten tulla ja poimia kuin kypsän omenan... ****u et mua ärsyttää tällä hetkellä uskovaisten miesten asenne naisia kohtaan :(

• se on

muuten tärkeä seikka, ettei kailota kaikkia parisuhdeongelmia kavereille. Joku intiimi raja pitää kulkea, jotkut asiat on vaan kahdenkeskeisiä.

• minde1977

Juu, tiedän mistä puhut kun mun exä laverteli IHAN kaikki mun yksityisasiat, siis ne intiimitkin ensin yhdelle sen ystävälle (kaikenlisäksi vielä naispuolinen) ja se kun ei vielä riittäny, niin isälleen. No, mä tulin siihen lopputulokseen ettei mun exä ollu mies vaan keskenkasvuinen kakara, kellä ei ollu rahkeita rakentavaan keskusteluun suhteessa :( Mun niitä sanoja se ei saa ikinä takas ja kun se kaikenlisäks kehtasi ruinata mua eron jälkeen ystäväksi, niin se ja sen naispuolinen "ystävä" ihmetteli miks mä katkaisin välit heihin lopullisesti... Ei ehkä kiinnosta pitää yhteyttä mieheen, kuka lavertelee kaikki mun jutut eteenpäin, eikä edes häpeä sitä et sai annettua musta tosi ruman kuvan. Sen tää naispuolinen "kaveri" haukku mua viesteissä muutaman kerran niin pahasti, et mä kuvittelin sen haukkuvan jotain ihan muuta, mä en itteäni tunnistanu sen sanoista :O Onkohan kellään muulla moisia kokemuksia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe