Mies pitääkin pienistä rinnoista

Kaisuli84

Aluksi haluan sanoa, etten ole teini, vaikka viestini perusteella saattaisikin niin luulla. Ongelma, josta valitan, on varsin tuore, ja mahdollisesti sen vuoksi en osaa suhtautua siihen oikein.

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa hieman yli puoli vuotta. Olemme molemmat noin 25-vuotiaita, ja kyseessä on kolmas suhteeni. Olen varsin pienikokoinen, hieman yli 160 cm, ja rintani ovat kokoa 70 d. Hieman hävettää myöntää, mutta ulkonäkööni liittyv itsetuntoni pohjautuu varsin pitkälti tisseihini. Olen yläasteelta asti tottunut kuulemaan kehuja varustuksestani, ja aikaisemat mieheni ovat osoittaneet paljon huomiota rinnoilleni. Nykyisessä suhteessani olen saanut paljon vähemmän kehuja, kuin mihin olen tottunut. Minulla on ollut tapana pukeutua paljastaviin paitoihin mieheni seurassa, koska olen tottakai olettanut hänen olevan ihastunut tisseihini. Hän on kuitenkin ollut oudon välinpitämätön asian suhteen, ja tänään päätinkin kysyä häneltä asiasta suoraan. Kävi ilmi, että häntä viehättävätkin enemmän pienet rinnat. Eivät tissini kuulemma vastenmieliset ole, mutta häntä eivät vain isot rinnat niin viehätä. Takapuoleni sitäkin enemmän. Kuulostaa varmasti naurettavalta, mutta tämä aiheutti kovan kolauksen itsetunnolleni. Olen jostain syystä tottunut ajattelemaan alitajuisesti, niin typerää kuin se onkin, että jokainen mies haluaisi isotissisen tyttöystävn. Olen joskus jopa hieman säälinyt miespuolisia kavereitani, jotka seurustelevat lautojen kanssa, ja salaa naureskellut pienirintaisille ystävilleni. Totta kai netissä lukee miehistä, jotka pikkutisseistä pitävät, mutta en ole aiemmin heihin livenä törmnnyt.

Kysynkin nyt, miten voin saada itsetuntoni takaisin kohdilleen. Ilmeisesti minun täytyy muuttaa ajattelutapaani ja oppia näkemään vartaloni uudessa valossa. En kestäisi sitä, jos joskus huomaisin mieheni vilkuilevan erityisesti pienirintaisten ystävieni perään.

30

1629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • multiplaijeri

Takuuvarma piilohomo tai bi.
      Kaapista ulostulo vois auttaa ongelmaa.

• Perperr

Ulkonäköön voi sitoa itsensä monella lailla. Esimerkiksi ylipainoinen taas saattaa kärsiä huonosta itsetunnosta kilojensa vuoksi. Tissit ovat vähän väärä paikka itsetunnon kodiksi. On sääli, kuinka moni pieni, mutta kaunisrintainen nainen nykyään käy laitattamassa "uudet rinnat". Ikäänkuin pitäisi miellyttää jokaista vastaantulijaa sen vuoksi, että luulee jokaisen pitävän isoista rinnoista. Kaikille ei ikinä tule kelpaamaan eikä tarvitsekaan.

Kummallista, että ajattelet tisseillä olevan niin suuri merkitys. Oletitko hurmanneesi miehesi rinnoillasi? Nyt kun hän ei palvokaan niitä, niin luulet hänen olevan jokaisen pienirintaisen perään?

• Kaisuli84

Niin, kai tosiaan olen kuvitellut, että ulkonäköni ja rintani olisivat olleet tärkeässä osassa, kun mieheni kanssa yhteen päädyimme. Tämä varmaan johtuu ihan siitä, että olen aiemmin kuullut niin paljon kehuja juuri siitä osasta kehoani. Olen kenties saattanut kuvitella, että vaikka joku muu osa kropastani olisikin vähän vinksallaan (pientä selluliittia tai lyhyet jalat...) ainakin rintani ovat priimakamaa. Ja nyt käykin ilmi, etteivät ne kaikkien mielestä sitä ole.

• jos saan sanoa
        Kaisuli84 kirjoitti:

Niin, kai tosiaan olen kuvitellut, että ulkonäköni ja rintani olisivat olleet tärkeässä osassa, kun mieheni kanssa yhteen päädyimme. Tämä varmaan johtuu ihan siitä, että olen aiemmin kuullut niin paljon kehuja juuri siitä osasta kehoani. Olen kenties saattanut kuvitella, että vaikka joku muu osa kropastani olisikin vähän vinksallaan (pientä selluliittia tai lyhyet jalat...) ainakin rintani ovat priimakamaa. Ja nyt käykin ilmi, etteivät ne kaikkien mielestä sitä ole.

Tämä maa on pullollaan naisia jotka valittavat sitä että miehet arvostavat heissä vain muotoja.

Kuitenkin, sinä valitat sitä ettei miehesi arvosta sinussa ensisijaisesti rintojasi ???

• wanhanaikainen
        jos saan sanoa kirjoitti:

Tämä maa on pullollaan naisia jotka valittavat sitä että miehet arvostavat heissä vain muotoja.

Kuitenkin, sinä valitat sitä ettei miehesi arvosta sinussa ensisijaisesti rintojasi ???

Kaikki naiset haluavat, että mies arvostaa juurikin hänen ulkonäköään ja pitää äärimmäisen seksikkäänä, mutta ihastui tai rakastuikin sitten nimenomaan mahtavaan luonteeseen, jonka takia ulkonäkö on sivuseikka (mutta sitä kaunista ulkomuotoa pitäisi silti muistaa aina kehua ;).

Ja naiset haluavat, etteivät miehet erityisesti katsoisi tissejä tai persettä, kunnes tietenkin törmäävät semmoiseen mieheen, joka ei niistä oikeasti välitä.

Ei siinä muuta kuin että todellisuus ja puheet eivät aina oikein kohtaa.

• enl

Eikös toisaalta ole ilahduttavaa tietää, että miehesi ei ole sinussa ihastunut tisseihisi vaan on löytänyt sinusta jotakin paljon mielenkiintoisempaa :) Enkä nyt tarkoita takamusta. Vaikka toisaalta, oletkos koskaan keksinyt olla siitä ylpeä?

Eli olet asian ytimessä todetessasi, että nyt olisi syytä päivittää näkökulmaa omasta kropasta. Sehän tarkoittaa vain sitä, että näet uusia hyviä puolia itsessäsi. Mikäs sen mukavampaa :)

• 29

Ei hyvä isä miten typerältä kuulostat... Toiset tykkää isoista, toiset pienistä, mutta kukaan ei tykkää tyhjäpäästä. Pakkohan se on tissien siivellä elää kun ei sinulla näköjään muuta annettavaa ole.

• kommentti.

mutta on siinä totuuden siemen. Ihminen on ulkonäkönsä ja mielensä summa. Ulkonäöllä pääsee ihmissuhteissa jonnekin asti mutta lopulta suhteen olemuksen ratkaisee se mitä pään sisällä on. Todellinen kiinnostus syttyy siitä että saa ajatuksilleen vastakaikua.

Itse tapasin nykyisen kumppanini talvella. Näimme ensi kertaa netissä kirjoittelun jälkeen kahvilassa. Juttelimme elämän eri asioista varmaan pari tuntia ja molemmille jäi tunne, että tuon ihmisen kanssa *pitää* tutustua tarkemmin. Olin miehenä ihan ihmeissäni tajutessani vasta suunnilleen kolmannella tapaamisella hänen E-kokoiset rintansa. En vain ollut kiinnittänyt huomiota...

Minulle on ihan sama, minkä kokoiset rinnat naisella on, kunhan hänen kanssaan on hyvä olla, tehdä jokapäiväisiä asioita ja jutella. Ymmärrän kyllä, että tämä ei ole kaikkien miesten ajattelutapa. Mutta niillä, jotka ajattelevat itse eivätkä ole vain kalunsa vietävissä tämä tuntuu olevan aika yleistä.

Kannattaisi miettiä, mitä OLET, ei niinkään miltä näytät. Itsetunto on sitä, että näyttää hyvältä vaikka perunasäkissä multaa hiuksissa. Kun tietää olevansa itsensä, ulkonäkö on sivuseikka.

• sivuhuomioija...
        kommentti. kirjoitti:

mutta on siinä totuuden siemen. Ihminen on ulkonäkönsä ja mielensä summa. Ulkonäöllä pääsee ihmissuhteissa jonnekin asti mutta lopulta suhteen olemuksen ratkaisee se mitä pään sisällä on. Todellinen kiinnostus syttyy siitä että saa ajatuksilleen vastakaikua.

Itse tapasin nykyisen kumppanini talvella. Näimme ensi kertaa netissä kirjoittelun jälkeen kahvilassa. Juttelimme elämän eri asioista varmaan pari tuntia ja molemmille jäi tunne, että tuon ihmisen kanssa *pitää* tutustua tarkemmin. Olin miehenä ihan ihmeissäni tajutessani vasta suunnilleen kolmannella tapaamisella hänen E-kokoiset rintansa. En vain ollut kiinnittänyt huomiota...

Minulle on ihan sama, minkä kokoiset rinnat naisella on, kunhan hänen kanssaan on hyvä olla, tehdä jokapäiväisiä asioita ja jutella. Ymmärrän kyllä, että tämä ei ole kaikkien miesten ajattelutapa. Mutta niillä, jotka ajattelevat itse eivätkä ole vain kalunsa vietävissä tämä tuntuu olevan aika yleistä.

Kannattaisi miettiä, mitä OLET, ei niinkään miltä näytät. Itsetunto on sitä, että näyttää hyvältä vaikka perunasäkissä multaa hiuksissa. Kun tietää olevansa itsensä, ulkonäkö on sivuseikka.

pienirintaiset toivoo että poikaystävä nimenomaan arvostaa juurikin pienempiä ja isorintaiset taas toisinpäin.

kaikki mun naiset, joilla on oikeasti olleet hyvät tissit, ovat olleet niistä erityisen ylpeitä, ihan rintojen kokoon katsomatta.

• rinnat kuin rinnat

Oma mieheni pitää isoista rinnoista, mutta ei hän silti pidä minun pieniä rintojani epämiellyttävinä. Tunnen muutaman miehen, jotka pitävät pienistä rinnoista ja heillä on todella kauniit pienirintaiset tyttöystävät. En siis todellakaan usko homoteoriaan :D Minun mieheni vain sattui ihastumaan minuun vaikka minulla onkin pienet rinnat ja sinun miehesi sattui ihastumaan sinuun vaikka sinulla onkin isot rinnat :)

• kenkafetisistimies

Toiset pitää isoista, toiset pienistä, toiset siitä väliltä ja joillekin on ihan sama (todellakin). Toiset pitää sääristä, toiset perseestä, toiset käsistä ja kynsistä. Sitten on vielä meitä fetisistejä, jotka pitävät kuka mistäkin. Minun fetissini sattuu olemaan kauniit kengät. Ihan sama onko naisella pienet vai isot etumuksessaan, jos on korkeaa korkoa jalassa ja osaa niillä vielä kävellä yms niin olen ihan myyty.

Ehkä huomaat vielä että maailma ei ole niin mustavalkoista. Minulla rintojen suhteen on se että pidän tietyn mallisista, monenkin eri kokoisista mutta pääasiassa kiinteistä. Inhoan silikoneja jotka erottuvat kuin puolikas jalkapallo pilaten koko rinnan kauniin muodon, alkaen kuin tyhjästä ja usein vielä ollen väärässä kohtaa kehoa. Paita päällä sellaisia vielä katselee mutta ei sen vähemmässä vaatetuksessa.

Ole nyt vain onnellinen jos hän pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet, omana itsenäsi etkä minään tissifetissinä. Aika heikolla pohjalla on suhde jos se perustuu pelkkää tissihimoon.

• suuuuuurempi

perse itselles, niin rinnat näyttää pienemmiltä.

• ......

Älä kasvata. Isoperseiset naiset ei oo kivoja.

• isoperse, B-tissit!
        ...... kirjoitti:

Älä kasvata. Isoperseiset naiset ei oo kivoja.

Parhaitahan ne leveä perseet on!
        Ihana on takaapäin panna!
        muuten, mäkin tykkään kokoa B-tissit!
        isot haisee ja hikoilee!

• .......

Aika idiootilta touhulta kyllä kuulostaa, sori vaan, varsinkin kun sanot että olet mielessäsi naureskellut noille "laudoille".

terveisin: pienistä rinnoista pitävä mies (kyllä, en ole taruolento)

• mihin joutuneetki?

Aivot!
      Arvostaisin niitä sinussa enempi kuin töttöröitäs ja revaasi!

• kokonaisuus ratkaise

Luulit että mies rakastui rintoihisi. Nyt kuulit että rinnat ei olekaan sinussa se juttu. Sinussa on jotain muuta parempaa, siis kuitenkin jotain mihin miehesi on rakastunut, ja tuskin se on pelkästään takapuoli. Ajattele että olet kokonaisuutena tarpeeksi hyvä, ja unohda rinnat. Sitäpaitsi aikanaan ainakin isot rinnat alkavat roikkua, ja viimeistään silloin sinun täytyy perustaa itsetuntosi johonkin muuhun.

Useimmat miehet tykkää naisensa isoista tai pienistä rinnoista siksi että ne kuuluvat hänen rakastetulleen. Kaikenkokoiset rinnat ovat hyviä, mutta kiinteydessä ja muodossa on tietysti myös laatueroja.

• Makunsa kullakin

Niinpä. Ex tykkäsi kovasti pepustani mutta hädin tuskin koski pieniin tisseihini. Nykyinen taas palvoo tissejäni muttei perusta pepustani sen kummemmin. Eipä tuo itsetuntooni vaikuta!

• AitoasiaE70

Siis sinä olet vain kaksi tissiä, et mitään muuta?
      Naureskelet hihaasi pienirintaisia kavereitasi? Olet lapsellinen idiootti, kasva ja tajua, että ulkonäkö ei määritä ihmistä. Jos kuvittelet, että miehet haluavat vain isoja tissejä, olet raukka pahasti hukassa tai vaan vitun tyhmä. Ole sinä vaan niiden tissiesi kanssa ja voi paksusti.

• joolol

Ei vittu mitä hommaa. Mä taas olen isojen rintojen ystävä henkeen ja vereen, mutta voisin siltikin hyvin ottaa pienirintaisen naisen. Vaikka tällä olisi AA-kuppikoko.

• lorttu
        joolol kirjoitti:

Ei vittu mitä hommaa. Mä taas olen isojen rintojen ystävä henkeen ja vereen, mutta voisin siltikin hyvin ottaa pienirintaisen naisen. Vaikka tällä olisi AA-kuppikoko.

Koko ja sentit ei ratkaise vaan miten ne muotonsa kantaa. Ihan sama kun sekin ikuisuuskysymys, onko laiha vai lihava nainen kauniimpi. Seksikkyys lähtee kuitenki korvien eikä haarojen välistä.

• Namusetäxxx
        lorttu kirjoitti:

Koko ja sentit ei ratkaise vaan miten ne muotonsa kantaa. Ihan sama kun sekin ikuisuuskysymys, onko laiha vai lihava nainen kauniimpi. Seksikkyys lähtee kuitenki korvien eikä haarojen välistä.

Avovaimoni tapasin netissä ja heti alkuun tiesin että hänellä oli isohkot tissit. Livenä asia jäi taka-alalle mutta ensimmäistä kertaa sängyssä olinkin ihan taivaassa - en ollut aiemmin päässyt noin isoja rintoja hyväilemään. Nyt ollaan edelleen yhdessä, mutta vaikka hänellä olisi pienemmätkin, ei se vaikuta rakkauteen.

Silti, olen onnenpekka ;).

• noljöpk
        joolol kirjoitti:

Etkö sitten pienirintaisen kanssa seurustellessasi tuntisi jääväsi jostain paitsi? Eikö harmittaisi hyvillä litteää povea kun tietäisi kunnon tissejäkin olevan saatavilla?

• Lörppö2007

Miehet jakaantuu karkeasti rintamamiehiin ja perämiehiin :)

Exälläni oli pienet rinnat. Hän oli vakuuttunut että halusin isot rinnat, koska "kaikki miehet niitä haluaa". En koko 3 vuoden seurustelun aika saanut häntä uskomaan että minua ei rinnan koko kiinnosta. koolla ei siis ole väliä, tykkään enemmän perästä.

Toivottavasti sinä uskot helpommalla miestäsi ja opit rakentamaan minäkuvaasi muilla asioilla kuin rintojen koolla. Exäni ei oppinut koskaan ja aiheutti paljon mielipahaa kummallekin valheellisella vakaumuksellaan. Exäni syytti minua aina "salaisesta isojen rintojen ihailusta" ja oli tosi vainoharhainen. Lopulta tuhosi koko suhteen riehumisellaan.

• ddboobs

unohda mokoma..kyllä sellaisiakin miehiä löytyy joille riittää isot rinnat ja hyvä perä. ota sellainen niin saat itsetuntosi kuntoon taas.
      oikeesti kaikki muu paitti rinnat naisessa on turhaa.

• Ei mee läpi

Tää on jonkun pienirintaisen kirjoittama provo. 70d rinnat ei edes ole isot. Ovat vielä kiinteet eli ei sellaisia löllöjä, joista jotkut ei tykkää. Siksihän jotkut tykkää pienistä rinnoista et ne olis kiinteet. 70d on vielä.

• Alfa Uros

Mutta ei silti tarvi olla idiootti ja möläyttää "Hei sulla on lattatissit!". Niin ja itse tykkään isoista ja mieluummin vähän hölskyvistä rinnoista ja jos on vähän junk in the trunk (eli iso perse). Toki tissejä tärkeempi seikka on että nainen ei muuten ole pöhöttynyt ja tissit tulee vasta sitten. Makunsa kullakin.

• Alfa Uros

Jos nainen kysyy mieheltä että pitääkö mies hänen rintojensa koosta vai kenties isommista vai pienemmistä, niin vain ihan kaheli mies möläyttää pitävänsä eri kokoisista rinnoista kuin naisen rinnat. Kamalan tyhmä mies sinulla ja olisi syytä olla huolissaan hänestä, tai sitten hän vittumainen ja piruuttansa kertoi pitävänsä eri koon rinnoista :D

Pienenä vinkkinä kaikille spedeille jotka haluavat ryssiä hyvän seksielämän parisuhteessa niin kannattaa aloittaa kommentoimalla että itseasiassa pidän erimuotoisista ihmisistä kuin sinä enemmän. Sama koskee myös naisia eli aloitakaa naureskelemalla vaikka miehen mahalle, jenkkakahvoille, pienelle penikselle tai kiveksille,..

• :-))))

Aika karseata, että itsetuntosi on kiinni vain tisseistäsi. Minulla on eräs entinen ystävä, jolla oli samoin. Naureskeli hän kaikille muille kavereilleen, koska meillä muilla oli häntä pienemmät rinnat. Eipä vain ääliö tajunnut, että me muut naureskeltiin hänen rumille kasvoilleen ja vartalolleen. On se ihanaa olla kaunis ja hyvä vartaloinen sopusuhtaisilla kiinteillä terhakoilla rinnoilla, kuin ruma ja isotissinen tissit kiinnitettynä ei niin kehuttavaan vartaloon. Naureskele sinä vain meille muille, joilla on sinua pienemmät rinnat, niin me täällä naureskelemme sinulle, että olet oletettavasti ruma ja huono vartaloinen muija, jonka itsetunto on sen takia tisseistä kiinni. Onneksi miehesi ei pidä niin paljon rinnoistasi, saattaisi silmäsi vähän avautuakkin. Minun mieheni pitääkin minun KOKO vartalostani ja paljon. Itsetuntoni on erittäin hyvä, ja tulee ihan koko vartalon ansiosta, eikä vain tisseistäni. Olet naurettava tapaus.

• PX

"Itsetuntoni on erittäin hyvä, ja tulee ihan koko vartalon ansiosta, eikä vain tisseistäni. Olet naurettava tapaus."

Rappeutuuko itsetuntosi sitten ruumiisi kuihtumisen myötä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      48
      5238
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      73
      4237
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      80
      3754
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      74
      2750
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      162
      2596
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      66
      2428
    7. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      28
      2345
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2219
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      146
      1804
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1596
    Aihe