frost-free

jäljempänä

arvosteli blogien pitäjiä narsisteiksi.

Itse kuitenkin pitää "blogiansa" tällä palstalla useiden päivittäisten avauksien muodossa.

3

151

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frost-free

mä just yritän selvittää et minkätakia ihmiset elävät? ;)

Esim onko se itsensä esille tuomista a) materian vai kenties b) harhaisen kulkumulkkuvaikutelman luomisen kautta...Kun mua ei kauheasti kiinnosta jonkun nobodyn "wanabee lifestyle" KOKONAISUUDESSAAN (kuten nämä yksilöt usein kuvittelevat ja joka sekoittuu niin pahasti IRLifeen ettei tunnista itseään sen moskan alta alkaen itsekin kuvitella olevansa julkkis..)

Älä pidä mua yksinkertaisena, mä pidän seksistä ja kengistäkin (!)...En silti kuvittele että se tekisi musta erikoisen.ehei.

Ja mitä mun kirjoituksiini tulee ne ovat MUN TUOTOSTA, mun mielikuvituksen ja ajatuksenvirtaa, se tulee musta toisin kuin joku kenkä joka hardly mahtuu persereijästäkään!!!!

• Internetissä

on immersiivisesti. Ei kaikkea voi selvittää.

Jos omaan itseensä haluaa kosketuksiin, on parasta pitää omaa blogia-sivua. Huom. siis omaa HTML-pitoista sivua. Ei keskustelupalstan rajoittunutta ilmaisutilaa.

Tämäkin haiskahtaa selvältä blogi-kirjoitukselta. Puhutaan lähinnä omasta itsestä ja pseudo-kiinnostuksesta muihin.

• frost-free
        Internetissä kirjoitti:

on immersiivisesti. Ei kaikkea voi selvittää.

Jos omaan itseensä haluaa kosketuksiin, on parasta pitää omaa blogia-sivua. Huom. siis omaa HTML-pitoista sivua. Ei keskustelupalstan rajoittunutta ilmaisutilaa.

Tämäkin haiskahtaa selvältä blogi-kirjoitukselta. Puhutaan lähinnä omasta itsestä ja pseudo-kiinnostuksesta muihin.

vitut puhutaan. Mä en halua kenenkään olevan kosketuksissa muhun mutta blogin pitäjät haluavat. Oletko kenties idiootti? Juurihan sanoin halveksuvani blogin pitäjiä jotka elävät pseudootodellisuudessa vaikka he KUVITTELEVAt blogin ilmentävän täysin heitä itseään.

Mä puhuin alkuperäisessä ketjussa juuri siitä ilmiöstä että ei osata pitää rajoja teennäisen kuvan luonnin ja oman persoonan välillä koska tarkoituksena on juuri (todellisuudessa mahdoton) kokonaiskuvaa ja saada sille hyväksyntä vaikka todellisuus on teennäisyyden ja narsismin sekoitus yhdistettynä TOIVEESEEN ihanneminästä, eikö se ole toiseutta jos mikä???

Toiseuden olomuoto täällä, Ml-keskustelupalstalla on jotain mitä sinä et ehkä yksinkertaisuudessasi kykene käsittämään, koska et uskalla. Miten ihmeessä kaltaistasi voisi auttaa blogin pitäminen voi jeesus??? Vieläköhän sellainenkin teennäisyyden & toiseuden uusintamisen muoto keksitään ottaa terapiamuodoksikin. Jos näin käy, lupaan kirjoittaa lehteen!!!

Toiseksi, etkö usko että ihmisestä itsestään tulee tavaraa, ei siinä paljon materiat tai munan uittamisen kehuskelut auta jos pään sisällä ei ole mitään.Tämä on ikivanha.

Loppuun ehkä maailman idioottimaisin kommentti kaltaisellesi:Kiitos ja anteeksi. Pseudoa eikö? ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1211
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      87
      834
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      764
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10