arvosteli blogien pitäjiä narsisteiksi.
Itse kuitenkin pitää "blogiansa" tällä palstalla useiden päivittäisten avauksien muodossa.
frost-free
3
151
Vastaukset
- frost-free
mä just yritän selvittää et minkätakia ihmiset elävät? ;)
Esim onko se itsensä esille tuomista a) materian vai kenties b) harhaisen kulkumulkkuvaikutelman luomisen kautta...Kun mua ei kauheasti kiinnosta jonkun nobodyn "wanabee lifestyle" KOKONAISUUDESSAAN (kuten nämä yksilöt usein kuvittelevat ja joka sekoittuu niin pahasti IRLifeen ettei tunnista itseään sen moskan alta alkaen itsekin kuvitella olevansa julkkis..)
Älä pidä mua yksinkertaisena, mä pidän seksistä ja kengistäkin (!)...En silti kuvittele että se tekisi musta erikoisen.ehei.
Ja mitä mun kirjoituksiini tulee ne ovat MUN TUOTOSTA, mun mielikuvituksen ja ajatuksenvirtaa, se tulee musta toisin kuin joku kenkä joka hardly mahtuu persereijästäkään!!!!- Internetissä
on immersiivisesti. Ei kaikkea voi selvittää.
Jos omaan itseensä haluaa kosketuksiin, on parasta pitää omaa blogia-sivua. Huom. siis omaa HTML-pitoista sivua. Ei keskustelupalstan rajoittunutta ilmaisutilaa.
Tämäkin haiskahtaa selvältä blogi-kirjoitukselta. Puhutaan lähinnä omasta itsestä ja pseudo-kiinnostuksesta muihin. - frost-free
Internetissä kirjoitti:
on immersiivisesti. Ei kaikkea voi selvittää.
Jos omaan itseensä haluaa kosketuksiin, on parasta pitää omaa blogia-sivua. Huom. siis omaa HTML-pitoista sivua. Ei keskustelupalstan rajoittunutta ilmaisutilaa.
Tämäkin haiskahtaa selvältä blogi-kirjoitukselta. Puhutaan lähinnä omasta itsestä ja pseudo-kiinnostuksesta muihin.vitut puhutaan. Mä en halua kenenkään olevan kosketuksissa muhun mutta blogin pitäjät haluavat. Oletko kenties idiootti? Juurihan sanoin halveksuvani blogin pitäjiä jotka elävät pseudootodellisuudessa vaikka he KUVITTELEVAt blogin ilmentävän täysin heitä itseään.
Mä puhuin alkuperäisessä ketjussa juuri siitä ilmiöstä että ei osata pitää rajoja teennäisen kuvan luonnin ja oman persoonan välillä koska tarkoituksena on juuri (todellisuudessa mahdoton) kokonaiskuvaa ja saada sille hyväksyntä vaikka todellisuus on teennäisyyden ja narsismin sekoitus yhdistettynä TOIVEESEEN ihanneminästä, eikö se ole toiseutta jos mikä???
Toiseuden olomuoto täällä, Ml-keskustelupalstalla on jotain mitä sinä et ehkä yksinkertaisuudessasi kykene käsittämään, koska et uskalla. Miten ihmeessä kaltaistasi voisi auttaa blogin pitäminen voi jeesus??? Vieläköhän sellainenkin teennäisyyden & toiseuden uusintamisen muoto keksitään ottaa terapiamuodoksikin. Jos näin käy, lupaan kirjoittaa lehteen!!!
Toiseksi, etkö usko että ihmisestä itsestään tulee tavaraa, ei siinä paljon materiat tai munan uittamisen kehuskelut auta jos pään sisällä ei ole mitään.Tämä on ikivanha.
Loppuun ehkä maailman idioottimaisin kommentti kaltaisellesi:Kiitos ja anteeksi. Pseudoa eikö? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2512274- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471339Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41836
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31800Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647