SAIN NAUHOITETUN PROFETIAN

adamin.poika

Puhe nauhoitettu Söderteljen Helluntaiseurakunnassa ja Suomeksi sen on kääntänyt puhuja itse ja antanut luvan julkaisemiseen.. Alkusanat on puhuja itse lisännyt kirjoitukseen.
HERRAN PUHE LAMPAILLE!
ALKUSANAT:
Kirjoitan teille, niin kuin Paimen joka puhuu lampailleen. Kuulkaa siis mitä Paimen sanoo lampailleen jotka Häntä kuulevat:

ISÄ lähetti teille Sanansa, jotta te sen söisitte, ja Henkensä jotta te sen joisitte ja eläisitte Sanasta ja Hengestä. Sana annettiin teille ravinnoksi ja Henki voimaksi jotta te eläisitte niistä sillä ne tekeväy Eläväksi jokaisen kuin ne kuulee ja ne ravinnokseen ja elämäkseen ottavat. Ei niihin tule sekoittaa muita sanoja, eikä muita henkeä, sillä se joka niihin jotain sekoittaa menettää sen Voiman joka on annettu niiden kautta jokaiselle joka ne vastaan ottaa ja Luottaa niihin ja asettuu elämään kaikessa siitä kuin mikä Sanaa ja Henkeä on ja joka Valtaistuimelta on lähetetty teille elämäksi ja Voimaksi.
Ellette syö Sanaani ja ellette juo Henkeäni on teidän puheenne tyhjää ja helisevää eikä se tuota hedelmää joka on ISÄLLE mieliksi.
Teille annettiin tehtäväksi parantaa sairaat, ajaa ulos riivaajat ja tehdä monia tekoja Sanassa, mutta missä ovat nyt parantuneet, missä riivaajista vapautuneet, missä ne voimalliset teot jotka te käskynä saitte. Eikä ole niin että te ette halunneet syödä Sanaa ravinnoksi, mutta janositte Henkeä Voimaksi, ja niin jäivät sairaat sairauksiinsa, orjat, orjuuteensa, sokeat sokeiksi, kuurot kuuroiksi ja riivatut riivaajien valtaan koska ette tehneet kuten teidän tehdä piti..
Eikö ole kanssanne niin, että te huudatte: ”Anna Henkeä, Anna Henkeä! ” mutta kiellätte sen Voiman, sillä ei Henki tule Sanatta, eikä Sana vailla Henkeä, sillä jos te teet kelpuuta toista, niin olette osattomia toisestakin.
Te jotka olette villiviinipuusta otettuja ette ole sen suurempia kuin ne jotka itsestään kuuluvat aitoina oksina aitoon viinipuuhun. Te olette heidät hyljänneet ja yritätte heistä tehdä villipuunn3 oksia koska ette kelpuuta oikeana Viinipuuta puuksenne, vaan haluatte oman puunne ja omat hedelmänne ja juurtua muuhun kuin mihin MINUN juureni kiinnitettyinä ovat.
Miksi olette tottelemattomia MINUN ohjeilleni, miksi kartatte MINUN opastustani ettekä hyväksy MINUN nuhteitani vaan juoksette sinne jonneka lihanne ja mielihalunne teitä vievät. Nekö on pelastuksenne, niillekö muurinne rakennatte, niidenkö turvaan turvaudutte ja huudatte niille MINUN suojaani ja varjeluani ja hyväksymistäni. Kuinka luulette MINUN edes teitä kuulevan, ja kuinka luulette että olisitte MINUN seuraajiani kun seuraatte kaikkea sitä mikä ei MINUSTA ole. Ei se tee teistä palvelijoitani jos kumarratte maahan ja huudatte apuani kun jätätte auttamatta ne jotka apua tarvitsevat, ja kuinka luulisitte heitä auttavanne kun olette pois kieltäneet Voimani ja Sanani.
Niin kauan kun että ota vastaan ja syö Sanaani, olette vailla elämää ja niin kauan kun ette juo Henkeäni olette vailla Voimaani ja teissä ei ole Luottamusta MINUN nimeeni, sillä vaikka te kuinka hokisitte ja jankuttaisitte en teitä kuule, koska tekään ette MINUA kuule niin että kääntyisitte koko sydämestänne puoleeni ja ottaisitte Sanani ravinnoksenne, ainoaksi ravinnoksenne ja Luottaisitte siihen ilman epäilystä ja näin joisitte sen Hengen kuin mikä Sanani on ja mikä Sanassani on ja mikään ei teille silloin olisi mahdotonta, ei mikään ja silloin te täyttäisitte sen kuin minkä teille olen täytettäväksenne antanut. Ottakaa siis vastaan Sanani ja juokaa Henkeni niin saate elää kuten MINÄ elän.
MINÄ TULEN PIAN JA KOKOAN OMANI TYKÖNI.
NÄIN PUHUU HERRA LAMPAILLEEN PARANNUKSEKSI, KEHOITUKSEKSI JA NUHTEEKSI ISÄN KASVOJEN EDESSÄ.

18

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VALKOINEN NEILIKKA

      Tuo kyseinen profetia oli aikaisemmin täällä. mutta se hävisi johonkin. Nyt kun luen sen tarkalleen, niin en itse ainakaan löydä siitä mitään mikä rikkoo sääntöjä, joten se ehkä on poistettu vahingossa. Toivotaan että se nyt saa olla koska se on hyvää ja vahvaa tekstiä, mutta ei ketään loukkaavaa.

      • PIKKU JEESUS

        Olen itse antanut luvan julkistaa tuon profetian saatuani sen Söderteljessä ja se on siis täällä henkilökohtaisella luvallani.


      • Merkkien seuraaja
        PIKKU JEESUS kirjoitti:

        Olen itse antanut luvan julkistaa tuon profetian saatuani sen Söderteljessä ja se on siis täällä henkilökohtaisella luvallani.

        Kiitos Pikku Jeesus tästä. Luin jostain pari vuotta sitten, että tarvitaan Sana ja Henki yhdessä jotta voima alkaa vaikuttaa. Raamatusta saadaan varmuus oikeasta opista kuten mm. että Jeesus Kristus on kuollut meidän syntiemme sovitukseksi ja vain ja ainoastaan Häneen uskomalla armosta saatavalla pelastavalla uskolla (Ef. 2.8) voidaan päästä Isän luo ikuisuuteen. Siinä ei tarvita mitään papin tai minkään muun ihmisen tekoa vaikkakin näkyvä vesikaste ennetaan joko vauvana tai uskoontulon jälkeen. Näkyvä kaste oikeuttaa meidät Kristuksen kärsimyksiin ja jopa marttyytikuolemaan joita on Jeesuksen tuloon saakka.

        Pyhän Hengen armolahjat ja Pyhän Hengen hedelmät antavat voimaa ja kirkastavat Kristusta. Rukouksessa Henki itse rukoilee puolestamme eli rukouksessa Pyhä Henki toimii.

        Luen Frank Mangsin kirjaa 3 näkyä. Mangs siinä kysyy oletko sinä nyt palava. Ei sitä koska tulit uskoon tai olitko palava viime viikolla tai eilen vaan oletko nyt palava. Jos olet nyt palava niin Pyhä Henki on sinussa.


      • PIKKU JEESUS
        Merkkien seuraaja kirjoitti:

        Kiitos Pikku Jeesus tästä. Luin jostain pari vuotta sitten, että tarvitaan Sana ja Henki yhdessä jotta voima alkaa vaikuttaa. Raamatusta saadaan varmuus oikeasta opista kuten mm. että Jeesus Kristus on kuollut meidän syntiemme sovitukseksi ja vain ja ainoastaan Häneen uskomalla armosta saatavalla pelastavalla uskolla (Ef. 2.8) voidaan päästä Isän luo ikuisuuteen. Siinä ei tarvita mitään papin tai minkään muun ihmisen tekoa vaikkakin näkyvä vesikaste ennetaan joko vauvana tai uskoontulon jälkeen. Näkyvä kaste oikeuttaa meidät Kristuksen kärsimyksiin ja jopa marttyytikuolemaan joita on Jeesuksen tuloon saakka.

        Pyhän Hengen armolahjat ja Pyhän Hengen hedelmät antavat voimaa ja kirkastavat Kristusta. Rukouksessa Henki itse rukoilee puolestamme eli rukouksessa Pyhä Henki toimii.

        Luen Frank Mangsin kirjaa 3 näkyä. Mangs siinä kysyy oletko sinä nyt palava. Ei sitä koska tulit uskoon tai olitko palava viime viikolla tai eilen vaan oletko nyt palava. Jos olet nyt palava niin Pyhä Henki on sinussa.

        Ilman Sanaa ja siihen luottamista ja sen kanssa yhteen kasvamista ei voi tulla Hengestä osalliseksi, eikä myöskään Elämästä, sillä Sana ja Henki ovat yksi ja sama niin kuin kirjoitettu on. Kukaan ei voi saada Pyhää Henkeä ellei hän ole ottanut koko sydämestään vastaan koko Sanan ilman mitään lisäyksiä taikka oppeja, ja kukaan ei voi ymmärtää Sanaa ellei hän tule Hengesatä osalliseksi, sillä vain Henki avaa Sanan ja opettaa sen ja johdattaa koko Totuuteen ja synnyttää Rakkauden Totuuteen ja kasvattaa ja vaikuttaa Luottamuksen Saqnaa kohtaan.
        Nämä kaksi kulkevat koko ajan yhdessä ja jos ihminen kieltää yhdenkin pilkun, niin hän kieltää koko Sanan ja joka kieltää koko Sanan se on Hengestä osaton ja on käänynnäinen eikä tunne kirjoituksia eikä Jumalan Voimaa.
        Siunausta siis sinulle Merkkien Seuraaja.


      • asdfasdfasdfe
        Merkkien seuraaja kirjoitti:

        Kiitos Pikku Jeesus tästä. Luin jostain pari vuotta sitten, että tarvitaan Sana ja Henki yhdessä jotta voima alkaa vaikuttaa. Raamatusta saadaan varmuus oikeasta opista kuten mm. että Jeesus Kristus on kuollut meidän syntiemme sovitukseksi ja vain ja ainoastaan Häneen uskomalla armosta saatavalla pelastavalla uskolla (Ef. 2.8) voidaan päästä Isän luo ikuisuuteen. Siinä ei tarvita mitään papin tai minkään muun ihmisen tekoa vaikkakin näkyvä vesikaste ennetaan joko vauvana tai uskoontulon jälkeen. Näkyvä kaste oikeuttaa meidät Kristuksen kärsimyksiin ja jopa marttyytikuolemaan joita on Jeesuksen tuloon saakka.

        Pyhän Hengen armolahjat ja Pyhän Hengen hedelmät antavat voimaa ja kirkastavat Kristusta. Rukouksessa Henki itse rukoilee puolestamme eli rukouksessa Pyhä Henki toimii.

        Luen Frank Mangsin kirjaa 3 näkyä. Mangs siinä kysyy oletko sinä nyt palava. Ei sitä koska tulit uskoon tai olitko palava viime viikolla tai eilen vaan oletko nyt palava. Jos olet nyt palava niin Pyhä Henki on sinussa.

        Ennen kuin on tullut uskoon. Se ei myös mitenkään takautuvasti vaikuta...


    • ....................

      >Teille annettiin tehtäväksi parantaa sairaat, ajaa ulos riivaajat ja tehdä monia tekoja Sanassa, mutta missä ovat nyt parantuneet, missä riivaajista vapautuneet, missä ne voimalliset teot jotka te käskynä saitte.<

      Olisin vielä muutama vuosi sitten sanonut Halleluja, profetia on oikea.
      Annoin 20 vuotta sanalle ja hengelle, ja sain lukemattomia kertoja ihan vastaavaa profetiaa mitä kirjoitit.

      Nykyään kuitenkin kyseenalaistan tämän, koska ei tule kunnollisia ohjeita. Nuhde on kyllä selkeä, mutta käytännön ohjeet on niin ympäripyöreitä, että jokainen tekee niistä oman tulkinnan.

      Muutamia kokemuksia on sairaitten parantamisista ja riivaajien ulosajamisista, mutta myös tuhansia huteja. On myös turha sanoa että olen ymmärtänyt jotain väärin, annoin Jumalalle 20 vuotta kaikkeni, niin kaikkeni että viimeisellä tuomiolla voin sanoa, parempaan en olisi enää pystynyt. Jos sinä aikana Jumala ei saa kaaliini oikeaa ymmärrystä, niin en voi sanoa kun voi voi. Olen ollut 40 vuotta uskossa, josta 20 oli tavallista uskovana oloa.

      • PIKKU JEESUS

        Kuinka moni onkaan huutanut HERRALLE ja luvannut HÄNELLE kaikkensa, sen mukaan kuin he ovat kyenneet, ja silti jääneet tyhjiksi.
        Mitä siis HERRA tarkoitti noilla profetan kautta tulleilla sanoilla ja opetuksella sekä nuhteella. HÄN puhuu VASTAANOTTAMISESTA, eli ellemme me vastaanota Rakkautta Totuuteen, ja ellemme LUOTA TOTUUTEEN jonka olemme vastaanottaneet, niin jäämme paitsi sitä mitä luvattu on. Kuinka siis otetaan vastaan se mikä annetaan. Ensiksikin on otettava vastaan YLHÄÄLTÄ, ei ihmisiltä tai ihmisten kautta, vaan YLHÄÄLTÄ HENGEN KAUTTA. Tämä vastaanottaminen tapahtuu vain yhdeksi tulemisen kautta ja yhteyteen tulemisen kautta, sillä ensiksi tullaan yhteyteen ja sitten kasvetaan yhdeksi HENGEN VAIKUTUKSESTA. Kyseessä on koko ajan HERRASTA ja HÄNEN RUUMIISTAAN joka on SANA RUUMIS. Eli "MINÄ" katoaa eikä siitä jää jälkeäkään ja sovitustyö tulee ainoaksi Eläväksi Elämäksi eikä muuta ole. Jos sallimme itsellemme yhteyden johonkin muuhun SANA RUUMIIN lisäksi, niin jäämme ulkopuolelle. Jos me sallimme edes piirron jotain mikä ei ole suoraan kirjoitettuna, vaan on jokin tulkinta, niin jäämme ulkopuolelle. Jos otamme opetusta vastaan joltain muulta kuin SANALTA HENGEN KAUTTA ja HENGESSÄ, niin jäämme ulkopuolelle. Jos me yritämme olla KRISTUKSESSA, niin jäämme ulkopuolelle. Jos yritämme omilla voimillamme tulla HÄNEN OMAKSI, niin jäämme ulkopuolelle. Jos emme LUOTA HÄNEEN ja vain HÄNEEN ja Yksinomaan HÄNEEN, niin jäämme ulkopuolelle.
        Meidän tehtävämme on vain kääntyä HÄNEN TYKÖNSÄ ja kuolla HÄNESSÄ HÄNEN KANSSAAN YHTÄLÄISELLÄ KUOLEMALLA, ja HÄN TEKEE ja VAIKUTTAA ja SAA AIKAAN KAIKEN MUUN. TÄHÄN ON MEIDÄN LUOTTAMISEMME ja TÄMÄ ON MEIDÄN JÄRJELLINEN JUMALAN PALVELEMISEMME ja tässä "MINÄ" saa lopun eikä sitä enään ole meille olemassa, sillä emme enään ole MINÄ, vaan olemme ME, niin monta kuin meitä on Kristuksessa, niin olemme ME. Ei ole enään omaa mielipidettä, tahtoa, eikä mitään muutakaan mikä meistä lähtee lihamme kautta, vaan on vain Kristus-elämä joka HÄNESTÄ LÄHTEE.
        Kyseessä ei siis ole OLEMISEN YRITTÄMISTÄ, vaan OLEMISTA. Aivan sama kun istuudut tuoliin, niin et suinkaan yritä istua, vaan istut, sillä niin kauan kun yrität istua, niin et istuudu.
        Siksi kuuluu kutsu: " Lähtekää ulkopuolelle leirin HÄNEN pilkkaansa kantaen." Niin kauan kun olet leirissä olet poissa HÄNESTÄ, sillä HÄN on Leirin ULKOPUOLELLA. HÄN ei ole missään leirissä eikä ihmisten rakennelmissa vaan Taivastenvaltakunnassa joka on HÄNEN RUUMIINSA.
        JUURI TÄSTÄ ON KYSYMYS ja Saatana taistelee kaikilla voimillaan tätä vastaan koska se tietää ettei hänellä ole voimaa eikä valtaa niihin jotka ovat lähteneet leirin ulkopuolelle. KAIKKI LUPAUKSET OVAT NIIN JA AMEN NIILLE JOTKA KRISTUKSESSA JEESUKSESSA OVAT.


      • adamin.poika
        PIKKU JEESUS kirjoitti:

        Kuinka moni onkaan huutanut HERRALLE ja luvannut HÄNELLE kaikkensa, sen mukaan kuin he ovat kyenneet, ja silti jääneet tyhjiksi.
        Mitä siis HERRA tarkoitti noilla profetan kautta tulleilla sanoilla ja opetuksella sekä nuhteella. HÄN puhuu VASTAANOTTAMISESTA, eli ellemme me vastaanota Rakkautta Totuuteen, ja ellemme LUOTA TOTUUTEEN jonka olemme vastaanottaneet, niin jäämme paitsi sitä mitä luvattu on. Kuinka siis otetaan vastaan se mikä annetaan. Ensiksikin on otettava vastaan YLHÄÄLTÄ, ei ihmisiltä tai ihmisten kautta, vaan YLHÄÄLTÄ HENGEN KAUTTA. Tämä vastaanottaminen tapahtuu vain yhdeksi tulemisen kautta ja yhteyteen tulemisen kautta, sillä ensiksi tullaan yhteyteen ja sitten kasvetaan yhdeksi HENGEN VAIKUTUKSESTA. Kyseessä on koko ajan HERRASTA ja HÄNEN RUUMIISTAAN joka on SANA RUUMIS. Eli "MINÄ" katoaa eikä siitä jää jälkeäkään ja sovitustyö tulee ainoaksi Eläväksi Elämäksi eikä muuta ole. Jos sallimme itsellemme yhteyden johonkin muuhun SANA RUUMIIN lisäksi, niin jäämme ulkopuolelle. Jos me sallimme edes piirron jotain mikä ei ole suoraan kirjoitettuna, vaan on jokin tulkinta, niin jäämme ulkopuolelle. Jos otamme opetusta vastaan joltain muulta kuin SANALTA HENGEN KAUTTA ja HENGESSÄ, niin jäämme ulkopuolelle. Jos me yritämme olla KRISTUKSESSA, niin jäämme ulkopuolelle. Jos yritämme omilla voimillamme tulla HÄNEN OMAKSI, niin jäämme ulkopuolelle. Jos emme LUOTA HÄNEEN ja vain HÄNEEN ja Yksinomaan HÄNEEN, niin jäämme ulkopuolelle.
        Meidän tehtävämme on vain kääntyä HÄNEN TYKÖNSÄ ja kuolla HÄNESSÄ HÄNEN KANSSAAN YHTÄLÄISELLÄ KUOLEMALLA, ja HÄN TEKEE ja VAIKUTTAA ja SAA AIKAAN KAIKEN MUUN. TÄHÄN ON MEIDÄN LUOTTAMISEMME ja TÄMÄ ON MEIDÄN JÄRJELLINEN JUMALAN PALVELEMISEMME ja tässä "MINÄ" saa lopun eikä sitä enään ole meille olemassa, sillä emme enään ole MINÄ, vaan olemme ME, niin monta kuin meitä on Kristuksessa, niin olemme ME. Ei ole enään omaa mielipidettä, tahtoa, eikä mitään muutakaan mikä meistä lähtee lihamme kautta, vaan on vain Kristus-elämä joka HÄNESTÄ LÄHTEE.
        Kyseessä ei siis ole OLEMISEN YRITTÄMISTÄ, vaan OLEMISTA. Aivan sama kun istuudut tuoliin, niin et suinkaan yritä istua, vaan istut, sillä niin kauan kun yrität istua, niin et istuudu.
        Siksi kuuluu kutsu: " Lähtekää ulkopuolelle leirin HÄNEN pilkkaansa kantaen." Niin kauan kun olet leirissä olet poissa HÄNESTÄ, sillä HÄN on Leirin ULKOPUOLELLA. HÄN ei ole missään leirissä eikä ihmisten rakennelmissa vaan Taivastenvaltakunnassa joka on HÄNEN RUUMIINSA.
        JUURI TÄSTÄ ON KYSYMYS ja Saatana taistelee kaikilla voimillaan tätä vastaan koska se tietää ettei hänellä ole voimaa eikä valtaa niihin jotka ovat lähteneet leirin ulkopuolelle. KAIKKI LUPAUKSET OVAT NIIN JA AMEN NIILLE JOTKA KRISTUKSESSA JEESUKSESSA OVAT.

        Kirjoitat väkevää Sanaa, ja osaat ilmaista asioita hienotunteisesti, mutta tuo taito puuttuu minulta, sillä totuushan on selvä, eli jos ihminen pitää kiinni muusta kuin siitä mitä kirjoitettu on, niin hän ei pääse Kristusyhteyteen ja yksi tällainen asia on väärä kuva ja oppi ISÄSTÄ ja POJASTA, sillä kirjoitukset sanovat selvästi:
        Poika on JUMALA, mutta vain ja ainoastaan ISRAELIN JUMALA: 2.Moos.3 ja 4 luku. HÄN on Abrahamin, Isakin ja Jaakobin JUMALA YeHaWaH, ISRAELIN PYHÄ, kuten Tuomaskin lausui: " Minun YeHaWaH ja JUMALANI." Poika ei siis ole pakanoihin, eli ei-juutalaisiin nähden JUMALA, vaan HERRA, kuten Paavali kirjoittaa. Poika on myös Israelin Isä ja Israel on HÄNEN Esikoisensa: 2.Moos. 3 ja 4 luku. Sekä HÄN on PYHÄ HENKI, kuten HÄN oli ollessaan ISÄN tykönä ennen ihmiseksi tuloaan ja sai tuon arvon takaisin ylösnousemuksensa jälkeen, kun HÄN tuli ISÄNSÄ tykö, kuten Paavali kirjoittaa: " Hänestä tuli ELÄVÄKSI TEKEVÄ HENKI."
        ISÄ joka on AINUT TOTINEN JUMALA, on Pojankin Jumala: Hepr.1:1ss
        Myös ISÄ on meidän JUMALAMME ja ainut ja YKSI JUMALA.
        NÄIN ON KIRJOITUSTEN MUKAAN.


      • pikkuniilo
        adamin.poika kirjoitti:

        Kirjoitat väkevää Sanaa, ja osaat ilmaista asioita hienotunteisesti, mutta tuo taito puuttuu minulta, sillä totuushan on selvä, eli jos ihminen pitää kiinni muusta kuin siitä mitä kirjoitettu on, niin hän ei pääse Kristusyhteyteen ja yksi tällainen asia on väärä kuva ja oppi ISÄSTÄ ja POJASTA, sillä kirjoitukset sanovat selvästi:
        Poika on JUMALA, mutta vain ja ainoastaan ISRAELIN JUMALA: 2.Moos.3 ja 4 luku. HÄN on Abrahamin, Isakin ja Jaakobin JUMALA YeHaWaH, ISRAELIN PYHÄ, kuten Tuomaskin lausui: " Minun YeHaWaH ja JUMALANI." Poika ei siis ole pakanoihin, eli ei-juutalaisiin nähden JUMALA, vaan HERRA, kuten Paavali kirjoittaa. Poika on myös Israelin Isä ja Israel on HÄNEN Esikoisensa: 2.Moos. 3 ja 4 luku. Sekä HÄN on PYHÄ HENKI, kuten HÄN oli ollessaan ISÄN tykönä ennen ihmiseksi tuloaan ja sai tuon arvon takaisin ylösnousemuksensa jälkeen, kun HÄN tuli ISÄNSÄ tykö, kuten Paavali kirjoittaa: " Hänestä tuli ELÄVÄKSI TEKEVÄ HENKI."
        ISÄ joka on AINUT TOTINEN JUMALA, on Pojankin Jumala: Hepr.1:1ss
        Myös ISÄ on meidän JUMALAMME ja ainut ja YKSI JUMALA.
        NÄIN ON KIRJOITUSTEN MUKAAN.

        Täällä sitä VIISAAT jaksaa kirjoitella, joku oikein tietää viimeisen päälle kuinka se VOITELU vastaanotetaan OIKEIN!!! Plaah...ensin Jumala valitsee ihmisen, sitten alkaa ARMOTON riisuminen...Voitelulla on aina kova HINTA! Taivaaseen päästään ARMOSTA, mutta VOITELUN saa jokunen VALITTU, mutta voi voi sitä KIPUA...kun JUMALA alkaa riisua KAIKESTA turhasta! Tässä kohti moni luovuttaa...Se sattuu LIHAAN ja rajusti, kun Jumalaa alkaa kasvattamaan esim. herätyssaarnaajaa/profeettaa/parantajaa jne...kyllähän
        raamattu kehoittaa anomaan näitä PARHAIMPIA lahjoja, mutta kuka haluaa kestää NE koetukset...Jumalahan koettelee aina ihmisen...joutuihan JEESUSKIN erämaahan perkeleen kiusattavaksi ennenkuin alkoi tapahtua yhtään MITÄÄN! Jos Jumala antaa HERKKUA helpolla, siinä ei käy hyvin! Se menettää nopeasti makunsa, työllä ansaittu leipä maistuu=kyynelin kylvetty on yhtä kuin ilolla LEIKATTU!!! Onhan se kiva, että sieltä RUOTSINKIN puolelta jotain kuuluu, itse kärvistelen täällä Suomessa UUTTA YLIVAINIOLAISUUDEN aikaa...toivottavasti en PETY!!! Ainoa toive tällä hetkellä!!!


      • pikkuniilo igen

        ...tätäkin kirjoittajaa! Voi kuinka moni tietää miten Jumala haluaa puhua, mutta JÄRKYTTÄVÄN harva tekee niin käytännössä! MIKSI! Uskallan väittää, että Jumala ei jostain syystä puhu suoraan...esim. täällä SUOMESSA, suorat ohjeet mitä NYT pitäisi tehdä!!! SYY on se, että EMME uskalla HAKATA taivasta niin, että siellä kuullaan ja huomataan, että HEI, Esko ja Leena Suomessa onkin AIVAN tosissaan...haluamme yhteyden ELÄVÄÄN JUMALAAN, emme enää kaipaa TULKINTOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LIIKAA tässäkin maassa vaan jauhettu ja väitelty, se on hukkaan mennyttä aikaa kaikki...KUKA tekee KUKA menee KUKA kuulee KUKA saarnaa KUKA parantaa KUKA nostaa KUKA profetoi KUKA antaa omistaan KUKA ruokkii KUKA näkee vaivaa...LIIAN vähän nään alttiita käsiä ja jalkoja, jotka tekevät HERRALLE töitä eli auttavat lähimmäisiä HÄDÄSSÄ!!!!!!!!!!!! Kyllä täällä Suomessa on tänäänkin liian MONTA sairasta,yksinäistä,pelastumatonta,koditonta jne...Häpeä Suomi, vielä väität olevasi hyvinvointivaltio, tässä maassa on KAHDET kasvot! Tästä HERRA ei varmaankaan pidä!!! Jos uskovat velttoilevat, ei TULE mitään!!!


      • yx
        pikkuniilo igen kirjoitti:

        ...tätäkin kirjoittajaa! Voi kuinka moni tietää miten Jumala haluaa puhua, mutta JÄRKYTTÄVÄN harva tekee niin käytännössä! MIKSI! Uskallan väittää, että Jumala ei jostain syystä puhu suoraan...esim. täällä SUOMESSA, suorat ohjeet mitä NYT pitäisi tehdä!!! SYY on se, että EMME uskalla HAKATA taivasta niin, että siellä kuullaan ja huomataan, että HEI, Esko ja Leena Suomessa onkin AIVAN tosissaan...haluamme yhteyden ELÄVÄÄN JUMALAAN, emme enää kaipaa TULKINTOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LIIKAA tässäkin maassa vaan jauhettu ja väitelty, se on hukkaan mennyttä aikaa kaikki...KUKA tekee KUKA menee KUKA kuulee KUKA saarnaa KUKA parantaa KUKA nostaa KUKA profetoi KUKA antaa omistaan KUKA ruokkii KUKA näkee vaivaa...LIIAN vähän nään alttiita käsiä ja jalkoja, jotka tekevät HERRALLE töitä eli auttavat lähimmäisiä HÄDÄSSÄ!!!!!!!!!!!! Kyllä täällä Suomessa on tänäänkin liian MONTA sairasta,yksinäistä,pelastumatonta,koditonta jne...Häpeä Suomi, vielä väität olevasi hyvinvointivaltio, tässä maassa on KAHDET kasvot! Tästä HERRA ei varmaankaan pidä!!! Jos uskovat velttoilevat, ei TULE mitään!!!

        Rakkaus totuuteen?

        Eli rakkaus kaikkeen mitä näette ympärillänne, se on totuutta, eli lähimmäisenne ja ja kaikki aine mikä on teillä, aine on totuutta, eli kaikki se minkä Jumala loi.


      • adamin.poika
        yx kirjoitti:

        Rakkaus totuuteen?

        Eli rakkaus kaikkeen mitä näette ympärillänne, se on totuutta, eli lähimmäisenne ja ja kaikki aine mikä on teillä, aine on totuutta, eli kaikki se minkä Jumala loi.

        On olemassa vain YKSI TOTUUS ja HÄN ON JUMALAN SANA, eikä muuta totuutta ole. Näin on kirjoitettu.


      • Kuinka sitten toimia
        PIKKU JEESUS kirjoitti:

        Kuinka moni onkaan huutanut HERRALLE ja luvannut HÄNELLE kaikkensa, sen mukaan kuin he ovat kyenneet, ja silti jääneet tyhjiksi.
        Mitä siis HERRA tarkoitti noilla profetan kautta tulleilla sanoilla ja opetuksella sekä nuhteella. HÄN puhuu VASTAANOTTAMISESTA, eli ellemme me vastaanota Rakkautta Totuuteen, ja ellemme LUOTA TOTUUTEEN jonka olemme vastaanottaneet, niin jäämme paitsi sitä mitä luvattu on. Kuinka siis otetaan vastaan se mikä annetaan. Ensiksikin on otettava vastaan YLHÄÄLTÄ, ei ihmisiltä tai ihmisten kautta, vaan YLHÄÄLTÄ HENGEN KAUTTA. Tämä vastaanottaminen tapahtuu vain yhdeksi tulemisen kautta ja yhteyteen tulemisen kautta, sillä ensiksi tullaan yhteyteen ja sitten kasvetaan yhdeksi HENGEN VAIKUTUKSESTA. Kyseessä on koko ajan HERRASTA ja HÄNEN RUUMIISTAAN joka on SANA RUUMIS. Eli "MINÄ" katoaa eikä siitä jää jälkeäkään ja sovitustyö tulee ainoaksi Eläväksi Elämäksi eikä muuta ole. Jos sallimme itsellemme yhteyden johonkin muuhun SANA RUUMIIN lisäksi, niin jäämme ulkopuolelle. Jos me sallimme edes piirron jotain mikä ei ole suoraan kirjoitettuna, vaan on jokin tulkinta, niin jäämme ulkopuolelle. Jos otamme opetusta vastaan joltain muulta kuin SANALTA HENGEN KAUTTA ja HENGESSÄ, niin jäämme ulkopuolelle. Jos me yritämme olla KRISTUKSESSA, niin jäämme ulkopuolelle. Jos yritämme omilla voimillamme tulla HÄNEN OMAKSI, niin jäämme ulkopuolelle. Jos emme LUOTA HÄNEEN ja vain HÄNEEN ja Yksinomaan HÄNEEN, niin jäämme ulkopuolelle.
        Meidän tehtävämme on vain kääntyä HÄNEN TYKÖNSÄ ja kuolla HÄNESSÄ HÄNEN KANSSAAN YHTÄLÄISELLÄ KUOLEMALLA, ja HÄN TEKEE ja VAIKUTTAA ja SAA AIKAAN KAIKEN MUUN. TÄHÄN ON MEIDÄN LUOTTAMISEMME ja TÄMÄ ON MEIDÄN JÄRJELLINEN JUMALAN PALVELEMISEMME ja tässä "MINÄ" saa lopun eikä sitä enään ole meille olemassa, sillä emme enään ole MINÄ, vaan olemme ME, niin monta kuin meitä on Kristuksessa, niin olemme ME. Ei ole enään omaa mielipidettä, tahtoa, eikä mitään muutakaan mikä meistä lähtee lihamme kautta, vaan on vain Kristus-elämä joka HÄNESTÄ LÄHTEE.
        Kyseessä ei siis ole OLEMISEN YRITTÄMISTÄ, vaan OLEMISTA. Aivan sama kun istuudut tuoliin, niin et suinkaan yritä istua, vaan istut, sillä niin kauan kun yrität istua, niin et istuudu.
        Siksi kuuluu kutsu: " Lähtekää ulkopuolelle leirin HÄNEN pilkkaansa kantaen." Niin kauan kun olet leirissä olet poissa HÄNESTÄ, sillä HÄN on Leirin ULKOPUOLELLA. HÄN ei ole missään leirissä eikä ihmisten rakennelmissa vaan Taivastenvaltakunnassa joka on HÄNEN RUUMIINSA.
        JUURI TÄSTÄ ON KYSYMYS ja Saatana taistelee kaikilla voimillaan tätä vastaan koska se tietää ettei hänellä ole voimaa eikä valtaa niihin jotka ovat lähteneet leirin ulkopuolelle. KAIKKI LUPAUKSET OVAT NIIN JA AMEN NIILLE JOTKA KRISTUKSESSA JEESUKSESSA OVAT.

        ihmisten keskuudessa ihmisenä, sillä Herrakin tuskastui opetuslapsiinsa. Täällä kaikki pitää itseään toisiaan parempina, vaikka juuri toisin päin on opetettu. Jos Herran Henki ei ohjaa seurakuntia, niin istut sitten vaikka 20 vuotta penkissä rakkaus Herraan palavana, jos toisen tekee ohjelmiaan, mutta Herra huokaa sydämmessä. Toisaalta, jos pyrit tekemään niinkuin Herra tahtoo, niin kylmää vettä saat täydesta astiasta, joten kuka haluaa kastua ja paleltua, sillä herrat hallitsee seurakunnissa ja itsekin olemme kuin tuuliviirejä, joita helposti heilutellaan, kun ei olla kuin ihmisiä, eksyviä ja erehtyväisiä. Näenkin, että ainut toivo Jumalan valtakunnassa on se, että Herra Jeesus tulee omansa tuomaan ja kirkkautensa meille näyttämään, ja autuaat ne, jotka Herraansa odottavat öljy astioissa itselleen, sillä ei riitä toisille, hyvä että itselle, vaikka tietysti paras olisi olla niin ylitsevuotavainen, että kaikille ympärillä oleville. Sitä Herra suokoon rakkaudeksi ja ihmisenä itsensä alentamista ja ristinsä kantamista ja kaikessa Herran hyvän tahdon tekemistä valkeissa vaatteissansa, jotka tahtoo antaa omilleen ja kaikille. Olen tullut siihen tulokseen, että tämä on ihmisten maailma, jossa Jeesus ei pääse hallitsemaan eikä siten myös vaikuttamaan, koska kaikki etsivät omaansa ja vanhimmistonkaan ei pitäisi olla itserakkaita, mutta mistäs sellaisen seurakunnan maan päältä löydät, kun ministeriöt tehdään omalle nimelle ja hyvä että enää Jeesuksen nimeä kutsuista löytyykään taikka edes alkurukouksessa mainitaan. Tietysti kokemukseni on vähäinen, niinkuin myös päivänä ja vuoteni vähäisen, syntisi sen sijaan suuretkin, mutta Herrani Jeesus vielä suurempi ja armoonsa ja totuuteensa saa toivonoi laittaa ja asettaa ilman epäilystä, vaikka monesti turhautuu omaan ja toistenkin. Herra on hyvä ja armonsa pysyy iankaikkisesti.

        Sanoma kuulostaa terveeltä ja raittiilta, mutta vain omasta näkökulmastaan sitä voi arvioida, ja vain Isä tietää itsekunkin meistä ja paljon enemmän varmaan tahtoisi, niinkuin Jeesus opetti olemaan Isän täydellisyydessä yltäkylläisiä ja voimallisia.

        Herran Jeesuksen armoa ja rauhaa ja Hengen täyteyttä, niin että minäkin voisin iloita kanssane Herran Jeesuksen Hengessä ja valkeudessa ja ilossa ja rauhassa ja vanhurskaudessa.


      • Valitettavasti
        pikkuniilo kirjoitti:

        Täällä sitä VIISAAT jaksaa kirjoitella, joku oikein tietää viimeisen päälle kuinka se VOITELU vastaanotetaan OIKEIN!!! Plaah...ensin Jumala valitsee ihmisen, sitten alkaa ARMOTON riisuminen...Voitelulla on aina kova HINTA! Taivaaseen päästään ARMOSTA, mutta VOITELUN saa jokunen VALITTU, mutta voi voi sitä KIPUA...kun JUMALA alkaa riisua KAIKESTA turhasta! Tässä kohti moni luovuttaa...Se sattuu LIHAAN ja rajusti, kun Jumalaa alkaa kasvattamaan esim. herätyssaarnaajaa/profeettaa/parantajaa jne...kyllähän
        raamattu kehoittaa anomaan näitä PARHAIMPIA lahjoja, mutta kuka haluaa kestää NE koetukset...Jumalahan koettelee aina ihmisen...joutuihan JEESUSKIN erämaahan perkeleen kiusattavaksi ennenkuin alkoi tapahtua yhtään MITÄÄN! Jos Jumala antaa HERKKUA helpolla, siinä ei käy hyvin! Se menettää nopeasti makunsa, työllä ansaittu leipä maistuu=kyynelin kylvetty on yhtä kuin ilolla LEIKATTU!!! Onhan se kiva, että sieltä RUOTSINKIN puolelta jotain kuuluu, itse kärvistelen täällä Suomessa UUTTA YLIVAINIOLAISUUDEN aikaa...toivottavasti en PETY!!! Ainoa toive tällä hetkellä!!!

        40 päivän paastokin jää monelta tekemättä vaikka Isä sitä kehottaisi taikka lyhyempääkin, mutta sittenkin tarvitaan pyhittyminen Sanassa ja Hengessä.


      • Westsider
        Kuinka sitten toimia kirjoitti:

        ihmisten keskuudessa ihmisenä, sillä Herrakin tuskastui opetuslapsiinsa. Täällä kaikki pitää itseään toisiaan parempina, vaikka juuri toisin päin on opetettu. Jos Herran Henki ei ohjaa seurakuntia, niin istut sitten vaikka 20 vuotta penkissä rakkaus Herraan palavana, jos toisen tekee ohjelmiaan, mutta Herra huokaa sydämmessä. Toisaalta, jos pyrit tekemään niinkuin Herra tahtoo, niin kylmää vettä saat täydesta astiasta, joten kuka haluaa kastua ja paleltua, sillä herrat hallitsee seurakunnissa ja itsekin olemme kuin tuuliviirejä, joita helposti heilutellaan, kun ei olla kuin ihmisiä, eksyviä ja erehtyväisiä. Näenkin, että ainut toivo Jumalan valtakunnassa on se, että Herra Jeesus tulee omansa tuomaan ja kirkkautensa meille näyttämään, ja autuaat ne, jotka Herraansa odottavat öljy astioissa itselleen, sillä ei riitä toisille, hyvä että itselle, vaikka tietysti paras olisi olla niin ylitsevuotavainen, että kaikille ympärillä oleville. Sitä Herra suokoon rakkaudeksi ja ihmisenä itsensä alentamista ja ristinsä kantamista ja kaikessa Herran hyvän tahdon tekemistä valkeissa vaatteissansa, jotka tahtoo antaa omilleen ja kaikille. Olen tullut siihen tulokseen, että tämä on ihmisten maailma, jossa Jeesus ei pääse hallitsemaan eikä siten myös vaikuttamaan, koska kaikki etsivät omaansa ja vanhimmistonkaan ei pitäisi olla itserakkaita, mutta mistäs sellaisen seurakunnan maan päältä löydät, kun ministeriöt tehdään omalle nimelle ja hyvä että enää Jeesuksen nimeä kutsuista löytyykään taikka edes alkurukouksessa mainitaan. Tietysti kokemukseni on vähäinen, niinkuin myös päivänä ja vuoteni vähäisen, syntisi sen sijaan suuretkin, mutta Herrani Jeesus vielä suurempi ja armoonsa ja totuuteensa saa toivonoi laittaa ja asettaa ilman epäilystä, vaikka monesti turhautuu omaan ja toistenkin. Herra on hyvä ja armonsa pysyy iankaikkisesti.

        Sanoma kuulostaa terveeltä ja raittiilta, mutta vain omasta näkökulmastaan sitä voi arvioida, ja vain Isä tietää itsekunkin meistä ja paljon enemmän varmaan tahtoisi, niinkuin Jeesus opetti olemaan Isän täydellisyydessä yltäkylläisiä ja voimallisia.

        Herran Jeesuksen armoa ja rauhaa ja Hengen täyteyttä, niin että minäkin voisin iloita kanssane Herran Jeesuksen Hengessä ja valkeudessa ja ilossa ja rauhassa ja vanhurskaudessa.

        Seurakunnista katoaa paimenet, jotka pitäisi lauman koossa. Tilalle on tullut
        JOHTAJIA, jotka ei laumaa säästä, Piispoja jotka hajottaa lauman.
        Tuovat Isebelin- ja muita porttouteen johtavia harhaoppeja, jotka estää Pyhän Hengen toiminnan.
        Se johtaa Hengettömään, kahdesti kuolleiden keskeiseen muotomenoon,


      • juhaantero

        vastaus "annoin 20 vuotta sanalle ja hengelle"
        Kirjoituksesi on jo aika vanha. Yritän kuitenkin. Saisiko sinuun mitenkään
        yhteyttä.?? Asiani koskee samaa asiaa josta profetia yllä.


      • Anna ...
        juhaantero kirjoitti:

        vastaus "annoin 20 vuotta sanalle ja hengelle"
        Kirjoituksesi on jo aika vanha. Yritän kuitenkin. Saisiko sinuun mitenkään
        yhteyttä.?? Asiani koskee samaa asiaa josta profetia yllä.

        Anna vaikka sähköpostiosoite, niin vastaan siihen.


    • ....

      ....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe