Meillä tilanne on seuraavanlainen, olemme seurustelleet kohta 4 vuotta ja asuneet yhdessä 3 vuotta.
Mies pelaa joka päivä konsolipelejä. Yleensä kun pääsee töistä klo 16, niin alkaa heti pelaamaan ja lopettaa 11-12 aikaan illalla. Viikonloppusin alkaa pelaamaan heti aamusta 10 aikaan ja pelaa 3-4 asti yöhön.
Voiko olla mitään ärsyttävämpää!!! Piti meille oikeen hankkia toinen telkkari kun ei mies millään haluis keskeyttää pelaamista esim yhden tv ohjelman takia.
Mikä ihme siinä pelaamisessa niin viehättää? Itse en tosiaankaan tykkää mistään peleistä enkä voi sietää että niitä pelataan joka päivä.
Kotityöt hoidan aina yksin, siivoan, pesen pyykkiä, tiskaan, teen ruuan.
Mies ei yhtään arvosta että kotona on siistiä vaan sotkee minkä kerkeää, jättää tavaroita joka puolelle jne. Yhteistä aikaa emme ole viettäneet oikeastaan sen jälkeen kun mies hommasi toisen telkkarin..
Anteeksi hirveä avautuminen, mutta jos joku on samassa tilanteessa niin varmaan ymmärtää:)
Että voi ärsyttää!!
9
948
Vastaukset
- ei siltä kuulosta
Ei taida kyllä aikuisesta miehestä olla kysymys tässä tapauksessa. Oli miten oli, jätä moinen pelaileva kakara ja hanki itsellesi oma elämä ja asunto, sekä mahdollisuus kohdata todellinen elämänkumppani. Siinä olet nyt niinkuin äitinä "aikuiselle" kakaralle, joka pelailee ja käy kotona nukkumassa - sinä hoidat kodin siinä taustalla. Eihän tuo mikään puoliso ole.
- Ei nimimerkkiä
Älä ole vihainen; mieskaverisi ei ole tehnyt mitään väärää.
Parisuhteen sääntö numero yksi: kaveria ei saa eikä voi muuttaa. Ajan kuluessa hän muuttuu mutta todennäköisesti ei parempaan suuntaan.
Jos elämäntavoitteenne ja nautintonne ovat niin erilaiset, tehkää sopuero. Älä uhkaile äläkä manipuloi vaan tee päätös. - 8888////
Pidä hyvänäs, minen ainakaan sitä huoli. Jos jätät, niin jää taatusti ilman naista, ajattele sitä, oo ees säälistä senkaa.
- asennevammaton
Minä pelaan mieheni kanssa. :) Sitten kun ei pelata, tehdään jotain muuta - yhdessä.
- vUhh
Sama täällä!
Eikä ole ollu koskaan mitään ongelmia, päinvastoin. ;D - meillä myös näin...
vUhh kirjoitti:
Sama täällä!
Eikä ole ollu koskaan mitään ongelmia, päinvastoin. ;Dmeillä on ihan sama meininki.. :)
pelataan yhdessä ja nautitaan.. jos ei pelata niin tehdään jotain muuta yhdessä.. toki on muutamia pelejä mitä mies tahtoo yksin pelata ja eipä se mua haittaa.. :D ku ne on sit pelejä joissa mä olen vain painolastina ja tien tukkeena.. :D
- etgetgetgetg
että mitä tuo suhde sinulle antaa?
On kenties tapa ja tottumus, parempi kuin ei mitään..?
Millaista oli seurustelunne alussa - tuskin mies silloin käytti kaikkea liikenevää aikaa pelaamiseen..?
Kaverillani oli samanlainen avokki, koukussa konsoli- ja nettipelaamiseen - "bonuksena" vielä pari satunnaisesti heidän yhteisessä kodissaan notkuvaa miehen kaveria... Aikansa kaverini tuota jaksoi, huomauttelikin asiasta miehelleen, turhaan tietenkin. Sitten kaveri päätti tehdä kokeen ja jättää miehen ja tämän kavereiden jäljet siivoamatta, jääkaapin täyttämättä herkuilla ja alkoi oleskella iltaisin ystävien ja vanhempiensa luona. Siitäpä poru alkoi..! Mies oli "aivan rikki", kun kaverini oli itsekäs paskiainen, joka ei välittänyt enää miehensä tarpeista... Niinpä niin! Jonkin aikaa mies esitti parannuksen tehnyttä ja otti kaverini paremmin huomioon, rajoitti pelaamiseen pariin iltaan viikossa ym, mutta "repsahti" sitten taas. Ovat nyttemmin ex-pari. - Pelaaja32453
Niin eli jospa tutustuisit itse siihen pelaamisen intoon niin saisitte siten yhteistä aikaa? :)
- pelurin ex-nainen
Valitettavasti paras vaihto on todennäköisimmin ero. Itse seurustelin miehen kanssa, josta suhteen alkuhuuman jälkeen paljastui nettipokeririippuvainen. Kun menin hänen luokseen toiselle paikkakunnalle, hän pelasi aamusta iltaan eikä keskeyttänyt edes syömisen ajaksi. Seksistä ei puhettakaan, kun koko päivän pelattuaan mies ei jaksanut enää muuta.
Asiasta hänelle monta kertaa huomautin, aina lupasi vähentää pelaamista, mutta jatkoi samaan tahtiin kuitenkin. Jos mies joskus hetkeksi pystyi lopettamaan pokerin pelaamisen, hän siirtyi netti- ja konsolipeleihin!! Lopulta tein elämäni parhaan päätöksen ja jätin hänet Jos mies rakastaa pelaamista enemmän kuin tyttöystäväänsä, niin on parempi antaa hänen olla kaksin todellisen rakkautensa kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666411
- 715838
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1365105- 624035
- 143895
- 383319
- 723100
- 642957
- 802732
- 492037