Kysymys niille naisille, jotka vastaavat jättämättä asiallisiinkin viesteihin, vaikka olisi pyydetty vastausta kiinnosti tai ei: Miksi estää vastaamasta viesteihin, vaikka lyhyesti "Ei kiitos, en ole kiinnostunut" ?
Peräänkuulutatte usein käytöstapoja. Miten voitte vaatia niitä, jos ette osaa itse kyseistä alkeellista tapaa; eli asialliseen kysymykseen/ehdotukseen asiallinen vastaus pyydettäessä ?
Kuinka kauan aiotte roikkua deitissä ja hakea ihannemiestänne? Eihän nyt yhden profiilin perusteella voi yrittää valita miestä loppuiäksi. Paljon paremmat mahdollisuudet onnistua, kun ei nirsoile ja menee rohkeasti monille live-treffeille! Siinä ei menetä yhtään mitään.
muutama kysymys naisille
17
1029
Vastaukset
- he
Oho, kirjoitusvirhe aloitusviestissä, joten korjaus: Kysymys niille naisille, jotka JÄTTÄVÄT VASTAAMATTA asiallisiinkin viesteihin, vaikka olisi pyydetty vastausta kiinnosti tai ei: Miksi estää vastaamasta viesteihin, vaikka lyhyesti "Ei kiitos, en ole kiinnostunut" ?
- netti surffari vaan
Itsekkin monesti ihmetellyt että ei vastata asiallisiin viesteihin tai kiitetä kehuista.
Se on monesti niin ettei haluta edes tutustua kyseiseen ihmiseen ja silloin on helpoin jättää vastaamatta. Nämä naiset ovat sit yleensä näit pinnallisia jotka kattoo vaan kuvan ja kun värkki ei mielytä niin mitä sitä vastaamaan.
Kaiken huippuja ovat nämä törkeästi takaisin vastaavat. Yksi vastas mulle kerran niin törkeästi vastaan että ihan vitutti koko akka. Haukku mut suorastaan typerykses vaikka ihan asiallisesti kirjoitin tavallisia asioita.
Nykyään oikein edes viitsi kirjoittaa naisille muuten kuin vieraskirjaan kun vastauksia on hankala saada eikä tiedä mitä näille naisille pitäis kirjoittaa ekalla kerralla.
Tuo on suorastaan nöyryyttävää kun joskus vaivautuu kirjoittamaan jollekkin niin tulee kauhea hyökkäys takaisin tai sitten ei saa minkäänlaista vastausta.
Annan nykyään naisten aloittaa kirjoittaa mulle ekana kun olen niin huono aloittamaan keskusteluja. - Ja-T-su
Ei miellytä ihan suoraan, mutta sitten kyllä löytyy näitä toisen puolen vastaajiltakin niitä jotka sähähtävät heti ettei kelpaa tai sitten jättävät vastaamatta, mutta näin täällä, toisaalla voi olla toisenlaisesti.
- jhiuhi
Joskus olen vastannut kohteliaan kieltävästi ja saanut viharyöpyn paluupostissa.
Itse lähetän aktiivisesti viestejä olematta silti massapostittaja, eli paneudun tarkkaan ko. miehn profiiliin ja kirjoita vähän pitemmästi kuin että "moi mitä kuuluu?" tai "kiva profiili sulla". Saan jonkinlaisen vastauksen (lasken siis kieltäävt tähän mukaan) vain noin viidesosaan lähettämistäni. Ikinä ei ole päähäni pälkähtänyt loukkantua siitä että joku ei vastaa mitään. Muutenhan saisin olla koko ajan loukkantumassa. Tiedän sen tarkoittavan ettei häntä kiinnosta. Kyllä te miehet olette herkkänahkaisia. Itse ette vastaa jos teitä ei kiinnosta - eikä nainen ei ole siitä moksiskaan - mutta jos teille ei vastata, otatte nokkiinne.
Koska en itse ole millänikään kun minun viesteihini ei vastata ja koska olen saanut kohteliaaseen kieltävään vastaukseeni huorittelua sisältävän viestin, en edelleenkään vastaa yhtään mitään jos mies ei kiinnosta. Paitsi jos hän kirjeessään erikseen pyytää lähettämään tiedon jos ei kiinnosta: silloin vastaan, koska sellainen mies ei yleenä myöskään lähetä vihapostia takaisinpäin.- Daami69
Itsekin vastaan selkeisiin kysymyksiin. Tietty niihin vastaa vähän kylmän hien vallassa että alkaako sieltä joku tivaaminen ja vänkääminen että miksi ei, saati sitten haukku että luuletko paremman (WTF???) saavasi tai etpä ole häävi itsekään. Kaikkein eniten inhoan kysymyksiä joissa halutaan tietää mitä pitää jonkun miehen naamasta/vartalosta. Entäs jos ei pidä? =( Toivoisin että ihmiset eivät kyselisi noin suoraan koska pettymyksen vaara on erittäin suuri... En minäkään kysele miehiltä että mitäs tykkäät naamastani, saati että mikset tykkää. Silti pari on haukkunut kampaukseni vaikka en todellakaan mitään mielipiteitä kysellyt heille kuvani lähettäessäni. Toiselta ihan uteliaisuuttani tiedustelin että millainen sen sitten pitäisi olla, kun tämä pitkään ja perusteellisesti toitotti siitä että ei missään nimessä tuollaista kampausta saa olla, mutta tähän hän ei sitten vastannut. Entä jos sanoisin itse miehille että ei tuolta saa näyttää kuin miltä sinä näytät? Miksi olet kalju? Miksi miksi miksi?
Joskus tuntuu että jotkut ihmiset jäävät täysin lapsen tasolle, niin ihmeellistä se käytös on.
Ihmeellisenä tietysti pidetään sitä että en vastaa niille jotka tekevät avauksen mitä sulle kuuluu, mitäs sulle, kuis menee, kuis olis. Mutta kun en yksinkertaisesti tiedä mitä helvettiä tuollaiseen vastata... Ja koen että nuo ovat vain sellaisia muodollisia "laitetaan tähän nyt jotain löpinää" -juttuja jotka ovat vain saatteena miehen profiilille joka on se mistä tsekkaan kiinnostaako hän vai ei. Ikäänkuin mainospostia siis.
Ihmetyttää vähän kun mainitaan aina silloin tällöin vieraskirja. Koko sinä aikana jonka varrella minulla on ollut on/off-tyyppisesti ilmo täällä en ole KERTAAKAAN saanut minkäänlaista viestiä moiseen vieraskirjaan. En ole osannut niitä odottaakaan, mutta kaiketi olen sitten oksettavan ruma ämmä itse koska sinne ei hyökätä hölöttämään. Oletettavasti vieraskirjat täyttyvät nuorilla misseillä... :P
Mutta samapa tuo. Jos kumppania etsii, niin eihän siinä silloin mitään valtavaa seurakuntaa ole tarvis haalia. Se yksi riittää.
Jos kumppania ei löydy, niin sitten on niitä... pinnallisempia harrastuksia. Seikkailuita (mutta ei ikinä varatun kanssa). Ei se mitään anna juurikaan, mutta pysyy jotenkuten hengissä parempia päiviä odotellessa... - samalla_mitalla
Daami69 kirjoitti:
Itsekin vastaan selkeisiin kysymyksiin. Tietty niihin vastaa vähän kylmän hien vallassa että alkaako sieltä joku tivaaminen ja vänkääminen että miksi ei, saati sitten haukku että luuletko paremman (WTF???) saavasi tai etpä ole häävi itsekään. Kaikkein eniten inhoan kysymyksiä joissa halutaan tietää mitä pitää jonkun miehen naamasta/vartalosta. Entäs jos ei pidä? =( Toivoisin että ihmiset eivät kyselisi noin suoraan koska pettymyksen vaara on erittäin suuri... En minäkään kysele miehiltä että mitäs tykkäät naamastani, saati että mikset tykkää. Silti pari on haukkunut kampaukseni vaikka en todellakaan mitään mielipiteitä kysellyt heille kuvani lähettäessäni. Toiselta ihan uteliaisuuttani tiedustelin että millainen sen sitten pitäisi olla, kun tämä pitkään ja perusteellisesti toitotti siitä että ei missään nimessä tuollaista kampausta saa olla, mutta tähän hän ei sitten vastannut. Entä jos sanoisin itse miehille että ei tuolta saa näyttää kuin miltä sinä näytät? Miksi olet kalju? Miksi miksi miksi?
Joskus tuntuu että jotkut ihmiset jäävät täysin lapsen tasolle, niin ihmeellistä se käytös on.
Ihmeellisenä tietysti pidetään sitä että en vastaa niille jotka tekevät avauksen mitä sulle kuuluu, mitäs sulle, kuis menee, kuis olis. Mutta kun en yksinkertaisesti tiedä mitä helvettiä tuollaiseen vastata... Ja koen että nuo ovat vain sellaisia muodollisia "laitetaan tähän nyt jotain löpinää" -juttuja jotka ovat vain saatteena miehen profiilille joka on se mistä tsekkaan kiinnostaako hän vai ei. Ikäänkuin mainospostia siis.
Ihmetyttää vähän kun mainitaan aina silloin tällöin vieraskirja. Koko sinä aikana jonka varrella minulla on ollut on/off-tyyppisesti ilmo täällä en ole KERTAAKAAN saanut minkäänlaista viestiä moiseen vieraskirjaan. En ole osannut niitä odottaakaan, mutta kaiketi olen sitten oksettavan ruma ämmä itse koska sinne ei hyökätä hölöttämään. Oletettavasti vieraskirjat täyttyvät nuorilla misseillä... :P
Mutta samapa tuo. Jos kumppania etsii, niin eihän siinä silloin mitään valtavaa seurakuntaa ole tarvis haalia. Se yksi riittää.
Jos kumppania ei löydy, niin sitten on niitä... pinnallisempia harrastuksia. Seikkailuita (mutta ei ikinä varatun kanssa). Ei se mitään anna juurikaan, mutta pysyy jotenkuten hengissä parempia päiviä odotellessa...Olen vastannut noihin miesten lähettämiin mitä kuuluu ja kuis menee -viesteihin että hyvää, entä itelles.
Se toimii siinä mielessä hyvin ettei vastausta enää koskaan kuulu. - Daami69
samalla_mitalla kirjoitti:
Olen vastannut noihin miesten lähettämiin mitä kuuluu ja kuis menee -viesteihin että hyvää, entä itelles.
Se toimii siinä mielessä hyvin ettei vastausta enää koskaan kuulu.Ajattelevat sitten varmaankin että koska kuuluu hyvää jo valmiiksi, niin seuraa ei kaivata...
Ei vainenkaan. Kun sama "kuis menee" on tuutattu maailmalle tuhat kertaa, niin eihän jokaiseen vastaukseen ehdi vastata. Jos näille kuiseille nyt sitten joku vastaa.
Yksi mikä ärsyttää aivan helvetisti miesten taholta esitettynä on "millä mielellä liikenteessä". Joskus aikoinaan erehdyin vastaamaan että kumppania haen, mutta ei sekään vielä "mennyt läpi" eli nämä mieltä kyselevät tankkaavat ja tivaavat sitä asiaa mukamas mistään mitään tajuamatta kunnes saavat haluamansa vastauksen että juu tottakai seikkailu (paneminen) kiinnostaa.
EI kiinnosta silloin kun haen kumppania. Pitää osata lukea mitä siinä ilmoituksessa seisoo... - ei enää jaksa,
Daami69 kirjoitti:
Ajattelevat sitten varmaankin että koska kuuluu hyvää jo valmiiksi, niin seuraa ei kaivata...
Ei vainenkaan. Kun sama "kuis menee" on tuutattu maailmalle tuhat kertaa, niin eihän jokaiseen vastaukseen ehdi vastata. Jos näille kuiseille nyt sitten joku vastaa.
Yksi mikä ärsyttää aivan helvetisti miesten taholta esitettynä on "millä mielellä liikenteessä". Joskus aikoinaan erehdyin vastaamaan että kumppania haen, mutta ei sekään vielä "mennyt läpi" eli nämä mieltä kyselevät tankkaavat ja tivaavat sitä asiaa mukamas mistään mitään tajuamatta kunnes saavat haluamansa vastauksen että juu tottakai seikkailu (paneminen) kiinnostaa.
EI kiinnosta silloin kun haen kumppania. Pitää osata lukea mitä siinä ilmoituksessa seisoo...Miksi kommentoida noihin typeriin "Mitäs sun päivään kuuluu" löpinöihin. Jos on typerä avaus, olkoon hiljaisuus vastauksena siitä.
Ja toinen puoli...mä kun laitoin profiilin kuvani kera, joka ilta kun kotiin pääsin töistä, oli viestejä odottamassa laatikko täynnä. En todellakaan voi kuluttaa koko iltaani vastaamalla noihin typeriin "Kelpaisko tämmönen mies?" ja tyhjä profiili, jossa on kerrottu vain pituus ja tukan väri!!! - samalla_mitalla
Daami69 kirjoitti:
Ajattelevat sitten varmaankin että koska kuuluu hyvää jo valmiiksi, niin seuraa ei kaivata...
EI kiinnosta silloin kun haen kumppania. Pitää osata lukea mitä siinä ilmoituksessa seisoo...Ehkäpä miehet eivät vastaa näihin "Kiitos hyvää, entä itsellesi?" -vastauksiini juuri siksi, että kysymys on niin typerä, ettei siihen ole mitään vastattavaa.
Toivonkin, että edes joku näistä mitäkuuluu -miehistä heräisi huomaamaan avauksensa typeryyden, mutta luultavasti he vain ajattelevat, että onpa hölmö nainen kun ei osaa monisanaisemmin vastata, ja jättävät jutun sikseen.
Sehän ei sinänsä minua haittaa, vaan tarkoitukseni on omalta osaltani vähentää näitä miesten valituksia siitä, etteivät naiset ikinä vastaa. - Daami69
samalla_mitalla kirjoitti:
Ehkäpä miehet eivät vastaa näihin "Kiitos hyvää, entä itsellesi?" -vastauksiini juuri siksi, että kysymys on niin typerä, ettei siihen ole mitään vastattavaa.
Toivonkin, että edes joku näistä mitäkuuluu -miehistä heräisi huomaamaan avauksensa typeryyden, mutta luultavasti he vain ajattelevat, että onpa hölmö nainen kun ei osaa monisanaisemmin vastata, ja jättävät jutun sikseen.
Sehän ei sinänsä minua haittaa, vaan tarkoitukseni on omalta osaltani vähentää näitä miesten valituksia siitä, etteivät naiset ikinä vastaa.Vai olisiko sitten kyse siitä että miten menee -miehet haluaisivat naisen vastaavan että "hyvin, tässä on puhelinnumeroni/meseosoite, ota välittömästi yhteyttä". Niin moni mies on kuitenkin näitä numeroitaan minullekin nakellut eli ilmeisesti miehillä on tarvis päästä välittömästi reaaliaikaiseen yhteyteen ilman mitään s-postilöpinöitä...
Itse olen kuitenkin huomannut että mitä nopeammin jonkun miehen kanssa hankkiutuu kasvokkain, sitä helpommin tulee epäkuranttia porukkaa vastaan. Joku tietty aika kannattaa kyllä tutkiskella tapausta ja mielellään s-postin kautta, koska jos tyyppi ei osaa edes s-postia käyttää niin ei se mikään ruudinkeksijä muutenkaan ole. Itse en erikoisemmin viehäty tyhmistä miehistä... - yx lyyli vaan
ei enää jaksa, kirjoitti:
Miksi kommentoida noihin typeriin "Mitäs sun päivään kuuluu" löpinöihin. Jos on typerä avaus, olkoon hiljaisuus vastauksena siitä.
Ja toinen puoli...mä kun laitoin profiilin kuvani kera, joka ilta kun kotiin pääsin töistä, oli viestejä odottamassa laatikko täynnä. En todellakaan voi kuluttaa koko iltaani vastaamalla noihin typeriin "Kelpaisko tämmönen mies?" ja tyhjä profiili, jossa on kerrottu vain pituus ja tukan väri!!!Mun mielestä ei ole typerää aloittaa viestiä että "mitä kuuluu?" Voisihan sitä tietysti omaperäisemminkin aloittaa, mutta eikös tuo yllä oleva ole ns. hyviin tapoihin kuuluva kysymys?
Kauheampi aloitus olisi "pannaanko?" tms.
Aika erikoista purnaamista aloitustavasta ja siitä että on laatikko täynnä postia. Eikös se kuitenkin ole tarkoitus että niitä viestejä/flirttejä tulee? Sekin on kyllä totta että kaikkiin ei sitten välttämättä ehdi/jaksa/kiinnosta vastata,tämä tiedoksi niille jotka niitä vastauksia odottaa, että näin se vaan menee.
En nyt siis halua mollata tällä ketään, mutta tämä on mun mielipide.
Koitetaan muista että ei yleistetä ihan kaikkea :-)
- N_39
Myös miehet jättävät vastaamatta ihan asiallisiin viesteisin.
Minä en vastaa selkeästi massapostittajien parin sanan avausviesteihin, vaan viestissä on oltava jotain henkilökohtaista, josta tiedän nimenomaan minun olevan kiinnostava.- ooolll
vuosien varrella lähettänyt kysymyksiä, en ole kuullut mitään.
Omia syitäni: HIDAS nettiyhteys. Yhteydet pätkii / tai ei toimi aina.Silloin teen netissä ne asiat jotka tärkeimmät. Muuten menisi tunti vastata joillekin.
Muut syyt: se henkilö voi ollakin kiinnostava, joten jätän sen mietinnän alle, koska mahdollisesti myöhemmin voinkin haluta tutustua, mutta nyt en.
Ja: jos saa paljon viestejä joissa ei kerota yhtään mitään, esim työ/koulutus/pituus/ammatti/lasten määrä, niin en jaksa ryhtyä "lypsämään" kaikkia tietoja, jotka ovat perusasioita.Siihen menisi niin paljon aikaa. Ja viestilaatikko tukkeutuisi.
- ei kuvaa
Minusta on kohteliaampaa antaa kiinnostamattoman vastauksen häipyä unholaan kuin alkaa väsätä jokaiselle "Moi, laita kuva" -viestille kohteliasta vastausta!
- Nainen uudeltamaalta
yleensä kaikille. Aina en jaksa vastata niille jotka ovat aivan päinvastaisia kuin toiveeni.
Haen siis vapaata, lapsetonta ja tupakoimatonta miestä.
Viestejä tulee varatuilta, tupakoivilta joilla on liuta lapsia. Niille en jaksa aina vastata, koska hekään eivät ole jaksaneet lukea profiiliani, eivätkä ole kiinnostuneita tippaakaan siitä, mitä minä haen.
Yksi kriteeri on myös se, kun isäni ikäiset kirjoittelevat. Eli eivät ole katsoneet lainkaan ikätoivettani.
En ole hakemassa isää, minulla on jo sellainen.
Massapostittajille, jos olen jo kerran vastannut kohteliaan: kiitos ei:n, heille en jaksa laittaa sitä uudestaan ja uudestaan.......miksi ihmeessä mies, joka ei vastaa kriteerejäni ollenkaan, silti postaa sen Kiitos ei:n jälkeen saman viestinsä uudestaan ja uudestaan?
Pitäkää nyt edes jonkinlaista kirjaa, kenen kanssa olette jo kirjoitelleet!- kiitos ei,
Miksi noin typeriin viesteihin täytyisi vastata?
Ja on sekin koettu, että vastaan kohteliaasti profiilin luettuani, että ei kiitos...niin alkaa se hemmetin vänkääminen....miks ei, mitä sä sitten oikein haet...
Jätät vastaamatta tai vastaat kohteliaasti...aina tulee p.askaa niskaan, kun ei kelpaa. - en ole palautekone
kiitos ei, kirjoitti:
Miksi noin typeriin viesteihin täytyisi vastata?
Ja on sekin koettu, että vastaan kohteliaasti profiilin luettuani, että ei kiitos...niin alkaa se hemmetin vänkääminen....miks ei, mitä sä sitten oikein haet...
Jätät vastaamatta tai vastaat kohteliaasti...aina tulee p.askaa niskaan, kun ei kelpaa.Minäkin olen saanut sen verran monta viestiä, etten jaksa vastata ollenkaan niille, jotka ei kiinnosta. Joskus joku on lähettänyt uudestaan viestiä ja tivannut, miksen vastaa vaikka niin mukava mies kirjoittelee. Kai sen nyt luulisi tyhmempikin tajuavan, että jos ei viikkoon kuulu vastausta vaikka olen ollut kirjautuneena sisään useammin, minua ei vaan kiinnosta. Jos lähtisin kertomaan kaikille, miksi ei kiinnosta, menisi ikä ja terveys. Ei tämä mikään palautteenantopalsta mielestäni ole.
Niille, joiden kanssa on vaihtanut useamman viestin, on kuitenkin mielestäni kohteliasta ilmoittaa, jos ei enää halua viestitellä tai tavata toista. Mutta mitä sanotte ihmiselle, jonka kuva ei miellytä teitä? Minulle kävi kerran niin, että muuten kaikin puolin mukavalta vaikuttanut mies olikin sennäköinen, etten voinut millään tavalla kuvitella voivani kiinnostua hänestä siinä mielessä. En kuitenkaan halunnut sanoa kuvaa syyksi, vaan keksin jonkun tekosyyn, miksi en halua pitää yhteyttä. Eikö ole turhaa alentaa toisen itsetuntoa sanomalla, että näytät minusta kauhealta? Minä en ainakaan siihen pysty enkä itsekään haluaisi kuulla samaa joltakin. Kaikki ovat kuitenkin aina jonkun mielestä kauniita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482