Kuten otsikko kertoo, minkälainen on viesti joka on saanut teidät vastaamaan? Entäpä mikä on paras saamanne viesti? Tässä mietin mikä on sopiva määrä sille kuinka paljon kyselee naisesta, paljonko kertoo itsestään ja paljonko käyttää yleiseen tekstiin. Onko huumori ok, koetaanko kehuminen liiaksi yrittämiseksi jne.
Naiset, paras saamanne viesti?
7
965
Vastaukset
- paketti hukassa
Jokainen viesti pitää tulkita erikseen. Ei saa olla liian hyökkäävä esim.toiset vonkaa heti puh.nro.
Kukaan järkevä nainen ei anna sitä ihan noin vain. Minusta huumori on ok, on sitten eri asia millainen huumorintaju kenelläkin on. Kysymyksiä pitää toki tulla, eihän siihen toiseen muutoin pääse tutustumaan.
Toki omista hyvistä puolista kannattaa kertoa toiselle, mutta jos teksti menee siihen että vain kehuu itseään, niin se antaa miehestä sellaisen kuvan, että mies on ns.täynnä itseään. Ja jos nyt tarkoitit kehumisella sitä toisen osapuolen kehumista, niin liika on liikaa. Esim. kuvan perusteella, jos ei ole tavannut vielä henk.koht. niin ei kannata koko ajan ylistää sitä toista.Vähän, mutta ei liikaa.
Eli kaikkea kohtuudella. - öhhöm
Imartelun pitää kuitenkin kuulostaa aidolta ja ikäänkuin sivumennen lausutulta, ei työläästi väsätyltä. Minusta, itsekkäästä, on aina ollut mukava lukea, miten profiilini oli ollut "aivan erilainen kuin muut, koska..." tai jotain profiilissani mainitsemaani asiaa kommentoidaan tai kysellään lisää. Olen jopa vastannut jonkun parisanaiseen ekaviestiinkin, tosin kyseisen henkilön omassa profiilissa oli paljon asiaa.
Ei ole mitään muottia. Ole oma itsesi, ole kohtelias, ole kiinnostunut, ole kiinnostava. Kirjoita kieliopillisesti oikein, jos tällaiselle nipottajalle aiot kirjoittaa:)
Minkälaisesta viestistä sinä pitäisit? - N_39
Minusta paras on ollut sellainen, jossa mies on osoittanut lukeneensa profiilini, vastaa selkeästi siihen. Hän on kiinnostunut tietämään jostain asiasta lisää, ja vastaavasti kertoo jotain enemmän kuin mitä profiilissaan on, esimerkiksi ammattinsa tai lasten iät tai kesälomahaaveestaan.
Mielenkiinto on hyvä ilmaista selkeästi, mutta ei kannata maalailla ensiviesteissä yhteistä tulevaisuutta.- N_37
Aivan samaa mieltä! Henkilökohtainen viesti on paras. Vaikka viesti olisi pitkä, mutta jos siitä ei sanallakaan ilmene, että profiilini on edes luettu, ei se herätä mielenkiintoa. Viestin tulisi olla keskustelun aloitus, ei mainospuhe siitä kuinka hyvä mies juuri minä olisin (ja jos en kelpaa, niin onpas nirppanokka akka kun ei mikään kelpaa, ei vaikka talot ja tavarat tarjoaa...). Aika moni nainen on taloudellisesti nykyään jo sen verran itsenäinen, ettei tarvitse huoltajaa vaan kumppanin. Ja ne valmiit viestipohjat, jotka lähtee joka naiselle, on parasta unohtaa.
Mutta muuten sana on vapaa: lyhyesti, pitkästi, kevyesti, vakavasti, huumorilla... Kirjoita niin kuin tuntuu luontevalta sinulle. Siksihän deittipalstalla ollaan, että sieltä löytyisi, joku jonka kanssa synkkaa.
- Daami69
Mies kertoo että ilmoitukseni on mielenkiintoinen, ja kokee että meillä on paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Kirjoittaa juuri sillä tavalla sopivan pituisen vastauksen että kokee olevansa tekemisissä älykkään, mielenkiintoisen ihmisen kanssa, eikä jonkun hapannaaman joka vaan aikaa tappaakseen heittelee postia sinne sun tänne.
Kaikkihan tykkäävät siitä että juuri heitä, heidän persoonaansa kohtaan tunnetaan kiinnostusta. Mikään ei voisi enempää masentaa kumppania hakiessa että olet osunut toisen hakuhaarukkaan vain koska olet nainen ja jotain ikäluokkaa joltain alueelta. Tietysti se on se eka siivilöintivaihe kun ilmoituksia käydään läpi, mutta ei kukaan halua olla vaan "nainen Oulusta 26 v". Niitähän on pilvin pimein.- ...
...
- like to ponder
... kirjoitti:
...
Olen saanut muutaman tosi hyvän avausviestin. Olen siis nainen. Parhaat on suhteellisen pitkiä viestejä, joissa profiilissani mainitsemia asioita kommentoidaan, ehkä jopa kyseenalaistetaan ja esitetään lisäkysymyksiä sekä jossa kerrotaan jotain kiinnostavaa myös itsestä. Ylenpalttinen itsensä kehuminen on ehdoton turnoff (Esim. yksi mies väitti tosissaan olevansa liiankin täydellinen) tai sitten itsensä vähättely "no mä olen tällainen perustavis, käyn töissä ja katon telkkaria, haluun vaan jonkun kainaloon, ei mulla mitään kriteerejä oikeastaan ole".
Jos miehen hakukriteerit on tosi väljät esim. Haetaan naista 16-40 v. niin en kyllä vastaa. Ei kukaan nainen, joka on tositarkoituksella liikkeellä halua olla yksi niistä ihan kestä vaan.
Yksi parhaista viesteistä oli sellainen, joka ei pelkästään kommentoinut profiiliani vaan aloitti myös uusia keskustelunavauksia tai jossa mies pohdiskeli jotain väittämääni asiaa kriittisesti. Sellainen viesti, joka yllättää ja saa ajattelemaan uudesta näkökulmasta asioita herättää halun vastata. Ihan niin kuin oikeassakin elämässä mielenkiintoiset keskustelut johtavat siihen, että kiinnostun, ei se, että toinen luettelee harrastuksiaan ja mielenkiinnon kohteitaan tai sanoo yleisesti että vaikutatpa tosi mukavalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502