olisin ostamassa cyclocross pyörää hinta max.800e, tiedän että tuolla hinnalla ei mitää parasta saa mutta, mitä suosittelisitte
cyclocross pyörä
13
1547
Vastaukset
GT GTR Series CX taitaa lähteä jo tähän aikaan vuodesta tuohon hintaan. Kona Jake varmaan myös.
- Kertausta
Jos olet ostamassa ensimmäsitä parempaa pyörääsi, niin muista, että pyörän lisäksi varusteisiin menee vähintään pari sataa. Tuossa linkissä on vähän listaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/7061657- pyöriliä
joo kiitosta teille :)
- pyöriliä
pyöriliä kirjoitti:
joo kiitosta teille :)
kysyisin vielä, että onko cyclocross pyörien suosio vähän laskemassa?
- Asiakkaan silmin
pyöriliä kirjoitti:
kysyisin vielä, että onko cyclocross pyörien suosio vähän laskemassa?
Edellisvuonnahan ei jäänyt mitään käytännössä alennusmyynteihin, eikä tänäkään vuonna kovin paljoa, vaikka näytti siltä että pyöriä oli otettu maahan rutkasti enemmän. Joten myynti näyttäisi mutu:lla olevan kasvussa ja crossari olisi syrjäyttämässä hybridinä myydyn trekkingpyörän yleispyöränä. Eli kovin suuriin alennuksiin ei ole toivoa. ;)
- -
Asiakkaan silmin kirjoitti:
Edellisvuonnahan ei jäänyt mitään käytännössä alennusmyynteihin, eikä tänäkään vuonna kovin paljoa, vaikka näytti siltä että pyöriä oli otettu maahan rutkasti enemmän. Joten myynti näyttäisi mutu:lla olevan kasvussa ja crossari olisi syrjäyttämässä hybridinä myydyn trekkingpyörän yleispyöränä. Eli kovin suuriin alennuksiin ei ole toivoa. ;)
"crossari olisi syrjäyttämässä hybridinä myydyn trekkingpyörän yleispyöränä"
Näyttääkö katukuvassa tälle? - Kyllä täällä näyttää
- kirjoitti:
"crossari olisi syrjäyttämässä hybridinä myydyn trekkingpyörän yleispyöränä"
Näyttääkö katukuvassa tälle?Espoo - Helsinki akselilla työmatkaa ajettaessaa näyttää siltä. Toinen vahva trendi Helsingissä ovat fixit.
- Hakuammuntaa
Esimerkiksi halvempaa Jamista (Intersport) on saanut jotain hajakokoja tuohon hintaan. Olet vähän myöhässä markettien tyhjennysmyynneistä! HUH:lla oli viikolla joku isohko kokoinen yksittäiskappale jäljellä. Nyt ei auta muuta kuin kahlata nettiä ja yrittää löytää poistotarjouksia.
Koita löytää malli, jossa on kuituhaarukka. Se on yleensä mukavampi kuin alumiininen.
Olethan lukenut syksyllä ilmestyneen Filmarilehden testin? Siitä saa kokonaiskuvan markkinoista.- pyöräiliä
kiitoksia kaikista mielipiteistä, mutta KEVÄÄKSI ajattelin hankkia niin olisiko siihen aikaan jonkun näkösiä alennus myyntejä??
- Messuilla tavataan
pyöräiliä kirjoitti:
kiitoksia kaikista mielipiteistä, mutta KEVÄÄKSI ajattelin hankkia niin olisiko siihen aikaan jonkun näkösiä alennus myyntejä??
Periaatteessa kaikki alennusmyynnit ovat olleet jo tähän mennessä. Marketit tyhjentävät varastonsa jo alkusyksystä suksien tieltä. Merkkipyörien alennukset ovat myöhemmin, osin vasta, kun uudet ovat varastossa.
Jonkin verran eriä on viimevuosina pantattu kevään Fillarimessuille, joten siellä kannattaa käydä. Messuilla on kuitenkin se riski, että alat vertailemaan ja päädyt uudempaan sekä paljon kalliimpaan.
Muuten, mihin käyttöön pyörä on tulossa?
- Al Coholic
Esim. www.fillaritori.com
Tälläkin hetkellä on useita 2010 mallisia krossareita myynnissä. Yleensä mukaan saa polkimet ym. kilkuttimia.
Mielestäni 800 eurolla ei saa hyvää, uutta cc-pyörää ainakaan Suomesta.- -
"Mielestäni 800 eurolla ei saa hyvää, uutta cc-pyörää ainakaan Suomesta. "
Kyllä saa. http://www.kauppaveljet.fi/tuote/1627/
Tiagra on käyttöpyörään täysin käypä osasarja. - Al Coholic
- kirjoitti:
"Mielestäni 800 eurolla ei saa hyvää, uutta cc-pyörää ainakaan Suomesta. "
Kyllä saa. http://www.kauppaveljet.fi/tuote/1627/
Tiagra on käyttöpyörään täysin käypä osasarja.kuten tavallista. Näköjään aina löytyy se parempi tarjous :-)
Tiagrasta olen samaa mieltä eikä tuo Kona muutenkaan vaikuta ns. riman alitukselta.
Mutta edelleen olen sitä mieltä että tässä hintaluokassa laadullisesti välttävän tai jopa heikon tuotteen riski on suuri jos ei ole tarkkana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483