kuinka usein käyt parturissa???

kysyjä..

siinähän se jo tulikin!

kirjoitatko vielä jotta oletko mies/nainen

-tämä on tärkeä kysymys.
-kiitos vastaamisesta

24

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crocuta_crocuta

      En käy

      • +09+

        Ihmiset jotka ei käy parturissa ovat epäilyttäviä. Mulla oli yks tuttu Jyväskylästä jolla oli aina lyhyt siili tai kalju, itse tai kaveri leikkasi. Alkoholisti, hakkasi tyttöystäviään.

        Parturissa käynti kunniaan!


      • crocuta_crocuta
        +09+ kirjoitti:

        Ihmiset jotka ei käy parturissa ovat epäilyttäviä. Mulla oli yks tuttu Jyväskylästä jolla oli aina lyhyt siili tai kalju, itse tai kaveri leikkasi. Alkoholisti, hakkasi tyttöystäviään.

        Parturissa käynti kunniaan!

        Kai se huhu on totta, että siellä parturissa kertoillaan hevonpaska juoruja :P


    • ,

      Mikä tekee tästä kysymyksestä niin tärkeän sinulle? Etkö osaa päättää kuinka usein sun olisi käytävä parturissa?

    • Pitäisi kyllä varmaan käydä 4 viikon välein. Ja mies luulisin olevani.

    • asåoib

      olen, edellisestä kerrasta kampaajalla on kulunut maanantaina 6 kk, ja tekisi mieli taas.

    • vaan kampaajalla

      6-8 vk:n välein. Viime kerrasta on 3kk.

      • quqqomies

        kampaajalla eikä parturissa, hienostopylly, meinaan, Svenska talande bättre folk


    • tasataan pari kertaa vuodessa ja hiukset värjätään melkein yhtä usein, eli keskimäärin 3 kertaa vuodessa käyn kampaajalla. Nainen.

      • 'ä¨'ä

        vielä tuo viimeinen väittämäsi, tai anna meidän tehdä se (postaa tavarasi palstalle!) :)


      • 'ä¨'ä kirjoitti:

        vielä tuo viimeinen väittämäsi, tai anna meidän tehdä se (postaa tavarasi palstalle!) :)

        ?


      • sitäpäsitä
        xena-183 kirjoitti:

        ?

        SAUNANPUHDASTA NAISENPIMPPIÄSI!

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)


      • sitäpäsitä kirjoitti:

        SAUNANPUHDASTA NAISENPIMPPIÄSI!

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

        nyt mun taisi mennä se kohta ohi, jossa piti nauraa ? Mut ei se mitään; hauska tuottaa iloa kanssakirjoittajille ;)


      • sitäpäsitä
        xena-183 kirjoitti:

        nyt mun taisi mennä se kohta ohi, jossa piti nauraa ? Mut ei se mitään; hauska tuottaa iloa kanssakirjoittajille ;)

        asiaton että annoin itselleni miinuksen! :)


      • sitäpäsitä kirjoitti:

        asiaton että annoin itselleni miinuksen! :)

        Taidat olla mies ;)


    • mie sie monte joo

      viimeeksi syksyllä,enkä voi sietää et krvien päälle tulee yhtään hiuksia, oon saksinut itte tukkaani kuukauseja, takaraivo alkaa olemaan liian pitkä

    • kampaajalla

      4-5 viikon välein. Olen nainen.

    • kirpela

      6-8 vkon välein. Ei tarvii kovin usein käydä, koska mulla on suorat puolipitkät hiukset.

      Tuosta varmaan jo selkes, että nainen.

    • 1990 puolella. Sitten leikkasin kaikki pois ja edelleen sama tyyli jatkuu.

    • ...8 viikon välein, joka tapauksessa ihan liian harvoin jos peiliin katsoo.

    • Olen vastannut kolme kertaa tähän huipputärkeään kyssään ja kolme kertaa mun vastaus on poistettu! Jollain on nyt todella ongelmia sen tosiasian kanssa että olen viimeksi käynyt parturissa 1992 ... :-)

    • vittumanjouman

      viikko. Vittu.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe