Voisiko joku auttaa minua tässä ikuisessa ongelmassa, eli vaikutuksen tekemisessä tyttöihin? Eli ongelmana on se etten juurikaan uskalla mennä sosiaalisiin tilanteisiin eikä minulla ole kaveripiiriä, josta voisi olla asiassa apua ainakin tukena.
Teen kaikkea aina yksin. Käyn paljon iltaisin klo 20-22 välillä lenkillä eikä silloinkaan näytä olevan juurikaan tyttöjä liikenteessä. Kapakoihin tai mihinkään sellasiin en tule menemään, se on varmaa. Minulla ei ole mitään harrastusta jossa joutuisin pakolla sosiaaliseen kontaktiin, enkä tiedä uskallanko mitään tällaista harrastusta hankkiakaan. Kuljeskelen aina sysimustissa vaatteissa, en tiedä vaikuttaako tämä asiaan mutta piti vain mainita. Minusta tuntuu että muutenkin ulko-olemukseltani olen varsin pimeän tyypin näköinen, vaikka en todellakaan sitä ole ja yritän aina katsella vastaantulevia tyttöjä silmiin, joskus hymyillen. Minulle tosin vain hyvin harvat ovat hymyilleet takaisin ja varsinkin tämän takia olen saanut itsestäni käsityksen, että olen todella ruma poika eikä minua kestä katsoa. Myös aikanaan nettideittaillessa moni tyttö jätti jutun sikseen nähtyään kuvani. Olisiko kenties ulkonäössäni jotain muuttamisen varaa? Olen kyllä melko isokokoinen tyyppi, mutta en missään nimessä lihava vaan enemmänkin lihaksikas ja pitkä. Minä olen kuitenkin saanut luotua paljon kontakteja netissä, ja ihmiset ovat selvästi pitäneet minun olemuksestani ja tavasta jolla heille puhun :) En kuitenkaan jaksa uskoa netistä löytyvän itselleni elämänkumppania, vaan haluaisin panostaa itseeni enemmän ulkomaailmassa. Tarvitsisin kuitenkin apua ja ennenkaikkea kannustusta jotta saisin asiat alulle.
Tarvitsisin apua!
6
403
Vastaukset
- käyn ahon laitaa
niin et varmasti ole ainut joka miettii just samaa itsestään.miten löytää seuraa?onnea etsintääsi ! kuulin kerran keskustelun jossa kerrottiin suomalaisten olevan liian ujoja melkein häpeävät itseään.että ei kai tuo nyt vaan huomannut minun olevan tässä.olen myös kuullut että suomalaisten itseluottamus on aika alhaalla.
minä tunsin nuorena itseni itsevarmaksi ja hauskaksi joka voi jutella kaikkien kanssa ketä nyt juttusille tuleekin.ei kateutta ja jokaista sanomaansa lausetta ei tarvinnut hioa.
mutta nykyään kaikki on toisin.en ole enää itsevarma enkä uskalla jutella kenelle tahansa.
miksikö? no maailma on vaan niin paska paikka.
jos käytät tietynlaisia vaatteita niin olet omituinen.miksi ?
jos osaat nauraa itsellesi niin olet idiootti.miksikö?
jos puhut ventovieraalle niin olet vähintäänkin stalkkeri.niin?
jos saisin valita paikan ja maan missä voisin olla: itsevarma,jutella niitä näitä ihmisten kanssa ilman stalkkerimaineen pelkoa, elämäniloinen niin se maa ei olisi ainakaan suomi.
onkohan muuten kateus ja katkeruus vain suomalaisten tauti.jos toisella menee hyvin niin sitä on vaikea niellä.- hmmm................
"Kuljeskelen aina sysimustissa vaatteissa, en tiedä vaikuttaako tämä asiaan mutta piti vain mainita. Minusta tuntuu että muutenkin ulko-olemukseltani olen varsin pimeän tyypin näköinen, vaikka en todellakaan sitä ole ja yritän aina katsella vastaantulevia tyttöjä silmiin, joskus hymyillen"
Taitaa olla vastaus tuossa. En tiedä, mitä atrkoitat "pimeän näköisellä tyypillä" mutta jos olet pimeän näköinen(tyyliin sarjamurhaan näköinen) ja hymyilet voi joku sitä säihkätää, miettiä mikä hullu sinäkin olet. Jos olet oikeasti siistin ja kunnollisen näköinen ja pimeys on vain mustat vaatteet, en keksi selitystä miksi sitten et saa hymyjä takaisin...
- 3535533535
Sehän se on kun ei baareissa käy. Miten Suomessa nuorimies voisi tutustua saman ikäisiin tyttöihin kun aina katsotaan kuin kummajaista jos menee juttelemaan tai hymyilee? En ole itsekään löytänyt ratkaisua. Paska maa jossa paska kulttuuri, ei tässä oikein muuta voi todeta.
- Tee toimi harjoittel
Ylös, ulos ja harjoittelemaan. Miten voi tehdä vaikutusta yhtään kehenkään jos on "aina yksin" ? Harjoitus tekee mestarin: teet kai jotain päivittäin, työtä tai opiskelua, eikö siellä ole muita ? Etsi itsellesi harrastus, joka oikeasti kiinnostaa, uppoudu ja tule 'asiantuntijaksi', löydät muita samanhenkisiä ihmisiä, naisia ja miehiä.
Minäkin pukeudun mielläni mustaan eikä se tee minusta "pimeää tyyppiä", ilmeeni ja olemukseni on valoisa. Mitä tarkoittaa "yritän katsella / hymyillä" ? Kuulostaa väkinäiseltä, ei luonnolliselta. Pelkkä hymy ei kuitenkaan riitä, jos olemuksestasi muuten huokuu luotaan työntävyys, joka johtuu esim. pelosta kohdata ihmisiä.
Ulkonäköäkin voi muuttaa kampauksella, kaikenlaisella stailauksella, pukeutumisella ja nykyaikana löytyy jos jonkinlaista asiantuntijaa, joka osaa ohjeistaa tai netin ihmemaasta löytynee kaikenlaista ohjetta jos osaa soveltaa asioita itselleen sopiviksi. Tärkein olemukseen vaikuttava tekijä on kuitenkin ihmisen sisällä ja se paistaa ulos tahdoit sitä tai et, joten muuta se valoisaksi, vastaanottavaiseksi, positiiviseksi ja rajattomaksi. Hyväksy itsesi ja anna toisillekin arvonsa, kaikilla kukilla on lupa kukkia, - Työtä asian eteen
Luin lehdestä huippukokin haastattelua, jossa hän sanoo: "Menestystä ei tule ilman kovaa työtä ja itseluottamusta." Pätee ihan kaikkeen ja kaikkiin asioihin elämässä.
- Janitaaa
" Eli ongelmana on se etten juurikaan uskalla mennä sosiaalisiin tilanteisiin eikä minulla ole kaveripiiriä, josta voisi olla asiassa apua ainakin tukena."
Eli ratkaisu on että hanki kaveripiiri ja mene vaikket uskalla. Rohkeus on sitä, että tekee, vaikka pelottaa. Olet vissiin jo aikuinen? Tiedät että sinuun ei tee yhtään kipeää mennä sosiaalisiin tilanteisiin. Et kuole.
"Teen kaikkea aina yksin. Käyn paljon iltaisin klo 20-22 välillä lenkillä eikä silloinkaan näytä olevan juurikaan tyttöjä liikenteessä."
Ei niin. Kuka hölmö lenkillä nyt edes iskisi ketään? Käy vaan lenkillä tuolloin.
"Kapakoihin tai mihinkään sellasiin en tule menemään, se on varmaa."
Mitä ovat "mihinkään sellaisiin"? Mene kapakoihin.. ai etkö pidä niistä? Olet yksin mutta aijettä sentään ei tarvitse mennää niin kamalaan paikkaan kuin kapakka... on kyllä yksinäisyyden arvoista takuulla!
"Minulla ei ole mitään harrastusta jossa joutuisin pakolla sosiaaliseen kontaktiin"
Hanki sellainen. Sinulla ei ole mitään puolustusta.
"enkä tiedä uskallanko mitään tällaista harrastusta hankkiakaan."
Jos hankit, munasi kutistuu. Pelottavaa, kieltämättä!
"Kuljeskelen aina sysimustissa vaatteissa"
Se vaikuttaa. Mutta hyvä puoli on se, että et voi kulkea sysimustissa vaatteissa, jos ne kaikki on viety kirpputorille. Seuraavaksi varmaan haluat yhden Reisineistäni ja sanot ettet osaisi ostaa muun värisiä vaatteita koska olet tyylitajuton. Siihen vastaan vain, että ne kauniit myyjättäret ovat siellä miesten vaatekaupoissa ihan sitä varten että löytävät sulle sopivan tyylin. Ai eikö kotikaupungissasi ole miestenvaateliikettä? Säästä rahaa muutama kuukausi, että pääset toiseen kaupunkiin miestenvaateliikkeeseen. Olethan jo tähän saakka kärvistellyt joten pari kuukautta sinne tänne ei liene paha.
"yritän aina katsella vastaantulevia tyttöjä silmiin, joskus hymyillen."
Jatka samaan malliin.
"Minulle tosin vain hyvin harvat ovat hymyilleet takaisin ja varsinkin tämän takia olen saanut itsestäni käsityksen, että olen todella ruma poika eikä minua kestä katsoa. "
On täysin normaalia että vain murto-osa hymyilee takaisin. Jatka silti.
"Myös aikanaan nettideittaillessa moni tyttö jätti jutun sikseen nähtyään kuvani."
Oma poikaystäväni on mielestäni yksi söpöimpiä ja niin ovat sanoneet hänen exänsäkin. Siitä huolimatta hän valittelee, että noin kävi hänellekin sinkkuaikoina. Että ooppa huoleti!
"Olisiko kenties ulkonäössäni jotain muuttamisen varaa? Olen kyllä melko isokokoinen tyyppi, mutta en missään nimessä lihava vaan enemmänkin lihaksikas ja pitkä."
Olisi. Oma tyyli on löydyttävä. Miten se löytyy? Kokeilemalla eri juttuja. Hyvällä säkällä löydät monta tyyliä.
" Minä olen kuitenkin saanut luotua paljon kontakteja netissä, ja ihmiset ovat selvästi pitäneet minun olemuksestani ja tavasta jolla heille puhun :) "
Älä jää vain nettiin. Älä koskaan anna nettimenetsyksen korvata livemenestystä. Jatka nettailua mutta yhtä paljon panosta liveen.
"En kuitenkaan jaksa uskoa netistä löytyvän itselleni elämänkumppania, vaan haluaisin panostaa itseeni enemmän ulkomaailmassa."
Tee niin.
"Tarvitsisin kuitenkin apua ja ennenkaikkea kannustusta jotta saisin asiat alulle. "
Anna mennä vaan! Loogista ajattelua kehiin ja jätä tunteet sivummalle! jos joku asia tuntuu aluksi että "ei tää oo yhtään mua" niin älä välitä siitä. Kaikkeenhan tottuu ja lopulta haluaa lisää. Nauti uusista vaatteista, uusista kavereista, uusista harrastuksista, uusista ideoista... LUE JOTAIn.. ja lopulta nautit myös uusista naisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701