"Kauneudenhoitoa" ... Komeuden ! Mä olen härkä !

crocuta_crocuta

Johdanto
Meinasin laittaa tämän vastaukseksi, yhteen frost-freen aloitukseen, vaan tajusin että en halua sille vastata mitään... Ja julkisesti tuon tämän asian esiin pelkkää pahansuopuuttani. Mikä on sinänsä ihme, sillä olen hyvällä tuulella. Mun pitäisi pitää palstatauko, kun palsta alkaa muokkaamaan palstailu käyttäytymistäni aivan liikaa.

Harmi kun olen tainnut poistaa itsestäni kuvan täydessä meikissä... Yritän löytää sen, ja laitan luonnollisesti linkin heti jos löytyy.

Tuota... Tossa yks päivä ostin kasvovoiteen... Rasvan mikä se nyt onkaan. Hintana 207e per litra tai jtn. Jos olisin kehdannut, en tiedä miksi en, olisin käynyt katsomassa löytyykö samaa tavaraa naisten purkissa paljonkin halvemmalla. Toki joku nainen varmaan voi sanoa, että ei noin halpoja voiteita käytä...

Toki eihän tolla nyt paljoa meikkaamisen kanssa tekemistä ole. Kai sitä voisi harkita, jotain sellaista tavaraa, jos jonkin virheen naamasta peittää, jos vaikka sattuu loistavan punainen iso piste olemaan kivassa paikassa keskellä naamaa. Ei kyllä ole sellaista tavaraa hyllyssä mulla...

Silmänympärysvoide. Tämä on sellainen asia, josta olen kuullut useammankin naisen sanovan, että miesten pitäisi käyttää. Ehkä ne sanoo sen vain mulle... :D
Onko suosituksia? Tuota voisin harkitakin. Ja tehdäänkö sitä sellaisissa miehekkäissä purkeissa, joita minäkin voin kassalle viedä. Vai voiko tollasta tavaraa edes miehekkäästi pakata?

65

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crocuta_crocuta

No lupaus on lupaus. Siirto aijaan palvelimelle...

• crocuta_crocuta

• !
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Voinut vähän eyelineriä laittaa :)

nudemeikki ;)

• ! kirjoitti:

nudemeikki ;)

Se se pitikin olla :)

• crocuta_crocuta kirjoitti:

Ennen
        http://www.aijaa.com/v.php?i=002497589089.jpg

Jälkeen
        http://www.aijaa.com/v.php?i=001027589090.jpg

Joo näin perfektionistina, mua harmittaa tällaisessakin asiassa yksityiskohdat. Olisi pitänyt vissiin ajaa toi pieni sängen tynkä pois, vaikka ei tossa pahemmin näykään. Enkä joo itsekseni kyseistä hommaa, omaksi ilokseni tehnyt...

sievä.

Siloinen mutta luonnollinen. Tuore mutta raikas. Korostaa mutta mitä :-)

• alv-liskot
        crocuta_crocuta kirjoitti:

Ennen

Jälkeen

Joo näin perfektionistina, mua harmittaa tällaisessakin asiassa yksityiskohdat. Olisi pitänyt vissiin ajaa toi pieni sängen tynkä pois, vaikka ei tossa pahemmin näykään. Enkä joo itsekseni kyseistä hommaa, omaksi ilokseni tehnyt...

varsin hyvin pakkeloitu :D - Onko sinulla ripsiväriäkin?!

Se kysymys, en muista mikä se oli. Olin jo ehdottamassa erästä vihreää pakkelia, kun sinullakin vähän punoittaa iho. Vaan ihan hyvin olit saanut sen pakkeloitua. Vihreä on punaisen vastaväri, eli peittää punaisen. Samalla systeemillä saa tummat silmänaluset peittoon (oranssihtavalla pakkelilla).

Minä en usko, että silmänympärysiholle tarvitsee eri rasvaa. Niinhän ne yrittää uskotella, jotta ostaisimme mahdollisimman paljon, mutta hitot. Hyvä rasva on sellainen joka imeytyy eikä jaa tahmena siihen lillumaan.

• tikru..

Ennen

Jälkeen

Oho! Peruukki päähän alempaan kuvaan ja on aika naisellinen naama. päästä alaspäin ei sit naisesta enää meniskään.

• käy joka iholle

*

• alv-liskot

ok, varsinkin jalkoihin se käy oikein hyvin. Koirankäpälät rasvataan täällä tummelilla.

• Sopii se miehillekkin. Kosteutus on kaiken A ja O. Miesten ja naisten iho rakenteessa on eroja joten kannattaa silti käyttää miehille suunnattuja. Tai et sä nyt niin kipeästi niitä tarvi etteikö joku vähempikin riittäisi mutta sun täytyy eka opetella tunteen alueen ja aineet jotta voit alkaa soveltaan ja etsiin vastaavia naisten tuotteista.

Onhan miehille vaikka kuinka monta hyvää sarjaa nykyään monilla merkeillä.

Tämä on roll-on eli ei tarvi ihmeemmin läträtä voiteitten kanssa.
      http://www.nivea.fi/Products/Mens-Care/revitalising/revitalising-eye-roll-on-q10

Peittämiseen soveltuu
      Peitepuikko tai sinisen (mustat silmänaluset) ja punaisen (finnit tms) neutralisoija

• alv-liskot

voi viilentää jääkaapissa olleella kurkunsiivulla silmäänsä, jos on ihan kauhea krapula

• crocuta_crocuta
        alv-liskot kirjoitti:

voi viilentää jääkaapissa olleella kurkunsiivulla silmäänsä, jos on ihan kauhea krapula

Käykö kinkkusiivut... Pitäs syödä enempi kasviksia.

No ostin nyt kuitenkin tommosta mönjää kun kaupassa kävin, tai kait vastaavaa, kun ei tommosta ollut.

• crocuta_crocuta

Niin tottahan toivoin tämän aloituksen poikivan miesten keskinäistä keskustelua kau... KOMEUDEN hoit... REMONTOIMISESTA !

Vitsit sikseen tämä on vakava aihe. Vaan aihe josta en ole juuri ikinä kuullut miesten puhuvan. Tulevatko kaikki tuotteet naisilta synttäri ja joululahjoina? Koska miehille suunnatuista tuotteista on tullut melko lyhyessä ajassa aika isoa bissnestä. Sellaiseen käsitykseen ainakin minä olen tullut.

Ja joo en oikeasti nyt mitään miesten keskinäistä kauneudenhoito keskustelua halua... Härkä...

Mutta kiinnostaa lähinnä se että käyttääkö miehet noita minkäkin verran, siis kaikenmaailman kasvorasvoja sun muita ja jos käyttää niin onko se sitten jotain Q10 mönjää vai apteekista ostettua humektaania?
      Itselläni nyt on siis kokeen vuoksi ostettua jotain nivean Q10 mönjää naamaan ja inspiraatiosta tänään silmänympärys... jotain.

Raportoin toki jos hirveästi niiden avulla kaunistun tai jtn.

Mies, käytätkö sinä noita? Jos käytät niin onko se siksi, että muija kantaa niitä kotiin joka merkkipäivän, kuten esim runebergin päivän kunniaksi?

• Mutta en siis käytä...

Saippuaa.

Nyt mun rakkaani kanssa juteltuani olen saanut uudestaan herätyksen siirtyä käyttämään kaikessa pesemisessä mäntysuopaa. Hän kun kertoi saavansa hyviä tuloksia myös pyykki- ja tiskikoneessa.

Arvostan kyllä naistani monissa suhteissa!!

• alv-liskot

siihen tabuun? Sain hikan kun huomasin ripsivärisi.

Hauska ketju, samalla askarruttaa kovin. Akkojen kesken olisi syntynyt jo sadan viestin lätinä eri tuotteista ja ongelmista.

Helsingissä kyllä näkyy jo tuunaamista tukassa ja sitten sellaista show-meikkityylistä juttua. Mutta tuo söpö arkimeikki ripsiväreineen oli kyllä jotenkin uutta :D

• crocuta_crocuta
        alv-liskot kirjoitti:

siihen tabuun? Sain hikan kun huomasin ripsivärisi.

Hauska ketju, samalla askarruttaa kovin. Akkojen kesken olisi syntynyt jo sadan viestin lätinä eri tuotteista ja ongelmista.

Helsingissä kyllä näkyy jo tuunaamista tukassa ja sitten sellaista show-meikkityylistä juttua. Mutta tuo söpö arkimeikki ripsiväreineen oli kyllä jotenkin uutta :D

No tabuja tunnun nyt sörkkivän päivät pitkät.

Sitä ripsiväri voi teettää.

• alv-liskot

No tabuja tunnun nyt sörkkivän päivät pitkät.

Sitä ripsiväri voi teettää.

muutama vuosi sitten, kun yhtäkkiä tulin karjaisseeksi avokille keittiöön.

OOTSÄ LAITTANU KOIRAAN RIPSIVÄRIÄ JA OLIKO SE MUN RIPSIVÄRI ??1!1?

• crocuta_crocuta
        alv-liskot kirjoitti:

muutama vuosi sitten, kun yhtäkkiä tulin karjaisseeksi avokille keittiöön.

OOTSÄ LAITTANU KOIRAAN RIPSIVÄRIÄ JA OLIKO SE MUN RIPSIVÄRI ??1!1?

Kun mies meikkaa lemmekkikoiraansa... No siihen tabuun en tunne tarvetta koskea...

• sulla kuiva iho? Mä en ite on vielä käytänyt silmänympärysvoidetta, koska mulle ei ole vielä tullut silmäryppyjä, rasvainen ihotyyppi, nääs.. Otsarypyissä, jotka on ollut lapsesta asti, vois kyllä säilyttää kohta vaikka kyniä, ne kun syvenee päivä päivältä.. Mutta silloin kun on kuiva iho silmien ympärillä kantsii heti alkaa käyttämään, niin ymmärtääkseni ehkäisee..

Söötti oli meikkikuva, vaikka tykkäsin vielä enempi kyllä ekasta.. Jotenkin huulipunan väri ei natsannut mun makuun :/ Mutta iho oli tasainen, hieno :)

• crocuta_crocuta

Joo aika kuiva on iho tää.

• alv-liskot

Joo aika kuiva on iho tää.

ota ihan lähikuva siitä naamasta tai lähinnä ihosta. Akat sitten osaavat analysoida.

• crocuta_crocuta
        alv-liskot kirjoitti:

ota ihan lähikuva siitä naamasta tai lähinnä ihosta. Akat sitten osaavat analysoida.

Eikö hilseily ja se että se tuntuu valmiilta repeämään suihkunjälkeen, ole tarpeeksi merkki kuivasta...

• alv-liskot

Eikö hilseily ja se että se tuntuu valmiilta repeämään suihkunjälkeen, ole tarpeeksi merkki kuivasta...

lisäksi osaisimme analysoida ongelma-alueet ja niihin sopivat hevoslinimentit. Oletko jopa atoopikko tai couperosaan taipuvainen, ja onko sinulla kuitenkin myös aknea?

Kuva tänne.

• alv-liskot

väri !111!1

• crocuta_crocuta
        alv-liskot kirjoitti:

lisäksi osaisimme analysoida ongelma-alueet ja niihin sopivat hevoslinimentit. Oletko jopa atoopikko tai couperosaan taipuvainen, ja onko sinulla kuitenkin myös aknea?

Kuva tänne.

On jonkin verran aknea joo... Onhan sitä tossa "ennen" kuvassakin, saa riittää... Mun huokosia en nyt zoomaa... Jokin ylpeys se mullakin.

• alv-liskot

On jonkin verran aknea joo... Onhan sitä tossa "ennen" kuvassakin, saa riittää... Mun huokosia en nyt zoomaa... Jokin ylpeys se mullakin.

näppylöitä voi syntyä tavallaan kuivuudenkin takia, kun iho epätoivoisesti yrittää erittää talia kuivalle iholle. En tiedä pitääkö tämä väite paikkansa, eikä sillä ole väliäkään, koska hoito on joka tapauksessa sama.

Rasvaat sen verran kuin se tarvitsee. Apteekin halpa perusvoide ei imeydy niin hyvin kuin kalliimmat liemet, kun on kuulema suurimolekyylistä.

Haluatko kuvan käyttämistäni pakkeleista ja rasvoista?

• rose18

mutta minä en meikkaa, muutaman kerran edustaakseni perhettä.. esim..jokkut häät.. niin vähän, en ees tiedän mitään meikeistä..pidän enemmän luonnollisesta ja siistitystä, ehkä nyt kulmia nykin mut siinä se.
      viimeksi minun ihoni kärsi kalliista puuterista.

suosittelen että käytät uv suojattuja voiteita ja mielummin suosittelen että menet ihan käymään tutkitutamassa iho tyyppisi, parhaimmat rasvat löydät sen avulla.
      muista myös kaulasi rasvata.

jos tupakoit. suosittelen lopettamista.

• säikähtänyt palstal.

OLETKO SIIS TRANSSEKSUAALI?

NIIN?!!

• crocuta_crocuta

Ei ku homo.

• ohoooooo

Ei ku homo.

hooommoooooooot meeeeeiikkkkaaaa seeeeen teeeeekeeeevääääät neeeee joooootkaaaa haaaaluaaavaaat olllaaaaaa tooooiiiistaaaaa suuuukuuuupuuuuuuooooooltaaaaaaa?

• crocuta_crocuta
        ohoooooo kirjoitti:

hooommoooooooot meeeeeiikkkkaaaa seeeeen teeeeekeeeevääääät neeeee joooootkaaaa haaaaluaaavaaat olllaaaaaa tooooiiiistaaaaa suuuukuuuupuuuuuuooooooltaaaaaaa?

No syytön minä siihen olen, jos noin asian koet.

• jämääijä

"Tuota... Tossa yks päivä ostin kasvovoiteen... "

Sanomalla tuon sä menetät kaiken uskottavuuden miehenä. Iäksi.

"... josta olen kuullut useammankin naisen sanovan, että miesten pitäisi käyttää. "

Vika on sitten siinä, että sun ympärillä pyörii naisia, jotka luulee että miehet tarvitsee niiden neuvoja.

"Vai voiko tollasta tavaraa edes miehekkäästi pakata? "

No kyllä sä tiedät vastauksen tuohon.

• alv-liskot

vinha perä:

"Vika on sitten siinä, että sun ympärillä pyörii naisia, jotka luulee että miehet tarvitsee niiden neuvoja."

Välillä tulee puututtua sellaiseen mihin ei pitäisi. Tässä tilanteessa oikea vastaus on AKKA HILJAA.

• crocuta_crocuta

Tiedätkö mikä on miehekästä.

Tehdä niinkuin tekee turhien vinkujien mielipiteistä välittämättä, antautumassa sosiaaliselle paineelle. Siinä erottuu pojat miehistä. Yläasteella ollaan vielä poikia ja tehdään kaikkea mitä kaveri, tuomion pelossa.

Sitten yks kaunis päivä sitä miehistyy ja tajuaa, että paskat mä jonkun ympäristön paineeseen taipuvan neidin ininästä välitän.

• crocuta_crocuta

Tehdä niinkuin tekee turhien vinkujien mielipiteistä välittämättä, antautumassa sosiaaliselle paineelle. Siinä erottuu pojat miehistä. Yläasteella ollaan vielä poikia ja tehdään kaikkea mitä kaveri, tuomion pelossa.

Sitten yks kaunis päivä sitä miehistyy ja tajuaa, että paskat mä jonkun ympäristön paineeseen taipuvan neidin ininästä välitän.

...välittämättä, antautumaTTa sosiaaliselle paineelle.*

• alv-liskot

oikeastaan joo. Tarpeeksi jääräpäinen ihminen on myös vapaa

• crocuta_crocuta
        alv-liskot kirjoitti:

oikeastaan joo. Tarpeeksi jääräpäinen ihminen on myös vapaa

Ei revitä jääräpäisyyttä tähän. Uskallus olla oma itsensä, on mulla lähinnä pointtina.

• alv-liskot

Ei revitä jääräpäisyyttä tähän. Uskallus olla oma itsensä, on mulla lähinnä pointtina.

itse kun olen jääräpäinen (=teen mitä haluan sanoi kuka tahansa mitä tahansa) niin uskallus tulee automaattisesti sitä kautta

*got the point*

• crocuta_crocuta
        alv-liskot kirjoitti:

itse kun olen jääräpäinen (=teen mitä haluan sanoi kuka tahansa mitä tahansa) niin uskallus tulee automaattisesti sitä kautta

*got the point*

Hyvä hyvä. Jääräpäisyyteen kun kuuluu joitain negatiivisempia mielleyhtymiä...

Mutta joo.

Hyeena kuittaa, ja lähtee nukkumaan...

http://optfund.com/blog/wp-content/uploads/2006/06/FarSide15.jpg

• jämääijä
        alv-liskot kirjoitti:

vinha perä:

"Vika on sitten siinä, että sun ympärillä pyörii naisia, jotka luulee että miehet tarvitsee niiden neuvoja."

Välillä tulee puututtua sellaiseen mihin ei pitäisi. Tässä tilanteessa oikea vastaus on AKKA HILJAA.

ja kokemus sanoo että AKKA HILJAA tosiaan olisi ko tilanteessa se oikea toimintatapa. Mutta kun mä en halua tai osaa tehdä sitä. Sen sijaan yhdeksän kertaa kymmenestä annan tarinan mennä kuuroille korville ja sitten joskus vastavuoroisesti perustelen tusinan asioita joihin mä en puutu, mutta voisin puuttua. Siitä tulee kerralla paljon mielipahaa, mutta saattaa se viesti vähitellen mennä perillekin.

• jämääijä

Sosiaalisesta paineesta olen kanssasi samaa. Mutta mä olen siitä aika vapaa ja nyt ei ole kysymys siitä.

Se miksi sanon että sun uskottavuutesi miehenä on mennyt, johtuu vain siitä millainen sarvikuono olen. Mä en tajua miestä joka tarvitsee naamarasvaa. Ja sellaiseen mieheen voi luottaa just yhtä paljon kuin naiseen. Ja tiedän ihan hyvin että sä et mun luottamusta mihinkään tarvitse vaan pärjäät oikein hyvin ilman sitä. Mutta toivottavasti tämä lisää sinunkin ymmärrystäsi joistakin kanssaihmisistäsi, koska siihenhän tämä palsta toimii.

• alv-liskot
        jämääijä kirjoitti:

ja kokemus sanoo että AKKA HILJAA tosiaan olisi ko tilanteessa se oikea toimintatapa. Mutta kun mä en halua tai osaa tehdä sitä. Sen sijaan yhdeksän kertaa kymmenestä annan tarinan mennä kuuroille korville ja sitten joskus vastavuoroisesti perustelen tusinan asioita joihin mä en puutu, mutta voisin puuttua. Siitä tulee kerralla paljon mielipahaa, mutta saattaa se viesti vähitellen mennä perillekin.

AKKA HILJAA olisi paljon inhimillisempi toimintatapa !1!11

Tietty siinä on aina se riski, että akka alkaa nalkuttamaan eikä usko.

Kai sitä vaan pitää antaa tehdä asioita tyhmästi.

• alv-liskot
        jämääijä kirjoitti:

Sosiaalisesta paineesta olen kanssasi samaa. Mutta mä olen siitä aika vapaa ja nyt ei ole kysymys siitä.

Se miksi sanon että sun uskottavuutesi miehenä on mennyt, johtuu vain siitä millainen sarvikuono olen. Mä en tajua miestä joka tarvitsee naamarasvaa. Ja sellaiseen mieheen voi luottaa just yhtä paljon kuin naiseen. Ja tiedän ihan hyvin että sä et mun luottamusta mihinkään tarvitse vaan pärjäät oikein hyvin ilman sitä. Mutta toivottavasti tämä lisää sinunkin ymmärrystäsi joistakin kanssaihmisistäsi, koska siihenhän tämä palsta toimii.

sovinistina minulla ei ole mitään sukupuolirooleja vastaan :-D

• jämääijä
        alv-liskot kirjoitti:

AKKA HILJAA olisi paljon inhimillisempi toimintatapa !1!11

Tietty siinä on aina se riski, että akka alkaa nalkuttamaan eikä usko.

Kai sitä vaan pitää antaa tehdä asioita tyhmästi.

"AKKA HILJAA olisi paljon inhimillisempi toimintatapa !1!11 "

se on sitä mitä naiset yleensä odottaa. Mutta kun se ei vaan ole mulle ominainen tapa ja itselleen vieraiden juttujen omaksuminen on vähän kuin valheessa elämistä.

"Tietty siinä on aina se riski, että akka alkaa nalkuttamaan eikä usko. "

No se varmaan menisi helvetinmoiseksi huutamiseksi ja nalkuttamiseksi. Jo jotkut tarvitsee jopa sinisiä miehiä erotuomareiksi.

"Kai sitä vaan pitää antaa tehdä asioita tyhmästi. "

Tyhmästi tekeminen jos mikä on inhimillistä.

• alv-liskot
        jämääijä kirjoitti:

"AKKA HILJAA olisi paljon inhimillisempi toimintatapa !1!11 "

se on sitä mitä naiset yleensä odottaa. Mutta kun se ei vaan ole mulle ominainen tapa ja itselleen vieraiden juttujen omaksuminen on vähän kuin valheessa elämistä.

"Tietty siinä on aina se riski, että akka alkaa nalkuttamaan eikä usko. "

No se varmaan menisi helvetinmoiseksi huutamiseksi ja nalkuttamiseksi. Jo jotkut tarvitsee jopa sinisiä miehiä erotuomareiksi.

"Kai sitä vaan pitää antaa tehdä asioita tyhmästi. "

Tyhmästi tekeminen jos mikä on inhimillistä.

"No se varmaan menisi helvetinmoiseksi huutamiseksi ja nalkuttamiseksi. Jo jotkut tarvitsee jopa sinisiä miehiä erotuomareiksi"

Minkään naamarasvatasoisen jutun takia ei ole syytä muuhun kuin ihan pienimuotoiseen nalkutukseen, jolle kyllä saa sitten nauraakin. Kotisketsiteatteri piristää päivää. Huutamaan ei ole tarvis kenenkään ruveta, minä en jaksa kuunnella enkä jaksa huutaa.

Jos saa asiat pääpiirteittäin ja tärkeimpien asioiden kannalta sujumaan ilman sinisiä miehiä, niin sehän on lottovoittoa parempi asia. Toisaalta asiat monesti eivät suju, koska ihmiset ovat tyhmiä. Se on hyvää komediaa.

• murulle ostanut vaan Donna Karan New York -juttuja ja Frantsilan Yrttitilan Dynamixiä, mut täytynee laajentaa ostoslistaa ;) Kiitti vinkeistä !

• biokemistinainen

...

• biokemistinainen kirjoitti:

...

Minuun ne toimii ja sehän riittää ;)

mmmmMMMMMMmmmm...Ahhhhhh.... XD

• 7.taivaaseen
        xena-183 kirjoitti:

Minuun ne toimii ja sehän riittää ;)

mmmmMMMMMMmmmm...Ahhhhhh.... XD

.

• Tulee komeita arpia!

• crocuta_crocuta
    • Oliskohan Bossilla mitään vastaavaa?

• böööööööööö

bööööööö

• Gilette fusion terät, paljon parempia ku mach kolmoset.

Muistakaa näin pakkasella, että pari tuntia ennen ulokona hillumista, pitäs välttää naaman pesemistä.

• Ai miehet vai? Siis parranajaon takia? Vai kaikki? Mä ainakin arkiaamuina pesen naaman kylmällä vedellä että herään ja siitä noin puol tuntia eteen päin olen ulkona. Pitäisköhän se naamanpesu jättää väliin pakkasaamuina?

• yybee kirjoitti:

Ai miehet vai? Siis parranajaon takia? Vai kaikki? Mä ainakin arkiaamuina pesen naaman kylmällä vedellä että herään ja siitä noin puol tuntia eteen päin olen ulkona. Pitäisköhän se naamanpesu jättää väliin pakkasaamuina?

Kaikki.

Itse epäilen että tuo on ollut syynä siihen, että mulla menee töissä 2 tuntia ennen ku punotus lähtee aamulla naamasta.

• yybee kirjoitti:

Ai miehet vai? Siis parranajaon takia? Vai kaikki? Mä ainakin arkiaamuina pesen naaman kylmällä vedellä että herään ja siitä noin puol tuntia eteen päin olen ulkona. Pitäisköhän se naamanpesu jättää väliin pakkasaamuina?

Eli saattaapa kannattaa, jos joutuu pidemmän ajan ulkona olemaan siinä. Itse kävelen 3 kilometriä.

• hahmotelma kirjoitti:

Kaikki.

Itse epäilen että tuo on ollut syynä siihen, että mulla menee töissä 2 tuntia ennen ku punotus lähtee aamulla naamasta.

Aijjaa :( Mutta kun ei herää ilman sitä naamapesua, silmät on ihan puoliummessa puoli päivää. No voishan tota koettaa. Mulla ei ole tosin mitään hajua minkä värinen mun naama on arkiaamuisin pari ekaa tuntia. Mutta varmaan punainen, juu, näin pakkasilla :o

• yybee kirjoitti:

Aijjaa :( Mutta kun ei herää ilman sitä naamapesua, silmät on ihan puoliummessa puoli päivää. No voishan tota koettaa. Mulla ei ole tosin mitään hajua minkä värinen mun naama on arkiaamuisin pari ekaa tuntia. Mutta varmaan punainen, juu, näin pakkasilla :o

Ehkä kevyt huuhtasu pelkällä vedellä vaan ei paha... Mut se perustuu siihen, ku se ihon pinnalla luonnollisesti oleva rasva siitä lähtee, niin se ei ole hyvä homma.

• hahmotelma kirjoitti:

Eli saattaapa kannattaa, jos joutuu pidemmän ajan ulkona olemaan siinä. Itse kävelen 3 kilometriä.

No itse en nyt liiku aamuisin muuta kuin lyhyitä matkoja ulkona. Lenkkeilyn aika on sit myöhemmin päivällä tai illalla. Nyt oon vältellyt sitäkin, näillä pakkasilla, että pysyis suht terveenä hiihtolomaan asti. Pari vuotta sitten kyllä pyöräilin kesät talvet useita kilsoja arkiaamuisin ja iltapäivisin. Kunto kohta romahtaa :(

• hahmotelma kirjoitti:

Ehkä kevyt huuhtasu pelkällä vedellä vaan ei paha... Mut se perustuu siihen, ku se ihon pinnalla luonnollisesti oleva rasva siitä lähtee, niin se ei ole hyvä homma.

Niin, jos sen veden tähtää lähinnä silmiin.. Että rähmät lähtee..

• Vaikka tämä on vanha ketju, niin hyvin ajankohtainen silti.
      Kosteusvoidetta (tai muuta voidetta) kannattaa ja pitää käyttää, siis kaikkien, naisten ja miesten.
      Ihonhoitoa ei saa laiminlyödä. Ihon kuivuminen saattaa aiheuttaa jopa lieviä tulehduksia (hilseilyä ja kutinaa).

Hoitavia voiteita on vaikka kuinka paljon, varmasti löytyy jokaiselle mieleinen vaihtoehto.

Kivat kuvat, näppärästi meikattu. Viehättävä ja luonnollinen päivämeikki. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1269
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      905
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe