Eräs mies kuoli leikkauspöydällä ja hänet otettiin ylös ja siitä hän itse jatkaa seuraavaa:
"Silloin huomasin että en ollut yksin, vaan tunsin kuinka voimakkaat kädet ottivat minusta kiinni ja lähtivät kuljettamaan minua ja samalla kuulin nuo tutut sanat: ”Älä pelkää.” Mitään muuta tuo saattajani ei puhunut enkä myöskään voinut nähdä häntä vaikka yritin kuinka katsella ympärilleni. Kaikkialla oli vain pimeyttä ja jossain kaukana allani, niin vaistosin, oli valtaisa kuilu jonka yli minut kannettiin. Jostain tiesin että ellei minua olisi kannettu olisin syöksynyt tuohon pimeyteen ja kuiluun. Lähestyimme tuota kirkasta valoa ja ajatuksiini nousi että olisimme menossa sen läpi toiselle puolelle. Samalla tajusin myös mistä oli kysymys ja ymmärsin että olin kuollut. Kun lähestyimme tuota kirkasta valoa niin havaitsin sen edessä seisomassa kaksi valtavaa hahmoa ja kummallakin oli miekka kädessään. Nuo hahmot pysäyttivät meidät ja ohjasivat meidät toisaalle pois tuon kirkkaan valon läheisyydestä. Havaitsin että minut vietiin huoneeseen joka oli todellakin pimeä ja jossa ei ollut valonpilkahdustakaan. Samassa alkoi edessäni näkymään minun oma elämäni jokaista yksityiskohtaa myöten. Sain nähdä kaikki pahat tekoni ja niiden seuraukset. Tunsin sisälläni repivän syyllisyyden tuskan ja tekojeni aiheuttamat kärsimykset.
Oli hyvin vaikeaa katsella tuota kaikkea sillä jokainen tapahtuma jonka näin oli kuin uusi miekanpisto sisällä sydämessäni. Kun koko elämäni oli käynyt silmieni editse niin olin todellakin murskattu ja riisuttu aivan alastomaksi sisäisen ihmisen puolesta. Pääni oli alas painuneena ja ainut jota pystyin sanomaan oli: ”Olen syyllinen, olen syyllinen. Olen ansainnut kadotustuomion. Minulla ei ole mitään millä itseäni puolustaisin.” Tuskin olin nämä sanat sanonut kun saattajani jota en siis vieläkään nähnyt sanoi minulle: ”Katso” ja samalla näin suuren kaivonmuotoisen aukon johonka nuo kaikki tekoni seurauksineen heitettiin ja sen jälkeen näin kuinka valtaisan suuri kivi vyörytettiin kaivonreiän päälle ja kun tuo kivi peitti tuon reiän niin saattajani sanoi: ”JESHUA MESAIJAHIN SOVITUSTYÖ, SE RIITTÄÄ!” Silloin muistin kaiken sen mitä olin lukenut ja kuullut ja itsekin julistanut JEESUKSESTA KRISTUKSESTA.
Samalla minua lähdettiin kuljettamaan eteenpäin. Mieleeni nousi ajatus siitä että nyt minut viedään tuomiolle, mutta samalla tiesin että nyt minulla oli kehen turvata, sillä vaikka he toisivat vaakaan toiselle puolelle kaikki minun pahat tekoni niin toiselle puolelle pyytäisin laitettavaksi VAPAHTAJA MESSIAAN SOVITUSTYÖN. Mieleni oli rauhaisa ja kaikki tuo hetkeä aikaisemmin sisintäni raastanut tuska oli kokonaan poissa ja menin rohkeasti sinne minne minua ohjattiin.
Menimme läpi tuon valtaisan kirkkaan valon ja saapuessamme toiselle puolelle näin valtakunnan joka oli kaikkialla SANAN valtakunta jossa SANA virtasi kaikkialla ja jokaisen paikalla olevan sydämellä ja sieltä virtasi kaikki tuo SANA ulos täyttäen kaiken mitä näin."
Kertomus lainattu henkilön omalla luvalla ja todistan nähneeni lääkärien lausunnot kuolemisesta ja todistan lukeneeni lehtikirjoitukset ja kuunelleeni radio-ohjelmat ja seurakunnissa esitetyt todistustilaisuuksien nauhoitukset ja vakuutan omantuntoni ja uskoni ja Herrani kautta kaiken TOTUUDEKSI.
SANOMA TAIVAALLISISTA
NATANAEL 1
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?62874Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765