uhraa ihmisiä. Varsinkin Helluntailaiset ja siinä samalla Luterilaiset kuin muutkin lahkolaiset. Miksi uskovainen kaatuu esirukoilijan edessä. Koska kyseessä on voimakas tunne-elämys ja kaatumiseen on suggestoiduttu.
Monissa uskovaisissa perheissä käytetään todellakin hypnoosia tai sanotaan vaikka uniopetus menetelmää. Jo lapsia aletaan pienenä opettaa tällä menetelmällä. Heitä puhutetaan heidän nukkuessaan ja heidän mieleensä istutetaan näin ajatuksia. Tällä tavoin ihmisen mielestä kyetään tekemään suggestioaltis. Näin mielestä lopulta tehdään niin herkkä, että ihminen voidaan vaikka kaataa joillain tietyillä sanoilla, jopa hänen tahtomattaan.
Tämä on myös hyvin vaarallinen ase.
Uskonto kuin uskonto
7
209
Vastaukset
- kamalaa kokenut
Tätä muuten erittäin vaarallista asetta käyttävät monetkin uskovaiset toisiaan vastaan. Kun joku seurakunnan jäsen saadaan synnistä kiinni ja tämä synti voi olla jotain sellaista mitä ei uskova, ei edes ajattele pahaksi asiaksi. Häntä aletaan ajamaan loppuaan kohti käyttäen aloitusviestissä mainittuja menetelmiä. Tämän "uskonveljen" luo voidaan mennä hänen nukkuessaan yöllä ja alkaa taas puhuttamaan häntä. Näin voidaan istuttaa ihmisen mieleen itsetuhoisia ajatuksia, saada hänet uskomaan että paholainen tai Jumala puhuttelee häntä. Myös kokouksissa tehdään niin, että uskova vaivutetaan hypnoosiin ja häntä puhutellaan. Annetaan olla siinä uskossa, että Jumala puhuttelee häntä. Tämä on varsin yksinkertainen keino hallita ihmisiä uskonnon avulla. Näin voidaan myös huijata ihmisiä testamenttaamaan omaisuutensa seurakunnalle. Uskovaisilla on olemassa hyvä veli verkostoja. Näiden avulla ihmistä on helppo pitää edellä mainituilla keinoilla helvetissä, joka on luotu hänen mieleensä. Nämä verkostojen jäsenet voivat olla täysin vihittyjä tähän salaisuuteen. He ruokkivat kohteeksi otetun istutettuja mielikuvia ja vaikeuttavat tämän elämää monilla muillakin tavoilla. Kun kohde on saatu ajettua itsemurhaan tai jollain muulla tavalla surmatuksi. Hänen omaisuutensa jaetaan osallisten kesken. Kohde on usein huijattu tekemään testamentteja seurakunnalle tai joillekin jotka osallistuvat tähän toimintaan. Mikäli kohde ei päädy itsemurhaan hänet saatetaan vaikka myrkyttää kuoliaaksi tai surmata jollain muulla tavalla. Näin uskovaiset kartuttavat varallisuuttaan pitäen toimintaansa täysin oikeutettuna.
Tällaisen itsetuho ajojahdin voivat laukaista vaikka vain poliittiset mielipiteet. Alkoholinkäyttö tai muu epäuskovasta harmittomalta vaikuttava asia. Seurakunnissa tehdään tätä kaikkialla maassamme ja maailmalla. Uskovaisilla on sosiaaliset verkostonsa joiden avulla kohde voidaan kiusata pois työpaikaltaan, estää häntä saamasta työtä ja mahdollisesti asuntojakin. Juoneen kuuluu lopulta myös se, että menehdytetyn eli murhatun omaisuus jaetaan näiden korppikotkien kesken jotka ajojahtiin ovat osallistuneet. Edellä mainitun valossa voidaan siis puhua uskovaisista rikollisliigoista.
Kaikki seurakuntien jäsenet eivät ole vihittyjä tällaisiin salaisuuksiin. Myöskään kaikki heistä eivät ole edes tietoisia siitä, että tällaisia menetelmiä on olemassa. Uskovaiset kuitenkin ovat vaarallinen joukko mikäli mielipiteesi tai toimintasi eroaa heidän valtajoukon tavoistaan. - ....................
Tämä oli kaikki, kuin jossain suljetussa kommunistisessa maassa julkaistua propagandaa tietämättömille ja tyhmille ja kaikkialla maailmassa 100 vuotta taaksepäin. Normaali ei voi uskoa "kamalaa kokeneen" kirjoitusta. Minä en ole moista tavannut 31 uskossaolovuoden aikana vaikka ihmiset ihmisiä ovatkin eivätkä mitään täydellisiä.
Taitaa olla (k. k.:lla) omakohtaista kokemusta , mutta onkin ei kristittyjen taholta, kun tuleekin mieleen. - ....................
Minäpä olen kirjoitus on täysin totta. 31 uskossa olo vuoden aikanasi olet ehkä itse ollut osallisena tuollaisessa. Kyllä tuollaista tehdään Helluntai piireissäkin. Eräs Adventisti on minulle kertonut tuollaiseen osallistuneensa. Totta se on mutta ankarasti vaiettua. Aloittaja puhuu totta.
- parastasi ajatellen
Olet vainoharhainen. Hakeudu hoitoon.
- Hypnoosia
Tuli muuten mieleen, että kannattaa lukea Derren Brownin miten mieltä hallitaan.
- Myös kokenut
Aloittaja ei ole vainoharhainen olen itse kokenut tuollaisen ajojahdin. Uskovaisten joukkoon minulla ei ole menemistä sen tiedän. Tuollaista tapahtuu kyllä. On täysin totta, että rukoilijan edessä kaatuminen on täyttyä suggestiota. Mainittua "uniopetus" menetelmää opetetaan teologisessa tiedekunnassa. Sitä käytetään myös aseena ihmisiä vastaan mainitulla tavalla. Minulle tätä tehtiin asuinpaikkakunnallani Orivedellä. Talonmies oli saman seurakunnan jäsen, asuntooni tultiin nukkuessani ja minua puhutettiin ja saatiin uskomaan, että kuolleiden omaisteni henget puhuttelevat minua. Kulkiessani kaupungilla kuvittelin ääniä päässäni, jotka puhuvat minulle. Minua yritettiin juuri tällä tavoin ajaa itsemurhaan. Sain kaikenlaisia kuvitelmia ja luulin saavani merkkejä ja viestejä mainoksista, autojen rekisterikilvistä ym. Tämä oli täysin istutettu psykoosi kunnes kerran havahduin siihen kun tämä tehtiin minulle seurakunnan pastorin tunnilla. Paikalla oli vain joitain seurakuntalaisia joita tähän salaisuuteen oli vihitty.
Aloittaja puhuu totta, valitettavan usein nämä toimenpiteet onnistuvat. Kukaan ei siis jää niistä kertomaan. Hengenvaara kohdallani ei ole ohi vieläkään. Syynä kohteluuni olivat juuri kamalia kokeneen kertomat asiat.
Tällä tavoin juuri uskovaiset langettavat uskonsisariaan ja veljiään helvettiin ja kiirastuleen. Valitettavasti he myös rosvoavat heidän omaisuutensa, tällainen savustus voi kestää vuosikausia. Onneksi joku on uskaltanut nostaa asian esiin. Minäkin päätin olla vaikenematta.
Lukekaa kuvauksia menneiden vuosisatojen ajalta kuvauksia riivauksista ja poismanauksista. Niissä on kyse juuri hypnooseista ja asenteiden ja muistikuvien istuttamisesta hypnoosin ja "uniopetuksen" avulla. Nämä ovat helvetillisiä kokemuksia sen voin omasta kokemuksestani kertoa kaikille.
Kyse ei siis todellakaan ole mistään vanhanajan kommunisti propagandasta vaan täydestä todesta jota oikeasti tapahtuu. Läheskään kaikki seurakunnan jäsenet eivät ole tähän salaisuuteen vihittyjä. mutta, jos yhtäkkiä huomaat, että Jumala on sinut tuominnut kärsimään maanpäällä tai itse Paholainen on sinulle puhunut tiedät ehkä joutuneesi kuvatunkaltaiseen. Silloin kannattaa katkoa siteet seurakuntaan ja tehdä vain mitä haluaa pelastaakseen henkensä. - ....................
Totta ja samalla he levittävät tästä uhristaan kaikkia perättömiä huhuja estääkseen tätä pääsemästä muihin seurakuntiin. Tai voidakseen estää hänen kotiutumisensa uudelle asuinpaikkakunnalleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202222Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742163Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä332016Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741356
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8761- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734