Oletko lievästi kehitysvammainen tai autistinen tai vastaavaa? En keksi muuta selitystä avuttomuudellesi.
DarkFear
16
482
Vastaukset
- ...
Ehkä hän on masentunut.
- Jaksaako todella
masentunut ihminen kirjoitella tänne palstoille pitkiä tekstejä ja vääntää tikusta asiaa? Epäilen, koska kaksi läheistä on sairastanut masennuksen ja jo pelkästää arkiaskareen suorittaminen oli työn ja tuskan takana ja usein jäi kyllä tekemättä...Jotkut ihmiset vaan on negatiivisia ja näkee siis kaikessa vain huonot puolet.
- mies..
Jaksaako todella kirjoitti:
masentunut ihminen kirjoitella tänne palstoille pitkiä tekstejä ja vääntää tikusta asiaa? Epäilen, koska kaksi läheistä on sairastanut masennuksen ja jo pelkästää arkiaskareen suorittaminen oli työn ja tuskan takana ja usein jäi kyllä tekemättä...Jotkut ihmiset vaan on negatiivisia ja näkee siis kaikessa vain huonot puolet.
Eri ihmiset käyttäytyy masentuneena eritavalla.
Itse, kun olin vuosia sitten masentunut niin kävin jatkuvasti katkerana ruikuttamassa näillä palstoilla.
Se voi varmaan aika paljon vaikuttaa, että minkä takia on masentunut.
esim. mies, joka on masentunut naisettomuuden tai yksinäisyyden takia on enemmän altis itsesäälissä rypemiselle ja/tai katkeruudelle kuin sellainen henkilö joka on jonkin muun asian takia masentunut. - Jaksaako todella
mies.. kirjoitti:
Eri ihmiset käyttäytyy masentuneena eritavalla.
Itse, kun olin vuosia sitten masentunut niin kävin jatkuvasti katkerana ruikuttamassa näillä palstoilla.
Se voi varmaan aika paljon vaikuttaa, että minkä takia on masentunut.
esim. mies, joka on masentunut naisettomuuden tai yksinäisyyden takia on enemmän altis itsesäälissä rypemiselle ja/tai katkeruudelle kuin sellainen henkilö joka on jonkin muun asian takia masentunut.Varmasti jokaisen ihmisen elämää kuuluu surua, katkeruutta, vihaa ym. esim. eron seurauksena ja nykyään lääkärit kirjoittaa mielestäni liian helposti masennuslääkekuureja, jotka turuttaa ajatukset, mikään ei tunnun miltään. Eikö siis ihminen saa kokea ja tuntea näitä aisioita, eikö mitään negatiivista kuulu tuntea, koska läpihän ne on käytävä joka tapauksessa jossain vaiheessa ja mielestäni lääkkeet vain siirtävät näitä tunteita. Pääsehän lääkäri tietysti nopeasti eroon potilaasta kun työntää reseptin käteen. Eli onko oikeasti kaikki reseptin kouraan saaneet masentuneita? Voisiko asian hoitaa vaikka puhumalla terapeutin kanssa? Eli pointti oli se, että viljelläänkö tuota masennus sanaa turhaa/tarpeettomasti/liikaa?
- no joopa joooo
Minun ei ole vaikea keksiä muitakin selityksiä kuin mitä joku kehitysvammaisuus. Ei mnun myöskään ole vaikea ymmärtää miksi vaikkapa sinun on vaikea keksiä muita syitä kuin mitä nämä mainitsemasi, niin että tästä näkökulmasta katsottuna minulla näyttäisi olevan enemmän ymmärrystä näihin asioihin.
- ......
Ihan selvä tapaushan se on. Tyypillisesti mielenterveyden sairauksiin ei puututa ennen kuin mopo lähtee lopullisesti käsistä. DF mitä ilmeisemmin handlaa arkielämänsä eikä hänellä ole sellaista läheistä joka hankkisi hänelle lähetteen.
- adfhsdfhsdfh
Oletko sinä jo lopettanut aviomiehesi hakkaamisen?
- Aivan...
samaa miettinyt, niin avutonta on DF elämä!
- cvbvcxcvbnvc
Jotain mielenterveydellisiä ongelmia hänellä on. Vaikka hän kirjoittaisi tekstinsä provona, ei hän silti olisi täysijärkinen, koska on tehnyt sitä jo niin pitkään. Vuosia sitten hän kirjoitti aktiivisesti Sivarit&totaalit -palstalla kuinka siviilipalvelusmiehiä syrjitään kaikkialla.
Veikkaisin, että hän ei ole suorittanut asepalvelusta mielenterveydellisistä syistä.- --->
Jep pakkomielle syrjinnästä joka toimii myös itseään toteuttavana ennusteena.
"Jotain mielenterveydellisiä ongelmia hänellä on. Vaikka hän kirjoittaisi tekstinsä provona, ei hän silti olisi täysijärkinen, koska on tehnyt sitä jo niin pitkään. Vuosia sitten hän kirjoitti aktiivisesti Sivarit&totaalit -palstalla kuinka siviilipalvelusmiehiä syrjitään kaikkialla. "
Ei mulla ole mitään mielenterveydellisiä ongelmia, ainoat ongelmat kun johtuvat vaan tästä yksinäisyydestä ja siitä aiheutuneista rajoitteista, kun ei pysty elämään samanlaista elämää, kun ne ihmiset joilla on kavereita.
"Veikkaisin, että hän ei ole suorittanut asepalvelusta mielenterveydellisistä syistä. "
Olen kyllä suorittanut siviilipalveluksen, usko tai älä! Nyt tosin jos saisin valita uudestaan ton asevelvollisuuden suhteen, niin alkaisin varmasti totaalikieltäytyjäksi tai hankkisin vapautuksen koko asevelvollisuuspaskasta, kun vihaan sitä niin paljon.
Harmittaa kyllä näin jälkeenpäin, kun en vielä noin nuorena tajunnut sitä, että miten helposti tosta asevelvollisuudesta oikein voi saada vapautuksen jos sitä vaan haluaa. Olisin vaan valittanut lääkärille tästä yksinäisyydestä ja siitä aiheutuneista ongelmista ja lisäksi olisin voinut liioitella ongelmiani vielä pahempaan suuntaan, kertomalla mm. itsemurha-aikeista, päihdeongelmista ja väkivaltaisesta luonteesta, joka tulee helposti just komentelua ja simputusta kokiessa. Näillä syillä olisin saanut aivan varmasti vapautuksen koko asevelvollisuudesta.- Vankilas olis poikii
DarkFear kirjoitti:
"Jotain mielenterveydellisiä ongelmia hänellä on. Vaikka hän kirjoittaisi tekstinsä provona, ei hän silti olisi täysijärkinen, koska on tehnyt sitä jo niin pitkään. Vuosia sitten hän kirjoitti aktiivisesti Sivarit&totaalit -palstalla kuinka siviilipalvelusmiehiä syrjitään kaikkialla. "
Ei mulla ole mitään mielenterveydellisiä ongelmia, ainoat ongelmat kun johtuvat vaan tästä yksinäisyydestä ja siitä aiheutuneista rajoitteista, kun ei pysty elämään samanlaista elämää, kun ne ihmiset joilla on kavereita.
"Veikkaisin, että hän ei ole suorittanut asepalvelusta mielenterveydellisistä syistä. "
Olen kyllä suorittanut siviilipalveluksen, usko tai älä! Nyt tosin jos saisin valita uudestaan ton asevelvollisuuden suhteen, niin alkaisin varmasti totaalikieltäytyjäksi tai hankkisin vapautuksen koko asevelvollisuuspaskasta, kun vihaan sitä niin paljon.
Harmittaa kyllä näin jälkeenpäin, kun en vielä noin nuorena tajunnut sitä, että miten helposti tosta asevelvollisuudesta oikein voi saada vapautuksen jos sitä vaan haluaa. Olisin vaan valittanut lääkärille tästä yksinäisyydestä ja siitä aiheutuneista ongelmista ja lisäksi olisin voinut liioitella ongelmiani vielä pahempaan suuntaan, kertomalla mm. itsemurha-aikeista, päihdeongelmista ja väkivaltaisesta luonteesta, joka tulee helposti just komentelua ja simputusta kokiessa. Näillä syillä olisin saanut aivan varmasti vapautuksen koko asevelvollisuudesta.Vankilahomo.. siksi totaalikieltäytyminen.. VANKILAHOMOILU KIIHOTTAA SUA!!!!!!!
- 10+14
Keski-ikäinen nainen voi vetää vanhan vitun päähänsä just nyt!
- Helsinki–Shangri-La
Kun aspalstaa suomikakskytnelosesta luodaan,
kirjoittaja metsiköstä ensin Stadiin tuodaan,
hurahuhhahhei, ahdas mieli kotiseudun,
mutta piti löytää Helsingistä Shangri-La.
Baareissa sois siellä rokit sekä diskobiitit,
äiti soimaa isää: miksi oikein hänet siitit,
halleluijahhei, puuttuu pojalt toleranssi,
kun on sillä fobiat ja asperger.
Ruotsinlaivan yllä liehuu kutsuvasti viiri,
poika pistoksissa irvistelee kuin fakiiri,
hurahuhhahhei, holhoava isäpappa,
ei voi yksin mennä, vasta kolmenkymmenen.
Miksi kaikki tuntee pimeenpelko-vakipalstalaisen,
niin kuin aiemminkin kirjoituksen samanlaisen,
halleluijahhei, lukenut mä siltä oisin,
se on baari, yksinäisyys, toisten utelut.
Pikkumiestä menneisyys kai valtavasti vaivaa,
märehtii kuin lehmä sitä kunnes on jo vainaa,
hurahuhhahhei, pelko pois ja tartu hetkeen!
”Mutku ei vaan voi ja sinä et voi ymmärtää.”
Keväisin kun Pohjanlahti sulaa talven jäästä,
nousee vanhat viestit: ”Pitäis risteilylle päästä
halleluijahhei, miten päihdepolitiikkas?
Hytti jaetaan vaikka tupakoin kuin korsteeni.
Pitäis nähdä Gröna Lund ja Skansseni ja linna,
mutta ei voi yksin”, palaa kaikilta jo pinna,
hurahuhhahhei, vitsil viimein joku suostuu,
se on väärää sukupuolta, väärän ikäinen.
Pelkotilat persepurilaista kusee omaan nilkkaan,
turha ihmetellä minkä vuoksi miestä pilkkaan,
hurahuhhahhei, nyt jo vituttaa tuo pelle,
lukematta palsta Sivarit ja totaalit.
Sekos autistilla pasmat kerran baarissa nolosti
kun taustahälyn yli joku hieman ääntä nosti,
hurahuhhahhei, traumat jäivät loppuiäksi,
uskaltaudu enää edes Fazer-kahvilaan.
Kun aspalstaa suomikakskytnelosesta luodaan,
kirjoittaja metsiköstä ensin Stadiin tuodaan,
hurahuhhahhei, ahdas mieli kotiseudun,
muttei löytynytkään Helsingistä Shangri-La. "Oletko lievästi kehitysvammainen tai autistinen tai vastaavaa? En keksi muuta selitystä avuttomuudellesi. "
Harmiksesi täytyy sanoa, että olet aivan totaalisen väärässä. Olen nimittäin ihan töissä käyvä päällepäin ja ja jutuiltaan ihan normaalin näköinen ja oloinen, töissä musta ei kukaan edes uskoisi sitä, että oon yksinäinen ja että kirjoittelen näille palstoille.
Miten mä muuten olisin päässyt muuttamaan pois kotiseuduiltani tänne Helsinkiin, jos olisin joku autistinen, kehitysvammainen tai muuten jälkeenjäänyt? Tietääkseni sellaiset ihmiset asuvat jossain laitoksissa tai vanhempiensa hoivissa ja ovat visusti poissa työelämästä.
Jos et usko puheitani, niin järjestetään joku live-tapaaminen molemmille sopivana ajankohtana. Jotenkin epäilen sitä, että sä olet siinä varmasti se osapuoli, joka ei uskalla tulla paikalle sen takia, kun pelkäät olevasi väärässä mun suhteeni.- DF-fani
Darkkiiiiis! :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216838Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718