Ei ole teilläkään vara nirsoilla, jos naisen kanssa joskus haluatte olla "sillee";)
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/janne-29-ja-raili-65-tahdon
palstapojut, on otettava, mitä saa
13
167
Vastaukset
- etsin kunnon naista
Totta Puhut!
Minä en missään tapauksessa aio nirsoilla enkä huolia mitään
" ties kuin monen " nussimaa avutonta ja mitätöntä " jakaria" jolta
puuttuu EI:n sanomisen taito kaiken maailman vonkamiehille!
Minun tuleva elämänkumppani on raitis, lapseton ja irtopanoja
harrastamaton arvonsa tunteva nainen joka on niin nirso ettei kelpuuta miehekseen mitään joka naisen käyttämää tolvanaa.- 12+20
No jaa. Nainen ei kumminkaan näytä pubiruusulta. Jos ei sentään kartanon rouva, niin on voinut olla menestyjä työelämässä. Sellaiset pyrkivät olemaan ikäänsä nähden melko huoliteltuja ja silleen. Meinaan että esim. verotustietoja katsomalla voisi löytyä jotain helposti ymmärrettävää.... Ei varmaan olisi eka kerta auringon alla sitäkään lajia tämä suhde...
- m30.
Minua kiinnostaa näissä puumacaseissa, erityisesti tässä linkin tapauksessa, että kuka on tehnyt aloitteen. Jos nimittäin omalle kohdalleni mietin, niin aloitteen tekeminen jollekin huomattavasti vanhemmalle naiselle olisi varmasti vielä vaikeampaa kuin suunnilleen oman ikäiselle. Oletusarvo kuitenkin kun on, että miehet eivät lähesty selvästi itseään vanhempia naisia.
Onkohan nämä puumat jotenkin poikkeuksellisen aktiivisia naisia?
Sellaisia naispuolisia pyllynkourijoita? (ilman kalapuikkoviiksiä kuitenkin)- Heheheheh
Varmasti tuossa kyseisessä tapauksessa nainen on ollut aktiivinen. Tuosta miehestä suorastaan paistaa, miten perässä vedettävä nössö se on.
- m30.
Heheheheh kirjoitti:
Varmasti tuossa kyseisessä tapauksessa nainen on ollut aktiivinen. Tuosta miehestä suorastaan paistaa, miten perässä vedettävä nössö se on.
Vähän sitä katsoin itsekin...
- Hartsiteräs
m30. kirjoitti:
Vähän sitä katsoin itsekin...
Kyseisessä tapauksessa uskon samaa. Ympärilleni katsoessa ollut tosin pikemminkin päinvastaista näkyvillä. Tietämäni parit joissa nainen on vanhempi ovat syntyneet lähinnä nuorempien miesten aloitteista. Vanhempi nainen on usein aika varautunut vakavamman suhteen toimivuudesta, kun mies on selvästi nuorempi. Varmaan myös pelätään joidenkin tabujen ja sopivuuden rajojen rikkomista, jos nainen tekee aloitteen ja etenkin vielä itseään nuoremmalle. Poikkeuksiakin varmasti on. Ilmeisesti aika monilla nuoremmilla miehillä kuitenkin intoa ja kiinnostusta vanhempiinkin naisiin riittää.
- Reipas Poikamies
"Onkohan nämä puumat jotenkin poikkeuksellisen aktiivisia naisia? "
Monesti he ovat juuri tavallisia naisia jotka joskus tahtovat irroitella joskus kun on radalla, otetaan sen ystävättären kanssa illasta ilo irti. Mikäs siinä on vähän nuorempiakin miehiä bongailla, pilkettä vaan silmäkulmaan. Jossain Lapin laskettelu mestoilla ja laivoilla sitä vanhemman naisporukan nuorten miesten lääppimistä lienee yleisemmin, kyllä varmaan nuori mies sopivan kapakan korskeana uroona varmasti seksuaalista kiinnostusta herättää naisissa.
Suomessa on jännä että nämä baarien kulahtaneet gubet "saa" yleisesti vongata niitä 20v misuja mutta nuori mies on heti itse friikki yleisön mielestä, jos vähänkään osoittaa seksuaalista halua itseään hiukan vanhempaan naiseen.
Kun naisen biologia on mitä on, niin kyllä omasta jälkikasvusta toivova nuori mies yleensä sen seikan älyää huomioida kumppaniaan etsiessä. Nämä adoptio jutut on asia erikseen ja jokaisen henkilökohtainen valinta siinä pisteessä toki.
Toi ketjun aloittaja on kyllä taso-rasisti pahemman kerran! Kyllä mä ton Hymyn jutun käsitän ns. rakkaus juttuna.- Vittujen kevät.
Olisi tuo mies varmaan halunnut "rakastaa" jotakuta nuorempaa ja kauniimpaakin naista, mutta kun ei ole ollut jakoa niin ei. Itsehän jatkuvasti toitotatte, että naisen tulee olla kaunis, nuori ja hoikka. kysymyshän tuon miehen kohdalla on nimenomaan siitä, että hän on tyytynyt siihen, mitä on saanut.
- Gordon Gekko
"Suomessa on jännä että nämä baarien kulahtaneet gubet "saa" yleisesti vongata niitä 20v misuja"
Kyllä ne yli nelikymppiset känniset naisetkin puristelee nuorten poikien peppuja baareissa ilman mitään penalttia. Ei tosin mun, enkä yleensä haluaisikaan, kunhan nyt kerroin tasapuolisuuden vuoksi. - sir_eino
Gordon Gekko kirjoitti:
"Suomessa on jännä että nämä baarien kulahtaneet gubet "saa" yleisesti vongata niitä 20v misuja"
Kyllä ne yli nelikymppiset känniset naisetkin puristelee nuorten poikien peppuja baareissa ilman mitään penalttia. Ei tosin mun, enkä yleensä haluaisikaan, kunhan nyt kerroin tasapuolisuuden vuoksi.Ja joskus ihan reippaastikin yli...
Parikymppisenä kun olin töissä tiskin takana sellainen hehkeä 60 asiakas olisi halunnut kovasti viedä minut kotiin kun mies oli työmatkalla.
- toivo mennyt jo
En minä saa ketään, vaikka olen sentään (mielestäni) paremman näköinen.
- mies saa vaimon
Miksei voi tyytyä siihen mitä saa? Onko tuossakin tapauksessa miehen parempi olla yksin ja parkua näillä palstoilla, kun 15- vuotiaat eivät huomaa vai onko parempi saada ja antaa rakkautta vanhemman naisen kanssa loppuelämä?
Kenellä on varaa "nirsoilla" ja kenellä ei... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475405Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612176Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1421742- 171525
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5132881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se210926