Kokoomusta äänestäneet köyhiä vastaan

Ei ilman seurauksia

Kokoomuslaiuset ovat vihollisia. Heitä on aikuisväestöstä joka viides. Tunnistakaa heidät ja toimikaa sen mukaan. Moni missi ilmoittautunut kokoomuksen äänestäjäksi samoin remu aaltonen.

Remu Aaltosen sanomaa: Ilman muuta ja muut ilman. ( Tarkoitti varakkaille kaikki edut ja köyhille puuroa )

5

52

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpöhöpö. Tarttekko apuja avun hankkimiseen vai pärjäätkö itse?

• Mä luulen, että kokoomuksella vois olla annettavaa niille kaikista köyhimmillekin.
      Mun käsittääkseni kokoomuksen tavoitteisiin kuuluisi työnantajapuolen kulurakenteen keventäminen, jotta kilpailukyky ja duunareiden työpaikat säilyisivät.

En ole politiikasta perillä oikein mitenkään, joten jos toi yllälukeva ei pidä paikkaansa, niin mielipiteitä otetaan vastaan.

• Ratikkakissankusi

Kusipää
        Kokoomus vie koko ajan työpaikat halaptyömaihin laste tehtäväksi
        ja voitotkin sijoitetaa myös veroparatiiseihin

Vain hullu uskoo, että rikkaa rahansa edes veroihi laittaisi
        menköön lääkärillekin se, jolla ona varaa verorahoilla koultettuihin erikoislääkäreiv´hin

Minäkin ostan hullun lääkkeeni ja viakrat netistä

• Juuei se pidä paikkaansa kuin korkeintaan äänestäjille puhutuissa kauniissa puheissa :)

"Mun käsittääkseni kokoomuksen tavoitteisiin kuuluisi työnantajapuolen kulurakenteen keventäminen, jotta kilpailukyky ja duunareiden työpaikat säilyisivät"
        -Tämä lause menee todellisuudessa näin:
        "Mun käsittääkseni kokoomuksen tavoitteisiin kuuluisi työnantajapuolen kulurakenteen keventäminen, jotta sijoittajille/omistajille annettava voitto kasvaa"

• Kyllä. Kokoomus on Suomen hyvinvointiyhteiskunnan vihollinen nro1, tarkastelee asiaa miten päin hyvänsä.

Ja kuten ahneet ovat, niin myös he ovat hyvin tyhmiä ja lyhytnäköisiä. Se kostautuu niille vielä, mutta valitettavasti sitä ennen niiden politiikasta joutuu kärsiin Suomen kansa ja hyvinvointiyhteiskunta, joka onkin jo saatu täällä alettua alasajamaan, koska kokoomuksen politiikka ja agenda ei voi toimia hyvinvointiyhteiskunnassa, vaan se vaatii kapitalistisen järjestelmän jota kohti ollaan hyvää vauhtia menossa.

Sinänsä hauskaa tuo kokoomuksen kyky manipuloida heikkoitsetuntoisia ja ne on saanut kannattajikseen (95% äänestäjistä) väkeä (palkansaajia) joille tuo tie tuo oikeasti tuhon eikä ne tajua sitä itse vaan hymy naamalla kulkee kohti tuhoaan ja puolustaa sitä vieläpä raivokkaasti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      126
      9392
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5383
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      34
      3893
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3585
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2644
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1557
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1418
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe