Kokoomusta äänestäneet köyhiä vastaan

Ei ilman seurauksia

Kokoomuslaiuset ovat vihollisia. Heitä on aikuisväestöstä joka viides. Tunnistakaa heidät ja toimikaa sen mukaan. Moni missi ilmoittautunut kokoomuksen äänestäjäksi samoin remu aaltonen.

Remu Aaltosen sanomaa: Ilman muuta ja muut ilman. ( Tarkoitti varakkaille kaikki edut ja köyhille puuroa )

5

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpöhöpö. Tarttekko apuja avun hankkimiseen vai pärjäätkö itse?

• Mä luulen, että kokoomuksella vois olla annettavaa niille kaikista köyhimmillekin.
      Mun käsittääkseni kokoomuksen tavoitteisiin kuuluisi työnantajapuolen kulurakenteen keventäminen, jotta kilpailukyky ja duunareiden työpaikat säilyisivät.

En ole politiikasta perillä oikein mitenkään, joten jos toi yllälukeva ei pidä paikkaansa, niin mielipiteitä otetaan vastaan.

• Ratikkakissankusi

Kusipää
        Kokoomus vie koko ajan työpaikat halaptyömaihin laste tehtäväksi
        ja voitotkin sijoitetaa myös veroparatiiseihin

Vain hullu uskoo, että rikkaa rahansa edes veroihi laittaisi
        menköön lääkärillekin se, jolla ona varaa verorahoilla koultettuihin erikoislääkäreiv´hin

Minäkin ostan hullun lääkkeeni ja viakrat netistä

• Juuei se pidä paikkaansa kuin korkeintaan äänestäjille puhutuissa kauniissa puheissa :)

"Mun käsittääkseni kokoomuksen tavoitteisiin kuuluisi työnantajapuolen kulurakenteen keventäminen, jotta kilpailukyky ja duunareiden työpaikat säilyisivät"
        -Tämä lause menee todellisuudessa näin:
        "Mun käsittääkseni kokoomuksen tavoitteisiin kuuluisi työnantajapuolen kulurakenteen keventäminen, jotta sijoittajille/omistajille annettava voitto kasvaa"

• Kyllä. Kokoomus on Suomen hyvinvointiyhteiskunnan vihollinen nro1, tarkastelee asiaa miten päin hyvänsä.

Ja kuten ahneet ovat, niin myös he ovat hyvin tyhmiä ja lyhytnäköisiä. Se kostautuu niille vielä, mutta valitettavasti sitä ennen niiden politiikasta joutuu kärsiin Suomen kansa ja hyvinvointiyhteiskunta, joka onkin jo saatu täällä alettua alasajamaan, koska kokoomuksen politiikka ja agenda ei voi toimia hyvinvointiyhteiskunnassa, vaan se vaatii kapitalistisen järjestelmän jota kohti ollaan hyvää vauhtia menossa.

Sinänsä hauskaa tuo kokoomuksen kyky manipuloida heikkoitsetuntoisia ja ne on saanut kannattajikseen (95% äänestäjistä) väkeä (palkansaajia) joille tuo tie tuo oikeasti tuhon eikä ne tajua sitä itse vaan hymy naamalla kulkee kohti tuhoaan ja puolustaa sitä vieläpä raivokkaasti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6445
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3826
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      0
      1310
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      0
      1070
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1025
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      890
    7. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      856
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      833
    9. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      827
    Aihe