Mitä tekisin???

Petetty mies.....

Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa n. 2v, josta melkein vuosi ollaan asuttu yhteisessä asunnossa. Seksielämä on ollut molempien mielestä mallillaan, mitä nyt hieman hiljentynyt alkuinnostuksen jälkeen.

Riitelimme eilen, pienistä asioista niinkuin parisuhteessa yleensäkin, mutta puolisoni lähti kuitenkin aikaisemmin sovittuihin juhliin ja minä päätin jäädä kotiin. Tarjouduin hakemaan hänet kahden aikaan yöllä, kun olin palaamassa ystäväni luota. Ei käynyt, koska häntä vitutti ja ei ollut varma haluaako tulla luokseni yhteiseen kotiimme.

Valvoin ja odotin, mutta häntä ei näkynyt. Heräsin aamuseitsemältä ja laitoin tekstiviestin jossa kysyin että onko hän kunnossa ja missä hän on. Ei vastausta, kunnes puolen päivän aikaan sain tekstiviestin jossa hän sanoi olevansa yhteisellä kaverillamme ja kaikki kunnossa.

Epäilykseni heräsi ja katsoin operaattorin nettisivuilta puheluerittelyn. Useita tekstiviestejä ja soittoja yhteen tiettyyn numeroon aamuyön aikana, viimeisimmät viiden aikaan. Soitin hänelle ja kysyin että onko tosiaan yhteisellä kaverillamme, ja kuulemma näin on. Kaverini mieheltä kuulin että oli hetki sitten vasta sinne tullut, joten yön on jossain muualla viettänyt. Jatkoimme viestittelyä ja kysyttyäni asiaa hän oli kuulemma ollut jonkun tuntemattoman naisen luona jatkoilla ja mitään ei ollut tapahtunut.

Lähdin liikenteeseen ja päätin hakea hänet, jotta saisin juteltua kasvotusten ja kysyttyä asioiden todellisen luonteen. Sanoi että oli keskustassa jonkun naisen luona jatkoilla, siellä oli kuulemma joku mieskin ollut. Oli sinä aikana ilmeisesti tajunnut että olisin voinut käydä puheluerittelyä tutkimassa ja osasi kuitenkin inttämisen jälkeen sanoa että "olet varmaankin tutkinut puheluerittelyä ja huomannut kenen kanssa olen soitellut ja tekstaillut yöllä". En myöntänyt vaan kysyin suoraan että kenen sitten, ja hän mainitsi erään entisen panonsa nimen, joka on häntä vokotellut suhteemme aikanakin. Olimme sopineet että kyseisen henkilön kanssa ei olla missään tekemisissä, koska se tulisi pilaamaan suhteemme. Vieläkin hän väitti että tämä tuntematon naishenkilö, olkoon Liisa, oli myös paikalla ja mitään ei tapahtunut.

Lähdimme ajamaan kotiin ja tiedustelin että mitä tapahtui tämän miehen kanssa, missä hän nukkui ja edelleen että oliko siellä nämä aikaisemmin mainitut Liisa ja tuntematon mieshenkilö. Ei ollut Liisaa eikä toista miestä, vain hän ja entinen panonsa tämän miehen luona. Väitti että eivät harrastaneet seksiä, nukkuivat vain samassa sängyssä, halailivat ja suutelivat. Entinen pano olisi kuulemma halunnut, mutta puolisoni ei kuitenkaan suostunut, eikä ollut varma olisiko halunnutkaan...

Puhelut ja tekstiviestit hän on puhelimestaan poistanut, jotta en tiedä mitä he ovat kirjoitelleet ennen tapaamistaan, joten en voi tietää yhtään millä asenteella hän on paikan päälle mennyt. Luottamus kuitenkin katosi entistä enemmän, eikä tämä ollut ensimmäinen kerta kun tämä sama mies liittyy luottamuspulaan.

En voi koskaan tietää mitä on tapahtunut, koska hän valehteli kokoajan ja myönsi asioita vain kun kysyin uudestaan ja uudestaan. Yhteenvetona se, että hän oli entisen panonsa luona kahdestaan ja nukkui samassa sängyssä, riittää minulle. En usko että pystyn antamaan anteeksi, kuvottaa koko ajatus siitä mitä viime yönä on tapahtunut, samalla kun minä olen ollut huolissani yhteisessä kodissamme ja pitänyt huolta hänen koirastaan.

Pitkä vuodatus, mutta saipahan puettua ajatukset sanoiksi jotta voin alkaa miettiä tulevaa. Se onkin tässä se vaikein asia... ;(

30

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikäviä tapahtumia

Noin se valitettavan usein naisten pettäminen tapahtuu. Riidan jälkeen potuttaa ja antaa mennä. Mä näytän sille kusipäälle ajatuksena.
      Minkäs teet, joko annat anteeksi ja unohdat tai sitten eroat ja etsit uuden tytön johon voipi luottaa. Et varmaan koskaan saa varmuudella tapahtumien kulkua tietää ja salattavaahan löytyy kun kerran valheilla tekemisiänsä selittänyt.

• laittaisin sinuna pisteen suhteelle, kerran pettäjä, aina pettäjä taitaa päteä tässä tapauksessa, kun kerran salaillaan.
      Tuossa muuten on taas se peräänkuuluttamania asia, parisuhteelliset, miksi pitää mennä yksin ilman kumppania ravintolaan juopottelemaan - turhan usein lopputulos on juuri tämä.

• Onnellista elämää

Kerran pettäjä aina pettäjä

• menestystä

Alahan katteleen toisenlaista naista. olet sellaisen ansainnut

• Petetty mies.....

Aivan toivoton tilanne. Järki sanoo että jätä, sydän sanoo toisin...

Puoliso on itkenyt ja ihmetellyt että miten pystyi tehdä minulle jotain tällaista jota en ansaitse. Hän oli eilen aamulla herännyt tuon miehen luota ja mennyt välittömästi paniikkiin ihmetellen että mitä tekee siellä. Teko oli kuitenkin niin harkittu että en vain tiedä voinko sitä hyväksyä. Hän oli nimittäin lähettänyt tälle miehelle parikin tekstiviestiä ja soittanut vielä perään kun ei ollut heti vastannut. Kyllä jossain kohtaa olisi pitänyt omantunnon soimata, että nyt pitäisi olla jossain ihan muualla.

Olen parempituloinen, molemmat autot ovat minun, olen tukenut häntä rahallisesti alusta asti jotta saisi velkataakkansa nollattua. Hän on siis jollain tavalla minusta riippuvainen, asuntolaina on kuitenkin 50/50. Jos nyt otan eron, tunnen syyllisyyttä siitä että jätän hänet pulaan.

"Hauskinta" tässä on se, että minulle kävi edellisessä suhteessa samoin, puoliso ihastui työkaveriinsa ja alkoi liikkua hänen kanssaan valehdellen minulle että olisi jossain aivan muualla. Joulukin meni siinä että hän lähetteli tälle työkaverilleen tekstiviestejä, joissa olisi mieluummin halunnut olla hänen kanssaan kuin minun.

Onko se tosiaan niin, että jos nainen ei saa haluamaansa huomiota mieheltään, niin tekee tällaista? Vai miten minulle on voinut käydä samoin jo kahdesti peräkkäin? Onko vika minussa, kun en helli ja huomioi joka päivä ja joka hetki? Parisuhteet nyt vain ovat sellaisia että aina ei voi olla hyvä päivä eikä jatkuvasti jaksa antaa huomiota toiselle, ainakin tietääkseni?

• suoran toiminnan mie

heitä ulos, HETI!

"Olen parempituloinen, molemmat autot ovat minun, olen tukenut häntä rahallisesti alusta asti jotta saisi velkataakkansa nollattua. Hän on siis jollain tavalla minusta riippuvainen, asuntolaina on kuitenkin 50/50. Jos nyt otan eron, tunnen syyllisyyttä siitä että jätän hänet pulaan."

Ensimmäiseksi otat autojen avaimet pois akalta. Huora kävelkööt tai hankkikoot huoraamalla rahat autoon. Samaten kaikki rahallinen tuki loppuu nyt.

"Jos nyt otan eron, tunnen syyllisyyttä siitä että jätän hänet pulaan."

Olet nössö.

""Hauskinta" tässä on se, että minulle kävi edellisessä suhteessa samoin, puoliso ihastui työkaveriinsa ja alkoi liikkua hänen kanssaan valehdellen minulle että olisi jossain aivan muualla."

Nyt pitää alkaa vetämään äärimmäisen tiukkaa linjaa.

" Vai miten minulle on voinut käydä samoin jo kahdesti peräkkäin? "

Ihastut vääränlaisiin naisiin lisäksi ilmeisesti käyttäytymiselläsi mahdollistat huoraamisen. Tästä eteenpäin pidät vain helvetin tiukkaa linjaa, jos naisella on takana esimerkiksi paljon irtopanoja, et ala millekään. JOs nainen flirttailee seurustellessasi, lopetat heti suhteen, jos se haluaa mennä tyttöjen risteilylle, lopetat suhteen, jos sillä on miespuolisia "kavereita", lopetat suhteen ja niin edelleen.

Eli koska sinulla on taipumusta ihastua huoriin, sinun on tiukalla käyttäytymisellä vähennettävä suhteen jatkumistodennäköisyyksiä kaikissa käänteissä. Hutsahtavat naiset eivät suostu siihen, etteivät saa flirttailla ja lähteä tyttöjen risteilyille ja tällöin suhde loppuu hyvissä ajoin ennen petosta.

Toki siinä sivussa voi mennä luotettavakin nainen, mutta tässä asiassa kannattaa erehtyä varmuuden puolelle.

• hubhob
        suoran toiminnan mie kirjoitti:

heitä ulos, HETI!

"Olen parempituloinen, molemmat autot ovat minun, olen tukenut häntä rahallisesti alusta asti jotta saisi velkataakkansa nollattua. Hän on siis jollain tavalla minusta riippuvainen, asuntolaina on kuitenkin 50/50. Jos nyt otan eron, tunnen syyllisyyttä siitä että jätän hänet pulaan."

Ensimmäiseksi otat autojen avaimet pois akalta. Huora kävelkööt tai hankkikoot huoraamalla rahat autoon. Samaten kaikki rahallinen tuki loppuu nyt.

"Jos nyt otan eron, tunnen syyllisyyttä siitä että jätän hänet pulaan."

Olet nössö.

""Hauskinta" tässä on se, että minulle kävi edellisessä suhteessa samoin, puoliso ihastui työkaveriinsa ja alkoi liikkua hänen kanssaan valehdellen minulle että olisi jossain aivan muualla."

Nyt pitää alkaa vetämään äärimmäisen tiukkaa linjaa.

" Vai miten minulle on voinut käydä samoin jo kahdesti peräkkäin? "

Ihastut vääränlaisiin naisiin lisäksi ilmeisesti käyttäytymiselläsi mahdollistat huoraamisen. Tästä eteenpäin pidät vain helvetin tiukkaa linjaa, jos naisella on takana esimerkiksi paljon irtopanoja, et ala millekään. JOs nainen flirttailee seurustellessasi, lopetat heti suhteen, jos se haluaa mennä tyttöjen risteilylle, lopetat suhteen, jos sillä on miespuolisia "kavereita", lopetat suhteen ja niin edelleen.

Eli koska sinulla on taipumusta ihastua huoriin, sinun on tiukalla käyttäytymisellä vähennettävä suhteen jatkumistodennäköisyyksiä kaikissa käänteissä. Hutsahtavat naiset eivät suostu siihen, etteivät saa flirttailla ja lähteä tyttöjen risteilyille ja tällöin suhde loppuu hyvissä ajoin ennen petosta.

Toki siinä sivussa voi mennä luotettavakin nainen, mutta tässä asiassa kannattaa erehtyä varmuuden puolelle.

"JOs nainen flirttailee seurustellessasi, lopetat heti suhteen, jos se haluaa mennä tyttöjen risteilylle, lopetat suhteen, jos sillä on miespuolisia "kavereita", lopetat suhteen ja niin edelleen."

Siis tähän on ihan mahtava resepti!
        Tollanen kunnon kotidiktaattori-meininki toimii takuuvarmasti - jos siis tahtoo naisen lähtevän vieraisiin. Tosta on kyllä jo rakkaus niin kaukana :D
        Et voi olla tosissas?

• suoran toiminnan mie

joutuisin itse kyllä tekemään 2 pahoinpitelyä.

ei siinä muu auttais.

joka rosvoretkelle lähtee, tietää mitä siitä voi seurata.

• Petetty mies.....

Puoliso otti koiran ja lähti työkaverinsa luokse, jotta saan olla rauhassa ja ajatella. Jätti auton avaimet, kulkee bussilla töihin. Eipä tässä ole ehtinyt muuta kuin ajatella, jo 2 vuorokautta putkeen lähes olemattomilla yöunilla ja ilman kunnon ruokaa.

Sanoo oikeasti rakastavansa minua, olen ainoa joka on tehnyt hänet näin onnelliseksi, kaikesta paskastakin huolimatta. Katuu, häpeää, itkee ja on pahoillaan miten on voinutkin satuttaa minua tällä lailla. Syy oli se että en ota häntä tarpeeksi paljon huomioon ja ettemme aina voi/osaa puhua täysin avoimesti huolista ja murheista.

En miettisi päätöstä näin hartaasti, jos olisivat edenneet seksiin asti, se olisi ollut kerrasta poikki. Nyt haluan olla varma ennen kuin päätän tulevasta, koska jos valitsen väärin, kadun sitä loppuelämäni.

• miten asiat ovat

"En miettisi päätöstä näin hartaasti, jos olisivat edenneet seksiin asti, "

Hölmö! Siellä on nussittu oikein urakalla. Ihan sama mitä ämmä väittää. Kaikki viittaa tähän. Ei todellakaan ole oikein hakemalla hakeutunut kyseisen äijän luokse ja sitten vielä valehdellut kaikesta kuvaamallasi tavalla ihan vain viattomasti nukkuakseen hänen kanssaan (ja pikkuisen suukotellakseen). Todennäköisesti on nussituttanut itseään kyseiselle hemmolla aiemminkin suhteenne aikana (kerroit yhteydenpidon kyseiseen jannuun olleen ongelma aiemminkin). Tuskin tämä heppu on tyttikseesi yhteydessä ollut pelkän viattoman jutustelun, nukkumisen ja suukottelun vuoksi. Kyllä pillua on ollut tarjolla saletisti. Ja jos nyt annat asian anteeksi, niin takuulla sama peli tulee jatkumaan tulevaisuudessakin (jos olet niin hölmö, niin sen kyllä sitten ansaitsetkin).

Tuossa edellä joku jo antoi sinulle hyviä neuvoja. Ota niistä vaari. Sinulla on ilmiselvästi taipumusta hurahtaa hutsuihin. Siinä ei auta kuin karaista itsesi ja ottaa järki käteen, jos aiot tuommoiselta kohtelulta tulevaisuudessa välttyä. Valitan suorasukaista tekstiäni, mutta se on ihan omaksi parhaaksesi (jos et halua olla aisankannattaja loppuikääsi).

• sydän rikottu

Itselle kävi vuosi sitten melko samoin...ei tullut mies kotiin juhlimasta ja ihme silityksiä puheluista ja kaikesta. Kertoi myö. että oli pettänyt vieraan naisen kanssa.

Pysyttiin kuitenkin yhdessä, kun taas annoin anteeksi (oli pettänyt aiemminkin minua).

Syksyllä muutettiin, asiat oli paremmin kuin koskaan...
      Eilen illalla sain tietää, että pettää minua miehen kanssa. -kyyneliä-

Taitaa miehelläni olla seksiriippuvuus, kun ei edes enää saa tyydytystä "perus"-pettämisestä naisen kanssa.

Olo mitä sekavin... Tuntuu tyhmältä kun en miestäni jättänyt silloin vuosi sitten sen pettämisillan jälkeen, vaan uskoin kaiken.

Mutta mieti rauhassa. Taitaa tosin pitää paikkansa: kerran pettäjä, aina pettäjä!

• 13+14

jassoo, tuntuu Raamattu taas osanneen ennustaa nämä asiat, lopun aikoina lisääntyy haureus ja miehet miesten kanssa makaavat....hyi olkoon.

• helpommalla pääset

Et varmaan koskaan saa varmuudella tapahtumien kulkua tietää ja salattavaahan löytyy kun kerran valheilla tekemisiänsä selittänyt

eikö tuo riitä. mitä suhteessa on jäljellä jos ei luottamusta. eron jälkeen ei tartte enää miettiä että mitähän jos mitään ei tapahtunutkaan

• Petetty mies.....

Näin asian itsekin näen, mutta silti en ole välttämättä vielä valmis eroamaan. Haukkukaa tyhmäksi tai ihan miksi vain, mutta miksi ei voisi yrittää antaa anteeksi? Virheitä tekevät kaikki, niistä pitää vain oppia ja olla tekemättä uudelleen... Parisuhde on kahden kauppa, tangoon tarvitaan aina kaksi. En tietenkään ole syypää pettämiseen, mutta käytökselläni on ollut vaikutus siihen että puolisoni on alkanut hakea huomiota muualta.

Asia olisi eri, jos ei olisi yhteistä omaisuutta, asuntolainaa jne. Senkun potkaisisi toisen vain pihalle eikä olisi mitään asioita joita täytyy järjestellä. Entä jos asiat saakin korjattua? Sitä ei voi tietää jos ei yritä, edes yhden kerran. Kun et yritä, voit märehtiä loppuelämäsi että mitähän siitä olisi tullut, olisimmeko onnistuneet vai emme...

• hubhob

Anna vaan se mahdollisuus jos siltä tuntuu. Ei näihin oo ehdottomia oikeita vastauksia. Saattaa olla että se pani siellä, saattaa olla että ei. Se meni liian pitkälle, mut näitä sattuu. ei sais, mut sattuu silti. Sun pitää vaan ihan ite miettiä mitä tahdot. Jos potkaset naisen pihalle vaan sen takia että täällä huutaa yks palstallinen katkeria ihmisiä ni ei se sun oma päätös ole. Jos heivaat sen, ni tee se ainakin sen takia että ihan oikeasti tahdot heivata sen, ei sen takia että se ois "oikein" ja "ainoa mahdollinen ratkaisu".

• Petetty mies.....

Pakko kommentoida vielä yksi asia, jonka unohdin, nimittäin tämä puolisoni vanha panokaverikin on varattu, hänen avopuolisonsa oli jossakin matkalla viikonlopun ajan...

• Miks tuhlata

aikaansa lutka naisen kanssa???

• Elämä on lyhyt
        Miks tuhlata kirjoitti:

aikaansa lutka naisen kanssa???

Hyvä kysymys?

• Petetty mies.....

Eikö kukaan ole sitä mieltä, että voisi kokeilla anteeksiantoa? Kaikki huutaa vain suoraan että "heitä se nainen pihalle!" jne... Jos sama toistuu, niin siinä tapauksessa toinen pihalle, täysin tyhjän päälle ilman mitään. Mikäli taas osoittaa välittävänsä ja rakastavansa niin miksei voisi yrittää, on siinä tietääkseni onnistuttu ja saatu suhde toimimaan paremmin kuin koskaan aikaisemmin...

• äly hoi!

Kaikki kirjoittavat noin koska se on ainoa järkevä neuvo sinulle! Sinun on sitä vain vaikea nähdä, kun olet itse siinä kaiken keskellä ja tunteet mylläävät. Kaiken kirjoittamasi perusteella tämä naisesi ei todellakaan ole luotettava ihminen. Vanhoja panokavereita ja yhteydenpitoa heihin päinvastaisista sopimuksista huolimatta, ankaraa valehtelua, pettämistä (on harrastanut seksiä sen panokaverinsa kanssa 100% varmuudella), sinun varoillasi elämistä. Olet hänelle pelkkä lompakko, siinä kaikki. Toki hän varmasti osaa sinulle hyvin vakuuttavasti ja naisellisia avuja käyttäen vakuutella kaikkea muuta, mutta hänen kaltaisensa tiedetään.

• petetty avo

Olen petetty nainen ja olemme mieheni kanssa päättäneet jatkaa yhteistä elämää. Anteeksiannon tie on pitkä ja kivinen. Tapahtuneesta on kulunut kohta vuosi ja tapahtunut sattuu edelleenkin pahasti enkä ole pystynyt vielä tätä asiaa anteeksi antamaan. Elämä on täynnä tuskaa ja epäilyä, mutta on niitä paljon hyviäkin asioita. Juuri niiden hyvien asioiden takia jaksan uskoa, että jonain päivänä asiat on paremmin. Ikinä tätä ei voi kuitenkaan unohtaa, ehkä jonain päivänä pystyn antamaan anteeksi sydämessäni ja luottamus palautuu. Tämä on tietenkin paljon kiinni mieheni käytöksestä.

Sen kyllä sanon, että jos vastaavaa tulevaisuudessa minulle vielä tapahtuu, niin sitten se on kerrasta poikki. Sen verran raskas tie tämä on ollut. Toista kertaa en tätä enää jaksa.

• Rauhallisesti hyvää

Voithan sinä antaa anteeksi mutta silti lopettaa suhde, hakea avioeroa. Ole vähän aikaa itsekseen ja käsittele nämä suhteet pois mielenpäältä. Ole varovainen kun seuraavan kerran aloitat suhteen jottei taas kävisi samalla tavalla, ettei historia toisuisi jatkuvasti. Katsele, rauhoitu ja yksi vakava neuvo älä ota missään nimessä naista joka on paljon harrastanut yhden illan juttuja ja äläkä ihmistä joka on jo monta kertaa eronnut. Eronnut voi toisesta näkökulmasta olla eli samanlaisessa suhteissa ollut kuin sinäkin että joutunut petetyksi. Älä lankea kostamaan sillä se tulee mahdollisen uuden naisen silmissä näyttämään pelottavalta jos kun hän on luotettava nainen.

• Petetty mies.....

Epäilen tuota seksin harrastamista, sillä käskin tyttöystävääni lähettämään tälle miehelle viestin, jossa kysyy seksistä ja esittää olleensa niin humalassa ettei muista tarkkaan. Mies vastasi että "Ei", ja hetken päästä että "Sinulla on siis korttisi vielä käyttämättä... :)" joka kuulemma tarkoittaa nimenomaan panemista...

• sovitaan mitä vain

Näinhän ne panokaverit yleensä sopivat keskenään. Joskus mäkin erehdyin ukkomiehen matkaan hetkeksi ja kun vaimo sai tietää sovimme että lähetän ennaltasovittuja juttuja tekstarilla jotka mies näytti vaimolleen, että ihan vaan juttelun merkeissä oltiin muka tavattu. Suostuin tuollaiseen koska en halunnut heille mitään lisävaikeuksia, kävi miestä sääliksi.

• voitko luottaa?

Tuon voi tulkita ihan miten päin vaan. Sun logiikalla tuo siis tarkoittaa, että tyttiksellesi olisi annettu kortti, mahdollisuus panemiseen ja sitä ei ole vielä käytetty. Naisen logiikalla päättelen, että ovat panneet. Sopineet mitä sulle sanotaan. Sori vaan.

Jos nyt olisitkin oikeassa päätelmissäsi, niin muista, että tyttöystävälläsi on kortti vielä käyttämättä, mies heiluttaa sitä, odottaa, milloin väri muuttuu vihreäksi, pääsevät panemaan. Suorastaan hekumoi, että kävipä nyt hyvä flaksi, sain jälleen yhden tyhmän naisen pään pyörälle. Varmasti antaa panna, kun aikani lirkutan.

Heitä sä kehiin punainen kortti, äläkä mitään väriviuhkaa. Älä ihan kaikkea usko. Tiedän, että taitava pettäjä selittää vaikka mustan valkoiseksi. Sinä olet ilmiselvästi tyyppiä, joka haluaa uskoa sitä jota rakastaa. Ei siinä mitään pahaa ole ja anteeksi voit pettämisen antaa. Se, pystytkö enää luottamaan, onkin sitten vaikeampi asia.

• Näin on
        sovitaan mitä vain kirjoitti:

Näinhän ne panokaverit yleensä sopivat keskenään. Joskus mäkin erehdyin ukkomiehen matkaan hetkeksi ja kun vaimo sai tietää sovimme että lähetän ennaltasovittuja juttuja tekstarilla jotka mies näytti vaimolleen, että ihan vaan juttelun merkeissä oltiin muka tavattu. Suostuin tuollaiseen koska en halunnut heille mitään lisävaikeuksia, kävi miestä sääliksi.

Niin panokaverit ovat hyviä kaveruksia keskenään. heidät on sama juttu sitonut yhteen. Heillä on mukava "pieni" salaisuus.

• AP

Tämäkin suhde päättyi. Nainen otti ja lähti, jätti peräänsä vain kirjeen.

Toukokuun tapahtumien jälkeen on ollut kaikenlaista myllerrystä. Alkuun seksielämäkin sujui, läheisyyttä oli mutta asia painoi mieltäni joka päivä. Viimeiset viikot olen ollut hieman etääntyvä ja äreä, joka johtunut osin työ- yms stressistä, osin siitä että olen ajatellut että pääsenkö koskaan tuon pettämisen yli.

En tiedä onko tämän lähtemisen taustalla pettämistä tai toista miestä. Ehkä vain työnsin hänet pois olemalla mitä olin. Ehkä hän ei jaksanut tai halunnut enää yrittää. En tiedä, enkä ehkä koskaan saa tietääkään.

Synkät aamut, näistä on minun tämänhetkinen elämäni tehty.

• voi elämän kevät

No ei hyvää päivää sentään.

Katso nyt itseäsi!

Avovaimo on huorannut ja syytä itseäsi! Miksi?

Ei se ole sinun vika.

Omalla vaimollani ei ole enää mitään asiaa yhteiseen kotiin, jos palaa reissulta vasta seuraavana päivänä. Se on silloin jo myöhäistä.

Tässäkin tapauksessa tuo minu suosittelema ratkaisu olisi ollut kannaltasi aivan oikein. Nyt avokki kävi pettämässä ja sulle jäi mustapekka kouraan.

• Kokemusta on

Potki h.ora pellolle ja ota tilalle kunnon ryssänainen. Ovat hyvin koulutettuja, tyylikkäitä ja ennen kaikkea uskollisia ja hyviä kotiäitejä.

• Pravda ili niet

No edellinen ei kyllä paljon venäläisnaisia tunne. :D

Ovat uskollisia jos huvittaa...sisäpiirissä olen nähnyt yhtä ja toista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4970
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1069
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1033
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      977
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      940
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      867
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      822
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      55
      742
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      703
    Aihe