Nörtti voisi olla vaikkapa sci-fistä ja fantasiasta kiinnostunut, silmälasipäinen, tietokoneriippuvainen, oman tien kulkija ja oman maun pukeutuja, tai ihan vain joku, joka tiedostaa itsensä nörttinä tai on joskus ajatellut olevansa liian outo normiyhteiskuntaan. Mistä nämä löytyvät? Siis muuta kuin kotoaan, johon on vähän vaikea tunkeutua. Treffipalstallakin kaikki tuntuvat vain olevan akselia urheilullinen-huumorintajuinen-ulospäinsuuntautunut-haukotus. Kaapissako vielä kaikki, vai oletteko vain sitten niin harvinaista herkkua?
Niin, voisin varmaan tarkentaa, että asun Turun alueella, eli Turussa. Mutta ihan yleiset tipsitkin tervetulleita.
Mistä löytäisin nörttitytön?
9
1596
Vastaukset
- asdf77
Yliopiston ruokaloista tai scifitapahtumista luulisi löytyvän...
- hiljainen mies
Varmasti, mutta nuo eivät ole sellaisia paikkoja, missä etsitään kumppania.
- OutousN
Jaa-a, täältä Tampereen suunnalta ilmoittautuu eräs tyttö, jonka vois mieltää myös "nörtiksi". Silmälasit on irokeesikampauksen lisäksi koristamassa pyöreähköjä kasvoja.
Tunnustan viihtyväni tietokoneella, mutta en pelaillen, vaan yleensä netin keskustelupalstoilla, uutissivuilla yms. Omaan myös monien mielestä hieman kummallisen ajatusmaailman. "Normaali" elämä ja todellisuus ei viehätä läheskään yhtä paljon (vaikka onhan sitäkin tietenkin elettävä), kuin vaikka Fantasiamaailma, jossa mahdotonkin on mahdollista.
Oudoksi ja epänormaaliksi on "haukuttu" miesten ja naisten suunnalta. Eipä ole vielä tullut törmättyä samankaltaisiin, liekö kaikki visusti kotikoloissaan :)) - Nördden
Kyllä, kaikki visusti kotikoloissaan. Minä ainakin, wowitan 24/7 enkä ilman tietokonetta voisi elää. Silmälasitkin löytyy mutta en niitä kylläkään käytä.
- Nörttityttö
http://geekgirlsfinland.blogspot.com/
Nörttityttöihin tutustuu parhaimmin yhteisten harrastusten kautta tai töissä. Lue siis ylläolevasta blogista, mitä Nörttitytöt touhuavat, ja hakeudu piireihin. Ole aluksi mukava ja reilu kaveri, ja jututa tyttöjä rohkeasti. Kun kohtaat elämäsi nörttitytön, pyydä häntä rohkeasti vaikka katsomaan uusinta scifileffaa tai kotiisi pelaamaan hyvää video- tai lautapeliä. (Valitse hyvä, nörttityttö arvostelee sinua makusi perusteella.) Siitä se lähtee. Toivottavasti elämäsi nörttityttö löytyy. - Nnainen
Ai ettei nörtit jouda sosieteeraamaan tapahtumissa?
Niihin pitäis sit laatia treffiasema. Toimiskohan Assemblyssä... hmm, pitääpä kysyä. - Moneypenny007
Nörttejä on internetissä. Valtavan etsintätyön tulos.
- Sama kuin äsken
Heillä on usein myös silmälasit
- Moneypenny008
Sama kuin äsken kirjoitti:
Heillä on usein myös silmälasit
Totta. Näin on. Olen nähnyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483