Mistä löytäisin nörttitytön?

Nörtti voisi olla vaikkapa sci-fistä ja fantasiasta kiinnostunut, silmälasipäinen, tietokoneriippuvainen, oman tien kulkija ja oman maun pukeutuja, tai ihan vain joku, joka tiedostaa itsensä nörttinä tai on joskus ajatellut olevansa liian outo normiyhteiskuntaan. Mistä nämä löytyvät? Siis muuta kuin kotoaan, johon on vähän vaikea tunkeutua. Treffipalstallakin kaikki tuntuvat vain olevan akselia urheilullinen-huumorintajuinen-ulospäinsuuntautunut-haukotus. Kaapissako vielä kaikki, vai oletteko vain sitten niin harvinaista herkkua?

Niin, voisin varmaan tarkentaa, että asun Turun alueella, eli Turussa. Mutta ihan yleiset tipsitkin tervetulleita.

9

1397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdf77

      Yliopiston ruokaloista tai scifitapahtumista luulisi löytyvän...

      • hiljainen mies

        Varmasti, mutta nuo eivät ole sellaisia paikkoja, missä etsitään kumppania.


    • OutousN

      Jaa-a, täältä Tampereen suunnalta ilmoittautuu eräs tyttö, jonka vois mieltää myös "nörtiksi". Silmälasit on irokeesikampauksen lisäksi koristamassa pyöreähköjä kasvoja.
      Tunnustan viihtyväni tietokoneella, mutta en pelaillen, vaan yleensä netin keskustelupalstoilla, uutissivuilla yms. Omaan myös monien mielestä hieman kummallisen ajatusmaailman. "Normaali" elämä ja todellisuus ei viehätä läheskään yhtä paljon (vaikka onhan sitäkin tietenkin elettävä), kuin vaikka Fantasiamaailma, jossa mahdotonkin on mahdollista.
      Oudoksi ja epänormaaliksi on "haukuttu" miesten ja naisten suunnalta. Eipä ole vielä tullut törmättyä samankaltaisiin, liekö kaikki visusti kotikoloissaan :))

    • Nördden

      Kyllä, kaikki visusti kotikoloissaan. Minä ainakin, wowitan 24/7 enkä ilman tietokonetta voisi elää. Silmälasitkin löytyy mutta en niitä kylläkään käytä.

    • Nörttityttö

      http://geekgirlsfinland.blogspot.com/

      Nörttityttöihin tutustuu parhaimmin yhteisten harrastusten kautta tai töissä. Lue siis ylläolevasta blogista, mitä Nörttitytöt touhuavat, ja hakeudu piireihin. Ole aluksi mukava ja reilu kaveri, ja jututa tyttöjä rohkeasti. Kun kohtaat elämäsi nörttitytön, pyydä häntä rohkeasti vaikka katsomaan uusinta scifileffaa tai kotiisi pelaamaan hyvää video- tai lautapeliä. (Valitse hyvä, nörttityttö arvostelee sinua makusi perusteella.) Siitä se lähtee. Toivottavasti elämäsi nörttityttö löytyy.

    • Nnainen

      Ai ettei nörtit jouda sosieteeraamaan tapahtumissa?
      Niihin pitäis sit laatia treffiasema. Toimiskohan Assemblyssä... hmm, pitääpä kysyä.

    • Moneypenny007

      Nörttejä on internetissä. Valtavan etsintätyön tulos.

      • Sama kuin äsken

        Heillä on usein myös silmälasit


      • Moneypenny008
        Sama kuin äsken kirjoitti:

        Heillä on usein myös silmälasit

        Totta. Näin on. Olen nähnyt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe